Dit is wel de tijd om statistieken te claimen japh4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:07:
Haha snelste goal na rust in Conference League ooit?
Verwijderd
Kom op!!! Maak meteen die 4-2 en hou het vast!!!
(Liever nog meer uitbreiden, maar ik ben niet hebberig)
Niet weer in dezelfde fouten van de eerste helft vallen!
(Liever nog meer uitbreiden, maar ik ben niet hebberig)
Niet weer in dezelfde fouten van de eerste helft vallen!
Sowieso in een halve finale van de conference Leagueph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:07:
Haha snelste goal na rust in Conference League ooit?
Mijn zaadlozing komt weer op
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vunzigheid mag wat mij betreft elders buiten dit topic. .Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:12:
Mijn zaadlozing komt weer op
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Excuus ik doe t niet meer, was als grap bedoeld.Quad schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:13:
[...]
Vunzigheid mag wat mij betreft elders buiten dit topic. .
Och Milik bij OM? Die heb ik een tijdje niet meer gezien.
⏩ PVOutput☀️
Die was goed ook zegQuad schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:15:
Och Milik bij OM? Die heb ik een tijdje niet meer gezien.
Verwijderd
Linssen voor Til?
Echt nog he-le-maal niet gezien deze wedstrijd buiten een aantal slechte passes.
Echt nog he-le-maal niet gezien deze wedstrijd buiten een aantal slechte passes.
Zo, ik ben eindelijk klaar met lachen om de 3-2.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Til kan alleen maar rennen en koppen.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:17:
Linssen voor Til?
Feyenoord speelt goed en staat voor, toch zie ik wel het gevaar van dat OM.
Kunnen vrij snel aanvallend denken
Milik heb je toch niks aan als je op de counter speelt zoals OM?
Verwijderd
Zo zie je maar weer.gambieter schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:17:
Zo, ik ben eindelijk klaar met lachen om de 3-2.
Niet alleen in Nederland en bij Feyenoord worden er fouten gemaakt bij de keepers.
Die zijn inderdaad heel gevaarlijkHarribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:17:
Feyenoord speelt goed en staat voor, toch zie ik wel het gevaar van dat OM.
Dan offer je een middenvelder op voor een spits lijkt me niet slim nuVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:17:
Linssen voor Til?
Dat gaat vast veranderen later in de wedstrijd als dit de stand blijft.DaWayne schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:18:
Milik heb je toch niks aan als je op de counter speelt zoals OM?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Veronica Inside stopt ermee.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Linssen is een beetje een Kuyt Light.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:18:
[...]
Dan offer je een middenvelder op voor een spits lijkt me niet slim nu
Kan overal wel spelen.
En, Til is meer een tweede spits in het systeem van Feyenoord.
Dit zou Linssen prima kunnen opvangen.
Jij doet wat anders dan het kijken van Feyenoord-OM?!carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:18:
Sportbarbaar!
Ontopic: Mooi, ben dat hele programma wel beu eerlijk gezegd.
[ Voor 13% gewijzigd door Maarten_E op 28-04-2022 22:20 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik offer mijzelf op zodat jullie kunnen blijven kijken.Maarten_E schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:20:
[...]
Jij doet wat anders dan het kijken van Feyenoord-OM?!
Sportbarbaar!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nelson = cornerfabriek
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Broncarpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:18:
Wat een pass van kokcu!
Ik hoop echt dat hij blijft bij FEY. Maar zal wel terugkeren naar Arsenal en dan ergens landen in een competitie waar niemand ooit van gehoord heeft. Zelfde als die Myajitchi, of hoe je hem zijn naam schreef.OMX2000 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:20:
Nelson = cornerfabriek
Vreemde wissel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Pffffff!
Geef die bal maar zo snel mogelijk aan Dessers, de enige die niet twijfelt bij het afronden
Ik zit verdekt met mijn Ajax oog te kijken, maar dat Feyenoord speelt serieus een goeie partij.
Als Slot voor 7 miljoen los te weken is, zou ik blind die prijs betalen en Slot binnenhengelen. Aan de andere kant moet Feyenoord ook weer een serieuze tegenstander worden.
En Feyenoord kan met Slot en wat andere spelers best goed worden. Dat maakt de competitie veel spannender.
Als Slot voor 7 miljoen los te weken is, zou ik blind die prijs betalen en Slot binnenhengelen. Aan de andere kant moet Feyenoord ook weer een serieuze tegenstander worden.
En Feyenoord kan met Slot en wat andere spelers best goed worden. Dat maakt de competitie veel spannender.
Linsen zou ook over kunnen spelen, ongelooflijk wat een ego.
Gaan nog wel een hoop kansen verloren zo zoetjes aan.
Malacia standbeeld.
7M voor een coach in Nederland!?mavaros schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:28:
Ik zit verdekt met mijn Ajax oog te kijken, maar dat Feyenoord speelt serieus een goeie partij.
Wat een briljante verdedigende tackle van Malacia.
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 28-04-2022 22:29 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die Dessers blijft maar gaan. Hij gaat voor elke bal, elke kans. Respect
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik als Feyenoorder zeg zelfs: bezopen.
Derksen heeft net op live TV aangegeven per direct te stoppen. Zullen wel wat artikelen online verschijnen de aankomende 10 minuten.
Formerly known as Ragdoll
Ja zal maar voorlopig hebben ze wel 2 weten te scoren.Deadsy schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:28:
Die fransen zijn zo slecht.
Feyenoord moet wat effectiever zijn met de cadeautjes
Ben je zo zuur omdat je voor de Fransen bent? Die hebben vast nog wel een fan forum.HollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:27:
[...]
https://www.campingspador.be/de-bronnen-van-spa
Je hebt niets beters te doen?
Slot wil helemaal niet naar de hoofdstad, valt niks te winnen daar. Alleen maar te verliezen, zo goed als de afgelopen jaren wordt het voorlopig niet meer daar.mavaros schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:28:
Schei uit hoor. Kan na 60m niks. Kan geen voorzet geven.Cyberkid schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:29:
Malacia 20M nu
Omdat Feyenoord een #$% doelman heeft en het centrum te traag is.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:29:
[...]
Ja zal maar voorlopig hebben ze wel 2 weten te scoren.
Feyenoord moet wat effectiever zijn met de cadeautjes
Is Feyenoord nou aan het inzakken? Da's spelen met vuur als je nog 20 minuten moet
Ook typisch Feyenoord helaas.Grindtegel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:31:
Is Feyenoord nou aan het inzakken? Da's spelen met vuur als je nog 20 minuten moet
Ja lastig, wat te doen bij 3-2. Toch voor de winnende gaan met risico om een counter om je oren te krijgen of voor de pot gaan hangen en hopen dat hij niet alsnog valt....Grindtegel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:31:
Ajax met of zonder Slot is volgens jaar een minder moeilijke tegenstander voor Feyenoord. Die gaan zo ontzettend verzwakt worden komende zomer. Daar moet voor 50+mil aan nieuwe aankopen bij om beetje niveau te krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Dit moeten ze gewoon met twee doelpunten verschil kunnen winnenDeadsy schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:28:
Die fransen zijn zo slecht.
Ook met de VAR kan de scheidsrechter ons benadelen. Keurige op de bal die tackle.
Dacht er net aan, maar ik ben van mening dat Nederlandse clubs moeten leren verdedigen en de stand vast te gaan houden. Feyenoord stond 2-0 voor. Ajax heeft dat soort scenario's ook vaker meegemaakt en dan alles weg gaan geven.Grindtegel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:31:
Verwijderd
Zelfde als in de eerste helft.Grindtegel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:31:
Met krachten gesmeten in de eerste 25 minuten, dus nu zijn ze op en word het weer tegenhouden.
Of, met andere woorden.
"Een ouderwets avondje billenknijpen in de Kuip"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:10
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
90 minuten vol op de aanval blijven spelen hou je niet vol. Het lastige is dat goals aan beide kanten vrij makkelijk vallen.
1 goal voorsprong is billenknijpen.
1 goal voorsprong is billenknijpen.
Zijn eerste fout wat ik kon zienAgent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:32:
Scheidsrechter dat was de bal gvd
Tot nu toe prima scheidsrechter
Feyenoord in de verdrukking
Steken veel energie in de wedstrijd, soms moet het tempo ook iets terug.Grindtegel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:31:
Ik hoop dat ze even op adem komen en niet stuk gespeeld worden. Druk neemt toe nu.Vos schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:33:
[...]
Steken veel energie in de wedstrijd, soms moet het tempo ook iets terug.
Hoop dat Marseille dit weekend verliest, want dan word het voor hun weer spannend en kunnen ze in de return misschien niet voluit gaan.
Feyenoord zakt te veel in. Die Fransen komen er aan zo.
Hahaha, daar ben ik meermaals geweest. Mooie tijden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Til lijkt op, daardoor komen ze er niet meer uit en zijn de gaten te groot.
Wat een heerlijke actief zeg. Jammer dat het geen goal is.
Til heeft nog bijna geen bal goed geraakt als het een beetje in de buurt van de 16 kwam.ph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:37:
Feyenoord moet nu wel oppassen, ze zakken teveel in
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Niet de eerste keer rond de 70minph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:37:
Waar is die scheidsrechter mee bezig dan?
Voor een Engelsman fluit hij wel makkelijk voor stevige maar faire duels.
Verwijderd
Je ziet dat ze vermoeider en vermoeider raken.
Overzicht gaat weg, gaten worden groter en groter.
Het blijft sowieso geen 3-2, op deze manier.
OM gaat risico's nemen, Feyenoord loopt op de laatste benen.
Hopen op 1 goede counter van Feyenoord om het af te maken.
Overzicht gaat weg, gaten worden groter en groter.
Het blijft sowieso geen 3-2, op deze manier.
OM gaat risico's nemen, Feyenoord loopt op de laatste benen.
Hopen op 1 goede counter van Feyenoord om het af te maken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Moordend tempo. Heel moeilijk invallen.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:36:
Vind Linssen momenteel geen aanwinst
Dit is ook gewoon boven op de bal ffs
Feyenoord is gewoon moe denk ik?
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 28-04-2022 22:41 ]
Feyenoord heeft het lastig na die Franse wissels.
Nog 11 minuten!
Nog 11 minuten!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat mij betreft een aantal jaar te laat dat Derksen stopt. Altijd een kwal gevonden.
De wedstrijd is wel billenknijpen zo, scheids fluit ook wel makkelijk voor een Engelsman.
De wedstrijd is wel billenknijpen zo, scheids fluit ook wel makkelijk voor een Engelsman.
Perfecte tackle
Goeiedag allemaal! Net thuis dus haak nu pas aan. 3-2 is in ieder geval een voorsprong!
Jammer dat die scheids geel geeft voor een perfecte tackle op de bal. Hoe is de scheids tot nu toe? En hoe is het spel?
Jammer dat die scheids geel geeft voor een perfecte tackle op de bal. Hoe is de scheids tot nu toe? En hoe is het spel?
Dat, plus dat OM een goede ploeg is met weinig te verliezen op dit moment. Echt grote kansen hebben ze trouwens nog niet gehad.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:40:
Zonder Feyenoord bril. Deze was op de bal toch?
Slot moet eens gaan wisselen. Spelers raken gewoon op.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:40:
Haal Geertruida eraf dan en breng Pedersen.
Ja leek mij ook op de bal. Wel weinig protest.PWM schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:41:
Die tackle is toch gewoon op de bal. En dan zelfs geel geven
100%Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:41:
Dat dacht ik ook, slippertje van de scheids?Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:41:
Jammer dat die scheids geen rood trekt, dan had de var hem kunnen corrigeren. Was een perfecte tackle op de bal.
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022