Als ze met 0-0 de rust halen kan Slot wellicht even de koppen weer rechtkrijgen. Feyenoord kan veel beter dan dit. Het komt er niet uit
mjah, ik zat meer te denken dat OM zo onmogelijk in hun spel kan komenph4ge schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:36:
[...]
Zeker zonder Payet en met deze keeper zouden spelhervattingen weleens doorslaggevend kunnen zijn.
Het is een voordeel voor degene die voor elke duel naar de grond gaat. Dat is meestal de aanvallende ploeg. Hij zal nog wel een penalty uitdelenGrindtegel schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:35:
een scheids die voor alles fluit is in het voordeel van het team die er het best voorstaat dus dat is toch mooi?
Ze moeten zorgen dat ze bij opkomen geen domme passen geven, recht in de voeten van de tegenstander.Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:36:
Til en malacia zijn echt de domste spelers van Feyenoord
Verwijderd
Dit zou zelfs nog wel eens de slechtste wedstrijd kunnen zijn dit seizoen sinds Drita...LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:37:
Als ze met 0-0 de rust halen kan Slot wellicht even de koppen weer rechtkrijgen. Feyenoord kan veel beter dan dit. Het komt er niet uit
Lazer lazer.. pfff, wat irritant.
Gewoon een dikke boete voor geven. FEY wordt toch ook steeds (terecht vaak) bestraft?
Gewoon een dikke boete voor geven. FEY wordt toch ook steeds (terecht vaak) bestraft?
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 05-05-2022 21:38 ]
Nee, Hendrix scoort zondag de winnende tegen PSV!!Verwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:35:
[...]
Hendrix...
Maar, goed.
Hendrix is nog steeds beter dan Til die er straks af gaat met rood.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Denk dat OM ook wel grossiert in boetesHollowGamer schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:38:
Lazer lazer.. pfff, wat irritant.
Kut lasers!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het lijkt me daar geen zuivere koffie, maar echt aangepakt worden ze nooit.
Rot op met die lazer
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Net een echt Europees duel, niet heel goed maar wel ontzettend spannend. Hup Feyenoord!
XXXVI
Nou, dat was 1 minuut even goed spel en dan gelijk weer zo'n ruk pass...
Milik is een goaltjesdief. Minder goed dan Pajet, maar wel goed.
Ik vind Nelson er niet lekker in zitten.Til is een werker, daar verwacht ik niet veel van. Ik snap sowieso niet waarom Toornstra niet daar speelt.
Ik vind Nelson er niet lekker in zitten.Til is een werker, daar verwacht ik niet veel van. Ik snap sowieso niet waarom Toornstra niet daar speelt.
Verwijderd
Geblesseerd...DeKever schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:40:
Milik is een goaltjesdief. Minder goed dan Pajet, maar wel goed.
Hahahaha die gasten met die moving netten!
Marseille valt ook gewoon tegen hoor, Feyenoord heeft alle kans.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die coach ziet eruit als een schaatscoach in zijn outfit
Laserpen ook nog, zal dat diezelfde pauper zijn als vorige week in de KuipTyphone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:41:
Hahahaha die gasten met die moving netten!
Even een jinx. Ineens speelt Feyenoord een stukkie beter dan OM. SInds Payet eruit is eigenlijk.
Zou OM zich kapot hebben gespeeld?
Zou OM zich kapot hebben gespeeld?
[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 05-05-2022 21:42 ]
Poeh jammer dat die verdediger ertussen stond.
Maar Feyenoord wordt sterker.
Maar Feyenoord wordt sterker.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Kunnen ze niet beter een doek uitrollen? Kun je ook die lazers stoppen.
Wat een tuig, maar dat vind ik ook hier in NL met die biergooiers.
Ook een reden dat ik PL kijk, daar gooit bijna nooit iemand wat.
Wat een tuig, maar dat vind ik ook hier in NL met die biergooiers.
Ook een reden dat ik PL kijk, daar gooit bijna nooit iemand wat.
Daarom, ik begrijp de paniek hier niet. Ze rennen als een stel kippen zonder kop maar worden totaal niet gevaarlijk. Itt Feyenoord.Quad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:42:
Marseille valt ook gewoon tegen hoor, Feyenoord heeft alle kans.
Met 0-0 de rust in is al lekker
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Eén grote kans voor OM, verder nul? Valt mee dus.Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:42:
[...]
Daarom, ik begrijp de paniek hier niet. Ze rennen als een stel kippen zonder kop maar worden totaal niet gevaarlijk. Itt Feyenoord.
Bosvelt? Zo goed was die toch niet?Verwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:43:
Je mist tijdens deze wedstrijden toch echt wel een type Kuyt /Bosvelt.
Een echte leider.
Langzaam komen er wat kansjes aan Feyenoord kant. Een doelpunt zou de wedstrijd goed doen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Til ga eruit alsjeblieft
Zo'n scheidsrechter moet toch ook gewoon, met mandaat van de UEFA, de boel stilleggen met die lasers? Snap niet dat dat dat achteraf met 10k boete afgedaan kan worden.
Ed de GoeijVerwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:43:
Je mist tijdens deze wedstrijden toch echt wel een type Kuyt /Bosvelt.
Een echte leider.
Dat was toch die kameleon die met 2 ogen naar beide cornervlaggen kon kijken toch?
Dat heb ik bij cocu en stamVos schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:44:
[...]
Bij die naam denk ik altijd aan zijn penalty. En die aanloop. Brrr
Verwijderd
Bosvelt was misschien niet de beste middenvelder van Nederland.
Maar hij verzaakte nooit en nam altijd het team op sleeptouw.
En, had ook nog eens een fantastische pass in zijn benen
Denk dat Bosvelt helaas nog wel eens word onderschat.
Ik denk aan de Bosvelt shuffle in Oranje.Vos schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:44:
[...]
Bij die naam denk ik altijd aan zijn penalty. En die aanloop. Brrr
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Je bedoelt een statement maken? Nee, alleen als het symbolisch kan.PWM schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:44:
Zo'n scheidsrechter moet toch ook gewoon, met mandaat van de UEFA, de boel stilleggen met die lasers? Snap niet dat dat dat achteraf met 10k boete afgedaan kan worden.
En dan? Dader zoeken? Tribune schoonvegen? Foei zeggen?PWM schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:44:
⏩ PVOutput☀️
Zoetebier, Gyan, Rzasa, Van Hooijdonk, Van Wonderen, Pauwe, Bosvelt, Ono, Tomasson, van Persie.
En dat schud ik zo uit mijn hoofd als Spartaan zijnde. Slecht zeg
Moeilijk om die laserpennen te weren, ze worden natuurlijk op de meest vreemde plaatsen verstopt
Smeer die hagrid rood aan nu. Die heeft geel
Stilleggen, publiek de kans geven ermee te stoppen, hervatten en bij herhaling staken en diskwalificatie van de veroorzakende partij.Quad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:46:
[...]
En dan? Dader zoeken? Tribune schoonvegen? Foei zeggen?
En dat eigenlijk bij al t ‘supperters’wamgedrag
Er komt een moment dat Marseille meer en meer naar voren moet.
Feyenoord moet de energie tot dan bewaren en de snelheid gaan benutten voorin, dan heb je de oh zo gewenste ruimtes.
Feyenoord moet de energie tot dan bewaren en de snelheid gaan benutten voorin, dan heb je de oh zo gewenste ruimtes.
⏩ PVOutput☀️
Die scheidsrechter fluit op reactie van het publiek
Verwijderd
Als ze complete fakkels kunnen meenemen, zal een laserpen ook wel passen...Harribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:47:
Moeilijk om die laserpennen te weren, ze worden natuurlijk op de meest vreemde plaatsen verstopt
En Senesi, ga weg. Domme overtreding.
⏩ PVOutput☀️
Stilleggen. Als mensen elke 5 minuten een fakkel op het veld flikkeren, laten we toch ook niet doorspelenQuad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:46:
[...]
Dat doen ze in de PL wel en dat werkt.Quad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:46:
[...]
Daar wordt overigens geen foei gezegd, nee, je krijgt een fijne boete mee naar huis en een stadionverbod.
Daarom hebben vrouwen niks te zoeken in een stadionHarribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:47:
PleonasmeHarribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:49:
Omg.... Marciano zit weer eens mis pfff
Misschien kunnen ze kokcu even klonen. Die kan dit niveau nog wel aan. Pasing redelijk zuiver en aanspeelbaar onder druk..
[ Voor 28% gewijzigd door m0nk op 05-05-2022 21:50 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Irritante commentator die weer allerlei dingen ziet (op Veronica that is).
Ik heb het gevoel dat Feyenoord wel er 1 moet gaan scoren, vroeg of laat vrees ik een tegendoelpunt.
Zeker met Marciano
Zeker met Marciano
Niets tegen Wietse!Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:49:
Vind persoonlijk het publiek irritanter.
Jongens, het staat 0-0 uit in Marseille. Niet zo negatief allemaal.m0nk schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:49:
Misschien kunnen ze kokcu even klonen. Die kan dit niveau nog wel aan. Pasing redelijk zuiver en aanspeelbaar onder druk..
Mannen kunnen het ook ergens verstoppen.Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:48:
[...]
Daarom hebben vrouwen niks te zoeken in een stadion![]()
Maar bij dit tuig denk ik niet dat ze die moeite nemen.
Die worden geeneens gecontroleerd
Heb je het tuig gezien dat in Rotterdam daar staat?Deadsy schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:51:
[...]
Mannen kunnen het ook ergens verstoppen.
Maar bij dit tuig denk ik niet dat ze die moeite nemen.
Die worden geeneens gecontroleerd
Ik zou daar niet tussen gaan lopen om de hond even uit te laten.. al heb ik gelukkig ook geen hond.
Til eraf. En hopelijk gaan ze wat zorgvuldiger, scherper en gretiger aanvallen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Klopt maar 1 tegendoelpunt en de wereld ziet er anders uit.DeKever schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:51:
[...]
Jongens, het staat 0-0 uit in Marseille. Niet zo negatief allemaal.
Feyenoord moet gewoon gaan scoren, zo geweldig is dat OM nu ook niet deze wedstrijd.
Payet eraf scheelt wel wat
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 05-05-2022 21:53 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:23
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja en dan geef je ze hoop. 1 scoren en hopen dat ze op een gegeven tegen zichzelf gaan voetballen en de moed verliezen.Harribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:50:
Ik heb het gevoel dat Feyenoord wel er 1 moet gaan scoren, vroeg of laat vrees ik een tegendoelpunt.
Zeker met Marciano
Maar goed het is een heksenketel met gekke spanning erop.
Op ESPN 2 wordt het ook uitgezonden. (als dat beter isTyphone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:49:
Er kan nog best wat, Til eraf, wellicht ook Senesi met die gele kaart.
Maar OM zag je qua spel echt niet meer sinds de wissel van Payet, daarna was Feyenoord gewoon de betere.
Maar OM zag je qua spel echt niet meer sinds de wissel van Payet, daarna was Feyenoord gewoon de betere.
Val in een gat met je voetbal. Net wat filmpjes gezien van het bijkomende geweld in Marseille. Wie wat waar en wel of niet supporters doet er dan weinig meer toe. Van mij mogen ze de hele sport vandaag nog opdoeken als dit de collateral damage is.
Ik zet de televisie uit voor vandaag.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik zie eigenlijk helemaal niets speciaals aan dat OM, gewoon een counter ploeg.Harribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:53:
[...]
Klopt maar 1 tegendoelpunt en de wereld ziet er anders uit.
Feyenoord moet gewoon gaan scoren, zo geweldig is dat OM nu ook niet deze wedstrijd.
Payet eraf scheelt wel wat
Begreep dat er meer ploegen zo spelen in de Ligue 1, goede reden om die niet te volgen.
Achja, wij kunnen er hier ook wat van.snmght schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:54:
Val in een gat met je voetbal. Net wat filmpjes gezien van het bijkomende geweld in Marseille. Wie wat waar en wel of niet supporters doet er dan weinig meer toe. Van mij mogen ze de hele sport vandaag nog opdoeken als dit de collateral damage is.
Voorlopig staat Feyenoord nog altijd in de finale.
Hup Feyenoord.
Hup Feyenoord.
Uit de woestijn?Deadsy schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:56:
Waar hebben ze Bert vandaan gehaald
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Toch wel sneu voor hem, geen enkele grote club is ooit voor hem gekomen, maar hij bereikte wel de finale.Deadsy schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:56:
Waar hebben ze Bert vandaan gehaald
Verwijderd
Er zitten 3000 mensen in het stadion, en er zijn volgens mij zo'n 6000 mensen afgereisd..snmght schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:54:
Ik kan je verzekeren dat een deel van de 3000 die geen kaartje hebben maar naar Frankrijk zijn gegaan, helemaal niet geïnteresseerd zijn in voetbal.
Meeste daarvan zullen waarschijnlijk nog niet eens 2 spelers uit de selectie weten.
Helemaal mee eens dat er ook krankzinnige dingen gebeuren IN het stadion tegenwoordig, en dat de mensen buiten het stadion complete mafketels zijn.
Maar, je vergeet dat 99.999% van de mensen die voetbal kijken en daarnaar toe gaan zich gewoon normaal kunnen gedragen en het een normale hobby is.
Die scheidsrechter laat zich wel leiden door het publiek daar hoor.
Linkjes plz!snmght schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:54:
Niet om het een of ander, Ajax kern kan er ook wat van.snmght schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:54:
En met dit soort opportunistische reacties schiet je niets mee op.
Laten we die hooligans niet onder de supporters scharen maar mensen als jij en ik wel, dan wordt het al een stuk gezelliger. Daarnaast dit gedrag negeren en gezellig voor jezelf wel naar een spannende pot voetbal kijken.
Uiteindelijk kijk ik niet voor die idioten maar voor die 11 die voor Ajax, Feyenoord of andere clubs op het veld staan. Zij maken het voetbal naar wat het nu is, zij zorgen ervoor dat jij en ik met een slecht of goed gevoel onze nesten opzoeken, zij zorgen ervoor dat we hopelijk as weekend of de week erop met gejuich de schaal de lucht in mogen houden. Daar doen die idioten niets aan af.
Laat de sfeer voor jezelf niet door de idioten verpesten maar geniet gewoon lekker van de spanning en hopelijk op een succesvolle avond vanavond.
Ik ben nog nooit in de Arena geweest, maar ooit hoop ik dat met mn zoontje te kunnen doen om ook de beleving in het stadion te kunnen proeven, ooit.
⏩ PVOutput☀️
@Typhone @Verwijderd ik ga even verder in Randzaken.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403506 - Schokkende beelden: Feyenoord-fans takelen roerloze man genadeloos toe
Gaat lekker daar, zal andersom ook het geval zijn. Beide lijken helemaal de weg kwijt.
Wat als iemand daar rondloopt met een Ajax-shirt of een beetje raar iemand kijkt? Maar goed, zal deze gasten nooit begrijpen en zij ons waarschijnlijk ook niet?
Gaat lekker daar, zal andersom ook het geval zijn. Beide lijken helemaal de weg kwijt.
Wat als iemand daar rondloopt met een Ajax-shirt of een beetje raar iemand kijkt? Maar goed, zal deze gasten nooit begrijpen en zij ons waarschijnlijk ook niet?
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 05-05-2022 22:08 ]
Er zijn gelukkig ook zat plaatsen waar er gevoetbald wordt en het er beter aan toe gaat.snmght schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:54:
In Marseille weten ze volgens mij ook niet goed wat handhaven is?
Edit : vreselijke beelden, gewoon uitschot
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 05-05-2022 22:05 ]
99.999% ?Verwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:59:
[...]
Maar, je vergeet dat 99.999% van de mensen die voetbal kijken en daarnaar toe gaan zich gewoon normaal kunnen gedragen en het een normale hobby is.
Bijna 100.000%, dat lijkt me nog sterker dan 99,999%.
Lekker eigenwijs mannetje dan, niet luisteren naar de trainer.PWM schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:05:
Lijkt wel of Til nog steeds in veld staat...
Marseille is zo’n typische stad. Wat de banlieues in Parijs zijn is Marseille in zijn geheel. Ben er paar keer geweest maar holy shit, het kaf is daar nog nooit van het koren gescheiden.
In heel Frankrijk is het een probleem, vooral door bepaalde wijken. Je mag er niet te veel over zeggen, want je wordt al snel als racist gekenmerkt.Harribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:05:
[...]
Er zijn gelukkig ook zat plaatsen waar er gevoetbald wordt en het er beter aan toe gaat.
In Marseille weten ze volgens mij ook niet goed wat handhaven is?
Hele dubbeleTyphone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:06:
Marseille is zo’n typische stad. Wat de banlieues in Parijs zijn is Marseille in zijn geheel. Ben er paar keer geweest maar holy shit, het kaf is daar nog nooit van het koren gescheiden.
Stad is dat
kokcu vergat even dat je acteerprestaties alleen werken als ze zich binnen het speeldveld afspelen
Laat je dan ook vallen Guus..
Tijd voor Jahanbakhsh
Tijd voor Jahanbakhsh
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 05-05-2022 22:09 ]
Fijn om te zien dat de verdediging lekker zuiver kan tackelen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022