Dessers trouwens nog niet echt scherp, hopelijk gaat daar de spanning snel af…
Ze moeten die laserstraalmensen per direct van de tribunes schoppen. Dit is smerig en moet je maar doen in Oekraïne. Daar is het zinnig.
Marciano durft niet uit te komen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hij mag er wel een keer in!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Pffffffff
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat Marciano B-garnituur is, is helaas een feit waar we mee moeten leven.Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:16:
Marciano durft niet uit te komen.
Boffen "we"Vos schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:16:
Die spits is geluk niet zo scherp, wel heel snel.
Met types ala Mbappe waren dat 2 doelpunten geweest
Ik snap hoe Slot het tactisch heeft neergezet want als je zo hoog pressing wilt spelen kan je geen mannetje opofferen om Payet te schaduwen, maar hem aan de bal ruimte geven met die snelle spitsen eromheen blijft echt gevaarlijk.
Pfff, die Marciano had 2 keer gewoon verder uit moeten komen. Hij kruipt z’n goal uit…
Het vizier staat aan beide kanten niet scherp. Wat een afzwaaiers.
En net als ik het post, de 1-0
En net als ik het post, de 1-0

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 28-04-2022 21:20 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
JAAAAAAAAAAAAAA
BAM JAAAAAAAA
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAA
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
zeg dat nog een paar keergambieter schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:19:
Het vizier staat aan beide kanten niet scherp. Wat een afzwaaiers.
FCK YEAH!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat heeft FC Kaiserslautern hiermee te maken?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met plezier
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Yes

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nu vol blijven houden en doelpunten maken.
JAAAAAAAAA
Wtf ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)
Woooooooooooooow!!!
Whiooooooot
⏩ PVOutput☀️
GODVERDOMME JAAAAA!
VAR?
En net op dat moment viel mijn radio weg, hoorde opeens gekrijs. Zou mij niks verbazen als het door de goal kwam.
Alle Rotterdammers hangen nu aan het zuurstof.
Hup Feyenoord!
Hup Feyenoord!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
History in the making!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gaat de VAR nog nakijken voor buitenspel?
edit:
Ah, nee. Telt gelukkig [ Voor 34% gewijzigd door Herman op 28-04-2022 21:24 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik ben klaargekomen
als het zo door gaat hoop ik dat de mensen met autos in de buurt van het stadion een goede verzekering hebben
Ben benieuwd of na vanavond het stadion nog veilig gekeurd kan worden voor bezoek..
⏩ PVOutput☀️
Ik was ook even bang maar het doelpunt telt gelukkigHerman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:23:
Gaat de VAR nog nakijken voor buitenspel?
XXXVI
Kralingen en Spangen zitten te breien thuis hoor, boeit ze niks.mavaros schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:22:
Alle Rotterdammers hangen nu aan het zuurstof.
Hup Feyenoord!
Met of zonder 1000 uren kaars?Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:23:
Ik ben klaargekomen
Ik zeg tijdrekken
Ik zeg doordrukken! Volgende week formaliteit maken.Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:23:
Ik zeg tijdrekken
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, doordrukken verdedigen zou verkeerd aflopen.Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:23:
Ik zeg tijdrekken
Lekker!
Maar dat publiek.... het enige stadion waar ze tijdens een halve Europese finale de aartsrivaal betrekken in hun gezang
Maar dat publiek.... het enige stadion waar ze tijdens een halve Europese finale de aartsrivaal betrekken in hun gezang

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is elke wedstrijd in deze competitie dit jaar. Nieuw he.ph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:23:
History in the making!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Kom op!!!
Maak het thuis in de kuip HELEMAAL af.
3-0 voor de rust zodat we niet weer met een bloeddruk van 200 de tweede helft ingaan zodra het 2-1 word.
Maak het thuis in de kuip HELEMAAL af.
3-0 voor de rust zodat we niet weer met een bloeddruk van 200 de tweede helft ingaan zodra het 2-1 word.
Ik had een hoop verwacht tegen Marseille in de kuip, maar dit niet naar 20 minuten.
Nu vasthouden en door pakken.
Nu vasthouden en door pakken.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dit. Als Feyenoord achteruit gaat lopen, gaat het altijd fout. Al jaren in de competitie ook in de topwedstrijden.OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:24:
[...]
Nee, doordrukken verdedigen zou verkeerd aflopen.
Nu inderdaad niet de fout maken om achterover te hangen, gewoon vol druk er op houden, de wedstrijd is nog lang.
Je had vast nooit gedacht dat Sinestera dat bij je zou doen.Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:23:
Ik ben klaargekomen
Even rust pakken is niet verkeerd. Maar daarna door!
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
En A.U.B Payet geen ruimte meer geven.
2 keer zo goed weggekomen voor de 1-0.
Je weet als ze de 2-1 maken dat zij ook bloed gaan ruiken.
2 keer zo goed weggekomen voor de 1-0.
Je weet als ze de 2-1 maken dat zij ook bloed gaan ruiken.
Wat een ruimte achter die verdediging.
Gaat het Feyenoord lukken Dessers te behouden? Die gast was aan het begin van het seizoen geeneens basis toch? Ik vind het echt een prima spits!
Inderdaad, terwijl ze nog best diep staan. Best gekph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:28:
Wat een ruimte achter die verdediging.
Dessers is op deze manier zijn eigen koopsom aan het verdienen voor feyenoord..Joel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:28:
Gaat het Feyenoord lukken Dessers te behouden? Die gast was aan het begin van het seizoen geeneens basis toch? Ik vind het echt een prima spits!
Als ze zo door gaan kunnen ze de kuip ook nog een beetje opbeuren
[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 28-04-2022 21:29 ]
Ik hoop het, dat mannetje laat leuke dingen zienJoel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:28:
Gaat het Feyenoord lukken Dessers te behouden?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Olympique wil gek genoeg niet echt snelheid maken en maken een hele zenuwachtige indruk.
Feyenoord speelt goed voetbal.
Dat had ik als Ajacied niet verwacht. Het referentiekader is dus Ajax, maar Feyenoord staat serieus een beste pot te voetballen.
Dat had ik als Ajacied niet verwacht. Het referentiekader is dus Ajax, maar Feyenoord staat serieus een beste pot te voetballen.
Auw!
Auw!
die kwam ook uit het niks..
Euhhh, ik knipperde even.
Kut keeper
Tja na 3 flinke kansen had het achter ondertussen wel iets beter mogen staan ...
Shit. Dat is minder.
wat was dit voor raket inslag. Dacht ff dat het zijnet was.
Achterover leunen en een kutkeep is een slechte combinatie
Ben bang van niet, voor 4 miljoen zou je eigenlijk zeggen doen want voor dat geld vind je niet een andere. Maar Desserts speelt denk ik wel boven zijn niveau op het ogenblik.Joel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:28:
Hij heeft nog een contract tot 2024 bij Genk, waar hij nu weer meer in the picture is, dat helpt ook niet mee natuurlijk.
En deze was natuurlijk te verwachten 2-1
Poah hard.
⏩ PVOutput☀️
Wat een kut keeper hebben zij!
Zeker. Maar deze mag nooit in de korte hoek langs de keeper. Hij was wel echt hard, maar Marciano staat daar gewoon verkeerd opgesteld.OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:30:
Tja na 3 flinke kansen had het achter ondertussen wel iets beter mogen staan ...
zo jammer dat Bijlow zo blessure gevoelig is. Ajax is er ook uitgegaan door wat keepersfoutjes.
Het is mij met de dag duidelijker hoe belangrijk een goede keeper is. Maareeh was dit echt een keepersfout? Hij raakte hem wel echt lekker.
Het is mij met de dag duidelijker hoe belangrijk een goede keeper is. Maareeh was dit echt een keepersfout? Hij raakte hem wel echt lekker.
Geef die voorzet dan!!
Damn kan niemand vanaf links die bal voorgeven ofzo??
Damn kan niemand vanaf links die bal voorgeven ofzo??
⏩ PVOutput☀️
Bijlow had hem gehad denk ik. Maarja die is van glas.
Op dit niveau is 30 cm uit positie helaas dodelijk. Zonde inderdaad dat Bijlow er niet bij is.Rubman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:33:
Bijlow had hem gehad denk ik. Maarja die is van glas.
Verwijderd
Ik denk dat het geen fout was, maar een betere keeper had hem misschien wel gehad.Joel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:32:
zo jammer dat Bijlow zo blessure gevoelig is. Ajax is er ook uitgegaan door wat keepersfoutjes.
“Fout” is misschien een te groot woord. Deze bal was echt snoeihard. Maar als je ziet dat Marciano er niet eens ook maar enigszins bij in de buurt komt, kan je concluderen dat zijn reach te kort is voor hoe hij opgesteld staat. De kans dat hij hem de lange hoek in kan prikken vanaf die kant is vrij klein, dus dan moet je als keeper volgens mij altijd voor het afschermen van de korte hoek kiezen.Joel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:32:
Ik kan me zo boos maken om die marciano wat een kut keeper. Kost je echt punten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022