"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Dit, ik kan me nog goed herinneren hoe Ajax in de Europa League finale tegen Mourinho speelde. Die man doet alles om te winnen.LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:30:
Ik ga ervanuit dat we op een vieze manier verliezen. Dan kan het alleen maar meevallen
Lelijk winnen maakt hem geen donder uit.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Desalniettemin; ik ga vol spanning kijken, Italianen vervloeken en Feyenoord hopelijk naar de overwinning schreeuwen. Eindelijk weer een Europese prijs voor een Nederlandse ploeg, dat is voor ons allemaal goed denk ik.
En dan kunnen wij voortaan horen dat Feyenoord verder is dan Ajax.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Jij mag ook vaak de bal hebben, zij verdedigen met man en macht.
Zij krijgen slechts 1 kans en die vliegt erin en dat was het.
Laten we hopen dat het anders gaat.
Kansen moeten erin want denk dat je er niet teveel gaat krijgen.
[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 25-05-2022 12:45 ]
Ik verwacht dat Roma 5-3-2 gaat spelen en het erg saai wordt. Daarentegen verwacht ik als Roma voor komt te staan dat ze gaan tijdrekken en duikelen. Mourino gaat zich ook weer als een debiel gedragen.
Ik verwacht 1-2 winst voor Feyenoord natuurlijk
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hopelijk gaat Feyenoord Tadic en Anthony kopiëren als ze 0-1 voor komen te staan
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 25-05-2022 13:01 ]
Geen VAR in de finale: meer kans hierop.LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:30:
Ik ga ervanuit dat we op een vieze manier verliezen. Dan kan het alleen maar meevallen
May the odds be ever in your favour!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Tuurlijk zijn er mogelijkheden maar gezien de geschiedenis van Mourinho en As Roma heb je kans dat Roma zo gaat spelen.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:01:
Ach dat gelul over Mourinho in finales. Dat is leuk omdat de media er iets mee doet. Als Feyenoord iets COMPLEET anders gaat doen maar daar ook extreem goed op getraind heeft dan zijn er gaten genoeg te ontdekken bij Roma. Die club heeft dit jaar al wat klappen gekregen maar er is één verschil: vanavond staat er iets op het spel dus dat maakt alle eerdere resultaten irrelevant. Ik verwacht een bloedsaaie wedstrijd want ik weet niet of Feyenoord 'yolo' durft te gaan spelen.
Hopelijk gaat Feyenoord Tadic en Anthony kopiëren als ze 0-1 voor komen te staan![]()
![]()
Wil niet zeggen dat het ook zo gebeurd vanavond. Wil ook niet zeggen dat Slot daar geen passend plan voor heeft.
Dat is het mooie, je weet het niet precies, dat houdt het spannend.
Hoop dat in ieder geval op een spannende pot.
Inmiddels al legendarisch
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2rYQjueMwVe73lsjbIHcb61a.gif?f=user_large)
Moet elke keer weer lachen als ik hem zie. De Ajax clowns. gif
Ik zag gisteren een filmpje van Bayern - Arsenal (2018) CL knock out fase.Ramzzz schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:10:
[...]
Geen VAR in de finale: meer kans hierop.
May the odds be ever in your favour!
Daar komt twee keer een bal tegen een hand die tegenwoordig ALTIJD pingel zal zijn volgens de VAR.
Soms mis ik die tijd.
De verbazing bij Tadic als hij hem op de grond heeft gegooid, het is echt geweldig..Harribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:11:
[...]
Inmiddels al legendarisch
[Afbeelding]
Moet elke keer weer lachen als ik hem zie. De Ajax clowns. gif
[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 25-05-2022 13:31 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Gok zomaar dat Roma vanaf de aftrap gaat zuigen en toneel spelen en daar kan echt geen enkele Nederlandse ploeg mee om gaan.Agent47 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 12:48:
Matchday!
Ik verwacht dat Roma 5-3-2 gaat spelen en het erg saai wordt. Daarentegen verwacht ik als Roma voor komt te staan dat ze gaan tijdrekken en duikelen. Mourino gaat zich ook weer als een debiel gedragen.
Ik verwacht 1-2 winst voor Feyenoord natuurlijk
Zal Slot nog voor een echter verrassing zorgen in zijn opstelling? Ik heb hem al eens gezegd dat hij iets zal moeten om Mourinho af te bluffen. Zet Malacia maar in de Kanté rol op het middenveld, worden ze helemaal gek.
Maargoed, ik moet het bij FIFA houden.
Ik vond de quote van Gullit wel mooi bij Rondo. "Op de cup staat niet hoe je gevoetbald hebt"OPSLAGHOND schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:59:
[...]
...
Lelijk winnen maakt hem geen donder uit.
Of een feit? 5x finale, 4x winst, 1x verlies op penals. Net of Feyenoord nu compleet iets anders gaat doen, echt niet. Zwaktes vinden is het punt ja, daar is Mourinho wel goed in.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:01:
Ach dat gelul over Mourinho in finales. Dat is leuk omdat de media er iets mee doet. Als Feyenoord iets COMPLEET anders gaat doen maar daar ook extreem goed op getraind heeft dan zijn er gaten genoeg te ontdekken bij Roma. Die club heeft dit jaar al wat klappen gekregen maar er is één verschil: vanavond staat er iets op het spel dus dat maakt alle eerdere resultaten irrelevant. Ik verwacht een bloedsaaie wedstrijd want ik weet niet of Feyenoord 'yolo' durft te gaan spelen.
Hopelijk gaat Feyenoord Tadic en Anthony kopiëren als ze 0-1 voor komen te staan![]()
![]()
Als het maar niet saai wordt, zoals eigenlijk altijd het geval is
Spijker op z'n kop dit. Die finale tussen United en Ajax was ook niet om aan te gluren.Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:46:
[...]
Of een feit? 5x finale, 4x winst, 1x verlies op penals. Net of Feyenoord nu compleet iets anders gaat doen, echt niet. Zwaktes vinden is het punt ja, daar is Mourinho wel goed in.
Mourino is gewoon tactisch zwaar goed, los van het feit dat het soms echt een debiel is.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ja een feit is het zeker. Maar je hoort iedereen altijd roepen over de finale. Hoe lang issie actief? Hoeveel finales heeft hij niet gehaald?Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:46:
[...]
Of een feit? 5x finale, 4x winst, 1x verlies op penals. Net of Feyenoord nu compleet iets anders gaat doen, echt niet. Zwaktes vinden is het punt ja, daar is Mourinho wel goed in.
Waarom zet ie zware verliezen neer tegen op papier veel mindere tegenstanders? Ik bedoel maar. Het is maar net wat je er van maakt. Die geluiden worden door één iemand geroepen, vervolgens door iedereen nagepraat en gepapegaaid. Feyenoord was ook al kansloos tegen elke tegenstanders van formaat maar yet here they are
Nee ik ben er niet zo bang voor.
@Agent47 Zoek even wat verliespartijen van Mourinho op
“Dat Ajax” in 2017 verloor ook hard in de kwartfinale en halve finale. Puur door thuis extreme pressie te spelen kwamen ze tot de finale. Dat je die ging verliezen heeft niet zoveel met Mourinho te maken. Als daar Sevilla had gestaan gebeurde precies hetzelfde.
[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 25-05-2022 13:54 ]
Ik kon er die middag slecht naar kijken. Over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspelletje toen wat eerlijker geweest. Dit stukje theater heeft het verschil niet gemaakt, die middag. Maar dit moment des te meer, denk ik:M@cer schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 13:29:
[...]
De verbazing bij Tadic als hij hem op de grond heeft gegooid, het is echt geweldig..
https://twitter.com/mario...tatus/1505611847302627339
Tsja. Water under the bridge. Op naar vanavond!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Blijven we nu terugkijken? Ik zou vooral naar die Marciano kijken, die maakte het negatieve verschil voor Feyenoord.Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:00:
[...]
Ik kon er die middag slecht naar kijken. Over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspelletje toen wat eerlijker geweest. Dit stukje theater heeft het verschil niet gemaakt, die middag. Maar dit moment des te meer, denk ik:
Voor mij blijft het moment van die wedstrijd toch wel;

XXXVI
Wauw ja als ik die nu terugkijk zie ik toch ook een penalty.Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:00:
[...]
Ik kon er die middag slecht naar kijken. Over de hele wedstrijd gezien was een gelijkspelletje toen wat eerlijker geweest. Dit stukje theater heeft het verschil niet gemaakt, die middag. Maar dit moment des te meer, denk ik:
Meh Die Dessers kan wel uitdelen maar niet incasseren, hij valt me iets te vaak en graag.snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:35:
[...]
Wauw ja als ik die nu terugkijk zie ik toch ook een penalty.
Goede deal voor nog slechts een 1 jarig contract. Denk dat het voor Gravenberch beter was geweest om te verlengen en over 1 a 2 jaar de stap te maken. Is nu nog te jong en nog te wisselvallig vind ik. Zou het mooi vinden als hij mijn ongelijk bewijst, want ga Bayern wel volgen met 2 Ajacieden.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:40:
Ajax en Bayern akkoord over Ryan Gravenberch. Vaste vergoeding €19 miljoen exclusief bonussen en doorverkoop.
Tomorrow is not today!
Nou ja, iemand toonde de Oscar-inzending van Anthony en Tadic, dan mag ik ook deze rugby-interpretatie van voetbal door Martinez laten zien, toch?ephymerous schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:33:
Hup Feyenoord! Hopelijk vanavond weer eens een Europese prijs voor een Nederlandse club. Roma werd in Arnhem weggetikt door Vitesse dus het kan echt. Mourinho is de laatste jaren voor "the special one" als het gaat om hautain gedrag.
[...]
Blijven we nu terugkijken? Ik zou vooral naar die Marciano kijken, die maakte het negatieve verschil voor Feyenoord.
Voor mij blijft het moment van die wedstrijd toch wel;
[Afbeelding]
Met Bijlow erbij had de wedstrijd veel langer stilgelegen, voordat je al dat gebroken glas van het veld opgeruimd hebt ...Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:02:
[...]En je hebt wel enigszins gelijk; met Bijlow erbij ipv Marciano was het gewoon 0-2 geworden.

Daar kan je ook tegen inbrengen dat als Ajax ook maar een beetje scherp was die twee doelpunten niet werden weggegeven. Dan was het 0-0 geworden. Afijn, as is verbrande turf en zoals altijd heeft Ajax gewoon gewonnenFrituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 16:02:
[...]
Nou ja, iemand toonde de Oscar-inzending van Anthony en Tadic, dan mag ik ook deze rugby-interpretatie van voetbal door Martinez laten zien, toch?En je hebt wel enigszins gelijk; met Bijlow erbij ipv Marciano was het gewoon 0-2 geworden.
Hopelijk wint Feyenoord vanavond gewoon van Roma
XXXVI
En best wel wat ook. De rest is voor PSV of Feyenoord.Frituurman schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 11:21:
[...]
(...) nu zie ik dat er toch ook Tweakers zijn die voetbal wél leuk vinden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Voor de bijdehante slimmeriken die 'gelijkspel' willen zeggen: wie gaat er met de beker naar huis?
Poll: AS Roma - Feyenoord
• Winst AS Roma
• Winst Feyenoord
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Tomorrow is not today!
Hoe graag ik Feyenoord ook zie winnen, acht ik de kans klein. Roma it is.Superkiwi schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 17:04:
omdat @OPSLAGHOND het tot op heden af laat weten moet ik het maar weer doen
Voor de bijdehante slimmeriken die 'gelijkspel' willen zeggen: wie gaat er met de beker naar huis?
Poll: AS Roma - Feyenoord
• Winst AS Roma
• Winst Feyenoord
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Eens, hoewel het twee ploegen die ik muv soms een samenvatting eigenlijk weinig heb gezien.snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 18:58:
[...]
Hoe graag ik Feyenoord ook zie winnen, acht ik de kans klein. Roma it is.
Ben benieuwd, hoop dat het een spannende wedstrijd word maar Feyenoord mag het eventueel ook snel beslissen en doodmaken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Laat maar zien wat jullie in huis hebben.
Hup Feyenoord!
Vooruit, moet kunnen voor vanavond, heel veel succes Feyenoord!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij verloor zijn balans naar rechts, het zag er wat ongelukkig uit.snmght schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 14:35:
[...]
Wauw ja als ik die nu terugkijk zie ik toch ook een penalty.
Zin in de wedstrijd.
Echt een perfect avondje. Vriendin is weg, gaat naar een vriendin toe en blijft daar slapen. Onze kleine meid licht lekker op bed en die is pas morgenochtend weer wakker. Hele avond relaxed voor mij alleen. Kan niet beter zo...
Prima deal voor zo'n jonge speler met nog een éénjarig contract.Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 15:40:
Ajax en Bayern akkoord over Ryan Gravenberch. Vaste vergoeding €19 miljoen exclusief bonussen en doorverkoop.
Het blijft afwachten hoe de toekomst verloopt zonder Overmars. Hij is nu al druk bezig bij Antwerp, met v. Bommel, Toby Alderweireld, Quinten Timber en Micky van de Ven (Wolfsburg) hoor je voorbij komen. Natuurlijk geen budget als bij Ajax, maar het is duidelijk dat hij alweer druk bezig is. Dat zie ik bij Ajax momenteel nog niet terug. Dat is aan het voortborduren op wat Overmars ook al van plan was. Denk aan Wijndal en Bergwijn.
[ Voor 31% gewijzigd door Pierre op 25-05-2022 20:32 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Famous last words, kleine wordt zo wakker, vriendin krijgt ruzie en komt toch weer naar huis.Grudgie schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:01:
Hup Feyenoord!
Zin in de wedstrijd.
Echt een perfect avondje. Vriendin is weg, gaat naar een vriendin toe en blijft daar slapen. Onze kleine meid licht lekker op bed en die is pas morgenochtend weer wakker. Hele avond relaxed voor mij alleen. Kan niet beter zo...
Hier zit iedereen hier op de bank klaar voor de wedstrijd.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Anti-alleswatportugeesis is altijd een plus.DoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:42:
Ik ben niet pro feyenoord, maar anti Mourinho, telt dat ook vanavond?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Even het voetbalsentiment daar gelaten is het een fantastisch vakantieland met veel historie en veel Unesco werelderfgoed. De gemiddelde Portugees is wezenlijk anders dan Mourinho en RonaldoMaarten_E schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:45:
[...]
Anti-alleswatportugeesis is altijd een plus.
Voetbaltechnisch verder helemaal met je eens!
XXXVI
Hopen dat ik het verkeerd heb
Je kunt er ook goed golfen!ephymerous schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:54:
[...]
Even het voetbalsentiment daar gelaten is het een fantastisch vakantieland met veel historie en veel Unesco werelderfgoed. De gemiddelde Portugees is wezenlijk anders dan Mourinho en Ronaldo
Voetbaltechnisch verder helemaal met je eens!
Het design komt me bekend voormavaros schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:55:
Het is wel een joekel van een beker die je straks kan winnen.
- Ai, waarom ook de keeper na maanden niet spelen, toch opstellen
- Nou, wissel Guus Til maar, die gast raakt niks
- Ongelooflijk, dat zo'n bal er in gaat
Wat ik van Malacia Marciano gezien heb is iedere keeper beter, vind je niet?PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
Zal alvast even de posts maken, zodat ik dat zo niet hoef te doenNou, dat was hem voor vanavond
[ Voor 94% gewijzigd door ephymerous op 25-05-2022 21:08 ]
XXXVI
Ach, volgens mij past ie dan goed bij z'n wijf, die zit ook onder als ik het goed heb onthouden.PWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 20:39:
Wat zal die Karsdorp er lekker uit zien als hij 50 is... Een grote zwarte vlek loopt er dan langs.
*Vanwege het type vind ik het een wijf ipv een vrouw
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Malacia in de goal zou wel verrassend zijnephymerous schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
Nou hup Feyenoord!
[...]
Wat ik van Malacia gezien is iedere keeper beter, vind je niet?
Gefeliciteerd dudeGrindtegel schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
mooi stadion toch, ook al is het vrij klein (al oogt het groter dan het is)
(wist niet dat we hier op tweakers van deze icoontjes hadden)
13:37
Marciano, Malacia, what’s in a name
Keepen kunnen ze beiden evengoed. Malacia vind ik beter op de backpositie
[ Voor 16% gewijzigd door ephymerous op 25-05-2022 21:04 ]
XXXVI
dank u!Nibbz schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:03:
[...]
Gefeliciteerd dude![]()
(wist niet dat we hier op tweakers van deze icoontjes hadden)
Wel knap dat Smalling speelt. Hij is groot en sterk, maar kan er geen pepernoot van.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Als slot zo nuchter blijft, zie ik hem ooit nog wel een prijs met Oranje pakken.Joel22 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:06:
Als supporter van een andere club ben ik best jaloers dat Feyenoord Slot heeft. Kijk paar minuten finale, maar ik vind het zo smullen hoe Feyenoord druk zet en probeert te voetballen! Ik bedoel tis ook niet of Slot een wereldselectie heeft. Genieten hoor! Hopelijk krijgt Mourinho een afstraffing! Aan alle Feyenoorders geniet van het voetbal dat Feyenoord nu speelt! Zou mooi zijn als Slot nog een paar jaar kan bouwen!
Oef. Bad memoriesPWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:08:
[...]
Zeggen we alle wedstrijden tegen Italianen en Portugezen
Tomorrow is not today!
Maar niet die knappe interviewster langs het veldSuperkiwi schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:09:
Tip van het huis: kijk op Sporza. Veel fijner commentaar imo
Nou ja, knap... Blond en dan houdt het ook wel op (neem tenminste aan dat HH langs 't veld staat)Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:10:
[...]
Maar niet die knappe interviewster langs het veld
Ik vind de Slot mania nog steeds wel overdrevenDoeEensGek schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:09:
[...]
Als slot zo nuchter blijft, zie ik hem ooit nog wel een prijs met Oranje pakken.
Ja, we staan er beter voor en ja, de lijn lijkt omhoog. Maar er zijn genoeg dingen die fout zijn gegaan.
Hup Feyenoord.
Neeeeeeee, een nieuwe. Geen idee hoe ze heet maar misschien vertelt ze het vanavond 😂toolkist schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:12:
[...]
Nou ja, knap... Blond en dan houdt het ook wel op (neem tenminste aan dat HH langs 't veld staat)
De dochter van Linda de Mol?Typhone schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:14:
[...]
Neeeeeeee, een nieuwe. Geen idee hoe ze heet maar misschien vertelt ze het vanavond 😂
Is ze dat?
Ohja dat is ze. Never mind, aan die MeToo bende brand ik m’n handen niet 😎
[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 25-05-2022 21:17 ]
Dank, nu kan ik gewoon VI gaan kijkenPWM schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:01:
Zal alvast even de posts maken, zodat ik dat zo niet hoef te doenNou, dat was hem voor vanavond
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tomorrow is not today!
Vind ik niet. Dan komt die Oliviera, die vind ik eigenlijk beter.LZ86 schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:16:
Das een meevaller.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Beste? Een aantal jaar geleden misschien, nu zijn spelers als Abraham en Zaniolo vele malen beter.Vos schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:16:
Heuj weer de beste speler er af
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het zijn voetballers he..carpebios schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:18:
Dat uitlegwerk, ze hebben al een draaiboek klaar liggen zo snel. Had dat niet gewoon in de kleedkamer gekund, of hebben die zo'n slecht werkgeheugen?
Verwijderd
Hopelijk hetzelfde scenario als in Marseille, maar deze wedstrijd doet me toch al heel erg denken aan Ajax - Manchester United.
Ik denk dat dit een wedstrijd word van "Wie het eerst scoort, wint."
Als Roma dat doet, gooien ze alles dicht en is het klaar.
Als Feyenoord dat doet, zie ik er er wel doorheen komen met snelle counters en het afmaken.
Dat was een poging tot schotHarribo schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 21:19:
Jammer zonet van die slechte pass van Gokcu... Anders lag daar een kans
Toen was ik 2. Wat gebeurde er?
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022