Uitmuntende redding van Mvogo!
Klemvast, top keeper!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Leicester verdedigt meer naar voren waar PSV meer naar achteren verdedigt. Gevolg: PSV krijgt maar weinig tijd en ruimte om op te bouwen en Leicester komt er af en toe goed door.
PSV mag wel iets assertiever spelen, ze hebben er immers de spelers voor.
PSV mag wel iets assertiever spelen, ze hebben er immers de spelers voor.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Super simpel dat die alsmaar onderschept worden. Zo'n rollertje naar je collega links van je en hoppa de bal kwijt. Het mag wel wat scherper bij PSV.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Götze speelt slecht ...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bij Gakpo lukt ook niets. Schiet de hele tijd tegen de tegenstander aan.
Gakpo doet dan zijn oude truccarpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:45:
.... Naar binnen en schieten...
Maar dat soort spelers komen ze vaak genoeg tegen bij Leicester in de PL.. Wordt vrij simpel geblockt.
Zware tegenstander voor psv, gelukkig staat het nog 0-0
Bedoel je niet "legaal gokken voor minderjarigen"
Hopelijk voor hem kijkt Arsenal niet meecarpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:45:
'hack zijn hart"
Hoe verzin je het.
Heb het gevoel dat PSV dit niet wint en we na volgende week geen clubs meer in Europa hebben
Hoe verzin je het.
Heb het gevoel dat PSV dit niet wint en we na volgende week geen clubs meer in Europa hebben
Hoe anders was het gevoel in dit topic na de 8e finalesDeadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:54:
'hack zijn hart"
Voorlopig is er voor zowel Feyenoord als PSV nog niks verloren.
Kunnen ze een keer een DVDtje maken van alle analyses van Jansma en deze laten zien aan al die slechte analisten die we in Nederland hebben?
PSV moet gewoon voor het resultaat gaan. Gelijkspel halen en thuis afmaken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jammer aanval zag er gevaarlijk uit
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Die voet had er natuurlijk gewoon af moeten vallen, wat een overtreding zeg.
Heeft de commentator drugs gebruikt?
Wat een onzin komt er uit zijn mond ...
Wat een onzin komt er uit zijn mond ...
Je bent lekker bezig @OPSLAGHOND
⏩ PVOutput☀️
Wat zie ik in beide wedstrijden toch veel spelers uitglijden...
Fatsoenlijk schoeisel is zeker niet meer te betalen
Kunst(leren)schoenen, net zo fout als kunstgras.Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:47:
Wat zie ik in beide wedstrijden toch veel spelers uitglijden...
En wederom was het absurd dat er geen var was...
Gewoon een penalty onthouden nu
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 07-04-2022 22:53 ]
Twee potten slecht voetbal, beiden echter zeer vermakelijk. En het belangrijkste, geen verlies en dus kans op een resultaat volgende week
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wel weer puntjes gesprokkeld voor de coëfficiënten. Alles telt daarin.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tja, waarom dan geen stadion VAR? dwz, in het stadion op de schermen de overduidelijke fouten van de arbitrage herhalen. Kan iedereen het zien.Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:52:
En wederom was het absurd dat er geen var was...
alles kan off-topic
Iets zegt mij dat een klein deel van de toeschouwers bij het voetbal daar niet bijzonder goed mee om kunnen gaan. Als dat deel zich nu al niet kan inhouden (en de stadionbeheerders niet in staat zijn om ze de toegang te ontzeggen) lijkt me dit geen bijzonder slimme kuezeAnkona schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:29:
[...]
Tja, waarom dan geen stadion VAR? dwz, in het stadion op de schermen de overduidelijke fouten van de arbitrage herhalen. Kan iedereen het zien.
Exact, hoogstaand voetbal was het niet maar voor de Nederlandse clubs is er nog alles om voor te spelen. Hopelijk weten ze het beide over de streep te trekken volgende week. Zowel PSV als Feyenoord kunnen genoeg lering trekken uit deze wedstrijden om in ieder geval volgende week wel resultaat te halen.Han schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:53:
Twee potten slecht voetbal, beiden echter zeer vermakelijk. En het belangrijkste, geen verlies en dus kans op een resultaat volgende week
Iets zegt mij dat ik het bijzonder vond dat er gisteren geen 40 000 man op het veld stond om een goed gesprek met die flierefluiter te voeren.Napo schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:58:
[...]
Iets zegt mij dat een klein deel van de toeschouwers bij het voetbal daar niet bijzonder goed mee om kunnen gaan. Als dat deel zich nu al niet kan inhouden (en de stadionbeheerders niet in staat zijn om ze de toegang te ontzeggen) lijkt me dit geen bijzonder slimme kueze
alles kan off-topic
Zo schor als wat door gisteren... Man man man, die 3-3 kwam echt als een dreun binnen.
Ik vrees het ergste voor volgende week.
Ik vrees hetzelfde, dan is het een uitwedstrijd en zal je met aribtrale beslissingen eerder (nog meer) nadeel ondervinden omdat de druk daar in een pittige ambiance te hoog wordt.wErudite schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:33:
Zo schor als wat door gisteren... Man man man, die 3-3 kwam echt als een dreun binnen.
Maar wat een rare beslissing bij de 1-1, ik dacht ook dat de arbitrage aan het twijfelen was / niet erg zeker was of het wel terecht een goal was, of dat ze m moesten afkeuren. Sowieso vind ik (oprecht) dat bij verschillende Nederlandse clubs arbitraal wat nadelige keuzes zijn gemaakt t.a.v.. hun tegenstanders in de betreffende wedstrijden. Erg jammer, want er hangt voor veel clubs best e.e.a. vanaf.
De scheidsrechter maakte de enige juiste beslissing die hij kon maken, helaas wel een verkeerde. De grensrechter in deze maakte de blunder en zonder zijn waarneming kan de scheidsrechter niks doen, die stond niet op één lijn met de laatste man, de grensrechter (hopelijk) wel. Helaas een regelrechte blunder van de grensrechter.jbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:08:
Maar wat een rare beslissing bij de 1-1, ik dacht ook dat de arbitrage aan het twijfelen was / niet erg zeker was of het wel terecht een goal was, of dat ze m moesten afkeuren.
Maar oh oh oh, wat heeft Feyenoord zichzelf te kort gedaan. Tot aan de 1-1 was er geen vuiltje aan de lucht en hadden ze gewoon het betere van het spel. Maar in plaats van accepteren, wetende dat er geen VAR is en een scheidsrechtelijke beslissing niet zal worden teruggedraaid, gaan ze allemaal uit hun plaat en verliezen ze daarmee de focus op de wedstrijd. Al dat theatrale gedrag van met name die Pusic heeft zeker bijgedragen aan het verliezen van de grip op de wedstrijd. Wat bezielt een assistent-trainer om een speler van de tegenstander bij de keel te grijpen, dan spoor je gewoon niet. Het zelfde geldt voor Slot, die liep zich meerdere keren idioot te gedragen langs de lijn en ging als klap op de vuurpeil de actie van Pusic bagataliseren door het op een 'iemand met een emotioneel karakter die daarop anticipeert' te gooien. Kom aan zeg, veroordeel het gewoon, het is gewoon genant gedrag en zeg gewoon dat het ongehoord is. En dan calimerogedrag vertonen door te gaan wijzen naar de trainer van Slavia Praag, die 'ook een duw uitdeelde en vervolgens nog te zeggen dat de emotionele reacties komen doordat het Feyenoord zo vaak overkomt. Ik heb Slot als trainer best hoog zitten maar na gisteren best een stukje minder, heel onprofessioneel.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik zat op vak D dus had 9/10 keer niet eens door wat er allemaal gebeurde. Ik vond de 3-3 vooral de schuld van Sinisterra.. Hoe hij die rechtsback er overheen liet rennen omdat 'ie zelf kapot was kon écht niet. Zet 5 seconden aan en je hebt hem in de hoek samen met Malacia.... Zucht.jbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:08:
[...]
Ik vrees hetzelfde, dan is het een uitwedstrijd en zal je met aribtrale beslissingen eerder (nog meer) nadeel ondervinden omdat de druk daar in een pittige ambiance te hoog wordt.
Maar wat een rare beslissing bij de 1-1, ik dacht ook dat de arbitrage aan het twijfelen was / niet erg zeker was of het wel terecht een goal was, of dat ze m moesten afkeuren. Sowieso vind ik (oprecht) dat bij verschillende Nederlandse clubs arbitraal wat nadelige keuzes zijn gemaakt t.a.v.. hun tegenstanders in de betreffende wedstrijden. Erg jammer, want er hangt voor veel clubs best e.e.a. vanaf.
Echt doodziek van.
Ik zeg ook niet voor niets arbitrale beslissingen, niet dat ik de scheidsrechter de schuld gaf. Natuurlijk hebben ze zichzelf tekort gedaan, maar ik heb het ook over arbitrale beslissingen in algemene zin rondom de Nederlandse clubs, waarbij ik opmerk dat het zeker niet mee heeft gezeten wat dat soort zaken betreft.Han schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:14:
[...]
De scheidsrechter maakte de enige juiste beslissing die hij kon maken, helaas wel een verkeerde. De grensrechter in deze maakte de blunder en zonder zijn waarneming kan de scheidsrechter niks doen, die stond niet op één lijn met de laatste man, de grensrechter (hopelijk) wel. Helaas een regelrechte blunder van de grensrechter.
Maar oh oh oh, wat heeft Feyenoord zichzelf te kort gedaan. Tot aan de 1-1 was er geen vuiltje aan de lucht en hadden ze gewoon het betere van het spel. Maar in plaats van accepteren, wetende dat er geen VAR is en een scheidsrechtelijke beslissing niet zal worden teruggedraaid, gaan ze allemaal uit hun plaat en verliezen ze daarmee de focus op de wedstrijd. Al dat theatrale gedrag van met name die Pusic heeft zeker bijgedragen aan het verliezen van de grip op de wedstrijd. Wat bezielt een assistent-trainer om een speler van de tegenstander bij de keel te grijpen, dan spoor je gewoon niet. Het zelfde geldt voor Slot, die liep zich meerdere keren idioot te gedragen langs de lijn en ging als klap op de vuurpeil de actie van Pusic bagataliseren door het op een 'iemand met een emotioneel karakter die daarop anticipeert' te gooien. Kom aan zeg, veroordeel het gewoon, het is gewoon genant gedrag en zeg gewoon dat het ongehoord is. En dan calimerogedrag vertonen door te gaan wijzen naar de trainer van Slavia Praag, die 'ook een duw uitdeelde en vervolgens nog te zeggen dat de emotionele reacties komen doordat het Feyenoord zo vaak overkomt. Ik heb Slot als trainer best hoog zitten maar na gisteren best een stukje minder, heel onprofessioneel.
Maar verder helemaal eens dus, ze hebben zichzelf tekort gedaan door zich mee te laten slepen in die emoties ipv te focussen op het (veld)spel.
Ik heb de samenvatting gezien. Zonde die 3-3. Ik had Feyenoord een kleine beetje Anthony en Tadic gegund. Dan hadden ze de overwinning over de streep getrokken.ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:35:
Overigens niks geen tijdrekken, Feyenoord gaat vol voor de vierde. Kunnen andere clubs wat van leren.
Met Bijlow op doel was het overigens gewoon 3-0 geworden. Die reservekeeper van Feyenoord is echt matig.
Anyway, ik gok dat Feyenoord in Praag orde op zaken gaan stellen
XXXVI
Dat was toch ooit eens op een WK gebeurd? Of vergis ik me nou?Napo schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:58:
[...]
Iets zegt mij dat een klein deel van de toeschouwers bij het voetbal daar niet bijzonder goed mee om kunnen gaan. Als dat deel zich nu al niet kan inhouden (en de stadionbeheerders niet in staat zijn om ze de toegang te ontzeggen) lijkt me dit geen bijzonder slimme kueze
Ben helaas vergeten welke dat was. Overduidelijke fouten van een scheidsrechter die werden getoond.
Brazilië, Engeland of Duitsland als ik me niet vergis maar kan het me helaas niet meer helder voor de geest halen. Vermoed in 2010 of 2014.
Feyenoord zal niet snel spelers als Antony en Tadic aantrekken. Wat je over de keepers zegt klopt wel. Dan ga je gewoon met 1-0 de rust in. Die corner had hij ook gepakt ( laatste)ephymerous schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:32:
[...]
Ik heb de samenvatting gezien. Zonde die 3-3. Ik had Feyenoord een kleine beetje Anthony en Tadic gegund. Dan hadden ze de overwinning over de streep getrokken.
Met Bijlow op doel was het overigens gewoon 3-0 geworden. Die reservekeeper van Feyenoord is echt matig.
Anyway, ik gok dat Feyenoord in Praag orde op zaken gaan stellen
Dan trek je gewoon de overwinning ruim over de lijn en kan je het daar uitspelen.
Ik voorspel dat m'n club volgende week kansloos wordt uigeschakeld omdat ze meteen een rode kaart krijgen door druistig gedoe.
Dat was Engeland die genaaid werd. Die bal ruim over de lijn.Typhone schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:41:
[...]
Dat was toch ooit eens op een WK gebeurd? Of vergis ik me nou?
Ben helaas vergeten welke dat was. Overduidelijke fouten van een scheidsrechter die werden getoond.
Brazilië, Engeland of Duitsland als ik me niet vergis maar kan het me helaas niet meer helder voor de geest halen. Vermoed in 2010 of 2014.
Ik denk dat hij bedoelde dat ze spelers die rollen en tijd pakken op die manier in dit geval wat misten, niet de spelers qua niveau/ status zelf ivm dat ze teveel kostenAgent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:53:
[...]
Feyenoord zal niet snel spelers als Antony en Tadic aantrekken. Wat je over de keepers zegt klopt wel. Dan ga je gewoon met 1-0 de rust in. Die corner had hij ook gepakt ( laatste)
Dan trek je gewoon de overwinning ruim over de lijn en kan je het daar uitspelen.
Ik voorspel dat m'n club volgende week kansloos wordt uigeschakeld omdat ze meteen een rode kaart krijgen door druistig gedoe.Feyenoord kan niet met stress omgaan.
Ah zo. Nee Feyenoord heeft volgens mij nooit echt zulke spelers gehad. Op Bilal najbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:55:
[...]
Ik denk dat hij bedoelde dat ze spelers die rollen en tijd pakken op die manier in dit geval wat misten, niet de spelers qua niveau/ status zelf ivm dat ze teveel kosten

Engeland tegen Duitsland. Ik stond toen nb in een duits benzinestation met pech en de duitsers die daar waren keken ook met enig ongeloof (maar zeer blij) naar dit moment.Agent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:53:
[...]
Dat was Engeland die genaaid werd. Die bal ruim over de lijn.
Dat is inderdaad wat ik bedoeldejbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:55:
[...]
Ik denk dat hij bedoelde dat ze spelers die rollen en tijd pakken op die manier in dit geval wat misten, niet de spelers qua niveau/ status zelf ivm dat ze teveel kosten
Jawel hoor, Tomasson en Cruz konden ook wel een potje acteren én recenter Berghuis ookAgent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:57:
[...]
Ah zo. Nee Feyenoord heeft volgens mij nooit echt zulke spelers gehad. Op Bilal na
[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 08-04-2022 12:20 ]
XXXVI
Ja dan noem je er 3 op, 4 met Bilal, in de afgelopen 20 jaar?ephymerous schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:18:
[...]
Dat is inderdaad wat ik bedoelde
[...]
Jawel hoor, Tomasson en Cruz konden ook wel een potje acteren én recenter Berghuis ook
Dat is niks vergeleken met andere clubs.
Oh wee als Anthony wat irritant is tijdens een wedstrijd, dan weet "Rotterdam" het daar 3 weken later nog volop over te hebben in dit topic.. maar als de eigen assistent zich dan gewoon keihard misdraagt, dan is het (op een enkeling na) helemaal stil.....
Pusic gedroeg zich ook debiel, zeg ik als Feyenoorder. Deed hij ook tegen AZ thuis (1-0 in de laatste minuut)toolkist schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:28:
Oh wee als Anthony wat irritant is tijdens een wedstrijd, dan weet "Rotterdam" het daar 3 weken later nog volop over te hebben in dit topic.. maar als de eigen assistent zich dan gewoon keihard misdraagt, dan is het (op een enkeling na) helemaal stil.....
Antony is niet alleen tijdens de klassieker irritant geweest toch?
FTFYAgent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:30:
[...]
Pusic gedroeg zich ook debiel, zeg ik als Feyenoorder. Deed hij ook tegen AZ thuis (1-0 in de laatste minuut)
Antony is alleen tijdens de klassieker niet irritant geweest toch?

Steam ID = Ackerfiets
Ik zou zeggen dat de irritatie komt te liggen op het feit dat er geen '3 punten' (lees: overwinning) uit het vuur is gesleept. Krijgt iemand die gewoon doorvoetbalt (Malacia) op z'n flikker dat ie doorvoetbalt.toolkist schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:28:
Zo zei ik een tijdje terug al dat heel die discussie zinloos was. Sta je voor dan tellen de 3 punten in professionele sport. Hoe je die haalt telt niet meer als je aan het einde van het rit met de schaal/cup/beker staat.
Oh ik ben geen Feyenoord kenner maar ik schud ook nog Guidetti en Kramer even uit de mouw... laat staan als ik me even kwaad maak. Volgens mij spelen bij iedere club spelers die het bloed onder je nagels vandaan halen. Dat is niet alleen een hoofdstedelijk genoegenAgent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:27:
[...]
Ja dan noem je er 3 op, 4 met Bilal, in de afgelopen 20 jaar?![]()
XXXVI
Eredivisie speelronde 29 alweer
vrijdag 20u
Go Ahead Eagles v Willem II
-
zaterdag
18:45u
FC Utrecht v Fortuna Sittard
20u
Ajax v Sparta
21u
N.E.C. v FC Twente
-
zondag
12:15u
sc Heerenveen v FC Groningen
14:30u
PSV v RKC
Vitesse v SC Cambuur
16:45u
Heracles v Feyenoord
20u
PEC Zwolle v AZ
Enjoy
vrijdag 20u
Go Ahead Eagles v Willem II
-
zaterdag
18:45u
FC Utrecht v Fortuna Sittard
20u
Ajax v Sparta
21u
N.E.C. v FC Twente
-
zondag
12:15u
sc Heerenveen v FC Groningen
14:30u
PSV v RKC
Vitesse v SC Cambuur
16:45u
Heracles v Feyenoord
20u
PEC Zwolle v AZ
Enjoy

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Volgens de Bild is de overgang van zowel Gravenberch als Mazraoui in kannen en kruiken. Ajax zal 28 miljoen exclusief bonussen ontvangen voor Gravenberch. Mazraoui maakt transfervrij de overstap naar Bayern.
Beiden gaan riant verdienen daar:
Gravenberch: 9 miljoen per jaar
Mazraoui: 8 miljoen per jaar
The hell wat een salaris
The hell wat een salaris

Voor 10% van dat jaarsalaris kom ik graag bij Bayern werken.Han schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:03:
Volgens de Bild is de overgang van zowel Gravenberch als Mazraoui in kannen en kruiken. Ajax zal 28 miljoen exclusief bonussen ontvangen voor Gravenberch. Mazraoui maakt transfervrij de overstap naar Bayern.
The hell wat een salaris
28miljoen voor Gravenberch? Best een aardige speler maar zoveel heeft hij nog niet laten zien. Hij is ook geen dragende speler in een topteam, iets wat je bij een dergelijk bedrag wel mag verwachten. (Volgens mij is hij niet eens vaste basisspeler)
alles kan off-topic
Bizarre salarissen inderdaad, zeker voor spelers die (nog) niet per definitie in de basis zullen staan. Geeft ook wel aan hoe groot het verschil nog steeds is tussen Nederlandse en Europese top. Bij Ajax zal het maximum tussen de 4 en 5 miljoen per jaar liggen als je de berichten moet geloven. Dat is dan weggelegd voor je absolute topspelers.Han schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:03:
The hell wat een salaris
Gravenberch kwam wel wat beter aan zijn trekken de laatste 3 maand. Daarvoor liep hij grotendeels in de weg. 28 miljoen is bizar veel.
Strik er omheen voor dat bedrag.Han schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:03:
The hell wat een salaris
K to the KillaZ
Ik weet er nog 1 die voor beide clubs heeft gespeeldAgent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:27:
[...]
Ja dan noem je er 3 op, 4 met Bilal, in de afgelopen 20 jaar?![]()

Float like a butterfly, sting like a bee.
Toch maak ik me wel zorgen om volgend jaar gezien de hoeveelheid spelers + trainer die weggaan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
18-20 met allerlei bonussen. Dus pas als ie echt slaagt kost ie 28.Ankona schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:28:
28miljoen voor Gravenberch? Best een aardige speler maar zoveel heeft hij nog niet laten zien. Hij is ook geen dragende speler in een topteam, iets wat je bij een dergelijk bedrag wel mag verwachten. (Volgens mij is hij niet eens vaste basisspeler)
Mazraoui kun je vervangen met Rensch, ja het is minder maar hij is nog jong.MeNTaL_TO schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:35:
Toch maak ik me wel zorgen om volgend jaar gezien de hoeveelheid spelers + trainer die weggaan.
Gravenbergh word vervangen door Taylor/Klaassen, deze vullen het anders in.
Timber is het enige probleem als deze vertrekt
Als Timber gaat een (flink) deel van de transfersom overmaken naar de Spurs voor SanchezDeadsy schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:04:
[...]
Mazraoui kun je vervangen met Rensch, ja het is minder maar hij is nog jong.
Maak me meer zorgen over de linksback positie.Deadsy schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:04:
[...]
Mazraoui kun je vervangen met Rensch, ja het is minder maar hij is nog jong.
Taylor zie ik de rol van Gravenberch ook nog niet overnemen, normaal zou ik zeggen Klaassen op die positie, maar Kudus is helaas nooit op zijn niveau terug gekomen na zijn blessure.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Niet goed, wel 4-0. Die Noppert is echt een verrassing.
alles kan off-topic
Vosssss Emmen komt eraan! Ben je weer gelukkig? 😃Vos schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:25:
Timber moet eigenlijk nog niet gaan, moet nog bepalender en stabieler worden imo.
Fc Emmen, niet te temmen.
FC Eindhoven maakt ook nog kans op directe promotie, en die hebben nog nooit in de Eredivisie gespeeld toch?
FC Eindhoven maakt ook nog kans op directe promotie, en die hebben nog nooit in de Eredivisie gespeeld toch?
⏩ PVOutput☀️
FC Eindhoven zat o.a. in 1976 en 1977 in de Eredivisie maar is wel lang geleden dus.Quad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 00:44:
Fc Emmen, niet te temmen.
Overigens hebben ze nog met 4 wedstrijden te gaan een achterstand van 4 punten op FC Volendam.
De laatste speelronde is FC Volendam - FC Eindhoven, dus dat kan een geweldige climax worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 09-04-2022 06:08 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Vergeet ook het kampioenschap in 53/54 nietGynnad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 06:07:
[...]
FC Eindhoven zat o.a. in 1976 en 1977 in de Eredivisie maar is wel lang geleden dus.
Zeker, was mooi avondje weerTyphone schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 00:40:
[...]
Vosssss Emmen komt eraan! Ben je weer gelukkig? 😃
De titel zou wel heel cool zijn en uniek, maar p2 is ook prima
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 09-04-2022 08:06 ]
Wat een PSV instelling!Vos schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:06:
[...]
Zeker, was mooi avondje weer
De titel zou wel heel cool zijn en uniek, maar p2 is ook prima
Hoe kón ik dat nu vergeten...!
⏩ PVOutput☀️
Dat had ik na het goede CL seizoen ook met het vertrek van Ziyech, de Jong, de Ligt, vd Beek en Schone en die zorgen bleken achteraf ook onterecht. Ik heb goede hoop dat er volgend seizoen weer een goed elftal op het veld staatMeNTaL_TO schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:35:
Waar natuurlijk wel een significant verschil zit in direct cashflow vanuit transfers. Al heeft Ajax wel afdoende middelen om het op te vangen, in tegenstelling tot de concurrentie.Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:36:
[...]
Dat had ik na het goede CL seizoen ook met het vertrek van Ziyech, de Jong, de Ligt, vd Beek en Schone en die zorgen bleken achteraf ook onterecht. Ik heb goede hoop dat er volgend seizoen weer een goed elftal op het veld staat
Wel bijzonder benieuwd wat er volgend jaar voor selecties zijn.
Met daarnaast nog het behalen van de halve finale CL wat ook nog voor een aardige duit heeft gezorgd natuurlijk.Napo schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:16:
[...]
Waar natuurlijk wel een significant verschil zit in direct cashflow vanuit transfers.
Ga maar douchen Haller!
Ziggo?DoeEensGek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:09:
Valt bij jullie het beeld soms ook weg?
NopeDoeEensGek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:09:
Valt bij jullie het beeld soms ook weg?
XXXVI
Dat vernam ik toevallig net van een ander die ook Ziggo heeft.
Oké, ja via de app kreeg ik net ook de vraag. Afentoe gewoon geheel zwart beeld en geen geluid. Nu wel heel vaak.OPSLAGHOND schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:11:
[...]
Dat vernam ik toevallig net van een ander die ook Ziggo heeft.
Ik dacht dat Ajax om 21:00 moest voetballen, maar volgens mij heb ik alsnog gelijk.
Ga eens voetballen verwende miljonairs!!
Begint die roeptoeter weer te toeteren ...
En Tadic zat er naast, de grensrechter had gelijk.
Ga eens voetballen verwende miljonairs!!
Begint die roeptoeter weer te toeteren ...
En Tadic zat er naast, de grensrechter had gelijk.
Heb hem maar ff een seintje gegeven.Sempy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:23:
fijn dat de commentator meeleest.
Wanneer komt de eerste gevaarlijke corner van Ajax? Ik denk nummer 27.
Lekkere bezetting van de bank ook.. Je zou Unuvar eens een keer een plekje geven zeg.. Nee liever gewoon minder spelers op de bank...
En het "tempo" bij het nemen van die corner laat wel weer zien hoe ze de wedstrijd ingegaan zijn... "die goal die komt wel dus waarom tempo spelen?"
En het "tempo" bij het nemen van die corner laat wel weer zien hoe ze de wedstrijd ingegaan zijn... "die goal die komt wel dus waarom tempo spelen?"
Of wellicht een back op de bank?toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:28:
Lekkere bezetting van de bank ook.. Je zou Unuvar eens een keer een plekje geven zeg.. Nee liever gewoon minder spelers op de bank...
Blind linksback, ga alsjeblieft zsm naar Manchester Erik ...
Espn bij T-Mobile thuis hangt met regelmaat hier. Niet eerder gehad.
⏩ PVOutput☀️
Nou inderdaad, nu wissel je het elftal op drie plekken
Misschien zelfs vier uur want ik verwacht niet dat Taylor op de plek van Alvarez gaat spelen.
/edit
Ten Hag, hoeveel fouten mag die kut keeper nog maken?
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 09-04-2022 20:35 ]
XXXVI
Man man man
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022