Met welke actie vergelijk je dit?PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:35:
Ik begrijp dat dit dus wel erg agressief was in tegenstelling tot eergisteren?
Was het geel zondag?Zingo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:36:
[...]
Nope want de speler van Benfica kreeg zijn tweede geel, niet een directe.
Anyway, dit was wel erg zwaar bestraft.
Zo vroeg in de wedstrijd zou wel echt een groot voordeel moeten zijn voor PSV
Ja dat denk ik ook… [\sarcasme]Exocet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:37:
Denk dat Benfica die scheids gaat aanklagen omdat ze de CL niet halen. Wel erg makkelijk gegeven
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Met onze Ajax vriend. We hebben geleerd dat het niet uitmaakt dat je een klap uitdeelt, maar meer hoe hard je het doet. Vond dit eerlijk gezegd niet bijster hard vandaag
Welke dan? Klaassen of Alvarez? Alvarez is niet te vergelijken want compleet andere situatie en zo ook Klaassen aangezien het hier wel in een duel om de bal ging.PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:40:
[...]
Met onze Ajax vriend. We hebben geleerd dat het niet uitmaakt dat je een klap uitdeelt, maar meer hoe hard je het doet. Vond dit eerlijk gezegd niet bijster hard vandaag
Ik vond het ook niet hard. Maar wat is hard? Dat maakt de regel ook 'slecht'.PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:40:
[...]
Ajax? Volgens mij speelt PSV alleen vanavond toch?PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:40:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het gaat hier altijd over Ajax!!!?!DoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Ajax? Volgens mij speelt PSV alleen vanavond toch?
Lol, en over Zwolle!
[ Voor 4% gewijzigd door carpebios op 24-08-2021 21:43 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het gaat nooit genoeg over Zwolle!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou dat wou ik niet zeggen, maar bedoel ik wel. Laten we tegen het weekend weer over Ajax hebben, nu PSV en morgen overmorgen de andere Nederlandse clubs in de Europese competitie.
Inderdaad, niet ons probleem dat Ajax zich direct heeft geplaatst!DoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:45:
[...]
Nou dat wou ik niet zeggen, maar bedoel ik wel. Laten we tegen het weekend weer over Ajax hebben, nu PSV en morgen overmorgen de andere Nederlandse clubs in de Europese competitie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoe kan dat dan? Waren ze vorig jaar kampioen?Maarten_E schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:47:
[...]
Inderdaad, niet ons probleem dat Ajax zich direct heeft geplaatst!
Nu gewoon de favoriet, de eerste maken en dan kun je er over heen lopenDoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:48:
Dus... PSV minder kansloos als in de 1e wedstrijd!
Ach, is toch prima vergelijking. Blijkbaar hebben we nu klappen die niks, geel of rood opleveren, afhankelijk van de kracht van de arm. Allemaal beetje wennenDoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:42:
[...]
Ajax? Volgens mij speelt PSV alleen vanavond toch?
Die Mwene maakt verder vooral aanvallend echt geen indruk. Telkens als hij aan de bal komt weet je al dat de aanval gaat mislukken. Kunnen ze Teze er niet inzetten? Die doet het nog net wat beter dan.
Maar met welke actie van afgelopen weekend wil je het nu vergelijken?PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Ach, is toch prima vergelijking. Blijkbaar hebben we nu klappen die niks, geel of rood opleveren, afhankelijk van de kracht van de arm. Allemaal beetje wennen
Maar dan niet te aanvallend gaan staan doordat je graag de winnende wil forceren, want dan kan hun counter erg dodelijk worden.Exocet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:49:
[...]
Nu gewoon de favoriet, de eerste maken en dan kun je er over heen lopen
Waarvan akte.
Daarom moet je een van de kansen benutten.
Tot nu toe doet Psv dat niet.
Mwene handelt te traag en durft het goede moment niet te pakken voor een steekpass. Jammer.
Teze vind ik daar geen optie, Mwene lijkt me technischer en aanvallender
[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 24-08-2021 22:00 ]
Boscagli brengt die bal weer in, staat alleen Zahavi daar tussen 5 man van Benfica
Dat bedoel ik ook? Als Ajax geen kampioen was geworden hadden ze deze week (waarschijnlijk) deze playoffs moeten spelen.Exocet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:48:
[...]
Hoe kan dat dan? Waren ze vorig jaar kampioen?
sinds de invoering van corners heeft er nog nooit iemand uit gescored, het moet gewoon verboden wordenQuad schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:14:
Hm korte corners, zijn niet zo gevaarlijk...
Erg druistig en gedreven maar niet echt effectief. Benfica komt bijna niet in de problemen zo.upschur schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:15:
Weet niet of je het mag zeggen hier maar vind psv niet erg lekker spelen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat mag je, want je hebt helemaal gelijk. Ze spelen heel slordig. Maken veel verkeerde keuzes en zijn niet scherp.upschur schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:15:
Weet niet of je het mag zeggen hier maar vind psv niet erg lekker spelen
Je hebt een overtal situatie maar trekt de wedstrijd niet over de streep. Hoop voor het NL voetbal dat PSV wel wint vanavond..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Net als de lat.Grindtegel schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:16:
[...]
sinds de invoering van corners heeft er nog nooit iemand uit gescored, het moet gewoon verboden worden
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Valt nog wel mee. PSV creëert tot nu toe te weinig kansen.simons schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:18:
.... het is weer zo'n avond...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Grote kans dat Benfica deze 0-0 nog over de streep trekt ook.
HD4Life @ Full-HD
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
had hem denk ik beter kunnen afleggen.Maarten_E schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:19:
Zahavi... Duurde te lang.
geen enkel nederlands team kan winnen van een portugees team de afgelopen tig jaar, ik zie het somber in. ook al is NL beter, we kunnen er gewoon niet van winnenHarribo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:18:
Er rust een vloek op tegen Benfica
Inderdaad!Davidshadow13 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:19:
Ik wil het niet zeggen maar PSV gaat het niet redden als je zo niet effectief bent dan is het gewoon je eigen schuld, kan gewoon niet op dit niveau. Killer instinct van een echte topploeg mist gewoon.
Maar het kan nog
Verwijderd
Dit Benfica is toch ook maar een matige ploeg over 2 wedstrijden gezien. Die vliegen er in de CL meteen uit. Hier moet je gewoon van kunnen winnen vanavond.Grindtegel schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:
[...]
geen enkel nederlands team kan winnen van een portugees team de afgelopen tig jaar, ik zie het somber in. ook al is NL beter, we kunnen er gewoon niet van winnen
Uhm... volgens mij nog in 2018Grindtegel schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:
[...]
geen enkel nederlands team kan winnen van een portugees team de afgelopen tig jaar, ik zie het somber in. ook al is NL beter, we kunnen er gewoon niet van winnen
alles kan off-topic
Het cliché kan weer uit kast omdat het waar is: zulke kansen moet je maken op dit niveau.Davidshadow13 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:19:
Ik wil het niet zeggen maar PSV gaat het niet redden als je zo niet effectief bent dan is het gewoon je eigen schuld, kan gewoon niet op dit niveau. Killer instinct van een echte topploeg mist gewoon.
Volgens mij heeft Ajax in 2018 nog 2x gewonnen van Benfica dus t kan wel 😄Grindtegel schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:
[...]
dat is ook zo maar tegen portugese teams is het resultaat altijd hetzelfdeVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:21:
[...]
Dit Benfica is toch ook maar een matige ploeg over 2 wedstrijden gezien. Die vliegen er in de CL meteen uit. Hier moet je gewoon van kunnen winnen vanavond.
echt ? ok daar gaat mijn theorie...Tripwire999 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:22:
[...]
Volgens mij heeft Ajax in 2018 nog 2x gewonnen van Benfica dus t kan wel 😄
Dat is altijd zo matig team dit slecht voetbal dat maar ze winnen vaak wel (hoop deze keer niet)Grindtegel schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:22:
[...]
dat is ook zo maar tegen portugese teams is het resultaat altijd hetzelfde
Als PSV al een kwartier lang zoveel kansen had gecreëerd, dan zou dit wel mogelijk zijn.sNielz123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:22:
Als het zo nog een half uur door gaat valt ie wel
PSV creëert weinig en benut de kansen niet. Uitschakeling is erg dichtbij.
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 24-08-2021 22:26 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 24-08-2021 22:26 ]
Als ie gaat liggen krijgt Joao Mario zijn 2e gele kaart, dat zijn ook slimmigheidjes waar deze wedstrijd om vraagtElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:25:
Overtreding 524 op Gakpo, man man man
We melden het wel wanneer hij zijn goal scoortMaarten_E schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:26:
Vertessen, ik zet de tv uit.
ja, nee, jaTripwire999 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:26:
Toch snap ik nooit hoe het kan dat teams in NL zo veel kansen nodig hebben om een goal te maken. Zijn de spitsen slechter, te weinig getraind of is net NL voetbal niet meer goed genoeg om mee te komen of iets?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/VNakwrKDAzHIUgQp5gyJ5fmX.jpg?f=fotoalbum_large)