"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hahaha eerst maar eens voetballen in de kwartfinales niet?Exocet schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:51:
Nederlandse finale is zeker wel mogelijk , zeker niet makkelijk, maar zou wel geweldig zijn.
Kom Ajax, doorpakken en Mitchell bellen...Dmitry Rybolovlev gaat keihard ingrijpen bij AS Monaco, zo verzekert L’Équipe zondag. Volgens de betrouwbare sportkrant gaat de steenrijke eigenaar van de Ligue 1-club algemeen directeur Oleg Petrov, technisch directeur Paul Mitchell en trainer Philippe Clement op straat zetten.
Poll: Ajax vs Feyenoord
• Winst Ajax
• Winst Feyenoord
• Gelijkspel
Ook een poll maken? Klik hier
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Het begint een beetje op Amsterdamse arrogantie te lijken.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:34:
[...]
Hahaha eerst maar eens voetballen in de kwartfinales niet?
Achtste finales doorgekomen en we staan al met één been in de finale.
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 20-03-2022 11:15 ]
Ik hoop op een puntje voor Groningen..
Verder nog bijzondere wedstrijden vandaag?
Vanavond ook Real Barca 21u Ziggo
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 20-03-2022 11:28 ]
NEC is gisteren al bestolen ...
PSV - Fortuna natuurlijk de kraker van vandaag.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:27:
Zometeen FC Utrecht - FC Groningen.
Ik hoop op een puntje voor Groningen..
Verder nog bijzondere wedstrijden vandaag?
Vanavond ook Real Barca 21u Ziggo
Al is het wel de vraag hoe erg Fortuna gekraakt wordt.
Zou wel in dit seizoen passen dat PSV het tegen Fortuna thuis laat liggen.Exocet schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:33:
[...]
PSV - Fortuna natuurlijk de kraker van vandaag.
Al is het wel de vraag hoe erg Fortuna gekraakt wordt.
Gezien de vorm en spel van beide ploegen lijkt me dat echt onmogelijk.PolarBear schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:39:
[...]
Zou wel in dit seizoen passen dat PSV het tegen Fortuna thuis laat liggen.
Kiwi hoopt hiermee de boel te jinxen
Boekhoorn zou Vitesse kunnen opkopen en het omdopen in FC Nijmegen-Noord...OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:32:
NEC is gisteren al bestolen ...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Minuut 1 en hij ziet het al niet goed
Gelukkig de VAR... Strafschop voor Groningen
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 20-03-2022 12:20 ]
Tweede was prachtige goal
Higler zit in een behoorlijke vormdip, vond hem eerste maanden best goed fluiten, maar laatste tijd lijkt ie heel veel verkeerd te zien.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:59:
Man man man .. wat is die Higler slecht...
Neigt naar thuisfluiten, fijn dat er nog een var is
Nu weer een vrije trap en geel terwijl zelfs de commentator dat oa ook belachelijk vind
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Het is idd prima voorprogramma voor het F1 geweldMaarten_E schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:11:
Veel plezier iedereen, zit in PSV-wedstrijdverkeer maar ga niet naar de wedstrijd. Ben benieuwd naar Ajax-Feyenoord, maar kan de wedstrijd niet volgen. Hou het gezellig hier
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alleen jammmer dat er een kwartiertje overlap in zit.Bossie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:13:
[...]
Het is idd prima voorprogramma voor het F1 geweld
Ik denk dat Ajax vandaag weer wint.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Verwijderd
Ajax wint door een doelpunt van Berghuis diep in blessuretijd...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gewoon weer een eigen goal van Feyenoord toch? Traditie moet hoog gehouden wordenhoevenpe schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:20:
Jinxing it
Ajax wint door een doelpunt van Berghuis diep in blessuretijd...
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:08
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De gele kaart voor spelbederf was overdreven. Keeper had de bal uiteindelijk moeten hebben.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:59:
Man man man .. wat is die Higler slecht...
Neigt naar thuisfluiten, fijn dat er nog een var is
Nu weer een vrije trap en geel terwijl zelfs de commentator dat oa ook belachelijk vind
Voor je het weet heb je weer een wedstrijd.
Is hij weer een wedstrijd aan het verkloten?tweakduke schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:31:
[...]
De gele kaart voor spelbederf was overdreven. Keeper had de bal uiteindelijk moeten hebben.
Voor je het weet heb je weer een wedstrijd.
Wel opvallend, ik vond Higler nooit echt slecht (ja elke scheidsrechter maakt wel eens een foutje, soms ook een best bepalende) maar de laatste tijd is het toch wel structureel dramatisch bij hem.
alles kan off-topic
- tweakduke
Het was een discutabele actie of Dankerlui nu echt express die bal wat wegschopte om daar meteen geel voor te geven is zwaar bestrafd.Ankona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:48:
[...]
Is hij weer een wedstrijd aan het verkloten?
Wel opvallend, ik vond Higler nooit echt slecht (ja elke scheidsrechter maakt wel eens een foutje, soms ook een best bepalende) maar de laatste tijd is het toch wel structureel dramatisch bij hem.
Tot zover heeft Groningen zich herpakt, blijft nu een open strijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Schijnt dat hij thuis behang heeft bestaande uit gele en rode kaarten he?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
gaan ze ook nog later beginnen ...toolkist schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:14:
[...]
Alleen jammmer dat er een kwartiertje overlap in zit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je gaat maar sfeer op een andere manier maken.
[ Voor 17% gewijzigd door ParaDroid2 op 20-03-2022 14:34 ]
Gemiddeld?carpebios schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:33:
Hahahaha, het gemiddelde IQ wordt weggebrand daar.
Verbaas mij er over dat het niet vaker mis gaat. Dit is echt niet alleen bij Ajax zo.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:33:
Tjonge... Lachen joh die fakkels.... Stoer!
Ik hoop hetcarpebios schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:22:
Dit gaat toch gewoon weer 3-0 / 4-0 worden? Net zoals de afgelopen jaren (hoeveel al) da Ajax gewoon wint.
Is dit niet in de category vooraf besproken/goedgekeurd voor de sfeer etc ?ParaDroid2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:34:
Nou, laten we het gewoon simpel stellen: vuurwerk bij je = stadionverbod voor 5 jaar. Het moet maar eens afgelopen zijn.
Ja, dus -106
Dat zal best maar vuurwerk + supporters gaat gewoon niet samen. Daarom ook mijn aanpassing aan mijn eerdere bericht, ze maken maar op een andere manier sfeer want met vuurwerk kunnen ze het gewoon niet. Lijkt me verder ook niet nodig, vuurwerk voor particulieren mag alleen met oud en nieuw (en al bijna niet meer), dan maken we geen uitzondering voor voetbal.Bossie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:35:
[...]
Is dit niet in de category vooraf besproken/goedgekeurd voor de sfeer etc ?
Daar leek het inderdaad op, maar dat maakt het alleen maar erger eigenlijk. Blijkbaar keuren mensen met datzelfde -106 iq zo'n idee goed.Bossie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:35:
[...]
Is dit niet in de category vooraf besproken/goedgekeurd voor de sfeer etc ?
Antony had zijn haren overigens beter grijs kunnen verven.
[ Voor 42% gewijzigd door OPSLAGHOND op 20-03-2022 14:38 ]
[autisme] Daar is dus een theorie over, als je naar je eigen gras kijkt, kijk je loodrecht naar benden, dus tussen de sprieten door -> ergo wat bruinig. Kijk je naar het ander gras bij de buren krijgen je schuin, ergo groener. [/minder autisme]OPSLAGHOND schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:37:
Het gras is wel eens groener geweest ...
Hebben ze hem aangestoken?Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:38:
Die pa van Nouri zit helemaal onderaan eerste ring achter Onana btw.
Lijkt me wel een vurig type.
? Ik heb Onana nog haast niet in beeld gezien?Typhone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:39:
Onana mag alweer opbokken. Wat een ***keeper zeg.
Goeie pass zojuist gemist?krissie100 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:40:
[...]
? Ik heb Onana nog haast niet in beeld gezien?
Niet alles kan goed gaan, Onana heeft alleen 0 krediet, en terecht overigens he.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Ik foeterde hier al voordat de goal viel. Het is onvoorspelbaar.Vos schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:42:
Timber weer in de 16 van de tegenstander. Leren ooit nooit he.
[ Voor 55% gewijzigd door ephymerous op 20-03-2022 14:44 ]
XXXVI
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Timber ja.. De enige die je dit kwalijk kan nemen, lekker aanvallen als een F-jeTyphone schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:39:
Onana mag alweer opbokken. Wat een ***keeper zeg.

Achja, wedstrijd opengebroken.
⏩ PVOutput☀️
Ajax en counters. Ezels en stenen...
- tweakduke
Prima goal van Feyenoord.
Waarom trouwens zo Onana afzeiken? Hij blijft voor mij de beste keeper van Ajax. Man is er lang uit geweest he
Alvarez en Mazraoui als laatste reddingsboeien.ephymerous schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:43:
Mijn God… Timber weer (!) in de 16 van de tegenstander en het gaat mis. Erik de recidivist
[...]
Ik foeterde hier al voordat de goal viel. Het is onvoorspelbaar.
Als Timber zo graag voorin wil staan, moet hij maar als aanvaller op papier en op de bank gezet worden.
⏩ PVOutput☀️
Sowieso valt het hele tijd Feyenoord zijn kant nog op. Toch nog stuk feller dan ajax.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
- tweakduke
Rancune wat sommigen hebben, ik straf hem ook niet zo hard af.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:44:
Ajax wordt weer eens geklopt op een counter....
Waarom trouwens zo Onana afzeiken? Hij blijft voor mij de beste keeper van Ajax. Man is er lang uit geweest he
Vergeleken met de rest van de Nederlandse keepers is hij echt wel een goede. Dat hij lang niet is opgesteld, mede zijn eigen schuld, heeft hem dan geen goed gedaan.
Dat dwingen ze dan gewoon af.. Iets met willenHupske schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:46:
Nja. Alles valt ook goed voor Feyenoord. 3 kluts momenten die telkens weer voor hun voegen viel waardoor de counter lukte.
Sowieso valt het hele tijd Feyenoord zijn kant nog op. Toch nog stuk feller dan ajax.
Daar loopt Ajax al wedstrijden lang tegenaan of ze nu wel of niet gelukkig vallen. Gelukkig spelen dezelfde spelers als altijd dus dat komt wel goed… (/sarcasm)Hupske schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:46:
Nja. Alles valt ook goed voor Feyenoord. 3 kluts momenten die telkens weer voor hun voegen viel waardoor de counter lukte.
We zijn 11 minuten bezig?Exocet schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:46:
Compleet zoals verwacht, ongelooflijk dat mensen dachten dat Feyenoord kansloos was
Ja en hoe komt dat ook alweer dat hij er zo lang uit is geweest??? kijk als je zo nodig je vette pens denkt te moeten weg pissen, met als risico een dikke schorsing en als dank je uit contract loopt, verwacht dan geen bloemen.Harribo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:44:
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
En hoe vond je dat het ging?Vos schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:36:
Benieuwd of Onana voor 2e keer de nul kan houden.
Valt het heel de tijd Feyenoord zijn kant op of is Feyenoord de eerste tien minuten gewoon beter?Hupske schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:46:
Nou ja: meestal als Feyenoord in onderlinge wedstrijden beter is, wint Ajax helaas.
Zolang Ajax met de Eriks “plan A” speelt is niemand kansloos. Dat hebben GAE en RKC wel laten zien.Exocet schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:46:
Compleet zoals verwacht, ongelooflijk dat mensen dachten dat Feyenoord kansloos was
XXXVI
Na kwartiertje mag er nu wel wat strijd komen.
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 20-03-2022 14:49 ]
Onana moet er nog inkomen? Dit is professioneel voetbal he. Lag niet aan Ajax dat hij eruit lag namelijk. Maar keepen kan ie niet meer en het zal hem ook niets boeien. Gewoon oprotten. Liever tweede met een blunderende jeugdkeeper dan tweede met Onana de idioot.
Die quote van mij was op die foute pass niet op de goal hètoolkist schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:43:
[...]
Timber ja.. De enige die je dit kwalijk kan nemen, lekker aanvallen als een F-je
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022