[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 265 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.012 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:01:
[...]

Dan zijn ze goed dom bij de afdeling competitieplanning...
Competitieprogramma wordt altijd goedgekeurd door de clubs. In 2018/19 was ook vooraf bekend dat CL halve finale plus koningsdag een probleem kon worden. Maar het alternatief een extra doordeweekse speelronde eerder in het seizoen daar was de meerderheid tegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:40
toolkist schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:01:
[...]

Dan zijn ze goed dom bij de afdeling competitieplanning...
Stel je toch eens voor dat je gelooft in het kunnen van de clubs in je eigen competitie. :z

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:04:
[...]

Competitieprogramma wordt altijd goedgekeurd door de clubs. In 2018/19 was ook vooraf bekend dat CL halve finale plus koningsdag een probleem kon worden. Maar het alternatief een extra doordeweekse speelronde eerder in het seizoen daar was de meerderheid tegen.
Het is inderdaad veel te makkelijk om af te geven op de KNVB. De speeldagenkalender is al jaar en dag ontzettend vol en dat wordt er gevoelsmatig niet beter op. Dit jaar had men de keuze kunnen maken om eerder te starten (eind juli) maar dat wil men waarschijnlijk ook niet vanwege zomervakanties. De winterstop is al bijzonder kort en dan kan je zoeken naar potentiele midweekse wedstrijden maar dat wordt al lastig als het clubs betreft die uitkomen in Europa.

Ga er maar aan staan om het programma rond te krijgen zonder enig commentaar en zeker als clubs verder in Europa komen.
https://www.knvb.nl/downl...l-seizoen-21-22-dd-260121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:29:
[...]
met hun hulp kampioen te worden.
Niemand wordt 'met hulp' kampioen, dat is nou eenmaal een competitie. Al vind ik wel dat Klassiekers niet zo laat op het einde gespeeld moeten worden.

[edit] En in dezelfde week als Europese wedstrijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Tristan Wins op 26-04-2022 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Tristan Wins schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:21:
[...]

Niemand wordt 'met hulp' kampioen, dat is nou eenmaal een competitie. Al vind ik wel dat Klassiekers niet zo laat op het einde gespeeld moeten worden.

Dan houd je bijzonder weinig speelrondes over. Men wil ze al niet te vroeg in het seizoen plannen, niet rond Europese wedstrijden, dient de lokale driehoek mee te nemen met hun (on)mogelijkheden. Met vijf clubs die uitkomen in Europa is er dan haast geen beginnen aan, en die haast kan je eigenlijk wel wegstrepen.

De klassieker was in speelronde 17 en 27. Dat is niet bijzonder laat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristan Wins schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:21:
[...]

Er zitten maar vijf weekend speelronden in het hele competitieprogramma van dit seizoen die niet rond een Europese week zitten.

Speelronde 17, 19, 20, 21 en 34.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:35:
[...]
Het schema heeft sowieso een probleem als Feyenoord zowel de Conference League finale als de play-offs finale moet spelen.
Maar die kans is toch behoorlijk klein. AZ moet 6 punten en 18 doelpunten goedmaken op Feyenoord in 4 wedstrijden. In een programma waar ze nog tegen Ajax (en Utrecht) moeten. Als Feyenoord van Go Ahead en van Willem II wint zijn ze minstens 4e.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-MOB schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:53:
Maar die kans is toch behoorlijk klein. AZ moet 6 punten en 18 doelpunten goedmaken op Feyenoord in 4 wedstrijden. In een programma waar ze nog tegen Ajax (en Utrecht) moeten. Als Feyenoord van Go Ahead en van Willem II wint zijn ze minstens 4e.
Fortuna en Go Ahead. Niet groot, maar ook niet uit te sluiten. Wat er wel voor zorgt dat de KNVB nu geen kant op kan met eventuele verschuivingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
T-MOB schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:53:
[...]

En als PSV tweede blijft of wellicht zelfs nog eerste wordt dan heeft de nummer vier zover ik begrijp ook geen playoffs voor Europees voetbal. Het lastige is natuurlijk dat je als KNVB zijnde niet vooruit kan lopen op de uitkomst, want wat als die bijzonder kleine kans toch realiteit wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Ik snap inmiddels dat de spelers van Ajax geen motivatie meer hebben. Als de dirigent gaat zitten dan gaat het orkest liggen :/

Over de bron heen gekeken.

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 26-04-2022 21:37 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:39:
Ik snap inmiddels dat de spelers van Ajax geen motivatie meer hebben. Als de dirigent gaat zitten dan gaat het orkest liggen :/
Serieus? Als dat waar is dan zou het echt ‘the bloody limit’ zijn in mij mijn ogen. Kan het bijna niet geloven. Je speelt als Ajax de meest cruciale weken van het seizoen en het loopt voor geen meter. Maar de coach steekt de energie in de club van volgend seizoen. Ik zou hem per direct op straat zetten, tot ziens. Of 100% focus op Ajax of helemaal niet.

Edit; never mind, de bron The Mirror, onzin dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 26-04-2022 21:02 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

ephymerous schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 19:39:
Geloof jij ook alles wat in er in Story en/of Privé staat?

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ephymerous
Ruzor schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:32:
[...]

Geloof jij ook alles wat in er in Story en/of Privé staat?
Ik check vaak wel even waar het vandaan komt. Daar heb ik nu overheen gekeken. Ik ga zo in het hoekje staan schamen ;)

XXXVI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 21:36:Ik ga zo in het hoekje staan schamen ;)
Nah… vooruit, lang genoeg geduurd nu, kom maar uit de hoek, ga maar Koningsdag vieren :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:23

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:08:
[...]

Nah… vooruit, lang genoeg geduurd nu, kom maar uit de hoek, ga maar Koningsdag vieren :P
Het is weer bijna weekend… kunnen we de hele week gaan lopen bitchen hier waarom Ajax niet verder komt dan een 1-1 tegen PEC Zwolle.
Kwaliteit of niet, die spelen ergens voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:52
Match day, let's go! Helaas geen kaartjes kunnen bemachtigen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:37

OMX2000

By any means necessary...

ph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:57:
Match day, let's go! Helaas geen kaartjes kunnen bemachtigen.
Te zenuwachtig! Absoluut mooi fiche!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 09:01
Ik loop al heel de week met 3-0 in mijn hoofd.

Het zou toch fantastisch zijn, wanneer Feyenoord straks eerst heel dat Marseille oprolt en uiteindelijk met de beker op de Coolsingel staat. Dat gebeurt maar een of twee keer in het leven van de Rotterdammers.

In mijn stad is het al ruim dertig jaar geleden dat er een Europese prijs gewonnen werd. En als je de europese prijzenkast opentrekt, zie je twee bekers en een heleboel spinrag. Dat is alles dat er is.

Hup Feyenoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:52
mavaros schreef op donderdag 28 april 2022 @ 09:25:
Ik loop al heel de week met 3-0 in mijn hoofd.

Het zou toch fantastisch zijn, wanneer Feyenoord straks eerst heel dat Marseille oprolt en uiteindelijk met de beker op de Coolsingel staat. Dat gebeurt maar een of twee keer in het leven van de Rotterdammers.

In mijn stad is het al ruim dertig jaar geleden dat er een Europese prijs gewonnen werd. En als je de europese prijzenkast opentrekt, zie je twee bekers en een heleboel spinrag. Dat is alles dat er is.

Hup Feyenoord!
Als er vandaag een resultaat wordt geboekt dan gaat het echt leven, dan gaan we er echt in geloven. Nu heeft de scepticus in mij nog de overhand.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:44
Even om in de stemming te komen voor vanavond!

https://twitter.com/Feyenoord/status/1519559135309803520

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:23

Chrisjuh_15

Facta non verba

Zelden tot nooit misselijk van de zenuwen voor een wedstrijddag, maar vandaag is dat anders. Slecht geslapen, weinig eetlust en ook nog een hele dag op werk overleven.. Maar als de klok 17:00 slaat als de wiedeweerga naar De Kuip!

Kom op Feyenoord!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:30
Wedstrijden van AZ - Ajax en Feyenoord - PSV zijn definitief omgedraaid. KNVB heeft alleen nog niet door dat Feyenoord thuis speelt..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4FaQg2rt1iWTHhAGpqWdvGc8YE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUn4SFuYlZWZ6SCax73OMJO2.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:19
Gynnad schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:25:
KNVB heeft alleen nog niet door dat Feyenoord thuis speelt..
Als onderdeel van de ruil zijn ook de thuis- en uitspelende teams van deze pot geruild })

Ik zou het niet erg vinden, hoewel Feyenoord thuis dit seizoen ook niet echt een succes was voor PSV :X

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 28 april 2022 @ 10:25:
Wedstrijden van AZ - Ajax en Feyenoord - PSV zijn definitief omgedraaid. KNVB heeft alleen nog niet door dat Feyenoord thuis speelt..

[Afbeelding]
Dit was denk ik wel de meeste gemakkelijke "oplossing". Het is niet dat ik verwacht dat die 2:15 het verschil gaan maken maar als het verzocht wordt mag je daar als KNVB wel tegemoetkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:25
Best klote voor Ajax dit. Mocht Ajax blijven winnen en Feyenoord van PSV, dan is Ajax kampioen, maar niet gelijk na de wedstrijd. :(

Maargoed aan de andere kant, Feyenoord moet wel de ruimte krijgen voor het europese

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:28:
Best klote voor Ajax dit. Mocht Ajax blijven winnen en Feyenoord van PSV, dan is Ajax kampioen, maar niet gelijk na de wedstrijd. :(
Dat is toch juist prima. Geeft Ajax genoeg tijd om terug te rijden naar de ArenA en zich klaar te maken voor het potentiele feest!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:25
Napo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:30:
[...]

Dat is toch juist prima. Geeft Ajax genoeg tijd om terug te rijden naar de ArenA en zich klaar te maken voor het potentiele feest!
Moet Ajax wel blijven winnen natuurlijk, in huidige vorm ben ik daar niet zo zeker van :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Terranova schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:32:
[...]

Moet Ajax wel blijven winnen natuurlijk, in huidige vorm ben ik daar niet zo zeker van :+
En Feyenoord ook natuurlijk :+
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TPswNxe.png

[ Voor 3% gewijzigd door Napo op 28-04-2022 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Terranova schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:28:

Maargoed aan de andere kant, Feyenoord moet wel de ruimte krijgen voor het europese
Competitievervalsing! :+

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Poll: Feyenoord vs Olympique Marseille
Winst Feyenoord
Winst Olympique Marseille
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404463&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Godgloeiende Kiwi!

[ Voor 95% gewijzigd door OPSLAGHOND op 28-04-2022 13:14 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Hahaha goeie timing @OPSLAGHOND _O-

[ Voor 108% gewijzigd door Superkiwi op 28-04-2022 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Op mijn telefoon te kl•ten, ben je me net voor ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Moet zeggen dat ik eens een keer echt geen idee heb, gelijkspelletje dan maar :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik gok kleine winst voor Feyenoord vanavond 2-1 of 1-0 en een helse klus volgende week om die voorsprong te verdedigen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 30-09 13:59
Kan de spanning echt niet meer hebben, godsakke zeg...

HUP FEYENOORD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik denk dat Feyenoord een kleine overwinning boekt. Meer vanwege het feit dat ze zich nu niet zullen verkijken op de tegenstander, waar ze dat (in mijn ogen) tegen Slavia Praag wel deden (die pakken we wel).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Als de keeper van Feyenoord net zulke clown-taferelen uithaalt als tegen Slavia heb ik er een hard hoofd in. Tenzij de keeper van Marseille in navolging van de keeper van Slavia zich ook net zo clownesk gaat gedragen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mino Raiola overleden. (info volgt)

Mino Raiola overleden

Afbeeldingslocatie: https://files.voetbalprimeur.nl/news/2019/04/08/v2_large_27237c13b4a3d6424f500f9995f1c4f7896efdc6.jpg

[ Voor 109% gewijzigd door Typhone op 28-04-2022 13:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Damn, die zag ik niet direct aankomen (hoewel ik Raiola niet echt volg). Vraag me af wat de gevolgen gaan zijn voor alle spelers die hij vertegenwoordigt.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
ElPaco schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:59:
Damn, die zag ik niet direct aankomen (hoewel ik Raiola niet echt volg). Vraag me af wat de gevolgen gaan zijn voor alle spelers die hij vertegenwoordigt.
Was al een tijdje ziek/niet lekker maar werd steeds ontkracht.

RIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 22:20
Was hij een eenmanszaak of was er een team?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 21:50
Denk dat er meer mensen voor dat management buro werken. Wordt zowiezo een leuke zomer met Haland, Pogba, Gravenbergh, de Ligt die bij Raiola zitten.

(ik verwacht dat De Ligt ook deze zomer verkast)

Ik vond altijd dat ie meer aan zichzelf dacht dan aan z'n spelers, zie bv. Brobbey en Ittaharen die gewoon foute beslissingen namen.

[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 28-04-2022 14:11 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Deadsy schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:07:
[...]

Was hij een eenmanszaak of was er een team?
Ik kom niet verder dan dit: https://www.raiola.com/

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52
Wordt nu ontkend door Arno Vermeulen op Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
loekf2 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:09:
[...]

Denk dat er meer mensen voor dat management buro werken. Wordt zowiezo een leuke zomer met Haland, Pogba, Gravenbergh die bij Raiola zitten.

Ik vond altijd dat ie meer aan zichzelf dacht dan aan z'n spelers, zie bv. Brobbey en Ittaharen die gewoon foute beslissingen namen.
Of die jonge gast die hij van Ajax naar juve bracht. Werd daarna continu verhuurd.

Hij bracht veel spelers naar clubs die gewoon een to hoog niveau waren, waar ze nog lang niet klaar voor waren.
Of naar clubs waar gewoon te veel concurrentie was voor ze.
Hij zag de spelers als handelswaar en keek meer naar hoeveel hij nu kon verdienen dan aan hun carrière.

Het enige compliment dat ik kan bedenken is dat hij bijna iedereen naar een top club kon brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
mad-dog schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:12:
Wordt nu ontkend door Arno Vermeulen op Twitter

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Als ik zien Twitter feed zo lees heb ik niet het gevoel dat hij het zelf beheerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
NOS:

https://nos.nl/artikel/24...e-media-melden-overlijden

Blijkbaar een naaste medewerker/compagnon ontkent het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
Amateuristisch van de media dit, erg slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:42
Jose "schop iedereen doormidden" Fortes Rodriguez van oa RBC, wow das een blast from the past.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:55
Als het waar is, worden er bij Ajax iig wat flessen champagne opengetrokken. Daar hebben ze de afgelopen jaren dankzij Mino wel wat spelers gratis de deur uit zien lopen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
Gurbuh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:23:
[...]

Jose "schop iedereen doormidden" Fortes Rodriguez van oa RBC, wow das een blast from the past.
Ehh... "groot" geworden bij AZ, maar net voor de van Gaal/DSB glorie tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
wErudite schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:23:
Amateuristisch van de media dit, erg slecht.
Tja, nieuwsmedia zijn snel en snelheid is belangrijker dan zorgvuldigheid.

Ik kan me nog herinneren dat een journalist van SBS in Twitter de zoekopdracht "Beatrix overleden" in wilde tikken maar dit als post plaatste. Binnen no-time was dat door diverse media overgenomen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
#zucht

(ja is een verified Twitter account)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

damn heeft die zijn kar aan de juiste wagen gehangen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

WTF is die alweer in 2006 gestopt met voetballen?

Ik weet nog dat we destijds op het gymnasium altijd een spelletje speelde (naam kwijt) waarbij je rode kaarten moest voorspellen en iedereen altijd hem en Berk-Beelenkamp koos en dat leverde meer punten op dan wenselijk.
Ik word oud... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 18:58
loekf2 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:44:
#zucht

(ja is een verified Twitter account)

[Embed]
Mag je hier een opmerking maken over zijn lichaamsbouw of wordt dat niet gewaardeerd? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Jemig wat een spanning voor zometeen! Kom op Feyenoord!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wErudite
Laatste keer dat ik zo zenuwachtig was, was tegen Heracles.
Ik hou het echt niet meer, kotsmisselijk gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Helemaal geen zenuwen hier, krijg je ervan als je club al in de kwartfinales is uitgeschakeld. :+
Zonder dollen, wat zou het gaaf zijn als Feyenoord vanavond al een stap zou kunnen zetten naar een Europese finale. :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
DoeEensGek schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:51:
[...]

Mag je hier een opmerking maken over zijn lichaamsbouw of wordt dat niet gewaardeerd? :+
Van mij mag je alles hier 8)

Als Ajax fan... hup Feyenoord !

Opstelling: Marciano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökçü; Nelson, Dessers, Sinisterra

Geloof dat de Marseille fans lekker bezig waren bij binnenkomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Ankona schreef op donderdag 28 april 2022 @ 14:38:
[...]

Tja, nieuwsmedia zijn snel en snelheid is belangrijker dan zorgvuldigheid.

Ik kan me nog herinneren dat een journalist van SBS in Twitter de zoekopdracht "Beatrix overleden" in wilde tikken maar dit als post plaatste. Binnen no-time was dat door diverse media overgenomen.
Als Beatrix is overleden is het rottig voor de familie, maar dat ga je niet vanavond delen met de wereld.

Half Nederland heeft het te druk met de aanstaande overwinning van Feyenoord, en dat gaat voor. En dooien lopen niet weg, maar die ene keer in twintig jaar kans op een finaleplek wel.

Hup Feyenoord!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hopelijk houden de fans het rustig vandaag en volgende week, het zou wat zijn als die onvoorwaardelijke straf voor uitwedstrijden uiteindelijk zou betekenen dat er geen supporters mee mogen naar de finale ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:22
Optimisme over Feyenoord deel ik niet, het enthousiame wel. Hup Feyenoord!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Eendracht maakt kameraden!!!

Ofzo. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Echt in tijden niet zo gespannen geweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 19:15
is het alweer oud en nieuw?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Succes en veel kijkplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Dit wordt een dure boete hoor hahaha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:11

Herman

FP ProMod
Sfeertje hoor :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die keeper Mananana is dat een neef van Onanana?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Het begint al goed, als je de overkant van de Kuip niet kan zien.

Hup Feyenoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Sfeertje, mooie grasmat, hopen op een mooie voetbalavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:01:
Die keeper Mananana is dat een neef van Onanana?
Wonen samen in Havanananana.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
Ik hoop dat Feynoord de resterende wedstrijden dit seizoen allemaal wint. Van mij mogen ze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:28

Quad

Doof

Ik zag alweer wat lasertjes. :/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:30
Dessers... Jongu... Das een kans he

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:22
Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:08:
Dessers... Jongu... Das een kans he
Hoe wil je m hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oioi, die had moeten hangen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Waar is die lul met die laserpen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
van mij mogen die allemaal hun kleine teen heel vies ergens tegenaan stoten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:14
Kom op Feyenoord, hak ze in de pan!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
En een grote kans voor Marseille.. Pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Topkeeper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Lekker gekeept pik!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:09:
Kom op Feyenoord, hak ze in de pan!
De Kuip! Niet de pan ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze moeten niet de ruimte krijgen dus.
Malacia had 't ook beter kunnen doen met een voorzet.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Dit gaat weer zo'n wedstrijd worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Dat het als een kaars mag uitgaan voor onze Franse vrienden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Agent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:09:
Waar is die lul met die laserpen ?
Snap dat nooit, niemand om zo'n persoon heen die er iets van zegt? Maarja als het in 'harde kern' vak is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:54
Dit is dus inderdaad wel het risico van de hoge pressing als de aanvallers van Marseille 1.5 keer zo snel zijn als Senesi en Trauner 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:10:
[...]

Kaas! Fransen eten kaas geen kaars ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:10:
[...]

Kaars... Kaars... Waar heb ik dat toch meer gehoord afgelopen dagen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:11

Herman

FP ProMod
donleone83 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:11:
Dit is dus inderdaad wel het risico van de hoge pressing als de aanvallers van Marseille 1.5 keer zo snel zijn als Senesi en Trauner 😅
Die spits was aan de bal sneller dan de verdediger van Feyenoord. Dat was dus wel een echte waarschuwing.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
OPSLAGHOND schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:12:
[...]

Kaas! Fransen eten kaas geen kaars ...
Kaas omelet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Omelette du fromage!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:54
Herman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:13:
[...]

Die spits was aan de bal sneller dan de verdediger van Feyenoord. Dat was dus wel een echte waarschuwing.
Precies. Feyenoord speelt op het eruit halen van de pass maar dit gaat nog wel een paar keer gebeuren deze pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
het mag toch niet moeilijk zijn om er achter te komen in welke hoek de dorps idioot met zijn laserpen zit?
Pagina: 1 ... 265 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022