Allemachtig
Jammer, tering zeg
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Echt doodzonde. Geen garantie dat je weer zo'n kans krijgt...PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:09:
Fuck man, zo'n aanval gaat er dus vaak wel in. Dit is echt zonde.
En weer...
Maar ja... Hij moet erin
Straks krijg ik Ajax deja vu's... Veel kansen geen doelpunten
Millimeterwerk!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De keeper had beter gewisseld kunnen worden.
Gelukje daar ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Je wordt moedeloos van al die keepers die de wedstrijd van hun leven keepen.
"we hebben goed gespeeld en kansen gehad, meer dan de tegenstander, maar helaas.."
Dat wil ik achteraf niet horen he!
Dat wil ik achteraf niet horen he!
Het geluk van de kampioen dat dit geen rood was
Tomorrow is not today!
Rode kaart? Oh jee ...
Kökcu mentaal wel echt een pannenkoek hoor. Als het even niet lukt is hij het volledig kwijt.
per aspera ad astra
Daar komt Feyenoord goed weg, tering.
Abraham? Hij tik de bal te ver voor zich uit. Door het struikelen.Sempy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:13:
Waarom loopt die spits niet door zeg, alleen maar bezig een kaart te naaien voor shirt trekken.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 25-05-2022 22:14 ]
Mazzel voor Senesi.. Als die aanvaller ging liggen was 't over en sluiten.
⏩ PVOutput☀️
Dat dolle rennen de 16 in zonder plan is wel een beetje jammer. Gevoelsmatig is het een keer kappen en schieten en goal.
Die keeper van Roma is gewoon een hele goede, heeft volgens mij o.a. het EK gewonnen met Portugal. Dit is echt geen bijzondere prestatie voor hem hoor.mavaros schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:13:
Je wordt moedeloos van al die keepers die de wedstrijd van hun leven keepen.
Helaas is het inderdaad dit keer geen blunderende clown.toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:15:
[...]
Die keeper van Roma is gewoon een hele goede, heeft volgens mij o.a. het EK gewonnen met Portugal. Dit is echt geen bijzondere prestatie voor hem hoor.
Bal aangeraakt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Slaap je nog niet?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die scheids fluit alles voor Roma. Niet te geloven.
Bizar inderdaad, Zodra ze liggen, fluit die.
"Smalling gooit er ... één hele Chris Smalling voor"...
Steam ID = Ackerfiets
Op die ene vergeten rode kaart naGrudgie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:20:
Die scheids fluit alles voor Roma. Niet te geloven.
Ik vind de scheidsrechter prima. Gelukkig.PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:18:
Liggen = Fluiten
Stel je voor dat je Turpin had gehad
Bij zijn geboorte wellicht?Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:20:
Smalling was toch ooit kaal?
toen ie uit zijn moeder kwam iddJoel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:20:
Niet dat ik weet.Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:20:
Het zit ook gewoon niet mee. Roma kleunt erin, Feyenoord ook maar vaak net te laat
per aspera ad astra
⏩ PVOutput☀️
Hoe vinden we Roma voetballen btw? Tactisch vernuft van Mourinho al gezien? Ik zie maar één ploeg voetballen namelijk.
Roma doet idd niks. Ik heb deze helft niks gezien.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:22:
Hoe vinden we Roma voetballen btw? Tactisch vernuft van Mourinho al gezien? Ik zie maar één ploeg voetballen namelijk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vond het gevoel in de 1ste helft fijner. We kwamen gewoon niet lekker meer. Jammer, maar helaas.
Als het nu zo blijft, voelt het wel opeens als verloren wedstrijd.
Inderdaad, dit kan echt nog welTyphone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:22:
Er staat ook maar één ploeg voor.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:22:
Steam ID = Ackerfiets
Het zit ook niet mee... pfffff
Jemig, noem het maar niets. Deze acteurs doen het zo goed, dat de scheids continue fluit.Spotmatic schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:22:
[...]
Roma doet idd niks. Ik heb deze helft niks gezien.
Had hij zijn stropdas niet even in het midden kunnen draperen?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Haha gewoon kort haar was het indd https://oldtraffordfaithf...for-chris-smalling-report .
Karsdorp speelt nog bij Feyenoord?
Eerst die corner koppen nu een voorassist?
Eerst die corner koppen nu een voorassist?
Die Dessers he. Die kan er eigenlijk niet zo veel van. Die 4 miljoen kan je beter besteden?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Van de ene kant lijkt het of die zo gaat vallen. Anderzijds lijkt het ook alsof ie er niet in wil al speel je nog 24 uur.
Feyenoord had wel al een voorsprong verdiend.
Wel vermakelijk om te kijken.
Feyenoord had wel al een voorsprong verdiend.
Wel vermakelijk om te kijken.
Feyenoord smijt wel met krachten.
Steam ID = Ackerfiets
Mijn gelul over haar zal wel stressregulatie zijn, Man man man wat een kansen!
Zeiden ze in de AD podcast tijdje terug ook al. Kans op nog zo’n seizoen is niet zo groot.snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:24:
Die Dessers he. Die kan er eigenlijk niet zo veel van. Die 4 miljoen kan je beter besteden?
Dus het is waar!Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:24:
[...]
Zeiden ze in de AD podcast tijdje terug ook al. Kans op nog zo’n seizoen is niet zo groot.
Nouja, heeft het op Facebook gestaan?
⏩ PVOutput☀️
Nee maar voetballend is het niet altijd goed. Vandaar dat ie ook zo vaak invaller was.
Maar wat haal je voor 4 miljoen? CharisteasTyphone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:24:
[...]
Zeiden ze in de AD podcast tijdje terug ook al. Kans op nog zo’n seizoen is niet zo groot.
Voor het voetbal wat je wil spelen is Danilo misschien wel beter geschikt inderdaad. Maar de hoeveelheid goals die Dessers gemaakt heeft is wel indrukwekkend.snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:24:
Daar komt de beste speler van Italie.
De gelijkmaker zou nu we verdiend zijn…. Zal helaas wel weer 2-0 worden door lullig balverlies in het midden. Kom op nu!!!!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Oh oh, wie is jullie?Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:26:
[...]
Maar wat haal je voor 4 miljoen? Charisteas. Als jullie Sarr maar niet kopen
.
Het gevoel van 1 schotje op doel vond jij beter?PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:23:
Ik vond het gevoel in de 1ste helft fijner. We kwamen gewoon niet lekker meer. Jammer, maar helaas.
Ah daar is Spinazzola, was die niet fit genoeg voor basis?
Ah commentator meldt het al.
Ah commentator meldt het al.
[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 25-05-2022 22:28 ]
Ik denk dat @PWM bedoelt dat je de eerste helft vrij kansloos was en nul kansen had. Als je nu verliest voelt het alsof er veel meer in gezeten had.Polycom schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:26:
[...]
Het gevoel van 1 schotje op doel vond jij beter?
Dat stadion he, het lijkt alsof er wel 40k man in zit. Voelt helemaal niet zo klein aan zoals ze eerder zeiden qua aantallen.
⏩ PVOutput☀️
Feyenoord! Of ben je van een andere club haha.
Ik vind het fijner om te verliezen zonder kansen, dan te verliezen met ballen op paal, lat en verloren voetjes in de baan van het schot.Polycom schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:26:
[...]
Het gevoel van 1 schotje op doel vond jij beter?
Niks zo vervelend als het gevoel: Als...
De truuk van het niet laten zien van het dak van het stadion.Quad schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:28:
Dat stadion he, het lijkt alsof er wel 40k man in zit. Voelt helemaal niet zo klein aan zoals ze eerder zeiden qua aantallen.
Daar lijkt het wel op hè?Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:28:
[...]

Laat me dat snel even rechtzetten:Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:28:
[...]
:strip_exif()/f/image/CnhW21NDP5EvWEtW1UQCKNh6.jpg?f=fotoalbum_large)
Daarom is die camerapositie dus zo raar...groggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:29:
[...]
De truuk van het niet laten zien van het dak van het stadion.
Er is maar 1 goal nodig om de wedstrijd weer nieuw leven in te blazen, maar Roma houdt de boel goed dicht in de zestien.
Haha mooi!Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:30:
[...]
Laat me dat snel even rechtzetten:
[Afbeelding]
AC Milan?Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:30:
[...]
[Afbeelding]
ACAB?Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:30:
[...]
[Afbeelding]
ACDC
Dessers valt net als in de vorige wedstrijd niet mee
Lekker dan, spelen ze met 10 man.renegrunn schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:32:
Dessers is af
Trauner mag oppassen.
⏩ PVOutput☀️
Dessers is niks.. alles gaat te snel voor hem.
Ik heb hier ook nog twee kinderen waar hij mag oppassen. Het festival seizoen begint weer.Quad schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:33:
Trauner mag oppassen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022