Maar als je ziet hoeveel wedstrijden Bijlow geblesseerd is moet het toch wel een prioriteit zijn om hier een goede 2e keus te hebben
Deze bal kan je hem niet kwalijk nemen. Een wereldkeeper had hem misschien gehad, maar dat is hij nou eenmaal niet anders zit je niet op de bank bij Feyenoord.Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:35:
Ik kan me zo boos maken om die marciano wat een kut keeper. Kost je echt punten
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Proberen om ze op 2-1 te houden tot dan, en dan in de tweede helft nog eventjes vlammen en het afmaken.
Dit is gewoon enthousiast jagen maar dan te ver gaan. Hoort een beetje bij dit spelletje. Zo erg was het ook weer niet.OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:39:
Waarom zo opzichtig geel pakken in de 16 van de tegenstander?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Edit: zie je net dat ze scoren..

[ Voor 27% gewijzigd door HollowGamer op 28-04-2022 21:47 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kop op en doorpakken!

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zolang ze scoren begrijpen ze het doel van het spelletjeHollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:41:
Ben ik de enige die OL erg slecht vind? Ze kunnen er niet veel van.
Ik vind ze wel effectiefHollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:41:
nr2 van frankrijk, en dat zegt vrij weinig inderdaadHollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:41:
Edit: zie je net dat ze scoren..
De eerste goal was fraai en is hem te vergeven, maar die tweede is slecht.
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 28-04-2022 21:43 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Niet voor het eerst helaas. Heeft ons ook de overwinning op Ajax gekost.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:41:
Je krijgt gewoon tegen doelpunten door de keeper
Tegen Ajax was ik er blij mee maar dat is nu wel anders.Typhone schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:42:
Wat een k*tkeeper heeft Feyenoord toch, bah bah
XXXVI
Verwijderd
Helaas heb ik hem al een aantal keer eerder gezien.gambieter schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:42:
Dit is de eerste keer dat ik Feyenoord zie dit seizoen, en ik zie een keeper die wel erg zwak is.
nu weet je hoe wij ons voelden bij de wedstyrijden die onana dit seizoen op doel stondD-e-n schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:42:
Hoeveel fokking doelpunten heeft die gast ons al gekost? Geeft zomaar een 2-0 wel
Een echte liefhebber dus!gambieter schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:42:
Dit is de eerste keer dat ik Feyenoord zie dit seizoen, en ik zie een keeper die wel erg zwak is.
De eerste goal was fraai en is hem te vergeven, maar die tweede is slecht.

True, maar hun spel ziet er niet erg top uit. Zo te zien kunnen ze alleen counteren.Superkiwi schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:42:
[...]
Zolang ze scoren begrijpen ze het doel van het spelletje
Nee, iemand die in het buitenland woont waar de Eredivisie niet op TV is
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
True. En die tegendoelpunten boeien opzich niet meer door de nieuwe regel.mavaros schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:43:
Die 2-2 is vervelend, maar de wedstrijd is nog lang niet voorbij.
Dat vraag ik me ook af. Lag toch een unieke kans om een betere keeper aan te trekken.D-e-n schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:43:
En hoe kut moet die Roemeen wel niet zijn dan?
Er is nog een tweede helft en de bal is rond.mavaros schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:43:
Die 2-2 is vervelend, maar de wedstrijd is nog lang niet voorbij.
Maar serieus, ik zie FEY dit zomaar verliezen. OL lekker op de counter en heel weinig energie verbruiken.
Wie is OL dan?HollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:45:
[...]
Er is nog een tweede helft en de bal is rond.
Maar serieus, ik zie FEY dit zomaar verliezen. OL lekker op de counter en heel weinig energie verbruiken.
Ik denk dat OL vanavond lekker geen energie verbruikt.
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 28-04-2022 21:46 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Dit weet je met Feyenoord en Europese thuisavonden tegen aansprekende tegenstanders.Vlassie1980 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:43:
Dit weet je van tevoren, typisch Rotterdams dit. Bij Sparta ook al zo vaak gezien dat ze alles verkloten
Het is altijd spectaculair, en het zal nooit een keer gemakkelijk gaan.
Word gewoon weer tot de 90ste minuut nagelbijten, en dan of gigantisch teleurgesteld zijn, of euforisch.
Gelijkspel zie ik i.i.g na een 2-0 voorsprong als een nederlaag, en dat zie ik OM ook thuis wel afmaken.
Winnen, of niets.
Olympique Lyonnais
Ze gaan inderdaad nog wel kansen krijgen maar dan moet je wel waken voor die counter van ze.
Is je vergeven.
⏩ PVOutput☀️
Aaaand it's gone.
Waar hebben we dat eerder gezien
Verwijderd
Vaak genoeg in de kuip...Superkiwi schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:48:
Een (comfortabele) Nederlandse voorsprong in een Europese wedstrijd.
Aaaand it's gone.
Waar hebben we dat eerder gezien
Jammer van die voorsprong
Moet nu helaas wel een beetje voelen als een vroegtijdige zaadlozing ...Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:23:
Ik ben klaargekomen
Hij staat in de PL bekend als een van de betere.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
Scheids tot nu toe prima
Welke?Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
Steam ID = Ackerfiets
YouTube: Pierre van Hooijdonk free kick - sc Freiburg vs. Feyenoord UEFA Cup ... Ik moest aan deze denken, net. Maarja mocht niet zo zijn.Joel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
Waar is Pierre als je hem nodig hebt!
Dat vond Feyenoord ookHarribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
een brief aan het schrijven waarin hij zegt te stoppen als analist?Joel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
Waar is Pierre als je hem nodig hebt!
Ik kijk geen Frans voetbal, maar voetballen ze allemaal zo? Dit is gewoon counter voetbal, ziet eruit als Serie A destijds.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
Verademing om een keer niet een Spaanse of Portugese tegenstander te zien met hun theater
ik geef PSG de schuldHollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:51:
[...]
Ik kijk geen Frans voetbal, maar voetballen ze allemaal zo? Dit is gewoon counter voetbal, ziet eruit als Serie A destijds.
Oh dat went vanzelfOPSLAGHOND schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
[...]
Moet nu helaas wel een beetje voelen als een vroegtijdige zaadlozing ...
“De aanval is de beste verdediging”
Ze hadden er best 1 of 2 meer in mogen tikken. Waren best veel kansen.
Maar goed we zijn niet kansloos!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Met name Lyon en Marseille al jaren, maar ook zat andere Franse teams. Je kon altijd heel lekker met ze spelen in de oudere Fifa spellen toen pace nog bijzonder overpowered was. Handige 10, twee snelle spitsen en pas laat druk op de bal zodat er ruimte achter de verdediging ligt. Beproefd recept.HollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:51:
[...]
Ik kijk geen Frans voetbal, maar voetballen ze allemaal zo? Dit is gewoon counter voetbal, ziet eruit als Serie A destijds.
Wanneer de conditie een issue wordt dan vrees ik toch echt die donkere speler voorin bij Marseille, die is echt op de brommer:XOMX2000 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:53:.
Maar goed we zijn niet kansloos!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat kan zeker. Maar je hebt Pedersen noch achter de hand. Dus die heeft ook best grote longen en veel snelheid.Han schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:56:
[...]
Wanneer de conditie een issue wordt dan vrees ik toch echt die donkere speler voorin bij Marseille, die is echt op de brommer:X
Dus ja, balletje is rond. Ik durf niks te voorspellen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Welke van de 2? We hebben er maar eentje echt gezien maar die ander is net zo snel helaas!Han schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:56:
[...]
Wanneer de conditie een issue wordt dan vrees ik toch echt die donkere speler voorin bij Marseille, die is echt op de brommer:X
Ik zie het kwartje richting Feyenoord rollen, ook als ze straks misschien verliezen. Feyenoord rolt al het hele seizoen per ongeluk de volgende ronde in.HollowGamer schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:45:
[...]
Er is nog een tweede helft en de bal is rond.
En wees eerlijk, dat Feyenoord probeert wel serieus te voetballen en maakt er daardoor een feestje van voor de gemiddelde voetbalkijker.
Hup Feyenoord!
Yep… en dan loopt die Payet er nog achter. Ik zou zeer verbaast zijn wanneer Feyenoord dit tempo gaat volhouden. Vrees dat ze naar mate de tweede helft vordert ze wel een paar keer tegen een dodelijke counter gaan aanlopen. Hoop dat ik er naast zit.donleone83 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:58:
Welke van de 2? We hebben er maar eentje echt gezien maar die ander is net zo snel helaas!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hopelijk kan Feyenoord het waar maken, maar sta er zelf in gelijkspel is al mooi en geeft nog mogelijkheden, kijk maar naar Slavia Praag.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Aan geluk geen gebrek, lekker
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Feyenoord is altijd de eerste in de voetbalwereld.
Tomorrow is not today!

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022