FCE heeft nog nooit geprofiteerd van PSV. Andersom ook niet, dus dat brengt de boel in balans.ElPaco schreef op maandag 16 mei 2022 @ 23:54:
[...]
Bedoel je FCE of PSV? Want PSV heeft het behoorlijk op orde met spelers als Gakpo, Teze, Obispo die doorbreken. Dan heb je nog spelers die er al even rondlopen en misschien als eigen kweek kunnen tellen zoals Mauro en Vertessen.
Kom op, Obispo en doorbreken? Dat is toch gewoon middelmaat niveau Viergever? Leg die lat nou es hoger johElPaco schreef op maandag 16 mei 2022 @ 23:54:
[...]
Bedoel je FCE of PSV? Want PSV heeft het behoorlijk op orde met spelers als Gakpo, Teze, Obispo die doorbreken. Dan heb je nog spelers die er al even rondlopen en misschien als eigen kweek kunnen tellen zoals Mauro en Vertessen.
Dit had het seizoen van Teze moeten worden, Ramalho als ervaren kracht naast je en dan een seizoen lang minuten maken als CV. Niet de ene keer rechts, dan weer bank, dan weer CV. Die jongen heeft potentie (zet Jurrien Timber maar op DM, dan mag Teze CV komen spelen bij Ajax
En Mauro, dat vind ik echt de Labyad van PSV. Zal af en toe best een keer nuttig zijn maar neemt een plek in van een talent waarmee je uiteindelijk geld wil kunnen verdienen.
Mbt Vertessen, met alleen hard rennen kom je er niet dan kan ie beter op een atletiek baan gaan rennen
Tja, je kan niet verwachten dat een club in de eredivisie meerdere talenten van het kaliber Gakpo per lichting kan voortbrengen.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:11:
[...]
Kom op, Obispo en doorbreken? Dat is toch gewoon middelmaat niveau Viergever? Leg die lat nou es hoger joh
Obispo is de 3e (naast Gakpo en Teze) van zijn jaar die vanaf de Fjes samen spelen en het tot PSV1 schopt. Tuurlijk is die niet zo goed als Gakpo en Teze, maar 3 jongetjes vanaf de Fjes opleiden tot het eerste en dat uit 1 jaar is vrij bijzonder.
Je kan Teze niet kwalijk nemen dat Schmidt zijn coach was. Zelfs met Schmidt als coach heeft hij het prima gedaan, moet je voorstellen wat een progressie die had kunnen boeken met een andere coachDit had het seizoen van Teze moeten worden, Ramalho als ervaren kracht naast je en dan een seizoen lang minuten maken als CV. Niet de ene keer rechts, dan weer bank, dan weer CV. Die jongen heeft potentie (zet Jurrien Timber maar op DM, dan mag Teze CV komen spelen bij Ajax) dus moet gewoon zoveel mogelijk spelen.
Mauro speelt de 2e seizoenshelft sowieso beter dan Mwene, en is daarnaast een stuk meer eigen jeugd dan Mwene. Voor zover ik weet staat er nu niet echt een talent rechtsback klaar om door te breken behalve Sambo, maar die is langdurig geblesseerd.En Mauro, dat vind ik echt de Labyad van PSV. Zal af en toe best een keer nuttig zijn maar neemt een plek in van een talent waarmee je uiteindelijk geld wil kunnen verdienen.
Mbt Vertessen, met alleen hard rennen kom je er niet dan kan ie beter op een atletiek baan gaan rennen
Mauro doet ook al vanaf de jeugd mee bij PSV en is dus zo'n speler waaraan PSV kan verdienen
Vertessen kan inmiddels al wat meer dan enkel heel hard rennen, maar een wereldspits zal het nooit worden.
Unnerstall paste totaal niet bij PSV. Hij is een uitstekende lijnkeeper, maar een keeper van PSV moet ook iets met de bal aan de voeten kunnen en ver van zijn goal af durven staan (helemaal onder Schmidt). Beide laatste zaken beheerst Unnerstall absoluut niet, wat hij ook aantoonde bij Twente. Alleen was het daar veel minder belangrijk en dan is hij een hele goede keeper, wat hij ook aantoonde bij Twente.KingKoning schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:38:
Unnerstal laten gaan en dan Drommel halen was al een inschattingsfout. Vervolgens dat rare gewissel tussen Drommel en mvogo.
Drommel past puur qua kwaliteiten juist heel goed bij PSV, alleen bleek hij mentaal niet sterk genoeg en ging hij mede daardoor steeds slechter keepen. Zijn transfer is duidelijk geen juiste gebleken.
Wat Schmidt deed met Mvogo was inderdaad vreemd, hij werd laat gebracht als vervanger van Drommel en meteen weer afgeserveerd na 1 blunder tegen AZ. Dat maakt zijn huidige prestaties overigens des te knapper. Nadat Drommel tegen Twente dramatisch was kwam Mvogo er weer terug in en sindsdien keept hij zowaar erg sterk, had hij dat vorig seizoen maar al laten zien.
Klopt, alleen vind ik het te makkelijk om het goede presteren van Gakpo alleen aan hem zelf toe te schrijven en het mindere presteren van spelers bij Schmidt neer te leggen. Spelers moeten het vooral zelf doen, maar een goede trainer geeft ze de juiste handvaten, het vertrouwen en de kansen om te presteren. Aangezien alle spelers, op Mo na, vol lof zijn over Schmidt beheerst hij dat aspect uitstekend.ElPaco schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:13:
[...]
3 van die eerste 5 had ik inderdaad al genoemd, zelfs met de kanttekening bij Gakpo.
Ook, dat helpt natuurlijk. Maar Guti heeft in interviews aangegeven dat hij van Schmidt altijd het vertrouwen kreeg en hij veel met hem praatte (wat hij eigenlijk met alle spelers deed), waardoor hij er stond toen het nodig was. Ook de wissels moeten zich belangrijk voelen, dat kan Schmidt erg goed.Kreeg Guti niet vooral een kans omdat iedereen die voor hem in de pikorde stond niet goed genoeg/geblesseerd was?
Klopt. Daarom zou ik geen probleem hebben gehad met een 3e jaar Schmidt, al ben ik heel nieuwsgierig naar de nieuwe staf.Het was inderdaad een puinhoop en zeker in het 2e jaar zie je steeds beter dat wat Schmidt wil en de groep kan steeds dichter bij elkaar kwam te liggen.
Helemaal mee eensLaten we hopen dat v Nistelrooij de goede dingen doet met de organisatie zoals die is achtergelaten door Schmidt
Wat doen Mwene, Guti, Mauro, Vertessen en Doan in dat rijtje?toolkist schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:27:
Zoals Drommel Mvogo Mwene Gutierrez Mauro Junior Vertessen Doan Vinicius en Bruma vervangen voor PSV waardige spelers?
Mwene was een prima back-up voor beide back posities, Guti, Mauro en Doan hebben hun waarde meer dan bewezen en Vertessen is lange tijd een prima back-up en invaller geweest (tot een blessure en flink vormverlies hem op het einde van het seizoen in de weg zaten).
Mee eens, alle 3 deze clubs gaan een flinke 'verbouwing' tegemoet.Wat dat betreft denk ik dat PSV geen kleinere 'verbouwing' tegemoet gaat dan Ajax of Feyenoord deze zomer. Eens kijken welke TD z'n team er het beste voor heeft staan na de zomer
Dat wordt erg interessant en ik ben heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren!
Misschien dat beter lezen helpt, dit zegt namelijk niemand.OPSLAGHOND schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:01:
Als ik het epistel hier ergens boven mag geloven dan hoop ik dat de opvolger van Schmidt het net zo goed doet als men toch zo tevreden is met de resultaten.
Al zeg ik dit tegen beter weten in.
Zahavi bracht inderdaad te weinig als topverdiener, maar Götze vond ik dit seizoen meestal ontzettend sterk spelen. Veel mensen kijken alleen naar zijn goals en assists en dan valt het wat tegen, maar door zijn intelligente loopacties, constante beweging, altijd vrij staan, uitstekende druk zetten en zelfs zijn grote loopvermogen was hij echt heel belangrijk en waardevol voor PSV.ElPaco schreef op maandag 16 mei 2022 @ 23:14:
Ik heb geen moeite met een speler 2 of 3 miljoen per jaar betalen, maar dan moet er wel wat tegenover staan, iets wat in mijn ogen niet is geleverd.
Pieter Zwart heeft dat een tijdje terug mooi aangegeven in een artikel:
https://www.vi.nl/pro/mar...t-nieuwe-wapens#lees-meer
Helemaal waar.ElPaco schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:21:
[...]
Tja, je kan niet verwachten dat een club in de eredivisie meerdere talenten van het kaliber Gakpo per lichting kan voortbrengen.
Obispo is de 3e (naast Gakpo en Teze) van zijn jaar die vanaf de Fjes samen spelen en het tot PSV1 schopt. Tuurlijk is die niet zo goed als Gakpo en Teze, maar 3 jongetjes vanaf de Fjes opleiden tot het eerste en dat uit 1 jaar is vrij bijzonder.
En Obispo heeft ook de pech vorig seizoen grotendeels gemist te hebben door een blessure en dit seizoen wederom aardig wat wedstrijden gemist te hebben door blessures. Dat stokt zijn ontwikkeling.
Onder Schmidt is Teze international geworden, dus waarom was Schmidt het probleem?Je kan Teze niet kwalijk nemen dat Schmidt zijn coach was. Zelfs met Schmidt als coach heeft hij het prima gedaan, moet je voorstellen wat een progressie die had kunnen boeken met een andere coach
Vreemd genoeg gaf Teze na vorig seizoen aan dat hij zelf een voorkeur had voor de rechtsback positie, die kans kreeg hij dit seizoen bij PSV. Dat bleek een verkeerde inschatting te zijn van iedereen, waardoor Mwene (te) veel speeltijd kreeg en Teze als CV de back-up werd van Ramalho en Boscagli. Na de blessure van Boscagli kwam hij vast terug in de basis als CV en presteerde hij meestal erg sterk, met Oranje als beloning.
Verwijderd
Volkomen bezopen actie natuurlijk. Gewoon een trap na omdat hij toch al weg gaat, die man heeft heel weinig verkeerd gedaan. Met het materiaal dat hij had en de probleem dossiers die door de directie op zijn bord geflikkerd werden heeft hij het uitstekend gedaan.Mog schreef op maandag 16 mei 2022 @ 15:37:
Heracles Almelo neemt per direct afscheid van Wormuth (VI.nl)
Bijzondere timing. Over twee dagen de degradatie play-offs.
Die Gillisen mag zich wel eens beraden op zijn eigen positie.
Doe nou eens niet
[ Voor 89% gewijzigd door Outerspace op 17-05-2022 09:56 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
het is zeker een raar tijdstip om het te doen,aan de andere kant als ze degraderen is het dan ook niet zijn schuldVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 01:35:
[...]
Volkomen bezopen actie natuurlijk. Gewoon een trap na omdat hij toch al weg gaat, die man heeft heel weinig verkeerd gedaan. Met het materiaal dat hij had en de probleem dossiers die door de directie op zijn bord geflikkerd werden heeft hij het uitstekend gedaan.
Die Gillisen mag zich wel eens beraden op zijn eigen positie.
Als tweede worden een ambitie is dan zijn dat prima spelers om te houden. Zonder gekheid staan die heel ver van de top bij PSV af. Doan speelde 4 of 5 wedstrijden leuk mee maar viel daarna door de mand. Guti zet ik even de vraagtekens bij die bij die meme horen... not sure if serious...?Baseman77 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:22:
[...]
Wat doen Mwene, Guti, Mauro, Vertessen en Doan in dat rijtje?
Mwene was een prima back-up voor beide back posities, Guti, Mauro en Doan hebben hun waarde meer dan bewezen en Vertessen is lange tijd een prima back-up en invaller geweest (tot een blessure en flink vormverlies hem op het einde van het seizoen in de weg zaten).
Die schaar ik onder hetzelfde rijtje als spelers van Ajax waar mensen nu over zeggen die zijn prima voor komend jaar (ik noem een Daramy). No way is dat basismateriaal.
Ga er niet op door aub
Het zou je ook sieren als je inhoudelijk eens op de materie ingaat, in plaats van het houden bij 1 of 2 zinnetjes.
Daramy heeft overigens maar liefst 197 minuten gespeeld voor Ajax dit seizoen.
Doan 1521, Mwene 1415, Guti 1742, Vertessen 790 en Mauro 2122. Onvergelijkbaar dus. Waarbij Daramy ook nog veruit de duurste speler is.
Wanneer Doan door de mand viel is mij verder een raadsel, laat staan dat Guti en Mauro niet goed genoeg zouden zijn. Deze laatste 2 waren zelfs belangrijke basisspelers, met name bij Mauro is dat ontzettend knap aangezien hij begon als aanvallende middenvelder en dit seizoen de beste back van PSV bleek te zijn (zowel links als rechts).
Ik ben vol lof over de mens Schmidt, zijn omgang met spelers en staf en de rust en kwaliteit die hij in de organisatie bracht. Ik heb geen idee waar jij leest dat ik sportief zo tevreden ben.Sportief werd er meer verwacht, met name in zijn 1e seizoen.
Zijn 1e seizoen bij PSV was het spel vooral wisselvallig, de 1e helft de tegenstander volledig van het veld spelen om in de 2e helft helemaal in te storten.
Dit was in zijn 2e seizoen stukken beter in balans, maar een wedstrijd definitief afmaken bleef een uitdaging. Helemaal door de vele tegengoals, dat aantal is echt te hoog en daarmee bracht PSV zichzelf regelmatig onnodig in de problemen. Enerzijds door Drommel en de vele blessures, anderzijds door de (te hoge) risico's in het spel. Dit zorgde er wel voor dat het zelden saai was, maar af en toe zoals Ajax 'gewoon' een tegenstander oprollen met 5-0 had best gemogen. Tegen de mindere tegenstanders werd bijna altijd gewonnen, tegen de gelijkwaardige/betere tegenstanders werd echter bijna altijd verloren. Ook Europees, het was te vaak net niet.
Het zou je ook sieren als je inhoudelijk eens op de materie ingaat, in plaats van het houden bij 1 of 2 zinnetjes.
Jij begon over PSV waardig, nu heb je het echter ineens over de top van PSV. Dat is een groot verschil natuurlijk, waarbij niemand zegt dat die spelers bij de top horen (al vind ik wel dat Mauro die kant op gaat). Ik zeg dat ze PSV waardig zijn, omdat een selectie uit meer spelers bestaat dan alleen de eerste 11.Typhone schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:36:
Als tweede worden een ambitie is dan zijn dat prima spelers om te houden. Zonder gekheid staan die heel ver van de top bij PSV af. Doan speelde 4 of 5 wedstrijden leuk mee maar viel daarna door de mand. Guti zet ik even de vraagtekens bij die bij die meme horen... not sure if serious...?
Die schaar ik onder hetzelfde rijtje als spelers van Ajax waar mensen nu over zeggen die zijn prima voor komend jaar (ik noem een Daramy). No way is dat basismateriaal.
Daramy heeft overigens maar liefst 197 minuten gespeeld voor Ajax dit seizoen.
Doan 1521, Mwene 1415, Guti 1742, Vertessen 790 en Mauro 2122. Onvergelijkbaar dus. Waarbij Daramy ook nog veruit de duurste speler is.
Wanneer Doan door de mand viel is mij verder een raadsel, laat staan dat Guti en Mauro niet goed genoeg zouden zijn. Deze laatste 2 waren zelfs belangrijke basisspelers, met name bij Mauro is dat ontzettend knap aangezien hij begon als aanvallende middenvelder en dit seizoen de beste back van PSV bleek te zijn (zowel links als rechts).
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 17-05-2022 09:57 ]
@Baseman77
Nee de originele quote kwam niet van mij. Ik reageerde met een omweg maar was niet de originele poster
Dat Daramy duur is wil overigens niet zoveel zeggen. Zal niet de eerste en zeker niet de laatste miskoop zijn al wil ik graag de start van het nieuwe seizoen (en voorbereiding) afwachten voordat hij definitief als miskoop bestempeld wordt. Ik hoorde al mensen zeggen dat ie assists en een goal had maar volgens mij was dat in een wedstrijd die Ajax met 7-0 of 9-0 won (weet het niet 100% zeker) dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.
Ik vind de bovengenoemde spelers nu niet echt PSV sterker maken. Denk ook dat wanneer PSV onder Schmidt minder blessures had gehad deze spelers ook niet zoveel minuten in de benen zouden hebben gehad. Daarbij werd in de PeesJeVee (zo schrijf je het dacht ik) podcast door Rik Elfrink notabene verteld dat er sprake was van onderbelasting bij de PSV spelers. Als dat komend jaar in orde is (wat ik wel verwacht) dan denk ik dat de minuten alleen maar schaarser zullen worden voor de reeds genoemde spelers.
Nee de originele quote kwam niet van mij. Ik reageerde met een omweg maar was niet de originele poster
Dat Daramy duur is wil overigens niet zoveel zeggen. Zal niet de eerste en zeker niet de laatste miskoop zijn al wil ik graag de start van het nieuwe seizoen (en voorbereiding) afwachten voordat hij definitief als miskoop bestempeld wordt. Ik hoorde al mensen zeggen dat ie assists en een goal had maar volgens mij was dat in een wedstrijd die Ajax met 7-0 of 9-0 won (weet het niet 100% zeker) dus daar hecht ik niet zoveel waarde aan.
Ik vind de bovengenoemde spelers nu niet echt PSV sterker maken. Denk ook dat wanneer PSV onder Schmidt minder blessures had gehad deze spelers ook niet zoveel minuten in de benen zouden hebben gehad. Daarbij werd in de PeesJeVee (zo schrijf je het dacht ik) podcast door Rik Elfrink notabene verteld dat er sprake was van onderbelasting bij de PSV spelers. Als dat komend jaar in orde is (wat ik wel verwacht) dan denk ik dat de minuten alleen maar schaarser zullen worden voor de reeds genoemde spelers.
[ Voor 79% gewijzigd door Typhone op 17-05-2022 10:38 ]
Op het eerste gezicht zou ik dat ook zo stellen, redelijk tot goede spelers om in de selectie te hebben als er andere spelers uitvallen maar in eerste instantie niet voor de basis. Mauro jr. heeft bewezen beter te zijn dan de concurent. De combinatie Gutierez en Sangare lijtk een meer dan prima balans te hebben. Doan meer dan prima wedstrijden waar andere spelers het af lieten weten.Typhone schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:16:
Ik vind de bovengenoemde spelers nu niet echt PSV sterker maken.
Vertessen en Mwene zijn tot op heden niet heel overtuigend geweest waarbij de laatste er natuurlijk al lang uit ligt met een blessure.
Zeker, maar het is dan wel van belang dat de spelers hun kans grijpen als er blessures zijn. Dat heeft bijvoorbeeld een Mauro Jr en Gutierez tot op heden meer dan prima gedaan. Doan is zeker niet onverdienstelijk geweest en heeft groei laten zien.Denk ook dat wanneer PSV onder Schmidt minder blessures had gehad deze spelers ook niet zoveel minuten in de benen zouden hebben gehad.
Als je spelers als dit kan behouden heb je in ieder geval goed bruikbare spelers die in het overgrote deel van de wedstrijden brengen wat ze moeten brengen, twee van de drie nog op een leeftijd zitten waar ze stappen kunnen maken in hun ontwikkeling.
Er zijn andere spelers die je beter kan zien vertrekken en daar een versterking voor halen dan de aangehaalde spelers zoals: Drommel, Max, Thomas Bruma, en Vinicius
Het salaris van Bruma kwijt raken zou al lekker zijn, maar denk dat er wel flink verlies gemaakt gaat worden op hem.Napo schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:18:
[...]
Op het eerste gezicht zou ik dat ook zo stellen, redelijk tot goede spelers om in de selectie te hebben als er andere spelers uitvallen maar in eerste instantie niet voor de basis. Mauro jr. heeft bewezen beter te zijn dan de concurent. De combinatie Gutierez en Sangare lijtk een meer dan prima balans te hebben. Doan meer dan prima wedstrijden waar andere spelers het af lieten weten.
Vertessen en Mwene zijn tot op heden niet heel overtuigend geweest waarbij de laatste er natuurlijk al lang uit ligt met een blessure.
[...]
Zeker, maar het is dan wel van belang dat de spelers hun kans grijpen als er blessures zijn. Dat heeft bijvoorbeeld een Mauro Jr en Gutierez tot op heden meer dan prima gedaan. Doan is zeker niet onverdienstelijk geweest en heeft groei laten zien.
Als je spelers als dit kan behouden heb je in ieder geval goed bruikbare spelers die in het overgrote deel van de wedstrijden brengen wat ze moeten brengen, twee van de drie nog op een leeftijd zitten waar ze stappen kunnen maken in hun ontwikkeling.
Er zijn andere spelers die je beter kan zien vertrekken en daar een versterking voor halen dan de aangehaalde spelers zoals: Drommel, Max, Thomas Bruma, en Vinicius
Vinicius word nog voor 1 jaar gehuurd, hoop dat PSV het mag opzeggen
Ik vind dat top 3 onwaardige spelers. Net als bv een Labyad, Klaiber en Danilo bij Ajax. Kunnen ze best soms nuttig zijn geweest, in mijn ogen zijn dat de spelers die je moet vervangen voor betere om stappen vooruit te maken.Baseman77 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:22:
Wat doen Mwene, Guti, Mauro, Vertessen en Doan in dat rijtje?
Maar beter vervangen we eerst de spelers die ook regelmatig in de basis staan en nog een slag slechter zijn, zoals een Drommel, Max en Vinicius.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:57:
[...]
Ik vind dat top 3 onwaardige spelers. Net als bv een Labyad, Klaiber en Danilo bij Ajax. Kunnen ze best soms nuttig zijn geweest, in mijn ogen zijn dat de spelers die je moet vervangen voor betere om stappen vooruit te maken.
Die had ik in 1e instantie dan ook al genoemd. Max zou ik overigens nog wel houden. Je weet dat het niet de beste verdediger is maar aanvallend, met de juiste spits, kan hij absoluut een meerwaarde zijn.ElPaco schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:22:
[...]
Maar beter vervangen we eerst de spelers die ook regelmatig in de basis staan en nog een slag slechter zijn, zoals een Drommel, Max en Vinicius.
Zeker, opkomende backs met een potentieel nuttige voorzet zijn prima om achter de hand te houden.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Die had ik in 1e instantie dan ook al genoemd. Max zou ik overigens nog wel houden. Je weet dat het niet de beste verdediger is maar aanvallend, met de juiste spits, kan hij absoluut een meerwaarde zijn.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Probleem met Max is dat hij nu alweer een jaar of wat totaal uit vorm is en daar lijkt niet echt verbetering in te zitten. Je zou het nog een jaartje kunnen aankijken, maar zou er geen problemen mee hebben als hij bij een somewhat acceptabel bod mag vertrekken.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Die had ik in 1e instantie dan ook al genoemd. Max zou ik overigens nog wel houden. Je weet dat het niet de beste verdediger is maar aanvallend, met de juiste spits, kan hij absoluut een meerwaarde zijn.
Mauro wel, hij blijkt zowel de beste linksback als de beste rechtsback van PSV te zijn.Typhone schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 10:16:
Ik vind de bovengenoemde spelers nu niet echt PSV sterker maken. Denk ook dat wanneer PSV onder Schmidt minder blessures had gehad deze spelers ook niet zoveel minuten in de benen zouden hebben gehad.
Guti is 3 jaar tegengevallen, maar hij blijkt dit seizoen erg complementair te zijn met Sangaré en een prima duo te vormen op het middenveld. Ik vind hem wat handelingssnelheid tekort komen in de topwedstrijden, maar hij heeft een goed seizoen achter de rug.
Doan heeft ook een prima seizoen achter de rug, hij is sterk teruggekomen uit Duitsland en heeft die lijn doorgetrokken. Hij heeft niet de goals en assists van Madueke, maar qua teamspel en in de kleine ruimte is hij gewoon goed.
Mwene maakt PSV inderdaad niet beter, maar hij was dan ook gehaald als back-up voor de linksback en rechtsback positie. Zo bezien voldoet hij, al kreeg hij te veel speeltijd doordat Teze niet voldeed als rechtsback. Na de winterstop speelde hij wel een aantal goede wedstrijden, tot hij geblesseerd raakte.
Vertessen maakt PSV ook niet beter, maar hij is een fijne invaller en een prima speler om in je selectie te hebben. Die zijn ook nodig.
Maar inderdaaad, zonder blessures zouden met name Mwene en Vertessen minder gespeeld hebben. Dit geldt ook voor Doan, al zou hij zijn minuten toch wel maken.
Tsja, ik kan wel weer de speelminuten gaan neerzetten maar je vergelijkt Ajacieden die nauwelijks hebben gespeeld met PSV'ers die veel hebben gespeeld. Dat is dus geen vergelijking.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:57:
Ik vind dat top 3 onwaardige spelers. Net als bv een Labyad, Klaiber en Danilo bij Ajax. Kunnen ze best soms nuttig zijn geweest, in mijn ogen zijn dat de spelers die je moet vervangen voor betere om stappen vooruit te maken.
Als je overigens Mauro, Guti en Doan top 3 onwaardig vindt, dan heb je heel wat gemist in mijn ogen.
En als PSV stappen vooruit wil zetten dan hoeven deze spelers niet vervangen te worden, daar komen anderen veel beter voor in aanmerking. Zoals de al genoemde Drommel, Max, Vini, Bruma en Thomas. En Van Ginkel, aangezien hij niet meer fit genoeg lijkt te zijn.
Max is na zijn 1e geweldige seizoenshelft juist vooral tegengevallen. Hij heeft lang gekampt met de naweeën van Corona, maar verdedigend is hij te vaak een drama. Hij speelt als linksbuiten en mist het vermogen om constant terug te rennen bij balverlies, waardoor er heel vaak een enorm gat is waarvan de tegenstander kan profiteren. Dat heeft PSV veel goals gekost dit seizoen en hij speelde ook vooral omdat Mwene geblesseerd was.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:46:
Max zou ik overigens nog wel houden. Je weet dat het niet de beste verdediger is maar aanvallend, met de juiste spits, kan hij absoluut een meerwaarde zijn.
Hij blijkt helaas een miskoop, zonde want hij begon echt geweldig.
Het zegt genoeg als Mauro Junior je beste links en rechtsback is. Dan zijn de alternatieven blijkbaar echt ruk (al vind ik dat met Max dus best meevallen ookal was dit seizoen niet bepaald geweldig).
Speelminuten zeggen verder heel weinig, dat is maar net afhankelijk van hoe breed je selectie is. Dat Gutierez anderhalve westrijd in de Eredivisie leuk speelt als CV maakt hem nog geen goede CV. Dat ie het nu op het middenveld beter doet dan eerst komt door wie ie naast zich heeft staan. Zie Sanchez/Viergever bij Ajax, werd die toen niet ineens ook opgdroepen voor Oranje?
Doan is vooral veel blabla (ik moet CL spelen, indien niet hier dan maar ergens anders). Wordt eerst maar eens een dragende speler ipv 1 die soms leuk speelt en te vaak bar slecht.
Maar goed, als jij dat niveau spelers goed genoeg vindt voor PSV 1 be my guest.
Ik zou op die plekken spelers willen hebben die genoeg potentie hebben als bv Sangare weggekocht wordt. Kun je vergeten bij Gutierez
Speelminuten zeggen verder heel weinig, dat is maar net afhankelijk van hoe breed je selectie is. Dat Gutierez anderhalve westrijd in de Eredivisie leuk speelt als CV maakt hem nog geen goede CV. Dat ie het nu op het middenveld beter doet dan eerst komt door wie ie naast zich heeft staan. Zie Sanchez/Viergever bij Ajax, werd die toen niet ineens ook opgdroepen voor Oranje?

Doan is vooral veel blabla (ik moet CL spelen, indien niet hier dan maar ergens anders). Wordt eerst maar eens een dragende speler ipv 1 die soms leuk speelt en te vaak bar slecht.
Maar goed, als jij dat niveau spelers goed genoeg vindt voor PSV 1 be my guest.
Ik zou op die plekken spelers willen hebben die genoeg potentie hebben als bv Sangare weggekocht wordt. Kun je vergeten bij Gutierez
Max was dit seizoen bijzonder zwak en Mauro jr. bijzonder sterk. Verdedigende maar zeker aanvallende kwaliteiten van Mauro jr had ik vooraf aan dit seizoen niet had verawcht. Vorm van het moment is zeker relevant in de beoordeling van spelers.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:30:
Het zegt genoeg als Mauro Junior je beste links en rechtsback is. Dan zijn de alternatieven blijkbaar echt ruk (al vind ik dat met Max dus best meevallen ookal was dit seizoen niet bepaald geweldig).
Zoals bij vrijwel elke speler is de positie waarop hij speelt van belang, welke spelers er naast staan maar ook de speelwijze van het team van belang. Een specifieke speler - Gutierez in dit geval - het goed doet in een bepaalde speler maakt hem meer dan nuttig en dat is bij een overdaad van spelers niet anders.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:30:
Dat Gutierez het nu op het middenveld beter doet dan eerst komt door wie ie naast zich heeft staan.
Elke club heeft zijn beperkingen en die zullen er altijd blijven. Een club als PSV maar ook Feyenoord en zelfs Ajax zal niet de middelen hebben op alle zwakke plekken te versterken, en heb je alle "zwakkere" plekken versterkt ben je weer op hetzelfde punt dat je nieuwe "zwakkere" plekken in je selectie hebt. Je zal dus de focus moeten leggen op punten waar je grotere stappen kan zetten en waar een speler als bijvoorbeeld Gutierez op dit moment voldoet. Behouden ze Sangare dan voldoet Gutierez, gaat hij weg heb je een grotere uitdaging. Eer Gutierez het grootste focuspunt is zijn er nog genoeg uitdagingen in de selectie om eerst aan te werken.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:30:
[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 17-05-2022 15:50 ]
Dat is wel een mooie inderdaad. Max was vorig jaar bij PSV toch echt wel van wezenlijk belang. Voorzetten van links, doelpunten die eruit vielen en veel gevaar. Dit jaar heb ik PSV niet altijd even goed gevolgd maar was Max wel fors minder. Technisch gezien vul je dus een zwakke plek in met een goede aankoop in jaar 1 maar blijkt in jaar 2 die aankoop opeens niet geschikt te zijn.Napo schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:49:
[...]
Elke club heeft zijn beperkingen en die zullen er altijd blijven. Een club als PSV maar ook Feyenoord en zelfs Ajax zal niet de middelen hebben op alle zwakke plekken te versterken, en heb je alle "zwakkere" plekken versterkt ben je weer op hetzelfde punt dat je nieuwe "zwakkere" plekken in je selectie hebt.
Ajax heeft eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt maar dan niet aan de linkerkant maar rechts. Vorig jaar ging Devyne Rensch als een malle. Extreem belangrijk op de rechtsback positie maar uiteindelijk ook nog centraal en linksback gestaan gaandeweg de afwezigheid van Mazraoui en de blessure van Blind. Dan denk je dat gat gaat opgevuld worden en dit jaar is hij letterlijk geen één moment ook maar een schim geweest van de Rensch van afgelopen jaar.
Nu gaan we de discussie laten losbarsten die twee kanten op kan gaan: is Max een miskoop? Is Rensch niet goed genoeg om Mazraoui op te vangen?
In beide gevallen denk ik dat ik het oneens ben met de stellingen maar je kan ze wel heel eenvoudig twee kanten op redeneren. Ja @Napo we gaan de zomer wel doorkomen met dergelijke stellingen
Ik ben echt heel erg benieuwd naar volgend seizoen.
Zowel PSV als Ajax moeten opnieuw opbouwen, bij beide clubs een nieuwe trainer en veel aankopen die moeten worden ingepast. Dan heb je Feyenoord dat afgelopen seizoen echt goed heeft gespeeld onder Slot, die er echt het maximale eruit heeft gehaald. Dan halen ze ook nog eens de CoL finale, zou wat zijn als ze die winnen. Het geld dat ze verdienen is niet enorm, maar altijd beter dan niks. En jezelf kunnen presenteren als "CoL winnaar 2022" zal toch ook wel wat kunnen betekenen voor inkomende spelers. Het lijkt erop dat Feyenoord het een en ander op het veld behoorlijk op de rit heeft staan, en dat is erg te prijzen.
PSV en Ajax moeten wat meer opbouwen, en ben heel benieuwd hoe dat gaat gebeuren. Van Nistelrooij heeft geen ED-ervaring, en moet meteen aan de bak bij een topclub. Ik ben bang voor een Van Bommel part II, aan de andere kant is Van Nistelrooij wat meer in de luwte begonnen en ook als assistent bij verschillende clubs.
Dan Schreuder bij Ajax. Ken hem qua trainer niet goed en zal ook niet meteen helemaal geweldig draaien denk ik. Aan de andere kant, meer ervaring dan Van Nistelrooij en toch een wat groter budget om mee te spelen (zeker met de verkoop van Gravenberch en Mazraoui).
Heel veel zin in dit seizoen, zie echt een AZ/FC Twente de top-3 in kunnen als een PSV/Ajax grote steken laten vallen.
Zowel PSV als Ajax moeten opnieuw opbouwen, bij beide clubs een nieuwe trainer en veel aankopen die moeten worden ingepast. Dan heb je Feyenoord dat afgelopen seizoen echt goed heeft gespeeld onder Slot, die er echt het maximale eruit heeft gehaald. Dan halen ze ook nog eens de CoL finale, zou wat zijn als ze die winnen. Het geld dat ze verdienen is niet enorm, maar altijd beter dan niks. En jezelf kunnen presenteren als "CoL winnaar 2022" zal toch ook wel wat kunnen betekenen voor inkomende spelers. Het lijkt erop dat Feyenoord het een en ander op het veld behoorlijk op de rit heeft staan, en dat is erg te prijzen.
PSV en Ajax moeten wat meer opbouwen, en ben heel benieuwd hoe dat gaat gebeuren. Van Nistelrooij heeft geen ED-ervaring, en moet meteen aan de bak bij een topclub. Ik ben bang voor een Van Bommel part II, aan de andere kant is Van Nistelrooij wat meer in de luwte begonnen en ook als assistent bij verschillende clubs.
Dan Schreuder bij Ajax. Ken hem qua trainer niet goed en zal ook niet meteen helemaal geweldig draaien denk ik. Aan de andere kant, meer ervaring dan Van Nistelrooij en toch een wat groter budget om mee te spelen (zeker met de verkoop van Gravenberch en Mazraoui).
Heel veel zin in dit seizoen, zie echt een AZ/FC Twente de top-3 in kunnen als een PSV/Ajax grote steken laten vallen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zelfs als AZ en Twente niet tot nauwelijks steken laten vallen staan Ajax en PSV ver boven die clubs. Niet altijd in onderlinge wedstrijden maar wel over een heel seizoen gemeten (mijn favoriete stokpaardje altijd).Maarten_E schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:35:
Die kleine clubs die 300x zo hard lopen tegen een PSV of Ajax maar vergeten te voetballen tegen de échte concurrenten in zogenaamde 6 punten wedstrijden. Als je dat over de hele linie bekijkt bij een FC Twente, AZ dan zijn de misstappen die ze zich veroorloven kunnen extreem minimaal.
Feyenoord moet misschien nog wel meer herbouwen dan Ajax/PSV.Maarten_E schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:35:
Ik zie Senesi Malacia Kokcu en Sinisterra prima een leuke transfer maken deze zomer. Ajax verliest waarschijnlijk 2,5 basisspeler (Mazraoui Gravenberch Nico), bij PSV Gakpo Zahavi Gotze en misschien Sangare?
En je weet dat Mazraoui precies 0 euro op gaat brengen? 😉
Mag voor het Nederlandse voetbal, qua grootte van de clubs, toch hopen dat ADO dit gewoon over twee wedstrijden over de streep trekt. Eindhoven heeft qua achterban, stadion, niks in de Eredivisie te zoeken..
Twente komt eraan!
Tja, ADO ook minder dan NAC, maar dat zegt uiteraard niks. Zou wat zijn als het formaat van het stadion iets zegt over welke clubs naar de eredivisie gaan.
Over het feit wat een meerwaarde voor de Eredivisie is, is een groter stadion natuurlijk wel degelijk van belang. Helemaal in combinatie met de achterban en de grootte van de club nu, en in het verleden. Dan hebben een ADO, NAC, ondanks dat het niet altijd qua beleid lekker loopt, nog altijd meer te zoeken in de Eredivisie dan momenteel een De Graafschap, Excelsior of Eindhoven.ElPaco schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:23:
Tja, ADO ook minder dan NAC, maar dat zegt uiteraard niks. Zou wat zijn als het formaat van het stadion iets zegt over welke clubs naar de eredivisie gaan.
Twente komt eraan!
Zie hier het verschil tussen een ploeg die kansen wel afmaakt en een die dat niet doet.
Ik vrees dat Eindhoven dit niet meer recht gaat trekken.
Ik vrees dat Eindhoven dit niet meer recht gaat trekken.
Ik kan me van Football Manager nog herinneren dat je in Rusland een stadion van minimaal xx aantal plekken moest hebben voor hoogste niveau. dacht 10.000ElPaco schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:23:
Zou wat zijn als het formaat van het stadion iets zegt over welke clubs naar de eredivisie gaan.
Ooit nog wel eens overwogen om daar laag te beginnen.
Geen idee of dat nog steeds zo is.
Als je dat in Nederland zou invoeren, zouden best wat clubs uitgesloten zijn van promotie.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Een bezoek aan de eredivisie zou die kleinere clubs dan wel de boost kunnen geven die ze misschien nodig hebben.JoteW schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:30:
[...]
Over het feit wat een meerwaarde voor de Eredivisie is, is een groter stadion natuurlijk wel degelijk van belang. Helemaal in combinatie met de achterban en de grootte van de club nu, en in het verleden. Dan hebben een ADO, NAC, ondanks dat het niet altijd qua beleid lekker loopt, nog altijd meer te zoeken in de Eredivisie dan momenteel een De Graafschap, Excelsior of Eindhoven.
Nou denk ik dat FCE er financieel niet per se op vooruit zou gaan als ze een jaartje eredivisie spelen (ik heb niet de illusie dat ze er langer in zitten als ze het zouden redden). De voorzieningen die moeten worden getroffen om het stadion eredivisie waardig te maken kosten meer dan het jaar oplevert.
ADO heeft wellicht het verre verleden, FC Eindhoven is zelfs recenter kampioen geworden van Nederland. In combinatie met het buitenlandse bezit van de club blijft het lood om oud ijzer. ADO heeft - dankzij de stad waarin het ligt - wellicht meer potentie maar heeft dat er nooit uit weten te krijgen.JoteW schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:30:
[...]
Over het feit wat een meerwaarde voor de Eredivisie is, is een groter stadion natuurlijk wel degelijk van belang. Helemaal in combinatie met de achterban en de grootte van de club nu, en in het verleden. Dan hebben een ADO, NAC, ondanks dat het niet altijd qua beleid lekker loopt, nog altijd meer te zoeken in de Eredivisie dan momenteel een De Graafschap, Excelsior of Eindhoven.
Maar wel mee eens, en dat zal deels emotie zijn, past een ADO, NAC, Roda JC gevoelsmatig beter in de Eredivisie dan een aantal andere clubs. Zal vooral liggen aan de tijd waarin je opgroeit
Precies, ik ben nu zelf 30, maar weet niet beter dan dat NAC (laatste paar seizoenen daargelaten) en ADO veelal in de Eredivisie zaten. Daarnaast die sfeer in de stadions, de supporters. Dat trekt mij meer dan een Eindhoven 'stadion' met 2,5 tribune en een stukje boarding aan de korte zijde. Maar dat is, net wat je zelf zegt, een mening.Napo schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:36:
[...]
ADO heeft wellicht het verre verleden, FC Eindhoven is zelfs recenter kampioen geworden van Nederland. In combinatie met het buitenlandse bezit van de club blijft het lood om oud ijzer. ADO heeft - dankzij de stad waarin het ligt - wellicht meer potentie maar heeft dat er nooit uit weten te krijgen.
Maar wel mee eens, en dat zal deels emotie zijn, past een ADO, NAC, Roda JC gevoelsmatig beter in de Eredivisie dan een aantal andere clubs. Zal vooral liggen aan de tijd waarin je opgroeit
Twente komt eraan!
Typhone schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:32:
Nou @m0nk, ik ben je niet vergeten.
Van mij is ADO weer welkom in elk geval
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Engelse Premier League heeft die eis ook, plus veldverwarming.Player1S schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:35:
[...]
Ik kan me van Football Manager nog herinneren dat je in Rusland een stadion van minimaal xx aantal plekken moest hebben voor hoogste niveau. dacht 10.000
Als je dat in Nederland zou invoeren, zouden best wat clubs uitgesloten zijn van promotie.
In Nederland zijn er al eisen aan het aantal zitplaatsen. voor de eredivsie maar liefst 3.000 zitplaatsen. Zo'n licentieeis is natuurlijk enigszins een farce.Player1S schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:35:
[...]
Ik kan me van Football Manager nog herinneren dat je in Rusland een stadion van minimaal xx aantal plekken moest hebben voor hoogste niveau. dacht 10.000
Denk je dat het daar bij blijft bij Ajax?toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:39:
[...]
Ajax verliest waarschijnlijk 2,5 basisspeler (Mazraoui Gravenberch Nico),
En je weet dat Mazraoui precies 0 euro op gaat brengen? 😉
Ik zie Anthony, Haller en misschien wel een Timber of Martinez ook nog wel vertrekken. Timber met Ten Hag mee, vind Martinez wel een mooie aankoop voor Barca. Als dat gebeurt heb je wel echt werk aan de winkel op de markt.
Qua stadion hebben enkel Jong AZ, Jong Utrecht, Jong Ajax en Jong PSV een probleem voor de Eredivisie, en die mogen toch niet hogerop.Napo schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:37:
[...]
In Nederland zijn er al eisen aan het aantal zitplaatsen. voor de eredivsie maar liefst 3.000 zitplaatsen. Zo'n licentieeis is natuurlijk enigszins een farce.
In de Tweede Divisie valt het qua eis (2000 minimaal) ook nog mee moet ik zeggen!
Twente komt eraan!
Het wordt pas lastig bij een promotie van de tweede divisie naar de eerste divisie. Dan zijn er een set meer eisen waar aan voldaan dient te worden waar menig team moeilijkheden mee heeft. Aantal contractspelers, eisen lichtinstallatie en zo zijn er dacht ik nog een paar. De eisen verschillen niet bijzonder veel tussen Eredivisie en Eerste divisie.JoteW schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:52:
[...]
In de Tweedeeerste Divisie valt het qua eis (2000 minimaal) ook nog mee moet ik zeggen!
How bedoelde inderdaad Eerste Divisie. Qua eisen ben ik het met je eens hoor. Was alleen verbaast over hoeveel volk die clubs nog kunnen huishouden, de rest van de eisen word idd een stuk moeilijkerNapo schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:55:
[...]
Het wordt pas lastig bij een promotie van de tweede divisie naar de eerste divisie. Dan zijn er een set meer eisen waar aan voldaan dient te worden waar menig team moeilijkheden mee heeft. Aantal contractspelers, eisen lichtinstallatie en zo zijn er dacht ik nog een paar. De eisen verschillen niet bijzonder veel tussen Eredivisie en Eerste divisie.
Twente komt eraan!
Danilo rond met Feyenoord?
Bron: ad.nl
Bron: ad.nl
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zou kunnen, het was al langer bekend dat hij waarschijnlijk die kant op zou gaan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prima speler om gratis te proberen. Alleen salaris natuurlijk, geen transfersom.Quad schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:09:
[...]
Zou kunnen, het was al langer bekend dat hij waarschijnlijk die kant op zou gaan.
Scoorde er 17 bij Twente toen.
Allemaal 'misschien'. Timber zie ik niet gaan (en zeker niet naar Utd, heeft ie fysiek niks te zoeken) en Martinez mag lekker blijvenHansAnders07 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 21:43:
[...]
Denk je dat het daar bij blijft bij Ajax?
Ik zie Anthony, Haller en misschien wel een Timber of Martinez ook nog wel vertrekken. Timber met Ten Hag mee, vind Martinez wel een mooie aankoop voor Barca. Als dat gebeurt heb je wel echt werk aan de winkel op de markt.
Prima vervanger voor Linssen denk ik, als je Dessers ook behoudt is de spits positie redelijk ingevuld. (Jonge) transfervrije spelers is nou eenmaal de categorie waar Feyenoord het van moet hebben.
Mooi om te lezen dat een gesprek met Slot de doorslag zou hebben gegeven. Die beste man levert zulk goed werk op Zuid en kan wel wat met jonge spelers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Moeten we nu collectief boos zijn?
En tekengeld.Agent47 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Prima speler om gratis te proberen. Alleen salaris natuurlijk, geen transfersom.
Bij Ajax kwam het er nooit uit, benieuwd of hij bij Feyenoord meer laat zien. Relatief goedkope 'gok'.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 18-05-2022 08:17 ]
Ik denk dat hij wel in het systeem van Slot past. Precies wat jij zegt, goedkope gok, anders doe je hem over 2 jaar weer weg, dan heeft hij nog een 2 jarig contract over. Vang je er ook nog wat voor.Vos schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 08:16:
[...]
En tekengeld.
Bij Ajax kwam het er nooit uit, benieuwd of hij bij Feyenoord meer laat zien. Relatief goedkope 'gok'.
Mbappe kan naar verluid 120 miljoen tekengeld verwachten als hij transfervrij naar Real Madrid gaat.Agent47 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Prima speler om gratis te proberen. Alleen salaris natuurlijk, geen transfersom.
Nou is dat een extreem voorbeeld natuurlijk, maar een transfervrije speler is niet 'gratis'.
In plaats van de club is het dan de speler die een aanzienlijk bedrag vraagt voor een overgang naar een andere club.
Al met al zal het een stuk goedkoper zijn dan wanneer Danilo gekocht moest worden van Ajax. En met een 4 jarig contract loopt Feyenoord weinig risico, dat tekengeld pakken ze wel terug bij een eventuele verkoop. Ik denk dat het een prima speler is voor Feyenoord. Bij Twente deed hij het ook goed en bij Ajax had hij Brobby en Haller voor zich waardoor de kans nooit kwam. Danilo is geen koekenbakker maar een speler, wanneer hij regelmatig speelt, prima kan renderen, niks mis mee
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Toch heeft Danilo Ajax geweigerd lees ik omdat hij het aanbod slecht vond.
Kan me toch niet voorstellen dat Feyenoord nu meer salaris betaalt?
Wrs is de speeltijd dan doorslaggevend geweest mag ik hopen voor Feyenoord.
Hij heeft 1 formidabel seizoen gedraaid, toen hij bij Twente slechts alle ballen van Cerny op de stropdas erin kon schieten.
Ik vind hem te klein voor een spits of je moet, bij wijze van spreken, talenten ala Messi oid hebben.
We zullen het zien, zeker voor Feyenoord niet verkeerd denk ik.
Hij heeft 1 formidabel seizoen gedraaid, toen hij bij Twente slechts alle ballen van Cerny op de stropdas erin kon schieten.
Ik vind hem te klein voor een spits of je moet, bij wijze van spreken, talenten ala Messi oid hebben.
We zullen het zien, zeker voor Feyenoord niet verkeerd denk ik.
Prima voor beide partijen toch?
Als Timber vast gaat spelen in het NL elftal is die onhoudbaar. Misschien kan Ajax hem nog houden deze zomer. Zou hem adviseren een aanvallende ploeg te zoeken.toolkist schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:12:
[...]
Allemaal 'misschien'. Timber zie ik niet gaan (en zeker niet naar Utd, heeft ie fysiek niks te zoeken) en Martinez mDag lekker blijven
Martinez is iets meer het type doorsnee verdediger, waar clubs minder voor betalen. Ik vind hem goud waard voor Ajax en volgens mij hoeft Martinez ook niet zo nodig weg. Inderdaad, blijven dus.
Ik vind vooral de spitspositie belangrijk. Als Haller weggaat, heb je alleen misschien Brobbey. Afgezien van blessuregevoeligheid afgelopen seizoen, vind ik dat geen CL speler.
Anthony zou Ajax ook echt missen. Eigenlijk heb ik een beetje een hekel aan hem vanwege zijn gedrag, maar ja, dat spel he.
Qua inkomende transfers, de ex-Ajacieden in de diaspora zijn een beetje op. Of je komt in de catagorie Dolberg en Kluivert.
Misschien proberen om Ronaldo, Messi en Suarez te overtuigen van een overstap naar AjaxDeKever schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:28:
[...]
Als Timber vast gaat spelen in het NL elftal is die onhoudbaar. Misschien kan Ajax hem nog houden deze zomer. Zou hem adviseren een aanvallende ploeg te zoeken.
Martinez is iets meer het type doorsnee verdediger, waar clubs minder voor betalen. Ik vind hem goud waard voor Ajax en volgens mij hoeft Martinez ook niet zo nodig weg. Inderdaad, blijven dus.
Ik vind vooral de spitspositie belangrijk. Als Haller weggaat, heb je alleen misschien Brobbey. Afgezien van blessuregevoeligheid afgelopen seizoen, vind ik dat geen CL speler.
Anthony zou Ajax ook echt missen. Eigenlijk heb ik een beetje een hekel aan hem vanwege zijn gedrag, maar ja, dat spel he.
Qua inkomende transfers, de ex-Ajacieden in de diaspora zijn een beetje op. Of je komt in de catagorie Dolberg en Kluivert.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat laatste vooral omdat men bij Ajax natuurlijk ook Brobbey terug wil halen en hij dan als 3de op de lijst komt te staan. Verder was zijn contract niet heel denderend en heeft hij aangegeven dat hij niet het gevoel kreeg dat er waardering was. Dit staat nu op diverse Feyenoord fora te lezen. Geld was een minder probleem voor hem want hij wil spelen.Harribo schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:20:
Toch heeft Danilo Ajax geweigerd lees ik omdat hij het aanbod slecht vond.
Waardering, tja, hij heeft hooguit in de beker redelijk gespeeld, voor de rest kwam ie gewoon tekort. Totaal geen Ajax spits die in zijn invalbeurten niks kon afdwingen.rikoos schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:59:
[...]
Dat laatste vooral omdat men bij Ajax natuurlijk ook Brobbey terug wil halen en hij dan als 3de op de lijst komt te staan. Verder was zijn contract niet heel denderend en heeft hij aangegeven dat hij niet het gevoel kreeg dat er waardering was. Dit staat nu op diverse Feyenoord fora te lezen. Geld was een minder probleem voor hem want hij wil spelen.
Voor Feyenoord een goede zet, die krijgen een gratis speler die je later nog geld kan opleveren.
Tsja ik vind dat allebei echt prima spelers om er bij te hebben actually. Kluivert meer dan Dolberg want bij die laatste is het nog steeds de vraag of hij niet eenmalig gepiekt heeft.DeKever schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:28:
[...]
Als Timber vast gaat spelen in het NL elftal is die onhoudbaar. Misschien kan Ajax hem nog houden deze zomer. Zou hem adviseren een aanvallende ploeg te zoeken.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Kluivert zou ik graag zien bij Ajax, liever dan Bergwijn die 2-3x zoveel kost (transfersom en salaris).DeKever schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:28:
[...]
Wat mij betreft hem en Brobbey sowieso proberen te halen, en als Haller zou gaan Zirkzee als vervanger.
De gemiddelde leeftijd moet maar weer eens wat omlaag bij Ajax
Heracles had al 4-0 achter kunnen staan qua kansen binnen een kwartier, de tandjes zeg xD
Twente komt eraan!
Zat me al af te vragen of Excelsior wel wil promoveren.JoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:58:
Heracles had al 4-0 achter kunnen staan qua kansen binnen een kwartier, de tandjes zeg xD
Overigens wel beetje competitie vervalsing. Wel uitsupporters bij deze wedstrijd maar bij de return niet.
edit: daar is dan eindelijk de zeer terechte 1-0
[ Voor 6% gewijzigd door Player1S op 18-05-2022 19:06 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoezo geen uitsupporters bij de return? Bang dat ze de eigen supporters niet in de grip kunnen houden dus moet de tegenstander maar boeten?Player1S schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:00:
[...]
Zat me al af te vragen of Excelsior wel wil promoveren.
Overigens wel beetje competitie vervalsing. Wel uitsupporters bij deze wedstrijd maar bij de return niet.
Nu 1-0... Excelsior is tot nu toe gewoon beter.JoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:58:
Heracles moet echt wakker worden anders is het over en uit straks.
Armenteros passt elke bal verkeerd, echt ongelooflijk als je kijkt wat er op het spel staat.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 18-05-2022 19:08 ]
Tsja Heracles mag maar, ik meen, 70% van de capaciteit benutten? Maargoed, enkel thuispubliek bij hen thuis heeft ze ook niet veel gebracht de laatste weken zullen we maar zeggenPlayer1S schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:00:
[...]
Zat me al af te vragen of Excelsior wel wil promoveren.
Twente komt eraan!
Google eerst eens voor je zo wild uit de hoek komt zetten? Ivm constructie problemen in het stadion, zelfde bouw als De Goffert, mogen ze slechts 60/70% van de totale capaciteit benutten. Zodoende komen er al weken geen uitsupporters in het stadion. Heeft niks met grip op de supporters te maken...toolkist schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:07:
[...]
Hoezo geen uitsupporters bij de return? Bang dat ze de eigen supporters niet in de grip kunnen houden dus moet de tegenstander maar boeten?
Twente komt eraan!
Belachelijk dat ze dat dan op de uitsupporters afschuiven.JoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:08:
[...]
Tsja Heracles mag maar, ik meen, 70% van de capaciteit benutten? Maargoed, enkel thuispubliek bij hen thuis heeft ze ook niet veel gebracht de laatste weken zullen we maar zeggen
Hup Excelsior, 5-0 svp,.
Het onlangs verbouwde stadion voldoet niet aan de veiligheidsnormen dus mag niet helemaal vol.toolkist schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:07:
[...]
Hoezo geen uitsupporters bij de return? Bang dat ze de eigen supporters niet in de grip kunnen houden dus moet de tegenstander maar boeten?

Dan is het nog erger, eigen supporters voorrang geven ipv de verhoudingen gelijk houden.JoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:09:
[...]
Google eerst eens voor je zo wild uit de hoek komt zetten? Ivm constructie problemen in het stadion, zelfde bouw als De Goffert, mogen ze slechts 60/70% van de totale capaciteit benutten. Zodoende komen er wel weken geen uitsupporters in het stadion. Heeft niks met grip op de supporters te maken...
Tsja, netjes is anders inderdaad. Eigen seizoenskaarthouders weren is ook geen optie.toolkist schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:10:
[...]
Dan is het nog erger, eigen supporters voorrang geven ipv de verhoudingen gelijk houden.
Dit stond een tijdje terug op de Telegraaf site, op last van de burgermeester...
„Uit technisch onderzoek, uitgevoerd door een ingenieursbureau in opdracht van Heracles, is gebleken dat op Erve Asito beheersmaatregelen noodzakelijk zijn”, aldus Heracles. „De gemeente Almelo heeft strikte voorwaarden gesteld om het stadion toegankelijk te houden voor publiek. Een direct gevolg van deze voorwaarden is dat het bezoekersvak gesloten blijft. Deze voorwaarden zijn gesteld om bewegingen in het stadion zoveel mogelijk te beperken.”
[ Voor 48% gewijzigd door JoteW op 18-05-2022 19:14 ]
Twente komt eraan!
Dat is prima een optie. Gewoon rouleren dan.JoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:13:
[...]
Tsja, netjes is anders inderdaad. Eigen seizoenskaarthouders weren is ook geen optie.
Dit stond een tijdje terug op de Telegraaf site, op last van de burgermeester...
„Uit technisch onderzoek, uitgevoerd door een ingenieursbureau in opdracht van Heracles, is gebleken dat op Erve Asito beheersmaatregelen noodzakelijk zijn”, aldus Heracles. „De gemeente Almelo heeft strikte voorwaarden gesteld om het stadion toegankelijk te houden voor publiek. Een direct gevolg van deze voorwaarden is dat het bezoekersvak gesloten blijft. Deze voorwaarden zijn gesteld om bewegingen in het stadion zoveel mogelijk te beperken.”
En die burgemeester heeft de voorwaarden gesteld, vast niet specifiek 'geen uitsupporters;'
Dus wel op last van de burgermeester, echter is het gewoon verlengd daarna omdat ze de constructie nog altijd niet verbetert hebben.toolkist schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:17:
[...]
Dat is prima een optie. Gewoon rouleren dan.
En die burgemeester heeft de voorwaarden gesteld, vast niet specifiek 'geen uitsupporters;'
"ROTTERDAM - Fans van Feyenoord zijn volgende maand niet welkom bij de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo.
Dat besluit is volgens Heracles genomen op last van de burgemeester van de gemeente Almelo, als gevolg van de huidige staat van het stadion Erve Asito. Het duel wordt op zondag 10 april gespeeld."
Daarnaast als ik voor mezelf spreek, ik kom nu 14 jaar als scc-houder bij Twente, en ik ga echt niet rouleren met iemand die net 1 jaar komt kijken of een losse kaart heeft gekocht.. Ben je bedonderd
Twente komt eraan!
Je snapt dat dat 'op last van de burgemeester' nog steeds gewoon gaat om de strikte voorwaarden en niet de inhoudelijke uitvoering ervan?
En dat je vrije verkoop voor thuissupporters als 1e dichtgooit lijkt me logisch. Maar zolang uitsupporters toegestaan zijn heb je die daarna ook gewoon een reëel deel toe te kennen vind ik.
En dat je vrije verkoop voor thuissupporters als 1e dichtgooit lijkt me logisch. Maar zolang uitsupporters toegestaan zijn heb je die daarna ook gewoon een reëel deel toe te kennen vind ik.
KNVB had gewoon uit sportief oogpunt moeten zeggen dat Heracles in deze fase geen supporters mee mag nemen. Is gewoon een voordeel voor ze.
Overigens zou ik zweren dat deze wedstrijd Hilgers als VAR had. Waarom heeft ie niet even naar die tackle laten kijken? Blijkbaar erg genoeg voor ESPN om het niet te herhalen dus lijkt me zeker moeite waard om als VAR even opnieuw te bekijken. Ook tijd zat voor geweest.
Overigens zou ik zweren dat deze wedstrijd Hilgers als VAR had. Waarom heeft ie niet even naar die tackle laten kijken? Blijkbaar erg genoeg voor ESPN om het niet te herhalen dus lijkt me zeker moeite waard om als VAR even opnieuw te bekijken. Ook tijd zat voor geweest.
Schoofs heeft, vanuit Heracles gezien, wel de angel uit Excelsior geschopt, namelijk Azarkan.
Daarna ging het meer gelijkop
Daarna ging het meer gelijkop
Vreemde vind ik wel dat Heracles, volgens de laatste berichtgevingen voor dit huidige/bijna afgelopen seizoen 5300 seizoenskaarten heeft verkocht. De capaciteit is 12.080... Dus dat is nog minder dan 50% van de capaciteit. Terwijl ze tegen de 70 of 75% gevuld mogen hebben. Wat dat aan gaat was er inderdaad ook wel ruimte voor uit-supporters...toolkist schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:24:
Je snapt dat dat 'op last van de burgemeester' nog steeds gewoon gaat om de strikte voorwaarden en niet de inhoudelijke uitvoering ervan?
Twente komt eraan!
Deze discussies graag naar Randzaken ?JoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 19:38:
[...]
Vreemde vind ik wel dat Heracles, volgens de laatste berichtgevingen voor dit huidige/bijna afgelopen seizoen 5300 seizoenskaarten heeft verkocht.....
Neuh?
Wat een belachelijke beslissing overigens om hier geel voor te geven... Ookal keek ie niet richting de speler (had ie misschien es moeten doen), dan nog
Wat een belachelijke beslissing overigens om hier geel voor te geven... Ookal keek ie niet richting de speler (had ie misschien es moeten doen), dan nog
Excelsior is het een beetje kwijt zo af en toe sinds het uitvallen van Azarkan. Zonde
Twente komt eraan!
maar inmiddels wel de 2-0.JoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:16:
Excelsior is het een beetje kwijt zo af en toe sinds het uitvallen van Azarkan. Zonde
Maar mochten ze het toch nog mislopen tegen Heracles moeten ze toch echt zichzelf de schuld geven dat ze in die eerste 20-30m niet 3-4 keer gescoord hebben
Precies, ergens hoop ik dat die Laat je clubvoorkeur nu er buiten uit Almelo er ook gewoon uitvliegen. Maargoed, dat terzijde.
[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 19-05-2022 00:26 ]
Twente komt eraan!
Mij maakt het niet uit, de ene kunstgras club voor de andereJoteW schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:23:
Precies, ergens hoop ik dat die paupers uit Almelo er ook gewoon uitvliegen. Maargoed, dat terzijde.
Misschien dat ik me het verkeerd herinner maar je mag toch 5 spelers wisselen maar echter in 3 momenten?
Excelsior heeft nu toch 4 wissel momenten gehad?
Knuppels hebben jaren lang, en nu nog, de grootste lol om ons gehad. 'T is bij hen ook wanbeleid momenteel. Wormuth eruit donderen wat nergens op slaat, de situatie Vloet. Dus nee ach, ben er niet rouwig om dat we straks eventueel niet meer naar die Blijf netjes heen hoeven!Harribo schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:24:
[...]
Mij maakt het niet uit, de ene kunstgras club voor de andere
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 19-05-2022 00:27 ]
Twente komt eraan!
Pfft, flink balen dit. Heracles heeft het aan zichzelf te danken hoor, maar balen vind in het wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
3 wisselmomenten, echter is de Joshua Eijgenraam v. Michael Chacon wissel in de rust geweest. Rust telt niet mee als wisselmoment. Goudmijn en Tjoe-A-On zijn ook in één moment gewisseld. Dus niks aan de handPlayer1S schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:26:
Misschien dat ik me het verkeerd herinner maar je mag toch 5 spelers wisselen maar echter in 3 momenten?
Twente komt eraan!
Nou was een goed idee hoor, Wormuth ontslaan
Vreselijk zo'n management, alleen maar met zichzelf bezig.
Vreselijk zo'n management, alleen maar met zichzelf bezig.
Benieuwd of Heracles nog flink gaat terugvallen als ze degraderen.
Oud werkgever was sponsor bij de Graafschap en kon in de eredivisie elk weekend wel de kaarten kwijt. Na degradatie was er bijna geen klant meer die mee wou. En dan heeft de Graafschap nog niet echt een concurrent direct om de hoek. Heracles heeft dat wel met FC Twente.
Oud werkgever was sponsor bij de Graafschap en kon in de eredivisie elk weekend wel de kaarten kwijt. Na degradatie was er bijna geen klant meer die mee wou. En dan heeft de Graafschap nog niet echt een concurrent direct om de hoek. Heracles heeft dat wel met FC Twente.
Ik ben geen fan of zo van Pierre van Hooydonk maar hij had wel gelijk:
Een club heeft scorend vermogen nodig om zich te handhaven.
Dat heeft Heracles nu niet.
En hij zei ook dat Excelsior zou winnen
Een club heeft scorend vermogen nodig om zich te handhaven.
Dat heeft Heracles nu niet.
En hij zei ook dat Excelsior zou winnen
Maar GA Eagles zit er nog in...PolarBear schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:48:
Geen Willem II, geen Heracles, niet ongunstig voor Ajax
Vanuit FC Eindhoven alsjeblieft voor het afstoppen van De GraafschapPolarBear schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:48:
Heracles mooi voorbeeld van paniek. Die gaan er hard uit. Ongelofelijk hoe het management daar zichzelf weer even belangrijk wil maken en dat nu hard in hun face klapt. Typisch opportunistisch voetbalgedrag wat weer eens afgestraft wordt.PolarBear schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:48:
Als het bij rust 7-0 had gestaan was het ‘normaal’ geweest.
Tja bij Sparta werkte het wel een paar wedstrijden voor het einde van de competitie. Nadat Rankovic op non-actief werd gezet en Fraser opstapte wist Steijn ze er in te houden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022