Waar heeft Berghuis last van?
BAM! Lekker, 2-0 Berghuis
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Blij dat die weg is bij ons…Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:36:
Waar heeft Berghuis last van?
En bij PSV een heeel mooi doelpunt!!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
ISDoeEensGek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:37:
EN AJAX 1 WORDT KAMPIOEN!
Jij verwacht niet dat Heerenveen 3 doelpunten kan maken? Heb jij die aanval niet gezien?
Vind deze chaos met alle wedstrijden tegelijk wel heerlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 11-05-2022 20:39 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze moeten er gauw nog een paar bij prikken, straks is het doelsaldo nog bepalend!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gefeliciteerd Ajacieden!
Leuk dat Berghuis ook scoort, die liet even een bak frustratie eruit zeg
Leuk dat Berghuis ook scoort, die liet even een bak frustratie eruit zeg
Ik neem aan dat de VAR naar de penalty gaat kijken?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Sorry maar dat was duidelijk geen hands!! Onbegrijpelijk, daar moet de KNVB wat mee doen..
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
Morgen sorry zeggen!Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:41:
Sorry maar dat was duidelijk geen hands!! Onbegrijpelijk, daar moet de KNVB wat mee doen..
Kijk 'm blij zijn, mooi!
⏩ PVOutput☀️
KAMPIOENEN!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu durf ik het ook wel uit te spreken. Kampioenuhhh!!!!
Tomorrow is not today!

⏩ PVOutput☀️
2018/2019 kwam Heerenveen terug tot 4-4. Just saying…
Nou dit is wel klaar.
Zelfs Sparta - PEC is al niet spannend meer.
Zelfs Sparta - PEC is al niet spannend meer.
Misschien als Abe Lenstra ze zelf scoort, jaTyphone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:45:
2018/2019 kwam Heerenveen terug tot 4-4. Just saying…
Fortuna-Vitesse 1-0, ook mooi!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mijn voorspellingen gaan goed!Maarten_E schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:46:
Fortuna-Vitesse 1-0, ook mooi!
Doe dit eens niet
[ Voor 85% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:08 ]
Met de huidige stand zou de laatste ronde nog beslissend worden voor Sparta en Heracles..
Verliezer van die twee speelt namelijk nacompetitie.
⏩ PVOutput☀️
Doe dit eens niet
[ Voor 89% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:07 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doe dit eens niet
[ Voor 89% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:07 ]
Gefeliciteerd Ajax. Deze nederlaag was allang in gecalculeerd.
Wel bijzonder dat er amper herhalingen worden getoond. 1-0 en 3-0 heb ik me bedenkingen bij de scheids.
Wel bijzonder dat er amper herhalingen worden getoond. 1-0 en 3-0 heb ik me bedenkingen bij de scheids.
Doe jij eens rustig, m’n lachspieren gek!
Doe dit eens niet
[ Voor 87% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:08 ]
XXXVI
Doe dit eens niet]
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:08 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mooie eerste helft. Benieuwd wie de tweede helft invallen. Ihattaren mag wel wat minuten maken:)
Doe dit eens niet
Zo, dat is dan nog een mooie affiche inderdaad. Niet verwacht eigenlijk dat Heracles nog zo ver in de problemen zou kunnen komen.Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:49:
Met de huidige stand zou de laatste ronde nog beslissend worden voor Sparta en Heracles..
Doe dit eens niet
Elk jaar kijk ik het schakelprogramma en elk jaar vind ik het eigenlijk na een minuut of 20 echt een groot zooitje :’)
Ik kijk dat alleen als Ajax al kampioen is op dat moment haha. Waar is het spannend?dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:57:
Elk jaar kijk ik het schakelprogramma en elk jaar vind ik het eigenlijk na een minuut of 20 echt een groot zooitje :’)
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 11-05-2022 20:58 ]
Af en toe kijk ik dat een stukje met de KKD, maar is totaal niet te volgen wat er gebeurd eigenlijkdglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:57:
Ja, wat zou er aan de hand zijn he? Er zal vast iets van de KNVB achter zitten.bennieeee schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:53:
Gefeliciteerd Ajax. Deze nederlaag was allang in gecalculeerd.
⏩ PVOutput☀️
De degradatie is opzich nog wel spannend.. Rest is al zo beetje beslist volgens mijTyphone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:57:
[...]
Ik kijk dat alleen als Ajax al kampioen is op dat moment haha. Waar is het spannend?
Die gelijk en Fortuna verliezen zondag zou ook nog kunnen, dan is Fortuna veroordeeld tot de playoffs.Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:49:
Doelpunt van Cambuur ... wow!
Voor de hel hier losbreekt, vaste Ajaciden, van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap. Ik ga nog even in een hoekje als een echte Calimero huilen vanwege zondag.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De 2-0 van PSV ook heel erg mooi.
Plek 16 nog nietrik86 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:05:
Is op deze manier na vandaag eigenlijk alles opeens over/beslist?
Plek 1 en 2 wel.rik86 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:05:
Is op deze manier na vandaag eigenlijk alles opeens over/beslist?
Plek 18 en 17 ook wel.
Nacompetitie kan zondag nog beslist worden.
⏩ PVOutput☀️
Mag terecht boos op zichzelf zijn, wat een kans.Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:09:
Berghuis!?!?
Jah Guti heeft ook weer een vlammetje gevonden dit seizoen.. Beter want hebben volgend jaar wel wat vechters nodigOPSLAGHOND schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:04:
De 2-0 van PSV ook heel erg mooi.
Eeeeeeen toen was het alweer 1-1 lol
Gekkenhuis, wisselen in de 55e minuut, ten Hag toch, gekkie
BAM
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Zou de var hem nog afkeuren omdat er een vogel voorbij vloog?
Mazraoui krijgt meer respect vanuit de fans dan ik had verwacht.
⏩ PVOutput☀️
van Boekel belde net, alle doelpunten van PSV moeten worden geannuleerd wegens 3x aanvallend hands.
Ik denk eerder dat Erik twee van zijn lievelingetjes even een publiekswissel gunde.HansAnders07 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:19:
Pijnlijke wissel voor Haller zeg
Van heel het seizoen?carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:20:
van Boekel belde net, alle doelpunten van PSV moeten worden geannuleerd wegens 3x aanvallend hands.
Ja wat een heftige beelden. Tranen in me ogen.groggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:18:
https://twitter.com/ESPNn...erleden-vadera993a2bbb%2F
Zoontje van lukoki op het veld. Damn zeg
I said no.carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:20:
3-1 NEC, tuuurlijk.
Wel lekker eigenlijk zo feest in de arena kan je als fans lekker blijven zitten na de wedstrijd
Ja, hij heeft het nog eens nagekeken, duidelijk aanvallend hands bij alle doelpunten, degradatie!
Menneke is 7.....bennieeee schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:21:
[...]
Ja wat een heftige beelden. Tranen in me ogen.
PSV in de KKD, FC Eindhoven promoveert.carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:22:
[...]
Ja, hij heeft het nog eens nagekeken, duidelijk aanvallend hands bij alle doelpunten, degradatie!
As it should be.
Zit wel diep hé 😁carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:20:
Grootste angst van elke ouder natuurlijk. Je eigen kids niet zien opgroeien.
Zou het bij jou ook zitten als hij bij jouw club is. En niet de eerste keer bij een grote wedstrijd.
De kampioenswedstrijd is bijna gespeeld!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Hartverscheurend, zeker. Moet er niet aan denken dat mijn zoontje zonder papa of mama moet opgroeien. En dat zo te zien raakt me heel erg.groggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:18:
https://twitter.com/ESPNn...erleden-vadera993a2bbb%2F
Zoontje van lukoki op het veld. Damn zeg
⏩ PVOutput☀️
Helaas ben ik zo'n kind geweest, is vrij pijnlijk kan ik je vertellen. Gelukkig gaat het nu wat beter tussen ons.bennieeee schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:23:
[...]
Grootste angst van elke ouder natuurlijk. Je eigen kids niet zien opgroeien.
Ik vraag mij wel af of het handig was om dat kindje zo in het stadion te laten en zoveel aandacht te geven, is allemaal wel heel vers kan ik mij zo voorstellen.
Hopelijk scoort Willem II nog een keer, anders kun je met redelijke zekerheid 100 euro op een gelijkspel bij Heracles-Sparta zetten
PSV geeft even een pingel weg.
Verrassing!carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:27:
PSV en weggeven, ik krijg nachtmerries.
Psv en 2e helft weggevencarpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:27:
Name a more iconic duo
Ajax en kampioen worden.dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:28:
[...]
Psv en 2e helft weggeven
Name a more iconic duo
Pijnlijk maar waar
Ik ga Schmidt missen. Elke tweede helft de totale ineenstorting gaat verloren vrees ik.dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:28:
[...]
Psv en 2e helft weggeven
Name a more iconic duo
Doe dit eens niet
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:10 ]
Kan er om lachen omdat het seizoen in mijn hoofd toch al over was.. Maar als het echt nek aan nek was tot het eind had ik zuur geweest van al deze reacties joh
Doe dit eens niet
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:10 ]
Ha Siem mag weer meedoen in een kampioenswedstrijd.
⏩ PVOutput☀️
Haha dat zou ik zeer zeker ook zijn andersom. Maar dat hoort erbijdglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:32:
[...]
![]()
Kan er om lachen omdat het seizoen in mijn hoofd toch al over was.. Maar als het echt nek aan nek was tot het eind had ik zuur geweest van al deze reacties joh
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022