Toon posts:

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 70 ... 89 Laatste
Acties:

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 18:33
Eerste helft Groningen Heerenveen.
Groningen echt heel zwak, veel nieuwe spelers en wat sterkhouders weg.

Volgens mij wordt Heerenveen nauwelijks moe. 0-1

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 21:23
Ankona schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:25:
Zo, wat is NEC zwak zeg. Ok, Willem II was alleen maar aan het verdedigen, maar ook dat is maar een matige ploeg. Dat die met een man minder nog zo makkelijk overeind blijven zegt iets over het complete onvermogen van NEC om iets te creëren.
Willem II is in de basis helemaal geen beroerde club, en ze hebben een solide grijze muis als trainer. Dat gaat wel goedkomen. Ergens halverwege het linker rijtje is geen goocheltruuk.

NEC is net als NAC. Ze kunnen tegen een bal aanschoppen, maar dat is het verder wel. Het hangt een beetje tussen 10 jaar KKD in mindere tijden, en onderin de Eredivisie als ze goede tijden beleven.

RKC bestaat alleen nog, omdat Mandemakers de keukenkoning als suikeroom hebben. Niks mis mee, want er zijn meerdere clubs met een suikeroom, maar niemand zou de Waalwijkers missen, als ze ophouden met bestaan. Dat zou wel jammer zijn, want ook RKC probeert een wedstrijd voetballent te winnen. Daar zit nog iets van tactiek in, dat clubs als Roda, MVV of Helmond Sport ontberen. Die schoppen gewoon 90 minuten de bal weg, en als ze mazzel hebben, pakken ze per ongeluk 3 punten. Dan is iedereen heel tevreden en roepen de supporters dat ze de wereldcup volgend jaar gaan winnen.

Op dit moment zou ik PSV als medekandidaat voor de titel willen aanwijzen. Ik vind ze bij vlagen beter voetballen dan Ajax op dit moment. Gelukkig is de competitie nog lang, en komt het regelmatig voor dat de topclubs na de winterstop ineens niet meer kunnen voetballen.

• Harribo
Groningen tweede helft beter

[Voor 8% gewijzigd door Harribo op 12-09-2021 16:24]

• ParaDroid2
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
Het zit er natuurlijk wel aan te komen dat Büttner zich wil 'bewiijzen' tegen Vitesse, maar daarin compleet doorschiet. Heeft zojuist al geel te pakken.

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 08:59
PSV heeft het geluk van de kampioen niet nodig als Ajax zo fucking slecht blijft spelen als de laatste tijd.
Wellicht belangrijk om dat even te beseffen maar die boodschap is nog niet aangekomen in Amsterdam heb ik het idee.

Voor de onwetenden die denken dat ik nu een Ajax-basher ben -> ik ben Ajacied :o :D

[Voor 16% gewijzigd door Typhone op 13-09-2021 13:38]

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 09:48

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Mark31 schreef op zondag 12 september 2021 @ 09:23:
PSV heeft echt de geluk van de kampioen, eerst vs Groningen, nu vs AZ..
Dit word akelig
Ik zou je willen verzoeken om je punt wat je wil maken wat uit te breiden met informatie. Dit is op deze manier gewoon een troll en snap ik dat mensen daarop ageren.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Ach ja… het wordt herkenbaar. Weer de eerste maanden van het seizoen met kunst en vliegwerk (lees: belabberd spel) doorkomen waarna het gaat vallen en de schwung er in komt. Lijkt wel als of ten Hag/de spelers tijdens de zomerstop een complete reset hebben gehad en alles opnieuw moet worden ontdekt/ingeslepen. Opmerkelijk iets.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone
Han schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:23:
Ach ja… het wordt herkenbaar. Weer de eerste maanden van het seizoen met kunst en vliegwerk (lees: belabberd spel) doorkomen waarna het gaat vallen en de schwung er in komt. Lijkt wel als of ten Hag/de spelers tijdens de zomerstop een complete reset hebben gehad en alles opnieuw moet worden ontdekt/ingeslepen. Opmerkelijk iets.
Nog vreemder dat dit hetzelfde team is als vorig jaar maar letterlijk alles anders lijkt te gaan.
Ook wel een hele slechte Blind dit seizoen bij Ajax trouwens maar dat gaat me te ver om daar alles aan op te hangen.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:40:
[...]

Nog vreemder dat dit hetzelfde team is als vorig jaar maar letterlijk alles anders lijkt te gaan.
Ook wel een hele slechte Blind dit seizoen bij Ajax trouwens maar dat gaat me te ver om daar alles aan op te hangen.
De laatste maanden van vorig seizoen was die schwung er ook al wel redelijk uit dus dit verbaast niet echt.

De zaakwaarnemer van Frank de Boer over hem:
"Maar waar Frank tekortkomt, en dat komt steeds vaker naar voren, is het managen van een hele groep. Je hebt als trainer tegenwoordig de controle over vijftig man." Een rol als veldtrainer lijkt voor De Boer de beste oplossing te zijn en die ambitie heeft de clubloze coach ook. "Maar hij ambieert zelf niet meer om manager te zijn", voegt Albers daaraan toe.
Overmars,. haal die man ajb terug naar Ajax en geef hem een rol als veldtrainer in de jeugdopleiding of bij Jong Ajax ofzo... Of bij het 1e zelfs, ik kan me niet voorstellen dat een Bogarde meer te brengen heeft dan de Boer...

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

toolkist schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:10:
De zaakwaarnemer van Frank de Boer over hem:

[...]

Overmars,. haal die man ajb terug naar Ajax en geef hem een rol als veldtrainer in de jeugdopleiding of bij Jong Ajax ofzo... Of bij het 1e zelfs, ik kan me niet voorstellen dat een Bogarde meer te brengen heeft dan de Boer...
Moet Frank de Boer natuurlijk er wel achter staan om geen hoodftrainer meer te zijn. Het perspectief van de zaakwaarnemer is duidelijk maar staat F de Boer daar ook achter?

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Napo schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:49:
[...]

Moet Frank de Boer natuurlijk er wel achter staan om geen hoodftrainer meer te zijn. Het perspectief van de zaakwaarnemer is duidelijk maar staat F de Boer daar ook achter?
Succes met een club zoeken die hem als hoofdcoach wil aannemen... Lijkt me nu dan juist een goede stap om iets meer in de luwte een functie te vervullen die hem beter ligt.

• Napo
  • Niet online

Napo

Exocet schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:51:
[...]

Succes met een club zoeken die hem als hoofdcoach wil aannemen... Lijkt me nu dan juist een goede stap om iets meer in de luwte een functie te vervullen die hem beter ligt.
Dan is het nog steeds maar de vraag of Frank de Boer zich in zo'n rol wil schikken. Je hebt als veldtrainer een andere verantwoordelijkheid dan hoofdtrainer en zal je dan ook moeten schikken in de hierarchie. Niet iedereen gaat daar even goed mee om.

Prima dat de zaakwaarner dit beeld schetst maar zolang het niet vanuit F de Boer komt en/of hij voor zo'n functie tekent heb ik niet direct het idee dat hij dat zelf ook zo ziet.

Met de historie van F de Boer wordt het inderdaad lastig om een club te vinden die hem een kans wil geven. Weinig successen na Ajax wat dus voor alle clubs een bijzonder grote gok zal zijn.

[Voor 11% gewijzigd door Napo op 13-09-2021 15:55]

• Mark31
  • Registratie: oktober 2019
  • Nu online
Outerspace schreef op maandag 13 september 2021 @ 14:23:
[...]

Ik zou je willen verzoeken om je punt wat je wil maken wat uit te breiden met informatie. Dit is op deze manier gewoon een troll en snap ik dat mensen daarop ageren.
Zeker geen troll.
Het is algemeen bekend dat de kampioen lopende de seizoen ook regelmatig mazzel heeft.
Ajax had dat vorige jaar ook in een aantal wedstrijden, niet voor niks noemen ze het de term de geluk van een kampioen
Tegen AZ was PSV kwa kansenverhouding helemaal niet beter, ik woon in de kempen, de hol van de leeuw van PSV supporters , de meeste waren het unaniem eens dat ze gemazzeld hadden tegen AZ dat AZ het vizier niet op scherp had
Tegen Groningen had het na 20 minuten ook zomaar 0-3 kunnen zijn voor Groningen met hun kansen, dat bedoel ik met de geluk van een kampioen
Wil je kampioen worden moet je ook wat geluk hebben, waar PSV dit jaar al 2 x daarmee in fases geluk heeft gehad waardoor de wedstrijd kantelde heeft Ajax hun enige eredivisie wedstrijd die ze minder speelde ook direct puntverlies geleden.

• rickskeg99
  • Registratie: februari 2014
  • Nu online
Mark31 schreef op maandag 13 september 2021 @ 16:56:
[...]

Zeker geen troll.
Het is algemeen bekend dat de kampioen lopende de seizoen ook regelmatig mazzel heeft.
Ajax had dat vorige jaar ook in een aantal wedstrijden, niet voor niks noemen ze het de term de geluk van een kampioen
Tegen AZ was PSV kwa kansenverhouding helemaal niet beter, ik woon in de kempen, de hol van de leeuw van PSV supporters , de meeste waren het unaniem eens dat ze gemazzeld hadden tegen AZ dat AZ het vizier niet op scherp had
Tegen Groningen had het na 20 minuten ook zomaar 0-3 kunnen zijn voor Groningen met hun kansen, dat bedoel ik met de geluk van een kampioen
Wil je kampioen worden moet je ook wat geluk hebben, waar PSV dit jaar al 2 x daarmee in fases geluk heeft gehad waardoor de wedstrijd kantelde heeft Ajax hun enige eredivisie wedstrijd die ze minder speelde ook direct puntverlies geleden.
1-3, aangezien Gakpo el had gescoord. En op de kans van Pavlidis en Karlsson na heb ik niet zoveel kansen van AZ gezien.

Gewoon een degelijke overwinning, zoals onder Hiddink en Cocu

• Napo
  • Niet online

Napo

[...]

Het is ook algemeen bekend dat ieder team zo zijn momenten van geluk heeft gedurende een seizoen en dat teams tegen wat pechmomentjes lopen. Het simpel bestempelen van geluk bij een 0-3 overwinning voelt wel wat raar.
De meeste unaniem is een bijzondere combinatie. Was het unaniem of waren het de meeste :+

Zonder gekheid, PSV speelde geen bijzonder goede wedstrijd maar wisten wel een prima conversie te hebben met het spel dat ze speelde. Loop je door dit soort wedstrijden op een gegeven moment tegen puntenverlies aan? Ook wel maar ook de wedstrijd bevat prima momenten waar ze klasse hebben kunnen laten zien waarom ze meestrijden om het kampioenschap.
Na 90 minuten kan PSV concluderen dat ze een topper hebben gewonnen, ongeacht de manier waarop zou elk team (Ajax, PSV, Feyenoord & AZ) daar vooraf voor tekenen.

Puur mazzel zou ik de overwinning niet noemen.
En een team als PSV heeft in dat perspectief wat pech dat de schoten van FC Groningen er onverwacht invliegen, uiteindelijk is het maar hoe je het framed. Vanuit zo'n perspectief kan je ook concluderen dat het 8-4 had moeten worden :+. Uiteindelijk weten ze meer doelpunten dan de tegenstander te maken en winnen ze ongeacht wat mindere periodes in een wedstrijd.

Het stuk over Ajax is niet helemaal de realiteit, Ajax heeft een meer dan goede wedstrijd tegen NEC en Vitesse gehad (of waren de teams zwak en had Ajax daar geluk mee? :+) en een matige wedstrijd tegen zowel FC Twente en PEC Zwolle.

[Voor 3% gewijzigd door Napo op 13-09-2021 17:29]

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:54:
[...]

Dan is het nog steeds maar de vraag of Frank de Boer zich in zo'n rol wil schikken. Je hebt als veldtrainer een andere verantwoordelijkheid dan hoofdtrainer en zal je dan ook moeten schikken in de hierarchie. Niet iedereen gaat daar even goed mee om.

Prima dat de zaakwaarner dit beeld schetst maar zolang het niet vanuit F de Boer komt en/of hij voor zo'n functie tekent heb ik niet direct het idee dat hij dat zelf ook zo ziet.

Met de historie van F de Boer wordt het inderdaad lastig om een club te vinden die hem een kans wil geven. Weinig successen na Ajax wat dus voor alle clubs een bijzonder grote gok zal zijn.
Aangezien die man al jaren en jaren z'n zaakwaarnemer is mag je wel aannemen dat als hij zegt dat de Boer geen hoofdcoach meer wil zijn, dat wel klopt.

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 20:59:
Dat die Vinícius vergunningloos is, is toch wel bijzonder knullig vind ik.
Heeft blijkbaar te maken met de IND die niet opschiet. Ik heb overigens geen idee hoe lang dat normaal duurt.

WoT stats || 3240 Wp op het oosten

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Klaassen mist ook het eerste CL duel. Dit is de reden dat ik afkeer heb tegen die onbelangrijke Oranje wedstrijden. Ook al hebben we mogen genieten tegen Turkije.

Ik ben benieuwd naar het middenveld. Alvarez zal helaas spelen, net als Gravenberch. Blind opstellen is vragen om problemen.
toolkist schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:10:

Opzich een prima plan. Wel ben ik bang dat iemand binnen Ajax bedenkt om Frank de Boer nog een keer een kans te gunnen omdat ie het jaaaaaren gelden "zo goed deed".

[Voor 47% gewijzigd door ephymerous op 14-09-2021 10:19]

XXXV

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 09:14
Als veldtrainer is het vast wel een aanwinst ten opzichte van een Reiziger, Poulsen, Bogarde of Witschge.

Sporting heeft dezelfde problemen. Het mist sterspeler Gonçalves (23 goals vorig seizoen) en aanvoerder Coates is geschorst.

• Napo
  • Niet online

Napo

ephymerous schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 10:17:
Klaassen mist ook het eerste CL duel. Dit is de reden dat ik afkeer heb tegen die onbelangrijke Oranje wedstrijden. Ook al hebben we mogen genieten tegen Turkije.

Ik ben benieuwd naar het middenveld. Alvarez zal helaas spelen, net als Gravenberch. Blind opstellen is vragen om problemen.
Alvarez, Tadic, Gravenberch zou een optie kunnen zijn? Dan Berghuis of Neres erbij in de aanval.
andere optie is Labyad op de Klaassen positie :+

• ephymerous
  • Nu online
Napo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:20:
[...]

Bedankt, na het lezen van je post moest ik overgeven :r ;)

XXXV

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:20:
[...]

Alvarez, Tadic, Gravenberch zou een optie kunnen zijn? Dan Berghuis of Neres erbij in de aanval.
Zet wat mij betreft Taylor maar op de plek van Gravenberch en Gravenberch op 10. Maar het zal wel Berghuis op 10 worden, ook goed zo lang het maar geen Labyad wordt :p

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Nu online

Baseman77

We move

Ik ben PSV'er, evenals veel vrienden van mij.
En ik ken eigenlijk niemand die vindt dat PSV gemazzeld heeft.

AZ had in de 1e helft een prima oplossing voor de tactiek van PSV, wat ze 2 kansen opleverden (Pavlidis en Karlsson). Beide keren ging de bal niet eens op doel.
PSV daarentegen creëerde ook weinig, maar scoorde via een geweldig afstandsschot van Boscagli.

De 2e helft hanteerde PSV een wat andere tactiek en werd AZ eigenlijk tandeloos. PSV ging pas druk zetten op de middellijn, hield het veld erg kort en zorgde voor snelle omschakeling, waarbij AZ op eigen helft de bal mocht hebben. In Nederland word je dan al snel beter genoemd, want meer balbezit. Zo kortzichtig en ouderwets, wat je o.a. nog steeds bij veel analisten ziet.

AZ speelde een knappe 1e helft, maar PSV verdedigde prima, maakte gebruik van individuele kwaliteiten en draaide het na rust om.

Ook liet Schmidt wederom zien waarom de kritiek op zijn wisselbeleid onzin is, de wissels waren fris en energiek en verzorgden de 0-2 en 0-3.

VI Pro heeft dat beter door:
En is al die kritiek op het wisselbeleid van PSV-trainer Roger Schmidt wel terecht?

Tegen AZ bracht hij na een uur met Bruma, Ritsu Doan en Yorbe Vertessen een nieuwe voorhoede het veld in. De tracking data werpt een interessant licht op deze wissels. Zo blijkt dat Vertessen in 28 minuten tijd liefst 11 sprints getrokken heeft op maximale snelheid. Alleen Phillipp Mwene (16) komt bij PSV tot een nog hoger aantal tegen AZ. Noni Madueke heeft tot zijn wissel eveneens 11 sprints getrokken. Omgerekend naar speeltijd staan Bruma en Doan in de top qua meters op hoge intensiteit. Die statistieken onderstrepen dat van de spits en buitenspelers van PSV op fysiek gebied bijzonder veel gevraagd wordt. Met zijn wissels speelt Schmidt daarop in.

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Nu online
De mazzel van PSV was dat de keeperstrainer van AZ vergeten was de keeper uit te leggen dat hij mocht proberen ballen die op het doel geschoten werden op te vangen. Laten we eerlijk wezen, zowel de 1-0 als de 3-0 waren prima houdbaar. (goed ingeschoten, zeker die eerste, maar van een dusdanige afstand met vrij zicht voor de keeper dat elke hoofdklasse keeper die ballen had moeten hebben)
En de 2-0, Vertessen die vergat dat hij niet kan voetballen en ineens dingen deed die hij helemaal niet kan.... Tja, daar rekent ook niemand op...

Maar over het geheel. PSV speelde niet sterk maar wel duidelijk beter. Dat AZ een slechte keeper heeft is ook een stuk gebrek aan kwaliteit.

alles kan off-topic

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Ankona schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:03:
Laten we eerlijk wezen, zowel de 1-0 als de 3-0 waren prima houdbaar.
Tuurlijk.
Zo had Robben ook maar een waardeloos schot, al die keepers konden gewoon niet keepen.
En de 2-0, Vertessen die vergat dat hij niet kan voetballen en ineens dingen deed die hij helemaal niet kan.... Tja, daar rekent ook niemand op...
Jij misschien niet, degenen die PSV volgen weten wel beter.

Helemaal degenen die wat meekrijgen van de PSV jeugd. Vertessen is namelijk al lange tijd een toptalent, alleen was hij een beetje de man van glas en rolde hij van de ene blessure in de andere. Tussen die blessures door scoorde hij aan de lopende band, dat in combinatie met zijn snelheid en werklust maakt hem ontzettend dreigend. Hij liet in het 1e al veel goede dingen zien, maar hij miste de rust voor de goal. Aangezien hij dat in de jeugd wel had, zal het een kwestie van tijd zijn voordat hij vaker gaat scoren. Tegen AZ deed hij dit in ieder geval erg beheerst.

• Ankona
  • Nu online
Baseman77 schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:23:
[...]

Tuurlijk.
Zo had Robben ook maar een waardeloos schot, al die keepers konden gewoon niet keepen.
Robben speelde zondag niet. Dat eerste schot was zo lang onderweg daar hoefde de keeper niet/amper voor te duiken. Gewoon naar de hoek lopen en vangen. Echt, de bal was goed geplaatst maar eigenlijk volstrekt kansloos.
Dat schot van Doan, dat miste eigenlijk alles. Bij de gratie van het compleet verkeerd staan van de keeper die vervolgens ook niet omhoog weet te komen ging die het doel in.
[...]

Jij misschien niet, degenen die PSV volgen weten wel beter.

Helemaal degenen die wat meekrijgen van de PSV jeugd. Vertessen is namelijk al lange tijd een toptalent, alleen was hij een beetje de man van glas en rolde hij van de ene blessure in de andere. Tussen die blessures door scoorde hij aan de lopende band, dat in combinatie met zijn snelheid en werklust maakt hem ontzettend dreigend. Hij liet in het 1e al veel goede dingen zien, maar hij miste de rust voor de goal. Aangezien hij dat in de jeugd wel had, zal het een kwestie van tijd zijn voordat hij vaker gaat scoren. Tegen AZ deed hij dit in ieder geval erg beheerst.
Ik mag het hopen (serieus) Mij valt Vertessen eigenlijk steeds om twee dingen op: Ten eerste is hij bloed snel. Ten tweede heeft hij doorgaans nu controle over de bal. Ik volg PSV (en dus ook Vertessen) niet intensief, ik kijk alleen wat wedstrijden en wat me opvalt blijft mij bij.

alles kan off-topic

• Baseman77
  • Nu online

Baseman77

We move

Ankona schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:28:
Dat eerste schot was zo lang onderweg daar hoefde de keeper niet/amper voor te duiken. Gewoon naar de hoek lopen en vangen. Echt, de bal was goed geplaatst maar eigenlijk volstrekt kansloos.
Dat schot van Doan, dat miste eigenlijk alles. Bij de gratie van het compleet verkeerd staan van de keeper die vervolgens ook niet omhoog weet te komen ging die het doel in.
_O-
Het spijt me zeer, maar ik zou profkeeper worden als ik jou was. Blijkbaar kan iedereen het en is het eigenlijk gewoon een makkie, een beetje naar de hoek lopen en balletjes vangen.

De keeper had misschien meer kunnen doen en bij de 0-3 stond hij inderdaad niet optimaal opgesteld, maar je hebt blijkbaar geen flauw idee hoe hard en zuiver profspelers kunnen schieten. Ik kan je aanraden de samenvatting terug te kijken en dan met name de herhaling bij de 0-1 van achter het doel van AZ. Dan krijg je een idee hoe ontzettend veel vaart die bal had en hoe kansloos de keeper was.

En ik noem niets voor niets Robben, de scoorde aan de lopende band goals zoals die 0-3 van Doan.
Of zoals Madueke ze ook al heeft gemaakt voor PSV.
Ten tweede heeft hij doorgaans nu controle over de bal.
Dat hebben wij een heel ander idee bij controle over de bal.
Hij is geen Messi met zijn solo's, maar met zijn snelheid moet zijn techniek prima zijn anders kan hij er niets mee. En aangezien hij zo vaak dreigend is is er weinig mis met zijn controle over de bal.

Rust en kalmte voor de goal, dat mist hij nog. Maar dat is wat anders.

[Voor 4% gewijzigd door Baseman77 op 14-09-2021 15:44]

• Napo
  • Niet online

Napo

[...]

Bij de gratie van het compleet verkeerd staan van de keeper die vervolgens ook niet omhoog weet te komen ging die het doel in.
De keeper kan natuurlijk gemakkelijk zowel de korte hoek als de lange hoek tegelijk dekken, dan vallen dit soort ballen er nooit in. Keepers moeten keuzes maken en dan valt zo'n geplaatst schot er wel eens in, doet zowel niets af aan de speler die het doelpunt maakt alsmede de keeper, had hij de lange hoek gedekt was er commentaar geweest als hij in de korte hoek werd geschoten.

• Napo
  • Niet online

Napo

[...]
Dat eerste schot was zo lang onderweg daar hoefde de keeper niet/amper voor te duiken. Gewoon naar de hoek lopen en vangen. Echt, de bal was goed geplaatst maar eigenlijk volstrekt kansloos.
Een hard schot dat lang onderweg is is een interesante combinatie. De twee verdedigers van AZ verdekken ook de speler van PSV deels waardoor het niet gemakkelijker wordt en menig keeper zal niet er vanuit gaan dat een speler van zo'n afstand haast uit stand schiet.

Een arm uitsteken had wel gemogen.

• toolkist
  • Niet online
Weet je waarom de keeper kansloos was? Omdat ie helemaal niks probeerde om die bal überhaupt te stoppen. Iedereen weet dat een bal eruit kijken niet lukt.
Waarschijnlijk had ie em anders nog niet gehad, maar probeer in ieder geval iets.
Bij die 3-0 stond de keeper gewoon 1 of 2 meter te dicht bij de linkerpaal. Wederom geen garantie dat ie em anders wel had gehad, maar die 1-2 meter leek ie nu precies tekort te komen.

• toolkist
  • Niet online
Klaas-Jan Huntelaar keert niet terug als profvoetballer, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. De 38-jarige spits vertrok deze zomer na een teleurstellend half jaar bij Schalke 04 en heeft geen nieuwe club gevonden. Hoewel hij 'officieel' nog aan het nadenken is over een volgende stap, heeft hij in zijn hoofd al een punt achter zijn loopbaan gezet, zo meldt het weekblad.
Goede voetballers zijn nog geen goede trainers, maar toch... Overmars, bellen met die handel en vragen of ie in Amsterdam wil ontdekken of ie het trainen (spitsencoach?) leuk werk vindt. Of dat ie aanleg blijkt te hebben om Overmars tzt op te volgen, of weetikveel wat...

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07:01
Ankona schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:03:
De mazzel van PSV was dat de keeperstrainer van AZ vergeten was de keeper uit te leggen dat hij mocht proberen ballen die op het doel geschoten werden op te vangen. Laten we eerlijk wezen, zowel de 1-0 als de 3-0 waren prima houdbaar. (goed ingeschoten, zeker die eerste, maar van een dusdanige afstand met vrij zicht voor de keeper dat elke hoofdklasse keeper die ballen had moeten hebben)

Maar over het geheel. PSV speelde niet sterk maar wel duidelijk beter. Dat AZ een slechte keeper heeft is ook een stuk gebrek aan kwaliteit.
De 1-0 was onhoudbaar, onmogelijk om die bal te pakken, die bal is 100km/u+ en komt achter een stel spelers vandaan (geen zicht) en is uiterst precies (binnenkant paal, veel verder kun je niet gaan :P ).
Het komt knullig over dat de keeper echt blijft staan, maar een showduik had het resultaat niet veranderd, dan had de bal al in het doel gelegen als hij nog bezig was met zijn duik :+

Die 3-0 is wel anders, daar stond hij verkeerd, daar zou hij van kunnen leren. Maarja als je dus verkeerd staat, dan is die bal niet houdbaar vanaf die plek ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• ElPaco
  • Nu online
Is iedereen alweer klaar voor de eerste Europese wedstrijd in de groepsfase? Feyenoord staat op het punt van beginnen tegen Maccabi Haifa. Hup Feyenoord!

• LuckyLuke
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10:14

LuckyLuke

Schiet sneller dan ..nevermind

Hup Feyenoord

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ElPaco
  • Nu online
Woei! Meteen een goede kans zeg. Als beide verdedigingen zo blijven spelen dan gaan er veel doelpunten vallen. Feyenoord kwam net ook al goed weg.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:03
Waar is het te zien?

• ElPaco
  • Nu online
ESPN 1 sowieso (daar kijk ik ;))

• Typhone
Ik zit nog @ work... dat wordt lastig volgen.

• ElPaco
  • Nu online
Typhone schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:36:
Ik zit nog @ work... dat wordt lastig volgen.
Daar is je 2e scherm toch voor? :9

Feyenoord zet er snel druk op, het ziet er op zich goed uit.

• Pompi
ElPaco schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:35:
[...]

ESPN 1 sowieso (daar kijk ik ;))
Jammer, had gehoopt RTL of SBS want ik heb geen betaalzenders.

• Napo
  • Niet online

Napo

Feyenoord stat de eerste 10 minuten in ieder geval goed te voetballen, hopelijk houden ze dat vol.

• Ankona
  • Nu online
Maccabi heeft wel een mooi shirt, lijkt op het mooiste uit tenue allertijden.

alles kan off-topic

• LuckyLuke

LuckyLuke

Ankona schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:45:
Maccabi heeft wel een mooi shirt, lijkt op het mooiste uit tenue allertijden.
Die uit 2003 idd :)

• LuckyLuke

LuckyLuke

Jemig wat een pech

• Pompi
Is het veld eigenlijk gras of kunstgras? Want van wat ik mij kan herinneren van eerdere Europese wedstrijden tegen Israëlische is, waren er een aantal clubs daar met kunstgras

• ElPaco
  • Nu online
Pompi schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:59:
Is het veld eigenlijk gras of kunstgras? Want van wat ik mij kan herinneren van eerdere Europese wedstrijden tegen Israëlische is, waren er een aantal clubs daar met kunstgras
Ziet er uit als echt gras. Zo'n 10 cm buiten de lijnen lijkt het kunstgras te worden.

• ElPaco
  • Nu online
Die had wel mogen hangen. Beste kans zeg!

• toolkist
  • Niet online
Ai die aanname :X

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 16:37:
[...]

Daar is je 2e scherm toch voor? :9

Feyenoord zet er snel druk op, het ziet er op zich goed uit.
Komkom prioriteiten El Paco... Voetbal scherm 1, werk scherm 2.

• ElPaco
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:03:
[...]

Komkom prioriteiten El Paco... Voetbal scherm 1, werk scherm 2.

1e scherm genoeg? :9

• Pompi
Scherm 2 is voor de hond ;)

• toolkist
  • Niet online
Maar goed dat ze een Italiaanse scheidsrechter hebben die zich niet zoveel aantrekt van dat gejank van Haifa.. Wat een clowns met die gast op de achterlijn als toppunt

• Ankona
  • Nu online
Wat deed Til hier verkeerd?

alles kan off-topic

• LuckyLuke

LuckyLuke

Waarom was dat geel?

• Ankona
  • Nu online
Overtreding verdediger, Til geel. Misschien gevolg van dat domme onzin duwtje iets eerder wat door die verdediger ook groot gemaakt is.

alles kan off-topic

• Harribo
Raar dat dit alleen op een betaalzender te zien is. Die ik overigens nu wel heb.

Maar dit gaat mi niet de goede kant op.
Straks kunnen we dokken voor elke Europese wedstrijd. En uiteraard gaan die prijzen alleen maar omhoog.

• ElPaco
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:33:
Raar dat dit alleen op een betaalzender te zien is. Die ik overigens nu wel heb.

Straks kunnen we dokken voor elke Europese wedstrijd. En uiteraard gaan die prijzen alleen maar omhoog.
Alleen Ajax/CL is volgens mij op een open zender te zien. Zelfs EL is volgens mij ESPN.

• Pompi
Harribo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:33:

Volgens Google zou Talpa de uitzendrechten hebben voor de Conference League, maar kan mij voorstellen dat ze die voor deze wedstrijd verkocht hebben omdat ze op dit tijdstip op SBS6 al andere dingen hebben.

• Pompi
ElPaco schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:35:
[...]

Alleen Ajax/CL is volgens mij op een open zender te zien. Zelfs EL is volgens mij ESPN.
EL is SBS6, zij hebben met RTL "geruild" van uitzendrechten.

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22-09 16:49

DarkUnreal

Postmaster General

jeetje.. dat is wel balen dat het achter een betaal muur zit.

Nouja.. go Feyenoord.. ik hoor wel wat het geworden is

13:37

• ElPaco
  • Nu online
Gaat Feyenoord ook nog wat doen met al die kansen?

• Harribo
ElPaco schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:41:
Gaat Feyenoord ook nog wat doen met al die kansen?
Ja verprutsen.

Dat Maccabi is toch ook niet echt geweldig.
ElPaco schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 17:35:
[...]

Hele slechte ontwikkeling en iedereen mag het weer slikken. Niemand die er wat tegen doet

[Voor 40% gewijzigd door Harribo op 14-09-2021 17:49]

• Snowdog
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:14
Waarschijnlijk niet... Wat een kans weer voor Linssen...

• Harribo
Arad gaat eruit, wie kent hem niet

Dat Maccabi Haifa zet het Israëlisch voetbal wel op de kaart...

[Voor 50% gewijzigd door Harribo op 14-09-2021 17:54]

• Megupe
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09:45
Ik vind Feyenoord niet overtuigen nog.
En dat tunue van Feyenoord ziet er niet mooi uit zeg...
Hopelijk pakken ze wel de winst.

• Snowdog
Megupe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:02:
En dat tunue van Feyenoord ziet er niet mooi uit zeg...
Hopelijk pakken ze wel de winst.
Nee, het lijkt nergens op, mooi dat de fans van Haifa het nog op prijs kunnen stellen, maar het is echt zo'n wedstrijd die het aanzien nauwelijks waard is. Vind het tenue van Feyenoord verder eik wel mooi, nu het spel nog :P

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22-09 16:49

DarkUnreal

Postmaster General

Nou, kan toch nog mee kijken..

Zal wel de brilstand blijven.. en dat Feyenoord het thuis moeten afmaken

@Exocet owja! hmm... dan blijft het 0-0

[Voor 17% gewijzigd door DarkUnreal op 14-09-2021 18:14]

13:37

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
DarkUnreal schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:06:
Nou, kan toch nog mee kijken..

Zal wel de brilstand blijven.. en dat Feyenoord het thuis moeten afmaken
Thuis afmaken? Het is een poule wedstrijd

• Harribo
Megupe schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:02:
Dat is een understatement. Ze spelen mi verschrikkelijk slecht. Verdedigend gaat het nog wel

Nu ook weer Sinisterra die het alleen probeert terwijl rechts een man vrij stond. Ze lijken zo nu en dan blind.

[Voor 4% gewijzigd door Harribo op 14-09-2021 18:12]

• Snowdog
Harribo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:12:
[...]

Dat is een understatement. Ze spelen mi verschrikkelijk slecht. Verdedigend gaat het nog wel

Nu ook weer Sinisterra die het alleen probeert terwijl rechts een man vrij stond. Ze lijken zo nu en dan blind.
Danny of Daley?

• Ankona
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:12:
[...]

Weer totaal geen middenveld. Sinisterra moet de ballen bij de verdediging ophalen omdat Til en Kokcu weer eens door de mand vallen. Ben je je gevaarlijkste aanvaller kwijt omdat hij als middenvelder moet spelen.

alles kan off-topic

• Snowdog
Ankona schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:18:
[...]

Weer totaal geen middenveld. Sinisterra moet de ballen bij de verdediging ophalen omdat Til en Kokcu weer eens door de mand vallen. Ben je je gevaarlijkste aanvaller kwijt omdat hij als middenvelder moet spelen.
Ik vond hem aanvallend ook niet geweldig spelen. In principe is 0-0 natuurlijk een ok resultaat hier voor Fey, maar er zat toch echt wel meer in. Aanvallend ziet het er gewoon vrij zwak uit imo en niet echt alleen omdat Sinisterra af en toe terug moet vallen.

• Harribo
Vrije trap tegen de eerste tegenstander aan, vervolgens maar een peun daar waar niemand staat

Echt heeeeel slecht dit. Toch geen niveau?
Doet gewoon pijn aan de ogen

• Ankona
  • Nu online
Waarom is dat geen rood?

alles kan off-topic

• ElPaco
  • Nu online
Zal wel niet hard genoeg zijn :p

• Ankona
  • Nu online
Wat een zaadpot

alles kan off-topic

• Snowdog
Achjah, je verliest hem iig niet tegen een van die spaarzame uitbraken. Dan zou het nog 3x erger zijn. Nu sta je er in principe nog prima voor. Denk wel dat ze de Iraniër met de moeilijke achternaam hier goed hadden kunnen gebruiken. Dan win je hier wellicht gewoon.

• ElPaco
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:29:
[...]

Achjah, je verliest hem iig niet tegen een van die spaarzame uitbraken. Dan zou het nog 3x erger zijn. Nu sta je er in principe nog prima voor. Denk wel dat ze de Iraniër met de moeilijke achternaam hier goed hadden kunnen gebruiken. Dan win je hier wellicht gewoon.
Je bedoelt Jan Bax? :+

• Snowdog
Haha, die idd :D

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Heb niet kunnen kijken. Maar de scorebordjournalist in mij zegt: De op papier lastigste pot van de poule gelijk spelen, prima.

• remco112
  • Registratie: maart 2010
  • Nu online
PWM schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:31:
Heb niet kunnen kijken. Maar de scorebordjournalist in mij zegt: De op papier lastigste pot van de poule gelijk spelen, prima.
Union Berlin is veel moeilijker om tegen te spelen. Toch ben ik ook niet ontevreden met een gelijkspel. Onder Advocaat hadden we hier sowieso verloren.

Kokcu voorlopig maar geen corners meer nemen. Wat waren die slecht zeg 8)7

• Snowdog
Hmm, is dat zo? Ik zou Union Berlin toch wel zien als de lastigste pot, puur omdat ze uit een betere competitie komen. Verder niet echt op de hoogte wat Maccabi Haifa de laatste jaren presteert, zie die naam alleen ooit in Europese competities zonder echt heel veel indruk te maken (maar wel een lastige tegenstander te zijn).

Natuurlijk ver weg en lastig om uit te spelen, maar verwacht dat zo'n pot tegen een Union Berlin uit toch wel lastiger is. En ook uit Praag zal qua sfeer iig vrij lastig zijn denk ik. Verder ook geen idee hoe sterk die dezer dagen zijn.

Maar goed, alsnog wel ok resultaat, zat alleen meer in als ze iets beter hadden gespeeld.

• Ankona
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:29:
[...]

Alleen al omdat je dan Toornstra op het middenveld kunt zetten. Til en Kokcu waren weer eens echt drie klassen te zwak om hier op de bank te mogen zitten. Jammer dat Hartjes en Antonucci geen kans kregen.

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
Been 'Feyenoord moet gewoon z'n kansen benutten en dan winnen ze' en kan ik me geen enorme kansen voor Feyenoord herinneren, hoogstens die bal die Sinisterra op Toornstra had moeten spelen.

Alleen heeft Haifa verreweg de grootste kans gehad met die bal op de lat.

• Ankona
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:42:
Been 'Feyenoord moet gewoon z'n kansen benutten en dan winnen ze' en kan ik me geen enorme kansen voor Feyenoord herinneren, hoogstens die bal die Sinisterra op Toornstra had moeten spelen.

Alleen heeft Haifa verreweg de grootste kans gehad met die bal op de lat.
Linssen heeft er een paar gehad maar dat waren geen makkelijk kansen. Meer kansen in de zin dat als je hem per ongeluk goed raakt hij erin kan gaan.

(En Til natuurlijk die in zijn zelf verkozen rol als vrije spits een aantal ballen verprutste)

[Voor 8% gewijzigd door Ankona op 14-09-2021 18:44]

alles kan off-topic

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:36:
Natuurlijk ver weg en lastig om uit te spelen, maar verwacht dat zo'n pot tegen een Union Berlin uit toch wel lastiger is. En ook uit Praag zal qua sfeer iig vrij lastig zijn denk ik. Verder ook geen idee hoe sterk die dezer dagen zijn.
Vorig seizoen 12 punten in de EL groepsfase in een poule met Nice, Leverkusen en Hapoel Beer Sheeva. Vervolgens in de volgende rondes Leicester en Rangers uitgeschakeld en Arsenal in Londen op 1-1 gehouden.
Absoluut niet te onderschatten ploeg dus en misschien wel de sterkste in de poule.

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:43:
[...]

Linssen heeft er een paar gehad maar dat waren geen makkelijk kansen. Meer kansen in de zin dat als je hem per ongeluk goed raakt hij erin kan gaan.

(En Til natuurlijk die in zijn zelf verkozen rol als vrije spits een aantal ballen verprutste)
Oh ja die ongelukkig aangenomen bal 1e helft van Til.. Naja al met al denk ik dat een gelijkspel prima aansluit op het wedstrijdbeeld.

• Ankona
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:51:
[...]

Oh ja die ongelukkig aangenomen bal 1e helft van Til.. Naja al met al denk ik dat een gelijkspel prima aansluit op het wedstrijdbeeld.
Wel bij het spelbeeld, helaas. Je hoopt toch van Feyenoord meer te zien.

alles kan off-topic

• Snowdog
toolkist schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 18:50:
[...]

Vorig seizoen 12 punten in de EL groepsfase in een poule met Nice, Leverkusen en Hapoel Beer Sheeva. Vervolgens in de volgende rondes Leicester en Rangers uitgeschakeld en Arsenal in Londen op 1-1 gehouden.
Absoluut niet te onderschatten ploeg dus en misschien wel de sterkste in de poule.
Dat zijn wel erg goede resultaten idd, mjah, vooral die Engelse ploegen (Leicester in dit geval) zeggen niet altijd al te veel, aangezien die gerust een B-team opstellen in zo'n fase. Alsnog waren ze (Haifa) vandaag zeker te pakken geweest en Feyenoord was gewoon de betere ploeg imo, alleen ze drukken het inderdaad niet echt uit in kansen of goals. Een 1-0, 0-0 of 0-1 was allemaal een vrij normaal resultaat geweest.

We zien wel hoe het verder allemaal gaat lopen, maar als ze gewoon iets beter spelen in de aanval, dan zou er een stuk meer mogelijk zijn op een dag als vandaag. In deze ploeg (Haifa) zoals ze vandaag spelen zie ik iig niet de ploeg die dergelijke resultaten (uit jouw post) zou behalen. Het leek een vrij zwak team.

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 19:03:
[...]

Dat zijn wel erg goede resultaten idd, mjah, vooral die Engelse ploegen (Leicester in dit geval) zeggen niet altijd al te veel, aangezien die gerust een B-team opstellen in zo'n fase. Alsnog waren ze (Haifa) vandaag zeker te pakken geweest en Feyenoord was gewoon de betere ploeg imo, alleen ze drukken het inderdaad niet echt uit in kansen of goals. Een 1-0, 0-0 of 0-1 was allemaal een vrij normaal resultaat geweest.

We zien wel hoe het verder allemaal gaat lopen, maar als ze gewoon iets beter spelen in de aanval, dan zou er een stuk meer mogelijk zijn op een dag als vandaag. In deze ploeg (Haifa) zoals ze vandaag spelen zie ik iig niet de ploeg die dergelijke resultaten (uit jouw post) zou behalen. Het leek een vrij zwak team.
Mijn post ging over Slavia Praag, excuus dat ik dat niet duidelijk neer had gezet.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:25

Quad

Selectief doof

Is er iemand met de laatste info over ADO Den Haag?
Ik heb begrepen dat ze waarschijnlijk weer 3 punten in mindering gaan krijgen, dat betekend dat ze van de subtop naar middenmoot gaat in de KK divisie. En als ze over een aantal weken geen fatsoenlijke begroting hebben zijn ze de pineut en worden het dure amateurs.

Ik meende dat Jol en consorten geld willen pompen in de club, maar als ze dit niet snel genoeg gaan doen is het of te laat en wordt promotievoetbal niet makkelijk, of niet meer nodig want de club is dan al failliet.

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput
Stem hier voor koffie op GoT!

• toolkist
  • Niet online
Zowel Davy Klaassen, Mohammed Kudus als Zakaria Labyad zijn er niet bij. Laatstgenoemde is ziek en niet met Ajax afgereisd naar Portugal.
He toch :p

• ephymerous
  • Nu online
Geluk bij een ongeluk dat Erik die optie in ieder geval niet heeft :+

XXXV

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Dit is die wedstrijd die je had moeten winnen om een kans te maken (al zal iedereen wel onverwachte punten verspelen). Union Berlin heeft vorig seizoen echt goede uitslagen neergezet en niet voor niets 7e geëindigd in pas hun tweede seizoen in de Bundesliga (ruim boven het veel rijkere Herta :+ ) en over Slavia Praag is al het nodige gezegd. Al zal er wel het een en het ander in de selectie zijn veranderd bij Union met veel huurlingen ...

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:23

Gynnad

* * *

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Rendiertje
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:05
Ik heb juist het idee dat dit de zwakste broeder in de poule is.
Uit in Berlijn zie ik Feyenoord zeker niet winnen en Slavia is ook gewoon een erg goed team.

[Voor 0% gewijzigd door Rendiertje op 15-09-2021 09:32. Reden: typo]

• ElPaco
  • Nu online
Eindelijk witte rook. Vinicius heeft zijn werkvergunning.

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 21:23
Vanavond wordt het serieuze shit voor Ajax.

Als je naar het uitslagenlijstje kijkt van Sporting, krab je jezelf toch wel even achter de oren. Ze winnen vrijwel alles en schijnen ook vrij aanvallend te spelen, volgens enkele kennissen.

Gelukkig kan Ajax best over weg met voetballende elftallen, dus daar lig ik niet wakker van. Maar Portugezen kunnen ook verrekes goed zuigen en desnoods 3 spelers met rood van het veld af laten gaan. Keihard spel dus, als het nodig is.

Toch gok ik op een 1-4 voor Ajax. Waarom? Gewoon, omdat Ajax best aardig kan ballen tegen andere ballende teams, en de rest is gewoon hopen, denken, roepen naar de televisie of desnoods tot een hogere macht bidden.

Iedereen een leuke wedstrijd toegewenst vanavond.

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:23

Gynnad

* * *

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• toolkist
  • Niet online
Brrrr Pasveer in de CL. Had ik het vorig jaar hier geroepen was ik kei en keihard uitgelachen

Nou ja nog ff 2 maandjes doorbijten en dan gewoon Onana in de goal.

[Voor 27% gewijzigd door toolkist op 15-09-2021 18:45]

Pagina: 1 ... 70 ... 89 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee