Valt wel mee toch?OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Hoeveel overtredingen mag Malacia maken voordat ie een kaart krijgt?
Geen overtreding he, Antony is een toneelspeler dus Malacia kan nooit een overtreding maken, ook al zeggen de beelden wat andersOPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Onana gaat al vrijwillig.Polycom schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Tadic, Blind, Onana einde van het seizoen weg svp.
Tadic gaat straks een coachende rol spelen en Blind geen idee eigenlijk.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ben benieuwd of Antony vandaag wel rood gaat krijgen, is weer zwaar gefrustreerd
alles kan off-topic
Haha, mijn voorkeuren liggen elders, maar ik vind het wel opvallend. Van Vitesse ben ik gewend dat het enorm wisselvallig is, van Ajax niet.snmght schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:05:
[...]
Ajax is het compleet kwijt. Al een tijdje. Hopelijk halen we de top 2..
Aha, daar is 't ie al.
Ps.
Die gaat gewoon ergens cashen neem ik aan.
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 20-03-2022 15:07 ]
Net zoveel als dat Anthony schwalbes mag maken en het veld over mag rollenOPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Daar was Blind ff weg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dit wordt serieus nog een ding ook.snmght schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:05:
[...]
Ajax is het compleet kwijt. Al een tijdje. Hopelijk halen we de top 2..
Ze kunnen niet meer verdedigen en niet meer aanvallen. Gewoon kansloos
Ik kijk liever naar wie mag blijven. Dat is een kortere lijst.Polycom schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:
Tadic, Blind, Onana einde van het seizoen weg svp.
Zoals Blind net door Geertruide wordt gepasseerd
Ah je bent er ook weer eens. Fijne wedstrijd
[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 20-03-2022 15:07 ]
XXXVI
Berghuis wisselen, maakt voortdurend fouten. Ook voor en na die 1-2.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Snap het wel, kreeg een elleboog op z'n bakkes en in z'n ribben terwijl de scheids er niets aan doet.Ankona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:05:
Ben benieuwd of Antony vandaag wel rood gaat krijgen, is weer zwaar gefrustreerd
Niet dat die 2e een overtreding was, maar wel erg smerig. Zou ik zelf ook gefrustreerd van worden
*troll*
Dat soort opmerking voegen dus niks toe. Respecteer de andere club.
Dat soort opmerking voegen dus niks toe. Respecteer de andere club.
[ Voor 70% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2022 15:09 ]
Zeker, 2x kampioen, 2x beker, 1x eerste (corona jaar), halve finale en achtste finale Champions League gehaald, kwartfinale Europa League. In vier jaar tijd. Natuurlijk had elke andere coach dat ook gedaan en waren we waarschijnlijk 3x Champions Leage winnaar geweest ofzo.
Geef die Antony geel joh, zo'n reactie slaat nergens op.
Je bedoelt Antony. Schwalbe en de bal vastpakken. Dat is 2x geel tochOPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:04:

Volgens mij was die eerste een schouderblad. Maar hij loopt al zo frusti rond dat het haast wel fout moet gaanTerranova schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:06:
[...]
Snap het wel, kreeg een elleboog op z'n bakkes en in z'n ribben terwijl de scheids er niets aan doet.
Niet dat die 2e een overtreding was, maar wel erg smerig. Zou ik zelf ook gefrustreerd van worden
Ben jij toevallig die scheids die Chelsea-Ajax floot?Fleximex schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Je bedoelt Antony. Schwalbe en de bal vastpakken. Dat is 2x geel toch
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Geen gezeur om geel aub. Nergens voor nodig vooralsnog. T’is voetbal geen dammen.
*knip* mag weleens een kaart krijgen voor dat gejank de hele tijd. Aanfluiting die keukenmeid!
Geen naamsverbasteringen met een negatieve insteek aub.
Geen naamsverbasteringen met een negatieve insteek aub.
[ Voor 32% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2022 15:10 ]
PSN: Finally_Chris
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
ten Hag staat wat mij betreft toch aan de basis van het geklungel van Ajax. Het systeem werkt niet meer. Antony en Tadic worden keurig afgedekt aan de zijkanten, dan heb je Haller die alleen tussen de centrale verdedigers staat en geen potten kan breken en daarachter heb je dan Gravenbergh en Berghuis die maar lopen te breien en op het moment ook geen steek verder komen.
Zelfs met Klaassen in plaats daarvan maakt niet het verschil, de 16 of achterste linie wordt te weinig effectief gebroken. Gevolg is frustratie en verdedigers die meer risico nemen om voorin te helpen.
Zelfs met Klaassen in plaats daarvan maakt niet het verschil, de 16 of achterste linie wordt te weinig effectief gebroken. Gevolg is frustratie en verdedigers die meer risico nemen om voorin te helpen.
Neeneenee je mag trainers alleen beoordelen als het slecht gaatPolarBear schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Zeker, 2x kampioen, 2x beker, 1x eerste (corona jaar), halve finale en achtste finale Champions League gehaald, kwartfinale Europa League. In vier jaar tijd. Natuurlijk had elke andere coach dat ook gedaan en waren we waarschijnlijk 3x Champions Leage winnaar geweest ofzo.
Toornstra stond kats helemaal vrij
Dat had de 1-3 moeten zijn
alles kan off-topic
Ja man…Agent47 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:09:
Toornstra stond kats helemaal vrij
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dus moet ie met zn klauwen van de bal afblijven als ie valtTyphone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:08:
Geen gezeur om geel aub. Nergens voor nodig vooralsnog. T’is voetbal geen dammen.
Scheids heeft geld ontvangen uit Rotterdam ofzo?
Tomorrow is not today!
Allemaal plusjes van niet-Ajacieden.PolarBear schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:07:
[...]
Snap je dat?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik vind die Tadic echt een lul 1ste klas en vaak een agressor. Maar wat speelt die slim in de 16. Haalt daar vaak wel het maximale uit en zorgt voor veel gevaar. Jammer van z’n persoonlijkheid.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon recht door het midden, dat kan en mag echt nooit!
Het balans op middenveld is volledig afwezig, wtf is dit dan.
Het balans op middenveld is volledig afwezig, wtf is dit dan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik speel bingo en geklaag over Ten Hag was één van de vakjes die ik snel kon aankruisenephymerous schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:06:
[...]
Ah je bent er ook weer eens. Fijne wedstrijd
? Hij fluit eerder alle 50-50s naar AjaxSydney08 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:09:
Hahah hm.. BustedOPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:09:
[...]
Allemaal plusjes van niet-Ajacieden.
Snap je dat?
Objectieve blik?OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:09:
[...]
Allemaal plusjes van niet-Ajacieden.
Snap je dat?
Je timing is alleen weer erg voorspelbaar.D-e-n schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:10:
[...]
Ik speel bingo en geklaag over Ten Hag was één van de vakjes die ik snel kon aankruisen
Berghuis is wel heel slecht zeg.
Onthutsend zwakker corners. Nee correctie:
ONTHUTSEND zwakke corners!
Hij is op stage geweest bij PSV.Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:12:
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat doen we dan ook twee wekelijks, erg lastig was het dus nietD-e-n schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:10:
[...]
Ik speel bingo en geklaag over Ten Hag was één van de vakjes die ik snel kon aankruisen
XXXVI
Heeft iemand een statistiek van hoe lang Ajax al niet meer uit een corner heeft gescoord?
Als tegenstander zal ik ze iig zonder enige moeite weggeven.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De voorzetten zijn ook weer zoals vanouds. Aanwezig en niet gevaarlijk.
Wanneer niet bij Ajax?Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:12:
Ik ken de corners nog van kort nemen en eindigen met een schot op doel van de tegenstanders
Dat kun je wellicht positief tijdrekken noemen.Hupske schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:13:
Heeft iemand een statistiek van hoe lang Ajax al niet meer uit een corner heeft gescoord?
Erik ga eens wisselen?
Misschien kan iemand Onana uitleggen dat er een man van 1.95m in de spits staat en dat het best wel een goed aanspeelpunt is.
De traagheid en stroperigheid bij Ajax, tikjes vooral breed of terug. Ik heb al weken Frank de Boer vibes.
't is over met Ten Hag, mag nu wel eens oprotten en Blind meenemen.
De beste man kan een pijnstiller en plaspil van dichtbij niet eens onderscheiden ...Polycom schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:15:
Misschien kan iemand Onana uitleggen dat er een man van 1.95m in de spits staat en dat het best wel een goed aanspeelpunt is.
Lekkere bal onana hahahha
En jongens, de tweede helft moet nog komen.
Hebben we een linksbuiten? Daar mist alle diepgang aangezien Blind er niet overheen kan ivm de risico’s.Terranova schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:15:
Lijkt me niet, anders mag hij het direct terug boekenSydney08 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:09:
alles kan off-topic
Fluitconcert in 4 minuten.
Als ie in de PL met 9 man tegelijk aan wil vallen zoals hier bij Ajax dan maakt het niet uit waar ie trainer wordt dan degradeert ie..Terranova schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:15:
Tadic is minder gaan spelen op het moment dat Blind op linksback kwam. De tandem Tadic/Tagliafico was goed, maar Blind heeft niet de snelheid om binnen een paar seconden eroverheen te klappen.Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:16:
[...]
Hebben we een linksbuiten? Daar mist alle diepgang aangezien Blind er niet overheen kan ivm de risico’s.
ETH heeft nog nooit een omzetting gedaan waardoor een wedstrijd is gekanteld. Wat dat aan gaat staat het er goed voor voor Feyenoord.
XXXVI
Klaassen erin Taliafico erin Kudus erin.
Berghuis, Blind en Gravenberg eruit.
Oei, in eigen doel. 5-2 dus.
Ik zie het talent in die Nelson wel.
Snel en weet waar hij moet lopen.
Nog wat ontwikkelen en wie weet
Snel en weet waar hij moet lopen.
Nog wat ontwikkelen en wie weet
Hebben jullie Tagliafico eigenlijk nog? Dat was wel echt een hele goeie die daar veel beter past dan BlindTerranova schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:17:
[...]
Tadic is minder gaan spelen op het moment dat Blind op linksback kwam. De tandem Tadic/Tagliafico was goed, maar Blind heeft niet de snelheid om binnen een paar seconden eroverheen te klappen.
Berghuis denkt dat wat Ronaldo kan, hij ook kan.
Vooral Berghuis, erger me dood.Polycom schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:18:
Klaassen erin Taliafico erin Kudus erin.
Labyad nog liever.
Ja die mag wegkwijnen op de bank omdat Blind zogenaamd zo goed isdglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:18:
[...]
Hebben jullie Tagliafico eigenlijk nog? Dat was wel echt een hele goeie die daar veel beter past dan Blind
Er zijn grenzen lijkt mij?snmght schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:19:
[...]
Vooral Berghuis, erger me dood.
Labyad nog liever.
Bizar dacht dat die of weg was of geblesseerd.. Maar zit echt vele malen meer gif inTerranova schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:19:
[...]
Ja die mag wegkwijnen op de bank omdat Blind zogenaamd zo goed is
Lijkt mij grensoverschrijdend gedrag.
Yup, perfect voor deze wedstrijd, maar neeeeeeeeeeeeeedglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Bizar dacht dat die of weg was of geblesseerd.. Maar zit echt vele malen meer gif in
Veel te gehaast weer Antony. Zucht. Feyenoord speelt volwassen in de Arena. Lang geleden dat ze dat deden. Ajax speelt zoals bekend. Vanaf de 75e minuut kansloze ballen hoog de 16 inpompen en 3 of 2 punten verliezen.
Scheidsrechter mag wel eens een keer een kaart geven als Ajax de counter er weer met een overtreding uithaalt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met hoe Ajax nu speelt is het eerder 1 punt gewonnen of 3 verlorenTyphone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:20:
Veel te gehaast weer Antony. Zucht. Feyenoord speelt volwassen in de Arena. Lang geleden dat ze dat deden. Ajax speelt zoals bekend. Vanaf de 75e minuut kansloze ballen hoog de 16 inpompen en 3 of 2 punten verliezen.
Doet ie niet, zit op de hand van ajax
Nee man. Enige die geel verdient is Antony met zn gejank.ph4ge schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:21:
Scheidsrechter mag wel eens een keer een kaart geven als Ajax de counter er weer met een overtreding uithaalt.
Was dat een overtreding? Leek op een schwalbe, wat dan ook gewoon een kaart is.
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 20-03-2022 15:22 ]
Kan iemand in de kleedkamer vertellen dat niet Bijlow maar een ander onder de lat staat.
Nico moet gewoon weigeren in te vallen, wat is Blind slecht en dat maakt Ten Hag nog slechter/blinder.
Nico moet gewoon weigeren in te vallen, wat is Blind slecht en dat maakt Ten Hag nog slechter/blinder.
De dorpsinvalide met een been had die bal van Blind beter gegeven.
En het beloofde fluitconcert.
*knip* ehm Anthony zo schreeuwt en de scheidsrechter wuift het al weg? Geef dan geel.
Niet doen aub, het voegt uiteindelijk niets toe.
Niet doen aub, het voegt uiteindelijk niets toe.
[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2022 15:29 ]
Nou, dat was de sterke eerste helft van Ajax. Dus dat wordt dan 1-4 ofzo.
Interessante wedstrijd zo
Tomorrow is not today!
Blind meest overschatte Ajacied ooit. *flamebait* Nooit iets bijzonders gedaan.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2022 15:27 ]
Die zit al lang op rood bij een normale scheidsrechter. Let maar op dat hij straks ook nog een hele goedkope strafschop versiert.Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:22:
[...]
Nee man. Enige die geel verdient is Antony met zn gejank.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gefeliciteerd PSV, en Feyenoord met de eerste overwinning in jaren in de arena.
Ajax is het echt compleet kwijt, die gaan niet meer scoren
Ajax is het echt compleet kwijt, die gaan niet meer scoren
Echt. Blind. Vraag aub zelf om een wissel. Ten Hag gaat het niet doen helaas.
Publiek vraagt ook al om Nico. Zegt genoeg.
Snap verder ook niet dat Ajax zo naïef blijft spelen. Je speelt al weken slecht. Ga terug naar de basis, meer in positie blijven spelen en dan maar op individuele kwaliteit de wedstrijd over de streep trekken. Nu gebeurd het tegenovergestelde, iedereen gaat steeds meer uit positie spelen.
Snap verder ook niet dat Ajax zo naïef blijft spelen. Je speelt al weken slecht. Ga terug naar de basis, meer in positie blijven spelen en dan maar op individuele kwaliteit de wedstrijd over de streep trekken. Nu gebeurd het tegenovergestelde, iedereen gaat steeds meer uit positie spelen.
De bal op Van Persie in Oranje?CR1691 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:23:
Blind meest overschatte Ajacied ooit. *knip*. Nooit iets bijzonders gedaan.
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 20-03-2022 15:27 . Reden: Quote aangepast ]
Dat is Ten Hag.Hupske schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:24:
Echt. Blind. Vraag aub zelf om een wissel. Ten Hag gaat het niet doen helaas.
Ten Hag heeft maar 1 plan en alles moet wijken voor dat plan. Maar zodra het niet loopt kan hij niet afwijken van het plan.
Blinde ros naar voren waar niemand behalve van Persie nog iets zinnigs mee kon doen.
Vooruit, dat was een mooie bal