weer Onana
Word wel eens tijd voor Tyton, wat bagger zeg.
Formerly known as Ragdoll
Fkn Onana!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Misschien toch ook maar eens de keeper wisselen?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dan geeft Alvarez nog steeds de bal weg ipv dat ie em weg rost.Gynnad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:35:
Misschien toch ook maar eens de keeper wisselen?
Niets ten nadele van de goal, die is mooi.
⏩ PVOutput☀️
OK Onana, helemaal klaar mee nu.... springt ook als een zak dikke stront.. Zet dan iemand op het doel die het nog serieus neemt.
[ Voor 57% gewijzigd door Chefbierrr op 09-04-2022 20:37 ]
Precies, ze hadden gewoon de bal weer in bezit.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:36:
Mooizo. misschien dat ze nu gaan voetballen. En niks schuld van Onana, maar Alvarez.
Alvarez greep slecht in maar die uittrap van Onana sloeg nergens op.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:36:
Mooizo. misschien dat ze nu gaan voetballen. En niks schuld van Onana, maar Alvarez.
Ondertussen faalt Gravenberch wederom; dat wordt wat in München
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 09-04-2022 20:37 ]
XXXVI
Ik ga bijna denken dat Onana op zijn eigen wedstrijden gokt
Maar serieus.. Het is wel beetje klaar met Ajax hoor, helemaal uitgeblust en klaar.
Maar serieus.. Het is wel beetje klaar met Ajax hoor, helemaal uitgeblust en klaar.
[ Voor 41% gewijzigd door Dwight84 op 09-04-2022 20:39 ]
Taylor staat wel heel hoog.
⏩ PVOutput☀️
Die werd hersteld door Gravenberch..ephymerous schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:37:
[...]
Alvarez greep slecht in maar die uittrap van Onana sloeg nergens op.
Maarja, wat moet Alvarez uberhaupt centraal achterin doen?
Waarom moet Ten Hag weer zo nodig gaan schuiven? Zet van Gelderen er gewoon in
De winnende tactiek voor sparta is om nu iedere bal over de eigen achterlijn te schieten. Heeft ajax überhaupt ooit uit een corner gescoord?OPSLAGHOND schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:26:
Wanneer komt de eerste gevaarlijke corner van Ajax? Ik denk nummer 27.
Met De Ligt - Sanchez vast wel.groggy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:39:
[...]
De winnende tactiek voor sparta is om nu iedere bal over de eigen achterlijn te schieten. Heeft ajax überhaupt ooit uit een corner gescoord?
Maar dat is al even terug...
Het is allemaal zo traag en zo weinig plezier bij die spelers van Ajax.
Ik zie dit niet zo snel goedkomen bij Ajax helaas.
Ik zie dit niet zo snel goedkomen bij Ajax helaas.
Nico kan ook aardig koppen.. Ondanks z'n lengte, maarja die is er ook uit nu.dutchgio schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:40:
[...]
Met De Ligt - Sanchez vast wel.
Bijna rust, halve kans gecreëerd tegen een degradatie kandidaat

Eens hoor. Een geblesseerde en je wisselt vier plekken. Nog zeven wedstrijden en dan is ie hopelijk vertrokken. Met een beetje geluk wordt het kampioenschap niet weggegooid.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:38:
[...]
Waarom moet Ten Hag weer zo nodig gaan schuiven? Zet van Gelderen er gewoon in
XXXVI
Precies dat is lichtjaren terug.dutchgio schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:40:
[...]
Met De Ligt - Sanchez vast wel.
Volgens mij is Ajax al bezig met de wedstrijd tegen Liverpool.
⏩ PVOutput☀️
Tja je zou eens wat spelers opstellen die zich willen bewijzen ipv 10 die denken dat ze al 1-0 voorstaan voordat ze het veld op komen.Vos schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:41:
Ajax of Ten Hag?Quad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:42:
Volgens mij is Ajax al bezig met de wedstrijd tegen Liverpool.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ajax wordt echt geen kampioen, dit kan echt elke wedstrijd mis gaan. En vanavond is de eersteVos schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:41:
Geen idee, maar ik begrijp dat het lastig is welke chips je wilt eten om die wedstrijd op de bank te bekijken.
⏩ PVOutput☀️
Nouja dit spel is wel zorgwekkend ja.. Zie ze alsnog wel winnen vandaag.Exocet schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:43:
[...]
Ajax wordt echt geen kampioen, dit kan echt elke wedstrijd mis gaan. En vanavond is de eerste
28 miljoen ... Bayern is gek!
Omg de 10 andere Ajacieden maar jij kan ALLEEN maar zeiken op Gravenberch...
Word je nou echt niet heel erg moe van jezelf als je je posts zo eens terugleest?
Geen idee wie die verkoop namens Ajax behartigt, maar die verdient dan wel een lintje.
⏩ PVOutput☀️
Timber oogt ook laks en ongeïnteresseerd, zoals velen. Ik zie een waakvlammetje ipv vuur.
Als Inter zijnde denk je toch ook wat hebben we aangetrokken als keeper (of welke andere club dan ook) Wat een rotzooi keeper is het ook.
Ene Marco Overdwars ...Quad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:46:
[...]
Geen idee wie die verkoop namens Ajax behartigt, maar die verdient dan wel een lintje.
Die verspeelt de bal net weer op de eigen zestien. De rest is kut maar Gravenberch wedijvert met Onana over wie het slechtst is.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:46:
[...]
Omg de 10 andere Ajacieden maar jij kan ALLEEN maar zeiken op Gravenberch...
Word je nou echt niet heel erg moe van jezelf als je je posts zo eens terugleest?
Ik snap trouwens dat het spel je humeur geen goed doet maar je toon vind ik niet prettig.
XXXVI
Is puur gebrek aan motivatie, die speelt volgend seizoen als vanouds.Dwight84 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:47:
Als Inter zijnde denk je toch ook wat hebben we aangetrokken als keeper (of welke andere club dan ook) Wat een rotzooi keeper is het ook.
Ten Hag wil graag laten zien dat hij de speelwijze en spelsnelheid van United goed beheerst.
Ach, een verliespartij zit er al tijden aan te komen bij Ajax. Maar zoals wel vaker zullen ze in de laatste 10 minuten wel gelijk maken en voorkomen.
Hoogste tijd dat Sjakie Swart zich warm gaat lopen.
Slechter dan wat er nu in de wei loopt wordt het niet
Slechter dan wat er nu in de wei loopt wordt het niet
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Ik vind het continue Gravenberch gebash ook niet prettig...ephymerous schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:48:
[...]
Die verspeelt de bal net weer op de eigen zestien. De rest is kut maar Gravenberch wedijvert met Onana over wie het slechtst is.
Ik snap trouwens dat het spel je humeur geen goed doet maar je toon vind ik niet prettig.
Die gast is wel 19.... doet gewoon z'n best (al lukt het niet altijd), roept geen gekke dingen, maar toch is ie elke keer kop van jut. Ondertussen zijn er elke keer wel 3-4 te noemen die er veel meer de kantjes vanaf lopen maar dan blijft het stil.
Ik hoop hetLZ86 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:50:
Ach, een verliespartij zit er al tijden aan te komen bij Ajax. Maar zoals wel vaker zullen ze in de laatste 10 minuten wel gelijk maken en voorkomen.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 09-04-2022 20:51 ]
Dus je blijft tot de 80e minuut dit keer? Gezellig!LZ86 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:50:
Er krijgt er toch een punthoofd van… man man man, wat is het weer slecht vanavond. En die clown Onana moeten ze maar gewoon niet meer bij de selectie laten.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hup Ajax!
De islam kan uw vrijheid schaden
Je zou denken dat je super gemotiveerd ben om kampioen te worden en het laat zien dat je ECHT kampioen wilt worden.
Moe kunnen ze ook niet zijn want ze zijn de hele week vrij geweest.
Ik had echt het idee dat vanavond wel makkelijk avondje tegen Sparta kunnen zijn.
Moe kunnen ze ook niet zijn want ze zijn de hele week vrij geweest.
Ik had echt het idee dat vanavond wel makkelijk avondje tegen Sparta kunnen zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Dwight84 op 09-04-2022 20:55 ]
Jongens. Ga gewoon wat anders doen. Besteed aandacht aan je vrouw/vriendin/man/vriend/kinderen/vrienden/vriendinnen/huisdieren/buren en kan zo nog wel door gaan. Van dat alles zal je een stuk vrolijker worden.
Ik heb de wedstrijd iig al afgezet. Ben maar met mijn vriendin een serie gaan kijken. Kan vertellen dat ik daar alweer een stuk van opgeknapt ben. Lekkere whisky erbij en ik maak het goed.
Kijk over 60 minuten even naar de eindstand, trek je schouders even erbij op en ga weer verder waar je gebleven was in de gelukkige fase ervoor.
Want foei foei. Er valt geen moment meer gelukkig te worden van het spel van Ajax. 1 wedstrijd nadat Overmars eruit gebonjourd was was het nog wel goed, sindsdien frustratie op frustratie en vooral een machteloos gevoel. Misschien maar goed ook dat er straks in de zomer wat veranderingen gaan plaatsvinden. Kan wellicht geen kwaad.
Ik heb de wedstrijd iig al afgezet. Ben maar met mijn vriendin een serie gaan kijken. Kan vertellen dat ik daar alweer een stuk van opgeknapt ben. Lekkere whisky erbij en ik maak het goed.
Kijk over 60 minuten even naar de eindstand, trek je schouders even erbij op en ga weer verder waar je gebleven was in de gelukkige fase ervoor.
Want foei foei. Er valt geen moment meer gelukkig te worden van het spel van Ajax. 1 wedstrijd nadat Overmars eruit gebonjourd was was het nog wel goed, sindsdien frustratie op frustratie en vooral een machteloos gevoel. Misschien maar goed ook dat er straks in de zomer wat veranderingen gaan plaatsvinden. Kan wellicht geen kwaad.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Je vraagt je af waar ze doordeweeks mee bezig zijn ipv alles om het team een keer scherp het veld op te krijgen...Dwight84 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:53:
Je zou denken dat je super gemotiveerd ben om kampioen te worden en het laat zien dat je ECHT kampioen wilt worden, hele week vrij geweest dus moe kunnen ze niet zijn.
Als ik de nieuwsberichten heb gelezen dan zijn ze afgelopen week bezig geweest om contracten met United en Bayern rond te krijgen. Ofwel randzaken in een cruciale periode voor de club.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:57:
[...]
Je vraagt je af waar ze doordeweeks mee bezig zijn ipv alles om het team een keer scherp het veld op te krijgen...
⏩ PVOutput☀️
Exact! Ik vind het doodzonde wat ze nu laten zien (al maanden eigenlijk) Zou het dan uitgewerkt zijn tussen de selectie en Ten Hag?toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:57:
[...]
Je vraagt je af waar ze doordeweeks mee bezig zijn ipv alles om het team een keer scherp het veld op te krijgen...
Dat kan altijd. Het overkomt zelfs de grootste namen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er teveel sleet zit op bepalende spelers of dat spelers met hun hoofd elders zitten. Dan kun je wat je in een topper nog kunt opbrengen niet opbrengen tegen de laagvliegers.Dwight84 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:59:
[...]
Exact! Ik vind het doodzonde wat ze nu laten zien (al maanden eigenlijk) Zou het dan uitgewerkt zijn tussen de selectie en Ten Hag?
Dat zijn de laatste paar weken. Maar die maanden ervoor dan? Tis al ruk sinds de winterstop.Quad schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:59:
[...]
Als ik de nieuwsberichten heb gelezen dan zijn ze afgelopen week bezig geweest om contracten met United en Bayern rond te krijgen. Ofwel randzaken in een cruciale periode voor de club.
Een andere reden kan ik niet bedenken. Uiteraard speelt Onana een hele negatieve rol in de toename van tegengoals, maar ook de rest is gewoon bar en bar slecht. Laat Pasveer maar gewoon keepen, zelfs met 10 gebroken vingers weet hij de rust beter te bewaren achterin.Dwight84 schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:59:
Zou het dan uitgewerkt zijn tussen de selectie en Ten Hag?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik vraag mij af of ze überhaupt trainen.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:57:
[...]
Door de week zijn ze druk met afspraken met hun zaakwaarnemers.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:57:
[...]
alles kan off-topic
Ik zit hier knarsentandend naar te kijken in de wetenschap dat PSV vorige week gelijkspeelde. En dan nog moet PSV morgen winnen, ook geen garantie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En de kapper!Ankona schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:03:
[...]
Door de week zijn ze druk met afspraken met hun zaakwaarnemers.
en dan noemt Ten Hag Onana zijn nr1.
Zie hem meer als 3e keeper zoals hij bezig is.
Je zou bijna zeggen dat drommel beter aan het keepen is.Deadsy schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:05:
en dan noemt Ten Hag Onana zijn nr1.
Hebben we het over dezelfde Gravenberch? Want de Gravenberch waar ik over spreek vindt dat hij geen vormdip heeft en vindt zichzelf klaar voor een stap. Ondertussen is ie vaak een van de minsten op het veld.toolkist schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 20:51:
[...]
Ik vind het continue Gravenberch gebash ook niet prettig...
Die gast is wel 19.... doet gewoon z'n best (al lukt het niet altijd), roept geen gekke dingen, maar toch is ie elke keer kop van jut. Ondertussen zijn er elke keer wel 3-4 te noemen die er veel meer de kantjes vanaf lopen maar dan blijft het stil.
XXXVI
En hij is nog maar 19.. Koud uit de luiers.ephymerous schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:05:
[...]
Hebben we het over dezelfde Gravenberch? Want de Gravenberch waar ik over spreek vindt dat hij geen vormdip heeft en vindt zichzelf klaar voor een stap. Ondertussen is ie vaak een van de minsten op het veld.
⏩ PVOutput☀️
Familie bewerken met bestek, aannemer/ondernemer meppen, grensoverschrijdend gedrag, pilletjes slikken, acteerlessen voor rolmodellen etc.Ankona schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:03:
[...]
Door de week zijn ze druk met afspraken met hun zaakwaarnemers.
Hoppa
He he, als we Klaassen niet hadden.
⏩ PVOutput☀️
Keeper van Sparta zag er ook niet echt lekker uit..
BAM! Mr. 1-1 
Nou, kom op, er op en er over nu
Nou, kom op, er op en er over nu
Goh, Klaassen... Wat verwacht je anders. BAM!
NouNou.... Sparta mag nu dromen van een grabbelaar van het niveau Onana.
alles kan off-topic
Pfoe dat Kenneth.
⏩ PVOutput☀️
Mag Sparta weer opnieuw beginnen
alles kan off-topic
geen hands lijkt me? edit: dus wel xD
[ Voor 29% gewijzigd door Chefbierrr op 09-04-2022 21:24 ]
Wat dom van de aanvoerder ...
Die bal was niet tegen de arm, de arm trok hij juist weg
alles kan off-topic
Bam!!
Come on! En nou vasthouden gvd
:strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large)
Ik moest 'm ff afstoffen.
⏩ PVOutput☀️
Dom van die Spartaan om zo met je arm omhoog te gaan.
XXXVI
Okselhaar.Barfman schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:24:
Gewoon onderkant arm
Geen hands? Specsavers loopt klanten mis
Zo jammer weer, met al die kwaliteiten in het team zou Ajax niet zoveel arbitrale hulp nodig moeten hebben. Dit was gewoon geen hands.
alles kan off-topic
achterkant van de onderkant van de bovenarm. Hands
Nu moet Sparta wel gaan voetballen!
Ik zag 10x de herhaling en 10 keer was het op de arm. Wat bazel je nou.Ankona schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:25:
Zo jammer weer, met al die kwaliteiten in het team zou Ajax niet zoveel arbitrale hulp nodig moeten hebben. Dit was gewoon geen hands.
65min gespeeld, tijd voor wat vers bloed?
Was gewoon op de arm? Die arm hoeft daar niet te zijn, als hij niet wilt dat die bal in zijn gezicht komt dan moet hij of daar niet staan of zijn gezicht wegdraaien.Ankona schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:25:
Nee joh, nog 10 minuutjes.Chefbierrr schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 21:27:
65min gespeeld, tijd voor wat vers bloed?
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022