[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 244 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.057 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Uitmuntende redding van Mvogo!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:34
Klemvast, top keeper!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:01

Superkiwi

Hoi doei

Leicester verdedigt meer naar voren waar PSV meer naar achteren verdedigt. Gevolg: PSV krijgt maar weinig tijd en ruimte om op te bouwen en Leicester komt er af en toe goed door.
PSV mag wel iets assertiever spelen, ze hebben er immers de spelers voor.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:31
Napo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:13:
[...]

EA Sports Football Club it is!
Efootball bedoel je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Super simpel dat die alsmaar onderschept worden. Zo'n rollertje naar je collega links van je en hoppa de bal kwijt. Het mag wel wat scherper bij PSV.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Die Gotze gaat iets te vaak op mensen hun voet staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Komt PSV goed weg bij die uithaal, fijn ook dat de verdedigers goed meelopen :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Götze speelt slecht ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
Bij Gakpo lukt ook niets. Schiet de hele tijd tegen de tegenstander aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
Gotze en Zahavi spelen brak zeg, wat eindigen er veel aanvallen bij hen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
carpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:45:
Gakpo doet dan zijn oude truc
.... Naar binnen en schieten...
Maar dat soort spelers komen ze vaak genoeg tegen bij Leicester in de PL.. Wordt vrij simpel geblockt.

Zware tegenstander voor psv, gelukkig staat het nog 0-0

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Bedoel je niet "legaal gokken voor minderjarigen"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:45:
Hopelijk voor hem kijkt Arsenal niet mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
'hack zijn hart"
Hoe verzin je het.

Heb het gevoel dat PSV dit niet wint en we na volgende week geen clubs meer in Europa hebben

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:54:
'hack zijn hart"
Heb het gevoel dat PSV dit niet wint en we na volgende week geen clubs meer in Europa hebben
Hoe anders was het gevoel in dit topic na de 8e finales :D
Voorlopig is er voor zowel Feyenoord als PSV nog niks verloren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Deadsy
Kunnen ze een keer een DVDtje maken van alle analyses van Jansma en deze laten zien aan al die slechte analisten die we in Nederland hebben?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PSV moet gewoon voor het resultaat gaan. Gelijkspel halen en thuis afmaken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Jammer aanval zag er gevaarlijk uit

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Die voet had er natuurlijk gewoon af moeten vallen, wat een overtreding zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
En wisselen maar!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deadsy
Zahavi had er al veel eerder vanaf gemogen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Heeft de commentator drugs gebruikt?
Wat een onzin komt er uit zijn mond ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je bent lekker bezig @OPSLAGHOND d:)b

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Wat zie ik in beide wedstrijden toch veel spelers uitglijden...
Fatsoenlijk schoeisel is zeker niet meer te betalen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:47:
Wat zie ik in beide wedstrijden toch veel spelers uitglijden...
Fatsoenlijk schoeisel is zeker niet meer te betalen
Kunst(leren)schoenen, net zo fout als kunstgras.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
En wederom was het absurd dat er geen var was...
Gewoon een penalty onthouden nu

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 07-04-2022 22:53 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Twee potten slecht voetbal, beiden echter zeer vermakelijk. En het belangrijkste, geen verlies en dus kans op een resultaat volgende week :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:31

Agent47

I always close my contracts.

Wel weer puntjes gesprokkeld voor de coëfficiënten. Alles telt daarin.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:52:
En wederom was het absurd dat er geen var was...
Gewoon een penalty onthouden nu
Tja, waarom dan geen stadion VAR? dwz, in het stadion op de schermen de overduidelijke fouten van de arbitrage herhalen. Kan iedereen het zien.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:29:
[...]

Tja, waarom dan geen stadion VAR? dwz, in het stadion op de schermen de overduidelijke fouten van de arbitrage herhalen. Kan iedereen het zien.
Iets zegt mij dat een klein deel van de toeschouwers bij het voetbal daar niet bijzonder goed mee om kunnen gaan. Als dat deel zich nu al niet kan inhouden (en de stadionbeheerders niet in staat zijn om ze de toegang te ontzeggen) lijkt me dit geen bijzonder slimme kueze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Han schreef op donderdag 7 april 2022 @ 22:53:
Twee potten slecht voetbal, beiden echter zeer vermakelijk. En het belangrijkste, geen verlies en dus kans op een resultaat volgende week :)
Exact, hoogstaand voetbal was het niet maar voor de Nederlandse clubs is er nog alles om voor te spelen. Hopelijk weten ze het beide over de streep te trekken volgende week. Zowel PSV als Feyenoord kunnen genoeg lering trekken uit deze wedstrijden om in ieder geval volgende week wel resultaat te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Napo schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:58:
[...]

Iets zegt mij dat een klein deel van de toeschouwers bij het voetbal daar niet bijzonder goed mee om kunnen gaan. Als dat deel zich nu al niet kan inhouden (en de stadionbeheerders niet in staat zijn om ze de toegang te ontzeggen) lijkt me dit geen bijzonder slimme kueze
Iets zegt mij dat ik het bijzonder vond dat er gisteren geen 40 000 man op het veld stond om een goed gesprek met die flierefluiter te voeren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07-10 20:24
Zo schor als wat door gisteren... Man man man, die 3-3 kwam echt als een dreun binnen.
Ik vrees het ergste voor volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:58
wErudite schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 09:33:
Zo schor als wat door gisteren... Man man man, die 3-3 kwam echt als een dreun binnen.
Ik vrees het ergste voor volgende week.
Ik vrees hetzelfde, dan is het een uitwedstrijd en zal je met aribtrale beslissingen eerder (nog meer) nadeel ondervinden omdat de druk daar in een pittige ambiance te hoog wordt.

Maar wat een rare beslissing bij de 1-1, ik dacht ook dat de arbitrage aan het twijfelen was / niet erg zeker was of het wel terecht een goal was, of dat ze m moesten afkeuren. Sowieso vind ik (oprecht) dat bij verschillende Nederlandse clubs arbitraal wat nadelige keuzes zijn gemaakt t.a.v.. hun tegenstanders in de betreffende wedstrijden. Erg jammer, want er hangt voor veel clubs best e.e.a. vanaf.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

jbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:08:
Maar wat een rare beslissing bij de 1-1, ik dacht ook dat de arbitrage aan het twijfelen was / niet erg zeker was of het wel terecht een goal was, of dat ze m moesten afkeuren.
De scheidsrechter maakte de enige juiste beslissing die hij kon maken, helaas wel een verkeerde. De grensrechter in deze maakte de blunder en zonder zijn waarneming kan de scheidsrechter niks doen, die stond niet op één lijn met de laatste man, de grensrechter (hopelijk) wel. Helaas een regelrechte blunder van de grensrechter.

Maar oh oh oh, wat heeft Feyenoord zichzelf te kort gedaan. Tot aan de 1-1 was er geen vuiltje aan de lucht en hadden ze gewoon het betere van het spel. Maar in plaats van accepteren, wetende dat er geen VAR is en een scheidsrechtelijke beslissing niet zal worden teruggedraaid, gaan ze allemaal uit hun plaat en verliezen ze daarmee de focus op de wedstrijd. Al dat theatrale gedrag van met name die Pusic heeft zeker bijgedragen aan het verliezen van de grip op de wedstrijd. Wat bezielt een assistent-trainer om een speler van de tegenstander bij de keel te grijpen, dan spoor je gewoon niet. Het zelfde geldt voor Slot, die liep zich meerdere keren idioot te gedragen langs de lijn en ging als klap op de vuurpeil de actie van Pusic bagataliseren door het op een 'iemand met een emotioneel karakter die daarop anticipeert' te gooien. Kom aan zeg, veroordeel het gewoon, het is gewoon genant gedrag en zeg gewoon dat het ongehoord is. En dan calimerogedrag vertonen door te gaan wijzen naar de trainer van Slavia Praag, die 'ook een duw uitdeelde en vervolgens nog te zeggen dat de emotionele reacties komen doordat het Feyenoord zo vaak overkomt. Ik heb Slot als trainer best hoog zitten maar na gisteren best een stukje minder, heel onprofessioneel.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:41
Fouter kon het niet :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07-10 20:24
jbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 10:08:
[...]

Ik vrees hetzelfde, dan is het een uitwedstrijd en zal je met aribtrale beslissingen eerder (nog meer) nadeel ondervinden omdat de druk daar in een pittige ambiance te hoog wordt.

Maar wat een rare beslissing bij de 1-1, ik dacht ook dat de arbitrage aan het twijfelen was / niet erg zeker was of het wel terecht een goal was, of dat ze m moesten afkeuren. Sowieso vind ik (oprecht) dat bij verschillende Nederlandse clubs arbitraal wat nadelige keuzes zijn gemaakt t.a.v.. hun tegenstanders in de betreffende wedstrijden. Erg jammer, want er hangt voor veel clubs best e.e.a. vanaf.
Ik zat op vak D dus had 9/10 keer niet eens door wat er allemaal gebeurde. Ik vond de 3-3 vooral de schuld van Sinisterra.. Hoe hij die rechtsback er overheen liet rennen omdat 'ie zelf kapot was kon écht niet. Zet 5 seconden aan en je hebt hem in de hoek samen met Malacia.... Zucht.

Echt doodziek van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Han schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:14:
[...]

De scheidsrechter maakte de enige juiste beslissing die hij kon maken, helaas wel een verkeerde. De grensrechter in deze maakte de blunder en zonder zijn waarneming kan de scheidsrechter niks doen, die stond niet op één lijn met de laatste man, de grensrechter (hopelijk) wel. Helaas een regelrechte blunder van de grensrechter.

Maar oh oh oh, wat heeft Feyenoord zichzelf te kort gedaan. Tot aan de 1-1 was er geen vuiltje aan de lucht en hadden ze gewoon het betere van het spel. Maar in plaats van accepteren, wetende dat er geen VAR is en een scheidsrechtelijke beslissing niet zal worden teruggedraaid, gaan ze allemaal uit hun plaat en verliezen ze daarmee de focus op de wedstrijd. Al dat theatrale gedrag van met name die Pusic heeft zeker bijgedragen aan het verliezen van de grip op de wedstrijd. Wat bezielt een assistent-trainer om een speler van de tegenstander bij de keel te grijpen, dan spoor je gewoon niet. Het zelfde geldt voor Slot, die liep zich meerdere keren idioot te gedragen langs de lijn en ging als klap op de vuurpeil de actie van Pusic bagataliseren door het op een 'iemand met een emotioneel karakter die daarop anticipeert' te gooien. Kom aan zeg, veroordeel het gewoon, het is gewoon genant gedrag en zeg gewoon dat het ongehoord is. En dan calimerogedrag vertonen door te gaan wijzen naar de trainer van Slavia Praag, die 'ook een duw uitdeelde en vervolgens nog te zeggen dat de emotionele reacties komen doordat het Feyenoord zo vaak overkomt. Ik heb Slot als trainer best hoog zitten maar na gisteren best een stukje minder, heel onprofessioneel.
Ik zeg ook niet voor niets arbitrale beslissingen, niet dat ik de scheidsrechter de schuld gaf. Natuurlijk hebben ze zichzelf tekort gedaan, maar ik heb het ook over arbitrale beslissingen in algemene zin rondom de Nederlandse clubs, waarbij ik opmerk dat het zeker niet mee heeft gezeten wat dat soort zaken betreft.

Maar verder helemaal eens dus, ze hebben zichzelf tekort gedaan door zich mee te laten slepen in die emoties ipv te focussen op het (veld)spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:35:
Overigens niks geen tijdrekken, Feyenoord gaat vol voor de vierde. Kunnen andere clubs wat van leren.
Ik heb de samenvatting gezien. Zonde die 3-3. Ik had Feyenoord een kleine beetje Anthony en Tadic gegund. Dan hadden ze de overwinning over de streep getrokken.

Met Bijlow op doel was het overigens gewoon 3-0 geworden. Die reservekeeper van Feyenoord is echt matig.

Anyway, ik gok dat Feyenoord in Praag orde op zaken gaan stellen :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:22

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 08:58:
[...]

Dat was toch ooit eens op een WK gebeurd? Of vergis ik me nou?
Ben helaas vergeten welke dat was. Overduidelijke fouten van een scheidsrechter die werden getoond.
Brazilië, Engeland of Duitsland als ik me niet vergis maar kan het me helaas niet meer helder voor de geest halen. Vermoed in 2010 of 2014.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

ephymerous schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:32:
[...]

Ik heb de samenvatting gezien. Zonde die 3-3. Ik had Feyenoord een kleine beetje Anthony en Tadic gegund. Dan hadden ze de overwinning over de streep getrokken.

Met Bijlow op doel was het overigens gewoon 3-0 geworden. Die reservekeeper van Feyenoord is echt matig.

Anyway, ik gok dat Feyenoord in Praag orde op zaken gaan stellen :)
Feyenoord zal niet snel spelers als Antony en Tadic aantrekken. Wat je over de keepers zegt klopt wel. Dan ga je gewoon met 1-0 de rust in. Die corner had hij ook gepakt ( laatste)

Dan trek je gewoon de overwinning ruim over de lijn en kan je het daar uitspelen.

Ik voorspel dat m'n club volgende week kansloos wordt uigeschakeld omdat ze meteen een rode kaart krijgen door druistig gedoe. ;) Feyenoord kan niet met stress omgaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Typhone schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:41:
[...]

Dat was toch ooit eens op een WK gebeurd? Of vergis ik me nou?
Ben helaas vergeten welke dat was. Overduidelijke fouten van een scheidsrechter die werden getoond.
Brazilië, Engeland of Duitsland als ik me niet vergis maar kan het me helaas niet meer helder voor de geest halen. Vermoed in 2010 of 2014.
Dat was Engeland die genaaid werd. Die bal ruim over de lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Agent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:53:
[...]

Feyenoord zal niet snel spelers als Antony en Tadic aantrekken. Wat je over de keepers zegt klopt wel. Dan ga je gewoon met 1-0 de rust in. Die corner had hij ook gepakt ( laatste)

Dan trek je gewoon de overwinning ruim over de lijn en kan je het daar uitspelen.

Ik voorspel dat m'n club volgende week kansloos wordt uigeschakeld omdat ze meteen een rode kaart krijgen door druistig gedoe. ;) Feyenoord kan niet met stress omgaan.
Ik denk dat hij bedoelde dat ze spelers die rollen en tijd pakken op die manier in dit geval wat misten, niet de spelers qua niveau/ status zelf ivm dat ze teveel kosten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

jbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:55:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde dat ze spelers die rollen en tijd pakken op die manier in dit geval wat misten, niet de spelers qua niveau/ status zelf ivm dat ze teveel kosten ;)
Ah zo. Nee Feyenoord heeft volgens mij nooit echt zulke spelers gehad. Op Bilal na |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:19
Agent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:53:
[...]

Dat was Engeland die genaaid werd. Die bal ruim over de lijn.
Engeland tegen Duitsland. Ik stond toen nb in een duits benzinestation met pech en de duitsers die daar waren keken ook met enig ongeloof (maar zeer blij) naar dit moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
jbdeiman schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:55:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoelde :)
Agent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 11:57:
[...]

Ah zo. Nee Feyenoord heeft volgens mij nooit echt zulke spelers gehad. Op Bilal na |:(
Jawel hoor, Tomasson en Cruz konden ook wel een potje acteren én recenter Berghuis ook :)

[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 08-04-2022 12:20 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

ephymerous schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:18:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoelde :)

[...]

Jawel hoor, Tomasson en Cruz konden ook wel een potje acteren én recenter Berghuis ook :)
Ja dan noem je er 3 op, 4 met Bilal, in de afgelopen 20 jaar? :9~
Dat is niks vergeleken met andere clubs.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Oh wee als Anthony wat irritant is tijdens een wedstrijd, dan weet "Rotterdam" het daar 3 weken later nog volop over te hebben in dit topic.. maar als de eigen assistent zich dan gewoon keihard misdraagt, dan is het (op een enkeling na) helemaal stil.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

toolkist schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:28:
Oh wee als Anthony wat irritant is tijdens een wedstrijd, dan weet "Rotterdam" het daar 3 weken later nog volop over te hebben in dit topic.. maar als de eigen assistent zich dan gewoon keihard misdraagt, dan is het (op een enkeling na) helemaal stil.....
Pusic gedroeg zich ook debiel, zeg ik als Feyenoorder. Deed hij ook tegen AZ thuis (1-0 in de laatste minuut)
Antony is niet alleen tijdens de klassieker irritant geweest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:28

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Agent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:30:
[...]

Pusic gedroeg zich ook debiel, zeg ik als Feyenoorder. Deed hij ook tegen AZ thuis (1-0 in de laatste minuut)
Antony is alleen tijdens de klassieker niet irritant geweest toch?
FTFY :w

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:28:
Ik zou zeggen dat de irritatie komt te liggen op het feit dat er geen '3 punten' (lees: overwinning) uit het vuur is gesleept. Krijgt iemand die gewoon doorvoetbalt (Malacia) op z'n flikker dat ie doorvoetbalt.
Zo zei ik een tijdje terug al dat heel die discussie zinloos was. Sta je voor dan tellen de 3 punten in professionele sport. Hoe je die haalt telt niet meer als je aan het einde van het rit met de schaal/cup/beker staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Agent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:27:
[...]

Oh ik ben geen Feyenoord kenner maar ik schud ook nog Guidetti en Kramer even uit de mouw... laat staan als ik me even kwaad maak. Volgens mij spelen bij iedere club spelers die het bloed onder je nagels vandaan halen. Dat is niet alleen een hoofdstedelijk genoegen ;)

XXXVI

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 29 alweer
vrijdag 20u
Go Ahead Eagles v Willem II
-
zaterdag
18:45u
FC Utrecht v Fortuna Sittard
20u
Ajax v Sparta
21u
N.E.C. v FC Twente
-
zondag
12:15u
sc Heerenveen v FC Groningen
14:30u
PSV v RKC
Vitesse v SC Cambuur
16:45u
Heracles v Feyenoord
20u
PEC Zwolle v AZ

Enjoy *O* *O* *O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Volgens de Bild is de overgang van zowel Gravenberch als Mazraoui in kannen en kruiken. Ajax zal 28 miljoen exclusief bonussen ontvangen voor Gravenberch. Mazraoui maakt transfervrij de overstap naar Bayern.

Beiden gaan riant verdienen daar:
Gravenberch: 9 miljoen per jaar
Mazraoui: 8 miljoen per jaar

The hell wat een salaris 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:03:
Volgens de Bild is de overgang van zowel Gravenberch als Mazraoui in kannen en kruiken. Ajax zal 28 miljoen exclusief bonussen ontvangen voor Gravenberch. Mazraoui maakt transfervrij de overstap naar Bayern.

Voor 10% van dat jaarsalaris kom ik graag bij Bayern werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
28miljoen voor Gravenberch? Best een aardige speler maar zoveel heeft hij nog niet laten zien. Hij is ook geen dragende speler in een topteam, iets wat je bij een dergelijk bedrag wel mag verwachten. (Volgens mij is hij niet eens vaste basisspeler)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 18:31

Bizarre salarissen inderdaad, zeker voor spelers die (nog) niet per definitie in de basis zullen staan. Geeft ook wel aan hoe groot het verschil nog steeds is tussen Nederlandse en Europese top. Bij Ajax zal het maximum tussen de 4 en 5 miljoen per jaar liggen als je de berichten moet geloven. Dat is dan weggelegd voor je absolute topspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47

Agent47

Gravenberch kwam wel wat beter aan zijn trekken de laatste 3 maand. Daarvoor liep hij grotendeels in de weg. 28 miljoen is bizar veel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21

Strik er omheen voor dat bedrag. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Agent47 schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 12:27:
[...]

Ik weet er nog 1 die voor beide clubs heeft gespeeld :P Leonardo _O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Toch maak ik me wel zorgen om volgend jaar gezien de hoeveelheid spelers + trainer die weggaan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:28:
28miljoen voor Gravenberch? Best een aardige speler maar zoveel heeft hij nog niet laten zien. Hij is ook geen dragende speler in een topteam, iets wat je bij een dergelijk bedrag wel mag verwachten. (Volgens mij is hij niet eens vaste basisspeler)
18-20 met allerlei bonussen. Dus pas als ie echt slaagt kost ie 28.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:35:
Toch maak ik me wel zorgen om volgend jaar gezien de hoeveelheid spelers + trainer die weggaan.
Mazraoui kun je vervangen met Rensch, ja het is minder maar hij is nog jong.
Gravenbergh word vervangen door Taylor/Klaassen, deze vullen het anders in.

Timber is het enige probleem als deze vertrekt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:04:
[...]

Als Timber gaat een (flink) deel van de transfersom overmaken naar de Spurs voor Sanchez

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Timber moet eigenlijk nog niet gaan, moet nog bepalender en stabieler worden imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Deadsy schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:04:
[...]

Maak me meer zorgen over de linksback positie.
Taylor zie ik de rol van Gravenberch ook nog niet overnemen, normaal zou ik zeggen Klaassen op die positie, maar Kudus is helaas nooit op zijn niveau terug gekomen na zijn blessure.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Niet goed, wel 4-0. Die Noppert is echt een verrassing.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 18:25:
Timber moet eigenlijk nog niet gaan, moet nog bepalender en stabieler worden imo.
Vosssss Emmen komt eraan! Ben je weer gelukkig? 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Fc Emmen, niet te temmen.
FC Eindhoven maakt ook nog kans op directe promotie, en die hebben nog nooit in de Eredivisie gespeeld toch?

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:58
Quad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 00:44:
Fc Emmen, niet te temmen.
FC Eindhoven maakt ook nog kans op directe promotie, en die hebben nog nooit in de Eredivisie gespeeld toch?
FC Eindhoven zat o.a. in 1976 en 1977 in de Eredivisie maar is wel lang geleden dus.

Overigens hebben ze nog met 4 wedstrijden te gaan een achterstand van 4 punten op FC Volendam.

De laatste speelronde is FC Volendam - FC Eindhoven, dus dat kan een geweldige climax worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 09-04-2022 06:08 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 06:07:
[...]

FC Eindhoven zat o.a. in 1976 en 1977 in de Eredivisie maar is wel lang geleden dus.
Vergeet ook het kampioenschap in 53/54 niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Typhone schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 00:40:
[...]

Vosssss Emmen komt eraan! Ben je weer gelukkig? 😃
Zeker, was mooi avondje weer :D

De titel zou wel heel cool zijn en uniek, maar p2 is ook prima ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 09-04-2022 08:06 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• carpebios
Vos schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:06:
[...]

Zeker, was mooi avondje weer :D

De titel zou wel heel cool zijn en uniek, maar p2 is ook prima ;)
Wat een PSV instelling! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Napo schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 08:02:
[...]

Vergeet ook het kampioenschap in 53/54 niet :+
Hoe kón ik dat nu vergeten...! :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 17:35:
Dat had ik na het goede CL seizoen ook met het vertrek van Ziyech, de Jong, de Ligt, vd Beek en Schone en die zorgen bleken achteraf ook onterecht. Ik heb goede hoop dat er volgend seizoen weer een goed elftal op het veld staat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 09:36:
[...]

Dat had ik na het goede CL seizoen ook met het vertrek van Ziyech, de Jong, de Ligt, vd Beek en Schone en die zorgen bleken achteraf ook onterecht. Ik heb goede hoop dat er volgend seizoen weer een goed elftal op het veld staat :)
Waar natuurlijk wel een significant verschil zit in direct cashflow vanuit transfers. Al heeft Ajax wel afdoende middelen om het op te vangen, in tegenstelling tot de concurrentie.

Wel bijzonder benieuwd wat er volgend jaar voor selecties zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Napo schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 11:16:
[...]
Waar natuurlijk wel een significant verschil zit in direct cashflow vanuit transfers.
Met daarnaast nog het behalen van de halve finale CL wat ook nog voor een aardige duit heeft gezorgd natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ga maar douchen Haller!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Achterin staat het weer fantastisch :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:31
Valt bij jullie het beeld soms ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:09:
Ziggo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
DoeEensGek schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:09:
Nope :)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dat vernam ik toevallig net van een ander die ook Ziggo heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:11:
[...]

Dat vernam ik toevallig net van een ander die ook Ziggo heeft.
Oké, ja via de app kreeg ik net ook de vraag. Afentoe gewoon geheel zwart beeld en geen geluid. Nu wel heel vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ja heel irritant, ik dacht dat het aan mijn techniek lag. Maar het is dus de ziggo die faalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:53
"er wordt aan gewerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik dacht dat Ajax om 21:00 moest voetballen, maar volgens mij heb ik alsnog gelijk.
Ga eens voetballen verwende miljonairs!!

Begint die roeptoeter weer te toeteren ...

En Tadic zat er naast, de grensrechter had gelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:38
fijn dat de commentator meeleest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 15:54
Via ESPN HD geen storingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Sempy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:23:
fijn dat de commentator meeleest.
Heb hem maar ff een seintje gegeven. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Wanneer komt de eerste gevaarlijke corner van Ajax? Ik denk nummer 27.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekkere bezetting van de bank ook.. Je zou Unuvar eens een keer een plekje geven zeg.. Nee liever gewoon minder spelers op de bank...

En het "tempo" bij het nemen van die corner laat wel weer zien hoe ze de wedstrijd ingegaan zijn... "die goal die komt wel dus waarom tempo spelen?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat is dit ineens met al die blessures.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:28:
Lekkere bezetting van de bank ook.. Je zou Unuvar eens een keer een plekje geven zeg.. Nee liever gewoon minder spelers op de bank...

En het "tempo" bij het nemen van die corner laat wel weer zien hoe ze de wedstrijd ingegaan zijn... "die goal die komt wel dus waarom tempo spelen?"
Of wellicht een back op de bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Blind linksback, ga alsjeblieft zsm naar Manchester Erik ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Espn bij T-Mobile thuis hangt met regelmaat hier. Niet eerder gehad.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
Vos schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:31:
[...]

Of wellicht een back op de bank?
Nou inderdaad, nu wissel je het elftal op drie plekken :?

Misschien zelfs vier uur want ik verwacht niet dat Taylor op de plek van Alvarez gaat spelen.

/edit
Ten Hag, hoeveel fouten mag die kut keeper nog maken?

[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 09-04-2022 20:35 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:58
Man man man

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 244 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022