Die kunnen geen geel geven. Het is geen rood.Grudgie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:41:
VAR? Halloo? Dit kan toch niet..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Had niet anders verwacht.
Ik wil gewoon die finale zien. Trouwens het is nog maar 1-0.simons schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:39:
[...]
Neem aan dat je weet hoe Italianen voetballen in finales? en hoe Nederlandse ploegen daarmee om kunnen gaan? Ik snap dat iemand gaat slapen...
Elk team krijgt elke wedstrijd een kans.
Dat het nu zo gaat, verrast mij niet
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 25-05-2022 21:43 ]
per aspera ad astra
Hup Feyenoord.
Danilo proberen?Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:42:
Dessers zou ik eruit halen. Die heeft het niet.
Wel Feyenoord's sterspeler op dit toernooi. Die haal je er niet af na één helftje, lijkt me. Zo oppeppen in de rust en hopen op een betere tweede helft.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:42:
Steam ID = Ackerfiets
Tomorrow is not today!
Met zo'n instelling als jij hebt wel.Sydney08 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:43:
Mourinho weet dat de buit al binnen is.
Kom op, tis nog maar 1-0.
Wat dan? Til naar de punt?Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:42:
per aspera ad astra
Het is een finale. Tijd voor hopen of andere semantiek komt later wel.Family Guy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:43:
[...]
Wel Feyenoord's sterspeler op dit toernooi. Die haal je er niet af na één helftje, lijkt me. Zo oppeppen in de rust en hopen op een betere tweede helft.
Slot moet straks echt met een tactische verrassing komen, anders wordt het niks.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
1 – Nicolò Zaniolo’s goal in the 32nd minute was Roma’s first shot of the final against Feyenoord. Effective. pic.twitter.com/smrIiC5ggy
— OptaJohan (@OptaJohan) 25 mei 2022
Litmanen, oh-oh! Litmanen oh-oh!PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:45:
Dessers moet gewoon de bal krijgen in de 16, net zoals Litmanen vroeger. Hij gaat niet even 3 man voorbij zelf.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Litmanen en Dessers in 1 zin gebruikenPWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:45:
Dessers moet gewoon de bal krijgen in de 16, net zoals Litmanen vroeger. Hij gaat niet even 3 man voorbij zelf.
Faken van hoofdblessure?carpebios schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:46:
Waarom moet het spel stilliggen?
Faken = doorgaan.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik zat ook al te denken om Linssen te brengen, maar dan voor Til. Dessers zou ik altijd laten staan, veel betere spelers heb je niet.Family Guy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:43:
[...]
Wel Feyenoord's sterspeler op dit toernooi. Die haal je er niet af na één helftje, lijkt me. Zo oppeppen in de rust en hopen op een betere tweede helft.
Je moet wat harder roepen, we horen je niet door al die fans.m0nk schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:48:
Mag ik al roepen om een wissel van Til? Die kan dit niveau echt niet aan.. 😅 sorry @PWM
8 man achter de bal.Quad schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:46:
Roma speelt met 5 man in eigen 16, daar is niet doorheen te komen. Dus vooral voorzetten geven of slim passen. Maar er doorheen combineren is geen optie.
Slot heeft al een omzetting gedaan. Geertruida mag weer doorschuiven het middenveld in om een mannetje extra in de combinatie te hebben.
Tomorrow is not today!
Misschien kan ie de wedstrijd........Harribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:47:
Zo meteen pauze, kan Slot andere instructies geven
....... uit het slot halen.
Ba-dum tsss
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw!
Laat ze maar in de wedstrijd groeien.
Laatste 10 minuten zag er al beter uit.
Toornstra?m0nk schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:48:
Mag ik al roepen om een wissel van Til? Die kan dit niveau echt niet aan.. 😅 sorry @PWM
linssen is koren op de molen voor rome, die dommekracht gaat op elke provocatie in, kunnen ze lekker gaan tijdrekken en ruzie makenDeKever schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:48:
[...]
Ik zat ook al te denken om Linssen te brengen, maar dan voor Til. Dessers zou ik altijd laten staan, veel betere spelers heb je niet.
Misschien een maandje op judo zetten
[ Voor 37% gewijzigd door Harribo op 25-05-2022 21:53 ]
Zoals altijd. Haal Til er over 10 minuten af. En Linssen erbij. Ff een bijtertje erbij.
Verder zijn de Italianen op het oog minder fit… Koop je nog niks voor, maar er is meer uit te halen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Feyenoord begon aardig, zakte toen helaas in. Hopelijk snel de 1-1 anders krijgen we 45 minuten antivoetbal en toneel.
Yes thats the spirit. Valt echt nog wel wat uit te halen!OMX2000 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:53:
Geertruida voetbalt. De rest heeft er nog te weinig zin in.
Zoals altijd. Haal Til er over 10 minuten af. En Linssen erbij. Ff een bijtertje erbij.
Verder zijn de Italianen op het oog minder fit… Koop je nog niks voor, maar er is meer uit te halen.
Paar keer vergeet ie de goede pass te geven vandaag. En legt het balletje dan breed.Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:52:
Wat denken jullie is Kokcu een beetje vergelijkbaar met Veerman bij Psv? Een beter team maakt Veerman beter, maar bij Heerenveen kon hijzelf het verschil niet maken (heb hem meerdere keren live gezien). Kokcu echt heel technisch maar lijkt ook niet individueel instaat het hele team mee te nemen?
iig iemand met of meer loopvermogen/duelkracht en gif.. Til verliest echt veel duels en in balbezit is het ook niet zoveel.. die bal op Dessers met buitenkant rechts was wel tekenend..
Ik heb espn maar ben blij dat het qua commentaar ook op veronica isdr.lowtune schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:53:
Ben ik de enige of is het bij de commentator van ESPN dat alles van Rome geweldig is en alles van Feyenoord kut?
Feyenoord begon aardig, zakte toen helaas in. Hopelijk snel de 1-1 anders krijgen we 45 minuten antivoetbal en toneel.
Is ook de positie. Noem mij 1 controlerende middenvelder die deze gave wel overduidelijk bezit. Vanuit die positie is dat gewoon heel lastig.Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:52:
Wat denken jullie is Kokcu een beetje vergelijkbaar met Veerman bij Psv? Een beter team maakt Veerman beter, maar bij Heerenveen kon hijzelf het verschil niet maken (heb hem meerdere keren live gezien). Kokcu echt heel technisch maar lijkt ook niet individueel instaat het hele team mee te nemen?
Linssen heeft ook wel power.m0nk schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:54:
[...]
iig iemand met of meer loopvermogen/duelkracht en gif.. Til verliest echt veel duels en in balbezit is het ook niet zoveel.. die bal op Dessers met buitenkant rechts was wel tekenend..
Til heeft nog geen duel gewonnen. Die is echt hit or miss en vandaag dus miss.m0nk schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:54:
[...]
Linssen zal binnen 5 minuten tegen een gele kaart aanlopenJoel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:54:
Linssen heeft ook wel power.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is ook zo. Zelfs Frenkie heeft een team nodig. Maakt dat Cruijf niet heel uniek? Natuurlijk stond hij meer aanvallend, tegelijkertijd kon hij overal op het veld het team naar een hoger niceau brengen. Heb hem helaas niet live zien voetballen 🫤.donleone83 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:54:
[...]
Is ook de positie. Noem mij 1 controlerende middenvelder die deze gave wel overduidelijk bezit. Vanuit die positie is dat gewoon heel lastig.
Yep, weet alleen niet of hij goed kan spelen op die positie. Moet dan echt veel meters maken.. Denk Toornstra 45 min beter op die positie en dan Linssen later brengen voorin.. maar goed, Slot zal het weten.. 😆
Is vandaag redelijk onzichtbaar. Waardoor Geertruida en Aursnes vaker het spel moeten maken. Als Nelsos net wat lekkerder loopt op rechts was het echt wel nice geweest.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:53:
[...]
Paar keer vergeet ie de goede pass te geven vandaag. En legt het balletje dan breed.
Sini passt zoals altijd ook nie heel lekker. Maar heeft nog weinig acties kunnen maken. Wel 1/2 duels gewonnen, maar daar is verder weinig uit gekomen.
Dessers hebben ze redelijk weten te ontmantelen. Dus ik zou Linssen als schaduw erbij zetten, die onderschatten ze vaak. Terwijl Til zichzelf vaak in de weg zit.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Mourinho heeft het positioneel echt goed neergezet. Feyenoord is goed met ruimte als ze vanaf het middenveld naar voren kunnen combineren. Roma houdt het veld lang waardoor er haast geen ruimte is om die combinatie te zoeken en gebruik te maken van snelheid en positie kiezen (waar Til in uitblinkt). Door het veld lang te houden kan de verdediging van Feyenoord slecht doorschuiven omdat Abraham en Spaziolo te snel zijn voor de Feyenoord verdediging. Het resultaat is dat de afstanden overal te groot worden. Het middenveld wordt in de omschakeling dichtgezet met knijpende backs om de pass er uit te halen terwijl de drie centrale verdedigers naar achteren blijven lopen. Vanuit de opbouw spelen ze met 8 man tegen de achterlijn maar houden ze de spitsen ook hoog waardoor er ook dan niet goed aangesloten kan worden en het veld lang blijft. Precies wat Slot absoluut niet wil. Slot countert dit nu door Geertruida meer op de 10 te laten komen vanaf rechtsback. Je laat alleen veel ruimte open daar waar Roma nog wel een keer van gaat profiteren als Feyenoord gaat pressen.dr.lowtune schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:55:
[...]
Til heeft nog geen duel gewonnen. Die is echt hit or miss en vandaag dus miss.
[ Voor 3% gewijzigd door donleone83 op 25-05-2022 22:03 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maar na de rust heeft trauner een nieuwe pleister en gaan ze er weer vol op
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Die kopt Smalling lachend weg.Agent47 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:01:
Toornstra voor Til. Moeten meer voorzetten komen.
Echt goede teams voetballen zich onder dit uit. De bus parkeren doet elke zwakke club.Han schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:53:
Roma blijft achterin met speels gemak overeind, Feyenoord totaal niet gevaarlijk, allemaal best voorspelbaar. Je ziet Roma gewoon wachten op een nieuwe uitbraakkans. Maakt de wedstrijd niet leuker zo. Straks nog meer theater waardoor het spel dood wordt gemaakt.
Hup Feyenoord.
Niet ipv, erbij.Polycom schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:06:
Linssen aka smurf gaat echt niets extra’s brengen ten op zichte van Dessers. Er moeten gewoon voorzetten van de flanken komen.
Ja maar ze mogen maar met elf in het veld
Nee dat lost niks op. Je moet of vol gaan jagen met het gevaar van de snelheid van Roma in de omschakeling of toch geduldig voor de combinatie blijven gaan. Dat is waarom Geertruida nu inschuift.Polycom schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:06:
Linssen aka smurf gaat echt niets extra’s brengen ten op zichte van Dessers. Er moeten gewoon voorzetten van de flanken komen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1 eigen doelpunt?Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:07:
Ik zeg 2-1. 2x Dessers. Goede 2e helft mensen!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tomorrow is not today!
Was het tegen PSV ook niet, toch kregen ze hem.Grindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:08:
da's geen pingel ,kom op
Helaas vind ik dat je gelijk hebt.Grindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:08:
da's geen pingel ,kom op
EDIT:
En natuurlijk was het geen pingel
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 25-05-2022 22:10 ]
da;s het geluk van de kampioen en de pech van de verliezerPWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:09:
Fuck man, zo'n aanval gaat er dus vaak wel in. Dit is echt zonde.
Nu heb je geen doorgesnoven kuip zittencarpebios schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:09:
[...]
Was het tegen PSV ook niet, toch kregen ze hem.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OxI3qFjfQNdLWxn3dedZajRM.jpg?f=user_large)