Bij mij totaal niet. Ajax werd door Man Utd totaal uit het spel gehaald door hoe Mourinho Man Utd liet spelen. Daar is nu totaal geen sprake van.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:20:
Hopelijk hetzelfde scenario als in Marseille, maar deze wedstrijd doet me toch al heel erg denken aan Ajax - Manchester United.
Ligt het aan mij of is het een aparte cameraopstelling?
Nou in mijn herinnering heeft Ajax toen echt niet gevoetbald en kregen ze er ook geen druk op. Dat had Feyenoord net wel. Voor mijn gevoel is er ook meer ruimte op het moment dat Feyenoord de bal heeft. Maar misschien ben ik te optimistisch.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:20:
Toch liever een half fitte mkhitaryan dan een fitte Olieviera...
Hopelijk hetzelfde scenario als in Marseille, maar deze wedstrijd doet me toch al heel erg denken aan Ajax - Manchester United.
Ik denk dat dit een wedstrijd word van "Wie het eerst scoort, wint."
Als Roma dat doet, gooien ze alles dicht en is het klaar.
Als Feyenoord dat doet, zie ik er er wel doorheen komen met snelle counters en het afmaken.
Ligt aan jouDeKever schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:21:
Ligt het aan mij of is het een aparte cameraopstelling?
Koeman probeerde op doel te schieten, maar het schot ging 10 meter naast. Ware het niet, dat tussen het schot en de achterlijn, het hoofd van Kieft zich bevond. In de 89ste minuut
Dus doe er wat aan!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Of, misschien herinner ik het me verkeerd... Wil ook nog wel eens gebeuren.Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:21:
[...]
Nou in mijn herinnering heeft Ajax toen echt niet gevoetbald en kregen ze er ook geen druk op. Dat had Feyenoord net wel. Voor mijn gevoel is er ook meer ruimte op het moment dat Feyenoord de bal heeft. Maar misschien ben ik te optimistisch.
Vooruit, top 3.toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:17:
[...]
Beste? Een aantal jaar geleden misschien, nu zijn spelers als Abraham en Zaniolo vele malen beter.
Wie geeft dat domme hakje nu weer bij Feyenoord?
Dat is wel dik geel ja.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hopelijk uit de wedstrijd geschopt, anders heb je straks een probleem
Tomorrow is not today!
Wedstrijd is nog meh, van beide kanten..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dom van die gast die dat hakje scheef gaf. Dat is risicovol en naait Trauner geel aan.LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:25:
counterploegje hoor, smerig
Die van Roma moeten ook geel / waarschuwingen krijgen voor de schwalbes.
Haha wat een sloopkogel. Lekker aan de noodrem getrokken!
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Die scheids durft niet in te grijpen tegen Roma, die mogen tot nu toe alles.Cyberkid schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:26:
Onnodig en dom van Trauner imho.
Draak van een wedstrijd so far, zoals verwacht.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ze kunnen wel winnen, maar dan moeten ze niet lopen kloten voorin. Met balletje had net met gemak naar een medespeler gemoeten.groggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:27:
Dit gaat Feyenoord niet winnen
Onnodig?snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:27:
Onnodig en dom van Trauner imho.
Welke schwalbes?Cyberkid schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:26:
ik weet niet die Til, het oogt allemaal zo log en traag en onhandig of ligt da aan mij?
Je vraag..?
Voelt een beetje alsof Roma Feyenoord heeft laten uitrazen en nu de regie over de wedstrijd in handen neemt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ligt aan jou.Grindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:27:
ik weet niet die Til, het oogt allemaal zo log en traag en onhandig of ligt da aan mij?
2 duikelingen. Net nog in de 16 van Feyenoord vallen, om een penalty uit te lokken.
Nee, die wedstrijd was ook zo kut omdat Ajax dat jaar in de Europa League helemaal niet zo goed, dominant en overtuigend was. Hakken over de sloot tegen Legia, Copenhagen, Schalke en Lyon om de finale te bereiken. Zonder afbreuk te doen aan de prestatie (een Europese finale bereiken is gewoon knap), was Ajax dat jaar qua voetbal geen schim van wat ze dit jaar in de groepsfase CL lieten zien.
Het is nog gewoon 0-0?
Kan alle kanten op, bal is rond.
[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 25-05-2022 21:28 ]
Ligt niet aan jou. Een (veel) mindere versie van Kujt.Grindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:27:
Mensen, als het aan jullie ligt, doe er dan iets aan!Grindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:27:
ik doe mijn best maar til werkt niet meecarpebios schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:28:
[...]
Mensen, als het aan jullie ligt, doe er dan iets aan!
Juist dat wordt nog al eens vergeten. Al die kutwedstrijden onder Bosz bah bah. Blij dat die niet komt!donleone83 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:28:
Nee, die wedstrijd was ook zo kut omdat Ajax dat jaar in de Europa League helemaal niet zo goed, dominant en overtuigend was. Hakken over de sloot tegen Legia, Copenhagen, Schalke en Lyon om de finale te bereiken. Zonder afbreuk te doen aan de prestatie (een Europese finale bereiken is gewoon knap), was Ajax dat jaar qua voetbal geen schim van wat ze dit jaar in de groepsfase CL lieten zien.
Dat was een elftal in opbouw, net als het Feyenoord nu. Nu zal Feyenoord dat niveau niet snel aantikken, maar ik zie ze wel groeien en ook goed mee kunnen doen in de Europa League volgend jaar.donleone83 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:28:
Tomorrow is not today!
Rondje, niet het vierkantje!
Edit: eneee, gefeliciteerd!
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 25-05-2022 21:31 ]
Til is gewoon een doelgericht werkpaard. Moet je verder niet teveel van verwachten, dan valt alles mee.
Roma doet het slim. Door druk op het middenveld te houden en daar een man-meer te creëren terwijl ze het veld lang houden dwingen ze Feyenoord de lange bal te spelen. Je moet hopen dat ze er met een individuele actie een keer doorheen kunnen combineren.
Aiii
⏩ PVOutput☀️
Duidelijk dat Feyenoord een vroege goal wilde. Heeft een hoop (vergeefse) energie gekost. Nu is het even consolideren en geen gekke fratsen uithalen. Dit kan alle kanten op maar ze moeten nu we scherp blijven!
Kak
Kak
[ Voor 3% gewijzigd door Rene op 25-05-2022 21:33 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Die Mourinho is ook zo geacteerd heh :’)
Still love him tho
Still love him tho
K U T
Niet onverwacht. Wel jammer.
Nee toch, geen buitenspel?
De terechte 0-1 helaas
Tomorrow is not today!
1-0Sydney08 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:33:
De terechte 0-1 helaas
past niet in het stadionnetjegroggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:33:
Is er een VAR?
Nah, slecht verdedigd. Zonde.Grindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:32:
op zijn mourinho's
XXXVI
Zoals de aanvallen van Feyenoord gaan heb ik niet veel hoop op een snelle gelijkmakermavaros schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:33:
De wedstrijd is nog niet voorbij.
Hmm, vond Bijlow daar niet heel erg overtuigend. Verdediger gaat ook niet vrijuit. Als je hem niet hebt moet je niet springen..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ze hebben eindelijk een VAR in deze fase van het toernooi 😂 Zonde dit. Lekker moment voor Trauner om voor het eerst dit seizoen mis te tasten.Grudgie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:33:
Was dat geen buitenspel?
Het zou heel erg zuur zijn als een zeldzame fout van Trauner dit seizoen Feyenoord de beker kost.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wissel Kokcu aub direct.. zo zenuwachtig dat’ie niet eens kan en durft te voetballen..
Dessers is het ook niet met al die soort van lepe balletjes. Tik hem gewoon lekker door!
per aspera ad astra
Zou dit geen fout noemen, die bal was gewoon perfect gegeven.OPSLAGHOND schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:34:
Het zou heel erg zuur zijn als een zeldzame fout van Trauner dit seizoen Feyenoord de beker kost.
Als hij bleef staan had hij hem wellicht gehad, zo'n zacht puntertje. Maar dat is achteraf.Malfunctions schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:34:
Hmm, vond Bijlow daar niet heel erg overtuigend. Verdediger gaat ook niet vrijuit. Als je hem niet hebt moet je niet springen..
Allemaal uit Ibiza.toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:34:
Valt me nu pas op dat die van Roma allemaal onder de plakplaatjes zitten
Dus stond ie niet goed.toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:35:
[...]
Zou dit geen fout noemen, die bal was gewoon perfect gegeven.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kom op, je weet nooit hoe koe een haas vangt.groggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:35:
Ik ga slapen
Weet je nog tegen PSV 3 weken geleden?groggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:35:
Ik ga slapen
Je bent groggy?groggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:35:
Ik ga slapen
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Kan nog alle kanten op maar feyenoord moet wel snel gaan voetballen!groggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:35:
Ik ga slapen
Roma is tot nu toe gewoon beter.
En ja Italianen... 1 kans 1 goal...
En ja Italianen... 1 kans 1 goal...
Niet in het gejank van Roma trappen..
⏩ PVOutput☀️
35 minuten en 1 kans gezien in de wedstrijd. Voor ons nog wel spannend, maar kan me voorstellen dat de mensen in Europa de tv nu wel uitzetten
Wanneer gaan we naar zuivere speeltijd. Ik heb geen zin een helft toneel. Onze plaatselijke vereniging is leuker om naar te kijken.
Het kan nog veel ergerJoel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:37:
Wanneer gaan we naar zuivere speeltijd. Ik heb geen zin een helft toneel. Onze plaatselijke vereniging is leuker om naar te kijken.
Nee, hier nog niet, maar jullie lopen voor, dus het kan wel. Ik zit op minuut 38.Harribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:38:
Wedstrijd is nog niet voorbij he?
Zie nu pas hoe Aursnes in de weg loopt voor Bijlow bij die goal. Je ziet hem ook gelijk kijken zo van ‘hè kut’.
per aspera ad astra
Ow heb je de 1-1 nog niet gezien?carpebios schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:38:
[...]
Nee, hier nog niet, maar jullie lopen voor, dus het kan wel. Ik zit op minuut 38.
⏩ PVOutput☀️
Neem aan dat je weet hoe Italianen voetballen in finales? en hoe Nederlandse ploegen daarmee om kunnen gaan? Ik snap dat iemand gaat slapen...Harribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:38:
Wedstrijd is nog niet voorbij he?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zolang je Sinissterra hebt zal ik blijven kijkenPWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:37:
35 minuten en 1 kans gezien in de wedstrijd. Voor ons nog wel spannend, maar kan me voorstellen dat de mensen in Europa de tv nu wel uitzetten
Die wordt gewoon door Roma tactisch vakkundig de wedstrijd uit gespeeld. De passlijn naar hem wordt afgesneden en de binnenkomende verdedigers zorgen voor de man meer op het middenveld. Feyenoord heeft geen spelers op het middenveld die met een individuele actie zomaar een man passeren. Dat heeft Mourinho goed gezien. Bij balverlies staan ze 5-3-2 met een lang veld om het gevaar bij Nelson en Sinisterra eruit te halen, bij balbezit schuiven ze door en in de omschakeling zetten ze het middenveld dicht. Mourinho speelt een soort zone-pressie op het middenveld in de omschakeling. Heeft hij wel vaker gedaan.Montaner schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:34:
Wissel Kokcu aub direct.. zo zenuwachtig dat’ie niet eens kan en durft te voetballen..
VAR? Halloo? Dit kan toch niet..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022