[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 290 ... 311 Laatste
Acties:
  • 481.984 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:35:
[...]

Gakpo zal wel weggaan, nu is hij natuurlijk goedkoop op te halen (hij heeft Europees niets laten zien).
Gotze zal wel achter Schmidt aan gaan.
Volgens deze ‘logica’ heeft Haller ook ‘niets laten zien’… :/

Dat elkaar vliegen afvangen is vermoeiend. Alsof jouw clubbril dat bepaalt - Nederlandse spelers als Gakpo zijn momenteel erg zeldzaam.

De lijst ‘meest interessante Nederlandse spelers’ voor ‘export’ in de ED is erg kort, en Gakpo staat daar zeer zeker op.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:40:
[...]

Keeper, hebben we al in huis?
Linksback, Wijndal? Mits oke in prijs. Gravenberch > Ihattaren. Antony > Berghuis.
Ik verwacht dat Taylor ook wel een serieuze optie voor het middenveld is volgend jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ramzzz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:56:
[...]

Dat elkaar vliegen afvangen is vermoeiend. Alsof jouw clubbril dat bepaalt - Nederlandse spelers als Gakpo zijn momenteel erg zeldzaam.

De lijst ‘meest interessante Nederlandse spelers’ voor ‘export’ in de ED is erg kort, en Gakpo staat daar zeer zeker op.
Haller europees niks laten zien? Wauw, dan zijn de standaarden wel heel hoog.

Gakpo is natuurlijk wel gewoon een speler met een enorm potentieel en zal gezien zijn resterende contractjaren heel veel opleveren bij een transfer deze zomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:44

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ramzzz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:56:
[...]

Haller heeft een paar keer gescoord in de CL. Gakpo heeft geen wedstrijd op EU niveau voor PSV beslist.
En ik ben niet voor Ajax ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:09
[...]

Linksback, Wijndal? Mits oke in prijs. Gravenberch > Ihattaren. Antony > Berghuis.
Keeper:
Maar die wordt (duidelijk) nog niet goed genoeg bevonden aangezien Stekelenburg steeds voor hem al wordt opgesteld, dus ik verwacht dat daar echt wel wat gaat gebeuren.

Linksback: Heb je nog niet, Wijndal is echt wel een ander type/ persoon dan waarmee Ajax nu vaak gespeeld heeft, en moet zelf willen (ik zie hem en Tadic wel flink botsen af en toe). Die heb je nog niet binnen.

Gravenberch: Ihataren zou dit wellicht kunnen, maar is er op dit moment niet klaar voor, afwachten hoe hij uit de zomer komt, maar denk dat ze niet volledig op hem zouden gokken.

Antony > Berghuis: Je ziet de laatste tijd dat zonder Antony en met Berghuis op rechts dat het niet zo goed loopt. Berghuis zou je achter de aanval moeten zetten, maar dan moet er nog iemand op rechtsbuiten bij.

Zonder aankopen, dus eigenlijk het zo doen als dat jij schetst zou Ajax i.m.h.o. een beste jas uit doen, maar ik denk dat ze daar geen genoegen mee willen nemen, om niet mee te kunnen doen in de poule in de CL (waarmee ik niet zeg dat dat niet kan, maar het zal ook een stukje gevoel zijn er alles aan gedaan te hebben).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Keeper, je kan met Gorter starten als de voorbereiding goed gaat maar twee, met alle respect, oude van dagen als backup keepers werkt niet. We hebben dat dit seizoen al meegemaakt dat Steek en Pasveer beide geblesseerd waren en we een noodgreep met Tyton moesten doen. Daar moet je dus iets van versterking bij hebben als 2e of 3e keeper.

Gravenberch en Ihattaren zijn geen vervangers van elkaar.

Antony kan je net met Berghuis vervangen, tenzij de tegenstanders voortaan alleen maar uit 6e klassers zaterdag bestaan. Met alle respect voor Berghuis maar op rechtsbuiten is het geen versterking voor Ajax. Ik moet er niet aan denken dat we met Tadic linksbuiten en Berghuis rechtsbuiten gaan spelen van beide komt geen snelheid en geen diepgaande actie. Daarmee niet gezegd dat Tadic en Berghuis niet uitermate nuttig kunnen zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:13:
[...]

Haller heeft een paar keer gescoord in de CL. Gakpo heeft geen wedstrijd op EU niveau voor PSV beslist.
En ik ben niet voor Ajax ;).
Niet mee eens, zonder Gakpo was PSV absoluut minder ver gekomen in Europa. Ik zie hem wel graag nog een jaartje bij PSV blijven ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:15:
[...]

Keeper:
Maar die wordt (duidelijk) nog niet goed genoeg bevonden aangezien Stekelenburg steeds voor hem al wordt opgesteld, dus ik verwacht dat daar echt wel wat gaat gebeuren.
Dat moet ook wel met 2 opa's achter Gorter.
Linksback: Heb je nog niet, Wijndal is echt wel een ander type/ persoon dan waarmee Ajax nu vaak gespeeld heeft, en moet zelf willen (ik zie hem en Tadic wel flink botsen af en toe). Die heb je nog niet binnen.
Dat botsen valt denk ik wel mee.. Die gast ziet snel genoeg wat Tadic er allemaal voor over heeft om fit te blijven
Gravenberch: Ihataren zou dit wellicht kunnen, maar is er op dit moment niet klaar voor, afwachten hoe hij uit de zomer komt, maar denk dat ze niet volledig op hem zouden gokken.

Antony > Berghuis: Je ziet de laatste tijd dat zonder Antony en met Berghuis op rechts dat het niet zo goed loopt. Berghuis zou je achter de aanval moeten zetten, maar dan moet er nog iemand op rechtsbuiten bij.

Zonder aankopen, dus eigenlijk het zo doen als dat jij schetst zou Ajax i.m.h.o. een beste jas uit doen, maar ik denk dat ze daar geen genoegen mee willen nemen, om niet mee te kunnen doen in de poule in de CL (waarmee ik niet zeg dat dat niet kan, maar het zal ook een stukje gevoel zijn er alles aan gedaan te hebben).
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen.
Anthony: Houden. Enige fatsoenlijke speler met snelheid. Tenzij er echt bizarre bedragen geboden worden.
Gravenberch->Ihattaren zou een enorm domme zet zijn. Ihattaren moet je niet naar eigen 16 willen laten meeverdedigen. Taylor zie ik ook de kar niet trekken met een Alvarez naast zich, dan verlies je teveel kwaliteit. Daar moet dus duidelijk een vervanger komen of Kudus moet alsnog het licht zien (ik denk dat ie het kan).
Trouwens, zou Rennes nog een keer met 25-30m komen voor Alvarez dan mag je van mij een strik om hem heen doen en em verkopen en dan Timber (Jurrien) op 6 zetten en bv Sanchez van de Spurs halen. Ik denk dat Timber op veel beter kan worden dan als CV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:15:
[...]

Keeper:
Waar je Stekelenburg zegt bedoel je eigenlijk Pasveer. Maar Gorter was sowieso niet voorzien als eerste keeper dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:27:
[...]

Dat moet ook wel met 2 opa's achter Gorter.

[...]

Dat botsen valt denk ik wel mee.. Die gast ziet snel genoeg wat Tadic er allemaal voor over heeft om fit te blijven
Wijndal is natuurlijk ook een aanvoerder en een beetje een gifkikker, het zijn echt 2 haantjes, Tadic en Wijndal, ik denk oprecht dat (zeker wanneer Tadic zo als een krant speelt, als hij nu een tijdje had gedaan) dat geen grote maatjes gaan zijn, maar laat me graag verrassen.
toolkist schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:27:
[...]
[...]

Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen.
Anthony: Houden. Enige fatsoenlijke speler met snelheid. Tenzij er echt bizarre bedragen geboden worden.
Gravenberch->Ihattaren zou een enorm domme zet zijn. Ihattaren moet je niet naar eigen 16 willen laten meeverdedigen. Taylor zie ik ook de kar niet trekken met een Alvarez naast zich, dan verlies je teveel kwaliteit. Daar moet dus duidelijk een vervanger komen of Kudus moet alsnog het licht zien (ik denk dat ie het kan).
Trouwens, zou Rennes nog een keer met 25-30m komen voor Alvarez dan mag je van mij een strik om hem heen doen en em verkopen en dan Timber (Jurrien) op 6 zetten en bv Sanchez van de Spurs halen. Ik denk dat Timber op veel beter kan worden dan als CV
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen. => Je benoemd dit alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, dat die zo teruggehaald kunnen worden.

Anthony houden: Lijkt mij de enige goede optie om aanvallend gezien niet een té grote jas uit te doen, vraag is of die nog houdbaar blijft, voorspellingen neigen vooralsnog dat die niet te houden is.

Gravenberch moet dus een vervanger krijgen, maar wie, met name omdat momenteel geen van de jeugdspelers of aankopen van (bijna) afgelopen seizoen daartoe in staat lijkt. Wellicht Kudus, maar die heeft het momenteel helemaal niet.

Er zijn mogelijkheden zat overigens op de markt hoor, maar die moeten wel willen, en Ajax moet het willen betalen. Ben heel benieuwd hoe de transferzomer gaat lopen (zeker nu Mr Overmars er niet meer is) en wat ze voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
PolarBear schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:34:
[...]

Waar je Stekelenburg zegt bedoel je eigenlijk Pasveer. Maar Gorter was sowieso niet voorzien als eerste keeper dit seizoen.
Nee hoor, ik bedoelde dat wanneer Pasveer wegviel, Stekelenburg werd opgesteld, of was Gorter echt ál die tijd gebleseerd ofzo? Ik bedoelde dus eigenlijk dat (zoals ik het begreep Stekelenburg ook voor Gorter in de pikorde staat of stond. Als je toch bezig moest met de keepers had Gorter dan lekker gebruikt, als je die echt goed genoeg acht als eerste keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wijndal presteert juist matig de laatste tijd, een overstap naar een andere club kan precies zijn wat hij nodig heeft om weer écht uit te blinken, of hij is het gewoon niet waard.

Ihattaren moet je maar afwachten of die drie wedstrijden op rij goed kan spelen zonder weer mentaal in de war te raken. Kans dat die op een zijspoor raakt is helaas nog steeds aanzienlijk, dat is nogal en gok.

Vergeleken met een Antony in goeden doen is Berghuis gewoon twee stappen terug. Qua positie zou Berghuis er wel kunnen staan maar die rendeerde juist weer boven verwachting op andere posities dus of dat verstandig is kan je je afvragen.

Edit:
Heb vanmiddag een dagpas ESPN bij Ziggo aangeklikt, maar staat daar nu gewoon geen prijs bij of heb ik daar gewoon niet op gelet. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 11-05-2022 18:03 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:02:
[...]

Edit:
Heb vanmiddag een dagpas ESPN bij Ziggo aangeklikt, maar staat daar nu gewoon geen prijs bij of heb ik daar gewoon niet op gelet. :?
Zijn gisteren verhoogd naar €150…
Heb je zomaar geklikt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

[...]

Ihattaren.. Ik denk het niet maar ik heb het graag mis..

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 15:56
Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:06:
[...]

Zijn gisteren verhoogd naar €150…
Heb je zomaar geklikt? :D
Een dagpas €150? Ik mis een grap hoop ik?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:46:
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen. => Je benoemd dit alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, dat die zo teruggehaald kunnen worden.
Ajax heeft zich al gemeld en Zirkzee mag weg bij Bayern. Dus ja, die kans zou ik best reëel achten als ze ervoor gaan. Haller ben je zo kwijt als je z'n zaakwaarnemer zegt dat ie voor 35 ofzo weg mag.
Anthony houden: Lijkt mij de enige goede optie om aanvallend gezien niet een té grote jas uit te doen, vraag is of die nog houdbaar blijft, voorspellingen neigen vooralsnog dat die niet te houden is.

Gravenberch moet dus een vervanger krijgen, maar wie, met name omdat momenteel geen van de jeugdspelers of aankopen van (bijna) afgelopen seizoen daartoe in staat lijkt. Wellicht Kudus, maar die heeft het momenteel helemaal niet.

Er zijn mogelijkheden zat overigens op de markt hoor, maar die moeten wel willen, en Ajax moet het willen betalen. Ben heel benieuwd hoe de transferzomer gaat lopen (zeker nu Mr Overmars er niet meer is) en wat ze voor elkaar krijgen.
Ik zou het wel geinig vinden als ze Xavi Simons ook proberen te halen. Die zou nog best eens in de Gravenberch rol als spelmaker kunnen passen. Transfervrij, hopelijk op zoek naar speeltijd ipv centen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
Xavi Simons is zo'n gehyped talent, dat is meer een marketing naam dan een goede voetballer.
Gezien hij bij Barcelona en PSG onder contract stond weet hij dat zelf ook en is het snel cashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Jeremiah St. Juste stapt over naar Sporting Lissabon en gaat CL spelen volgend seizoen:
https://nos.nl/artikel/24...-gaat-champions-league-in

Mooie stap voor hem, alleen jammer dat het naar een Portugese club is. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:00:
Xavi Simons is zo'n gehyped talent, dat is meer een marketing naam dan een goede voetballer.
Gezien hij bij Barcelona en PSG onder contract stond weet hij dat zelf ook en is het snel cashen...
En daarom wil PSG hem wel bij laten tekenen? Of überhaupt laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Maarten_E schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:36:
[...]

Je grappenmeter is stuk :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
ElPaco schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:20:
[...]

Je grappenmeter is stuk :p
Ahh wow, merci.
Als PSV fan valt er niet veel te lachen, zullen we maar zeggen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik vind het een spannend avondje.
Hopelijk vermorzeld PEC Zwolle Sparta vanavond finaal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:21:
Ik vind het een spannend avondje.
Hopelijk vermorzeld PEC Zwolle Sparta vanavond finaal.
Echt?
Heb persoonlijk liever Sparta in de ED, je weet dat Sparta spelers voor Ajax opleidt toch? Beter in de ED dan KKD. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maarten_E schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:22:
[...]

Echt?
Heb persoonlijk liever Sparta in de ED, je weet dat Sparta spelers voor Ajax opleidt toch? Beter in de ED dan KKD. ;)
Ja echt. Ik vind Zwolle een te grote club voor de KKD. En ik vind persoonlijk een mooie club.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Maarten_E schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:36:
[...]

Jazeker maar @Gonadan schrok even en dat toverde een glimlach op mijn gezicht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:41:
[...]

Ja echt. Ik vind Zwolle een te grote club voor de KKD. En ik vind persoonlijk een mooie club.
Ben het niet met je oneens maar ik heb dat met Sparta. Één van de oudste clubs van de ED, prachtige historie, en die Rotterdamse rivaliteit met de grote broer is ook mooi. Niet dat PEC geen mooie club is, maar liever Sparta.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ajax - Heerenveen 3-0

18’ Sven van Beek 1-0
42’ Sebastien Haller 2-0
86’ Sven van Beek 3-0

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geen wisselprogramma op de ESPN website :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Zin in! Gezonde spanning. Heb er wel vertrouwen in dat 't goed gaat komen. Fijne avond!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
Hoppa, daar gaan we!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:58:
Geen wisselprogramma op de ESPN website :?
Gemiste kans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hahaha ... Van Hooijdonk jr langzamer dan Blind jr ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Van Hooijdonk huurling van Bologna? Hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sven ... Die had moeten zitten joh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nico monster!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Niet stiekem songfestival kijken hè

🥳

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:05:
Hahaha ... Van Hooijdonk jr langzamer dan Blind jr ...
Ook wel lekker voor Blind dat niet iedereen 'm eruit sprint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ajax heeft ook altijd pech, uitgerekend de kampioenswedstrijd gaat Van Beek ineens verdedigen ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Sparta op 1-0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Waar wordt Feyenoord uitgezonden? Zie nergens op ESPN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Grudgie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:12:
ESPN 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:39
Grudgie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:12:
ESPN4

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Oh lekker dan. Die heb ik weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Is Blind vandaag extra traag? Leek wel of hij stil stond in dat duel met Sarr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Grudgie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:14:
[...]

Oh lekker dan. Die heb ik weer niet.
Internationale zender he, krijg je als Feyenoord het zo goed doet in Europa.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:16:
[...]

Internationale zender he, krijg je als Feyenoord het zo goed doet in Europa.
In Albanië willen ze ook kijken wat ze in huis halen hè.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, Utrecht heeft er ook geen zin meer in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
En zijn we al virtueel kampioen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de spanning, hoop ik op gelijkspel voor Ajax, winst PSV.
Winst PEC en verlies RKC, Fortuna en Willem 2.

Dat zou toch best wel een leuke laatste speelronde opleveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
Poh, wat een opkomst bij FC Twente..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
DoeEensGek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:18:
Als ze zo blijven spelen, wordt je geen kampioen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/68a359f1aa5976a3e92a65e71dcc9cd9/tenor.gif

Zo.. Langzaam.. Bij Ajax.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Aha, bam.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Bam!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
BAM

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bammmmm

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

NICO NICO NICO

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

FCKN Nico, held!

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 18:50
Even afwachten op de var? Kan nu maar 18 minuten terugspoelen :+

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04
Nico!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nicooooooooo! BAM! Lekker!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:56

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Stroperig begin, maar de eerste zit erin :)
Hopelijk ziet Ajax nu in dat als ze wat feller worden dit echt geen moeilijke wedstrijd hoeft te worden.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqslR1FOMOXVK9yCxpheyPyhGNA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
Over de lijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, gefeliciteerd met het kampioenschap, Ajacieden. ;) :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Oh gaan we weer....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 18:50
Hoppa! Ik gun m Nico van harte! :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ja, 100%, de doellijn :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Oh doelpunt jeej, var heeft zeker wisselkanaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

Tagliafico, mooier kan eigenlijk niet.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja die zat er duidelijk in. Netje bolde zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wie is de VAR bij Ajax? Mr Umlaut?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

DoeEensGek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:23:
Oh doelpunt jeej, var heeft zeker wisselkanaal.
Ff kijken.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/322f84e28fcb13aa51e24b99df9c9d24/tenor.gif

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
Precies diegene die je wilde dat zou scoren 😎

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:24:
Tagliafico, mooier kan eigenlijk niet.
Exact… gunfactor 1000 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
2-0 Sparta :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, heeft er wel schijn van dat die over de achterlijn was... :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Jalalalaaa AJAX AMSTERDAM!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PEC Zwolle kan inpakken. Jammer jammer. ;(

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:25:
Hmm, heeft er wel schijn van dat die over de achterlijn was... :X
Schijn bedriegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Echt dat 442 is toch om te janken. Een Haller die er ongeïnteresseerd bij loopt.

Je zou als ploeg toch gewoon schijt aan die gekke Ten Hag moeten hebben en 433 moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas de VAR ook. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
Bij aanvang van de wedstrijd al he

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:25:
Echt dat 442 is toch om te janken. Een Haller die er ongeïnteresseerd bij loopt.

Je zou als ploeg toch gewoon schijt aan die gekke Ten Hag moeten hebben en 433 moeten spelen.
Vind ik ook. Dit is tegen alles waar Ajax voor staat. Gewoon 4-3-3 en gaan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

PSV 1-0!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:51

Koppensneller

winterrrrrr

Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:25:

De helft van de tijd is het 433, als Klaassen tussen de twee aanvallers in gaat staan en ze met zijn drieën dezelfde loopacties maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Huh ik denk al jouw Ajax stream loopt voor??? Is het PSV…. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wat moet de var ermee? Die moet het ongelijk van de grens en scheids duidelijk bepalen. Dat is niet mogelijk in dit geval, dus geldig doelpunt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Koppensneller schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:27:
[...]

De helft van de tijd is het 433, als Klaassen tussen de twee aanvallers in gaat staan en ze met zijn drieën dezelfde loopacties maken.
Haller als rechtsbuiten heb je werkelijk niets aan. Hij ken niet rennen, passen is al lastig en een schieten is hij al verleerd.

442 met een ruit is niet het 433 van Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Johan is er elke keer snel bij.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:27:
[...]

Huh ik denk al jouw Ajax stream loopt voor??? Is het PSV…. :+
Denk je nou echt dat ik Ajax ga BAM'en in de Eredivisie? De naïviteit. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Bammmm!

Mooie aanval!

[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 11-05-2022 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
Berghius!

[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 11-05-2022 20:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Bam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
Berghuis is boos, maar hij scoort wel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqslR1FOMOXVK9yCxpheyPyhGNA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large
2-0 PSV!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam!!!

Slechtste corner ooit btw.

Pagina: 1 ... 290 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022