Float like a butterfly, sting like a bee.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Het is geen random trainer/club maar een trainer die zichzelf met enige regelmaat een bijzonder slecht verliezer toont.carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:33:
[...]
Ik zou mij vooral focussen op je club die weer kampioen is geworden i.p.v. de trainer van een random club.
XXXVI
Zie hem echt zo vaak in dit topic heh, maar eigenlijk zegt die toch echt niet zoiets geks op dat moment :’)snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:31:
Deze visionair was wat vroeg met zijn uitspraken maar vandaag mag ie het herhalen:
[YouTube: Roger Schmidt woedend na PSV - Ajax: "Give the cup to them today" 👀]
Ben benieuwd of er een remix komt als kampioensnummer. Wie heeft er wat muzikale skills alhier?
No worries, van jou kan ik het hebben.carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:33:
[...]
Ik zou mij vooral focussen op je club die weer kampioen is geworden i.p.v. de trainer van een random club.
*lief bedoeld.
En ja als ajacied lach je er nu natuurlijk om maar zonder die non-penalty had ik het nog moeten zien; plus werk aan de winkel op vele fronten voor Ajax. We zullen zien wie er volgend seizoen mag lachen.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Trieste taferelen op Het Kasteel. De fans van PEC Zwolle kunnen de huidige situatie niet verkroppen en smijten met meerdere stoeltjes. #spapec pic.twitter.com/v7hDKdRm8v
— Sander Verrips (@Sander_Verrips) 11 mei 2022
Eh tsja, ik hoor niet zo vaak trainers zeggen dat ze de concurrent maar de prijs moeten geven maar misschien laat mijn geheugen me gewoon in de steek.dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:35:
[...]
Zie hem echt zo vaak in dit topic heh, maar eigenlijk zegt die toch echt niet zoiets geks op dat moment :’)
Ze kelderen die stoeltjes zo hard naar beneden… Beetje als PEC zelf straks in de KKD
Net zoals Erik (bekerfinale).....en weer door.ephymerous schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:34:
[...]
Het is geen random trainer/club maar een trainer die zichzelf met enige regelmaat een bijzonder slecht verliezer toont.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Jawel, hij laat zich gaan als coach van een topclub. Nooit heel slim. Andersom zegt ten Hag 4 jaar nooit iets over een speler en nu hij weg gaat pikt hij opeens Berghuis eruit om openlijk te bekritiseren. Net zo slecht.dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:35:
[...]
Zie hem echt zo vaak in dit topic heh, maar eigenlijk zegt die toch echt niet zoiets geks op dat moment :’)
Dus.. Over een jaartje ofzoSempy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:36:
[...]
Zijn superpower, contract voor het leven, desnoods met rollator.
Blind gaat verder op gevoel?OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:38:
Blind gaat door als een cyborg, het begin is er.
Misschien in Nederland is dat raar.. Maar wat denk je van al die gekken (Guardiola etc.) langs de lijnTyphone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:37:
[...]
Jawel, hij laat zich gaan als coach van een topclub. Nooit heel slim. Andersom zegt ten Hag 4 jaar nooit iets over een speler en nu hij weg gaat pikt hij opeens Berghuis eruit om openlijk te bekritiseren. Net zo slecht.
Maar in Nederland zijn we wel wat nuchterder dan Schmidt was ja.. Ben benieuwd volgend jaar met Ruud.. Opzich een echte winnaar natuurlijk
Mwa, met jong PSV is het ook altijd voor komen en dan gelijk spelen of verliezen. Hij gaf aan er niet aan toe te zijn en opeens gaat hij het toch doen. En het ergste van allemaal. John de Jong als TD. Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap van 2022/2023dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:40:
[...]
Misschien in Nederland is dat raar.. Maar wat denk je van al die gekken (Guardiola etc.) langs de lijn![]()
Maar in Nederland zijn we wel wat nuchterder dan Schmidt was ja.. Ben benieuwd volgend jaar met Ruud.. Opzich een echte winnaar natuurlijk
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als Ajacied lijkt Ruud me heel saai. Van Bommel was ook echt grinniken af en toe wat een boel cynisme en calimero zat er in die man.dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:40:
[...]
Misschien in Nederland is dat raar.. Maar wat denk je van al die gekken (Guardiola etc.) langs de lijn![]()
Ruud komt over als gewoon een heel serieuze vakman. Booooorrrriiing.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Idd verlies nemen en weg met die vent.
Moet het zien.. Mercedes domineerde ook al jaren kijk hoe ze dit jaar zijn..carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:41:
[...]
Mwa, met jong PSV is het ook altijd voor komen en dan gelijk spelen of verliezen. Hij gaf aan er niet aan toe te zijn en opeens gaat hij het toch doen. En het ergste van allemaal. John de Jong als TD. Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap van 2022/2023
Ajax staat voor echt belangrijke maanden. Trainerswissel, technisch beleid wissels enzo.. Heel spannend weer volgend seizoen hoe ze er dan staan!
[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 12-05-2022 16:10 ]
Neem je ze dat kwalijk nadat het kampioenschap ze is afgepakt en ze toch sowieso tweede zijn?plizz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:42:
zo PSV - NEC 3 - 2. Ze hebben geen motivatie meer in Eindhoven?
Vlak Slot niet uit, die staat ook vaak als clown te acteren langs de lijndglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:40:
Misschien in Nederland is dat raar.. Maar wat denk je van al die gekken (Guardiola etc.) langs de lijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Afgepakt? Oh ja ze stonden natuurlijk 1ste.snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:43:
[...]
Neem je ze dat kwalijk nadat het kampioenschap ze is afgepakt en ze toch sowieso tweede zijn?
Jong is nooit een echte graadmeter als je het mij vraagt.carpebios schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:41:
[...]
Mwa, met jong PSV is het ook altijd voor komen en dan gelijk spelen of verliezen. Hij gaf aan er niet aan toe te zijn en opeens gaat hij het toch doen. En het ergste van allemaal. John de Jong als TD. Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap van 2022/2023
Noem het wat je wilt; je weet waar ik op doel. Ik vind het niet gek dat de motivatie dan weg is.
:strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vond hem juist heel sympathiek toen na Feyenoord - PSV;Han schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:43:
[...]
Vlak Slot niet uit, die staat ook vaak als clown te acteren langs de lijn
Ja weet niet van Slot kan ik het altijd hebben of zo omdat hij me wel altijd heel sympathiek overkomt maar hij is ook druk inderdaadHan schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:43:
[...]
Vlak Slot niet uit, die staat ook vaak als clown te acteren langs de lijn
Ja, die mag er van mij nog wel even in, Als is het maar als teken van steun.Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:43:
Geen Ihattaran? Maar wel Drama? Jeetje zeg.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
⏩ PVOutput☀️
Prijs nog wat verder opdrijven. Leuk dat iedereen roept dat hij terug moet maar Leipzig lacht zich toch de ballen uit de broek denk ik.
Je kunt iets niet afpakken wat je niet hebt. Bij winst was het alsnog 1 punt. Competitie wordt gelukkig beslist over 34 wedstrijden. Zoek de fout liever bij je eigen club waarom je niet doordrukt bij 0-2.snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:44:
[...]
Noem het wat je wilt; je weet waar ik op doel. Ik vind het niet gek dat de motivatie dan weg is.
Ajax is de terechte kampioen.
Iedereen krijgt een schaal van de KNVB.dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
Whut ze hebben de schaal al gegeven aan fans in het publiek
HAHAHAHA gast check anders mijn sig ff of kom hier eens wat vaker. Zoek de fout bij je eigen club. Kostelijk.Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
[...]
Je kunt iets niet afpakken wat je niet hebt. Bij winst was het alsnog 1 punt. Competitie wordt gelukkig beslist over 34 wedstrijden. Zoek de fout liever bij je eigen club waarom je niet doordrukt bij 0-2.
Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
[...]
Je kunt iets niet afpakken wat je niet hebt. Bij winst was het alsnog 1 punt. Competitie wordt gelukkig beslist over 34 wedstrijden. Zoek de fout liever bij je eigen club waarom je niet doordrukt bij 0-2.

De mooiste van het seizoen!
In opdracht van Schmidtdglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
Whut ze hebben de schaal al gegeven aan fans in het publiek
PSV niet.OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
Iedereen krijgt een schaal van de KNVB.
Tijd niet meer zo gezien! Prachtig!Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:47:
Komt ie aan, 90 minuten lang!
De mooiste van het seizoen!
Voor onze club uit Amsterdam,
Gekkehuis op de tribune,
Niemand die ons stoppen kan...

Ah nu komt de aap uit de mouw!snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
[...]
HAHAHAHA gast check anders mijn sig ff of kom hier eens wat vaker. Zoek de fout bij je eigen club. Kostelijk.
Ik check geen sigs. Ik dacht dat je een mauwende PSVer was die nog steeds liep te zeuren.snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
[...]
HAHAHAHA gast check anders mijn sig ff of kom hier eens wat vaker. Zoek de fout bij je eigen club. Kostelijk.

Wel denk ik dat hij echt voer gaat worden voor de Engelse media. Maar misschien gaat die daar ook mijn ongelijk bewijzen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b9ReM5Bkbe6FrCDzIWlWfZvr.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:46:
[...]
Een mauwende PSV-er, gast....... trieste winnaar.Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:49:
[...]
Ik check geen sigs. Ik dacht dat je een mauwende PSVer was die nog steeds liep te zeuren.
:strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large)
Edsooooooon!
⏩ PVOutput☀️
Als je hier nou vaker kwam herkende je wel wat namen denk ikDwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:49:
[...]
Ik check geen sigs. Ik dacht dat je een mauwende PSVer was die nog steeds liep te zeuren.
Nope! Die zit hier in de kelder!groggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:
Is onana er vanavond bij?
Die neemt een pilletje vanavond!!!!groggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:

Mag hopen dat alleen de spelers met een positieve bijdrage erbij zijn. Dus hopelijk nietgroggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:
Hoop het niet. Denk het niet. Care het niet.groggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:
@Moderators; kunnen we Onana op de zwarte lijst met lelijke woorden zetten zodat niemand het er ooit nog over mag hebben?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/udTGlFRvRrTfQgc6O1tPdajM.gif?f=user_large)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Ik herken wel wat namen. Niet van iedereen.dglavimans schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:
[...]
Als je hier nou vaker kwam herkende je wel wat namen denk ik
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 11-05-2022 21:53 ]
XXXVI

Ook daar geldt: Dat ligt niet aan deze wedstrijd.bennieeee schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:52:
Kolere ga je op deze manier plek 8 nog weggeven ook. Niet dat we het verdiend hebben maar dit is wel heel triest.
Shit, daar heb je 'mgroggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:

Met gemiddeld meer punten per pot dan de eerste seizoenshelft. Maar het niveau was stuk lager ja.ephymerous schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:53:
Gefeliciteerd allemaal! Het was een verschrikkelijke tweede seizoenshelft maar gelukkig wel met een prijs
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 11-05-2022 21:55 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wie?groggy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:
hhhb in het Russisch?
Thanks, Feyenoord bedankt. Hopelijk binnenkort nog een prijs voor een Nederlandse prijsAgent47 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:56:
Gefeliciteerd Ajacieden. X een Feyenoorder

XXXVI
Nope, persoonlijke redenen waardoor ik een hele tijd niet kon gaan.ephymerous schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:53:
[...]
Daar zat je tijdens de lockdown ook, toch?
Gefeliciteerd Ajax fans, uiteindelijk gewoon verdiend kampioen geworden. Zitten een paar pareltjes in dat team hoor.
Idd, en toch landskampioen, alweer.
⏩ PVOutput☀️
PSV heeft een denneappel en een JC schaal. Dat is net zo goed
Poll: Wat gebeurt eerst?
• Ajax de 4e ster (nog 4 titels nodig)
• PSV de 3e ster (nog 6 titels nodig)
• Feyenoord de 2e ster (nog 5 titels nodig)
Ook een poll maken? Klik hier
Manier hoe Daley het oppakt iedere keer is ook wel top. Ajacied in hart en nieren.Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:58:
Blind: "De fans en ik hebben moeilijke tijden soms"
Idd, en toch landskampioen, alweer.
Weet niet of de penningmeesters (of CFO's tegenwoordig) het daarmee eens zijn.Deadsy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:58:
[...]
Ach De Jong zou al dat extra geld toch maar uitgeven aan spelers voor op de bank of tribuneKoppensneller schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:00:
[...]
Weet niet of de penningmeesters (of CFO's tegenwoordig) het daarmee eens zijn.
Thanks dit vertel ik mijzelf als ik straks huilend in slaap valDeadsy schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:58:
[...]
63, (Gravenberch verkoop)Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:58:
Pff 45 miljoen heeft Ajax nu al binnen voor volgend seizoen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022