[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 299 ... 311 Laatste
Acties:
  • 481.964 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 16:19

Frituurman

Mjam!

Dat zou ongeveer de kop zijn die Voetbalzone er aan zou geven. |:( :r

Grappig, nooit op dit forum gezeten, nu zie ik dat er toch ook Tweakers zijn die voetbal wél leuk vinden. Zal hier wat meer blijven hangen denk ik. :)

Zit momenteel in spanning voor vanavond. Wat denken jullie? Is mijn club kansloos tegen Mourinho FC? Ikzelf was na de wedstrijd tegen OM overtuigt van de winkansen, maar hoe meer het dichterbij kruipt en hoe meer beelden ik zie van Roma, hoe meer het naar 50/50 of zelfs 40/60 in het voordeel van Roma kruipt.

Er zit in elk geval niets anders op dan te wachten.

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:07

Vos

AFCA

De odds zijn iets in het voordeel van Roma, 2.35 vs 3.15. Denk dat ze vrij gelijkwaardig zijn. Mourinho is natuurlijk wel 'expert' in finales, dat kan de doorslag geven.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:11
Ik ga ervanuit dat we op een vieze manier verliezen. Dan kan het alleen maar meevallen ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:30:
Ik ga ervanuit dat we op een vieze manier verliezen. Dan kan het alleen maar meevallen ;)
Dit, ik kan me nog goed herinneren hoe Ajax in de Europa League finale tegen Mourinho speelde. Die man doet alles om te winnen.
Lelijk winnen maakt hem geen donder uit.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:37

snmght

imho dan he

Finales zijn meestal al lelijk maar finales met Mourinho..

Desalniettemin; ik ga vol spanning kijken, Italianen vervloeken en Feyenoord hopelijk naar de overwinning schreeuwen. Eindelijk weer een Europese prijs voor een Nederlandse ploeg, dat is voor ons allemaal goed denk ik.

En dan kunnen wij voortaan horen dat Feyenoord verder is dan Ajax. :D :+

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:24
Ik vrees... Italiaans voetbal..zeker met Mourinho.
Jij mag ook vaak de bal hebben, zij verdedigen met man en macht.
Zij krijgen slechts 1 kans en die vliegt erin en dat was het.

Laten we hopen dat het anders gaat.
Kansen moeten erin want denk dat je er niet teveel gaat krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 25-05-2022 12:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Matchday!

Ik verwacht dat Roma 5-3-2 gaat spelen en het erg saai wordt. Daarentegen verwacht ik als Roma voor komt te staan dat ze gaan tijdrekken en duikelen. Mourino gaat zich ook weer als een debiel gedragen.

Ik verwacht 1-2 winst voor Feyenoord natuurlijk :D

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ach dat gelul over Mourinho in finales. Dat is leuk omdat de media er iets mee doet. Als Feyenoord iets COMPLEET anders gaat doen maar daar ook extreem goed op getraind heeft dan zijn er gaten genoeg te ontdekken bij Roma. Die club heeft dit jaar al wat klappen gekregen maar er is één verschil: vanavond staat er iets op het spel dus dat maakt alle eerdere resultaten irrelevant. Ik verwacht een bloedsaaie wedstrijd want ik weet niet of Feyenoord 'yolo' durft te gaan spelen.

Hopelijk gaat Feyenoord Tadic en Anthony kopiëren als ze 0-1 voor komen te staan ;) ;) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 25-05-2022 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:30:
Geen VAR in de finale: meer kans hierop.

May the odds be ever in your favour! :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:01:
Ach dat gelul over Mourinho in finales. Dat is leuk omdat de media er iets mee doet. Als Feyenoord iets COMPLEET anders gaat doen maar daar ook extreem goed op getraind heeft dan zijn er gaten genoeg te ontdekken bij Roma. Die club heeft dit jaar al wat klappen gekregen maar er is één verschil: vanavond staat er iets op het spel dus dat maakt alle eerdere resultaten irrelevant. Ik verwacht een bloedsaaie wedstrijd want ik weet niet of Feyenoord 'yolo' durft te gaan spelen.

Hopelijk gaat Feyenoord Tadic en Anthony kopiëren als ze 0-1 voor komen te staan ;) ;) ;)
Tuurlijk zijn er mogelijkheden maar gezien de geschiedenis van Mourinho en As Roma heb je kans dat Roma zo gaat spelen.
Wil niet zeggen dat het ook zo gebeurd vanavond. Wil ook niet zeggen dat Slot daar geen passend plan voor heeft.
Dat is het mooie, je weet het niet precies, dat houdt het spannend.
Hoop dat in ieder geval op een spannende pot.

Inmiddels al legendarisch
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ooPzE5ceu0BQfTz3pb0heZFJu3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2rYQjueMwVe73lsjbIHcb61a.gif?f=user_large
Moet elke keer weer lachen als ik hem zie. De Ajax clowns. gif :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ramzzz schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:10:
[...]

Geen VAR in de finale: meer kans hierop.

May the odds be ever in your favour! :+
Ik zag gisteren een filmpje van Bayern - Arsenal (2018) CL knock out fase.
Daar komt twee keer een bal tegen een hand die tegenwoordig ALTIJD pingel zal zijn volgens de VAR.
Soms mis ik die tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Harribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:11:
[...]

Inmiddels al legendarisch
[Afbeelding]
Moet elke keer weer lachen als ik hem zie. De Ajax clowns. gif :+
De verbazing bij Tadic als hij hem op de grond heeft gegooid, het is echt geweldig.. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 25-05-2022 13:31 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Agent47 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:48:
Matchday!

Ik verwacht dat Roma 5-3-2 gaat spelen en het erg saai wordt. Daarentegen verwacht ik als Roma voor komt te staan dat ze gaan tijdrekken en duikelen. Mourino gaat zich ook weer als een debiel gedragen.

Ik verwacht 1-2 winst voor Feyenoord natuurlijk :D
Gok zomaar dat Roma vanaf de aftrap gaat zuigen en toneel spelen en daar kan echt geen enkele Nederlandse ploeg mee om gaan.

Zal Slot nog voor een echter verrassing zorgen in zijn opstelling? Ik heb hem al eens gezegd dat hij iets zal moeten om Mourinho af te bluffen. Zet Malacia maar in de Kanté rol op het middenveld, worden ze helemaal gek. 8)

Maargoed, ik moet het bij FIFA houden. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
OPSLAGHOND schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:59:
[...]
...
Lelijk winnen maakt hem geen donder uit.
Ik vond de quote van Gullit wel mooi bij Rondo. "Op de cup staat niet hoe je gevoetbald hebt"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:01:

Of een feit? 5x finale, 4x winst, 1x verlies op penals. Net of Feyenoord nu compleet iets anders gaat doen, echt niet. Zwaktes vinden is het punt ja, daar is Mourinho wel goed in.

Als het maar niet saai wordt, zoals eigenlijk altijd het geval is :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:46:
[...]

Of een feit? 5x finale, 4x winst, 1x verlies op penals. Net of Feyenoord nu compleet iets anders gaat doen, echt niet. Zwaktes vinden is het punt ja, daar is Mourinho wel goed in.

Spijker op z'n kop dit. Die finale tussen United en Ajax was ook niet om aan te gluren.
Mourino is gewoon tactisch zwaar goed, los van het feit dat het soms echt een debiel is.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:46:
[...]

Ja een feit is het zeker. Maar je hoort iedereen altijd roepen over de finale. Hoe lang issie actief? Hoeveel finales heeft hij niet gehaald?

Waarom zet ie zware verliezen neer tegen op papier veel mindere tegenstanders? Ik bedoel maar. Het is maar net wat je er van maakt. Die geluiden worden door één iemand geroepen, vervolgens door iedereen nagepraat en gepapegaaid. Feyenoord was ook al kansloos tegen elke tegenstanders van formaat maar yet here they are :).

Nee ik ben er niet zo bang voor.

@Agent47 Zoek even wat verliespartijen van Mourinho op ;). En leg dat naast “tactisch” goed.

“Dat Ajax” in 2017 verloor ook hard in de kwartfinale en halve finale. Puur door thuis extreme pressie te spelen kwamen ze tot de finale. Dat je die ging verliezen heeft niet zoveel met Mourinho te maken. Als daar Sevilla had gestaan gebeurde precies hetzelfde.

[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 25-05-2022 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

M@cer schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:29:
[...]

De verbazing bij Tadic als hij hem op de grond heeft gegooid, het is echt geweldig.. _/-\o_
Ik kon er die middag slecht naar kijken. Over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspelletje toen wat eerlijker geweest. Dit stukje theater heeft het verschil niet gemaakt, die middag. Maar dit moment des te meer, denk ik:

https://twitter.com/mario...tatus/1505611847302627339

Tsja. Water under the bridge. Op naar vanavond!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Hup Feyenoord! Hopelijk vanavond weer eens een Europese prijs voor een Nederlandse club. Roma werd in Arnhem weggetikt door Vitesse dus het kan echt. Mourinho is de laatste jaren voor "the special one" als het gaat om hautain gedrag. :)F
Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:00:
[...]

Ik kon er die middag slecht naar kijken. Over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspelletje toen wat eerlijker geweest. Dit stukje theater heeft het verschil niet gemaakt, die middag. Maar dit moment des te meer, denk ik:

Blijven we nu terugkijken? Ik zou vooral naar die Marciano kijken, die maakte het negatieve verschil voor Feyenoord.

Voor mij blijft het moment van die wedstrijd toch wel;

Afbeeldingslocatie: https://www.vi.nl/.imaging/mte/vinl-website-theme/760x506/dam/articles/2022/03/20/copyright-proshots-15809356.jpg/jcr:content/copyright-proshots-15809356.jpg

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:00:
[...]

Wauw ja als ik die nu terugkijk zie ik toch ook een penalty. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:35:
[...]

Meh Die Dessers kan wel uitdelen maar niet incasseren, hij valt me iets te vaak en graag.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Ajax en Bayern akkoord over Ryan Gravenberch. Vaste vergoeding €19 miljoen exclusief bonussen en doorverkoop.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:40:
Ajax en Bayern akkoord over Ryan Gravenberch. Vaste vergoeding €19 miljoen exclusief bonussen en doorverkoop.
Goede deal voor nog slechts een 1 jarig contract. Denk dat het voor Gravenberch beter was geweest om te verlengen en over 1 a 2 jaar de stap te maken. Is nu nog te jong en nog te wisselvallig vind ik. Zou het mooi vinden als hij mijn ongelijk bewijst, want ga Bayern wel volgen met 2 Ajacieden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frituurman

Frituurman

Mjam!

ephymerous schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:33:
Hup Feyenoord! Hopelijk vanavond weer eens een Europese prijs voor een Nederlandse club. Roma werd in Arnhem weggetikt door Vitesse dus het kan echt. Mourinho is de laatste jaren voor "the special one" als het gaat om hautain gedrag. :)F

[...]

Blijven we nu terugkijken? Ik zou vooral naar die Marciano kijken, die maakte het negatieve verschil voor Feyenoord.

Voor mij blijft het moment van die wedstrijd toch wel;

[Afbeelding]
Nou ja, iemand toonde de Oscar-inzending van Anthony en Tadic, dan mag ik ook deze rugby-interpretatie van voetbal door Martinez laten zien, toch? :) En je hebt wel enigszins gelijk; met Bijlow erbij ipv Marciano was het gewoon 0-2 geworden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:02:
[...]En je hebt wel enigszins gelijk; met Bijlow erbij ipv Marciano was het gewoon 0-2 geworden. :)
Met Bijlow erbij had de wedstrijd veel langer stilgelegen, voordat je al dat gebroken glas van het veld opgeruimd hebt ... O-)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Succes Feyenoord!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:02:
[...]

Nou ja, iemand toonde de Oscar-inzending van Anthony en Tadic, dan mag ik ook deze rugby-interpretatie van voetbal door Martinez laten zien, toch? :) En je hebt wel enigszins gelijk; met Bijlow erbij ipv Marciano was het gewoon 0-2 geworden. :)
Daar kan je ook tegen inbrengen dat als Ajax ook maar een beetje scherp was die twee doelpunten niet werden weggegeven. Dan was het 0-0 geworden. Afijn, as is verbrande turf en zoals altijd heeft Ajax gewoon gewonnen :> :+

Hopelijk wint Feyenoord vanavond gewoon van Roma :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:21:
[...]
(...) nu zie ik dat er toch ook Tweakers zijn die voetbal wél leuk vinden.
En best wel wat ook. De rest is voor PSV of Feyenoord.

>:)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

omdat @OPSLAGHOND het tot op heden af laat weten moet ik het maar weer doen :P

Voor de bijdehante slimmeriken die 'gelijkspel' willen zeggen: wie gaat er met de beker naar huis?

Poll: AS Roma - Feyenoord
Winst AS Roma
Winst Feyenoord
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404573&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
Echt een lastige poll. Denk een gelijkspel en daarna via pingels winst voor helaas de Romeinen. Die zullen ze wel beter kunnen nemen dan wij Hollanders.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:13
Nog 1 keer knallen vanavond Feyenoord! Ben heel erg benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Hup Feyenoord :)F

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Superkiwi schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 17:04:
omdat @OPSLAGHOND het tot op heden af laat weten moet ik het maar weer doen :P

Voor de bijdehante slimmeriken die 'gelijkspel' willen zeggen: wie gaat er met de beker naar huis?

Poll: AS Roma - Feyenoord
Winst AS Roma
Winst Feyenoord
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoe graag ik Feyenoord ook zie winnen, acht ik de kans klein. Roma it is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:47

OMX2000

By any means necessary...

HAND IN HAND!!!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:58:
[...]

Hoe graag ik Feyenoord ook zie winnen, acht ik de kans klein. Roma it is.
Eens, hoewel het twee ploegen die ik muv soms een samenvatting eigenlijk weinig heb gezien.
Ben benieuwd, hoop dat het een spannende wedstrijd word maar Feyenoord mag het eventueel ook snel beslissen en doodmaken _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:30
Als rasechte Ajacied ga ik me niet in het Rotterdamse feestje mengen.

Laat maar zien wat jullie in huis hebben.

Hup Feyenoord!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 11:10
EENDRACHT MAAKT KAMERADEN!

Vooruit, moet kunnen voor vanavond, heel veel succes Feyenoord!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyberkid
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-08-2024
snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:35:
[...]

Hij verloor zijn balans naar rechts, het zag er wat ongelukkig uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Hup Feyenoord! :D

Zin in de wedstrijd.

Echt een perfect avondje. Vriendin is weg, gaat naar een vriendin toe en blijft daar slapen. Onze kleine meid licht lekker op bed en die is pas morgenochtend weer wakker. Hele avond relaxed voor mij alleen. Kan niet beter zo...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyberkid
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-08-2024
Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:40:
Prima deal voor zo'n jonge speler met nog een éénjarig contract.

Het blijft afwachten hoe de toekomst verloopt zonder Overmars. Hij is nu al druk bezig bij Antwerp, met v. Bommel, Toby Alderweireld, Quinten Timber en Micky van de Ven (Wolfsburg) hoor je voorbij komen. Natuurlijk geen budget als bij Ajax, maar het is duidelijk dat hij alweer druk bezig is. Dat zie ik bij Ajax momenteel nog niet terug. Dat is aan het voortborduren op wat Overmars ook al van plan was. Denk aan Wijndal en Bergwijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:18

Pierre

Van nature lui!

Ben benieuwd, kom op Feyenoord winnen vanavond. En hier wordt er al vuurwerk afgestoken :9

[ Voor 31% gewijzigd door Pierre op 25-05-2022 20:32 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Grudgie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:01:
Hup Feyenoord! :D

Zin in de wedstrijd.

Echt een perfect avondje. Vriendin is weg, gaat naar een vriendin toe en blijft daar slapen. Onze kleine meid licht lekker op bed en die is pas morgenochtend weer wakker. Hele avond relaxed voor mij alleen. Kan niet beter zo...
Famous last words, kleine wordt zo wakker, vriendin krijgt ruzie en komt toch weer naar huis. :P

Hier zit iedereen hier op de bank klaar voor de wedstrijd.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat zal die Karsdorp er lekker uit zien als hij 50 is... Een grote zwarte vlek loopt er dan langs.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:07
Ik ben niet pro feyenoord, maar anti Mourinho, telt dat ook vanavond?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 11:10
DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:42:
Ik ben niet pro feyenoord, maar anti Mourinho, telt dat ook vanavond?
Anti-alleswatportugeesis is altijd een plus.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Als Feyenoord wint is het denk ik wel exit Mourinho

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Maarten_E schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:45:
[...]

Anti-alleswatportugeesis is altijd een plus.
Even het voetbalsentiment daar gelaten is het een fantastisch vakantieland met veel historie en veel Unesco werelderfgoed. De gemiddelde Portugees is wezenlijk anders dan Mourinho en Ronaldo ;)

Voetbaltechnisch verder helemaal met je eens!

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Het is wel een joekel van een beker die je straks kan winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Succes mannen... Hopelijk kunnen jullie nog een keer naar de Coolsingel dit jaar (even los van of de burgemeester het toestaat) maar tegen een combinatie van Italianen en een Portugese coach vrees ik een scenario 'we waren zoveel beter en toch winnen we niet hoe dan?" zoals eigenlijk elke keer tegen die landen :(

Hopen dat ik het verkeerd heb :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:54:
[...]

Even het voetbalsentiment daar gelaten is het een fantastisch vakantieland met veel historie en veel Unesco werelderfgoed. De gemiddelde Portugees is wezenlijk anders dan Mourinho en Ronaldo ;)

Voetbaltechnisch verder helemaal met je eens!
Je kunt er ook goed golfen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
mavaros schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:55:
Het is wel een joekel van een beker die je straks kan winnen.
Het design komt me bekend voor

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zal alvast even de posts maken, zodat ik dat zo niet hoef te doen
  • Ai, waarom ook de keeper na maanden niet spelen, toch opstellen
  • Nou, wissel Guus Til maar, die gast raakt niks
  • Ongelooflijk, dat zo'n bal er in gaat :(
Nou, dat was hem voor vanavond :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Nou hup Feyenoord!
PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
Wat ik van Malacia Marciano gezien heb is iedere keeper beter, vind je niet? :)

[ Voor 94% gewijzigd door ephymerous op 25-05-2022 21:08 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Waarom niet gewoon in je thuis shirt spelen? :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 14:19
mooi stadion toch, ook al is het vrij klein (al oogt het groter dan het is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:50
Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:59:
[...]

Je kunt er ook goed golfen!
Definieer “goed” 🤣🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:22
PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:39:
Wat zal die Karsdorp er lekker uit zien als hij 50 is... Een grote zwarte vlek loopt er dan langs.
Ach, volgens mij past ie dan goed bij z'n wijf, die zit ook onder als ik het goed heb onthouden.

*Vanwege het type vind ik het een wijf ipv een vrouw ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ephymerous schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
Nou hup Feyenoord!

[...]

Wat ik van Malacia gezien is iedere keeper beter, vind je niet? :)
Malacia in de goal zou wel verrassend zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:03

Nibbz

Postmaster General

Grindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
mooi stadion toch, ook al is het vrij klein (al oogt het groter dan het is)
Gefeliciteerd dude :)

(wist niet dat we hier op tweakers van deze icoontjes hadden)

13:37

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

donleone83 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:02:
[...]

Definieer “goed” 🤣🤣🤣
Deze man is af! 😂😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:03:
[...]

Malacia in de goal zou wel verrassend zijn :+
Marciano, Malacia, what’s in a name ;)

Keepen kunnen ze beiden evengoed. Malacia vind ik beter op de backpositie :+

[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 25-05-2022 21:04 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 14:19
Nibbz schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:03:
[...]

Gefeliciteerd dude :)

(wist niet dat we hier op tweakers van deze icoontjes hadden)
dank u!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 16:58
Als supporter van een andere club ben ik best jaloers dat Feyenoord Slot heeft. Kijk paar minuten finale, maar ik vind het zo smullen hoe Feyenoord druk zet en probeert te voetballen! Ik bedoel tis ook niet of Slot een wereldselectie heeft. Genieten hoor! Hopelijk krijgt Mourinho een afstraffing! Aan alle Feyenoorders geniet van het voetbal dat Feyenoord nu speelt! Zou mooi zijn als Slot nog een paar jaar kan bouwen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Nou, het begin valt weinig tegen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:07:
Hebben geen finalevrees in elk geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:07:
Zeggen we alle wedstrijden tegen Italianen en Portugezen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:22
Ik zou het mooi vinden als Feyenoord kan winnen vanavond, maar vrees net als meerderen hier voor een Portugees -Italiaanse irritatiewinst.

Wel knap dat Smalling speelt. Hij is groot en sterk, maar kan er geen pepernoot van.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:07
Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:06:
Als supporter van een andere club ben ik best jaloers dat Feyenoord Slot heeft. Kijk paar minuten finale, maar ik vind het zo smullen hoe Feyenoord druk zet en probeert te voetballen! Ik bedoel tis ook niet of Slot een wereldselectie heeft. Genieten hoor! Hopelijk krijgt Mourinho een afstraffing! Aan alle Feyenoorders geniet van het voetbal dat Feyenoord nu speelt! Zou mooi zijn als Slot nog een paar jaar kan bouwen!
Als slot zo nuchter blijft, zie ik hem ooit nog wel een prijs met Oranje pakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:08:
[...]

Zeggen we alle wedstrijden tegen Italianen en Portugezen :+
Oef. Bad memories :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Tip van het huis: kijk op Sporza. Veel fijner commentaar imo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Nog geen opblaas bananen op t veld zover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Roma komt beter in het spel

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:09:
Tip van het huis: kijk op Sporza. Veel fijner commentaar imo ;)
Maar niet die knappe interviewster langs het veld O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
Roma zols verwacht achterover leunen en loeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:10:
[...]

Maar niet die knappe interviewster langs het veld O+
Nou ja, knap... Blond en dan houdt het ook wel op (neem tenminste aan dat HH langs 't veld staat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:09:
[...]

Als slot zo nuchter blijft, zie ik hem ooit nog wel een prijs met Oranje pakken. ;)
Ik vind de Slot mania nog steeds wel overdreven :p 2x winnen van Ajax en je was kampioen geweest. Maar die wedstrijden waren weer verloren. Dan ook weer punten laten liggen tegen alle mindere goden, net als eerdere jaren.

Ja, we staan er beter voor en ja, de lijn lijkt omhoog. Maar er zijn genoeg dingen die fout zijn gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Toen mijn cluppie een paar jaar geleden per ongeluk in de finale van de EL stond, waren we binnen een paar minuten eigenlijk wel klaar. Dat was een verloren wedstrijd tegen ManU en die duivelse Portugees.

Hup Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:12:
[...]

Nou ja, knap... Blond en dan houdt het ook wel op (neem tenminste aan dat HH langs 't veld staat)
Neeeeeeee, een nieuwe. Geen idee hoe ze heet maar misschien vertelt ze het vanavond 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:14:
[...]

Neeeeeeee, een nieuwe. Geen idee hoe ze heet maar misschien vertelt ze het vanavond 😂
De dochter van Linda de Mol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

groggy schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:15:
[...]

De dochter van Linda de Mol?
Is ze dat?
Ohja dat is ze. Never mind, aan die MeToo bende brand ik m’n handen niet 😎

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 25-05-2022 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
Het vertrouwen waarmee Feyenoord voetbalt ❤️. Krijg er vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:00
PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
Dank, nu kan ik gewoon VI gaan kijken :>

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ok die scheids heeft dus veel te veel respect voor Roma spelers. Hoezo moet je hiervoor het spel stil leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Nou, wordt tijd voor een kans. Wedstrijd komt nog niet echt los.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Onder welke regel word dit nu afgefloten :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heuj weer de beste speler er af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Das een meevaller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Vind ik niet. Dan komt die Oliviera, die vind ik eigenlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:54
Feyenoord heeft het geluk dit seizoen aan z'n kont hangen. Dit wordt 1-3 voor Feyenoord! HUP FEYENOORD!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joel22
5 wissels nog steeds?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:16:
Heuj weer de beste speler er af
Beste? Een aantal jaar geleden misschien, nu zijn spelers als Abraham en Zaniolo vele malen beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Dat uitlegwerk, ze hebben al een draaiboek klaar liggen zo snel. Had dat niet gewoon in de kleedkamer gekund, of hebben die zo'n slecht werkgeheugen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:18:
Dat uitlegwerk, ze hebben al een draaiboek klaar liggen zo snel. Had dat niet gewoon in de kleedkamer gekund, of hebben die zo'n slecht werkgeheugen?
Het zijn voetballers he..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat was natuurlijk ook geel :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Mooi een wissel kwijt in de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Jammer zonet van die slechte pass van Gokcu... Anders lag daar een kans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch liever een half fitte mkhitaryan dan een fitte Olieviera...

Hopelijk hetzelfde scenario als in Marseille, maar deze wedstrijd doet me toch al heel erg denken aan Ajax - Manchester United.

Ik denk dat dit een wedstrijd word van "Wie het eerst scoort, wint."
Als Roma dat doet, gooien ze alles dicht en is het klaar.
Als Feyenoord dat doet, zie ik er er wel doorheen komen met snelle counters en het afmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:19:
Jammer zonet van die slechte pass van Gokcu... Anders lag daar een kans
Dat was een poging tot schot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:20:
[...]

Dat was een poging tot schot ;)
Achja, dat deed Koeman ook in 1988 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:20:
[...]

Achja, dat deed Koeman ook in 1988 :p
Toen was ik 2. Wat gebeurde er?

Pagina: 1 ... 299 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022