[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 270 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:02

Agent47

I always close my contracts.

Oh Fortuna uit wordt weer moeilijk hoor

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 15:48
Laat de KNVB in het vervolg het programma van de clubs die Europees voetballen zo samenstellen dat er ruimte is om ruimte te maken voor halve finales en finales. Feyenoord moest vandaag volgende week tot het gaatje gaan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
DaWayne schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:57:
Die 4 miljoen voor Dessers moesten ze maar eens snel gaan overmaken Als je het mij vraagt
Hij tikt ze er in de Europese wedstrijden regelmatig in maar in de ED (blijkbaar toch een niveautje hoger ) heeft hij wel erg veel kansen nodig om er een paar te maken. (kwaliteit is wel dat hij kansen creëert, echter het afmaken is niet om over naar huis te schrijven)

Kopen en in de Europese hype meteen voor het dubbele doorverkopen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:32:
[...]

Hij tikt ze er in de Europese wedstrijden regelmatig in maar in de ED (blijkbaar toch een niveautje hoger ) heeft hij wel erg veel kansen nodig om er een paar te maken. (kwaliteit is wel dat hij kansen creëert, echter het afmaken is niet om over naar huis te schrijven)

Kopen en in de Europese hype meteen voor het dubbele doorverkopen.
Als ie alles maakte speelde hij nu niet bij Feyenoord.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nog helemaal niks gezien, zal zo vast nog wel een samenvatting tegenkomen, maar iig gefeliciteerd met de overwinning. Nu hopelijk afmaken in Marseille *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:24

Feyenoord bedankt!

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rubman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:40:
Wat mij betreft een aantal jaar te laat dat Derksen stopt. Altijd een kwal gevonden.

De wedstrijd is wel billenknijpen zo, scheids fluit ook wel makkelijk voor een Engelsman.
1 jaar? Maak daar 10 jaar van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:41

Chrisjuh_15

Facta non verba

Juichen bij de cornervlag….

Wat. Een. Avond. ❤️😍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Dit zijn de leukere seizoenen om Feyenoordsupporter te zijn. Volgende week naar Marseille, daar ze hopelijk naar een gelijkspel juichen. Payet is een geweldenaar, maar verder had ik eigenlijk meer verwacht van de nummer twee van Frankrijk (niet dat je mij hoort klagen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:48
Mooi resultaat in Rotterdam. Het had met een keeper mooier kunnen zijn maar toch. Hopelijk volgende week minimaal een gelijkspel :)
Bombvis schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 00:58:
Dit zijn de leukere seizoenen om Feyenoordsupporter te zijn. Volgende week naar Marseille, daar ze hopelijk naar een gelijkspel juichen. Payet is een geweldenaar, maar verder had ik eigenlijk meer verwacht van de nummer twee van Frankrijk (niet dat je mij hoort klagen).
Het Franse voetbal valt mij toch vaak wat tegen. Ook het gemak waarmee Ajax de laatste jaren van bijvoorbeeld een Lille won vind ik opmerkelijk.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:49
De ervaring leert dat uitwedstrijden wat lastiger zijn. Ik verwacht dat Feyenoord minder druk op de bal kan krijgen. Dat scheelt een paar gevaarlijke counters, maar betekent ook minder kansen voor Feyenoord. De achterhoede zal stevig getest worden. Zeg maar het beeld van het laatste kwartier van gisteren. .
Ik denk dat de kans om door te gaan op zijn best nog 50% is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:39:
Nog helemaal niks gezien, zal zo vast nog wel een samenvatting tegenkomen, maar iig gefeliciteerd met de overwinning. Nu hopelijk afmaken in Marseille *O*
Oef, als Jahanbaksh die 4-2 er toch in pist....
Jammer dat Bijlow niet kon spelen, dan had je al 90% zeker in de finale gestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 29-09 15:48
DeKever schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:45:
De ervaring leert dat uitwedstrijden wat lastiger zijn. Ik verwacht dat Feyenoord minder druk op de bal kan krijgen. Dat scheelt een paar gevaarlijke counters, maar betekent ook minder kansen voor Feyenoord. De achterhoede zal stevig getest worden. Zeg maar het beeld van het laatste kwartier van gisteren. .
Ik denk dat de kans om door te gaan op zijn best nog 50% is.
Dit seizoen doet Feyenoord het ook juist redelijk in Europese uitwedstrijden. Berlijn en Praag zijn ook vestingen die ingenomen zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:12
Wel jammer dat ze volgende week donderdag tot het gaatje moeten gaan, om dan drie dagen later weer aan te moeten treden tegen PSV. Die wedstrijd is voor mij belangrijker :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:49
ph4ge schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:49:
[...]

Dit seizoen doet Feyenoord het ook juist redelijk in Europese uitwedstrijden. Berlijn en Praag zijn ook vestingen die ingenomen zijn.
Akkoord, maar deze tegenstander is wel een niveautje hoger. Het laatste kwartier kwamen ze makkelijk tot kansen. Feyenoord was weliswaar moe, maar 60 minutenlang verdedigen gaat een moeilijk verhaal worden.

Maar goed, als de Fransen het initiatief niet echt willen of kunnen pakken zijn er kansen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 13:55
Feyenoord heeft gisteren het Nederlandse voetbal met alle eer verdedigd. Nu op naar Marseille en de klus afmaken. Als er lintjes werden uitgedeeld, had dat Rotterdamse team er een gekregen als het aan mij lag.

Hup Feyenoord!

[ Voor 30% gewijzigd door mavaros op 29-04-2022 09:08 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:25
DeKever schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:57:
[...]

Akkoord, maar deze tegenstander is wel een niveautje hoger. Het laatste kwartier kwamen ze makkelijk tot kansen. Feyenoord was weliswaar moe, maar 60 minutenlang verdedigen gaat een moeilijk verhaal worden.

Maar goed, als de Fransen het initiatief niet echt willen of kunnen pakken zijn er kansen.
Je kan het volgende week ook wel anders spelen dan nu, ik verwacht eerlijk gezegd dat er iets meer van achteruit (niet volop in de vooruit) gevoetbald wordt, wél wanneer het kan. Dus dat er in tegenstelling tot deze wedstrijd, waar ze het 60 minuten lang continu probeerden te doen, bij vlagen druk wordt gezet en ook wat meer op een tegenstoot wordt gegokt. Je zag een paar keer over (helaas net buitenspel) wat een Sinistera en Nelson voor een gevaar opleveren op snelheid (vond ze achterin niet erg snel bij Marseille).
Dus iets gedoseerder allemaal en bij vlagen gezamenlijk en geconcentreerd druk zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:05

Typhone

Who Dares Wins

Typhone schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:35:
Ik denk dat Feyenoord een kleine overwinning boekt. Meer vanwege het feit dat ze zich nu niet zullen verkijken op de tegenstander, waar ze dat (in mijn ogen) tegen Slavia Praag wel deden (die pakken we wel).
Ziener! 8)

@autje
Niet alleen voor jou... ;)

@ph4ge
Ze leren het maar nooit bij de KNVB.

[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 29-04-2022 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:24
Gisteren aanwezig in de kuip. Alles was eigenlijk perfect. Leuk voetbal gezien, prachtige sfeer en een mooie overwinning.
Marseille viel me vies tegen, ondanks hun 2 goals. Van Payet veel meer verwacht. In het echt is het soms een ander verhaal.

Ik ben benieuwd naar volgende week!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:56

Pierre

Van nature lui!

Joel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
Waar is Pierre als je hem nodig hebt!
Ik was in de Kuip gisteravond :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14:11
Ik heb gisteren een hele vermakelijke wedstrijd gezien met een Feyenoord dat beter speelde dan ik had verwacht. Maar eerlijk is eerlijk, Marseille bracht ook minder dan ik had verwacht.

Hoewel Feyenoord zat kansen heeft gehad om meer te scoren, kwamen ze ook niet slecht weg toen die spits van Marseille niet met met links bleek te kunnen schieten 2x.

Ik ben benieuwd naar de return.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:13
Het "je moet niet te vroeg juichen" heeft een nieuwe dimensie gekregen zeg. Alsof Feyenoord er al is met nog een uitwedstrijd te gaan.

Dat je met een half been in de finale staat, daar ben ik het mee eens. Maar Marseille kan zo met 2-0 winnen.

Feyenoord had 4-2, 5-2 moeten winnen. Dit kan ze nog wel eens duur komen te staan.

[ Voor 14% gewijzigd door jaapstobbe op 29-04-2022 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 10:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat een heerlijke wedstrijd gisteravond. Heb echt genoten van Feyenoord. Zin aan volgende week. Ik zie Feyenoord gewoon in de finale. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:44

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 14:05

Typhone

Who Dares Wins

jaapstobbe schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:45:
Het "je moet niet te vroeg juichen" heeft een nieuwe dimensie gekregen zeg. Alsof Feyenoord er al is met nog een uitwedstrijd te gaan.

Dat je met een half been in de finale staat, daar ben ik het mee eens. Maar Marseille kan zo met 2-0 winnen.

Feyenoord had 4-2, 5-2 moeten winnen. Dit kan ze nog wel eens duur komen te staan.
Met die keeper is het nadeel dat ze uit gewoon minimaal 2x moeten scoren. Absoluut geen puntenpakkertje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:13
jaapstobbe schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:45:
Maar Feyenoord had ook maar zo met 2-4 kunnen verliezen. Ik vond het een vermakelijke wedstrijd met veel strijd en inzet, maar van een overmacht van Feyenoord was m.i. geen sprake. Twee van de drie goals waren aan de gelukkige kant, met een korte terugspeelbal en zo'n van richting veranderd schot. Marseille had grotere kansen, mooi dat er daar wat slecht van werden afgerond. En niet te vergeten de keeper die er toch 5 ballen uitgehouden heeft. Al met al mooi resultaat, hopelijk trekken ze hem er doorheen volgende week.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:59
Godsakke, wat heb ik gisteren toch meegemaakt.

Wat een wedstrijd, wat een pyro... WAT EEN AVOND!

Echt genoten in De Kuip. Hopen dat ze het vasthouden volgende week.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 31
vrijdag 20u
FC Utrecht v N.E.C.
-
zaterdag
18:45u
Ajax v PEC Zwolle
20u
Heracles v FC Twente
21u
Sparta v AZ
-
zondag
12:15u
sc Heerenveen v SC Cambuur
14:30u
Go Ahead Eagles v Vitesse
PSV v Willem II
16:45u
Fortuna Sittard v Feyenoord
20u
RKC v FC Groningen

Enjoy this soccer weekend
*O* *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59

Vos

AFCA

Kampioenen! Kampioenen! *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Lief dat jullie FCE die 3e plek ook gunnen *O*

Gefeliciteerd met het kampioenschap, hardstikke verdiend!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-09 23:19
FC Eindhoven in de ED HYPE!!!!!

Wat is het met Ajax en het afranselen van VVV-Venlo trouwens?
Uitblinker Mohamed Ihattaren laat met hattrick bij Jong Ajax geen spaan heel van VVV-Venlo

Mohamed Ihattaren was vanavond de grote man aan de zijde van Jong Ajax tegen VVV-Venlo. Mede dankzij drie goals van de veelbesproken Ajax-speler werden de Venlonaren met liefst 6-1 verslagen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Denk dat het voor de club beter is als ze dat niet doen, maar goed, we gaan het meemaken. Een van de clubs die al het langste wacht op promotie!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
ElPaco schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 22:56:
[...]

Denk dat het voor de club beter is als ze dat niet doen, maar goed, we gaan het meemaken. Een van de clubs die al het langste wacht op promotie!
Ben ik met je eens, maar zodra ze gaan promoveren ga ik wel een kaartje kopen om FC Eindhoven-PSV te bezoeken. Denk dat de club met de langste periode niet te hebben gebivakkeerd in de ED Telstar is?

Edit: Sowieso niet Telstar, FC Eindhoven speelde voor het laatst in de ED in '77, Telstar in '78.

[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 29-04-2022 23:04 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Maarten_E schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:01:
[...]

Ben ik met je eens, maar zodra ze gaan promoveren ga ik wel een kaartje kopen om FC Eindhoven-PSV te bezoeken. Denk dat de club met de langste periode niet te hebben gebivakkeerd in de ED Telstar is?

Edit: Sowieso niet Telstar, FC Eindhoven speelde voor het laatst in de ED in '77, Telstar in '78.
De lichtstad derby moet gewoon terug komen! Stomme Jorritsma die het niet meer toestaat! Nu hebben we wel de kleine lichtstad derby (jong PSV) maar dat is anders. Die wedstrijd midden in de zomer was altijd heerlijk en gemoedelijk.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 13:55
Die keeper van NEC staat een wereldpartij te keepen, als de samenvatting goed wordt samengevat. Je zou bijna gaan roepen om hem voor Ajax te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Het is eerder gedaan… :+

Niet bijster origineel.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

ElPaco schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 22:04:
[...]

Lief dat jullie FCE die 3e plek ook gunnen *O*

Gefeliciteerd met het kampioenschap, hardstikke verdiend!
Wat een gekke avond, ik baalde een beetje van de uitslag, maar na 5 minuten leek het hele team en alle supporters de wedstrijd te zijn vergeten, de eerste prijs ooit. Woon naast het stadion en kon de festiviteiten vannacht dus niet ontlopen, het was weer een gekkenhuis tot laat.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:07

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Vervelend en verdrietig voor zijn familie en vrienden, maar als zaakwaarnemer zal ik 'm niet missen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ben benieuwd wat dit voor invloed heeft op de aanstaande transfers van o.a. Gravenberch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:18:
Ben benieuwd wat dit voor invloed heeft op de aanstaande transfers van o.a. Gravenberch.
Ik verwacht niet veel, zitten echt wel meer mensen achter, het was geen eenmanszaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:30
Wel niet wel niet en nu uiteindelijk toch wel?

Mwa, ik zal m niet missen als makelaar. Wel diep triest voor zijn geliefden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nounou, zo wacht je heel het seizoen tot wat spelers van Jong Ajax eens een keer de kans krijgen en nu staan er 2 in de basis en de halve bank is Jong Ajax... En Berghuis zowaar een keer op de bank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 22:19
Het onderhandelings proces heeft gewoon 2 dagen in beslag genomen, maar dat is logisch met zo'n lichaamsbouw.

Maar goed hij was gewoon zeer goed in zijn vak, misschien daarom zo gehaat onder velen, maar geliefd onder spelers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOQ9D6i5ns3FnjqzeH6hxujNRZA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KNjolx4YFC8JjWjHyHkcpQNJ.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 15:58
442...optyfen gauw Ten Hag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Mijn god wat een warrig interview met Ten Hag, als hij net zo gek overkomt bij de spelers als nu in dit interview snap ik wel waarom het stroperig loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nog een paar wedstrijden billenknijpen en dan zijn we eindelijk verlost.
Na al die jaren nog steeds maar wat doen en er nog de credits voor krijgen ook als het een keertje goed gaat.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:35:
[...]

Nog een paar wedstrijden billenknijpen en dan zijn we eindelijk verlost.
Na al die jaren nog steeds maar wat doen en er nog de credits voor krijgen ook als het een keertje goed gaat.
Ik hoop na vandaag al. 442 spelen is reden voor ontslag bij Ajax

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:36:
[...]

Ik hoop na vandaag al. 442 spelen is reden voor ontslag bij Ajax
Ajax is er denk ik ook wel klaar mee, aangezien ze Man Utd hebben moeten verbieden om contact met hem te leggen binnen 48 uur voor de wedstrijd. Die bellen hem schijnbaar helemaal plat dus of de focus überhaupt nog wel bij Ajax is???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Benieuwd hoe goed Lamprou vandaag is, zal ongetwijfeld beter zijn dan de meerderheid van zijn wedstrijden voor Ajax.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
Quad schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:12:
Vervelend en verdrietig voor zijn familie en vrienden, maar als zaakwaarnemer zal ik 'm niet missen.
Dit, dit.
Blij dat hij niet meer als zaakwaarneemer actief is, spijtig voor vrienden/familie.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Een waarschuwing voor van de Belt...
Geef spelers die dat soort acties (bal wegschieten bij vrije trap tegenstander) gewoon direct geel :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Daar gaan we weer.. pas 3 minuten bezig dus kom je weg met super opzichtig de bal wegtrappen ipv dat ie meteen geel krijgt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@Han bel die frietboer van je es op dat ie normaal gaat fluiten en kaarten geeft voor vasthouden, bal wegtrappen, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Doe maar niet zo moeilijk over een corner Klaassen, die zijn standaard toch heel erg slecht.

Ik wist trouwens niet dat de trainer van PEC genoemd was om Ten Hag op te volgen, ik dacht toch echt dat het om Alfred Schreuder ging die nu bij Brugge loopt.

[ Voor 46% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-04-2022 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
Bijzonder treurig voetbal dit, lange ballen en dan doorkoppen naar Tadic.
Armoede dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wat een miskoop die Haller ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Harry Potter vlagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:05:
Bijzonder treurig voetbal dit, lange ballen en dan doorkoppen naar Tadic.
Armoede dit.
Die frustratie is pas treurig, zo'n reactie die Klaassen had bij de corner, ik heb ze voor minder een gele kaart zien krijgen. Ze lopen er allemaal nogal gefrustreerd bij. Kampioen worden ze wel, maar man wat een irritatie zit er in de ploeg. Zelfs wanneer je volgend seizoen met dezelfde groep zou aantreden, maak er maar eens weer een geoliede machine van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Klaassen is ook niet de slimste... Verhinderen dat ze een vrije trap snel nemen, zodat ze tenminste een minuut tijd kunnen rekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:12:
[...]

Die frustratie is pas treurig, zo'n reactie die Klaassen had bij de corner, ik heb ze voor minder een gele kaart zien krijgen. Ze lopen er allemaal nogal gefrustreerd bij. Kampioen worden ze wel, maar man wat een irritatie zit er in de ploeg. Zelfs wanneer je volgend seizoen met dezelfde groep zou aantreden, maak er maar eens weer een geoliede machine van.
Nee, frustratie begrijp ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
[...]

Er gaan spelers weg, er komt een andere coach wat dat betreft kon er geen beter moment komen.

Het werkt op het moment niet meer, de spelers, tactiek en werkwijze van ten Hag. Het heeft mooie momenten opgeleverd, maar het is mooi geweest zo.

Je zit nu weer tegen een wedstrijd aan te kijken met eindeloos gebrei en geklungel.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Bam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09 22:19
Bam! Heerlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dwight84
Wow!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:18
Hele mooie van Tadic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Scheelt dat Tadic eindelijk weer eens kwaliteit laat zien, die ging er lekker in.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wow hier moest ik even voor van de bank staan! _O_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NmnixEobLEiuroMdFJR3E4d71Eo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:33

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Niet eerst op achterstand, da's ook wel weer eens lekker.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zo'n duel ga je inderdaad altijd aan met armen vooruit.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Lamprou kwam maar 30 cm tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:15:
[...]

Nee, frustratie begrijp ik wel.
Ik snap m oprecht niet, wordt boos op elkaar in plaats van richting arbitrage enzo. Ga gewoon voetballen en stop het beetje gif teveel wat je hebt in de energie om elkaar te helpen en op de (juiste) plek te zetten.
tweakduke schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:15:
[...]

Er gaan spelers weg, er komt een andere coach wat dat betreft kon er geen beter moment komen.

Het werkt op het moment niet meer, de spelers, tactiek en werkwijze van ten Hag. Het heeft mooie momenten opgeleverd, maar het is mooi geweest zo.

Je zit nu weer tegen een wedstrijd aan te kijken met eindeloos gebrei en geklungel.
Klopt, maar dan vind ik met zo'n team, een aantal 'leiders' zoals wel eens gezegd is, dat je elkaar eens aanpakt en (zoals Tadic wel deed bij een jonge Lang) de waarheid verteld.

Tav de goal, die zit er mooi in, maar meer in de omschakeling en een bal die goed valt dan gevoetbald zoals Ajax standaard wil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ok jongens, op de terugweg komen we relatief dicht langs Zwolle dus laten we maar alles in hun voordeel fluiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Die frustratie is pas treurig, zo'n reactie die Klaassen had bij de corner, ik heb ze voor minder een gele kaart zien krijgen.
Geel omdat hij een teamgenoot op zijn flikker geeft? Het was niet richting de scheids.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 30-04-2022 19:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:20:
[...]

Ik snap m oprecht niet, wordt boos op elkaar in plaats van richting arbitrage enzo. Ga gewoon voetballen en stop het beetje gif teveel wat je hebt in de energie om elkaar te helpen en op de (juiste) plek te zetten.

[...]

Klopt, maar dan vind ik met zo'n team, een aantal 'leiders' zoals wel eens gezegd is, dat je elkaar eens aanpakt en (zoals Tadic wel deed bij een jonge Lang) de waarheid verteld.

Tav de goal, die zit er mooi in, maar meer in de omschakeling en een bal die goed valt dan gevoetbald zoals Ajax standaard wil.
Het probleem is dat de leiders als Tadic en Blind ook al een tijd hopeloos uit vorm zijn. De goal is inderdaad een bal die goed valt achter de laatste linie.

Traditioneel opbouwen en de 16 uitspelen dat lukt al een hele tijd niet meer zo gemakkelijk.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Vos schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:21:
[...]

Geel omdat hij een teamgenoot op zijn flikker geeft? Het was niet richting de scheids.
Zou niet voor het eerst zijn dat iemand daar geel voor krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Terranova schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:22:
[...]

Zou niet voor het eerst zijn dat iemand daar geel voor krijgt
Dat gebeurt heeeel zelden? Als het fysiek wordt wel, maar niet om deze actie in minuut 20 ofzo. Als hij nou 90 minuten lang dit zou doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Haller mag gelijk banken in dit walgelijk systeem, waarom niet gewoon Brobbey, die past hier veel beter bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:20:
[...]

[...]

Het is frustrerend als je weet dat de bal voor jou is en dat deze dan de andere kant wordt gegeven. foutje maakt de scheids paar minuten later weer.

Wat moet je dan doen? Okay scheids prima gefloten maar je zat er naast.

Nogmaals de frustratie an sich begrijp ik zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:24:
[...]

Het is frustrerend als je weet dat de bal voor jou is en dat deze dan de andere kant wordt gegeven. foutje maakt de scheids paar minuten later weer.

Nogmaals de frustratie an sich begrijp ik zeker wel.
Je kan je wel afvragen of je de scheidsrechter gaat overtuigen, die beslissing gaat hij zeer waarschijnlijk niet terugdraaien. Dan op zo'n manier je frustratie uiten zal waarschijnlijk ook niet heel erg helpen bij opvolgende twijfelgevallen.

Dat het op dat moment eruit komt is niet onbegrijpbaar maar wellicht niet het beste middel om je doel te bereiken
Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:24:
Wat moet je dan doen? Okay scheids prima gefloten maar je zat er naast.
In essentie heb je de beslissingen van de scheidsrechter te accepteren, dat daar al jaar en dag over geklaagd wordt is eveneens een feit.

[ Voor 20% gewijzigd door Napo op 30-04-2022 19:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:24:
Haller mag gelijk banken in dit walgelijk systeem, waarom niet gewoon Brobbey, die past hier veel beter bij.
Haller mag straks de strafschop nemen. :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dwight84
Waar halen ze deze scheidsrechters vandaan? Zaterdag 5de klasse?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:26:
[...]

Haller mag straks de strafschop nemen. :o
Welke strafschop, er staan geen snelle vleugels in het spel die neergehaald kunnen worden en Tadic krijgt ze niet meer mee, ook al zou het terecht zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:26:
Uit de friettent...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwight84
Napo schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:25:
[...]

Je kan je wel afvragen of je de scheidsrechter gaat overtuigen, die beslissing gaat hij zeer waarschijnlijk niet terugdraaien. Dan op zo'n manier je frustratie uiten zal waarschijnlijk ook niet heel erg helpen bij opvolgende twijfelgevallen.

Dat het op dat moment eruit komt is niet onbegrijpbaar maar wellicht niet het beste middel om je doel te bereiken

[...]

In essentie heb je de beslissingen van de scheidsrechter te accepteren, dat daar al jaar en dag over geklaagd wordt is eveneens een feit.
Het kan altijd een effect hebben, over het algemeen als een speler zo reageert (en tuurlijk is dat een combinatie van) dan zet dat je als scheids aan het denken. Maar goed de scheids van vanavond begrijpt er sowieso weinig van. Gaat allemaal te snel voor die man.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:26:
Wel aardig van de KNVB dat ze mensen uit het publiek hebben gehaald om een wedstrijd te fluiten/vlaggen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Patatkraam!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

tweakduke schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:21:
Het probleem is dat de leiders als Tadic en Blind ook al een tijd hopeloos uit vorm zijn. De goal is inderdaad een bal die goed valt achter de laatste linie.

Traditioneel opbouwen en de 16 uitspelen dat lukt al een hele tijd niet meer zo gemakkelijk.
Dan nog zou het wel lekker zijn als ze het goede voorbeeld zouden geven qua gedrag, maar goed, Blind heeft dat nooit gekund en Tadic lukt het niet meer.
Geen idee waar dat door komt maar ik krijg de indruk dat het ook gewoon binnen de groep niet echt goed meer zit. Tadic volgend jaar maar beginnen aan z'n carrière buiten het veld?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Friettent gij heiden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Fritkot dan toch nog?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Gonadan schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:29:
[...]

Dan nog zou het wel lekker zijn als ze het goede voorbeeld zouden geven qua gedrag, maar goed, Blind heeft dat nooit gekund en Tadic lukt het niet meer.
Geen idee waar dat door komt maar ik krijg de indruk dat het ook gewoon binnen de groep niet echt goed meer zit. Tadic volgend jaar maar beginnen aan z'n carrière buiten het veld?
Ik denk dat de blessure van Pasveer en dat daarna Onana terugkwam geen goed heeft gedaan. Daarnaast had er meer gewisseld mogen worden met Blind en Tadic zelf. Zij werden bijna nooit gewisseld, terwijl je ook Tagliafico had en andere spelers die ook minuten verdienen.

Een wisselbeleid als Schmidt dat hoeft dan ook weer niet, geen enkele speler is zeker van zijn basis, maar waar in het seizoen van de CL halve finale er zonder gemor werd gewisseld was dat dit seizoen anders. Men kreeg teveel last van hun ego en daar heeft ten Hag met name het aandeel aan.

Gewoon Blind wisselen en geen gezeur, net als Tadic als die eens een wedstrijd verzaakt. Dan krijg je weer meer pit in het team dan dat men nu denkt: het maakt niet uit hoe ze spelen, ik kom niet aan de beurt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jij Belg 😉

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Denk dat Slot wat vergat toen ie dit zei
Slot: "Ik vind het zo knap dat we in een Europese halve finale staan. De laatste Nederlandse club die dat presteerde was Ajax, maar die hadden toen heel veel geld uitgegeven."
Iets met een ander niveau tegenstand?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hehe! Beetje respect voor mijn patatboer hé :D

Mag wel een paar keer met geel gaan zwaaien. Wellicht niet allemaal bewustjes maar zeker geelwaardig die overtredingen van PEC.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:36:
[...]

Hehe! Beetje respect voor mijn patatboer hé :D

Mag wel een paar keer met geel gaan zwaaien. Wellicht niet allemaal bewustjes maar zeker geelwaardig die overtredingen van PEC.
Kun je niet ff bellen voor een bestelling?
Doe mij en supertje, een frikandel speciaal en wat gele kaarten voor die overtredingen. En doe dr een zakje consequent fluiten bij? Thx

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:04
toolkist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:35:
Denk dat Slot wat vergat toen ie dit zei

[...]

Iets met een ander niveau tegenstand?
Niks tegen de prestatie van Feyenoord maar wat een domme uitspraak.. 1 ronde CL levert al meer op dan het winnen van dat toernooi.. Dus waarom zou die de vergelijking uberhaupt maken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
Ben iig blij dat Gravenberch makkelijk vervangen kan worden door Taylor volgend seizoen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:40:
[...]

Niks tegen de prestatie van Feyenoord maar wat een domme uitspraak.. 1 ronde CL levert al meer op dan het winnen van dat toernooi.. Dus waarom zou die de vergelijking uberhaupt maken
Hij had heel Ajax niet moeten noemen. "voor het eerst in 20 jaar weer", "en dat ondanks onze beperkte financiële middelen".. Iets in die richting. Nu vraag je om reacties 'Het is de CoL niet de CL' etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Wat een intens slechte reclame...
Pagina: 1 ... 270 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022