Er is een VAR maar die geeft geen geel. Ook al schop je hiermee iemand zo uit de wedstrijd.mavaros schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:13:
Dat was een rode kaart, maar door de rook kon de scheids het niet goed zien.
Welkom in de Conference League.
Verwijderd
OM is de betere in de eerste 13 minuten.
Rollen lijken een beetje omgedraaid van vorige week.
OM is de dominante, Feyenoord wacht een beetje af.
Tuurlijk is dat opzettelijk, dat is zn standaard overtreding die je kan inzetten omdat na de kaats de scheidsrechter alweer de aandacht ergens anders heeft.OPSLAGHOND schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:14:
[...]
Die ziet net zo weinig ben ik bang, zou me niet verbazen als het opzettelijk zou zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dessers doet een Tadic'je
Zacht tikje, strompel strompel strompel, oh ingooi, komt die sprint!

Zacht tikje, strompel strompel strompel, oh ingooi, komt die sprint!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zeker, maar krijgen ze er nu dezelfde ruimte voor als in de Kuip. Ik denk van niet, dus meer opportunistisch spelen en niet zo kamikaze als in de Kuip.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik bedoelde eigenlijk de rook + overtreding.Bossie schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:15:
[...]
Tuurlijk is dat opzettelijk, dat is zn standaard overtreding die je kan inzetten omdat na de kaats de scheidsrechter alweer de aandacht ergens anders heeft.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Laat ze lekker razen zou ik zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:15:
[...]
OM is de betere in de eerste 13 minuten.
Rollen lijken een beetje omgedraaid van vorige week.
OM is de dominante, Feyenoord wacht een beetje af.
Van Hintum nu met een verre ingooi..
Oh wacht...
Oh wacht...
Verwijderd
Ik ben daar niet zo gerust op.
Vergeet niet, wij hebben Marciano op doel staan.
Dus, liever dat Feyenoord zelf het verschil probeert te maken.
Maar, aan de andere kant... alles dicht houden zodat Marciano niets hoeft te doen...
Zeker gezien de harde thuisnederlaag tegen Olympique Lyon zijn ze echt wel te pakken.
De rook trekt een beetje op gelukkig.
De rook trekt een beetje op gelukkig.
Als ik zo inschat, hebben we een scheids te pakken die "lekker laat spelen". Dat komt NL ploegen nooit goed uit.
Verder is Marseille toch een tandje of 2 scherper dan Feyenoord. Man, wat had ik die 4-2 vorige week graag gezien in minuut 90.
Verder is Marseille toch een tandje of 2 scherper dan Feyenoord. Man, wat had ik die 4-2 vorige week graag gezien in minuut 90.
Ik vind dat OM veel fouten maakt in de opbouw. Feyenoord moet daar meer uithalen... Nu weer Aursnes met een zwakke steekpass
Daar liggen kansen, beter counteren
Daar liggen kansen, beter counteren
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 05-05-2022 21:19 ]
Feyenoord is vaak ook wel gebaat bij wat meer doorspelen ipv een scheids die voor elke hik meteen fluit. Althans dat is mijn idee van wedstrijden in de competitie.PWM schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:18:
Als ik zo inschat, hebben we een scheids te pakken die "lekker laat spelen". Dat komt NL ploegen nooit goed uit.
Verwijderd
Ja, helaas heb ik niet echt het gevoel dat dit een 0-0 wedstrijd is...PWM schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:18:
Laten we dan maar met zijn allen hopen dat Marciano de partij van zijn leven speelt.
Of, dat Feyenoord de spanning van zich af kan spelen en net zo vrij word als vorige week.
(Of 1 of 2 goede counters heeft)
Maar als ze zo verder gaan als in de eerste 18 minuten, is het een beetje wachten tot de bal goed valt.
Waarom is dat hele vak achter het doel van Feyenoord leeg? Zijn de supporters van L'OM weer stout geweest laatst?
Beter laat dan nooit: succes aan alle Feyenoorders!
Twente komt eraan!
Ja dus nu zit de harde kern netjes aan de andere kant.Vlassie1980 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:20:
Waarom is dat hele vak achter het doel van Feyenoord leeg? Zijn de supporters van L'OM weer stout geweest laatst?
Vind die scheids nu ook weer niet zoveel door laten spelen. Het is snel fluiten, zeker als er een van Marseille gaat liggen.
We hebben weer zo’n Pipo als scheidsrechter
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Het lijkt meer of dat we m niet mee gaan hebben.PWM schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:18:
Ja dat dus.Rubman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:21:
Vind die scheids nu ook weer niet zoveel door laten spelen. Het is snel fluiten, zeker als er een van Marseille gaat liggen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zal ook weer een ‘leuke’ boete vanuit de UEFA volgen voor OM vermoed ikTyphone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:21:
[...]
Ja dus nu zit de harde kern netjes aan de andere kant.
Die met dat knotje die heeft toch al een zooi kansen om zeep geholpen - Payet bedoel ik natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door jaapstobbe op 05-05-2022 21:24 ]
Geluk voor Feyenoord
Maar Feyenoord moet gaan voetballen, dat kunnen ze beter dan dat ze nu laten zien
Wrs zal dat nog wel beter worden
Maar Feyenoord moet gaan voetballen, dat kunnen ze beter dan dat ze nu laten zien
Wrs zal dat nog wel beter worden
Zonder die met dat knotje, zat ik toch een stuk rustiger.jaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:23:
Die met dat knotje die heeft toch al een zooi kansen om zeep geholpen
Mijn oma heeft ook zo'n knotje en is niet zo gevaarlijk in het veld
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 05-05-2022 21:24 ]
Payet gevaarlijkste man op het veld idd. Til valt wel door de mand.. veel balverlies..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Inderdaad. En toch een tandje erbij voor FeyenoordLZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:24:
Uit laten razen, rug rechthouden en een counter pakken in die heksenketel
Dat was een brute song net! Holy chant!
Verwijderd
Dat is een beetje het verhaal van Til na de winterstop.m0nk schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:24:
Payet gevaarlijkste man op het veld idd. Til valt wel door de mand.. veel balverlies..
Vind 'm ook heel zwak en onzeker overkomen.m0nk schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:24:
De ergste tegenstander die een Nederlandse club kan hebben: Een scheidsrechter die voor alles fluit. Daar maakt men in de rest van Europa maar al te graag gebruik van. En Nederlandse clubs kunnen daar mentaal gezien niet goed tegen.Rubman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:21:
Dit kan nooit lang goed gaan zo…
Ja, lekker sfeertje. Wel irritant om tegen je te hebben.Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:25:
Dat was een brute song net! Holy chant!
Nederlandse ploegen zijn “ te dom” die gaan niet liggen en uitlokken.Tk55 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:26:
[...]
De ergste tegenstander die een Nederlandse club kan hebben: Een scheidsrechter die voor alles fluit. Daar maakt men in de rest van Europa maar al te graag gebruik van. En Nederlandse clubs kunnen daar mentaal gezien niet goed tegen.
Maar Guus Til is ook gewoon Guus Til heVerwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:25:
[...]
Dat is een beetje het verhaal van Til na de winterstop.
Verwijderd
Laten we hopen dat dit gewoon het omgedraaide van vorige week is.
Nu 30 minuten tegen de muur, en dan 60 minuten knallen.
Laten we dan de doelpunten niet 1 op 1 over nemenVerwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:27:
Laten we hopen dat dit gewoon het omgedraaide van vorige week is.
Het is dat ik niet 123 weet wie er ipv Til kan spelen, maar dat is het gewoon echt niet hè. Komt tekort, goede start maar daarna gewoon weer mêh.
[ Voor 20% gewijzigd door Rubman op 05-05-2022 21:29 ]
Til Til Til…
Til is een domme loper. Zet Toornstra ( meer ervaring) daar neer.
Waarom heeft het Veronica logo een andere kleur?
Ben maar geswitched naar FEY, voor het Engelse voetbal is het geen goede avond (nog).
Ben maar geswitched naar FEY, voor het Engelse voetbal is het geen goede avond (nog).
Verwijderd
Maar toch, een fitte Til is waarschijnlijk beter dan een herstellende Toornstra of een... Hendrix...OMX2000 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:28:
Til Til Til…
Toornstra is geblesseerd helaasAgent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:29:
Toornstra is veel stabieler, Til is alles of niets.Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:29:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Feyenoord ook gewoon slordig in balbezit hoor. Het is niet alsof OM nu zo enorm goed staat te ballen.
Op de bank
Feyenoord mist echt de vechtlust die je gisteren bij Madrid zag. Duels zijn slap en passes zijn al helemaal matig. Hopelijk wordt dat snel beter.
Je mag van geluk spreken als je met 0-0 rust ingaat
Ze laten zich imponeren, nergens voor nodig. Gewoon eigen spel gaan spelenLZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:30:
Feyenoord ook gewoon slordig in balbezit hoor. Het is niet alsof OM nu zo enorm goed staat te ballen.
Ah dacht dat hij net als Bijlow alleen mee was ter ondersteuning.
Dan zeker wisselen.
Een van de 42.500 criminelen bij OM zal hem vasthebben gok ikVerwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:30:
Zie trouwens weer die groene laserpennen...
Dat is wel appels en peren vergelijken, met alle respectTk55 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:31:
Feyenoord mist echt de vechtlust die je gisteren bij Madrid zag. Duels zijn slap en passes zijn al helemaal matig. Hopelijk wordt dat snel beter.
Ze zijn wat van de leg. Maar Feyenoord kan beter dan ditTk55 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:31:
Payet er af. Dat scheelt
Daar heeft Feyenoord een klein beetje geluk..
De scheidsrechter fluit bij ieder windzuchtje tegen Feyenoord. En als het duidelijk een schwalbe is krijgen ze geen geel of wat dan ook. Veel toneelspel bij Marseille.
Ai Payet geblesseerd?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Waarschijnlijk vanwege bevrijdingsdag. Maar waarom dan roze/rood, ik weet het ook niet.HollowGamer schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:29:
Waarom heeft het Veronica logo een andere kleur?
Payet eraf dat is niet meteen een slecht iets.
[ Voor 4% gewijzigd door Rubman op 05-05-2022 21:35 ]
Och oud Ajacied, die scoort. Standaard tegen Feyenoord.
De marktwaarde van Kokcu en consorten stijgt nog niet deze wedstrijd neeHarribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:32:
[...]
Ze zijn wat van de leg. Maar Feyenoord kan beter dan dit
Zit Milik daar tegenwoordig? Kom eens gauw terug naar Ajax gek!
Verwijderd
Ok, nog niet te vroeg feest vieren, want ze hebben nog vele andere super spelers.
Maar, God... dit is toch wel een meevaller!
Het is een waardeloze scheidsrechter.Rubman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:21:
Hij fluit best terecht, maar dat is het dan ook. Gevoel voor het spel heeft ie niet. De scheids van vorige week snapte de geest van het spel veel beter.
Een goede scheidsrechter zie je niet een hoofdrol vertolken in een wedstrijd waar het er echt om gaat.
Wie gingen hem voor?Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:33:
Och oud Ajacied, die scoort. Standaard tegen Feyenoord.
Heuj Milik!
Oude bekende en getergd tot op het bot zei ie in een interview gisteren.
Oude bekende en getergd tot op het bot zei ie in een interview gisteren.
Wil je die echt terug hebben? Hij speelt niet voor niets daar.Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:33:
Milik, ook geen koekebakker hoor.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Schone met nec nog laatst
Zegt niks dit, OM blijft nog steeds moeilijk te verslaan
Verwijderd
Schoot erin bij een pass.D-e-n schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:34:
Wat gebeurde er? Was niet voorin?
Zag er een beetje uit als een zweepslag.
Jup, 7 goals in Ligue 1 dit seizoen.Typhone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:33:
Blijft een gevaarlijke gast.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op gebied van passes en doelpogingen absoluut, maar vechtlust zit tussen de orenVlassie1980 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:32:
[...]
Dat is wel appels en peren vergelijken, met alle respect
Voor iedereen die niet tegen het knotje kan, jullie hebben geluk!
een scheids die voor alles fluit is in het voordeel van het team die er het best voorstaat dus dat is toch mooi?
Wissel Til. Iedere middenvelder gaat beter…
Is al vaker voorgekomen dat de invaller scoort, dus inderdaad dat gejuich..Verwijderd schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:33:
Ok, nog niet te vroeg feest vieren, want ze hebben nog vele andere super spelers.
Slot moet Til echt wisselen, zsm.. Beter Toornstra 45 min laten spelen. Heb je veel meer aan.
Verwijderd
Hendrix...OMX2000 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:35:
Wissel Til. Iedere middenvelder gaat beter…
Maar, goed.
Hendrix is nog steeds beter dan Til die er straks af gaat met rood.
Zeker zonder Payet en met deze keeper zouden spelhervattingen weleens doorslaggevend kunnen zijn.Grindtegel schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 21:35:
een scheids die voor alles fluit is in het voordeel van het team die er het best voorstaat dus dat is toch mooi?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Milik kan wel koppen
Hoop dat Feyenoord de rust haalt zonder tegendoelpunten en dat Slot ff weer de koppies dan geconcentreerd kan krijgen
Hoop dat Feyenoord de rust haalt zonder tegendoelpunten en dat Slot ff weer de koppies dan geconcentreerd kan krijgen
Til en malacia zijn echt de domste spelers van Feyenoord
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022