Fc de zaag
Man man man. En dan nog een kaart voor psv ook.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat is gewoon rood. Die man kan gewoon niet fluiten
En nu dan? Hoe rood moet de overtreding zijn? En dan Guti geel geven. Man man manSnowdog schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Dat heeft elke scheids wel, ik vind het echt wel meevallen. Paar dingetjes gemist, shit happens. Nee, niet best, maar heb vele malen slechter gezien. Zou het sowieso zeker geen thuisfluiter noemen iig, hoewel het PSV tot nu toe net wat meer tegenzit dat Kopenhagen, maar dat heb je waarschijnlijk al snel als je meer aanvalt dan de tegenpartij.
Wat een belachelijke beslissing van de scheids zeg die kerel had er met rood afgemoeten.
Wat een scheidsrechterlijke dwaling dit, ongelofelijk. Dat was donkerrood
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Rood had voor de wedstrijd niet uitgemaakt. Ik maak me vooral zorgen om Gakpo, die hebben we nog hard nodig.
Tja, dan moet hij zich maar gedragen, play stupid games, win stupid prizes.carpebios schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:52:
Man man man. En dan nog een kaart voor psv ook.
Overigens was dat gewoon rood inderdaad.
Zou wel eens een nare blessure kunnen zijn. Echt WTFElPaco schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:54:
Rood had voor de wedstrijd niet uitgemaakt. Ik maak me vooral zorgen om Gakpo, die hebben we nog hard nodig.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wel mooi voorgenomen bij de kans daarna.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Heeft PSV een speler op de bank die ze kunnen missen? Dan even in de laatste minuut maar even inbrengen.
Dat is hier wat overtrokken vind je zelf niet?dr.lowtune schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:55:
[...]
Tja, dan moet hij zich maar gedragen, play stupid games, win stupid prizes.
Overigens was dat gewoon rood inderdaad.
Bakayoko maar weer in minuut 92 inbrengenD-e-n schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:55:
Heeft PSV een speler op de bank die ze kunnen missen? Dan even in de laatste minuut maar even inbrengen.
Exact, dit is gewoon een dome kaart die je pakt. Accepteren en doorgaan, het is toch niet alsof de scheidsrechter na commentaar van een speler denkt dat hij de kleur moet aanpassen.dr.lowtune schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:55:
[...]
Tja, dan moet hij zich maar gedragen, play stupid games, win stupid prizes.
Nee vind ik niet. Dat opgefokte gedrag levert je gewoon een domme kaart op. Staat los van het feit dat die Deen er gewoon af hoort te gaan.carpebios schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:56:
[...]
Dat is hier wat overtrokken vind je zelf niet?
Echt belachelijk dat er geen var is in de Conference League.
Met zo'n scheidsrechter heb je gewoon kans op een onterechte penalty tegen
Met zo'n scheidsrechter heb je gewoon kans op een onterechte penalty tegen
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 20:05 ]
Dat is toch een overtreding!
Wat zou het schuiven om zo'n wedstrijd te fluiten? Ik doe niet onder voor wie er nu op het veld staat.
Krijg je het tripje naar waar je dan ook moet fluiten vergoed?
Lijkt haast wel alsof die scheids het fysiek en mentaal niet helemaal bij kan houden.
Voor de spanning zou een Deens goaltje leuk zijn, maar als PSV het hoofd koel houdt komt dit goed.
Voor de spanning zou een Deens goaltje leuk zijn, maar als PSV het hoofd koel houdt komt dit goed.
vlucht, hotel en een premie.ElPaco schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:09:
Wat zou het schuiven om zo'n wedstrijd te fluiten? Ik doe niet onder voor wie er nu op het veld staat.
Maar de scheidsrechters baas van je land moet je nomineren.
Dacht tenminste dat het zo zat
Hoppa, laatste 8
Steam ID = Ackerfiets
BAM schoppers!
PSV doet wat het moet doen. Echt super wedstrijd van PSV. Zelfs met de frustratie van die slechte scheids zo netjes blijven spelen is knap!
Vooral Gotze erg goed imo. Zahavi eigenlijk vrij slecht imo, maar hij scoort 2x, dus ja, wat kan je daar van zeggen. Was toch nog even spannend zo'n 10 minuutjes, want je voelt als zo'n bal voor Kopenhagen ff goed valt, dat het toch nog lastig kan worden, maar PSV speelt verder wel degelijk.
Hoeveel is het bij az?
Ik had wel wat sneller gewisseld. Nu pas. Als het 1-2 was geworden, waren we daar nu op aan het zeuren.
Vooral Madueke verwacht je toch wat eerder.
Vooral Madueke verwacht je toch wat eerder.
2-1, 84e minuut.carpebios schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:25:
Hoeveel is het bij az?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ook Guti en Sangaré zijn heel goed vandaag. Het team oogt erg fit.Snowdog schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:23:
Vooral Gotze erg goed imo. Zahavi eigenlijk vrij slecht imo, maar hij scoort 2x, dus ja, wat kan je daar van zeggen. Was toch nog even spannend zo'n 10 minuutjes, want je voelt als zo'n bal voor Kopenhagen ff goed valt, dat het toch nog lastig kan worden, maar PSV speelt verder wel degelijk.
Yea, best goed inderdaad. Ik weet echter niet, heb toch het idee dat Sangare voor de Africa Cup beter was dan nu. Hij doet het zeker niet slecht ofzo, maar toen vond ik hem de absolute uitblinker, nu net wat minder (niet alleen om z'n goals, maar heb het idee dat hij net wat meer balverlies lijdt, kan uiteraard ook aan mij liggen).Fleximex schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:27:
[...]
Ook Guti en Sangaré zijn er goed vandaag. Het team oogt ook erg fit.
@Snowdog Dat klopt wel. Misschien valt hij me wel zo op omdat hij foutloos was vandaag. En dat was de afgelopen wedstrijden niet zo.
Ze kunnen best lekker wisselen bij PSV. Madueke, Bruma en Vertessen. Niet slecht hoor.
BAM
Bruma als een niet slechte optie benoemen, hoe kan het verkerenEmgeebee schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:32:
Ze kunnen best lekker wisselen bij PSV. Madueke, Bruma en Vertessen. Niet slecht hoor.
FCK-PSV, iemand mag PSV niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Yea, moet zeggen in de 2e helft en "laterna" heb ik ook het idee dat ik weinig kritiek kan hebben, had in het begin een paar keer het idee dat hij toch niet helemaal stabiel oogde. Maar goed, enorm goede speler. En mooi dat Madueke nog even een doelpuntje meepakt!Fleximex schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:31:
@Snowdog Dat klopt wel. Misschien valt hij me wel zo op omdat hij foutloos was vandaag. En dat was de afgelopen wedstrijden niet zo.
Mauro was ook echt goed vandaag. Bleef gewoon weer gaan. Lekker om eens een goede pot van PSV te zien!
Verlengen bij AZ.
Kunnen jullie ook nog een stukje van een wedstrijd zien die wél spannend is
Kunnen jullie ook nog een stukje van een wedstrijd zien die wél spannend is
Moet dochter lief op bed leggen. Hup AZ!
Ja, PSV speelde goed. Liet de tegenstander niet in zijn spel komen en liet ze tevens veel meters maken. Netjes uitgespeeld en gedomineerd vanavond!
Tomorrow is not today!
Het is wel de week van de uitspelende ploegen... Vrees het ergste voor AZ, maar hoop dat ze gewoon ff winnen.
Dammit

Maar AZ krijgt wel uitgespeelde kansenHarribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:54:
Ik krijg een Benfica déjà vu..
XXXVI
Treurig, maar met abouklal voorin ga je eerlijk is eerlijk nooit winnen.
Wijndal had ook geen zin om de voorzet eruit te halen, dekken op 10 meter.
Wijndal had ook geen zin om de voorzet eruit te halen, dekken op 10 meter.
Kom op zeg, Az speelt gewoon goed. De kansen moeten er alleen in
Ik snapte alleen wel weinig van de wissel van Pavlidis
Ik snapte alleen wel weinig van de wissel van Pavlidis
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 20:57 ]
In het stadion van Bodo/Glimt passen ongeveer net zoveel mensen als dat AZ kansen heeft gehadHarribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 20:55:
Kom op zeg, Az speelt gewoon goed. De kansen moeten er alleen in
Kom op Feyenoord!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Az krijgt gewoon weer een bal cadeau in het strafschopgebied... En weer doen ze er niks mee...
Tja... Dan houdt het wel op
Yep, tis wederom een typisch hollands avondje bij AZ net zoals bij Ajax.Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:00:
Az krijgt gewoon weer een bal cadeau in het strafschopgebied... En weer doen ze er niks mee...
Nieuwe regel, elk tegenstander die gaat liggen - > +4 minuten
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 21:07 ]
Nah gewoon werkelijke speeltijd hanteren.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan kom je op 30 tot 60 minuten, best grote variatie...Quad schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:07:
Nah gewoon werkelijke speeltijd hanteren.
Oh Martins Indi

Beschamend om zoveel kansen te missen als Az deed.
Je kunt Bmi wel afkraken maar er waren er een paar voorin die gewoon hadden moeten scoren, was er niets aan het handje.
Dat Bodo gaf gewoon in hun eigen strafschopgebied kansen cadeau.
Ok... Ff kijken welke pot nou... Wel leuk zo..
Je kunt Bmi wel afkraken maar er waren er een paar voorin die gewoon hadden moeten scoren, was er niets aan het handje.
Dat Bodo gaf gewoon in hun eigen strafschopgebied kansen cadeau.
Ok... Ff kijken welke pot nou... Wel leuk zo..
[ Voor 74% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 21:17 ]
Jammer dat AZ er met de pet naar gooit... /s
Dat is wel heel spijtig... Maar klein stukje gezien, maar als je dan in dat deel 1-0 verliest met zo'n overwicht.... Dat is toch een Nederlandse specialiteit.
Dat is wel heel spijtig... Maar klein stukje gezien, maar als je dan in dat deel 1-0 verliest met zo'n overwicht.... Dat is toch een Nederlandse specialiteit.
Pfoh die van AS Roma mag ook wel rood krijgen hoor jezus wat een lompe actie
Wat een vieze overtreding van Roma. Verschrikkelijk, word gewoon een van Vitesse getorpedeerd
Nogmaals, ronduit belachelijk dat er geen var is
[ Voor 25% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 21:20 ]
Hoezo kunnen jullie al Vitesse kijken? Espn1 staat nog altijd te keuvelen over AZ..
⏩ PVOutput☀️
Espn 4Quad schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:20:
Hoezo kunnen jullie al Vitesse kijken? Espn1 staat nog altijd te keuvelen over AZ..
Ongelofelijk dat niemand in het team van de scheidsrechter vind dat dit rood is. Bij PSV ook zo, beide mogen van mij geschorst worden voor 5 wedstrijden ofzo.Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:19:
Wat een vieze overtreding van Roma
Pfft, ik heb alleen maar tot espn 3, en op 3 staat Lyon op.

⏩ PVOutput☀️
Op 1 zijn ze nu ook over gelukkig, zat ook te wachten.
Gaat lekker met de arbitrage vanavond.
Buitenspel terwijl het 100% geen buitenspel was en dus onterecht afgekeurd
Buitenspel terwijl het 100% geen buitenspel was en dus onterecht afgekeurd
[ Voor 50% gewijzigd door dr.lowtune op 17-03-2022 21:34 ]
Wat een f****** smerige overtreding van die Kopenhagenspeler, je kunt hier gewoon je onderbeen mee breken, of je kruisbanden afscheuren.
Diep, dieprood.
En dan ‘geel’ geven
en geel voor protest.
Afgetekend 0-4. Netjes verder.
Diep, dieprood.
En dan ‘geel’ geven

Afgetekend 0-4. Netjes verder.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Die overtreding van Roma was ook zo'n fijne, ook rood waardigRamzzz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:35:
Wat een f****** smerige overtreding van die Kopenhagenspeler, je kunt hier gewoon je onderbeen mee breken, of je kruisbanden afscheuren.
Roma speelt irritant. En de scheidsrechter gaat leuk mee met het theater en deelt een gele kaart uit voor niets.
Hoppa lekker doelpunt Toornstra
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik ook niet. Misschien moet hij wat vlieguren maken. Tis allemaal wat wild en ongecontroleerd.Grudgie schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:46:
Ik vind die Nelson echt helemaal niks he. Ik zie het talent niet.
Paar truukjes van het pleintje maken je inderdaad nog niet een onmisbare basisspeler…Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:48:
[...]
Ik ook niet. Misschien moet hij wat vlieguren maken. Tis allemaal wat wild en ongecontroleerd.
Die Sinisterra is echt goed he. Komt veel dreiging vanaf.
Ik vind dat ze Walemark wel heel voorzichtig brengen, daar straalt klasse vanaf.dr.lowtune schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:48:
[...]
Paar truukjes van het pleintje maken je inderdaad nog niet een onmisbare basisspeler…
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Klasbak

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zie bij Vitesse al aankomen dat ze uiteindelijk niet doorgaan door beslissingen van de scheidsrechter.
Rasmussen neemt namens Vitesse even wraak hoor.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022