Als dat gebeurt is Ajax ook geen ploeg meer van hun woorden. Net als dat mazaroui gewoon plekje op de bank moet krijgen in plaats van rensch iedergeval tot dat contract niet is getekendtoolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:44:
Brrrr Pasveer in de CL. Had ik het vorig jaar hier geroepen was ik kei en keihard uitgelachen
Nou ja nog ff 2 maandjes doorbijten en dan gewoon Onana in de goal.
Pasveer basis in de CL, klinkt als 1 april grap inderdaad.toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:44:
Brrrr Pasveer in de CL. Had ik het vorig jaar hier geroepen was ik kei en keihard uitgelachen
Gorter is ook mee, laat die maar debuteren dan.Vos schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:55:
[...]
Pasveer basis in de CL, klinkt als 1 april grap inderdaad.
Maakt me geen zak uit inzake Onana. Keepers opstellen die 4x minder zijn en die ook 0,0 verkoopwaarde hebben zou echt helemaal nergens op slaan.Joostje123 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:55:
[...]
Als dat gebeurt is Ajax ook geen ploeg meer van hun woorden. Net als dat mazaroui gewoon plekje op de bank moet krijgen in plaats van rensch iedergeval tot dat contract niet is getekend
Het is een schande. Je hoopt dat Ajax leert van een no no op goal in een Europese wedstrijd (Scherpen tegen Roma) en later Pasveer tegen PSVtoolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:44:
XXXVI
Overigens is dat banken bij niet bijtekenen iets van enkele jaren terug, inmiddels staat (in ieder geval Ten Hag) daar anders tegenover.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Een bijzondere keuze van Ten Hag, Tagliafico op de bank. Ben benieuwd wat daar de logica achter gaat zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 15-09-2021 20:10 ]
Yup, snap ik ook weinig van. Alsof Blind en Gravenberch samen aan de linkerkant zo'n groot succes is geweest.Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:10:
Een bijzondere keuze van Ten Hag, Tagliafico op de bank. Ben benieuwd wat daar de logica achter gaat zijn.
De enige logica die ik zou kunnen vinden is zijn interland periode en gebrekkige speeltijd dit seizoen maar dan zou ik alsnog kiezen voor Tagliafico boven Blind op linksback. Of het moet een tactisch meesterzet zijn maar het is nogal een risico.toolkist schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:11:
[...]
Yup, snap ik ook weinig van. Alsof Blind en Gravenberch samen aan de linkerkant zo'n groot succes is geweest.
Tis nou niet dat Blind de pannen van het dak speelt de laatste tijd. Zo enorm veel onnodig balverlies.Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:13:
[...]
De enige logica die ik zou kunnen vinden is zijn interland periode en gebrekkige speeltijd dit seizoen maar dan zou ik alsnog kiezen voor Tagliafico boven Blind op linksback. Of het moet een tactisch meesterzet zijn maar het is nogal een risico.
Verwijderd
Tagliafico kwam licht geblesseerd terug van de interlandbreak. Hij heeft de laatste interland van Argentinie ook gemist.Napo schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:13:
[...]
De enige logica die ik zou kunnen vinden is zijn interland periode en gebrekkige speeltijd dit seizoen maar dan zou ik alsnog kiezen voor Tagliafico boven Blind op linksback. Of het moet een tactisch meesterzet zijn maar het is nogal een risico.
Eindelijk weer CL! Zin in! Let the games begin! 😎😎😎
Pasveer is al 37 jaar? Wow, wist dat hij al wat jaartjes meeging maar niet dat hij al redelijk op leeftijd was voor een voetballer.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Denk dat Ajax vooral niet moet verliezen en gezien de vorm wordt dat al moeilijk zat. Geluk is dat Sporting wel wat spelers missen
Kan niet echt warm worden van het trio Kuyt, Sneijder en Humberto.
Voelt zo nep aan.
Voelt zo nep aan.
Helemaal mee eens. Ik schakel in vervolg wel vlak voor de aftrap inDeadsy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:31:
Voelt zo nep aan.
Wel zie ik dat Sneijdertje ook het tactisch onvermogen ziet in het spel van Ajax in Europa.
XXXVI
tja niets nieuws, is dan de vraag of hij het zelf ziet of ergens anders heeft gehoordephymerous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:37:
[...]
Helemaal mee eens. Ik schakel in vervolg wel vlak voor de aftrap in
Wel zie ik dat Sneijdertje ook het tactisch onvermogen ziet in het spel van Ajax in Europa.
Ik ben het niet eens met Kuyt, als het om Berghuis gaat.Deadsy schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:31:
Voelt zo nep aan.
Dit is weer een kans voor Berghuis om zijn klasse te laten zien, en ik weet zeker dat ie een goede nummer 10 kan worden. Ik begrijp ook niet dat iedereen hem een rechtsbuiten vindt. Ja, met Dumfries op rechts bij het Nederlands elftal. Dan snap ik het.
Dit wordt opnieuw een belangrijke wedstrijd voor Berghuis, en ondanks dat het een Feyenoorder was, denk ik nog altijd dat we een goede speler aan hem hebben. Hij moet gewoon nog effe zijn plekkie vinden in onze club.
Hup Berghuis!
Het komt van Kuyt, zijn er echt mensen die willen weten wat hij heeft te zeggen?mavaros schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:42:
[...]
Ik ben het niet eens met Kuyt, als het om Berghuis gaat.
Dit is weer een kans voor Berghuis om zijn klasse te laten zien, en ik weet zeker dat ie een goede nummer 10 kan worden. Ik begrijp ook niet dat iedereen hem een rechtsbuiten vindt. Ja, met Dumfries op rechts bij het Nederlands elftal. Dan snap ik het.
Dit wordt opnieuw een belangrijke wedstrijd voor Berghuis, en ondanks dat het een Feyenoorder was, denk ik nog altijd dat we een goede speler aan hem hebben. Hij moet gewoon nog effe zijn plekkie vinden in onze club.
Hup Berghuis!
Opa op goal. Wie is reservekeeper?
GorterTyphone schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:51:
Zowel Gorter als Setford.Typhone schreef op woensdag 15 september 2021 @ 20:51:
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Nou lekkere opening: “er heeft nog geen NL club gewonnen bij Sporting”
Float like a butterfly, sting like a bee.
in Portugal zijn ze net zo dol op de UEFA als hier
Het begint al lekker met een Portugees fluitconcert.
En dus een kaartentrekker als scheidsrechter
Portugese club+kaartentrekker.
Hé kijk, een bui.
Hé kijk, een bui.
[ Voor 60% gewijzigd door Maarten_E op 15-09-2021 21:01 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat een aankoop die Haller!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
BAM! Lekker hoor! Nog even een kaart voor die overtreding aub.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat een aanval
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kenneth weer met een geweldige assist!!
Heb ik altijd al gezegd!Joostje123 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:01:
Haller wereldspits
Buitenspel Antony lijkt mij toch?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Topspits he.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hoppa. Lekker!
Ik heb dat altijd al gezegd. Alleen tegen ajax fans is meestal hier geen discussie over te voeren.
Maar goed Ajax kennende komt er nog wel een tegengoal. Voorsprong uitbreiden dus.
Je bedoelt Berghuis? Nee dat is die ander.PWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:03:
Is dit nu die speler die niks kan en uitgefloten word thuis?
Portugese clubs en Nederlands gaat vaak niet goed. Hopen op verandering
Je kan nou niet zeggen dat ie door deze goal opeens wel kan voetballen. Stond op de goede plek en dat is mooi. Maar dit hadden de meeste spitsen wel afgemaaktPWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:03:
Superfijn dat Ajax ook eens een spits heeft die geen hoogstandjes doet, maar gewoon lekker vaak precies goed staat om simpel af te ronden, onderschatte kwaliteit.
Op de juiste plek staan is ook een gave.Terranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:04:
[...]
Je kan nou niet zeggen dat ie door deze goal opeens wel kan voetballen. Stond op de goede plek en dat is mooi. Maar dit hadden de meeste spitsen wel afgemaakt
Wat een prutser die haller die moet erin
Deze had mogen zitten!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Met een speler als Xhaka snap ik het wel, die pakt steeds op het verkeerde moment kaarten. Maar een Haller kan je beter vertrouwen geven.PWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:03:
Een Portugese ploeg een schopploeg? Nee!HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:04:
Wat een schopploeg.
90% van de goals van Litmanen waren intikkers destijds. Maar hij stond er wel en anderen niet.Terranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:04:
[...]
Je kan nou niet zeggen dat ie door deze goal opeens wel kan voetballen. Stond op de goede plek en dat is mooi. Maar dit hadden de meeste spitsen wel afgemaakt
Sightorsson heb ik nog grotere kansen zien missen hoorTerranova schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:04:
[...]
Maar je bent het hopelijk met me eens dat Litmanen op alle vlakken een paar klassen beter is. Met uitzondering van blessuregevoeligheid danPWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:05:
[...]
90% van de goals van Litmanen waren intikkers destijds. Maar hij stond er wel en anderen niet.
[ Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 15-09-2021 21:07 ]
XXXVI
De grasmat is wel in een slechte staat. De plukken vliegen in het rond als ze maar even afzetten.
Verwijderd
Deze had jij er ook wel ingekopt hoorPWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:03:
Edit: maar hij stond er wel inderdaad
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2021 21:07 ]
Professor Zonnebloem ? Wat roept El Sierd nou weer over Ten Hag ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je verwacht het niet.Maarten_E schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:05:
[...]
Een Portugese ploeg een schopploeg? Nee!
Ik had het ook over spitsenephymerous schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:05:
[...]
Sightorsson heb ik nog grotere kansen zien missen hoor
Ik kijk liever naar RTL7, Sierd overdrijft vaak als hij weet dat er veel meer kijken dan normaal.loekf2 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:06:
Professor Zonnebloem ? Wat roept El Sierd nou weer over Ten Hag ?
Wil je de naam van Ziggy niet meer noemen hier.. die was erg
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
BAM 2.0
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Berghuis gaat deze wedstrijd rulen
Uh he? Wat?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
En nu dan?Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:06:
[...]
Deze had jij er ook wel ingekopt hoor
Edit: maar hij stond er wel inderdaad
Stond hij weer op de goede plaats zeker..
DusPWM schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:05:
[...]
90% van de goals van Litmanen waren intikkers destijds. Maar hij stond er wel en anderen niet.
Wooooo, Haller!!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahahaller!!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Berghuis loopt voorlopig nog als een kip zonder kop rond.
Maargoed, het is 0-2, dus wie klaagt nu nog.
Maargoed, het is 0-2, dus wie klaagt nu nog.
Na gisteravond, maar besloten naar Ziggo te kijken. ik kan erg slecht tegen Humberto en vanavond Sneijder gok ik. Boskamp was de druppel.HollowGamer schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:07:
[...]
Ik kijk liever naar RTL7, Sierd overdrijft vaak als hij weet dat er veel meer kijken dan normaal.
Denk dat we er stiekem vanuit mogen gaan dat de centrum verdedigers gaan schoppen vanaf nu?
2 attempts, 2 on goal, 2 goals. HELD!
Zo belangrijk dit. Ga door voor het doelsaldo!
P.s. Feyenoorder hier
P.s. Feyenoorder hier
Wat een heerlijke wedstrijd en wat is die Haller goed. Top aankoop geweest
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lekker Anthony zeg
Ja dat kan je nu al wel stellen natuurlijkJoostje123 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:08:
Haller wordt cl topscorer allertijden
100 mln + MbappeVerwijderd schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:08:
Haller 100mln naar PSG!!!!!
Wtf deed die linksback? Je zou hem gelijk wisselen.
Bijzonder gemakkelijk tegen zo'n verdediger die de verkeerde kant dekt :\loekf2 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 21:09:
Lekker Anthony zeg
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022