Het is een flipperkast en alles gaat over rechts.mavaros schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:08:
Berghuis loopt voorlopig nog als een kip zonder kop rond.
Maargoed, het is 0-2, dus wie klaagt nu nog.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik zou eerder Anthony kopen, zoef zoef Overmars 2.0
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
maar hee, ook lekker van Anthony.
[ Voor 23% gewijzigd door jaapstobbe op 15-09-2021 21:11 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zo is het ook.Vos schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:10:
Wtf deed die linksback? Je zou hem gelijk wisselen.
Ik was wat beducht voor Sporting eerlijk gezegd maar tot nu toe geen vuiltje aan de lucht
Antony naar de OS laten gaan is achteraf gezien een slimme zet geweest.simons schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:10:
Jezus christus te paard.... Antony? speelde jij ook voor Ajax vorig jaar?
Sinds Spurs durf ik niet meer te zeggen dat de wedstrijd gelopen isHarribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:11:
[...]
Zo is het ook.
Ik was wat beducht voor Sporting eerlijk gezegd maar tot nu toe geen vuiltje aan de lucht
Zit Boskamp bij Ziggo?loekf2 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:09:
[...]
Na gisteravond, maar besloten naar Ziggo te kijken. ik kan erg slecht tegen Humberto en vanavond Sneijder gok ik. Boskamp was de druppel.
Ik kan Humberto ook niet uitstaan, Snijder ook minder na zijn anti-vac. uitspraken.
Inderdaadtoolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:12:
[...]
Sinds Spurs durf ik niet meer te zeggen dat de wedstrijd gelopen is
Van der Vaart zit er vanavond.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:12:
[...]
Zit Boskamp bij Ziggo?
Ik kan Humberto ook niet uitstaan, Snijder ook minder na zijn anti-vac. uitspraken.
Leuk, die Haller, maar zou hij ook scoren in de Super League? #spoaja
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 15 september 2021
Float like a butterfly, sting like a bee.
Een spits daar in Ajax hoeft maar 1 ding te doen, goed staan en afmaken.
Hoe en hoe sloom maakt niet uit.
Dat doet hij toch? Als hij nu niet scoorde heb je een punt.
Of je moet daar een Messi kloon verwachten
Die vind ik de beste op dit moment.
Ik volg het Nederlands voetbal niet zo, heeft die Gravenbergh(?) tegenwoordig een basisplaats? Vond hem altijd wel een goed talent.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Misschien moet Berghuis even appen met Bijlow ...Agent47 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:14:
Als Ajax nou zo’n keeper als Bijlow had of onana nog in vorm. Pohhh, dan was de wedstrijd al klaar
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Nee, die is direct na de start erin gewisseldHollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:15:
[...]
Die vind ik de beste op dit moment.
Ik volg het Nederlands voetbal niet zo, heeft die Gravenbergh(?) tegenwoordig een basisplaats? Vond hem altijd wel een goed talent.
Ik denk omdat hij toch veel geld heeft gekost en zijn loon zal ook niet laag zijn.Harribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:15:
Snap niet dat iemand wat tegen Haller kan hebben.
Een spits daar in Ajax hoeft maar 1 ding te doen, goed staan en afmaken.
Hoe en hoe sloom maakt niet uit.
Dat doet hij toch? Als hij nu niet scoorde heb je een punt.
Of je moet daar een Messi kloon verwachten
Ben het helemaal met je eens, hij is een prima spits en die zijn al niet goedkoop tegenwoordig.
Speelt de bal niet, raakt de speler -> Overtreding.mavaros schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:16:
Dat was geen overtreding van Ajax.
Haha wilde dit ook net typen.. meestal doe je dat als je voor staat toch.. tijdrekken als je achter staat... Bang voor meer tegen?Hupske schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:16:
Aah het aanstellen is begonnen. Welkom in Portugal
Of tegenstander uit hun spel halen?Crysania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:17:
[...]
Haha wilde dit ook net typen.. meestal doe je dat als je voor staat toch.. tijdrekken als je achter staat... Bang voor meer tegen?
Anti voetbal
Dit bedoel ik niet racistisch, maar het zijn vooral die landen uit die regio die het doen. De Spanjaarden kunnen het bijvoorbeeld ook erg goed.Exocet schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:16:
Die Portugezen kunnen rollen als de beste
Dit valt onder temporiseren. Ging ze allemaal wat te snel, nu kan je wat op adem komen. Plus als het niet loopt heb je even tijd om te overleggen als je de overtreding mee krijgt.Crysania schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:17:
[...]
Haha wilde dit ook net typen.. meestal doe je dat als je voor staat toch.. tijdrekken als je achter staat... Bang voor meer tegen?
Het veld zorgt al voor anti voetbal. Is straks geen gras meer overHarribo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:18:
[...]
Of tegenstander uit hun spel halen?
Anti voetbal
In de slowmotion ziet het er erger uit dan dat het is.Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:17:
[...]
Speelt de bal niet, raakt de speler -> Overtreding.
Die speelt momenteel niet echt op niveau, weet niet of hij mee kan komen.Martinusz schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:19:
Kunnen we Frenkie niet terughalen, gewoon voor erbij![]()
Ook in de slowmotion raakt de speler van Ajax de bal niet en wel de speler. Is het een zware overtreding? Nee dat niet maar het is wel een overtreding.mavaros schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:19:
[...]
In de slowmotion ziet het er erger uit dan dat het is.
Donny ook al nietSempy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:20:
[...]
Die speelt momenteel niet echt op niveau, weet niet of hij mee kan komen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Grappige vind ik eigenlijk wel dat de sliding tergend langzaam was en je hem van heel ver aan zag komen. Vond het eigenlijk wel knap dat die verdediger het nog voor elkaar kreeg om ermee onderuit gehaald te worden.Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:20:
[...]
Ook in de slowmotion raakt de speler van Ajax de bal niet en wel de speler. Is het een zware overtreding? Nee dat niet maar het is wel een overtreding.
Uiteindelijk is het daardoor een overtreding. Had het voorkomen kunnen worden? Ja makkelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 15-09-2021 21:22 ]
Doet ie mee?Miki schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:21:
Zo zo, Berghuis die een corner mag nemen.
Je bedoelt dat het in de Zuid-Europese cultuur zit.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:18:
[...]
Dit bedoel ik niet racistisch, maar het zijn vooral die landen uit die regio die het doen. De Spanjaarden kunnen het bijvoorbeeld ook erg goed.
Ik denk dat je gelijk hebt dat "het tempo uit de wedstrijd halen" daar als vaardigheid gezien wordt. Enige nuance, de Duitsers waren daar ook heel lang groot in.
Dat opzicht zegt niet zoveel. Hoe hoog de backs staan in en uit balbezit veel meerHollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:20:
Ik snap sowieso niet dat trainers met 5 man achterin gaan spelen, zeker als je ziet hoe de goals zijn gevallen.
XXXVI
Formerly known as Ragdoll
Wat een waardeloze scheidsrechter. Fluit niet in de geest van de wedstrijd.
Klopt, de Italianen ook wel. Wij zijn wellicht wat soft geworden en fluiten al snel?DeKever schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:23:
[...]
Je bedoelt dat het in de Zuid-Europese cultuur zit.
Ik denk dat je gelijk hebt dat "het tempo uit de wedstrijd halen" daar als vaardigheid gezien wordt. Enige nuance, de Duitsers waren daar ook heel lang groot in.
Een scheidsrechter moet ook niet in de geest van de wedstrijd fluiten maar naar de regels.mavaros schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:28:
Wat een waardeloze scheidsrechter. Fluit niet in de geest van de wedstrijd.
Daarom altijd 110% anti Portugal.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
vind het zelf vooral niet slim omdat ze maar 2 centrum verdedigers beschikbaar hadden.ephymerous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:26:
[...]
Dat opzicht zegt niet zoveel. Hoe hoog de backs staan in en uit balbezit veel meer
Nu na de wissel staan er 2 backs in het centrum.
Ik was dan zelf ook niet met een 3 mans centrum begonnen
Verwijderd
Duurt niet lang meer nee. Het is of 2x geel rond de rust of een domme penalty. Hopelijk heb ik ongelijk.Martinusz schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:27:
Gele kaarten incoming….
En alweer, sjongejongeTerranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:27:
Die scheids mag per direct met pensioen. Hoe kan je hier nou een vrije trap voor geven.
Als dit hun vaste systeem is dan snap ik het wel. Alles omgooien vanwege een paar blessures vind ik niet sterk.Deadsy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:29:
[...]
vind het zelf vooral niet slim omdat ze maar 2 centrum verdedigers beschikbaar hadden.
Nu na de wissel staan er 2 backs in het centrum.
Ik was dan zelf ook niet met een 3 mans centrum begonnen
[ Voor 48% gewijzigd door ephymerous op 15-09-2021 21:30 ]
XXXVI
Het is geen ballet maar voetbal.Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:30:
[...]
met gestrekt been inkomen? Zit nogal wat risico achter. Terechte constatering
Heb het nu al bij verschillende ploegen gezien en het resulteerde nooit in mooi aanvallend voetbal.ephymerous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:26:
[...]
Dat opzicht zegt niet zoveel. Hoe hoog de backs staan in en uit balbezit veel meer
Bij Arsenal niet, bij Oranje niet en veel van die teams spelen zo defensief dat die backs haast nooit opkomen of er uiteindelijk niemand staat, zoals een nummer 10.
tot 2x toe deed de Sporting speler hetzelfde, maar won het duel niet. Dus kreeg ie de vrije trap meeNapo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:30:
[...]
Er wordt gewoon te veel risico door Tadic genomen met zo'n inzet. Dat heeft niets met ballet v voetbal te maken maar met inzet die te risicovol is wat je ook bij voetbal moet pogen te beperken..
Hoe hij dan zo'n elftal zuigende zeikerds op kan stellen snap ik dan weer niet. Of zou dat gewoon in de volksaard zitten?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Eigenlijk had ie rood moeten geven aan Tadic?Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:30:
[...]
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Formerly known as Ragdoll
Hij komt mij vooral zenuwachtig over.Malfunctions schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:32:
Ik vind de coach van de Portugezen er uitzien alsof het een hele vrolijke kerel is.
Hoe hij dan zo'n elftal zuigende zeikerds op kan stellen snap ik dan weer niet. Of zou dat gewoon in de volksaard zitten?
Dit is te verwachten, ze sukkelen je in slaap en komen dan op de counter.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Rustig @TyphoneTyphone schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:32:
Kutkeeper. Oprotten!!!!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 15-09-2021 21:34 . Reden: Die smiley mag achterwege bleven ]
XXXVI
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 16-09-2021 15:02 . Reden: Naam aangepast ]
Dit zou je ergens bij Braakhuizen 12-De Baronie 10 verwachten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022