Tadic op 10 zorgt voor onrust bij AZ. Stuk beter zo dan op links in elk geval.
In voetbal kan alles, zeker met een zakje geld.dutchgio schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:46:
[...]
Dat had hij een jaar eerder moeten doen, gaat nu niet gebeuren. Of je moet hem weer huren.
Kennelijk zijn er geen snelle vleugelspelers die goed genoeg zijn? En dan vraag ik me af: waarom leidt men die niet meer op?Han schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:56:
Ajax weer met een 4-4-2 opstelling, zonder vleugelspelers, man man man. Makkie voor AZ om dit te verdedigen, alles door het centrum. Hopen dat Haller zich laat uitzakken uit de spits om de ballen door te koppen naar Brobby en een doorgeschoven Klaassen. Voor de rest heb ik er een hard hoofd in zonder buitenspelers. Ajax in een 4-4-2 vind ik gewoon tegen alles in waar Ajax voor staat.
Je gaat in dit soort wedstrijden ook geen Jong Ajax spelers erbij halen omdat je perse een vleugelspeler nodig hebt. Het gaat nu om winnen en je beste krachten in het veld zetten.D-e-n schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:48:
[...]
Kennelijk zijn er geen snelle vleugelspelers die goed genoeg zijn? En dan vraag ik me af: waarom leidt men die niet meer op?
Dat snap ik wel hoor. Maar als er geklaagd wordt over 442 is dat wat ik me afvraag.PolarBear schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:49:
[...]
Je gaat in dit soort wedstrijden ook geen Jong Ajax spelers erbij halen omdat je perse een vleugelspeler nodig hebt. Het gaat nu om winnen en je beste krachten in het veld zetten.
Gaat best aardig tot nu toe anders..Han schreef op zondag 8 mei 2022 @ 13:56:
Ajax weer met een 4-4-2 opstelling, zonder vleugelspelers, man man man. Makkie voor AZ om dit te verdedigen, alles door het centrum. Hopen dat Haller zich laat uitzakken uit de spits om de ballen door te koppen naar Brobby en een doorgeschoven Klaassen. Voor de rest heb ik er een hard hoofd in zonder buitenspelers. Ajax in een 4-4-2 vind ik gewoon tegen alles in waar Ajax voor staat.
En we hebben nog 5 punten nodig dit seizoen, eerlijk gezegd maakt mij het niet uit in welke formatie zo lang we aan het einde van het seizoen maar met de schaal staan.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ga er niet over klagen voorlopig. Er is totaal geen diepte op de flanken momenteel dus 4-4-2 is prima.D-e-n schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:51:
[...]
Dat snap ik wel hoor. Maar als er geklaagd wordt over 442 is dat wat ik me afvraag.
Nico pakt het anders goed op door te combineren en van links de voorzet te geven. Zolang hij dan weer op tijd achterin is, geen probleem.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ongeacht het systeem is het achterin ouderwets zwak. Hoezo AZ geen geel krijgt bij die overtreding op Brobbey is mij een raadsel?
[ Voor 43% gewijzigd door ephymerous op 08-05-2022 14:54 ]
XXXVI
Die zijn er wel, maar Ten Hag speelt liever betonvoetbal dan jeugdspelers de kans te gevenD-e-n schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:48:
[...]
Kennelijk zijn er geen snelle vleugelspelers die goed genoeg zijn? En dan vraag ik me af: waarom leidt men die niet meer op?
En nu fluit Highler een schouderduw af?

[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 08-05-2022 15:01 ]
XXXVI
Voor een schouderduw hoef je normaal niet te fluiten
Higler is bij far de slechtste en meest partijdige scheids van Nederland
Edit: En hij blijft bezig
Edit: En hij blijft bezig
[ Voor 16% gewijzigd door Terranova op 08-05-2022 14:58 ]
Dat AZ publiek houdt ook niet van voetbal he. Je hoort ze niet, ze zijn er wel. Lijkt wel zo’n corona deuntje eronder gemonteerd met een Ajax uitvak zachtjes erbij.
Wie zijn dat dan? Die Daramy viel ook tegen? Unuvar is geen vleugelspeler met diepte toch? Hansen hoor je ook nooit van.Terwijl Taylor wel een kans krijgtTerranova schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:55:
[...]
Die zijn er wel, maar Ten Hag speelt liever betonvoetbal dan jeugdspelers de kans te geven
Unuvar mag niet eens op de bank zitten. Maar Daramy en Hansen zitten op de bank. De enige reden dat Taylor de kans krijgt is omdat er blessures zijn/waren. Blijkbaar is hij al gelijk goed genoeg voor de basis, dus vraag je je af waarom hij niet eerder de kans kreeg.D-e-n schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:03:
[...]
Wie zijn dat dan? Die Daramy viel ook tegen? Unuvar is geen vleugelspeler met diepte toch? Hansen hoor je ook nooit van.Terwijl Taylor wel een kans krijgt
Wat een vreselijk slecht voetbal, amper aan te gluren.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Wat een onzin.simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:07:
FC lange balsimons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:07:

XXXVI
Is dat beter dan AZ-Ajax?
:strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
Hoppaaaa
Ff VAR afwachten of het geen overtreding is door Brobbey?
⏩ PVOutput☀️
BAM! De verdiende voorsprong, lekker, Brobby, beest
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik wacht met juichen tot de aftrap. De var kan zo nog wat in de 24e minuut vinden.
/edit
BAM!
/edit
BAM!
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 08-05-2022 15:14 ]
XXXVI
Mooie assist Taylor
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Oeh, ze hebben niks gevonden.Quad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:14:
Ff VAR afwachten of het geen overtreding is door Brobbey?
Jeuj, bam+1
⏩ PVOutput☀️
Ff serieus dit is toch geen penal voor Vitesse.
jaapstobbe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:15:
wel even vasthouden tot de rust, Ajax kennende...

⏩ PVOutput☀️
Echt Higler, kan je nog partijdiger zijn. Martins Indi trekt aan't shirtje en verlies vervolgens 't duel tegen Brobbey en krijgt alsnog de vrije trap mee
Wat is die scheids toch blind zeg. Brobbey wordt overduidelijk vastgehouden en krijgt dan de overtreding tegen omdat hij zich losrukt.
Tomorrow is not today!
AZ zie ik er nu wel dik af gaan, totaal onmachtig. Ajax pikt zo’n goal gewoon mee op basis van wat individuele kwaliteit, dat heeft AZ niet
Mogelijke overtreding Mario Melchiot hoorde ik…ephymerous schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:14:
Ik wacht met juichen tot de aftrap. De var kan zo nog wat in de 24e minuut vinden.
/edit
BAM!
Slecht gefloten net van Higler. Was al een overtreding op Brobbey. Hij kan totaal niet doorlopen door Martens Indi.
Brobbey krijgt praktisch alles tegen van Higler
Belangrijkste liet ie doorspelen. Beetje een vage figuur die Higler. Absolute top is het niet.Terranova schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:21:
Brobbey krijgt praktisch alles tegen van Higler
Higler is sowieso een aanfluiting voor het scheidsrechterskorps. Vanaf z'n 1e wedstrijd is hij zelf al te bepalend in wedstrijden en bepaald hij zijn eigen regels.
Nijhuis kan er wat van, maar die doet het vaak op een goede manier, Higler niet.
Nijhuis kan er wat van, maar die doet het vaak op een goede manier, Higler niet.
⏩ PVOutput☀️
Bam!
Ik zie net de herhaling, sta je vast op de Waalbrug gaan die eikels scoren ...
Hummzz ... misschien nog een keertje naar de Waalbrug rijden voor de zekerheid ...
Hummzz ... misschien nog een keertje naar de Waalbrug rijden voor de zekerheid ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik vind het wel grappig dat er op nu.nl iemand in de comments sectie reageert, die meent dat Higler zo pro-ajax is, en alles van Brobbey maar laat gaan of afzwakt.
Lijkt me toch knap dat je het uberhaupt zo kunt interpreteren, ongeacht voor welke club je bent...
Lijkt me toch knap dat je het uberhaupt zo kunt interpreteren, ongeacht voor welke club je bent...
Als je echt vast staat en niet kan rijden: telefoon met ESPN voor je snelheidsmeter zettenOPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:32:
Bam!
Wat een onzin, Nijhuis maakt zijn eigen regels en regelmatig mond dat uit in een puinhoop. En dan mag hij dat goed praten bij VI.Quad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:23:
Higler is sowieso een aanfluiting voor het scheidsrechterskorps. Vanaf z'n 1e wedstrijd is hij zelf al te bepalend in wedstrijden en bepaald hij zijn eigen regels.
Laten scheidsrechters maar eens gewoon de regels gebruiken en dat op een goede manier doen. Daarna kijken we wel verder.
Mocht hij goed praten. Niet hardop zeggen VI gek! Half Hilversum krijgt een beroerte of #MeToo herinnering als ze dat horen. Dalijk cancelen ze jou ookPolarBear schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:35:
[...]
Wat een onzin, Nijhuis maakt zijn eigen regels en regelmatig mond dat uit in een puinhoop. En dan mag hij dat goed praten bij VI.
Laten scheidsrechters maar eens gewoon de regels gebruiken en dat op een goede manier doen. Daarna kijken we wel verder.
Zit nu op de bank, maar op de Waalbrug kwamen twee busjes met ME'ers met loeiende sirenes voorbij en die gingen richting Arnhem.dr.lowtune schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:34:
[...]
Als je echt vast staat en niet kan rijden: telefoon met ESPN voor je snelheidsmeter zetten
Ze gingen te snel om me als vrijwilliger aan te melden, maar ik denk dat ze graag daar wat willen gaan meppen met toestemming.
Poh wat een kans
Vroeg het laatst nog aan de wijkagent die onze kindjes kwam vermaken, ze doen helaas niet aan vrijwillige MEOPSLAGHOND schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:39:
[...]
Zit nu op de bank, maar op de Waalbrug kwamen twee busjes met ME'ers met loeiende sirenes voorbij en die gingen richting Arnhem.
Ze gingen te snel om me als vrijwilliger aan te melden, maar ik denk dat ze graag daar wat willen gaan meppen met toestemming.
Gepiel van Klaassen de hele tijd. Wat speelt die matig in de passing en keuzes.
Jan Klaassen ...Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:44:
Gepiel van Klaassen de hele tijd. Wat speelt die matig in de passing en keuzes.
“Sterkhouders” Blind en Klaassen vallen vies tegen.
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 08-05-2022 15:46 ]
XXXVI
Wissel die f****ng Blind ook maar. Derde keer op rij houdt hij de bal kansloos aan de voet en vertraagt alles.
Weet niet hoe fit Mazraoui is, naar anders hij erin voor Rensch, gevaar komt toch vaak over links..
Blind niet zo te zien. Wtf is die gast aan het doen?jaapstobbe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:46:
ongelooflijk wil Ajax geen kampioen worden ofzo?
Kudus en Mazraoui mogen er wel bijkomen wat mij betreft
Kost je probably twee wissels dus Ten Hag is bang.Gynnad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:46:
Weet niet hoe fit Mazraoui is, naar anders hij erin voor Rensch, gevaar komt toch vaak over links..
Dan blijft het 0-1?jaapstobbe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:47:
Als Ajax verzuimt de 2-0 te maken dan weet je hoe het afloopt.
Ka u tee
⏩ PVOutput☀️
Gvd, het was wachten tot ie viel..
Kansloze actie Alvarez. Blind ook weer te laat. Sjonge jonge je ziet het al komen.
Ten Hag laat het gekloot weer doorgaan en pas gaan wisselen bij minuut 70 op z'n vroegst.
Kak… je voelt het aankomen, Ajax te passief en te veel achteruit
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Blind verdedigt weer eens lekker

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dit ziet iedereen aankomen. Helaas hoeven we van ETH niet te verwachten dat hij tijdig ingrijpt. Of überhaupt ingrijpt.
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 08-05-2022 15:52 ]
XXXVI
Haller er uit, Berghuis er in please
Maar Ten Hag gaat zo wisselen toch?
Na Benfica zou je zeggen dat Ten Hag eens wat eerder gaat wisselen, maar hij heeft een tik dat het pas na de 70e minuut mag.
Gelukkig gaat ie wegephymerous schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:52:
Dit ziet iedereen aankomen. Helaas hoeven we van ETH niet te verwachten dat hij tijdig ingrijpt. Of überhaupt ingrijpt.
Is nog afwachten wat Ajax ervoor terugkrijgt.
⏩ PVOutput☀️
Ja daarom. Ik ben blij met Slot hoor, maar aan een t Hag weet je wat je hebt. Die heeft top gepresteerd met Ajax. Denk nog steeds dat er met het vertrek van Overmars en ten Hag best wel eens een magere periode aankomt voor Ajax.
Veel zwakker kan er bijna niet ingegrepen worden.
Rensch speelde ook wel heeeeel slecht. Alvarez was vaker rechtsback.
En natuurlijk blijft Haller staan, wtf? Ajax speelt gewoon met 10 man op deze manier
Wtf, kan iemand ff voelen aan 't hoofd van Ten Hag? Volgens mij is hij ziek. Minuut 66 al een dubbele wissel.
⏩ PVOutput☀️
De wens is de vader van de gedachte?LZ86 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:54:
[...]
Ja daarom. Ik ben blij met Slot hoor, maar aan een t Hag weet je wat je hebt. Die heeft top gepresteerd met Ajax. Denk nog steeds dat er met het vertrek van Overmars en ten Hag best wel eens een magere periode aankomt voor Ajax.
Persoonlijk denk ik dat Ajax vooral Overmars mist. ETH vind ik zwaar overschat. Dat seizoen CL verbloemt bij veel mensen heel veel.
Het is de laatste wedstrijden slecht spelen en niet scoren. Als ie nou eens zou scorenHan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:55:
En natuurlijk blijft Haller staan, wtf? Ajax speelt gewoon met 10 man op deze manier

[ Voor 21% gewijzigd door ephymerous op 08-05-2022 15:58 ]
XXXVI
Laat hem maar ziek zijn. United zal hem medisch testen.Quad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:55:
Wtf, kan iemand ff voelen aan 't hoofd van Ten Hag? Volgens mij is hij ziek. Minuut 66 al een dubbele wissel.
Maar dan gaat hij niet weg...Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:57:
[...]
Laat hem maar ziek zijn. United zal hem medisch testen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Brobbey man van glas nummer twee. Niet te filmen.
Weer zo’n absolute kutbal van Klaassen.
Als je Ajax zo ziet spelen, dan zie ik ze niet meer scoren. AZ heeft de beste papieren op dit moment, ogen ook frisser.
Dat is gewoon rood joh ...
Iemand ziet twee gestrekte benen niet.sNielz123 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:01:
Rood? Schwalbe is geel toch?

Donkerrood bedoel je?LZ86 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:01:
Mwah, dat is toch wel een gele kaart met een donker randje
2 gestrekte benen vooruit, dan maakt de bal raken geen zak uit.
Maarja Higler...
Zal wel grappig zijn als scheidsrechters diverse gele kaarten meenemen, als de overtreding wat zwaarder is dat ze dan een gele kaart tonen met een rood randje, van pas op, die zit er dicht bij!LZ86 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:01:
Mwah, dat is toch wel een gele kaart met een donker randje
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022