Competitieprogramma wordt altijd goedgekeurd door de clubs. In 2018/19 was ook vooraf bekend dat CL halve finale plus koningsdag een probleem kon worden. Maar het alternatief een extra doordeweekse speelronde eerder in het seizoen daar was de meerderheid tegen.toolkist schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:01:
[...]
Dan zijn ze goed dom bij de afdeling competitieplanning...
Stel je toch eens voor dat je gelooft in het kunnen van de clubs in je eigen competitie.toolkist schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:01:
[...]
Dan zijn ze goed dom bij de afdeling competitieplanning...

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het is inderdaad veel te makkelijk om af te geven op de KNVB. De speeldagenkalender is al jaar en dag ontzettend vol en dat wordt er gevoelsmatig niet beter op. Dit jaar had men de keuze kunnen maken om eerder te starten (eind juli) maar dat wil men waarschijnlijk ook niet vanwege zomervakanties. De winterstop is al bijzonder kort en dan kan je zoeken naar potentiele midweekse wedstrijden maar dat wordt al lastig als het clubs betreft die uitkomen in Europa.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:04:
[...]
Competitieprogramma wordt altijd goedgekeurd door de clubs. In 2018/19 was ook vooraf bekend dat CL halve finale plus koningsdag een probleem kon worden. Maar het alternatief een extra doordeweekse speelronde eerder in het seizoen daar was de meerderheid tegen.
Ga er maar aan staan om het programma rond te krijgen zonder enig commentaar en zeker als clubs verder in Europa komen.
https://www.knvb.nl/downl...l-seizoen-21-22-dd-260121
Niemand wordt 'met hulp' kampioen, dat is nou eenmaal een competitie. Al vind ik wel dat Klassiekers niet zo laat op het einde gespeeld moeten worden.
[edit] En in dezelfde week als Europese wedstrijden.
[ Voor 8% gewijzigd door Tristan Wins op 26-04-2022 13:22 ]
Dan houd je bijzonder weinig speelrondes over. Men wil ze al niet te vroeg in het seizoen plannen, niet rond Europese wedstrijden, dient de lokale driehoek mee te nemen met hun (on)mogelijkheden. Met vijf clubs die uitkomen in Europa is er dan haast geen beginnen aan, en die haast kan je eigenlijk wel wegstrepen.Tristan Wins schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:21:
[...]
Niemand wordt 'met hulp' kampioen, dat is nou eenmaal een competitie. Al vind ik wel dat Klassiekers niet zo laat op het einde gespeeld moeten worden.
De klassieker was in speelronde 17 en 27. Dat is niet bijzonder laat toch?
Verwijderd
Er zitten maar vijf weekend speelronden in het hele competitieprogramma van dit seizoen die niet rond een Europese week zitten.Tristan Wins schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:21:
[...]
Speelronde 17, 19, 20, 21 en 34.
Maar die kans is toch behoorlijk klein. AZ moet 6 punten en 18 doelpunten goedmaken op Feyenoord in 4 wedstrijden. In een programma waar ze nog tegen Ajax (en Utrecht) moeten. Als Feyenoord van Go Ahead en van Willem II wint zijn ze minstens 4e.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:35:
[...]
Het schema heeft sowieso een probleem als Feyenoord zowel de Conference League finale als de play-offs finale moet spelen.
Regeren is vooruitschuiven
Verwijderd
Fortuna en Go Ahead. Niet groot, maar ook niet uit te sluiten. Wat er wel voor zorgt dat de KNVB nu geen kant op kan met eventuele verschuivingen.T-MOB schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:53:
Maar die kans is toch behoorlijk klein. AZ moet 6 punten en 18 doelpunten goedmaken op Feyenoord in 4 wedstrijden. In een programma waar ze nog tegen Ajax (en Utrecht) moeten. Als Feyenoord van Go Ahead en van Willem II wint zijn ze minstens 4e.
En als PSV tweede blijft of wellicht zelfs nog eerste wordt dan heeft de nummer vier zover ik begrijp ook geen playoffs voor Europees voetbal. Het lastige is natuurlijk dat je als KNVB zijnde niet vooruit kan lopen op de uitkomst, want wat als die bijzonder kleine kans toch realiteit wordt?T-MOB schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:53:
[...]
Maar die kans is toch behoorlijk klein. AZ moet 6 punten en 18 doelpunten goedmaken op Feyenoord in 4 wedstrijden. In een programma waar ze nog tegen Ajax (en Utrecht) moeten. Als Feyenoord van Go Ahead en van Willem II wint zijn ze minstens 4e.
Ik snap inmiddels dat de spelers van Ajax geen motivatie meer hebben. Als de dirigent gaat zitten dan gaat het orkest liggen 
Over de bron heen gekeken.

Over de bron heen gekeken.
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 26-04-2022 21:37 ]
XXXVI
Serieus? Als dat waar is dan zou het echt ‘the bloody limit’ zijn in mij mijn ogen. Kan het bijna niet geloven. Je speelt als Ajax de meest cruciale weken van het seizoen en het loopt voor geen meter. Maar de coach steekt de energie in de club van volgend seizoen. Ik zou hem per direct op straat zetten, tot ziens. Of 100% focus op Ajax of helemaal niet.ephymerous schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:39:
Ik snap inmiddels dat de spelers van Ajax geen motivatie meer hebben. Als de dirigent gaat zitten dan gaat het orkest liggen
Edit; never mind, de bron The Mirror, onzin dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 26-04-2022 21:02 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Geloof jij ook alles wat in er in Story en/of Privé staat?ephymerous schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:39:
Ik check vaak wel even waar het vandaan komt. Daar heb ik nu overheen gekeken. Ik ga zo in het hoekje staan schamenRuzor schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:32:
[...]
Geloof jij ook alles wat in er in Story en/of Privé staat?
XXXVI
Nah… vooruit, lang genoeg geduurd nu, kom maar uit de hoek, ga maar Koningsdag vierenephymerous schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:36:Ik ga zo in het hoekje staan schamen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Het is weer bijna weekend… kunnen we de hele week gaan lopen bitchen hier waarom Ajax niet verder komt dan een 1-1 tegen PEC Zwolle.Han schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:08:
[...]
Nah… vooruit, lang genoeg geduurd nu, kom maar uit de hoek, ga maar Koningsdag vieren
Kwaliteit of niet, die spelen ergens voor.
Match day, let's go! Helaas geen kaartjes kunnen bemachtigen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Te zenuwachtig! Absoluut mooi fiche!ph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:57:
Match day, let's go! Helaas geen kaartjes kunnen bemachtigen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik loop al heel de week met 3-0 in mijn hoofd.
Het zou toch fantastisch zijn, wanneer Feyenoord straks eerst heel dat Marseille oprolt en uiteindelijk met de beker op de Coolsingel staat. Dat gebeurt maar een of twee keer in het leven van de Rotterdammers.
In mijn stad is het al ruim dertig jaar geleden dat er een Europese prijs gewonnen werd. En als je de europese prijzenkast opentrekt, zie je twee bekers en een heleboel spinrag. Dat is alles dat er is.
Hup Feyenoord!
Het zou toch fantastisch zijn, wanneer Feyenoord straks eerst heel dat Marseille oprolt en uiteindelijk met de beker op de Coolsingel staat. Dat gebeurt maar een of twee keer in het leven van de Rotterdammers.
In mijn stad is het al ruim dertig jaar geleden dat er een Europese prijs gewonnen werd. En als je de europese prijzenkast opentrekt, zie je twee bekers en een heleboel spinrag. Dat is alles dat er is.
Hup Feyenoord!
Als er vandaag een resultaat wordt geboekt dan gaat het echt leven, dan gaan we er echt in geloven. Nu heeft de scepticus in mij nog de overhand.mavaros schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:25:
Ik loop al heel de week met 3-0 in mijn hoofd.
Hup Feyenoord!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Even om in de stemming te komen voor vanavond!
https://twitter.com/Feyenoord/status/1519559135309803520
https://twitter.com/Feyenoord/status/1519559135309803520
Zelden tot nooit misselijk van de zenuwen voor een wedstrijddag, maar vandaag is dat anders. Slecht geslapen, weinig eetlust en ook nog een hele dag op werk overleven.. Maar als de klok 17:00 slaat als de wiedeweerga naar De Kuip!
Kom op Feyenoord!!
Kom op Feyenoord!!
Als onderdeel van de ruil zijn ook de thuis- en uitspelende teams van deze pot geruildGynnad schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:25:
KNVB heeft alleen nog niet door dat Feyenoord thuis speelt..
Ik zou het niet erg vinden, hoewel Feyenoord thuis dit seizoen ook niet echt een succes was voor PSV

Dit was denk ik wel de meeste gemakkelijke "oplossing". Het is niet dat ik verwacht dat die 2:15 het verschil gaan maken maar als het verzocht wordt mag je daar als KNVB wel tegemoetkomen.Gynnad schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:25:
Wedstrijden van AZ - Ajax en Feyenoord - PSV zijn definitief omgedraaid. KNVB heeft alleen nog niet door dat Feyenoord thuis speelt..
[Afbeelding]
Best klote voor Ajax dit. Mocht Ajax blijven winnen en Feyenoord van PSV, dan is Ajax kampioen, maar niet gelijk na de wedstrijd. 
Maargoed aan de andere kant, Feyenoord moet wel de ruimte krijgen voor het europese
Maargoed aan de andere kant, Feyenoord moet wel de ruimte krijgen voor het europese
Dat is toch juist prima. Geeft Ajax genoeg tijd om terug te rijden naar de ArenA en zich klaar te maken voor het potentiele feest!Terranova schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:28:
Best klote voor Ajax dit. Mocht Ajax blijven winnen en Feyenoord van PSV, dan is Ajax kampioen, maar niet gelijk na de wedstrijd.
Moet Ajax wel blijven winnen natuurlijk, in huidige vorm ben ik daar niet zo zeker vanNapo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:30:
[...]
Dat is toch juist prima. Geeft Ajax genoeg tijd om terug te rijden naar de ArenA en zich klaar te maken voor het potentiele feest!
En Feyenoord ook natuurlijkTerranova schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:32:
[...]
Moet Ajax wel blijven winnen natuurlijk, in huidige vorm ben ik daar niet zo zeker van

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 28-04-2022 11:34 ]
Competitievervalsing!Terranova schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:28:
XXXVI
Poll: Feyenoord vs Olympique Marseille
• Winst Feyenoord
• Winst Olympique Marseille
• Gelijkspel
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• Winst Feyenoord
• Winst Olympique Marseille
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Godgloeiende Kiwi!
[ Voor 95% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-04-2022 13:14 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Op mijn telefoon te kl•ten, ben je me net voor ...
Moet zeggen dat ik eens een keer echt geen idee heb, gelijkspelletje dan maar
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik gok kleine winst voor Feyenoord vanavond 2-1 of 1-0 en een helse klus volgende week om die voorsprong te verdedigen.
Kan de spanning echt niet meer hebben, godsakke zeg...
HUP FEYENOORD!
HUP FEYENOORD!
Ik denk dat Feyenoord een kleine overwinning boekt. Meer vanwege het feit dat ze zich nu niet zullen verkijken op de tegenstander, waar ze dat (in mijn ogen) tegen Slavia Praag wel deden (die pakken we wel).
Als de keeper van Feyenoord net zulke clown-taferelen uithaalt als tegen Slavia heb ik er een hard hoofd in. Tenzij de keeper van Marseille in navolging van de keeper van Slavia zich ook net zo clownesk gaat gedragen
Mino Raiola overleden. (info volgt)
Mino Raiola overleden
Mino Raiola overleden

[ Voor 109% gewijzigd door Typhone op 28-04-2022 13:59 ]
Damn, die zag ik niet direct aankomen (hoewel ik Raiola niet echt volg). Vraag me af wat de gevolgen gaan zijn voor alle spelers die hij vertegenwoordigt.
Was al een tijdje ziek/niet lekker maar werd steeds ontkracht.ElPaco schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:59:
Damn, die zag ik niet direct aankomen (hoewel ik Raiola niet echt volg). Vraag me af wat de gevolgen gaan zijn voor alle spelers die hij vertegenwoordigt.
RIP
Was hij een eenmanszaak of was er een team?ElPaco schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:59:
Denk dat er meer mensen voor dat management buro werken. Wordt zowiezo een leuke zomer met Haland, Pogba, Gravenbergh, de Ligt die bij Raiola zitten.ElPaco schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:59:
(ik verwacht dat De Ligt ook deze zomer verkast)
Ik vond altijd dat ie meer aan zichzelf dacht dan aan z'n spelers, zie bv. Brobbey en Ittaharen die gewoon foute beslissingen namen.
[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 28-04-2022 14:11 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik kom niet verder dan dit: https://www.raiola.com/Deadsy schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:07:
[...]
Was hij een eenmanszaak of was er een team?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wordt nu ontkend door Arno Vermeulen op Twitter
Of die jonge gast die hij van Ajax naar juve bracht. Werd daarna continu verhuurd.loekf2 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:09:
[...]
Denk dat er meer mensen voor dat management buro werken. Wordt zowiezo een leuke zomer met Haland, Pogba, Gravenbergh die bij Raiola zitten.
Ik vond altijd dat ie meer aan zichzelf dacht dan aan z'n spelers, zie bv. Brobbey en Ittaharen die gewoon foute beslissingen namen.
Hij bracht veel spelers naar clubs die gewoon een to hoog niveau waren, waar ze nog lang niet klaar voor waren.
Of naar clubs waar gewoon te veel concurrentie was voor ze.
Hij zag de spelers als handelswaar en keek meer naar hoeveel hij nu kon verdienen dan aan hun carrière.
Het enige compliment dat ik kan bedenken is dat hij bijna iedereen naar een top club kon brengen.
mad-dog schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:12:
Wordt nu ontkend door Arno Vermeulen op Twitter
Krijg net uit de juiste bron bericht dat Mino Raiola niet is overleden. Men maakt zich zorgen over zijn gezondheid, maar de mededeling in diverse media dat hij is overleden is niet correct. #nos
— arn⭕️ vermeulen (@arnovermeulen) 28 april 2022
Als ik zien Twitter feed zo lees heb ik niet het gevoel dat hij het zelf beheerd.
NOS:
https://nos.nl/artikel/24...e-media-melden-overlijden
Blijkbaar een naaste medewerker/compagnon ontkent het.
Amateuristisch van de media dit, erg slecht.
Jose "schop iedereen doormidden" Fortes Rodriguez van oa RBC, wow das een blast from the past.loekf2 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:21:
NOS:
Als het waar is, worden er bij Ajax iig wat flessen champagne opengetrokken. Daar hebben ze de afgelopen jaren dankzij Mino wel wat spelers gratis de deur uit zien lopen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ehh... "groot" geworden bij AZ, maar net voor de van Gaal/DSB glorie tijd.Gurbuh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:23:
[...]
Jose "schop iedereen doormidden" Fortes Rodriguez van oa RBC, wow das een blast from the past.
Tja, nieuwsmedia zijn snel en snelheid is belangrijker dan zorgvuldigheid.wErudite schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:23:
Amateuristisch van de media dit, erg slecht.
Ik kan me nog herinneren dat een journalist van SBS in Twitter de zoekopdracht "Beatrix overleden" in wilde tikken maar dit als post plaatste. Binnen no-time was dat door diverse media overgenomen.
alles kan off-topic
#zucht
(ja is een verified Twitter account)
Current health status for the ones wondering: pissed off second time in 4 months they kill me. Seem also able to ressuscitate.
— RAIOLA (@MinoRaiola) 28 april 2022
damn heeft die zijn kar aan de juiste wagen gehangenGurbuh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:23:
[...]
Jose "schop iedereen doormidden" Fortes Rodriguez van oa RBC, wow das een blast from the past.
WTF is die alweer in 2006 gestopt met voetballen?Gurbuh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:23:
[...]
Ik weet nog dat we destijds op het gymnasium altijd een spelletje speelde (naam kwijt) waarbij je rode kaarten moest voorspellen en iedereen altijd hem en Berk-Beelenkamp koos en dat leverde meer punten op dan wenselijk.
Ik word oud...
Mag je hier een opmerking maken over zijn lichaamsbouw of wordt dat niet gewaardeerd?loekf2 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:44:
#zucht
[Embed]
Jemig wat een spanning voor zometeen! Kom op Feyenoord!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Laatste keer dat ik zo zenuwachtig was, was tegen Heracles.
Ik hou het echt niet meer, kotsmisselijk gewoon.
Ik hou het echt niet meer, kotsmisselijk gewoon.
Helemaal geen zenuwen hier, krijg je ervan als je club al in de kwartfinales is uitgeschakeld. 
Zonder dollen, wat zou het gaaf zijn als Feyenoord vanavond al een stap zou kunnen zetten naar een Europese finale.
Zonder dollen, wat zou het gaaf zijn als Feyenoord vanavond al een stap zou kunnen zetten naar een Europese finale.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Van mij mag je alles hierDoeEensGek schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:51:
[...]
Mag je hier een opmerking maken over zijn lichaamsbouw of wordt dat niet gewaardeerd?
Als Ajax fan... hup Feyenoord !
Opstelling: Marciano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökçü; Nelson, Dessers, Sinisterra
Geloof dat de Marseille fans lekker bezig waren bij binnenkomst.
Als Beatrix is overleden is het rottig voor de familie, maar dat ga je niet vanavond delen met de wereld.Ankona schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:38:
[...]
Tja, nieuwsmedia zijn snel en snelheid is belangrijker dan zorgvuldigheid.
Ik kan me nog herinneren dat een journalist van SBS in Twitter de zoekopdracht "Beatrix overleden" in wilde tikken maar dit als post plaatste. Binnen no-time was dat door diverse media overgenomen.
Half Nederland heeft het te druk met de aanstaande overwinning van Feyenoord, en dat gaat voor. En dooien lopen niet weg, maar die ene keer in twintig jaar kans op een finaleplek wel.
Hup Feyenoord!
Hopelijk houden de fans het rustig vandaag en volgende week, het zou wat zijn als die onvoorwaardelijke straf voor uitwedstrijden uiteindelijk zou betekenen dat er geen supporters mee mogen naar de finale ...
Optimisme over Feyenoord deel ik niet, het enthousiame wel. Hup Feyenoord!
Eendracht maakt kameraden!!!
Ofzo.
Ofzo.
Echt in tijden niet zo gespannen geweest
Succes en veel kijkplezier!
Dit wordt een dure boete hoor hahaha
Sfeertje hoor
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Die keeper Mananana is dat een neef van Onanana?
Het begint al goed, als je de overkant van de Kuip niet kan zien.
Hup Feyenoord!
Hup Feyenoord!
Sfeertje, mooie grasmat, hopen op een mooie voetbalavond.
Wonen samen in Havanananana.OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:01:
Die keeper Mananana is dat een neef van Onanana?
Ik hoop dat Feynoord de resterende wedstrijden dit seizoen allemaal wint. Van mij mogen ze
Ik zag alweer wat lasertjes.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoe wil je m hebben?Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:08:
Dessers... Jongu... Das een kans he
Oioi, die had moeten hangen.
⏩ PVOutput☀️
Waar is die lul met die laserpen ?
van mij mogen die allemaal hun kleine teen heel vies ergens tegenaan stoten
Kom op Feyenoord, hak ze in de pan!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Lekker gekeept pik!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De Kuip! Niet de pan ...carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:09:
Kom op Feyenoord, hak ze in de pan!
Ze moeten niet de ruimte krijgen dus.
Malacia had 't ook beter kunnen doen met een voorzet.
Malacia had 't ook beter kunnen doen met een voorzet.
⏩ PVOutput☀️
Dat het als een kaars mag uitgaan voor onze Franse vrienden
Snap dat nooit, niemand om zo'n persoon heen die er iets van zegt? Maarja als het in 'harde kern' vak is...Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:09:
Waar is die lul met die laserpen ?
Dit is dus inderdaad wel het risico van de hoge pressing als de aanvallers van Marseille 1.5 keer zo snel zijn als Senesi en Trauner 😅
Kaas! Fransen eten kaas geen kaars ...carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:10:
[...]
Kaars... Kaars... Waar heb ik dat toch meer gehoord afgelopen dagen...carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:10:
[...]
Die spits was aan de bal sneller dan de verdediger van Feyenoord. Dat was dus wel een echte waarschuwing.donleone83 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:11:
Dit is dus inderdaad wel het risico van de hoge pressing als de aanvallers van Marseille 1.5 keer zo snel zijn als Senesi en Trauner 😅
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Kaas omelet toch?
Omelette du fromage!
Precies. Feyenoord speelt op het eruit halen van de pass maar dit gaat nog wel een paar keer gebeuren deze pot.Herman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:13:
[...]
Die spits was aan de bal sneller dan de verdediger van Feyenoord. Dat was dus wel een echte waarschuwing.
het mag toch niet moeilijk zijn om er achter te komen in welke hoek de dorps idioot met zijn laserpen zit?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022