Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 311 Laatste
Acties:
  • 483.206 views

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Idd, Arnesen is goed bezig.

Ben heel benieuwd naar de rol die Geertruida nu gaat krijgen, hij kan op RB en RCV spelen maar voor beide plekken is nu een nieuwe aanwinst die het goed doet. Als reserve voor die plekken is hij voor het team natuurlijk erg belangrijk maar waar hij gewend is om basis te staan vraag ik me af of hij zich in een reserve rol gaat schikken en of dat zijn ontwikkeling niet gaat tegenwerken.

alles kan off-topic

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Poll: Wie gaat vanavond door?
PSV in reguliere tijd
PSV na verlenging
PSV na penalties
Benfica in reguliere tijd
Benfica na verlenging
Benfica na penalties
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403817&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

WoT stats

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
toolkist schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 11:48:
En alweer een feestdag in huize @remco112 ?

[...]

En blijkbaar gaat Geertruida bijtekenen. Goeie ontwikkelingen in Rotterdam
Heerlijk nieuws zo! d:)b

Alleen jammer dat Geertruida tot en met 2024 tekent, wil je er een beetje aan verdienen, moet je hem volgend seizoen weer verkopen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 19:26
Babel schrijft op Twitter dat hij naar huis gaat.
Moeten we ons zorgen maken?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24
Deadsy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:29:
Babel schrijft op Twitter dat hij naar huis gaat.
Moeten we ons zorgen maken?
Hij is tegenwoordig vooral huisjesmelker, dus het ligt er aan welk huis. :+
Lijkt me niet na Daramy, Babel is een nog slechtere versie van Haller.

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
dutchgio schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:34:
[...]

Hij is tegenwoordig vooral huisjesmelker, dus het ligt er aan welk huis. :+
Lijkt me niet na Daramy, Babel is een nog slechtere versie van Haller.
Wordt wel een beetje moe van dat Haller gebash overal. Het is voetballend gezien niet de ideale spits voor Ajax, maar een slechte spits is hij zeker niet. Men doet net alsof Haller er helemaal niets kan. Zijn statistieken zijn prima. Hij wordt onterecht een beetje als enige schandpaal gezien bij Ajax, terwijl ik me toch wat meer erger aan de ontzettend matig presterende 'vedettes' zoals Blind, Klaassen en Tagliafico. Cultheld Huntelaar is in mijn ogen bijvoorbeeld net zo beperkt aan de bal als Haller.

Ik kan geen betere spits dan Haller opnoemen in de eredivisie. Wellicht Zahavi, maar die is ook niet altijd overtuigend bezig. Genoeg Bundesliga clubs die met smart zullen wachten op een spits als Haller.

[ Voor 8% gewijzigd door VDS91 op 24-08-2021 15:28 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Eens... laten ze maar eens beginnen met het geven van bruikbare voorzetten, zal een hoop schelen. Echter gaat dat niet gebeuren, Ajax speelt niet zo. Om die reden is Haller niet geschikt voor Ajax en dus een miskoop.Een hoop geld voor een spits die niks te zoeken heeft in het Ajax systeem. Zet hem bij een andere club neer met identieke kwaliteiten maar een ander systeem en hij maakt er twee keer zo veel

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
2 wedstrijden 2 goals
Vorige jaar 19 wedstrijden 11 goals 5 assist.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mark31 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:28:
2 wedstrijden 2 goals
Fantastisch.... hopelijk mooi materiaal voor de verkoop DVD of highlights op Youtube. Elke keer dat gedoe met statistieken. Giakoumakis vorig seizoen in 30 wedstrijden 26 goals. Die maar kopen dan? Of een Mike Trésor? 10 basisplaatsen en goed voor 11 assists en 4 doelpunten. Statistieken zeggen mij persoonlijk weinig, helemaal omdat je niet weet wat het rendement met een andere spits zou zijn. Wellicht wel veel hoger wanneer je kijkt hoe vaak Haller ballen verprutst. Nogmaals, het is een prima spits, maar niet geschikt om in het Ajax systeem te renderen. Het is eerder een vertragende factor.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Han schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:57:
[...]

Fantastisch.... hopelijk mooi materiaal voor de verkoop DVD of highlights op Youtube. Elke keer dat gedoe met statistieken. Giakoumakis vorig seizoen in 30 wedstrijden 26 goals. Die maar kopen dan? Of een Mike Trésor? 10 basisplaatsen en goed voor 11 assists en 4 doelpunten. Statistieken zeggen mij persoonlijk weinig, helemaal omdat je niet weet wat het rendement met een andere spits zou zijn. Wellicht wel veel hoger wanneer je kijkt hoe vaak Haller ballen verprutst. Nogmaals, het is een prima spits, maar niet geschikt om in het Ajax systeem te renderen. Het is eerder een vertragende factor.
Als niet Ajacied kan ik me wel vinden in dit verhaal. Haller is een prima spits, maar op de één of andere manier gaan Ajax spits. Huntelaar vond ik dat trouwens ook niet. Ik kon altijd genieten van spelers als Litmanen, (P.) Kluivert, Bergkamp, van Basten, Petterson, Ibrahimovicz, etc....

Spelers die iets extra hadden, en met een individuele actie iets schitterends konden doen. Dat zie ik Haller niet zo snel doen. Haller mist wat mij betreft wat techniek voor een Ajax spits.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mark31 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:28:
2 wedstrijden 2 goals
Als we naar de willekeurige statistieke gaan :+

Op basis van vorig jaar:
Maar 44% van zijn schoten waren op doel,
1 op 5 van zijn schoten op doel gaat er in

Met een enigzins vergelijkbaar aantal schoten was Boadu, Klaasen, Broja, Madueke beter dan Haller en Vloet, Giakoumakis vergelijkbaar.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:22
ST10©DE schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:11:
[...]

Als niet Ajacied kan ik me wel vinden in dit verhaal. Haller is een prima spits, maar op de één of andere manier gaan Ajax spits. Huntelaar vond ik dat trouwens ook niet. Ik kon altijd genieten van spelers als Litmanen, (P.) Kluivert, Bergkamp, van Basten, Petterson, Ibrahimovicz, etc....

Spelers die iets extra hadden, en met een individuele actie iets schitterends konden doen. Dat zie ik Haller niet zo snel doen. Haller mist wat mij betreft wat techniek voor een Ajax spits.
Ik zie een Ajax spits in het spelletje wat ze graag spelen vooral een speler die mee kan voetballen, de ene keer bal vasthouden en terugleggen op een middenvelder, de andere keer een simpele kaats naar de buitenkant, maar ook vooral ruimte maken voor eventueel komende mensen. Alle 3 zie ik Haller niet heel veel doen, waarbij het bal vasthouden en terugleggen toch echt wel iets is wat hij zou moeten kunnen.

Al moet ik ook zeggen dat ik soms het gevoel krijg dat ze hem 'overslaan' ofzo, hij komt in mijn optiek ook te regelmatig zover terug de bal halen dat hij niet meer op tijd voorin is.

Anderzijds verwachten we denk ik ook teveel van hem, we weten niet met welk idee hij is aangekocht, maar hij past er in mijn optiek niet helemaal bij.

[ Voor 5% gewijzigd door jbdeiman op 24-08-2021 16:20 ]

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

jbdeiman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:19:
[...]

Ik zie een Ajax spits in het spelletje wat ze graag spelen vooral een speler die mee kan voetballen, de ene keer bal vasthouden en terugleggen op een middenvelder, de andere keer een simpele kaats naar de buitenkant, maar ook vooral ruimte maken voor eventueel komende mensen. Alle 3 zie ik Haller niet heel veel doen, waarbij het bal vasthouden en terugleggen toch echt wel iets is wat hij zou moeten kunnen.
In mijn herinnering was Petterson zo'n type spits bij uitstek, een spits met scorend vermogen, maar ook met heel veel inzicht, techniek en niet zelfzuchtig. In mijn herinnering was hij een spits die andere spelers ook meer liet scoren.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Volgens mij spelen er 2 factoren:
- Haller is een aankoop, geen publiekslieveling uit de eigen jeugd. Een Gravenberg heeft veel meer krediet terwijl ik die persoonlijk niet meer vind brengen.
- Er worden vanwege zn prijs en Ajax spitsen in het verleden dingen van Haller verwacht die hij gewoon niet kan. Technisch is hij nou eenmaal niet zo begaafd. Je moet kijken naar wat hij wel kan en niet alleen wat hij niet kan.

Ik zou me meer zorgen maken om de verdediging en de keeper als ik fan was van Ajax.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
remco112 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:00:
[...]

Heerlijk nieuws zo! d:)b

Alleen jammer dat Geertruida tot en met 2024 tekent, wil je er een beetje aan verdienen, moet je hem volgend seizoen weer verkopen.
Ryan Babel zorgt voor speculatie op Twitter: ‘I’m going home’
Laat dit een transfer naar Feyenoord zijn :D
Ik zou echt niet meer bij komen

maar dit gaat natuurlijk nooit gebeuren

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:31:
- Haller is een aankoop, geen publiekslieveling uit de eigen jeugd. Een Gravenberg heeft veel meer krediet terwijl ik die persoonlijk niet meer vind brengen.
- Er worden vanwege zn prijs en Ajax spitsen in het verleden dingen van Haller verwacht die hij gewoon niet kan. Technisch is hij nou eenmaal niet zo begaafd. Je moet kijken naar wat hij wel kan en niet alleen wat hij niet kan.

Ik zou me meer zorgen maken om de verdediging en de keeper als ik fan was van Ajax.
Het scheelt zeker of iemand 25m + 4-5m per jaar kost, of uit de eigen jeugd komt (en zeer waarschijnlijk een enorme transfersom op gaat brengen, al heb ik hem liever gewoon nog 5 jaar bij Ajax)
jbdeiman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:19:
Al moet ik ook zeggen dat ik soms het gevoel krijg dat ze hem 'overslaan' ofzo, hij komt in mijn optiek ook te regelmatig zover terug de bal halen dat hij niet meer op tijd voorin is.

Anderzijds verwachten we denk ik ook teveel van hem, we weten niet met welk idee hij is aangekocht, maar hij past er in mijn optiek niet helemaal bij.
Voor die 25m mag je toch ook wel hoge verwachtingen hebben mag ik hopen :)
Wat betreft hem negeren, gezien het aantal keren dat de makkelijkste ballen van z'n voeten springt kan ik me dat prima voorstellen. Hij mag bij wijze van lekker in de16 blijven hangen en daar doen waar ie goed in is, en dat ie niet een aanval opzetten ;)

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022

Gorter moet in de goal, Jong Ajax gezien?
Gorter keept goed

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-11 13:31
Niet trots, maar op Benfica gestemd. Laten we hopen dat ook ik fout zit vanavond. ;)

• ElPaco
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L8nX1H3Y3HA9O3uXEyBSBjaynM4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pOTjza2Bn0UrMUSZYRmtr44u.jpg?f=fotoalbum_large

WoT stats

• Deadsy
Hoe komt men eigenlijk aan die 35mln welke PSV binnen zou krijgen wanneer ze winnen?
Kwalificatie voor de groepsfase is 15mln, dan nog een paar miljoen tv geld en dan nog een bedrag afhankelijk van de ranking waarin PSV niet hoog staat.
Kom dan niet echt aan 35mln

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deadsy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
Hoe komt men eigenlijk aan die 35mln welke PSV binnen zou krijgen wanneer ze winnen?
Kwalificatie voor de groepsfase is 15mln, dan nog een paar miljoen tv geld en dan nog een bedrag afhankelijk van de ranking waarin PSV niet hoog staat.
Gerbrands had het over 15 miljoen verschil tussen wel of geen CL.

• Deadsy
Exocet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:20:
[...]

Gerbrands had het over 15 miljoen verschil tussen wel of geen CL.
Heb zo mijn twijfels dat het start geld in de EL 20mln is.

Of tellen ze bij die 35mln ook de kaart verkoop voor de 3 wedstrijden? Of dat ze er van uit gaan dat een paar wedstrijden winnen?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05:54

gws24

Thinking is hard!

Denk eerder dat men het verward met het bedrag wat Ajax krijgt en niet door heeft dat de club ranking van invloed is.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ElPaco
  • Nu online
Deadsy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:18:
Plaatsen: 15,65 miljoen
Ranking: 11-13 miljoen (bij Ajax is dit ~20)
TV-geld: 1,8 miljoen
En natuurlijk eventuele overwinningen en gelijkspelen (2,8 miljoen en 0,9 miljoen resp).

Bron: het ED (ze hebben ook de bedragen voor de andere ploegen in dat artikel staan).

WoT stats

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:29:
[...]

En natuurlijk eventuele overwinningen en gelijkspelen (2,8 miljoen en 0,9 miljoen resp).

Bron: het ED (ze hebben ook de bedragen voor de andere ploegen in dat artikel staan).
Als PSV erin slaagt om Benfica te wippen, krijgt Ajax zelfs nóg 1,1 miljoen euro meer. Benfica staat namelijk 15e op de UEFA-ranking.
Hup PSV!!!! :+

offtopic:
europees mag elke NL ploeg winnen van mij

[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 24-08-2021 20:32 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Grotendeels met je eens. Maar die simpele ballen die van de voet springen kunnen gewoon echt niet. Daarmee frustreert hij de aanval. Deze spits en Ajax zijn geen goed huwelijk.

Overigens eens met je opmerking over de keeper. Gorter op doel. De rest is organisatie en concentratie.

XXXVI

• Deadsy
ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:29:
[...]

Ah, ze zijn slecht in wiskunde.
Vind het verschil geld wat ze van de ranking krijgen vrij klein als je ziet op welke plek ze staan.

• ElPaco
  • Nu online
Deadsy schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:33:
[...]

Ah, ze zijn slecht in wiskunde.
Vind het verschil geld wat ze van de ranking krijgen vrij klein als je ziet op welke plek ze staan.
De berekening voor die ranking is volgens mij dat de nummer 32 die met CL mee doet 1,1 miljoen krijgt. Ieder plaatsje hoger levert je 1,1 miljoen extra op.

Het echte geld komt van overwinningen, volle stadions en rondes verder komen.

WoT stats

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:35:
[...]

De berekening voor die ranking is volgens mij dat de nummer 32 die met CL mee doet 1,1 miljoen krijgt. Ieder plaatsje hoger levert je 1,1 miljoen extra op.

Het echte geld komt van overwinningen, volle stadions en rondes verder komen.
En dan vergeet je nog de potentiele explosie in transferwaarde van de spelers en de sponsorcontracten die interesanter worden. Lang leven de commercie...

• ElPaco
  • Nu online
Napo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:37:
[...]

En dan vergeet je nog de potentiele explosie in transferwaarde van de spelers en de sponsorcontracten die interesanter worden. Lang leven de commercie...
Stel Madueke schiet PSV hoogstpersoonlijk de CL in en een ronde of wat verder.. Een mens mag dromen.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:39:
[...]

Stel Madueke schiet PSV hoogstpersoonlijk de CL in en een ronde of wat verder.. Een mens mag dromen.
Ik zou eerder hopen dat Southgate em oproept dan dat specifiek Madueke PSV de CL in schiet. Dan worden de grote Engelse clubs pas echt wakker geschud.

• Snowdog
  • Laatst online: 11:48
ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:39:
[...]

Liever Zahavi, voordat ze Madueke toch nog zouden wegkopen. Maar goed, allebei prima. Hopen dat het vanavond een beetje draait allemaal. Ik denk dat het wel moet kunnen :P

• Exocet
  • Niet online
PSV maakt gewoon een hele grote kans vanavond, Benfica was heel kwetsbaar in de vorige wedstrijd. Nu nog efficiënt zijn.

• ElPaco
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:42:
[...]

Ik zou eerder hopen dat Southgate em oproept dan dat specifiek Madueke PSV de CL in schiet. Dan worden de grote Engelse clubs pas echt wakker geschud.
Mwa, met die nieuwe regels in Engeland dat x% Engels moet zijn helpt denk ik nu al voor de transferwaarde van Madueke.

WoT stats

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:42:
[...]

Ik zou eerder hopen dat Southgate em oproept dan dat specifiek Madueke PSV de CL in schiet.
Deels natuurlijk kip-ei. Als Madueke PSV de CL in schiet dan neemt de kans ook weer toe dat hij geselecteert wordt voor het nationaal elftal. Iets wat je ook door goed te presteren in de Eredivisie of EL kan bereiken maar wel iets lastiger

• ElPaco
  • Nu online
Exocet schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:44:
PSV maakt gewoon een hele grote kans vanavond, Benfica was heel kwetsbaar in de vorige wedstrijd. Nu nog efficiënt zijn.
Niet mee eens. Benfica gaat achterover hangen, lekker irriteren, kleine overtredingen, snelheid er uit. Beetje wat Twente tegen Ajax deed.

En dan zeggen we later vanavond dat PSV beter was, Benfica laf speelde maar staan we wel weer met lege handen.

WoT stats

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4I4E3Q1bDndDdcG9c1u0MeOPtHM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o9soHcVF8yHiq0aYjgcGKRa2.jpg?f=fotoalbum_large
Groetjes :w

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-11 09:01
Ben razend benieuwd.
PSV zou deze appel moeten kunnen schillen, maar het is zo'n lepe ploeg, dat Benfica.
Veel zin in de herhaling van de EC1 finale van '88, dat we maar weer mogen winnen. })

@ElPaco Precies waar ik bang voor ben. En dan zijn het ook nog eens Portugezen, bah. (Sorry aan een ieder die Portugal een warm hart toedraagt, maar het Portugese voetbal? Nog liever Ajax dat ieder jaar de CL wint dan iets uit Portugal.)

[ Voor 38% gewijzigd door Maarten_E op 24-08-2021 20:50 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 12:58

• Pompi
Iemand met toevallig wat meer info over de scheids van vanavond? Want die kan nog wel eens een grotere rol gaan spelen dan in andere wedstrijden.

• Deadsy
Tja PSV moet en dat weet Benfica ook.
Die zullen denk ik inderdaad gaan afwachten en dan hopen met een counter de goal te maken.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:29
Psv tegen Benfica? Wanneer? :p

Hoor de hele dag al op de radio.
Ze móeten dus dan weet je wel :p

• Maarten_E
Geen idee wie de scheids is, maar iig geen Turpin! :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:47:
[...]

Niet mee eens. Benfica gaat achterover hangen, lekker irriteren, kleine overtredingen, snelheid er uit. Beetje wat Twente tegen Ajax deed.

En dan zeggen we later vanavond dat PSV beter was, Benfica laf speelde maar staan we wel weer met lege handen.
Inderdaad, ook wel de hollandse ziekte genoemd: denken dat je beter bent maar ondertussen gewoon keihard verliezen op effectiviteit en realisme in het spel.

• ElPaco
  • Nu online
Pff, ik voel nu toch wel wat (gezonde) spanning hoor!

Vooruit nu rood-witten! Vooruit nu PSV!

WoT stats

• Maarten_E
Slavko Vincic, zou het iemand van de Balkan zijn? :+

• Pompi
Kwam er net achter dat op Ziggo Sport Voetbal de wedstrijd op het alternatieve audiokanaal geen commentaar heeft. Dus als je minder afleiding wil dan al het gepraat kan je daar een stadion achtig sfeertje hebben.

Edit: Never mind is net aangepast merk ik. Sorry

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 24-08-2021 21:05 ]

• DoeEensGek

• ElPaco
  • Nu online
Dat was toch gewoon een terugspeelbal?

WoT stats

• ElPaco
  • Nu online
Lekker dat er nu al een geel heeft. Kan je mooi extra gebruik maken van de snelheid, die jongen kan niet meer ingrijpen.

WoT stats

• Maarten_E
Mooi, nu al een verdediger met geel voor Benfica.

• sNielz123
  • Laatst online: 16-11 09:37
Mooi hoe Gakpo door probeert te voetballen terwijl die wordt vastgehouden.
Kunnen er een hoop wat van leren.

• Maarten_E
sNielz123 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:09:
Mooi hoe Gakpo door probeert te voetballen terwijl die wordt vastgehouden.
Kunnen er een hoop wat van leren.
Zou mij niks verbazen als de scheidd mede daardoor al geel gaf.

• carpebios
  • Laatst online: 08:08
Ze komen niet echt langs de verdediging

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Niet online
Wauw, verzint die verslaggever nou echt dat PSV een psychologisch voordeel heeft bij eventuele penalty's, wegens PSV-Benfica 30+ jaar geleden?

• DoeEensGek
toolkist schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:18:
Wauw, verzint die verslaggever nou echt dat PSV een psychologisch voordeel heeft bij eventuele penalty's, wegens PSV-Benfica 30+ jaar geleden?
Das toch volkomen logisch! :9 :+

• Maarten_E
Ik denk voornamelijk omdat PSV staat voor PSychologisch Voordeel. :+

• carpebios
En we hebben koning Gakpo

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• DoeEensGek
Maarten_E schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

Ik denk voornamelijk omdat PSV staat voor PSychologisch Voordeel. :+
Noted.
Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.

:P

• Napo
  • Niet online
Natuurlijk, stiekem is van Breukelen nog ingeschreven en die komt dan in de 119'de minuut het veld in. Iedereen bij Benfica zal weten wat het verleden is en met knikkende knieen richting de penaltiestip gaan.

• Deadsy
Napo schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:21:
[...]

Natuurlijk, stiekem is van Breukelen nog ingeschreven en die komt dan in de 119'de minuut het veld in. Iedereen bij Benfica zal weten wat het verleden is en met knikkende knieen richting de penaltiestip gaan.
Neh, die kunnen zich dan niet inhouden van het lachen en schieten elke bal over

• Maarten_E
DoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:20:
[...]

Noted.
Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.

:P
Is juist positief!(Als je PSV'er bent) ;)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vuurwerk om 04.00 de Benfica spelers, is zo boers en laag dat ik maar eens niet voor de NL club ben vandaag. En ja, als mensen dat doen namens mijn club, denk ik hetzelfde.

Nu nog een slogan opzoeken die hoort bij Benfica :+

• sNielz123
Mijn vrouw dacht dus serieus dat ze dat altijd zeiden tot afgelopen zondag.

Maar net hoorde ik het ook.

• Maarten_E
PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:25:
Vuurwerk om 04.00 de Benfica spelers, is zo boers en laag dat ik maar eens niet voor de NL club ben vandaag. En ja, als mensen dat doen namens mijn club, denk ik hetzelfde.

Nu nog een slogan opzoeken die hoort bij Benfica :+
Benfica, beter dan Drita.

Pffffffoeh.

• Deadsy
daar komen ze goed weg

• Napo
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:25:
Ben nog steeds wel benieuwd welke aanhang van welke club dit soort kansarme acties is gaan uitvoeren. Iets wat dat betreft spoedig mag verdwijnen.

• Exocet
  • Niet online
Dat was wel een hele grote kans

• carpebios
Pffff loopt goed af

• toolkist
  • Niet online
Sangaré brrrr.... heel snel wisselen

• DoeEensGek
poeh daar stond Benfica ff vrij... damn

• Pompi
Drommel had daar moeten komen, was op zijn 5 meter. Waarom laat je daar Sangare nou kopen?

• Deadsy
DoeEensGek schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:28:
poeh daar stond Benfica ff vrij... damn
paar keer zelfs

• Harribo
Madueke moet dieper gaan. Veel te veel steeds aan de zijlijn aannemen.

Pffff Sangare kopt hem lekker terug...

• DoeEensGek
Dit was wel even een grote waarschuwing!

• Pompi
toolkist schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:28:
Sangaré brrrr.... heel snel wisselen
De Alvarez van PSV, die gaat ook niet snel gewisseld worden.

• DoeEensGek
jaaaah, neeeeh.... dus zijnet.

• Harribo
Die moet erin Max!
Gvd

• DoeEensGek
roooood

• sNielz123
Doei!!!!!!

• Deadsy
We kunnen de TV uit zetten?

• ElPaco
  • Nu online
Lekker! Nou gebruik van maken!

WoT stats

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een knuppel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Maarten_E
Neez dubbele tv aanzetten, rood Benfica!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-11 22:06
Direct rood ook nog wat mij betreft, Dit is niet nodig

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 25-08-2021 22:23 ]

• Exocet
  • Niet online
De buit is binnen!

• ElPaco
  • Nu online
Dit is trouwens al overtreding 312 op Gakpo, echt niet normaal.

WoT stats

• DoeEensGek
Lucas Verissimo. Die kan je best missen als psv zijnde.

• Harribo
Mooi. Ook rood terecht.

Madueke moet hetzelfde als Gakpo doen. Gewoon rennen. Madueke zie je nu nauwelijks

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-11 22:06
Dachten we tegen de Italianen tijdens Euro 2000 ook :')

• Deadsy
Als ze het niet halen dan moeten ze zich diep schamen

• Maarten_E
En wrs Vertonghen erin, lachuh!

• Pompi
Dit kan ook wel eens counterproductief gaan werken, met dat Benfica helemaal niet meer er uit komt en ze op de 0-0 gaan spelen. Voor de snelle PSV'ers is er toch echt ruimte nodig om in te duiken, maar of die er nog gaat zijn weet ik niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Pompi op 24-08-2021 21:34 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:33:
Direct rood ook nog wat mij betreft, smerige hond
Het is natuurlijk goed voor PSV maar ik vind geel al wat zwaar. Geen opzet bij, niet over klagen verder ;)

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 24-08-2021 21:34 ]

XXXVI

• Harribo
Hij zal er toch minimaal een keer in moeten. Maar 1 kans tot nu toe

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik begrijp dat dit dus wel erg agressief was in tegenstelling tot eergisteren?

• Harribo
Kijk dat moet Madueke dus doen

• Zingo
  • Laatst online: 17-11 22:04
Nu moet je doordrukken en er minimaal een maken. Dan maak je de meeste kans.

• sNielz123
Wel lekker. Had hem niet hoeven geven.
Maar psv moet wel wat meer brengen.
Madueke begrijpt het.

• Zingo
  • Laatst online: 17-11 22:04
PWM schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 21:35:
Ik begrijp dat dit dus wel erg agressief was in tegenstelling tot eergisteren?
Nope want de speler van Benfica kreeg zijn tweede geel, niet een directe.
Pagina: 1 ... 55 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022