Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Inderdaad dat is die killer mentaliteit en de wil om te winnen kosten wat het kost wat mist in NLforzav schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:26:
[...]
Als ie gaat liggen krijgt Joao Mario zijn 2e gele kaart, dat zijn ook slimmigheidjes waar deze wedstrijd om vraagt
Precies dat… het siert hem dat ie door gaat, maar ik zie liever dat je Benfica bestrijd met eigen middelen.forzav schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:26:
Als ie gaat liggen krijgt Joao Mario zijn 2e gele kaart, dat zijn ook slimmigheidjes waar deze wedstrijd om vraagt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als we daardoor CL spelen hoor je mij niet klagensNielz123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:27:
Bruma en Vertessen gaan ws scoren. Maar als we het amdaarvan moeten hebben...
Logische wissel. Het ziet er bij madueke leuk uit maar het rendement is 0.Maarten_E schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:26:
Vertessen voor Madueke, ik zet de tv uit.
alles kan off-topic
Ik meen dat er minstens één gelijkspel bij zat.
Verwijderd
Wel pech dat je Benfica treft als je de rest van de mogelijke tegenstanders ziet.
Hij speelt gewoon een erg goede wedstrijd vind ik. Had het hem gegund. Maarja ik gun het iedereen als we maar scoren.sNielz123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:29:
Als sangare had gescoord was het compleet geweest
Dat is nou net het probleem, ze scoren nietsNielz123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:29:
Als sangare had gescoord was het compleet geweest
Geldt 't bij de cooling down ook?ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:27:
[...]
We melden het wel wanneer hij zijn goal scoort
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat hij nog in het veld staat. Had hem eraf gehaald voor een aanvallerPolycom schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:36:
Sangare heeft een draaicirkel van een olietanker.
Beter of niet beter vind ik niet er de discussie, Benfica laat PSV nu eenmaal aan de bal.PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:29:
60 minuten tegen 10 man en dan 1 kans creëren, dan kan je toch niet zeggen dat je beter bent.
Wel pech dat je Benfica treft als je de rest van de mogelijke tegenstanders ziet.
Alleen Benfica hoeft niks te doen, alleen met 8 man op 1 lijn te staan en de bus ervoor te houden. Een Real Madrid zou hier ook met moeite erdoor komen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Andere optie was volgens mij Sjaktar Donetsk dat is niet veel beter volgens mijPWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:29:
60 minuten tegen 10 man en dan 1 kans creëren, dan kan je toch niet zeggen dat je beter bent.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
indeedPatrickC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:38:
Heel simpel… als PSV dit niet redt, meer dan een uur tegen 10 man, dan hebben ze ook niets te zoeken in de CL.
Goed spelen maar niet scoren, lekker op zijn NederlandsPatrickC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:38:
Heel simpel… als PSV dit niet redt, meer dan een uur tegen 10 man, dan hebben ze ook niets te zoeken in de CL.
Ok, ik val net in de wedstrijd, maar als het stadion gaat kolken, dan gebeuren er vreemde dingen.
Kun je eigenlijk wel spreken van een goed gespeelde wedstrijd dan als je niet scoort tegen 10Harribo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:39:
[...]
Goed spelen maar niet scoren, lekker op zijn Nederlands
man en 5 honderd procent kansen mist? Das toch gewoon een slechte wedstrijd dan?!
HD4Life @ Full-HD
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat klopt, maar wat die Portugezen doen heeft ook niets met voetbal te maken. Je kan het slim noem, maar ze zijn meer bezig met spelbederf dan met voetballen. Erg verschrikkelijk om naar te kijken.PatrickC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:38:
Maar nu net dit soort grote kansen, die moet PSV gewoon maken. Dan is het verzet klaar van Benfica.
Maar denk dat deze 2e helft een beetje wel een kwartier extra tijd verdient.
[ Voor 7% gewijzigd door jbdeiman op 24-08-2021 22:43 ]
Dan moet je wel de achterlijn halen voor een voorzet en niet dat constante gepriegel door het midden…ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:40:
Had je nu maar een Luuk de Jong om hem er in te koppen.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-08-2021 22:42 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Dat roep ik al sinds hij bij de selectie zit. Leuk die snelheid maar schieten ho maar.ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:41:
Jongen jongen jongen. Scoor nou gvd eens een keer!
Met dat soort afbraakvoetbal zijn trainers als José Mourinho groot geworden.. ik vind het ook verschrikkelijk maar levert vaak wel resultaat op.jbdeiman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:41:
[...]
Dat klopt, maar wat die Portugezen doen heeft ook niets met voetbal te maken. Je kan het slim noem, maar ze zijn meer bezig met spelbederf dan met voetballen. Erg verschrikkelijk om naar te kijken.
Maar nu net dit soort grote kansen, die moet PSV gewoon maken. Dan is het verzet klaar van Benfica
Had denk ik de rebound ook beter met de wreef kunnen nemen dan zo op veilig met de binnenkant van de voet.Maarten_E schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:43:
[...]
Dat roep ik al sinds hij bij de selectie zit. Leuk die snelheid maar schieten ho maar.
Verwijderd
Is 1 goal en winst genoeg, of moeten het 2 goals zijn?ST10©DE schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:42:
Hoe later je scoort, hoe minder tijd de tegenstander heeft om gelijk te maken
1 voor verlenging en 2 voor winstloewie1984 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:44:
[...]
Is 1 goal en winst genoeg, of moeten het 2 goals zijn?
Tomorrow is not today!
1 goal is verlenging, 2 goals is direct door maar hoogst onwaarschijnlijk met de resterende tijdloewie1984 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:44:
[...]
1 goal en winst is verlengingloewie1984 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:44:
[...]
Klopt, maar als ieder zo speelt kijkt niemand meer voetbal natuurlijk.PatrickC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:43:
[...]
Met dat soort afbraakvoetbal zijn trainers als José Mourinho groot geworden.. ik vind het ook verschrikkelijk maar levert vaak wel resultaat op.
8 maar?Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:45:
Kom maar op met die 8 minuten extra tijd.
Als je hardloper Bruma inbrengt tegen een met 10 man verdedigende tegenstander, dan is het al op.Gynnad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:45:
Als je nu Thomas en Teze in moet brengen dan heb je ook niet veel meer op de bank zitten, zijn ze door de aanvallers heen?
neinDeruxian schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:47:
Telt uit goals niet meer dubbel ?
NeeDeruxian schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:47:
Dat is wel een erg Nederlandse kijk op voetballen.. in Portugal denken ze daar vast anders over.jbdeiman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:45:
Klopt, maar als ieder zo speelt kijkt niemand meer voetbal natuurlijk.
NeenDeruxian schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:47:
Nee, dit jaar afgeschaft.Deruxian schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:47:
Beter zit deze vrije trap!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Weet ik wel...PatrickC schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:47:
[...]
Dat is wel een erg Nederlandse kijk op voetballen.. in Portugal denken ze daar vast anders over.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het voordeel is vooral dat de tegenstander dan een goede counter kan maken en je verdediging helemaal verkeert staatGynnad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:49:
Ze zijn ook begonnen met de korte corners bij PSV, ik heb nooit gesnapt wat daar het voordeel van kan zijn
Was er niet ooit een analyse dat een corner gevaarlijker is voor het team die hem mag nemen dan voor de verdedigende partij?
Dacht al dat het aan mij lag.Gynnad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:49:
Ze zijn ook begonnen met de korte corners bij PSV, ik heb nooit gesnapt wat daar het voordeel van kan zijn
Tegenstander kan weer organiseren, geen spelers recht voor het doel vaak...
HD4Life @ Full-HD
Tomorrow is not today!
Psv heeft het aan zichzelf te wijten
Kansen moet je benutten
Des te beter voor Ajax…Sydney08 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:51:
Helaas, dit is financieel niet best voor PSV
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:51
De kansen die je krijgt, moet je dan wel maken. Erg jammer dat ze niet door zijn dat was wel goed geweest voor het Nederlands voetbal.
je hebt niks gemist, het was een aanfluitingGynnad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:52:
Het is klaar, heb niet de hele wedstrijd gezien, maar de wissels waren toch wel wat vreemd
valt denk ik mee, wat ze nu meer krijgen aan TV geld krijgen ze ongeveer minder omdat Benfica mee doet.
En die wissels van Schmidt, tja, dan verdien je ook geen CL.
Scheelt volgens mij maar 4 miljoen voor Ajax? Voor PSV is het verschil 15 miljoen meen ik te hebben gelezen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022