toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hier kon hij niet zoveel aan doen toch? Precies in het hoekje.dr.lowtune schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:19:
Misschien kunnen we Marciano zondag gewoon niet opstellen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ph4ge schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:21:
Waar is de geel-zwarte BAM?
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wwJcK14nWxjfywp8n4eYt6ts.webp?f=user_large)
Geel kaartje zou geen kwaad kunnen. Net gewoon een veelbelovende aanval van Vitesse afgestopt en was enkel een vrije trap. Te bizar eigenlijk.ParaDroid2 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:25:
Scheidsrechter mag echt wel wat strenger zijn voor de spelers van Roma. Ze komen met heel veel weg.
⏩ PVOutput☀️
Dat dat gepermiteerd wordt allemaal...
Onbegrijpelijk inderdaad, daar mag best eens een regel voor komen.Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:32:
En elke keer hele horde spelers van Roma naar de scheidsrechter om een kaart te vragen
Dat dat gepermiteerd wordt allemaal...
@ParaDroid2 als dit zelfs naar “Vitesse maatstaven “ extreem is dan moet het wel behoorlijk erg zijn
🚀 BOEM! Maximilian Wittek: 0-1 voor @MijnVitesse 😱
— ESPN NL (@ESPNnl) 17 maart 2022
📺 ESPN
#️⃣ #ROMVIT #UECL https://t.co/QayGUWPp0q
Even klikken om te bekijken.
⏩ PVOutput☀️
Moet je wel op het doel schieten als je een kans krijgt...ParaDroid2 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:36:
Nou, de opleving van Roma duurde ook maar 5 minuten. Tijd om het af te straffen.

Daar doel ik mee, heeft AZ voor 0,400 of voor 0,200 punt gezorgd?
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Goede jynxSnowdog schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:48:
Even op de feiten vooruit lopen, maar als Vitesse na 90 min wint met 1-0, maar na verlenging alsnog verliest, hoe zit dat dan met coefficientenpunten? Gelden die na 90 min of maakt dat verder niet uit en als verlenging/penals, dan telt alsnog als verlies?

Feyenoord psv volgende ronde
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vitesse uitschakeling had ik wel verwacht vooraf, AZ grootste teleurstelling, net als Ajax deze week.
PSV en Feyenoord dikke prima wmb en mooi 2 clubs bij laatste 8 in de CL.
⏩ PVOutput☀️
Ajax ook.Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:52:
Eigenlijk heeft alleen Az het werkelijk af laten weten
Jammer dat het er niet veel meer waren, kansen genoeg wat dat betreft
[ Voor 13% gewijzigd door Exocet op 17-03-2022 22:59 ]
En een paar scheidsrechters...
Ze sturen de arbitrale prutsers naar de Conference League lijkt het wel..
Geen controle via een var, worden ze ook niet gecorrigeerd
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 22:55 ]
Als dit het niveau is van AS Roma zullen ze wel snel klaar zijn nu.
@vragen over coeffecienten: de stand na 90 mins geldt daarvoor.
Als je ziet hoe matig de scheidsrechters in de CL vaak al zijn. Dan kun je in de conference league nooit goede scheidsrechters hebben.Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:54:
[...]
En een paar scheidsrechters...
Ze sturen de arbitrale prutsers naar de Conference League lijkt het wel..
Geen controle via een var
Dat men niet echt naar de kwaliteit van de scheidsrechter kijkt maar meer naar of je in het juiste kliekje zit en doet wat hun zeggen zegt ook al veel
geloof dat ze te weinig goede VARs hebben, maar dat is onzin,dr.lowtune schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:59:
Ik vind het zo bijzonder dat er geen VAR is, was daar een goede reden voor? Idem voor doellijntechnologie, ik bedoel, dat zullen de kosten toch niet zijn?
Ze hebben ook te weinig goede veld scheidsrechters maar toch kwam er een derde toernooi
Gok dat de UEFA gewoon weer even geld wil besparen. Veel van de brakkere clubs in de Conf League hebben waarsch niet genoeg camera's/niet de juiste faciliteiten en dan kost dat uiteraard te veel. Maar goed, verder pure speculatie. Ik kan me echter geen andere reden bedenken.Deadsy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 23:01:
[...]
geloof dat ze te weinig goede VARs hebben, maar dat is onzin,
Ze hebben ook te weinig goede veld scheidsrechters maar toch kwam er een derde toernooi
Toch nog 1,400 punten deze week, alsnog fijn.ElPaco schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:55:
@vragen over coeffecienten: de stand na 90 mins geldt daarvoor.
En als PSV en Feyenoord de halve finales weten te halen, dat levert dan per team 0,200 punt extra op, bovenop reguliere wedstrijdpunten.
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 17-03-2022 23:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Niet genoeg om Portugal dit seizoen nog bij te halen. Dat kan met slechts twee clubs niet meer.Quad schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 23:11:
Toch nog 1,400 punten deze week, alsnog fijn.
En als PSV en Feyenoord de halve finales weten te halen, dat levert dan per team 0,200 punt extra op, bovenop reguliere wedstrijdpunten.
Volgend seizoen liggen er wel kansen op plek 6 en zelfs plek 5. Dan hebben we het over de verdeling van de startbewijzen voor het seizoen 2024/25. Het eerste seizoen van de nieuwe CL opzet met 2 + 1 ticket voor plek 6 en 3 + 1 voor plek 5.
De Conference League is bedoeld voor de clubs uit de lagere regionen, daar kun je niet verlangen dat ze overal voldoende camera's/doellijn technologie hebben.dr.lowtune schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:59:
Ik vind het zo bijzonder dat er geen VAR is, was daar een goede reden voor? Idem voor doellijntechnologie, ik bedoel, dat zullen de kosten toch niet zijn?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat dacht je van AZ? Die penalty vorige weer waardoor ze verloren uit en de gelijkmaker gisteravond; de bal werd met de arm gecontroleerd door degene die de assist gaf, had ook afgekeurd moeten worden. Met de VAR had AZ vorige week gelijk gespeeld en gisteren gewonnen. Hoe zuur wil je het hebben?ElPaco schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:37:
Voor de rode kaarten gisteren die gegeven hadden moeten worden had het wel geholpen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Met VAR scoorde AZ afgelopen week ook na een handsbal, het is dus geen zekerheidjeHan schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:39:
[...]
Wat dacht je van AZ? Die penalty vorige weer waardoor ze verloren uit en de gelijkmaker gisteravond; de bal werd met de arm gecontroleerd door degene die de assist gaf, had ook afgekeurd moeten worden. Met de VAR had AZ vorige week gelijk gespeeld en gisteren gewonnen. Hoe zuur wil je het hebben?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zo te horen/lezen hebben Kieft en Jansma zichzelf flink voor lul gezet in de studio door die overtreding op Gakpo geen rood te vinden?ElPaco schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:37:
Voor de rode kaarten gisteren die gegeven hadden moeten worden had het wel geholpen.
Wat een clowns die 2...
wat een onzin, als je wat organiseert moet je het goed doen staan wel degelijk belangen op het spel. voor clubs als vitesse en az is elke miljoen extra meegenomen.Gynnad schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 06:23:
[...]
De Conference League is bedoeld voor de clubs uit de lagere regionen, daar kun je niet verlangen dat ze overal voldoende camera's/doellijn technologie hebben.
en je scoort er punten mee voor de lijst waar ook de cl en de el aan deelnemen, dus nee die mening deel ik totaal niet.
[ Voor 19% gewijzigd door milotic op 18-03-2022 10:06 ]
Ik keek op ESPN, daar vonden ze het allemaal rood (gelukkig). Echt de enige smet op de wedstrijd van PSV gister was die blessure. Verder was het gewoon de beste beste wedstrijd van het seizoen denk ik. Met afstand zelfs.toolkist schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:58:
[...]
Zo te horen/lezen hebben Kieft en Jansma zichzelf flink voor lul gezet in de studio door die overtreding op Gakpo geen rood te vinden?
Wat een clowns die 2...
tegen een zeer zeer matige tegenstanderElPaco schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:14:
[...]
Ik keek op ESPN, daar vonden ze het allemaal rood (gelukkig). Echt de enige smet op de wedstrijd van PSV gister was die blessure. Verder was het gewoon de beste beste wedstrijd van het seizoen denk ik. Met afstand zelfs.
Dat werkt 2 kanten op. De reden dat ze zo matig waren is ook omdat PSV er overal meteen op zat en ze geen kans gaf. Zie je bij de eerdere CL wedstrijden van Ajax ook.
Is Ajax/PSV dan zo goed, of de tegenstander zo slecht
Wij zijn de beste!ElPaco schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:21:
[...]
Is Ajax/PSV dan zo goed, of de tegenstander zo slecht
En ja, dat mogen jullie PSV'ers nu ook gebruiken
Komend weekend wacht Fortuna, benieuwd of er bij jullie ook zo'n verschil is tussen Europese inzet en nationale.
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 18-03-2022 10:35 ]
Dan had Mourinho weer iedereen de schuld kunnen geven
Ze hadden twee keer moeten winnenDeadsy schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:35:
Was wel heerlijk geweest als Vitesse had gewonnen.
Dan had Mourinho weer iedereen de schuld kunnen geven
⏩ PVOutput☀️
zon geweldige ploeg is het niet, 50% 50%Quad schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:16:
Wel een heel mooi affiche voor PSV.
feyenoord en psv beide door met een beetje geluk, is er vanaf nu wel var?
Tenminste geen zuigploeg.milotic schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:18:
[...]
zon geweldige ploeg is het niet, 50% 50%
feyenoord en psv beide door met een beetje geluk, is er vanaf nu wel var?
⏩ PVOutput☀️
Dan krijgt PSV in elk geval geen Engelse scheidsrechter, dat scheelt ook enorm.ElPaco schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:15:
Feyenoord - Slavia Praag
Leicester - PSV
Zware dobber voor PSV.
alles kan off-topic
vind die over het algemeen nog wel normaal fluiten, feit blijft dat zowel vitesse als az genaaid zijn omdat er gewoon geen var aanwezig is!!! wat natuurlijk nergens maar dan ook nergens op slaat? je organiseert toch ook geen lan party zonder internetAnkona schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:25:
[...]
Dan krijgt PSV in elk geval geen Engelse scheidsrechter, dat scheelt ook enorm.

als ik kijk naar begroting en kwaliteit zou de finale rome - psv moeten zijn! gun feyenoord wel een finale die slot verricht toch verdomd goed werk dacht ik zo.Snowdog schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:22:
Van de ene kant denk je, doe maar zo'n Bodo/Slavia/PAOK, maar als je er dan uitvliegt is het allemaal nog 3x kutter. In principe is Leicester dit seizoen niet zo fantastisch (zoals @milotic ook al aangaf), dus wel prima loting imo.
Dat laatste was vroeger niet zo vreemd, de UEFA is gewoon ook nog een beetje ouderwetsmilotic schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:30:
[...]
vind die over het algemeen nog wel normaal fluiten, feit blijft dat zowel vitesse als az genaaid zijn omdat er gewoon geen var aanwezig is!!! wat natuurlijk nergens maar dan ook nergens op slaat? je organiseert toch ook geen lan party zonder internet
Dat kan niet, halve finale zou PSV - Roma worden, finale Fey of Marseille.milotic schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:31:
[...]
als ik kijk naar begroting en kwaliteit zou de finale rome - psv moeten zijn! gun feyenoord wel een finale die slot verricht toch verdomd goed werk dacht ik zo.
Hoop uiteraard dat de NL clubs winnen, maar zal moeilijk genoeg worden. Denk dat het allemaal gewoon 50/50 wedstrijden gaan worden.
Huidige nr 12 van de PL...verwacht van beide dat ze doorgaan.ElPaco schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:15:
Feyenoord - Slavia Praag
Leicester - PSV
Zware dobber voor PSV.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nouja, huidige nr 12 is een beetje misleidend wel, ze hebben 2-3 wedstrijden minder gespeeld dan de teams boven ze en volgens mij ook wat meer problemen gehad met corona e.d. Denk dat het absoluut geen makkelijke wedstrijd zal worden, maar denk dat ze wel gewoon een ok kans hebben.Hackus schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:46:
[...]
Huidige nr 12 van de PL...verwacht van beide dat ze doorgaan.
Ben benieuwd hoe PSV het gaat doen tegen een snelle ploeg als Leicester City! Worden 2 mooie wedstrijden denk ik.
Tomorrow is not today!
9 of 12 zegt niet veel natuurlijk. En hebben ook net verloren van st RennesSnowdog schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:51:
[...]
Nouja, huidige nr 12 is een beetje misleidend wel, ze hebben 2-3 wedstrijden minder gespeeld dan de teams boven ze en volgens mij ook wat meer problemen gehad met corona e.d. Denk dat het absoluut geen makkelijke wedstrijd zal worden, maar denk dat ze wel gewoon een ok kans hebben.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
was vitesse ook 2x beter tegen, naja vitesse was eingelijk tegen iedereen beter of dat nou de kwaliteit van vitesse isHackus schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:54:
[...]
9 of 12 zegt niet veel natuurlijk. En hebben ook net verloren van st Rennes
Nouja, in zon competitieve league toch wel wat imo, maar ze zijn idd wel te pakken denk ik. Zal echter echt geen makkie worden, ook omdat het nu voor hen toch ook wel belangrijk wordt om die hele competitie te winnen. Denk dat het vooral van de vorm van de dag van beide teams zal afhangen.Hackus schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:54:
[...]
9 of 12 zegt niet veel natuurlijk. En hebben ook net verloren van st Rennes
Snowdog schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:58:
[...]
Nouja, in zon competitieve league toch wel wat imo, maar ze zijn idd wel te pakken denk ik. Zal echter echt geen makkie worden, ook omdat het nu voor hen toch ook wel belangrijk wordt om die hele competitie te winnen. Denk dat het vooral van de vorm van de dag van beide teams zal afhangen.
Dat is meestal zo
edit @milotic Nope
vrijdag 20u
sc Heerenveen v Heracles
-
zaterdag
18:45u
Go Ahead Eagles v SC Cambuur
20u
FC Twente v PEC Zwolle
21u
N.E.C. v Sparta
-
zondag
12:15u
FC Utrecht v FC Groningen
14:30u
Ajax v Feyenoord
16:45u
PSV v Fortuna Sittard
Vitesse v RKC
20u
Willem II v AZ
Niet veel soeps dit weekend
Enjoy

Dit zijn wellicht wel de potentiele wedstrijden waarin de kleinere club een kans maakt om punten te behalen.Hackus schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:41:
Eredivisie speelronde 27
Vitesse v RKC
20u
Willem II v AZ
Niet veel soeps dit weekend
Zowel Vitesse als AZ hebben een tik gehad in Europa door de uitschakeling alsmede een wedstrijd + verlenging in de benen.
Hebben een zeer goed team. Gelukkig hebben ze 2 rode kaarten gepakt, scheelt toch weer iets.
Hup S.P.A.R.T.A.!!!!!Hackus schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:41:
Eredivisie speelronde 27
vrijdag 20u
sc Heerenveen v Heracles
-
zaterdag
18:45u
Go Ahead Eagles v SC Cambuur
20u
FC Twente v PEC Zwolle
21u
N.E.C. v Sparta
-
zondag
12:15u
FC Utrecht v FC Groningen
14:30u
Ajax v Feyenoord
16:45u
PSV v Fortuna Sittard
Vitesse v RKC
20u
Willem II v AZ
Niet veel soeps dit weekend![]()
Enjoy![]()
![]()

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit zijn nou van die momenten dat ik echt hoop dat Ten Hag deze zomer ergens anders wil gaan werken....“Naci is op de goede weg, maar hij is nog niet op de weg om voor ons het verschil te maken”, reageert Ten Hag, die aangeeft op dit moment meer toegevoegde waarde van Labyad verwacht. “'Hij heeft het in het verleden al bewezen. Je moet eens naar zijn statistieken kijken. Als je niet speelt, kun je natuurlijk niet werken aan je statistieken. Maar wanneer Labyad speelde voor Ajax, leverde hij altijd.”
Totaal niet denken aan de toekomst, alleen maar aan nu nu nu.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[ Voor 14% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-03-2022 19:23 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
nee dat hebben ze nietAgent47 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:10:
Mensen die denken dat Praag makkelijk is….
Hebben een zeer goed team. Gelukkig hebben ze 2 rode kaarten gepakt, scheelt toch weer iets.
Zo bij EasyToys de ballenbak inchim0 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:41:
Emmen binnen een minuut penalty, schiet ie hem het stadion uit.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022