O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Terecht ik verlies nog liever met 0-10 van Feyenoord met de koffiejuffrouw op doeldglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:52:
Lol Onana wordt flink uitgefloten zeg
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dan zou het fijn zijn als je even streng bent op Timber, Martinez, etc wacht die geven ook wel eens (vaak) kutpassesTyphone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:51:
[...]
Die quote van mij was op die foute pass niet op de goal hè.
FTFYcarpebios schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:52:
Belachelijk om je eigen keeper zo uit te fluiten terwijl die niets aan het doelpunt kon doen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Zal niet door dit doelpunt komen.carpebios schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:52:
Belachelijk om je eigen keeper zo uit te fluiten terwijl die niets aan het doelpunt kon doen.
Al fluit je 'nooit' eigen spelers uit imo.
Hier….. tekenen graag.simons schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:53:
[...]
Terecht ik verlies nog liever met 0-10 van Feyenoord met de koffiejuffrouw op doel
Ben ik de enige die wel een beetje klaar is met Tadic? Blij als we daar een opvolger/alternatief voor vinden.dglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:52:
Lol Onana wordt flink uitgefloten zeg
Het beste is daar wel vanaf.
Gaat ook om dinsdag denk ik. En om transfersom en zo. Zwaar terecht imho.carpebios schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:52:
Die afkorting ken ik niet.
Tomorrow is not today!
Die goal kon hij ook niks aan doen.
Timber wel, liep te ver voorin
En andersom was het rooddglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:54:
Stervende zwaan
Denk niet dat het met die actie te maken heeftcarpebios schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:52:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Geen idee ben voor PSVDoeEensGek schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:54:
[...]
Ben ik de enige die wel een beetje klaar is met Tadic? Blij als we daar een opvolger/alternatief voor vinden.
Moet zeggen dat Tadic voor mij nog goed bloed onder de nagels haalt dus dan zou die toch wel wat goed doen haha
De inzet van Til had al moeten zitten, knap dat hij die nog hield.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:55:
Onana gewoon een goede keeper. Niet eens hier met sommigen.
Die goal kon hij ook niks aan doen.
Timber wel, loopt te ver voorin
Dank!
Te traag en minder balvast inmiddels. Maar die wisselt ie nooit want trots en balans in de kleedkamer enz.DoeEensGek schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:54:
[...]
Ben ik de enige die wel een beetje klaar is met Tadic? Blij als we daar een opvolger/alternatief voor vinden.
Daarvoor fluiten ze niet.carpebios schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:52:
Als ik zie hoe gefrustreerd Antony raakt, denk ik eerder dat die het geen 90 minuten vol gaat houden zonder uit te halen. Gaat ie weer liggen. Ik heb het hier al eerder gezegd (met toen een terechte mod ingreep omdat ik iets te hard in mijn bewoordingen was): maar wat is dat kereltje toch een vreselijke voetballer.OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:55:
Malacia gaat geen 90 minuten op het veld staan.
Mwah dat gaat mij ook wat te ver, Til was ook zo dom om recht op Onana af te schieten. Maar ok Onana bleef kalmdr.lowtune schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:55:
[...]
De inzet van Til had al moeten zitten, knap dat hij die nog hield.
Die kerel moet je standaard 2 wedstrijden per seizoen schorsen voor schwalbes.LZ86 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
Ligt ie weer, onze toneelspeler
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Eigen club duperend maar dat niet in de gaten hebben denk ik…LZ86 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
Tomorrow is not today!
De opmaat naar het kaartjes aannaaien, want “waar rook is is vuur”, ofzo.LZ86 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
Ik begreep het al van andere ja, dinsdag en transfersom blijkbaar.
Was een beste elleboog in z'n zij! Mazzel voor Malacia dat hij geen geel kreeg.LZ86 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een mafkees. En zowel de scheidsrechter als zn coach lijken het wel prima te vinden, hij blijft maar door gaan.LZ86 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Én ook dit seizoen weer uitstekende statistieken, 36 wedstrijden, 12 doelpunten, 18 assist. Vervang dat maar even.Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
[...]
Te traag en minder balvast inmiddels. Maar die wisselt ie nooit want trots en balans in de kleedkamer enz.
Wat een ontzettende aansteller zeg
Ondertussen maakt Timber meer dure fouten die Ajax inmiddels zo'n beetje meer hebben gekost dan de fouten van Onana. Iedereen vergeet even dat Timber zowel uit als thuis op z'n minst heel erg betrokken was bij de tegendoelpunten.snmght schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:54:
[...]
Gaat ook om dinsdag denk ik. En om transfersom en zo. Zwaar terecht imho.
Thanks! BAM!OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
Haller is weer slecht, geen enkele bal kan ie aannemen of vasthouden.
XXXVI
:strip_exif()/f/image/WLdYkBdaRVqKUI16GNhUIvut.png?f=user_large)
⏩ PVOutput☀️
Statistieken zijn uitstekend maar een ander type speler komt het spel wel ten goede. Wie er scoort of aangeeft maakt in the end niet uit natuurlijk.PolarBear schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:57:
[...]
Én ook dit seizoen weer uitstekende statistieken, 36 wedstrijden, 12 doelpunten, 18 assist. Vervang dat maar even.
Thx opslag, nog een paar van die opmerkingen!OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
Haller is weer slecht, geen enkele bal kan ie aannemen of vasthouden.
Was gewoon een arm in z'n gezicht. Geen kaart wel overtreding.LZ86 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:57:
Met het zetten van zijn plakplaatjes is ie vast knock out gegaan en 2 dagen later pas wakker geworden.
Wat een ontzettende aansteller zeg
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Tomorrow is not today!
Het waren 23 fantastische minutendr.lowtune schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:58:
En daar gaat het genot. Toch 23 minuutjes
Ook daar 1-1Agent47 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:58:
Wat een kut keeper hebben wij
Timber had m op die positie ook wel gemaakt.snmght schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:59:
Goat Haller. Niet verkopen svp.
⏩ PVOutput☀️
Tomorrow is not today!
Je merkt gewoon dat bepaalde ballen totaal niet meer aankomen terwijl die dat 2/3 jaar geleden fluitend deed.Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:56:
[...]
Te traag en minder balvast inmiddels. Maar die wisselt ie nooit want trots en balans in de kleedkamer enz.
Mist bepaalde scherpte ook tegen kleine clubs.
Daar komt de 2-1!OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:01:
Tadic speelt ook waardeloos!!!
Ik vraag mij wel eens af hoe Ajax er uit had gezien als Tweakers de selectie hadden bepaald. Onana (kut keeper), Tadic (oud/traag), Blind (idem), Timber (dure fouten), Alvarez (kan niet voetballen), Gravenberg (idem) hadden allemaal al verkocht geweest geloof ik.
Wisselen!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
⏩ PVOutput☀️

Erik heeft ze weer lekker scherp gekregen vandaag.
[ Voor 51% gewijzigd door ephymerous op 20-03-2022 15:04 ]
XXXVI
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Inderdaad, Berghuis er niet bijAnkona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:03:
Berghuis aan de basis
Arne master plan om een spion daar te planten
Blind zou ik wegdoen, andere 2 nietPolycom schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Tadic, Blind, Onana einde van het seizoen weg svp.
Vergeet ETH niet.Polycom schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Tadic, Blind, Onana einde van het seizoen weg svp.
Ajax is het compleet kwijt. Al een tijdje. Hopelijk halen we de top 2..ParaDroid2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Wat is er aan de hand met Ajax zeg? 5 tegendoelpunten in 20 wedstrijden ofzo en nu regent het tegendoelpunten. Dit begint wel extreme vormen aan te nemen.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022