Bij Willem II en heeeeeeel veel andere clubs lukte dat echter niet zoals gepland. Ik vond het daarom ook van extreem respect getuigen wat Emmen deed met Lukkien. En voila… jaar later zijn ze er gewoon weer.dutchgio schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 07:27:
Tja bij Sparta werkte het wel een paar wedstrijden voor het einde van de competitie. Nadat Rankovic op non-actief werd gezet en Fraser opstapte wist Steijn ze er in te houden.
Geen paniek, eerste divisie begroting aanhouden en weten dat degradatie part of life is. En lekker genieten in de Eredivisie.
ADO Den Haag ook. Als Ajacied heb ik er niks mee maar dat potsierlijke gedrag met Chinese investeerders en die opportunistische bullshit aan de top moet gestraft worden. Dat is afgelopen jaar gebeurd, schoon schip gemaakt en nu staan ze leuk te ballen. Laat ze maar terugkomen. Het negatieve sentiment is weg daarmee.
Bij FC Twente idem. Heb geen aversie meer tegen ze.
Maar Emmen (heb ik verder niks mee haha) heeft wel de maximale gunfactor bij mij vanwege hun verstandige en nuchtere beleid. Dat is zelfs verstandiger dan het beleid van Ajax want als die CL mislopen is het begrotingstekort in één klap 65+ miljoen euro (!).