Pedersen is... helaas de laatste weken niet echt in goede doen.OMX2000 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:41:
[...]
Slot moet eens gaan wisselen. Spelers raken gewoon op.
Haal Geertruida eraf dan en breng Pedersen.
Eerlijk gezegd was deze sliding van Geertruida volgens mij niet op de bal.
Itt de eerste sliding
Marciano.... Pffff
Itt de eerste sliding
Marciano.... Pffff
En we gaan weer zielig doen en psychologische oorlog voeren.
Feyenoord moet de trekker overhalen. Dan is het over en uit met Marseille.
Feyenoord moet de trekker overhalen. Dan is het over en uit met Marseille.
[ Voor 20% gewijzigd door mavaros op 28-04-2022 22:45 ]
Marciano schat hem verkeerd in, dat is ook niet voor het eerst.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
die keeper ook weer zeg, da's niet fijn verdedigen met zo'n grabbelaar achterin
Ze schoppen ook wel makkelijk.Rubman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:40:
De wedstrijd is wel billenknijpen zo, scheids fluit ook wel makkelijk voor een Engelsman.
Ze moeten uit de verdrukking zien te komen
Zit die schele keeper er weer naast
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Scheidsrechter was eerste helft prima, zit er nu een paar keer naast met vrije trappen voor Marseille.ElPaco schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:41:
Goeiedag allemaal! Net thuis dus haak nu pas aan. 3-2 is in ieder geval een voorsprong!
Jammer dat die scheids geel geeft voor een perfecte tackle op de bal. Hoe is de scheids tot nu toe? En hoe is het spel?
Feyenoord begon geweldig aan de wedstrijd en kwam geweldig uit de kleedkamer, maar richting de rust/het einde lijkt het een beetje op. Keeper van Feyenoord ging niet vrijuit bij beide goals. Terechte tussenstand maar nog niet gespeeld.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eerste 11 a 12 zijn top maar probleem is dat op de bank een stuk minder kwaliteit zit.OMX2000 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:41:
[...]
Slot moet eens gaan wisselen. Spelers raken gewoon op.
Haal Geertruida eraf dan en breng Pedersen.
alles kan off-topic
Verwijderd
Oke, ik heb Slot heel hoog zitten.
Maar, eerst haal je met Nelson snelheid op de flanken eraf.
Nu haal je je beste middenvelder eraf.
En laat je Til staan, die nog niets heeft laten zien en doodop lijkt.
Hoop dat we over 10 minuten kunnen zeggen dat dit de goede keuze was, Arne.
Maar, eerst haal je met Nelson snelheid op de flanken eraf.
Nu haal je je beste middenvelder eraf.
En laat je Til staan, die nog niets heeft laten zien en doodop lijkt.
Hoop dat we over 10 minuten kunnen zeggen dat dit de goede keuze was, Arne.
Och Jan Baks mag het weer eens proberen
Nelson eraf snapte ik ook niet
Nelson eraf snapte ik ook niet
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 28-04-2022 22:45 ]
Poging 39.Harribo schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:44:
Och Jan Baks mag het weer eens proberen
Steam ID = Ackerfiets
Ik krijg soms het gevoel dat Marciano en Drommel een wedstrijdje doen wie de slechtste keeper van Nederland is.ph4ge schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:43:
[...]
Scheidsrechter was eerste helft prima, zit er nu een paar keer naast met vrije trappen voor Marseille.
Feyenoord begon geweldig aan de wedstrijd en kwam geweldig uit de kleedkamer, maar richting de rust/het einde lijkt het een beetje op. Keeper van Feyenoord ging niet vrijuit bij beide goals. Terechte tussenstand maar nog niet gespeeld.
Haha leuk voor die keeper dat ze hem een keer tegen hem aan trappen.
Ik heb altijd geleerd dat je als keeper moet blijven staan of moet komen, maar vooral niet moet twijfelen.
Ik heb altijd geleerd dat je als keeper moet blijven staan of moet komen, maar vooral niet moet twijfelen.
[ Voor 44% gewijzigd door ph4ge op 28-04-2022 22:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat een baas die keeper! Beste van Europa!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Marciano weet niet wat die doet
hij word idd vermoord, maar rutten grappenhaus het koningshuis komen overal mee weg.
Halen ze zo’n snelle eruit ja?
*Zet alu hoedje opmilotic schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:46:
[...]
hij word idd vermoord, maar rutten grappenhaus het koningshuis komen overal mee weg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik wist niet dat Frank Lampard ook nog bijklust als scheidsrechter. Gaat hem beter af dan het trainersvak.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Kunnen wij gewoon niet even Unerstall of zelfs Stekelenburg eventjes voor de return lenen?
Milik erin. Dus nu ook voorzettenAgent47 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:46:
Halen ze zo’n snelle eruit ja?
Bijlow op krukken is nog beter manVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:46:
Kunnen wij gewoon niet even Unerstall of zelfs Stekelenburg eventjes voor de return lenen?
Ik heb wel te doen met Marciano.
Iedere speler in de conference league mag knoeien en er een potje van maken, maar van hem verwachten we een wereldtemperatuur.
Voor mij past hij in het plaatje. Ook met de 3-2 in het achterhoofd...
Iedere speler in de conference league mag knoeien en er een potje van maken, maar van hem verwachten we een wereldtemperatuur.
Je doelt op de oud trainer van PSV? Of een andere Rutten?milotic schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:46:
[...]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die keeper is prima als reserve. Probleem is dat Bijlow van glas is en elk seizoen meer in de lappenmand ligt dan op het veld staat.Grindtegel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:45:
die keeper is echt zooooooo slecht hahahaha
Marciano mag van mij blijven, er moet alleen een degelijke eerste keeper komen. (die heel blijft en het niveau heeft )
alles kan off-topic
Zo jammer dat Nelson eruit is, zijn snelheid kan je wel gebruiken
Verwijderd
Het zegt wel iets over Marciano dat de meeste Feyenoorders Marsman missen...Ankona schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:47:
[...]
Die keeper is prima als reserve. Probleem is dat Bijlow van glas is en elk seizoen meer in de lappenmand ligt dan op het veld staat.
Marciano mag van mij blijven, er moet alleen een degelijke eerste keeper komen. (die heel blijft en het niveau heeft )
Wel beetje mee eens ja. Je krijgt ook goals mee in meerdere wedstrijden door enorm geklungel, maar dat wordt vaak vergeten.DaWayne schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:47:
Ik heb wel te doen met Marciano.
MARKSuperkiwi schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:47:
[...]
Je doelt op de oud trainer van PSV? Of een andere Rutten?
Linssen

Steam ID = Ackerfiets
overigens vind ik Drommel nog slechter hoor, en dat zeg ik als psv' erAnkona schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:47:
[...]
Die keeper is prima als reserve. Probleem is dat Bijlow van glas is en elk seizoen meer in de lappenmand ligt dan op het veld staat.
Mark Rutten googelen doet...
"bedoelde u Mark Rutte"?
Feyenoord staat voor en voetbalde goed maar de laatste twintig minuten word ik toch niet vrolijk van. Weinig opbouw en tegenhouden
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:53
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Even de wissels niet bijgehouden, maar Slot wissel er maar 1. Tijd volprutsen.
Zoals ik al eerder op de avond zei, je zit waarschijnlijk niet op de bank bij Feyenoord als je een wereldtopper bent. Marciano maakte vandaag in ieder geval geen grote blunders, maar een Bijlow had zeker een tegengoal gescheeld.Vos schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:48:
[...]
Wel beetje mee eens ja. Je krijgt ook goals mee in meerdere wedstrijden door enorm geklungel, maar dat wordt vaak vergeten.
EDIT ook deze had hij goed.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 28-04-2022 22:51 ]
Dat deed Marciano goed
Echt op maat hoor dat schot van Payet
Echt op maat hoor dat schot van Payet
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 28-04-2022 22:52 ]
Poh wat een redding
En dat is dan de 1e keeper.Grindtegel schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:49:
[...]
overigens vind ik Drommel nog slechter hoor, en dat zeg ik als psv' er
Was laatst bij de open training, ook daar liet hij alle ballen uit zijn handen vallen.
Een goeie redding van Marciano, dat mag gezegd worden.
Slecht 3 min erbij
Slecht 3 min erbij
SUPER KEEPER!
Ghe ghe ghe!carpebios schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:51:
SUPER KEEPER!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
- tweakduke
Slechts 3 4 minuten.
Kijk, ook die keeper draagt bij. Super redding van die gozer.
Hup Feyenoord.
Hup Feyenoord.
Hoe kun je een bal zó zwak inschieten

Tjonge jonge ongelooflijk Jan Baks... Pfff
Doodzonde inderdaad
Doodzonde inderdaad
Jan baks wat een flapdrol zeg.
Kijk, daar betaalt Marciano zich die blunder terug.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het was fijn voor hem geweest. Maar Baks scoort echt veeeel te weinig!
[ Voor 5% gewijzigd door OMX2000 op 28-04-2022 22:54 ]
- tweakduke
Pap in de benen
tikkie naar rechts was de slimme zet geweestElPaco schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:53:
Jan Baks, drol!
Jammer.. hij is denk ik vermoeid, anders schiet je wel anders.
Geen buitenspel, van de situatie ervoor?Deadsy schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:54:
[...]
tikkie naar rechts was de slimme zet geweest
[ Voor 63% gewijzigd door Cyberkid op 28-04-2022 22:54 ]
Boogballetje ook, strak in de hoek ook, met meer kracht ook,...Deadsy schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:54:
[...]
tikkie naar rechts was de slimme zet geweest
Verwijderd
Hij had letterlijk het hele slechte seizoen van zich af kunnen schieten en zichzelf in de harten van de Feyenoorders kunnen schieten.
Zucht.
Zucht.
Tsja, daar zag je of een voetballer over voetbalintelligentie beschikt of niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prachtig de rug recht gehouden bij Feyenoord, nu uit afmaken!
TIJD!
Had Feyenoord dit met 3 goals verschil gewonnen dan had niemand dat raar gevonden
Terechte overwinning en geen dubbele uitgoals straks. Anderhalf been in de finale!

Verwijderd
Inderdaad.PWM schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:55:
4-2 is toch wel ff anders dan nu. Zonde
Ben natuurlijk super blij met de 3-2.
Maar, om nou te zeggen dat ik er gerust op ben met de return in Marseille?
Niet echt.
Wou inderdaad net zeggen....PWM schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:55:
4-2 is toch wel ff anders dan nu. Zonde
Feyenoord had meer moeten scoren
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 28-04-2022 22:56 ]
Op naar Marseille, daar net zo verrassen.
Weer 2 voor Dessers en 1x Sini.
Weer 2 voor Dessers en 1x Sini.
[ Voor 9% gewijzigd door Rubman op 28-04-2022 22:56 ]
Netjes, winst is prima. Er had meer in gezeten met die kans nog op het eind, maar he, niks te klagen!
O jee, er was een banaan in beeld. Dat snapt de UEFA niet, die geven daar een eigen betekenis aan.
alles kan off-topic
Alireza, je bent het echt kwijt. Winst maar toch een naar gevoel, hier had meer in gezeten.
Verwijderd
Nou, zet er tegen Fortuna lekker het tweede elftal in.
We hebben alle frisse krachten nodig volgende week.
We hebben alle frisse krachten nodig volgende week.
Heerlijk, redelijke uitgangspositie voor in Marseille. 
En ook weer een overwinning erbij voor de coëfficientenlijst.
En ook weer een overwinning erbij voor de coëfficientenlijst.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
idd en in marseille spookt hetdr.lowtune schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:56:
Alireza, je bent het echt kwijt. Winst maar toch een naar gevoel, hier had meer in gezeten.
Die 4 miljoen voor Dessers moesten ze maar eens snel gaan overmaken Als je het mij vraagt
Van tevoren zou je voor 3-2 tekenen, maar die 2-0 voorsprong weggeven blijft zuur.
In het Velodrome kan het ook aardig spoken dus gaat heel lastig worden.
Oooooh, laat die misser van Jahanbakhsh geen dure zijn. Man man man, 4-2 of 3-2, dat is toch echt wel een verschil. Maar kansen genoeg zo naïef Marseille probeert op te bouwen, blunders genoeg en die ruimte die ze achter de verdediging laten telkens is ook heel naïef. Uitbuiten daar straks
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vraag me af of Genk hem gewoon nie terug wil? Maar die 4 miljoen is hij dubbel en dwars waard! Je kunt gokken op een andere spits, maar je weet nu dat je goud in handen hebt, je mag blij zijn dat je goud of zelfs zilver terug krijgt.DaWayne schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:57:
Die 4 miljoen voor Dessers moesten ze maar eens snel gaan overmaken Als je het mij vraagt
Kom op zeg, Feyenoord gewoon favoriet nu, zeker gezien de verdedigende capaciteiten van Marseille. Jammer dat je eerste keeper er niet is, dat blijft een risicofactor.Vlassie1980 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:57:
Van tevoren zou je voor 3-2 tekenen, maar die 2-0 voorsprong weggeven blijft zuur.
Nog 2 potjes, kortste weg naar Europa!

Ik hou toch mijn hart vast voor de return.
Feyenoord kan het wel maar dan zullen ze weer minimaal net zo geconcentreerd moeten spelen
Nog maar weekje wachten
Feyenoord kan het wel maar dan zullen ze weer minimaal net zo geconcentreerd moeten spelen
Nog maar weekje wachten
Komend weekend speelt Feyenoord ook weer in Europa hoor
Dubbel gevoel. Blij met de overwinning maar er had wel een doelpuntje bij gemogen.
Kieft:”Hij gaat hem niet maken Kees, want hij maakt hem namelijk nooit” Over de kans voor Baks.
En klopt is een speler met te weinig vertrouwen.
En klopt is een speler met te weinig vertrouwen.
Dessers Europees topscoorder van Feyenoord? Qua totaal of in één seizoen?
Zie dit lijstje, staat hij nu op 10 ja. Netjes
Meeste goals Feyenoord Europees hoofdtoernooi in 1 seizoen
1. Lex Schoenmaker (1973-1974) 9
Pierre van Hooijdonk (2001-2002) 9
3. Cyriel Dessers (2021-2022) 8
Zie dit lijstje, staat hij nu op 10 ja. Netjes
Meeste goals Feyenoord Europees hoofdtoernooi in 1 seizoen
1. Lex Schoenmaker (1973-1974) 9
Pierre van Hooijdonk (2001-2002) 9
3. Cyriel Dessers (2021-2022) 8
[ Voor 59% gewijzigd door Vos op 28-04-2022 23:11 ]
- tweakduke
Een doelpuntje meer had iets meer zekerheid gegeven, maar meer ook niet. Als Marseille in eigen huis scherp is dan kan het ook zo hun kant op vallen.
Feyenoord zal alles moeten geven en hopen dat het genoeg is, maar na vandaag zijn ze zeker niet kansloos.
Feyenoord zal alles moeten geven en hopen dat het genoeg is, maar na vandaag zijn ze zeker niet kansloos.
Poh, wat een onnodige spanning weer zeg.
Je had met 3-0 naar Marseille gemoeten. Nu kan het daar nog ontzettend gaan spoken
Je had met 3-0 naar Marseille gemoeten. Nu kan het daar nog ontzettend gaan spoken
Ja, laten we vooral niet blij zijn met een winstpotLZ86 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:09:
3-0 zou iedereen voor tekenen jaLZ86 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:09:
Wat een wedstrijd, 4-2 had leuk geweest.
Kwaliteit zag je wel bij OM.
Nummer 2 van Frankrijk, zal van de week tegen fortuna weer moeilijk wezen.
Kwaliteit zag je wel bij OM.
Nummer 2 van Frankrijk, zal van de week tegen fortuna weer moeilijk wezen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022