iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
XXXVI
In de EL liggen genoeg kansen en is realistisch gezien een beter podium voor Nederlandse ploegen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Yep… in de categorie;simons schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:18:
.... het is weer zo'n avond...
We waren beter, meeste balbezit, meeste kansen, etc. etc. Het voelt altijd zo naïef wanneer je op deze manier verliest, tegen een tegenstander die maximaal gelijkwaardig is maar wel geslepener en ‘volwassener’.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Duitse eigenschap.ephymerous schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:54:
Zonde, in de uitwedstrijd heeft psv het laten liggen. Ik dacht trouwens dat onze Erik gek wisselde maar die Schmidt kan er ook wat van zeg.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hoppa! Called it! Zo overduidelijk dat dit zou gebeuren. PSV kan gewoon niet op tegen 9 verdedigers, zoveel is wel duidelijk.ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Niet mee eens. Benfica gaat achterover hangen, lekker irriteren, kleine overtredingen, snelheid er uit. Beetje wat Twente tegen Ajax deed.
En dan zeggen we later vanavond dat PSV beter was, Benfica laf speelde maar staan we wel weer met lege handen.
Oh nee... Groningen thuis.... Toch maar niet
In the end is het ook beter voor Ajax als de concurrentie ook wat CL geld binnen kan harken. Want zonder goede concurrentie geen eredivisie, in elk geval geen eredivisie waar spelers van niveau (die Ajax toch nodig heeft) willen ballen.
Welk team van een vergelijkbaar niveau wel?ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:54:
[...]
Hoppa! Called it! Zo overduidelijk dat dit zou gebeuren. PSV kan gewoon niet op tegen 9 verdedigers, zoveel is wel duidelijk.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Benfica gewoon beter? Welke wedstrijden heb jij gekeken? Houd je scorebordjournalistiek ff voor jezelf. Ze hebben gewoon geluk dat ze zo makkelijk op voorsprong komen in eigen huis met 2 toevalstreffers.snmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:54:
Erg jammer maar zeker geen schande, Benfica gewoon beter.
In de EL liggen genoeg kansen en is realistisch gezien een beter podium voor Nederlandse ploegen.
uhhh, nee! Ajax zou extra geld krijgen bij winst psv...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Deze wedstrijd ging ook ergens overFleximex schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:53:
@carpebios @ElPaco
Nu wel de NOS notificatie. Ze zijn er snel bij...
Kortzichtig.
Ajax wordt juist beter van meer concurrentie. Als PSV had gewonnen, hadden ze meer ervaring gekregen en Ajax meer kunnen uitdagen. Waardoor Ajax meer prestatie moet leveren om boven PSV te blijven en zodoende ook beter wordt.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
En in de selectie. Thomas en Boscagli liepen ook al met van die shagmatjes op hun bovenlip.Harribo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:50:
New Kids turbo ook op de tribune
Nee ze kunnen niet een bal náást een keeper schietenElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:54:
[...]
Hoppa! Called it! Zo overduidelijk dat dit zou gebeuren. PSV kan gewoon niet op tegen 9 verdedigers, zoveel is wel duidelijk.
Start premie is iets van 16.8 miljoen. Probleem is de marketing/TV rechten pool voor Nederland die lousy is.Gynnad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Scheelt volgens mij maar 4 miljoen voor Ajax? Voor PSV is het verschil 15 miljoen meen ik te hebben gelezen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Armoede weet ik niet, maar in ieder geval geen CL miljoenen. Duur avondje dit.loekf2 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:53:
wat een armoede weer in Eindhoven, ik had al een voorgevoel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nouja, Vertessen dan toch.Harribo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:55:
[...]
Nee ze kunnen niet een bal náást een keeper schieten
@ElPaco Called it!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maximaal gelijkwaardig? En dan zouden ajacieden arrogant zijn..Han schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:54:
[...]
Yep… in de categorie;
We waren beter, meeste balbezit, meeste kansen, etc. etc. Het voelt altijd zo naïef wanneer je op deze manier verliest, tegen een tegenstander die maximaal gelijkwaardig is maar wel geslepener en ‘volwassener’.
Benfica is een ploeg die 4 van de 5 keer kampioen wordt in de eredivisie. Maar juist daarom is dit geen schande.
Ik hoorde net iemand/supporter buiten beeld op de TV om Louis vragen.Harribo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:50:
New Kids turbo ook op de tribune
De microfoon zal wel te scherp afgesteld zijn geweest.
PSV komt nog net te kort om aanspraak te maken om mee te spelen in de CL.
De EL is ook niet verkeerd, en daar heeft dit PSV weldegelijk iets te zoeken. Een overwintering mogen we best gaan eisen van de coach van PSV.
Ik kijk Psv
Overmars heeft een glazen bol, vandaar dat Berhuis kon worden weggekocht, gewoon voor de lol, PSV betaaldGynnad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:53:
Scheelt volgens mij maar 4 miljoen voor Ajax?
korte corner
Je kunt moeilijk zeggen dat het nog beter moet qua spel. Als je namelijk nog 3 van zulk soort kansen nodig hebt dan is de Europa League een beter niveau helaas.
Ik heb de wedstrijd bekeken pro-psv maar zonder fanbril op. Jammer dat je daar niet tegen kunt.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:55:
[...]
Benfica gewoon beter? Welke wedstrijden heb jij gekeken? Houd je scorebordjournalistiek ff voor jezelf. Ze hebben gewoon geluk dat ze zo makkelijk op voorsprong komen in eigen huis met 2 toevalstreffers.
Zal ik volgend jaar of het jaar erop een keer komen kijken?ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
We melden het wel wanneer hij zijn goal scoort
Hoe ie die 2e kans ook met binnenkant voet alleen maar probeert te raken..
Ik viel er bij de eerste wedstrijd pas in de tweede helft in en snapte op basis daarvan in elk geval niet hoe PSV die ooit verloren heeft.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:55:
[...]
Benfica gewoon beter? Welke wedstrijden heb jij gekeken? Houd je scorebordjournalistiek ff voor jezelf. Ze hebben gewoon geluk dat ze zo makkelijk op voorsprong komen in eigen huis met 2 toevalstreffers.
Verwijderd
Super LeagueD-e-n schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:55:
[...]
In the end is het ook beter voor Ajax als de concurrentie ook wat CL geld binnen kan harken. Want zonder goede concurrentie geen eredivisie, in elk geval geen eredivisie waar spelers van niveau (die Ajax toch nodig heeft) willen ballen.
PSV speelde best goed maar verzuimde de paar (grote) kansen af te maken en de verdiging van Benfica stond als een huis.
Kudos ook voor de supporters; er hing (vooral in de eerste helft) een lekker sfeertje
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Berhuis ken ik niet, Berghius wel!Han schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
Overmars heeft een glazen bol, vandaar dat Berhuis kon worden weggekocht, gewoon voor de lol, PSV betaald
Echt .. Sneijder en Boskamp die overal zit als analysten, ook armoede hoor.DoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:56:
Zo RTL7 heeft gelijk een primeur met 3 gloednieuwe films.
En een Fifa speler als interviewer.loekf2 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Echt .. Sneijder en Boskamp die overal zit als analysten, ook armoede hoor.
*piep* , dat is hetzelfde als zeggen dat Ajax tekort kwam voor de finale, dat is gewoon dikke pech. Als er vanavond 1 bal in was gevlogen (bv die van Madueke of Zahavi) dan waren ze er gewoon bij. Helaas was dat niet het geval, maar tekort komen? Wat is dat voor een bullshit man.mavaros schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Ik hoorde net iemand/supporter buiten beeld op de TV om Louis vragen.
De EL is ook niet verkeerd, en daar heeft dit PSV weldegelijk iets te zoeken. Een overwintering mogen we best gaan eisen van de coach van PSV.
Alsof Benfica nu ineens de betere ploeg is. Ze winnen met geluk, that's all. Je hebt het zelf niet afgedwongen, da's zeker, maar om nou te doen alsof ze tekort zouden komen. Dat is wel weer het andere uiterste.
Gewoon weer eens een teleurstellend resultaat. Toch iets teveel met de pet naar gegooid waarschijnlijk.
Je pakt het later goed op, let even op je taalgebruik de volgende keer aub.
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 25-08-2021 09:31 ]
Ja nu kan het ineens wel..Fleximex schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:53:
@carpebios @ElPaco
Nu wel de NOS notificatie. Ze zijn er snel bij...
Ik zit nog steeds reclame te kijken, doe mij die analysten maar.loekf2 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
wow dan moet deze persoon echt een hekel aan de spelers hebbenmavaros schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:56:
[...]
Ik hoorde net iemand/supporter buiten beeld op de TV om Louis vragen.
En in de EL kun je ook gewoon punten voor Nederland en voor PSV pakken
Boskamp heeft met zijn ogen dicht meer kijk op het spelletje dan wij bij elkaar hier.loekf2 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:58:
[...]
Sneijder krijg ik nog geen hoogte van.
En bij Ajax was toen ook de conclusie dat we tekort kwamen, namelijk volwassenheid om een wedstrijd uit te spelen.. Helaas maar waar.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
Flikker toch op met je tekort man, dat is hetzelfde als zeggen dat Ajax tekort kwam voor de finale, dat is gewoon dikke pech. Als er vanavond 1 bal in was gevlogen (bv die van Madueke of Zahavi) dan waren ze er gewoon bij. Helaas was dat niet het geval, maar tekort komen? Wat is dat voor een bullshit man.
Alsof Benfica nu ineens de betere ploeg is. Ze winnen met geluk, that's all. Je hebt het zelf niet afgedwongen, da's zeker, maar om nou te doen alsof ze tekort zouden komen. Dat is wel weer het andere uiterste.
Gewoon weer eens een teleurstellend resultaat. Toch iets teveel met de pet naar gegooid waarschijnlijk.
Toch is het weer zelfpijn: die bal op de lat moet er gewoon in, een prof mag dat niet missen. Maar ja, Portugese clubs, die zijn gewoon erg goed in negatief spelen, en daar moet je mee om kunnen gaan. Het zeiken tegen de scheids gaat echt niet helpen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Super League is sowieso de doodsteek voor het nationale voetbal. Dan ga je als Nederlander echt niet meer juichen voor die ene club die niet jouw club is maar toevallig in Nederland balt. Ajax in een superleague heeft voor mij in elk geval niks meer met Nederland te maken.
Valt wel op dat NL ploegen vrij vaak pech hebben dan….Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
Flikker toch op met je tekort man, dat is hetzelfde als zeggen dat Ajax tekort kwam voor de finale, dat is gewoon dikke pech. Als er vanavond 1 bal in was gevlogen (bv die van Madueke of Zahavi) dan waren ze er gewoon bij. Helaas was dat niet het geval, maar tekort komen? Wat is dat voor een bullshit man.
AZ? Ik ben bang dat een 2-0 achterstand net even teveel is. Feyenoord hoeft niet eens op te komen dagen en dan halen ze alsnog ELPolarBear schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:00:
Worden drukke Europese donderdagavonden voor de Nederlandse ploegen, PSV, AZ, Feyenoord en wellicht Vitesse allemaal op dezelfde speeldag.
Vitesse wordt nog spannend.
2 toch? Aan 1 goal had je nog niet genoeg.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
De wedstrijden in de voorrondes waren tegen zeer zwakke ploegen.
Toen ze met 10 man kwamen wel... in het dood maken van de wedstrijd. Daarvoor was PSV behoorlijk dominant, na die rode kaart vooral slordig. Steekpasses vaak te zacht en onnauwkeurig. Traag in de omschakeling (terwijl je met een man meer daar juist dubbel voordeel uit had kunnen halen)snmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:54:
Erg jammer maar zeker geen schande, Benfica gewoon beter.
Gotze vond ik in de tweede helft ook zwak en onzichtbaar. Zahavi moest teveel ballen op het middenveld ophalen waardoor de angel uit de aanval was.
Benfica was duidelijk de mindere maar PSV heeft van zichzelf verloren.
alles kan off-topic
Nee dan was het verlengenSnowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:59:
[...] Als er vanavond 1 bal in was gevlogen (bv die van Madueke of Zahavi) dan waren ze er gewoon bij.
Gaat AZ dan niet richting de ECL? Want die speelde PO van de EL toch?Superkiwi schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:02:
[...]
AZ? Ik ben bang dat een 2-0 achterstand net even teveel is. Feyenoord hoeft niet eens op te komen dagen en dan halen ze alsnog EL
Vitesse wordt nog spannend.
AZ stroomt bij verlies in de Conference League in toch?Superkiwi schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:02:
[...]
AZ? Ik ben bang dat een 2-0 achterstand net even teveel is.
Conference League toch?Feyenoord hoeft niet eens op te komen dagen en dan halen ze alsnog EL
Ja, zeker nu uitdoelpunten niet uitmaken, winnen = winnen, gelijkspel = verlengen.Vitesse wordt nog spannend.
Ik heb de hele wedstrijd geen bal goed aan zien komen, ik had echt zin in deze wedstrijd als feyenoord supporter.Ankona schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:02:
[...]
Toen ze met 10 man kwamen wel... in het dood maken van de wedstrijd. Daarvoor was PSV behoorlijk dominant, na die rode kaart vooral slordig. Steekpasses vaak te zacht en onnauwkeurig. Traag in de omschakeling (terwijl je met een man meer daar juist dubbel voordeel uit had kunnen halen)
Gotze vond ik in de tweede helft ook zwak en onzichtbaar. Zahavi moest teveel ballen op het middenveld ophalen waardoor de angel uit de aanval was.
Benfica was duidelijk de mindere maar PSV heeft van zichzelf verloren.
Ik vond psv echt gewoon een off day hebben.
Erg jammer
Nah, zo verlies je een wedstrijd misschien 1/100 keer vanuit die situatie. Daar doe je je eigen ploeg mee tekort en dat zo'n brakke speler als Lucas Moura er 3 inknalt en 1 in de laatste seconden van de wedstrijd, dat is gewoon dikke pech.toolkist schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:01:
[...]
En bij Ajax was toen ook de conclusie dat we tekort kwamen, namelijk volwassenheid om een wedstrijd uit te spelen.. Helaas maar waar.
Maar goed, daar denken wij misschien anders over. Ik zal zeker niet ontkennen dat je zo'n partij niet gelijk mag spelen, maar het zit ook niet mee. Om dan te doen alsof het door de klasse van de tegenstander komt, dat is gewoon vrij misleidend zou ik zeggen.
Als het je hoog zit kun je altijd nog even niet op Tweakers gaan zitten.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
Ik snap dat het teleurstellend is en ik vind het ook ontzettend jammer dat PSV het niet gehaald heeft. De lat en die dubbele kans voor Vertessen alleen al: er lagen absoluut kansen. Maar scoor je dan gaat Benfica ook meer de loopgraven uit en ze kunnen echt wel meer dan alleen zuigen. Dat je dan opeens door was geweest is leuk voor de fantasie maar geen uitgemaakte zaak.
Dan was het naar verlenging gegaan en was de wedstrijd open, maar ik denk niet dat ze dit in dat geval nog uit handen hadden gegeven. Al is alles mogelijk natuurlijk.DoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:02:
[...]
2 toch? Aan 1 goal had je nog niet genoeg.
Helaas is zo een wedstrijd uitspelen ook een klasse, want dit kunnen de Nederlandse clubs niet. Als ze het proberen gaat het altijd fout. Maar denk over 2 wedstrijden gezien het redelijk gelijkwaardig was.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:05:
[...]
Nah, zo verlies je een wedstrijd misschien 1/100 keer vanuit die situatie. Daar doe je je eigen ploeg mee tekort en dat zo'n brakke speler als Lucas Moura er 3 inknalt en 1 in de laatste seconden van de wedstrijd, dat is gewoon dikke pech.
Maar goed, daar denken wij misschien anders over. Ik zal zeker niet ontkennen dat je zo'n partij niet gelijk mag spelen, maar het zit ook niet mee. Om dan te doen alsof het door de klasse van de tegenstander komt, dat is gewoon vrij misleidend zou ik zeggen.
En miss Ajax ook via de 3e CL poule plek.PolarBear schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:00:
Worden drukke Europese donderdagavonden voor de Nederlandse ploegen, PSV, AZ, Feyenoord en wellicht Vitesse allemaal op dezelfde speeldag.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Een iets wat verlate reactie van mijn kant.....LZ86 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:29:
[...]
Ja maar jij hebt er dan ook geen verstand van
Ps: is een grapje
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Met de huidige vorm teken ik daar voorQuad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:08:
En miss Ajax ook via de 3e CL poule plek.
Met name over de wissels.
[ Voor 20% gewijzigd door DoeEensGek op 24-08-2021 23:10 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het gaat erom dat jij (en anderen) beweren dat Benfica de betere ploeg was, maar dat was in beide wedstrijden niet terug te zien. Dat zie ik dan meer als een stukje verkapte freudenschade. Benfica is over 2 wedstrijden nooit de betere ploeg geweest, ze hebben alleen een beter resultaat behaald.snmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:05:
[...]
Als het je hoog zit kun je altijd nog even niet op Tweakers gaan zitten.![]()
Ik snap dat het teleurstellend is en ik vind het ook ontzettend jammer dat PSV het niet gehaald heeft. De lat en die dubbele kans voor Vertessen alleen al: er lagen absoluut kansen. Maar scoor je dan gaat Benfica ook meer de loopgraven uit en ze kunnen echt wel meer dan alleen zuigen. Dat je dan opeens door was geweest is leuk voor de fantasie maar geen uitgemaakte zaak.
Net als dat wanneer een of andere middenmotor in de Eredivisie het over 2 wedstrijden beter doet dan een Ajax/PSV/Feyenoord niet beter is dan die ploeg, maar het zat in die wedstrijden gewoon mee. Zo zie ik het iig. En uiteraard is Benfica geen middenmotor, maar ze waren 2 wedstrijden gewoon de mindere ploeg en scoren 2 x vrij gelukkig in die 1e wedstrijd en dat was blijkbaar genoeg.
Om dan te doen alsof ze beter waren of dat PSV een maatje te klein zou zijn, dat gaat wat mij betreft te ver.
Misschien qua inkomende transfers, maar verder niet. Die hebben genoeg geld opgehaald deze transferperiode.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:12:
Loopt PSV nog transfer risico’s nu ze geen CL gaan spelen?
Hier ben ik het als Feyenoorder eigenlijk helemaal mee eens. Benfica was niet beter, niet voetballend, niet in statistieken maar wel efficiënt. De enkele kansen die ze kregen maakten ze, PSV had teveel kansen nodig. En dat is ook een kwaliteit. Maar om dan gelijk te stellen dat PSV een maatje te klein zou zijn voor de cl slaat m.i. nergens op.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:09:
[...]
Het gaat erom dat jij (en anderen) beweren dat Benfica de betere ploeg was, maar dat was in beide wedstrijden niet terug te zien. Dat zie ik dan meer als een stukje verkapte freudenschade. Benfica is over 2 wedstrijden nooit de betere ploeg geweest, ze hebben alleen een beter resultaat behaald.
Net als dat wanneer een of andere middenmotor in de Eredivisie het over 2 wedstrijden beter doet dan een Ajax/PSV/Feyenoord niet beter is dan die ploeg, maar het zat in die wedstrijden gewoon mee. Zo zie ik het iig. En uiteraard is Benfica geen middenmotor, maar ze waren 2 wedstrijden gewoon de mindere ploeg en scoren 2 x vrij gelukkig in die 1e wedstrijd en dat was blijkbaar genoeg.
Om dan te doen alsof ze beter waren of dat PSV een maatje te klein zou zijn, dat gaat wat mij betreft te ver.
Ze waren er bijna en het lag dicht bij elkaar. Uiteindelijk heeft efficiëntie de doorslag hier.
Vandaag weing spelers die zich in de picture hebben gespeeld.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:12:
Lijkt me niet toch? Ze begroten niet op de CL. Alleen die 4 a 5 aanwinsten gaan echt niet komen waar ze het laatst over hadden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:12:
[ Voor 11% gewijzigd door VDS91 op 24-08-2021 23:14 ]
Bedoel je spelers die misschien zouden komen, maar alleen als ze CL spelen? Geloof het niet. Weet sowieso niet wat er nog aan zat te komen aan transfers.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:12:
Typische feyenoord wedstrijd dus..jbdeiman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:13:
[...]
Hier ben ik het als Feyenoorder eigenlijk helemaal mee eens. Benfica was niet beter, niet voetballend, niet in statistieken maar wel efficiënt. De enkele kansen die ze kregen maakten ze, PSV had teveel kansen nodig. En dat is ook een kwaliteit. Maar om dan gelijk te stellen dat PSV een maatje te klein zou zijn voor de cl slaat m.i. nergens op.
Ze waren er bijna en het lag dicht bij elkaar. Uiteindelijk heeft efficiëntie de doorslag hier.
Beter zijn en het leverd niks op.
Dat zijn ze wel, helaas maar waar. Benfica kan inzakken, wat ze vorige week in de tweede helft en vandaag deden omdat ze niet meer het spel hoeven te maken. Maar ze kunnen ook prima aanvallen, zoals in de eerste helft vorige week. Toen had PSV ook het nodige geluk dat het slechts met een 2-0 achterstand de rust in gingen. Het vervelende is dat Benfica de kwaliteit heeft om zich terug te trekken en overeind te blijven, zelfs met een man minder. Uiteraard heeft PSV pech gehad vanavond, maar vorige week ook het geluk.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:09:
Het gaat erom dat jij (en anderen) beweren dat Benfica de betere ploeg was, maar dat was in beide wedstrijden niet terug te zien. Dat zie ik dan meer als een stukje verkapte freudenschade. Benfica is over 2 wedstrijden nooit de betere ploeg geweest, ze hebben alleen een beter resultaat behaald.
Neemt niet weg dat waar jij zo vel op reageerde gewoon hout snijdt. Hoe zuur het ook is.
Met de indeling van de CL potten teken ik er ook met goede vorm voor. Gaat hoe dan ook een lastig CL jaar worden.
Ik snap dat je een beetje teleurgesteld bent. Dat gevoel ken ik als Ajacied, maar Ajax doet vanavond even niet mee.Snowdog schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:59:
[...]
En Benfica was natuurlijk gewoon weldegelijk de betere ploeg, want zij loten straks mee voor de poulefase van de CL. Dus ja, PSV is tekortgeschoten, anders hadden ze nu geen EL gespeeld in hun volgende wedstrijden.
En nogmaals: De EL is ook de moeite waard om voor te voetballen.
Kun je wel even mee vooruit en dan vecht hij het maar uit met Gorter als de pensionados pensioneren.
Nee dat niet. Gakpo en Madueke wilden sowieso nog blijven. Ook vanuit Götze heb ik niet gehoord dat hij bij geen CL weg zou willen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:15:
Ik bedoel spelers die CL willen spelen en nu alsnog weg willen.
Als andere spelers dat eisen dan zullen ze naar zichzelf moeten kijken, die zijn niet goed genoeg om zulke eisen te stellen
Benfica hoefde eigenlijk alleen maar geen goal tegen te krijgen en had hun verdediging heel goed op orde. In dat opzicht was Benfica de betere.
Zoals bij Ajax wedstrijden vaak gezegd wordt: meer balbezit maakt je niet per definitie de betere ploeg, het gaat om goals maken.
PSV was wel de leukere ploeg om naar te kijken.
Ik heb Feyenoord dit seizoen anders ook wel heel gelukkig zien wegkomen in Europa. Dus nee, meer typisch Nederlands voetbal.upschur schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:15:
[...]
Typische feyenoord wedstrijd dus..
Beter zijn en het leverd niks op.
Nouja, ik zie die efficiëntie altijd als een soort van half geluk. Tegen Ajax was PSV ook enorm efficiënt. In deze wedstrijd niet. Je zal vast ook genoeg wedstrijden zien waarin dit Benfica niet zo efficiënt is. Vorm van de dag. Dat zou ik redelijker vinden. Anyway, ja, jammer, maar de EL is ook leuk wat mij betreft. Het is alleen zonde dat ze het zo weggeven, want er zat toch echt wel meer in.jbdeiman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:13:
[...]
Hier ben ik het als Feyenoorder eigenlijk helemaal mee eens. Benfica was niet beter, niet voetballend, niet in statistieken maar wel efficiënt. De enkele kansen die ze kregen maakten ze, PSV had teveel kansen nodig. En dat is ook een kwaliteit. Maar om dan gelijk te stellen dat PSV een maatje te klein zou zijn voor de cl slaat m.i. nergens op.
Andere kant, in de EL hebben ze waarschijnlijk meer kans om verder door te komen, dus dat zou ook al heel mooi zijn. Beter dan in een enorm moeilijke CL poule komen en hopen dat je met een paar punten eindigt.
Daar zat ik ook al aan te denken tijdens de wedstrijd. Tik 15/20 miljoen af en halen die gast, pakt meer punten dan alle 3 de huidige keepers, zelfs wanneer je ze tegelijk opsteltsnmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:17:
Ajax mag die Vlachodimos wel vastleggen als eerste keeper trouwens.
Alsof die zou willensnmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:17:
Ajax mag die Vlachodimos wel vastleggen als eerste keeper trouwens. Pas 27, 1m94 en € 12 miljoen value volgens transfermarkt.
Kun je wel even mee vooruit en dan vecht hij het maar uit met Gorter als de pensionados pensioneren.
Vertessen heeft duidelijk zand in je ogen gestrooid met die 2 ballen recht op de keeper. Die is vandaag geen enkele keer echt getest geweest.snmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:17:
Ajax mag die Vlachodimos wel vastleggen als eerste keeper trouwens. Pas 27, 1m94 en € 12 miljoen value volgens transfermarkt.
Arme AZ en Vitessesnmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:19:
Gewoon de EL winnen, pakken wij de CL en Feyenoord die andere CL.
Van wat ik van mijn fanatieke ajax supporter heb begrepen komt er een bijlow achtig talent aan van onder de 18.Han schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:19:
[...]
Daar zat ik ook al aan te denken tijdens de wedstrijd. Tik 15/20 miljoen af en halen die gast, pakt meer punten dan alle 3 de huidige keepers, zelfs wanneer je ze tegelijk opstelt
Superkiwi schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:17:
@Snowdog PSV moest een goal maken, had meer balbezit en kreeg een paar goede kansen. In dat opzicht was PSV de betere.
Benfica hoefde eigenlijk alleen maar geen goal tegen te krijgen en had hun verdediging heel goed op orde. In dat opzicht was Benfica de betere.
Zoals bij Ajax wedstrijden vaak gezegd wordt: meer balbezit maakt je niet per definitie de betere ploeg, het gaat om goals maken.
Nouja, dat gebeurt dus ook tegen Eredivisieploegen soms. Ze hebben de kansen gehad, ze gingen er niet in. Dan moet je dat idd jezelf aanrekenen. Maar dat wil niet direct zeggen dat Benfica beter zou zijn imo.snmght schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:18:
@Snowdog draai het eens om, als je beter bent waarom scoor je dan niet als je zo lang met 11 tegen 10 staat in eigen huis?
Nou ja, de kansen waren er ook wel en gaat 1 ervan erin is PSV ineens volgens iedereen veel sterker dan Benfica geweest.Superkiwi schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 23:17:
@Snowdog PSV moest een goal maken, had meer balbezit en kreeg een paar goede kansen. In dat opzicht was PSV de betere.
En voor mij waren ze dat ook, alleen maken ze het niet af.
Ook de thuiswedstrijd tegen atalanta van Ajax vorig jaar haalde het bloed onder m'n nagels vandaan maar toch kan ik genieten van de kunst van het frustreren.
Het blijft toch iets wat wij Nederlanders gewoon niet beheersen. We kunnen het zelf niet, laat staan er doorheen prikken als de tegenstander het op die toer gooit.
Nu in de EL doorstromen naar de finale, met een beetje geluk komen ze Benfica nog een keer tegen en kunnen ze zich revancheren
[ Voor 11% gewijzigd door Bastie-88 op 24-08-2021 23:31 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022