"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik verwacht dat Taylor ook wel een serieuze optie voor het middenveld is volgend jaar.Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:40:
[...]
Keeper, hebben we al in huis?
Linksback, Wijndal? Mits oke in prijs. Gravenberch > Ihattaren. Antony > Berghuis.
Haller europees niks laten zien? Wauw, dan zijn de standaarden wel heel hoog.Ramzzz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Volgens deze ‘logica’ heeft Haller ook ‘niets laten zien’…
Dat elkaar vliegen afvangen is vermoeiend. Alsof jouw clubbril dat bepaalt - Nederlandse spelers als Gakpo zijn momenteel erg zeldzaam.
De lijst ‘meest interessante Nederlandse spelers’ voor ‘export’ in de ED is erg kort, en Gakpo staat daar zeer zeker op.
Gakpo is natuurlijk wel gewoon een speler met een enorm potentieel en zal gezien zijn resterende contractjaren heel veel opleveren bij een transfer deze zomer.
Haller heeft een paar keer gescoord in de CL. Gakpo heeft geen wedstrijd op EU niveau voor PSV beslist.Ramzzz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:56:
[...]
Volgens deze ‘logica’ heeft Haller ook ‘niets laten zien’…
Dat elkaar vliegen afvangen is vermoeiend. Alsof jouw clubbril dat bepaalt - Nederlandse spelers als Gakpo zijn momenteel erg zeldzaam.
De lijst ‘meest interessante Nederlandse spelers’ voor ‘export’ in de ED is erg kort, en Gakpo staat daar zeer zeker op.
En ik ben niet voor Ajax
Keeper:Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:40:
[...]
Linksback, Wijndal? Mits oke in prijs. Gravenberch > Ihattaren. Antony > Berghuis.
Maar die wordt (duidelijk) nog niet goed genoeg bevonden aangezien Stekelenburg steeds voor hem al wordt opgesteld, dus ik verwacht dat daar echt wel wat gaat gebeuren.
Linksback: Heb je nog niet, Wijndal is echt wel een ander type/ persoon dan waarmee Ajax nu vaak gespeeld heeft, en moet zelf willen (ik zie hem en Tadic wel flink botsen af en toe). Die heb je nog niet binnen.
Gravenberch: Ihataren zou dit wellicht kunnen, maar is er op dit moment niet klaar voor, afwachten hoe hij uit de zomer komt, maar denk dat ze niet volledig op hem zouden gokken.
Antony > Berghuis: Je ziet de laatste tijd dat zonder Antony en met Berghuis op rechts dat het niet zo goed loopt. Berghuis zou je achter de aanval moeten zetten, maar dan moet er nog iemand op rechtsbuiten bij.
Zonder aankopen, dus eigenlijk het zo doen als dat jij schetst zou Ajax i.m.h.o. een beste jas uit doen, maar ik denk dat ze daar geen genoegen mee willen nemen, om niet mee te kunnen doen in de poule in de CL (waarmee ik niet zeg dat dat niet kan, maar het zal ook een stukje gevoel zijn er alles aan gedaan te hebben).
Keeper, je kan met Gorter starten als de voorbereiding goed gaat maar twee, met alle respect, oude van dagen als backup keepers werkt niet. We hebben dat dit seizoen al meegemaakt dat Steek en Pasveer beide geblesseerd waren en we een noodgreep met Tyton moesten doen. Daar moet je dus iets van versterking bij hebben als 2e of 3e keeper.Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:40:
[...]
Gravenberch en Ihattaren zijn geen vervangers van elkaar.
Antony kan je net met Berghuis vervangen, tenzij de tegenstanders voortaan alleen maar uit 6e klassers zaterdag bestaan. Met alle respect voor Berghuis maar op rechtsbuiten is het geen versterking voor Ajax. Ik moet er niet aan denken dat we met Tadic linksbuiten en Berghuis rechtsbuiten gaan spelen van beide komt geen snelheid en geen diepgaande actie. Daarmee niet gezegd dat Tadic en Berghuis niet uitermate nuttig kunnen zijn.
Niet mee eens, zonder Gakpo was PSV absoluut minder ver gekomen in Europa. Ik zie hem wel graag nog een jaartje bij PSV blijvenStimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:13:
[...]
Haller heeft een paar keer gescoord in de CL. Gakpo heeft geen wedstrijd op EU niveau voor PSV beslist.
En ik ben niet voor Ajax.
Dat moet ook wel met 2 opa's achter Gorter.jbdeiman schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Keeper:
Maar die wordt (duidelijk) nog niet goed genoeg bevonden aangezien Stekelenburg steeds voor hem al wordt opgesteld, dus ik verwacht dat daar echt wel wat gaat gebeuren.
Dat botsen valt denk ik wel mee.. Die gast ziet snel genoeg wat Tadic er allemaal voor over heeft om fit te blijvenLinksback: Heb je nog niet, Wijndal is echt wel een ander type/ persoon dan waarmee Ajax nu vaak gespeeld heeft, en moet zelf willen (ik zie hem en Tadic wel flink botsen af en toe). Die heb je nog niet binnen.
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen.Gravenberch: Ihataren zou dit wellicht kunnen, maar is er op dit moment niet klaar voor, afwachten hoe hij uit de zomer komt, maar denk dat ze niet volledig op hem zouden gokken.
Antony > Berghuis: Je ziet de laatste tijd dat zonder Antony en met Berghuis op rechts dat het niet zo goed loopt. Berghuis zou je achter de aanval moeten zetten, maar dan moet er nog iemand op rechtsbuiten bij.
Zonder aankopen, dus eigenlijk het zo doen als dat jij schetst zou Ajax i.m.h.o. een beste jas uit doen, maar ik denk dat ze daar geen genoegen mee willen nemen, om niet mee te kunnen doen in de poule in de CL (waarmee ik niet zeg dat dat niet kan, maar het zal ook een stukje gevoel zijn er alles aan gedaan te hebben).
Anthony: Houden. Enige fatsoenlijke speler met snelheid. Tenzij er echt bizarre bedragen geboden worden.
Gravenberch->Ihattaren zou een enorm domme zet zijn. Ihattaren moet je niet naar eigen 16 willen laten meeverdedigen. Taylor zie ik ook de kar niet trekken met een Alvarez naast zich, dan verlies je teveel kwaliteit. Daar moet dus duidelijk een vervanger komen of Kudus moet alsnog het licht zien (ik denk dat ie het kan).
Trouwens, zou Rennes nog een keer met 25-30m komen voor Alvarez dan mag je van mij een strik om hem heen doen en em verkopen en dan Timber (Jurrien) op 6 zetten en bv Sanchez van de Spurs halen. Ik denk dat Timber op veel beter kan worden dan als CV
Waar je Stekelenburg zegt bedoel je eigenlijk Pasveer. Maar Gorter was sowieso niet voorzien als eerste keeper dit seizoen.jbdeiman schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Keeper:
Wijndal is natuurlijk ook een aanvoerder en een beetje een gifkikker, het zijn echt 2 haantjes, Tadic en Wijndal, ik denk oprecht dat (zeker wanneer Tadic zo als een krant speelt, als hij nu een tijdje had gedaan) dat geen grote maatjes gaan zijn, maar laat me graag verrassen.toolkist schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:27:
[...]
Dat moet ook wel met 2 opa's achter Gorter.
[...]
Dat botsen valt denk ik wel mee.. Die gast ziet snel genoeg wat Tadic er allemaal voor over heeft om fit te blijven
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen. => Je benoemd dit alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, dat die zo teruggehaald kunnen worden.toolkist schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:27:
[...]
[...]
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen.
Anthony: Houden. Enige fatsoenlijke speler met snelheid. Tenzij er echt bizarre bedragen geboden worden.
Gravenberch->Ihattaren zou een enorm domme zet zijn. Ihattaren moet je niet naar eigen 16 willen laten meeverdedigen. Taylor zie ik ook de kar niet trekken met een Alvarez naast zich, dan verlies je teveel kwaliteit. Daar moet dus duidelijk een vervanger komen of Kudus moet alsnog het licht zien (ik denk dat ie het kan).
Trouwens, zou Rennes nog een keer met 25-30m komen voor Alvarez dan mag je van mij een strik om hem heen doen en em verkopen en dan Timber (Jurrien) op 6 zetten en bv Sanchez van de Spurs halen. Ik denk dat Timber op veel beter kan worden dan als CV
Anthony houden: Lijkt mij de enige goede optie om aanvallend gezien niet een té grote jas uit te doen, vraag is of die nog houdbaar blijft, voorspellingen neigen vooralsnog dat die niet te houden is.
Gravenberch moet dus een vervanger krijgen, maar wie, met name omdat momenteel geen van de jeugdspelers of aankopen van (bijna) afgelopen seizoen daartoe in staat lijkt. Wellicht Kudus, maar die heeft het momenteel helemaal niet.
Er zijn mogelijkheden zat overigens op de markt hoor, maar die moeten wel willen, en Ajax moet het willen betalen. Ben heel benieuwd hoe de transferzomer gaat lopen (zeker nu Mr Overmars er niet meer is) en wat ze voor elkaar krijgen.
Nee hoor, ik bedoelde dat wanneer Pasveer wegviel, Stekelenburg werd opgesteld, of was Gorter echt ál die tijd gebleseerd ofzo? Ik bedoelde dus eigenlijk dat (zoals ik het begreep Stekelenburg ook voor Gorter in de pikorde staat of stond. Als je toch bezig moest met de keepers had Gorter dan lekker gebruikt, als je die echt goed genoeg acht als eerste keeper.PolarBear schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:34:
[...]
Waar je Stekelenburg zegt bedoel je eigenlijk Pasveer. Maar Gorter was sowieso niet voorzien als eerste keeper dit seizoen.
Wijndal presteert juist matig de laatste tijd, een overstap naar een andere club kan precies zijn wat hij nodig heeft om weer écht uit te blinken, of hij is het gewoon niet waard.Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:40:
Ihattaren moet je maar afwachten of die drie wedstrijden op rij goed kan spelen zonder weer mentaal in de war te raken. Kans dat die op een zijspoor raakt is helaas nog steeds aanzienlijk, dat is nogal en gok.
Vergeleken met een Antony in goeden doen is Berghuis gewoon twee stappen terug. Qua positie zou Berghuis er wel kunnen staan maar die rendeerde juist weer boven verwachting op andere posities dus of dat verstandig is kan je je afvragen.
Edit:
Heb vanmiddag een dagpas ESPN bij Ziggo aangeklikt, maar staat daar nu gewoon geen prijs bij of heb ik daar gewoon niet op gelet.
[ Voor 7% gewijzigd door Gonadan op 11-05-2022 18:03 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zijn gisteren verhoogd naar €150…Gonadan schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:02:
[...]
Edit:
Heb vanmiddag een dagpas ESPN bij Ziggo aangeklikt, maar staat daar nu gewoon geen prijs bij of heb ik daar gewoon niet op gelet.
Heb je zomaar geklikt?
Ihattaren.. Ik denk het niet maar ik heb het graag mis..Stimulate14 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 15:40:
[...]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Een dagpas €150? Ik mis een grap hoop ik?Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:06:
[...]
Zijn gisteren verhoogd naar €150…
Heb je zomaar geklikt?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ajax heeft zich al gemeld en Zirkzee mag weg bij Bayern. Dus ja, die kans zou ik best reëel achten als ze ervoor gaan. Haller ben je zo kwijt als je z'n zaakwaarnemer zegt dat ie voor 35 ofzo weg mag.jbdeiman schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:46:
Haller verkopen->Brobbey en Zirkzee voor terughalen. => Je benoemd dit alsof dit de normaalste zaak van de wereld is, dat die zo teruggehaald kunnen worden.
Ik zou het wel geinig vinden als ze Xavi Simons ook proberen te halen. Die zou nog best eens in de Gravenberch rol als spelmaker kunnen passen. Transfervrij, hopelijk op zoek naar speeltijd ipv centen...Anthony houden: Lijkt mij de enige goede optie om aanvallend gezien niet een té grote jas uit te doen, vraag is of die nog houdbaar blijft, voorspellingen neigen vooralsnog dat die niet te houden is.
Gravenberch moet dus een vervanger krijgen, maar wie, met name omdat momenteel geen van de jeugdspelers of aankopen van (bijna) afgelopen seizoen daartoe in staat lijkt. Wellicht Kudus, maar die heeft het momenteel helemaal niet.
Er zijn mogelijkheden zat overigens op de markt hoor, maar die moeten wel willen, en Ajax moet het willen betalen. Ben heel benieuwd hoe de transferzomer gaat lopen (zeker nu Mr Overmars er niet meer is) en wat ze voor elkaar krijgen.
Gezien hij bij Barcelona en PSG onder contract stond weet hij dat zelf ook en is het snel cashen...
https://nos.nl/artikel/24...-gaat-champions-league-in
Mooie stap voor hem, alleen jammer dat het naar een Portugese club is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En daarom wil PSG hem wel bij laten tekenen? Of überhaupt laten spelen?dutchgio schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:00:
Xavi Simons is zo'n gehyped talent, dat is meer een marketing naam dan een goede voetballer.
Gezien hij bij Barcelona en PSG onder contract stond weet hij dat zelf ook en is het snel cashen...
Ahh wow, merci.
Als PSV fan valt er niet veel te lachen, zullen we maar zeggen.
Hopelijk vermorzeld PEC Zwolle Sparta vanavond finaal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Echt?Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:21:
Ik vind het een spannend avondje.
Hopelijk vermorzeld PEC Zwolle Sparta vanavond finaal.
Heb persoonlijk liever Sparta in de ED, je weet dat Sparta spelers voor Ajax opleidt toch? Beter in de ED dan KKD.
Ja echt. Ik vind Zwolle een te grote club voor de KKD. En ik vind persoonlijk een mooie club.Maarten_E schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:22:
[...]
Echt?
Heb persoonlijk liever Sparta in de ED, je weet dat Sparta spelers voor Ajax opleidt toch? Beter in de ED dan KKD.
⏩ PVOutput☀️
Ben het niet met je oneens maar ik heb dat met Sparta. Één van de oudste clubs van de ED, prachtige historie, en die Rotterdamse rivaliteit met de grote broer is ook mooi. Niet dat PEC geen mooie club is, maar liever Sparta.Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:41:
[...]
Ja echt. Ik vind Zwolle een te grote club voor de KKD. En ik vind persoonlijk een mooie club.
18’ Sven van Beek 1-0
42’ Sebastien Haller 2-0
86’ Sven van Beek 3-0
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
🥳
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ook wel lekker voor Blind dat niet iedereen 'm eruit sprint.OPSLAGHOND schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:05:
Hahaha ... Van Hooijdonk jr langzamer dan Blind jr ...
ESPN 4Grudgie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:12:
Waar wordt Feyenoord uitgezonden? Zie nergens op ESPN.
ESPN4Grudgie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:12:
Waar wordt Feyenoord uitgezonden? Zie nergens op ESPN.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Oh lekker dan. Die heb ik weer niet.
Internationale zender he, krijg je als Feyenoord het zo goed doet in Europa.
⏩ PVOutput☀️
In Albanië willen ze ook kijken wat ze in huis halen hè.Quad schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:16:
[...]
Internationale zender he, krijg je als Feyenoord het zo goed doet in Europa.
Verwijderd
Winst PEC en verlies RKC, Fortuna en Willem 2.
Dat zou toch best wel een leuke laatste speelronde opleveren.
Als ze zo blijven spelen, wordt je geen kampioenDoeEensGek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:18:
En zijn we al virtueel kampioen?

Zo.. Langzaam.. Bij Ajax.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:56
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Stroperig begin, maar de eerste zit erinDoeEensGek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:18:
Hopelijk ziet Ajax nu in dat als ze wat feller worden dit echt geen moeilijke wedstrijd hoeft te worden.
:strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
Ja, 100%, de doellijnJanW schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:22:
Over de lijn?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ja die zat er duidelijk in. Netje bolde zelfs!JanW schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:22:
Over de lijn?
Ff kijken.DoeEensGek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:23:
Oh doelpunt jeej, var heeft zeker wisselkanaal.

⏩ PVOutput☀️
Exact… gunfactor 1000snmght schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:24:
Tagliafico, mooier kan eigenlijk niet.
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
Schijn bedriegt.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:25:
Hmm, heeft er wel schijn van dat die over de achterlijn was...
Yaay!
Lekkah!!
Je zou als ploeg toch gewoon schijt aan die gekke Ten Hag moeten hebben en 433 moeten spelen.
Bij aanvang van de wedstrijd al heDoeEensGek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:18:
Vind ik ook. Dit is tegen alles waar Ajax voor staat. Gewoon 4-3-3 en gaanDwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:25:
Echt dat 442 is toch om te janken. Een Haller die er ongeïnteresseerd bij loopt.
Je zou als ploeg toch gewoon schijt aan die gekke Ten Hag moeten hebben en 433 moeten spelen.
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
PSV 1-0!
De helft van de tijd is het 433, als Klaassen tussen de twee aanvallers in gaat staan en ze met zijn drieën dezelfde loopacties maken.Dwight84 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:25:
Echt dat 442 is toch om te janken. Een Haller die er ongeïnteresseerd bij loopt.
Huh ik denk al jouw Ajax stream loopt voor??? Is het PSV….
Wat moet de var ermee? Die moet het ongelijk van de grens en scheids duidelijk bepalen. Dat is niet mogelijk in dit geval, dus geldig doelpunt.
18 - @AFCAjax's Dusan Tadic provided 18 assists this Eredivisie season, this century only Luciano Narsingh and Ugur Yildirim gave more assists in a single Eredivisie campaign. Schaal? pic.twitter.com/oyMUSdDWC3
— OptaJohan (@OptaJohan) 11 mei 2022
Haller als rechtsbuiten heb je werkelijk niets aan. Hij ken niet rennen, passen is al lastig en een schieten is hij al verleerd.Koppensneller schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:27:
[...]
De helft van de tijd is het 433, als Klaassen tussen de twee aanvallers in gaat staan en ze met zijn drieën dezelfde loopacties maken.
442 met een ruit is niet het 433 van Ajax.
Johan is er elke keer snel bij.
⏩ PVOutput☀️
Denk je nou echt dat ik Ajax ga BAM'en in de Eredivisie? De naïviteit.Typhone schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:27:
[...]
Huh ik denk al jouw Ajax stream loopt voor??? Is het PSV….
[ Voor 11% gewijzigd door Gynnad op 11-05-2022 20:36 ]
:strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
2-0 PSV!
Slechtste corner ooit btw.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022