On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij tikt ze er in de Europese wedstrijden regelmatig in maar in de ED (blijkbaar toch een niveautje hoger ) heeft hij wel erg veel kansen nodig om er een paar te maken. (kwaliteit is wel dat hij kansen creëert, echter het afmaken is niet om over naar huis te schrijven)DaWayne schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:57:
Die 4 miljoen voor Dessers moesten ze maar eens snel gaan overmaken Als je het mij vraagt
Kopen en in de Europese hype meteen voor het dubbele doorverkopen.
alles kan off-topic
Verwijderd
Als ie alles maakte speelde hij nu niet bij Feyenoord.Ankona schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:32:
[...]
Hij tikt ze er in de Europese wedstrijden regelmatig in maar in de ED (blijkbaar toch een niveautje hoger ) heeft hij wel erg veel kansen nodig om er een paar te maken. (kwaliteit is wel dat hij kansen creëert, echter het afmaken is niet om over naar huis te schrijven)
Kopen en in de Europese hype meteen voor het dubbele doorverkopen.

Coëfficiëntenextase:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 28 april 2022
✅ Verder uitgelopen op Portugal
✅ Ingelopen op Frankrijk
✅ Dromen van top vijf
✅ Seizoen met meeste zeges ooit
✅ Seizoen met meeste goals ooit
✅ Seizoen met meeste punten ooit
✅ Eerste finale sinds 2017?
✅ Eerste eindzege sinds 2002? pic.twitter.com/4VCi6W6TLI
Feyenoord bedankt!
Meeste punten dit seizoen:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 28 april 2022
Liverpool 30
Man City 27
Feyenoord 26,5
Bayern München 26
1 jaar? Maak daar 10 jaar van?Rubman schreef op donderdag 28 april 2022 @ 22:40:
Wat mij betreft een aantal jaar te laat dat Derksen stopt. Altijd een kwal gevonden.
De wedstrijd is wel billenknijpen zo, scheids fluit ook wel makkelijk voor een Engelsman.
Wat. Een. Avond. ❤️😍
Het Franse voetbal valt mij toch vaak wat tegen. Ook het gemak waarmee Ajax de laatste jaren van bijvoorbeeld een Lille won vind ik opmerkelijk.Bombvis schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 00:58:
Dit zijn de leukere seizoenen om Feyenoordsupporter te zijn. Volgende week naar Marseille, daar ze hopelijk naar een gelijkspel juichen. Payet is een geweldenaar, maar verder had ik eigenlijk meer verwacht van de nummer twee van Frankrijk (niet dat je mij hoort klagen).
XXXVI
Ik denk dat de kans om door te gaan op zijn best nog 50% is.
Oef, als Jahanbaksh die 4-2 er toch in pist....toolkist schreef op donderdag 28 april 2022 @ 23:39:
Nog helemaal niks gezien, zal zo vast nog wel een samenvatting tegenkomen, maar iig gefeliciteerd met de overwinning. Nu hopelijk afmaken in Marseille
Jammer dat Bijlow niet kon spelen, dan had je al 90% zeker in de finale gestaan.
Dit seizoen doet Feyenoord het ook juist redelijk in Europese uitwedstrijden. Berlijn en Praag zijn ook vestingen die ingenomen zijn.DeKever schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:45:
De ervaring leert dat uitwedstrijden wat lastiger zijn. Ik verwacht dat Feyenoord minder druk op de bal kan krijgen. Dat scheelt een paar gevaarlijke counters, maar betekent ook minder kansen voor Feyenoord. De achterhoede zal stevig getest worden. Zeg maar het beeld van het laatste kwartier van gisteren. .
Ik denk dat de kans om door te gaan op zijn best nog 50% is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Akkoord, maar deze tegenstander is wel een niveautje hoger. Het laatste kwartier kwamen ze makkelijk tot kansen. Feyenoord was weliswaar moe, maar 60 minutenlang verdedigen gaat een moeilijk verhaal worden.ph4ge schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:49:
[...]
Dit seizoen doet Feyenoord het ook juist redelijk in Europese uitwedstrijden. Berlijn en Praag zijn ook vestingen die ingenomen zijn.
Maar goed, als de Fransen het initiatief niet echt willen of kunnen pakken zijn er kansen.
Hup Feyenoord!
[ Voor 30% gewijzigd door mavaros op 29-04-2022 09:08 . Reden: aanvulling ]
Je kan het volgende week ook wel anders spelen dan nu, ik verwacht eerlijk gezegd dat er iets meer van achteruit (niet volop in de vooruit) gevoetbald wordt, wél wanneer het kan. Dus dat er in tegenstelling tot deze wedstrijd, waar ze het 60 minuten lang continu probeerden te doen, bij vlagen druk wordt gezet en ook wat meer op een tegenstoot wordt gegokt. Je zag een paar keer over (helaas net buitenspel) wat een Sinistera en Nelson voor een gevaar opleveren op snelheid (vond ze achterin niet erg snel bij Marseille).DeKever schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 08:57:
[...]
Akkoord, maar deze tegenstander is wel een niveautje hoger. Het laatste kwartier kwamen ze makkelijk tot kansen. Feyenoord was weliswaar moe, maar 60 minutenlang verdedigen gaat een moeilijk verhaal worden.
Maar goed, als de Fransen het initiatief niet echt willen of kunnen pakken zijn er kansen.
Dus iets gedoseerder allemaal en bij vlagen gezamenlijk en geconcentreerd druk zetten.
Ziener!Typhone schreef op donderdag 28 april 2022 @ 13:35:
Ik denk dat Feyenoord een kleine overwinning boekt. Meer vanwege het feit dat ze zich nu niet zullen verkijken op de tegenstander, waar ze dat (in mijn ogen) tegen Slavia Praag wel deden (die pakken we wel).
@autje
Niet alleen voor jou...
@ph4ge
Ze leren het maar nooit bij de KNVB.
[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 29-04-2022 10:17 ]
Marseille viel me vies tegen, ondanks hun 2 goals. Van Payet veel meer verwacht. In het echt is het soms een ander verhaal.
Ik ben benieuwd naar volgende week!
Ik was in de Kuip gisteravondJoel22 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:49:
Waar is Pierre als je hem nodig hebt!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hoewel Feyenoord zat kansen heeft gehad om meer te scoren, kwamen ze ook niet slecht weg toen die spits van Marseille niet met met links bleek te kunnen schieten 2x.
Ik ben benieuwd naar de return.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dat je met een half been in de finale staat, daar ben ik het mee eens. Maar Marseille kan zo met 2-0 winnen.
Feyenoord had 4-2, 5-2 moeten winnen. Dit kan ze nog wel eens duur komen te staan.
[ Voor 14% gewijzigd door jaapstobbe op 29-04-2022 11:01 ]
De wedstrijd statistieken van Feyenoord Marseille
Met die keeper is het nadeel dat ze uit gewoon minimaal 2x moeten scoren. Absoluut geen puntenpakkertje.jaapstobbe schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:45:
Het "je moet niet te vroeg juichen" heeft een nieuwe dimensie gekregen zeg. Alsof Feyenoord er al is met nog een uitwedstrijd te gaan.
Dat je met een half been in de finale staat, daar ben ik het mee eens. Maar Marseille kan zo met 2-0 winnen.
Feyenoord had 4-2, 5-2 moeten winnen. Dit kan ze nog wel eens duur komen te staan.
Maar Feyenoord had ook maar zo met 2-4 kunnen verliezen. Ik vond het een vermakelijke wedstrijd met veel strijd en inzet, maar van een overmacht van Feyenoord was m.i. geen sprake. Twee van de drie goals waren aan de gelukkige kant, met een korte terugspeelbal en zo'n van richting veranderd schot. Marseille had grotere kansen, mooi dat er daar wat slecht van werden afgerond. En niet te vergeten de keeper die er toch 5 ballen uitgehouden heeft. Al met al mooi resultaat, hopelijk trekken ze hem er doorheen volgende week.jaapstobbe schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 10:45:
Regeren is vooruitschuiven
Wat een wedstrijd, wat een pyro... WAT EEN AVOND!
Echt genoten in De Kuip. Hopen dat ze het vasthouden volgende week.
vrijdag 20u
FC Utrecht v N.E.C.
-
zaterdag
18:45u
Ajax v PEC Zwolle
20u
Heracles v FC Twente
21u
Sparta v AZ
-
zondag
12:15u
sc Heerenveen v SC Cambuur
14:30u
Go Ahead Eagles v Vitesse
PSV v Willem II
16:45u
Fortuna Sittard v Feyenoord
20u
RKC v FC Groningen
Enjoy this soccer weekend

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Lief dat jullie FCE die 3e plek ook gunnen

Gefeliciteerd met het kampioenschap, hardstikke verdiend!
Wat is het met Ajax en het afranselen van VVV-Venlo trouwens?
Uitblinker Mohamed Ihattaren laat met hattrick bij Jong Ajax geen spaan heel van VVV-Venlo
Mohamed Ihattaren was vanavond de grote man aan de zijde van Jong Ajax tegen VVV-Venlo. Mede dankzij drie goals van de veelbesproken Ajax-speler werden de Venlonaren met liefst 6-1 verslagen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Denk dat het voor de club beter is als ze dat niet doen, maar goed, we gaan het meemaken. Een van de clubs die al het langste wacht op promotie!Maarten_E schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 22:53:
FC Eindhoven in de ED HYPE!!!!!
Ben ik met je eens, maar zodra ze gaan promoveren ga ik wel een kaartje kopen om FC Eindhoven-PSV te bezoeken. Denk dat de club met de langste periode niet te hebben gebivakkeerd in de ED Telstar is?ElPaco schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 22:56:
[...]
Denk dat het voor de club beter is als ze dat niet doen, maar goed, we gaan het meemaken. Een van de clubs die al het langste wacht op promotie!
Edit: Sowieso niet Telstar, FC Eindhoven speelde voor het laatst in de ED in '77, Telstar in '78.
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 29-04-2022 23:04 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De lichtstad derby moet gewoon terug komen! Stomme Jorritsma die het niet meer toestaat! Nu hebben we wel de kleine lichtstad derby (jong PSV) maar dat is anders. Die wedstrijd midden in de zomer was altijd heerlijk en gemoedelijk.Maarten_E schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:01:
[...]
Ben ik met je eens, maar zodra ze gaan promoveren ga ik wel een kaartje kopen om FC Eindhoven-PSV te bezoeken. Denk dat de club met de langste periode niet te hebben gebivakkeerd in de ED Telstar is?
Edit: Sowieso niet Telstar, FC Eindhoven speelde voor het laatst in de ED in '77, Telstar in '78.
Niet bijster origineel.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wat een gekke avond, ik baalde een beetje van de uitslag, maar na 5 minuten leek het hele team en alle supporters de wedstrijd te zijn vergeten, de eerste prijs ooit. Woon naast het stadion en kon de festiviteiten vannacht dus niet ontlopen, het was weer een gekkenhuis tot laat.ElPaco schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 22:04:
[...]
Lief dat jullie FCE die 3e plek ook gunnen
Gefeliciteerd met het kampioenschap, hardstikke verdiend!
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik verwacht niet veel, zitten echt wel meer mensen achter, het was geen eenmanszaaktoolkist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:18:
Ben benieuwd wat dit voor invloed heeft op de aanstaande transfers van o.a. Gravenberch.
Mwa, ik zal m niet missen als makelaar. Wel diep triest voor zijn geliefden.
Het onderhandelings proces heeft gewoon 2 dagen in beslag genomen, maar dat is logisch met zo'n lichaamsbouw.
Maar goed hij was gewoon zeer goed in zijn vak, misschien daarom zo gehaat onder velen, maar geliefd onder spelers.
Nog een paar wedstrijden billenknijpen en dan zijn we eindelijk verlost.Terranova schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:33:
442...optyfen gauw Ten Hag.
Na al die jaren nog steeds maar wat doen en er nog de credits voor krijgen ook als het een keertje goed gaat.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik hoop na vandaag al. 442 spelen is reden voor ontslag bij AjaxOPSLAGHOND schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:35:
[...]
Nog een paar wedstrijden billenknijpen en dan zijn we eindelijk verlost.
Na al die jaren nog steeds maar wat doen en er nog de credits voor krijgen ook als het een keertje goed gaat.
Ajax is er denk ik ook wel klaar mee, aangezien ze Man Utd hebben moeten verbieden om contact met hem te leggen binnen 48 uur voor de wedstrijd. Die bellen hem schijnbaar helemaal plat dus of de focus überhaupt nog wel bij Ajax is???Terranova schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:36:
[...]
Ik hoop na vandaag al. 442 spelen is reden voor ontslag bij Ajax
Dit, dit.Quad schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:12:
Vervelend en verdrietig voor zijn familie en vrienden, maar als zaakwaarnemer zal ik 'm niet missen.
Blij dat hij niet meer als zaakwaarneemer actief is, spijtig voor vrienden/familie.
Geef spelers die dat soort acties (bal wegschieten bij vrije trap tegenstander) gewoon direct geel

Ik wist trouwens niet dat de trainer van PEC genoemd was om Ten Hag op te volgen, ik dacht toch echt dat het om Alfred Schreuder ging die nu bij Brugge loopt.
[ Voor 46% gewijzigd door OPSLAGHOND op 30-04-2022 19:05 ]
Armoede dit.
Die frustratie is pas treurig, zo'n reactie die Klaassen had bij de corner, ik heb ze voor minder een gele kaart zien krijgen. Ze lopen er allemaal nogal gefrustreerd bij. Kampioen worden ze wel, maar man wat een irritatie zit er in de ploeg. Zelfs wanneer je volgend seizoen met dezelfde groep zou aantreden, maak er maar eens weer een geoliede machine van.Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:05:
Bijzonder treurig voetbal dit, lange ballen en dan doorkoppen naar Tadic.
Armoede dit.
Nee, frustratie begrijp ik wel.jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:12:
[...]
Die frustratie is pas treurig, zo'n reactie die Klaassen had bij de corner, ik heb ze voor minder een gele kaart zien krijgen. Ze lopen er allemaal nogal gefrustreerd bij. Kampioen worden ze wel, maar man wat een irritatie zit er in de ploeg. Zelfs wanneer je volgend seizoen met dezelfde groep zou aantreden, maak er maar eens weer een geoliede machine van.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:47
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Er gaan spelers weg, er komt een andere coach wat dat betreft kon er geen beter moment komen.jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:12:
[...]
Die frustratie is pas treurig, zo'n reactie die Klaassen had bij de corner, ik heb ze voor minder een gele kaart zien krijgen. Ze lopen er allemaal nogal gefrustreerd bij. Kampioen worden ze wel, maar man wat een irritatie zit er in de ploeg. Zelfs wanneer je volgend seizoen met dezelfde groep zou aantreden, maak er maar eens weer een geoliede machine van.
Het werkt op het moment niet meer, de spelers, tactiek en werkwijze van ten Hag. Het heeft mooie momenten opgeleverd, maar het is mooi geweest zo.
Je zit nu weer tegen een wedstrijd aan te kijken met eindeloos gebrei en geklungel.
- tweakduke
:strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik snap m oprecht niet, wordt boos op elkaar in plaats van richting arbitrage enzo. Ga gewoon voetballen en stop het beetje gif teveel wat je hebt in de energie om elkaar te helpen en op de (juiste) plek te zetten.
Klopt, maar dan vind ik met zo'n team, een aantal 'leiders' zoals wel eens gezegd is, dat je elkaar eens aanpakt en (zoals Tadic wel deed bij een jonge Lang) de waarheid verteld.tweakduke schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:15:
[...]
Er gaan spelers weg, er komt een andere coach wat dat betreft kon er geen beter moment komen.
Het werkt op het moment niet meer, de spelers, tactiek en werkwijze van ten Hag. Het heeft mooie momenten opgeleverd, maar het is mooi geweest zo.
Je zit nu weer tegen een wedstrijd aan te kijken met eindeloos gebrei en geklungel.
Tav de goal, die zit er mooi in, maar meer in de omschakeling en een bal die goed valt dan gevoetbald zoals Ajax standaard wil.
Geel omdat hij een teamgenoot op zijn flikker geeft? Het was niet richting de scheids.jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:12:
[...]
Die frustratie is pas treurig, zo'n reactie die Klaassen had bij de corner, ik heb ze voor minder een gele kaart zien krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 30-04-2022 19:22 ]
- tweakduke
Het probleem is dat de leiders als Tadic en Blind ook al een tijd hopeloos uit vorm zijn. De goal is inderdaad een bal die goed valt achter de laatste linie.jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:20:
[...]
Ik snap m oprecht niet, wordt boos op elkaar in plaats van richting arbitrage enzo. Ga gewoon voetballen en stop het beetje gif teveel wat je hebt in de energie om elkaar te helpen en op de (juiste) plek te zetten.
[...]
Klopt, maar dan vind ik met zo'n team, een aantal 'leiders' zoals wel eens gezegd is, dat je elkaar eens aanpakt en (zoals Tadic wel deed bij een jonge Lang) de waarheid verteld.
Tav de goal, die zit er mooi in, maar meer in de omschakeling en een bal die goed valt dan gevoetbald zoals Ajax standaard wil.
Traditioneel opbouwen en de 16 uitspelen dat lukt al een hele tijd niet meer zo gemakkelijk.
Zou niet voor het eerst zijn dat iemand daar geel voor krijgtVos schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:21:
[...]
Geel omdat hij een teamgenoot op zijn flikker geeft? Het was niet richting de scheids.
Dat gebeurt heeeel zelden? Als het fysiek wordt wel, maar niet om deze actie in minuut 20 ofzo. Als hij nou 90 minuten lang dit zou doen...Terranova schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:22:
[...]
Zou niet voor het eerst zijn dat iemand daar geel voor krijgt
Het is frustrerend als je weet dat de bal voor jou is en dat deze dan de andere kant wordt gegeven. foutje maakt de scheids paar minuten later weer.jbdeiman schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:20:
[...]
[...]
Klopt, maar dan vind ik met zo'n team, een aantal 'leiders' zoals wel eens gezegd is, dat je elkaar eens aanpakt en (zoals Tadic wel deed bij een jonge Lang) de waarheid verteld.
Wat moet je dan doen? Okay scheids prima gefloten maar je zat er naast.
Nogmaals de frustratie an sich begrijp ik zeker wel.
Je kan je wel afvragen of je de scheidsrechter gaat overtuigen, die beslissing gaat hij zeer waarschijnlijk niet terugdraaien. Dan op zo'n manier je frustratie uiten zal waarschijnlijk ook niet heel erg helpen bij opvolgende twijfelgevallen.Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:24:
[...]
Het is frustrerend als je weet dat de bal voor jou is en dat deze dan de andere kant wordt gegeven. foutje maakt de scheids paar minuten later weer.
Nogmaals de frustratie an sich begrijp ik zeker wel.
Dat het op dat moment eruit komt is niet onbegrijpbaar maar wellicht niet het beste middel om je doel te bereiken
In essentie heb je de beslissingen van de scheidsrechter te accepteren, dat daar al jaar en dag over geklaagd wordt is eveneens een feit.Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:24:
Wat moet je dan doen? Okay scheids prima gefloten maar je zat er naast.
[ Voor 20% gewijzigd door Napo op 30-04-2022 19:27 ]
Verwijderd
Haller mag straks de strafschop nemen.Terranova schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:24:
Haller mag gelijk banken in dit walgelijk systeem, waarom niet gewoon Brobbey, die past hier veel beter bij.
Welke strafschop, er staan geen snelle vleugels in het spel die neergehaald kunnen worden en Tadic krijgt ze niet meer mee, ook al zou het terecht zijn.
Uit de friettent...Dwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:26:
Waar halen ze deze scheidsrechters vandaan? Zaterdag 5de klasse?
Het kan altijd een effect hebben, over het algemeen als een speler zo reageert (en tuurlijk is dat een combinatie van) dan zet dat je als scheids aan het denken. Maar goed de scheids van vanavond begrijpt er sowieso weinig van. Gaat allemaal te snel voor die man.Napo schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:25:
[...]
Je kan je wel afvragen of je de scheidsrechter gaat overtuigen, die beslissing gaat hij zeer waarschijnlijk niet terugdraaien. Dan op zo'n manier je frustratie uiten zal waarschijnlijk ook niet heel erg helpen bij opvolgende twijfelgevallen.
Dat het op dat moment eruit komt is niet onbegrijpbaar maar wellicht niet het beste middel om je doel te bereiken
[...]
In essentie heb je de beslissingen van de scheidsrechter te accepteren, dat daar al jaar en dag over geklaagd wordt is eveneens een feit.
Wel aardig van de KNVB dat ze mensen uit het publiek hebben gehaald om een wedstrijd te fluiten/vlaggenDwight84 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:26:
Waar halen ze deze scheidsrechters vandaan? Zaterdag 5de klasse?
Dan nog zou het wel lekker zijn als ze het goede voorbeeld zouden geven qua gedrag, maar goed, Blind heeft dat nooit gekund en Tadic lukt het niet meer.tweakduke schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:21:
Het probleem is dat de leiders als Tadic en Blind ook al een tijd hopeloos uit vorm zijn. De goal is inderdaad een bal die goed valt achter de laatste linie.
Traditioneel opbouwen en de 16 uitspelen dat lukt al een hele tijd niet meer zo gemakkelijk.
Geen idee waar dat door komt maar ik krijg de indruk dat het ook gewoon binnen de groep niet echt goed meer zit. Tadic volgend jaar maar beginnen aan z'n carrière buiten het veld?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- tweakduke
Ik denk dat de blessure van Pasveer en dat daarna Onana terugkwam geen goed heeft gedaan. Daarnaast had er meer gewisseld mogen worden met Blind en Tadic zelf. Zij werden bijna nooit gewisseld, terwijl je ook Tagliafico had en andere spelers die ook minuten verdienen.Gonadan schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:29:
[...]
Dan nog zou het wel lekker zijn als ze het goede voorbeeld zouden geven qua gedrag, maar goed, Blind heeft dat nooit gekund en Tadic lukt het niet meer.
Geen idee waar dat door komt maar ik krijg de indruk dat het ook gewoon binnen de groep niet echt goed meer zit. Tadic volgend jaar maar beginnen aan z'n carrière buiten het veld?
Een wisselbeleid als Schmidt dat hoeft dan ook weer niet, geen enkele speler is zeker van zijn basis, maar waar in het seizoen van de CL halve finale er zonder gemor werd gewisseld was dat dit seizoen anders. Men kreeg teveel last van hun ego en daar heeft ten Hag met name het aandeel aan.
Gewoon Blind wisselen en geen gezeur, net als Tadic als die eens een wedstrijd verzaakt. Dan krijg je weer meer pit in het team dan dat men nu denkt: het maakt niet uit hoe ze spelen, ik kom niet aan de beurt.
Jij Belg 😉Gonadan schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:30:
Fritkot dan toch nog?
Hehe! Beetje respect voor mijn patatboer hétoolkist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:26:
Uit de friettent...
Mag wel een paar keer met geel gaan zwaaien. Wellicht niet allemaal bewustjes maar zeker geelwaardig die overtredingen van PEC.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kun je niet ff bellen voor een bestelling?Han schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:36:
[...]
Hehe! Beetje respect voor mijn patatboer hé
Mag wel een paar keer met geel gaan zwaaien. Wellicht niet allemaal bewustjes maar zeker geelwaardig die overtredingen van PEC.
Doe mij en supertje, een frikandel speciaal en wat gele kaarten voor die overtredingen. En doe dr een zakje consequent fluiten bij? Thx
Niks tegen de prestatie van Feyenoord maar wat een domme uitspraak.. 1 ronde CL levert al meer op dan het winnen van dat toernooi.. Dus waarom zou die de vergelijking uberhaupt makentoolkist schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:35:
Denk dat Slot wat vergat toen ie dit zei
[...]
Iets met een ander niveau tegenstand?
Hij had heel Ajax niet moeten noemen. "voor het eerst in 20 jaar weer", "en dat ondanks onze beperkte financiële middelen".. Iets in die richting. Nu vraag je om reacties 'Het is de CoL niet de CL' etcdglavimans schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:40:
[...]
Niks tegen de prestatie van Feyenoord maar wat een domme uitspraak.. 1 ronde CL levert al meer op dan het winnen van dat toernooi.. Dus waarom zou die de vergelijking uberhaupt maken
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022