Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Aanvallend ook, Daramy, waarom speelt hij? Ondertussen legt ETH een puzzel op een bord. Kansloos

XXXVI
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Welnee, die gaan eraf tegen FeyenoordExocet schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:03:
Gefeliciteerd PSV
Die baalt nog van Utd gisteren. Peinzen hoe dat kon gebeuren.Han schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:05:
En ten Hag ondertussen lekker zeeslag aan het spelen op de bank
Die zit op een Prepaid-telefoon te appen met Manchester ...Han schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:05:
En ten Hag ondertussen lekker zeeslag aan het spelen op de bank
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
XXXVI
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Misschien kan hij die meenemen maar Manchester voor het dubbele.ephymerous schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:06:
Mijn God… een spits van 22 miljoen, wat moet je ermee.
Die kan z’n lol nog op bij Manchester…….Terranova schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:06:
Ten Hag per direct ontslaan graag
On topic: onverwacht dit!
Liep ook nog eens buitenspel. Dus ook al had ie hem per ongeluk er in gefrommeld dan had ie niet geteldsimons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:06:
Als Haller dit soort ballen over krijgt dan weet je dat Ajax niet meer terug komt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Trauma van 8 mei…confirmed?snmght schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:08:
Gekkenhuis dit! Ajax wilt het niet geloof ik.
Ik zie het maar ging mij meer om het beeld wat Ajax laat zien.Han schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:07:
[...]
Liep ook nog eens buitenspel. Dus ook al had ie hem per ongeluk er in gefrommeld dan had ie niet geteld
Kansen verprutsen, slechte passing, Kudus inbrengen, Blind opstellen, ETH met een kladblokje, als je dat ziet weet je dat het niet meer goed komt.
Die viert kerst lekker thuis in Oldenzaal. Dit wordt niet gepikt in de PL. Tel daar z’n media optredens bij op…
XXXVI
3-1 maakt niet uit, 2-2 wel.Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:10:
Kudus voor Blind? 1-2-9?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dan moet ie toch juist kampioen worden?
⏩ PVOutput☀️
Heb je terug gestuurd dat het echte voetbal om 16:45 begint?Quad schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:11:
Zucht, vrienden sturen al appjes hoelaat Ajax nu gaat voetballen. 🙄
[ Voor 45% gewijzigd door groggy op 08-05-2022 16:13 ]
3x per wedstrijd gemiddeld.Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:13:
Hoe the fuck kunnen er toch altijd Ajacieden in de weg staan bij zulke schoten??? Haller dit seizoen ook echt al een keer of 3
[ Voor 20% gewijzigd door AntraXxX op 08-05-2022 16:14 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
XXXVI
En bam.
⏩ PVOutput☀️
denk aan je bloeddruk. Nergens voor nodig om er zo in te gaansNielz123 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:14:
Gelijkspel zorgt ervoor dat je nog eens gelijk mag spelen toch?
[ Voor 21% gewijzigd door Outerspace op 08-05-2022 19:36 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja, dan is het doelsaldo in het voordeel van Ajax.sNielz123 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:14:
2x gelijk en 1x winst is kampioen idd. (op doelsaldo)sNielz123 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:14:
Verkeerde gequote?Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Ey ben je klaar met je domme opmerkingen?
Het wordt 16:45 he, dan beginnen wij. Klein kind.
⏩ PVOutput☀️
Gaat het?Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Ey ben je klaar met je domme opmerkingen?
Het wordt 16:45 he, dan beginnen wij. Klein kind.
Dit was toch een normale vraag?
Tomorrow is not today!
Je kan natuurlijk ook even de wedstrijd van zometeen afwachten, dan de stand erbij pakken, en dan even je hersens gebruiken om te bepalen welke scenarios nog goed genoeg zijn voor Ajax.
NopeTyphone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:18:
Ik heb een vraag: kan Daramy voetballen?
Kerel, je weet het dondersgoed wat ik bedoel.
Zoals gezegd het wordt vanzelf 16:45.
Als je eerst komt stoken en daarna onschuldig gaat doen dan snap je niet hoe het werkt met berichten, die kunnen we allemaal teruglezen.sNielz123 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:18:
Lekker sfeertje hier
Man met de beste statistieken van de KKD zit niet eens bij de selectie. Hoe verzin je het.Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:18:
Ik heb een vraag: kan Daramy voetballen?
XXXVI
Ja ongelofelijk dat deze clown ingebracht mocht worden. Maar… did we expect something else?ephymerous schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:19:
[...]
Man met de beste statistieken van de KKD zit niet eens bij de selectie. Hoe verzin je het.
XXXVI
Want als Ajax had gewonnen of verloren waren ze niet gekomen?jaapstobbe schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:24:
2-2. Nu moet PSV komen iig.
⏩ PVOutput☀️
Echt hè! Fucking ongelofelijk. En dan vervolgens een halve minuut breien om die bal voor te krijgen, kansloos.Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:23:
Waarom neemt Tadic die bal niet?
Nou, even slikken, maar vooruit; hup Feyenoord
Tomorrow is not today!
Je hebt gelijk. Best een domme opmerkingsimons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:25:
[...]
Want als Ajax had gewonnen of verloren waren ze niet gekomen?
Wel met een tijdlimietTyphone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:26:
Feyenoord heeft er 122.000 fans bij zojuist. Ik ben er één van 😎
Bij winst zouden ze niet dichterbij komen nee.simons schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:25:
[...]
Want als Ajax had gewonnen of verloren waren ze niet gekomen?
Shirtje bestellen!Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:26:
Er is nog plek bij de kameraadjes voor jeTyphone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:26:
Ongelofelijk wat een zielloze voetballer die Haller.
Overigens volgende wedstrijd gewoon weer 4-3-3 en niet het kansloze 4-4-2 .
[ Voor 15% gewijzigd door Dwight84 op 08-05-2022 16:30 ]
Wel jammer dat Ajax gelijk speelt dan weet je zeker dat ze er woensdag met minimaal 4 goals overheen klappen
⏩ PVOutput☀️
Dan nog zijn ze er nietbennieeee schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:31:
Hoppa plekkie 8! Die Sarr begint zich leuk te ontwikkelen en goeie statistieken!!
Wel jammer dat Ajax gelijk speelt dan weet je zeker dat ze er woensdag met minimaal 4 goals overheen klappen
Blind is gewoon op.Typhone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:28:
Overigens alles leuk en wel. Blind hoef ik komend jaar niet meer in Ajax 1 te zien. Met alle respect maar dit kan niet meer.
Hoewel ik Tadic bij vlagen goed vind/vond spelen, Ajax moet door selecteren. Zelfde geldt voor Berghuis.
Goed en over de keeper is genoeg gezegd.
Speelt liever bij Feyenoord met SlotTyphone schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:31:
Wijndal komt u maar! Fors goedkoper dan afgelopen jaar. Hebben we weer een linksback.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022