Dat mag toch nooit een excuus zijn? Althans wij Ajacieden mogen dat ook nooit gebruikenph4ge schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:42:
[...]
Lees voor de grap het topic van vorig seizoen of begin dit seizoen terug. Menig Feyenoorder waaronder ik betoogden dat het laffe spel van Advocaat heel veel punten kostte en dat er gewoon meer in de spelersgroep zat, terwijl de media en een groot deel van de rest van dit topic dacht dat Advocaat het maximale eruit had geperst door achter Vitesse te eindigen.
Ik ben ook benieuwd naar seizoen 2 van de Disney documentair. Vorige seizoen was diep donker en iedereen liep met de pest in z'n lijf, volgens mij is dat sentiment onder Slot snel gekanteld.
[...]
Dit seizoen was het verschil aanzienlijk kleiner dan de ranglijst doet vermoeden. Het zwaardere programma en een forse dosis pech hebben er voor gezorgd dat Feyenoord op dit moment niet meer mee doet om het kampioenschap, aan het voetbal lag het niet. Alleen al die 6 gestolen punten van Ajax hadden de ranglijst radicaal anders gemaakt.
[...]
Tja, dat Berghuis zo'n beroepsleugenaar bleek te zijn maakt mij skeptisch, maar ik geloof niet dat er 1 iemand in de huidige selectie van Feyenoord deze stap zou maken.
Pech is veelal een gevoel. Of heb jij cijfers?
En Ajax heeft 6 punten gestolen? Of bedoel je dat gelijke spelen terechter waren geweest?
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 06-05-2022 15:48 ]