die doelman lijkt wel een doelman van psv
Je kunt ook te ver gaanDeadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:29:
die doelman lijkt wel een doelman van psv
Pi Air scoorde ook ooit uit een onmogelijk hoek een vrije trap in Europa.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nou speciaal voor @Harribo komt Hendrix erin
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ja alleen.... Die kon dat ookph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:31:
Wel lachen hoor als Feyenoord de eerste conference-league kampioen ooit wordt. Het kan wel!
Maar dat was geen keepersfoutph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:31:
Wtf 100 procent strafschop?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tut tut.... Rustig aan.... Eerst maar eens Slavia niet?jaapstobbe schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:31:
Wel lachen hoor als Feyenoord de eerste conference-league kampioen ooit wordt. Het kan wel!
En wat dacht je van leicester en Roma?
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 07-04-2022 20:34 ]
Kijk je toevallig een andere wedstrijd?ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:31:
Wtf 100 procent strafschop?
Twente komt eraan!
Wat is die Slot een dramaqueen langs de lijn zeg, die kan zo Simeone opvolgen bij Madrid 
Wat een aansteller…
Wat een aansteller…
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Keeper Slavia Praag laat trots forse meerval zien die hij heeft gevangen bij vrije trap Kökçü #feysla
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 7 april 2022
Haha, ga jij nou klagen over aanstellen als er een overwinning over de streep getrokken moet worden? Slot komt straks ook op krukken een persconferentie geven.Han schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:34:
Wat is die Slot een dramaqueen langs de lijn zeg, die kan zo Simeone opvolgen bij Madrid
Wat een aansteller…
Overigens niks geen tijdrekken, Feyenoord gaat vol voor de vierde. Kunnen andere clubs wat van leren.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 07-04-2022 20:36 ]
tot je de gelijkmaker om je oren krijgt omdat je te ver naar voren loopt.ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:35:
[...]
Haha, ga jij nou klagen over aanstellen als er een overwinning over de streep getrokken moet worden? Slot komt straks ook op krukken een persconferentie geven.
Overigens niks geen tijdrekken, Feyenoord gaat vol voor de vierde. Kunnen andere clubs wat van leren.
Edit: hopelijk leren andere clubs hiervan ja.
Gewoon de overwinning over de streep trekken
[ Voor 9% gewijzigd door Exocet op 07-04-2022 20:38 ]
Pfft...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ongelooflijk, de tijd zit er al op
Zo weggeven….
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Antibam 
Nou, begin volgende week maar helemaal opnieuw...
Jammer zeg.

Nou, begin volgende week maar helemaal opnieuw...
Jammer zeg.
Haha wat een sufferds. 5-2 had je moeten maken. Niet 3-3.
Lekker gepiepeld weer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Serieus, hoe dan.....
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Is wel een terechte uitslag in mijn optiek
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Waar lees je een troll, een mening kan ook?simons schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:38:
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 08-04-2022 00:20 ]
Bij alle goals van Slavia is het reactie vermogen van de verdedigers van Feyenoord in de drukte onder de maat
Enfin 3-3...op zich terechte uitslag..
Word nog een kluif in Praag
Enfin 3-3...op zich terechte uitslag..
Word nog een kluif in Praag
Volgende week killen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
En zie hier. Daarom geen malacia in het Nederlands elftal. Druistige debiel. Die keeper erbij
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Misschien was het beter om de 3-2 proberen vast te houdenph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:35:
[...]
Ongelooflijk, zoveel extra tijd sloeg al nergens op, en dan nog langer laten doorvoetballen ook.
Dit was niet omdat ze te ver naar voren liepenExocet schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:36:
[...]
tot je de gelijkmaker om je oren krijgt omdat je te ver naar voren loopt.
Edit: hopelijk leren andere clubs hiervan ja.
Gewoon de overwinning over de streep trekken
[ Voor 63% gewijzigd door ph4ge op 07-04-2022 20:39 ]
-was niet lief-simons schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:38:
[ Voor 7% gewijzigd door dr.lowtune op 07-04-2022 20:40 ]
Leg mij eens uit heren, waarom kan een verdediger in de laatste minuten, ook al is het onder druk, niet simpel een bal wegrossen?
Dit zie je maar al te vaak.
Dit zie je maar al te vaak.
Achgut doe niet zo aangebrand! Is gewoon mijn mening.
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 08-04-2022 00:20 . Reden: Quote aangepast ]
Huh? 4 minuten vindt jij teveel voor een wedstrijd volgens met overtredingen en wat incidenten?ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:38:
Ongelooflijk, zoveel extra tijd sloeg al nergens op, en dan nog langer laten doorvoetballen ook.
Trouwens 17 seconden na 4 minuten
Feyenoord heeft natuurlijk ook gewoon een kut keeper. Met Bijlow heb je al dat gekut in de zestien niet
Ja, het was Slavia die liepen tijd te rekken, niet Feyenoord. Raar om ze daar voor te belonen.Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:40:
[...]
Huh? 4 minuten vindt jij teveel voor een wedstrijd volgens met overtredingen en wat incidenten?
Trouwens 17 seconden na 4 minuten
Verder viel het met die incidenten wel mee. Geen VAR of andere gekkigheid. Ook geen reden om extra tijd erbij te trekken in de blessuretijd.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 07-04-2022 20:41 ]
Feyenoord was de tweede helft matig maar Slavia was never nooit gelijkwaardig aan Feyenoord over de hele wedstrijd, zelfs in de tweede helft lag Feyenoord meest boven.simons schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:40:
[...]
Achgut doe niet zo aangebrand! Is gewoon mijn mening.
Waarom schiet de feyenoord verdediger de bal de 16 weer in? je kan m over de achterlijn spelen en de scheids fluit af!
4 minuten is niet zo raarph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:40:
[...]
Ja, het was Slavia die liepen tijd te rekken, niet Feyenoord. Raar om ze daar voor te belonen.
Verder viel het met die incidenten wel mee. Geen VAR of andere gekkigheid. Ook geen reden om extra tijd erbij te trekken in de blessuretijd.
Trouwens tijd rekken loont altijd
Nou ja, buiten het schot op de lat heeft Feyenoord niet veel meer kansen gecreëerd dan Slavia. Ja, ze hadden licht veldoverwicht maar zoals jullie weten koop je daar niks voor.
In mijn optiek zou zowel de 3-2 als deze 3-3 een terechte uitslag zijn geweest.
Zo werkt het dus jammer genoeg niet. Een scheids stopt gewoon de tijd en kijkt niet naar door wie.ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:40:
[...]
Ja, het was Slavia die liepen tijd te rekken, niet Feyenoord. Raar om ze daar voor te belonen.
Nu ineens wel kennelijk.D-e-n schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:43:
[...]
Zo werkt het dus jammer genoeg niet. Een scheids stopt gewoon de tijd en kijkt niet naar door wie.
Ok... Toch spannende wedstrijd gezien, nu PSV!
Wat een feest
Wat een feest
Dat is de afgelopen tijd zeker wel aangetoond jaHarribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:42:
[...]
4 minuten is niet zo raar
Trouwens tijd rekken loont altijdhelaas
Hele bizarre wedstrijd
Var had hier een leuke dag gehad.
Var had hier een leuke dag gehad.
Als je kijkt naar de doelpogingen/kansen en doelpunten mag Feyenoord best tevreden zijn dat het bij 3 gebleven is.D-e-n schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:42:
[...]
Feyenoord was de tweede helft matig maar Slavia was never nooit gelijkwaardig aan Feyenoord over de hele wedstrijd, zelfs in de tweede helft lag Feyenoord meest boven.
Ik vond het overigens aan beiden kanten geprutst dus gelijkspel is helemaal niet zo vreemd.
Vergeet je natuurlijk wel het keerpunt van de wedstrijd; een duidelijke buitenspel goal. Dat heeft wat veerkracht gekost.simons schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:44:
[...]
Als je kijkt naar de doelpogingen/kansen en doelpunten mag Feyenoord best tevreden zijn dat het bij 3 gebleven is.
Ik vond het overigens aan beiden kanten geprutst dus gelijkspel is helemaal niet zo vreemd.
[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 07-04-2022 20:46 ]
WTF, ik leg m'n dochter in bed, hoor ik dat het 3-3 is geworden.....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het eerste half uur was dikke prima. Toen had Feyenoord gewoon de tweede moeten maken. Vervolgens komt de onterechte goal en krijgt Slavia vertrouwen in de tweede helft maar beter dan Feyenoord waren ze nooit. En Feyenoord krijgt ook nog twee dotten van kansen op de 4-2, dus als we kansen gaan tellen kan ik het ook nog wel anders verdraaien.simons schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:44:
[...]
Als je kijkt naar de doelpogingen/kansen en doelpunten mag Feyenoord best tevreden zijn dat het bij 3 gebleven is.
Daarom zijn die van mij nog wakker, een bekende voetbalwet.carpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:47:
WTF, ik leg m'n dochter in bed, hoor ik dat het 3-3 is geworden.....
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Feyenoord houdt van fair play. Geen aanstellerij en ballen tot het einde. En dan sta je met 3-3 zuur te kijken omdat je zo geen overwinningen over de streep trekt.Superkiwi schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:38:
[...]
Misschien was het beter om de 3-2 proberen vast te houden
Het verbaast me ook dat er niet wat vaker van afstand op goal geschoten werd. Met deze keeper en de harde wind had dat nog wel wat op kunnen leveren.
Nederlandse ploegen moeten gewoon net zo vals en smerig leren zijn als ploegen uit het buitenland. Daar win je mee. Fair play duidelijk niet.Typhone schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:48:
[...]
Feyenoord houdt van fair play. Geen aanstellerij en ballen tot het einde. En dan sta je met 3-3 zuur te kijken omdat je zo geen overwinningen over de streep trekt.
Totdat ze tegen elkaar spelen, dan is het opeens uit den boze.dr.lowtune schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:49:
[...]
Nederlandse ploegen moeten gewoon net zo vals en smerig leren zijn als ploegen uit het buitenland. Daar win je mee. Fair play duidelijk niet.
Óf je keurt het goed, óf je keurt het af.
Dit was natuurlijk ook gewoon erg slecht uitverdedigd.
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 07-04-2022 20:52 ]
Wat een belabberd zootje verdedigen en die Marciano…..
Had mijn weekend liever wat beter begonnen zojuist in de Kuip!
Morgen snel naar de Ardennen met vrienden en hopen dat Formule 1 wel een goede smaak zal achterlaten….
Had mijn weekend liever wat beter begonnen zojuist in de Kuip!
Morgen snel naar de Ardennen met vrienden en hopen dat Formule 1 wel een goede smaak zal achterlaten….
Daar zit helaas wat in. De kunst is dan wel om het ook zo te doen dat de scheidsrechter het niet door heeftdr.lowtune schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:49:
[...]
Nederlandse ploegen moeten gewoon net zo vals en smerig leren zijn als ploegen uit het buitenland. Daar win je mee. Fair play duidelijk niet.
En goed afkeuren?Superkiwi schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:51:
[...]Óf je keurt het goed, óf je keurt het af.
Willen we nu ineens meer Antony?dr.lowtune schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:49:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nou, met z’n allen op trainingskamp naar Portugal dan!Harribo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:52:
[...]
Daar zit helaas wat in. De kunst is dan wel om het ook zo te doen dat de scheidsrechter het niet door heeft
Mvogo er in…. Schmidt wil het spannend maken? (Laatste wat ik me van hem herinner is dat hij net zo shaky is als Marciano…)
Dat ligt er weer té dik er bovenop vind ik .
Maar wij Nederlandse teams zijn vaak in Europa te naïef, misschien is dat een beter woord dan. Iets meer geslepen mag wel.
Mooie tegenstander voor psv, mooi podium voor Gakpo en Madueke om zich in de etalage te werken, ben benieuwd
Coëfficiënt punt erbij? M’n rage en teleurstelling is weer verdwenen.
Die duurde vroeger een stuk langer. Nu ben ik na een kwartiertje balen weer kalm haha.
Hopen dat psv het goed doet nu.
Die duurde vroeger een stuk langer. Nu ben ik na een kwartiertje balen weer kalm haha.
Hopen dat psv het goed doet nu.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik dacht hetzelfde.... volgens mij werd Antony zo'n beetje invalide gewenst dus snap de roep om onsportief spel niet zo eigenlijk...
Leicester nummer 10 van de PL??
Appeltje eitje voor PSV!
Appeltje eitje voor PSV!

Ja joh dat Leicester kan er niks van, prutsersSuperkiwi schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:58:
Leicester nummer 10 van de PL??
Appeltje eitje voor PSV!
Slot was de gehele wedstrijd al aan het aanstellen langs de lijn. Ik vind dat altijd onbegrijpelijk dat een trainer dat doet.ph4ge schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:35:
Haha, ga jij nou klagen over aanstellen als er een overwinning over de streep getrokken moet worden? Slot komt straks ook op krukken een persconferentie geven.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je hebt onsportief en onsportiéf.simons schreef op donderdag 7 april 2022 @ 20:58:
[...]
Ik dacht hetzelfde.... volgens mij werd Antony zo'n beetje invalide gewenst dus snap de roep om onsportief spel niet zo eigenlijk...
Maar zoals hierboven gezegd, als Nederlandse ploegen verder willen komen in Europa, dan moeten we minder naïef zijn, zelfs Ajax…. (Want Benfica heeft ze natuurlijk ook best opgenaaid)
WTF is dat knielen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Onder een spreekwoordelijke steen geleefd?carpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:01:
WTF is dat knielen?
Athletes across the world have taken a knee before the start of the first whistle as part of a silent protest against racial inequality and injustice
Nog altijd die gekkigheid m.b.t. o.a. Black lives matter volgens mijcarpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:01:
WTF is dat knielen?
Twente komt eraan!
Alvast voor ten Hag die naar de PL komt als de verlosser van Unitedcarpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:01:
WTF is dat knielen?
Juist niet, dat doet niemand toch meer, dat deden ze in de prehistorie.Napo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:01:
[...]
Onder een spreekwoordelijke steen geleefd?
[...]
Toch wel leuk die conference league. Normaal was het stil vanavond, nu een mooi potje.
Dat is als je op één knie gaat zitten met je andere been voor je op de voet steunend.carpebios schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:01:
WTF is dat knielen?
Die moest zitten he!
En straks lekker naar Qatar.Napo schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:01:
[...]
Onder een spreekwoordelijke steen geleefd?
[...]
Ik begrijp het wel, maar ze doen het puur vanwege de PR. En als je het altijd doet dan valt het ook niet meer op.
Regenboog aanvoerderbandjes zullen in Qatar wel trendy zijn gok ik.Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:04:
[...]
En straks lekker naar Qatar.
Ik begrijp het wel, maar ze doen het puur vanwege de PR. En als je het altijd doet dan valt het ook niet meer op.
En kop in het zand uiteraard!
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 07-04-2022 21:09 ]
Ik zou als doelman gewoon een regeboog shirt aandoen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:06:
[...]
Regenboog aanvoerderbandjes zullen in Qatar wel trendy zijn gok ik.
trouwens, mocht Mvogo weer een paar fouten maken, wie staat dan dit weekend op doel?
Ik, heb al een tijd geleden gesolliciteerd. Met als titel, topsport.Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:07:
[...]
Ik zou als doelman gewoon een regeboog shirt aandoen.
trouwens, mocht Mvogo weer een paar fouten maken, wie staat dan dit weekend op doel?
Een fan gekozen 30 minuten voor de wedstrijd adhv rij en stoelnummer.Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:07:
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Na linksback, rechtsback en aanvallende middenvelder mag Mauro Júnior ook wel een kans op doel krijgenDeadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:07:
[...]
ook uitvak?Maarten_E schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:08:
[...]
Een fan gekozen 30 minuten voor de wedstrijd adhv rij en stoelnummer.
Want dan zou er wel eens een record neergezet kunnen worden
Bestaat een kans dat die nog steeds meer ballen eruit haalt dan Drommel ;-)Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:09:
[...]
ook uitvak?
De pilot die VVV-Venlo deed tegen Ajax bewijst dat records zeker neergezet kunnen worden.Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:09:
[...]
ook uitvak?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ah dat zijn dus die PL spelers die ik standaard discard in FIFA!
Speel jij nog FIFA?simons schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:10:
Ah dat zijn dus die PL spelers die ik standaard discard in FIFA!
OT: Nee allang niet meer
Zahavi.....ze communiceren ook gewoon niet.
Leuk potje wel dit
De storm is wel gaan liggen bij PSV.
Ergens is het voor PSV te hopen dat Madueke niet te goed speelt beide keren tegen Leicester.
Mua je wilt toch cashen op zo'n speler? Pannen van het dak spelen is altijd het beste denk ikOPSLAGHOND schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:28:
Ergens is het voor PSV te hopen dat Madueke niet te goed speelt beide keren tegen Leicester.
Als deze zomer Madueke en Gakpo weg gaan, mag de Jong de versterking uitzoeken.Vos schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:30:
[...]
Mua je wilt toch cashen op zo'n speler? Pannen van het dak spelen is altijd het beste denk ik
Alsjeblieft niet zeg!Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:30:
[...]
Als deze zomer Madueke en Gakpo weg gaan, mag de Jong de versterking uitzoeken.
Ondanks zijn naam zal het wel een oude worden, misschien kent van Nistelrooy nog een wereldkampioen ofzo.Deadsy schreef op donderdag 7 april 2022 @ 21:30:
[...]
Als deze zomer Madueke en Gakpo weg gaan, mag de Jong de versterking uitzoeken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022