Misschien moet Til eens de sportschool in... Beetje body kweken, heb hem nu al zo vaak makkelijk weg geduwd zien worden
Als Guus zich daar laat vallen is allemaal extra tijd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En misschien balverlies als de scheidsrechter niet meegaat.Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:09:
Als Guus zich daar laat vallen is allemaal extra tijd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ach Marciano raakt de bal verkeerd... Kan gebeuren...
Gaat Feyenoord het net zoals in de 1e helft proberen? Uit laten razen en dan kijken of er een goaltje te pikken is in het laatste stuk?
Ben er niet gerust op
Ben er niet gerust op
Is geen unicum helaasHarribo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:11:
Ach Marciano raakt de bal verkeerd... Kan gebeuren...
Tijd voor de huiskamervraag. Welke Feyenoorder scoorde in een van de allereerste ronden driemaal en voorkwam daarmee uitschakeling in de CFL?
Hoop inderdaad niet op een verlenging, dit OM moet je kunnen uitschakelen.LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:11:
Gaat Feyenoord het net zoals in de 1e helft proberen? Uit laten razen en dan kijken of er een goaltje te pikken is in het laatste stuk?
Ben er niet gerust op
Maar goed, dat zeiden we van Benfica ook.

Dick had met 9 man in de goal gelegen daarentegenLZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:11:
Ben er niet gerust op
BosveltDeKever schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:12:
Tijd voor de huiskamervraag. Welke Feyenoorder scoorde in een van de allereerste ronden driemaal en voorkwam daarmee uitschakeling in de CF?
Johan Cruijff!!DeKever schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:12:
Tijd voor de huiskamervraag. Welke Feyenoorder scoorde in een van de allereerste ronden driemaal en voorkwam daarmee uitschakeling in de CF?
⏩ PVOutput☀️
Middenveld is erg slecht, totaal geen rust en overzicht. Alleen gokcu is wat bij de les
Dit inderdaad, zie veel liever dit dan alles in het doel hangen.Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:12:
[...]
Dick had met 9 man in de goal gelegen daarentegen
Nu had Dick in de kuip al met 9 man verdediging gespeeld.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
wat een waardeloos balverlies steeds, dat gaat ze zo echt nekken
T is echt slecht vandaag
Ja op deze manier kom je sowieso nooit aan een goal. Puur omdat je de goal van de tegenstander niet eens haalt.Grindtegel schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:14:
wat een waardeloos balverlies steeds, dat gaat ze zo echt nekken
Het is wel heel snel balverlies steeds nu bij Feyenoord, het is dat Marseille ook niet op hun scherpst (meer) is.
Maar dit moet beter als je het vol wilt houden
Maar dit moet beter als je het vol wilt houden
Elke keer als Feyenoord de bal heeft atm volgt er een kutpass en dat werkt ze hard tegen. Balletje even laten rondgaan.
Ach 1 cadeautje net als de 3-2 vorige week is genoeg.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Totaal geen rust aan de bal. Speel die bal gewoon eens rond.Agent47 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:14:
T is echt slecht vandaag
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Tsjonge jonge. Het is dat je zelf slecht speelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Agent47 op 05-05-2022 22:16 ]
Marseille kan er niks van, de druk is te hoog denk ik. Dit wordt een makkie.
Duurt niet lang meer voordat Marseille scoort op deze manier..
Wat is de CF?DeKever schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:12:

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het spel wordt wel wat opener lijkt het.
⏩ PVOutput☀️
Conference league
Waar staat de F voor dan?
⏩ PVOutput☀️
Hou nou heel heel even de rust en de bal in de ploeg zeg. Al dat snelle balverlies helpt OM alleen maar.
Hoe meer Marseille komt hoe meer ruimteQuad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:17:
Het spel wordt wel wat opener lijkt het.
Conference? Een soort peer volgens Lubach.
Een peer is net als een kiwi, maar dan anders.
[ Voor 11% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-05-2022 22:18 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
was het middenveld ook maar zo zelfverzekerdjaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:16:
Marseille kan er niks van, de druk is te hoog denk ik. Dit wordt een makkie.
Precies zoals ik het voorspelt heb.
Alleen nog benutten met die snelle jochies voorin.
⏩ PVOutput☀️
Daarom controleur erin en till outGrindtegel schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:18:
[...]
was het middenveld ook maar zo zelfverzekerd
Coitus Fellatius.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het lijkt wel vrouwenvoetbal, wat een niveau zeg
Zolang Feyenoord maar niet te ver naar voren staat met die snelle jongens van OM.Quad schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:18:
[...]
Precies zoals ik het voorspelt heb.
Alleen nog benutten met die snelle jochies voorin.
Wat heeft Feyenoord gegeten....
Op een fase voor rust na voetbalt Feyenoord niet. Dit kan niet goed blijven gaan. Til eruit lijkt logisch, maar of het beter wordt met Hendrix? Linssen op 10 maar weer proberen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Rood voor Jezus
OM al 3x gewisseld. Waar blijven de wissels van Slot?
Feyenoord speelt best aardig, maar de individuele handelingssnelheid is waardeloos. En dus ook de snelheid van het team. Je moet immers allemaal op elkaar wachten.
Maar Feyenoord staat gewoon een beste partij te voetballen.
Maar Feyenoord staat gewoon een beste partij te voetballen.
Ten Hagje!LZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:22:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Wissel Til maar Slot of je graaft je eigen graf.
Hendriks voor till aubLZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:22:
Heel de aanval van Feyenoord staat op eigen helft.
En hier kwamen ze heel goed weg, en Til kan het niet oppakken.
En hier kwamen ze heel goed weg, en Til kan het niet oppakken.
One Hag, Two Hag, Three Hag enz tot Ten 😂
Nooit Hendriks
Godskolere wat een verschil met de pot van gisteren zeg, abominabel voetbal van beide kanten.
Voor de verdediging gooien alles gaat door midden
Hendrix was die kalende toch die nu met een palmboom grande rondloopt op zn hoofd toch?
Wat had je dan verwacht?Grindtegel schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:24:
Godskolere wat een verschil met de pot van gisteren zeg, abominabel voetbal van beide kanten.
⏩ PVOutput☀️
Die jaTyphone schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:24:
Hendrix was die kalende toch die nu met een palmboom grande rondloopt op zn hoofd toch?
Liever Toornstra ipv Hendrix
Kan ook toornsta maar speelt meer met punt na voren
Mag ik zeggen dat ik het niet zo'n boeiend potje vind? En zolang Feyenoord virtueel voor staat boeit dat ook helemaal niet natuurlijk.
Ik heb niet het idee dat het Feyenoord echt moeite kost om dit vast te houden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Linsen ook goed, maar ik denk dat die voor Dessers gaat komen.
Feyenoord probeert het op zijn Zuid-Europees: iedereen heeft ineens overal last van.
Yup, zonder echt te voetballen houden ze stand.Superkiwi schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:25:
Mag ik zeggen dat ik het niet zo'n boeiend potje vind? En zolang Feyenoord virtueel voor staat boeit dat ook helemaal niet natuurlijk.
Tja een miljard tegen over 20 miljoen, beetje een Fiat vergelijken met een bmw
Bijna! Goede aanval.
⏩ PVOutput☀️
De vraag is hoe fit Toornstra is. Hij zit op de bank, maar kan hij een uur (als je gaat verlengen) spelen?Rubman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:25:
Liever Toornstra ipv Hendrix
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Oei bijna
In een wedstrijd als deze komt er toch te weinig uit kokcu
Eerste goede aanval hehehe, till speelt met vuur
OM lijkt er wel redelijk doorheen. DIe counters komen er ook niet meer uit bij ze.
Ze ogen allebei moe.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Welke wedstrijd kijk je? Köcku is 1 van de betere op het middenveld maar die moet teveel belopen om echt het verschil te maken.Deadsy schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:27:
Inderdaad, ziet er goed uit voor FeyenoordLZ86 schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:27:
OM lijkt er wel redelijk doorheen. DIe counters komen er ook niet meer uit bij ze.
Precies, vind hem juist een van de weinige die een niveau hoger aan kan.Rubman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:27:
[...]
Welke wedstrijd kijk je? Köcku is 1 van de betere op het middenveld maar die moet teveel belopen om echt het verschil te maken.
Idd speelt niet echt in ze kracht, werkt wel als paardRubman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:27:
[...]
Welke wedstrijd kijk je? Köcku is 1 van de betere op het middenveld maar die moet teveel belopen om echt het verschil te maken.
Makkie voor PSV komende Zondag, Feyenoord heeft niets meer over denk ik.
Vechten voor elke meter, overleven, dat is wat er vandaag nodig is en dat brengt hij wel. Voetballend lijkt het vandaag gewoon niet te gaan lukken, dan moet het maar op deze manier.Deadsy schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:27:
lol testosteron+adrelnaline = kaartjes krijgen
Boeien, finale is erg lekker.jaapstobbe schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:28:
Makkie voor PSV komende Zondag, Feyenoord heeft niets meer over denk ik.
Ook goed voor het coefficient lijkt me...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het Lagerhuis is begonnen volgens de scheids hoor
Kijk en dat heeft tadic wel. Die gaat liggen voor een kopstoot
Ongeacht de uitslag gaat het na de wedstrijd een veldslag worden buiten het stadion vrees ik.
[ Voor 11% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-05-2022 22:30 ]
Die scheids bevalt me eerlijk gezegd wel.
Niet meteen overal kaarten voor en ziet veel
Niet meteen overal kaarten voor en ziet veel
Gaat lekker zo.. ben benieuwd of iedereen daar veilig het stadion kan verlaten straks.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022