[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 311 Laatste
Acties:
  • 482.075 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:29

TTLCrazy

Listen to Frankie

Napo schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:52:
[...]

Dit is niet een uniek iets van Benfica, ook Ajax gaat daar deels in mee. Voor deze specifieke overtreding is er contact tussen Alvarez en Benfica. Als je stelt dat het geen overtreding is dan veranderd natuurlijk wel de definitie van een overtreding.
Er is in de praktijk ook weinig aan te doen. het zit er helemaal in gesleten. Als scheidsrechter kan je nooit alles zien. En zeker dit soort net niet overtredingkjes haal je er denk ik nooit uit. Het is niet mijn spelletje echter en het siert een club als Ajax dat ze altijd voetballend eruit willen komen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

TTLCrazy schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:23:
Mensen zijn zo negatief over Ajax, ik had tegen een Portugese ploeg niet zo veel meer verwacht. Tenzij je een scheidsrechter hebt die wat toelaat, gaan die alles eruit halen wat ze kunnen. Vanaf het begin zag je al dat deze scheids in het voordeel van de verdedigende ploeg was. De vrije trap waaruit de goal ontstaat was ook niet terecht. Ajax speelt na de winterstop lang niet op hetzelfde niveau. Onana haalt zijn niveau ook niet meer (logisch na zo'n lange tijd eruit). De enige die mij positief opviel was Gravenberch. Speelde een stuk beter dan in de competitie, jammer dat hij het niet kon verzilveren. Maar zelfs in deze vorm kon Benfica alleen maar Ajax tegenhouden. Elke ploeg krijgt wel wat kansen in een wedstrijd, jammer dat deze door een fout ook erin ging.
Vrije trap was gewoon terecht. Scheidsrechter floot een prima wedstrijd tot minuut 80. Daarna had hij vaker geel mogen geven aan die Portugezen. Ajax heeft het daar gewoon zelf verkloot in de 2e helft.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tfgk1
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:24
Ankona schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:55:
[...]

Ik hoop dat Slot gisteren een beetje opgelet heeft.
Ongetwijfeld, maar of Feyenoord het zo enorm compact kan houden? Wat Otamendi gisteren heeft gedaan is wel een klasse apart. Aan de andere kant: Ajax had het in Eindhoven ook heel lastig om kansen te krijgen, en dat leverde ook maar 3 schoten op goal op (waarvan 2 erin vlogen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 08:04
Ik heb alleen de 2e helft gezien en vond Ajax slecht en naief. Misschien waren ze de eerste helft wel goed maar dat hebben ze dan niet omgezet in doelpunten.

Eigenlijk verliest Ajax zoals ze elke keer er Europees uitvliegen, tegenstander laat ze het spel bepalen. Zodra de stand in het voordeel van de tegenstander is gaan ze tijdrekken en dan zie je eigenlijk al dat Ajax er niet meer mee om kan gaan. Tadic en Blind laten zich dan toch opnaaien. En dan mis ik toch wel de tactiek van Ten Hag hoe hier mee om te gaan.

Vraag me wel echt af waarom ze die Brobbey gehaald hebben ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
tfgk1 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:41:
[...]

Ongetwijfeld, maar of Feyenoord het zo enorm compact kan houden? Wat Otamendi gisteren heeft gedaan is wel een klasse apart. Aan de andere kant: Ajax had het in Eindhoven ook heel lastig om kansen te krijgen, en dat leverde ook maar 3 schoten op goal op (waarvan 2 erin vlogen).
Dat kunnen ze wel, alleen is het in NL not done om zo te voetballen. Van een degradatie kandidaat wordt het nog min of meer gedoogd, andere teams worden geacht als een kip zonder kop opbouwend te voetballen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tfgk1
Ankona schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:43:
[...]

Dat kunnen ze wel, alleen is het in NL not done om zo te voetballen. Van een degradatie kandidaat wordt het nog min of meer gedoogd, andere teams worden geacht als een kip zonder kop opbouwend te voetballen.
Ik denk dat niemand het Feyenoord kwalijk neemt als ze de boel dichtgooien. Zeker als je al zo lang op een resultaat wacht in de Arena. Ik betwijfel alleen of Feyenoord er voldoende aanvallend tegenover kan zetten. Gaandeweg de 2e helft lukte het Benfica om de bal er voorin wat vaker en langer vast te houden. Dan lijkt Dessers mij niet de ideale spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
tfgk1 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:46:
[...]

Ik denk dat niemand het Feyenoord kwalijk neemt als ze de boel dichtgooien. Zeker als je al zo lang op een resultaat wacht in de Arena. Ik betwijfel alleen of Feyenoord er voldoende aanvallend tegenover kan zetten. Gaandeweg de 2e helft lukte het Benfica om de bal er voorin wat vaker en langer vast te houden. Dan lijkt Dessers mij niet de ideale spits.
Met Jahanbakhsh, Sinisterra en Walemark prima diepgaande vleugelspitsen. Met Malacia en Pedersen snelle opkomende backs. Met Senesi, Geertruida en sloopkogel Trauner een betonnen centrum. We moeten alleen geen 4-3-3 spelen, achterhaald en totaal niet passend bij de spelers.
Zet Hendrix, Aursnes en Toorsnsta ertussen en je bent klaar.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfgk1
Ankona schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:51:
[...]

Met Jahanbakshs, Sinisterra en Walemark prima diepgaande vleugelspitsen. Met Malacia en Pedersen snelle opkomende backs. Met Senesi, Geertruida en sloopkogel Trauner een betonnen centrum. We moeten alleen geen 4-3-3 spelen, achterhaald en totaal niet passend bij de spelers.
Zet Hendrix, Aursnes en Toorsnsta ertussen en je bent klaar.
Verdedigend zal het best goed zitten, maar je wil in de aanval iemand hebben die diepte heeft, maar ook iemand de bal even voorin kan vasthouden. Dat gebeurt dan gewoon halverwege je eigen helft. Misschien dat Toornstra als spits of Linssen dat kan invullen, maar ik vond Ajax de eerste helft zeer goed verdedigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 20:28

Vos

AFCA

GrooV schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:42:
Ik heb alleen de 2e helft gezien en vond Ajax slecht en naief. Misschien waren ze de eerste helft wel goed maar dat hebben ze dan niet omgezet in doelpunten.

Eigenlijk verliest Ajax zoals ze elke keer er Europees uitvliegen, tegenstander laat ze het spel bepalen. Zodra de stand in het voordeel van de tegenstander is gaan ze tijdrekken en dan zie je eigenlijk al dat Ajax er niet meer mee om kan gaan. Tadic en Blind laten zich dan toch opnaaien. En dan mis ik toch wel de tactiek van Ten Hag hoe hier mee om te gaan.

Vraag me wel echt af waarom ze die Brobbey gehaald hebben ...
Zijn vorige goals gemist? ;) Jij vind de backup na Haller prima? Ik snap dat er een backup gehaald is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 20:28

Vos

AFCA

Ankona schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:55:
[...]

Ik hoop dat Slot gisteren een beetje opgelet heeft.
Om zodoende Feyenoord zich ook in te laten graven? Ben benieuwd naar de spelopvatting zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Vos schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:00:
[...]

Om zodoende Feyenoord zich ook in te laten graven? Ben benieuwd naar de spelopvatting zondag :)
Feyenoord gaat zich niet ingraven. Ajax wint die wedstrijd denk ik . Zijn op het bot gemotiveerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 22:27

snmght

imho dan he

Agent47 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:01:
[...]

Feyenoord gaat zich niet ingraven. Ajax wint die wedstrijd denk ik . Zijn op het bot gemotiveerd.
Eredivisie-Ajax en gemotiveerd in één adem noemen. Je moet het maar durven.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 08:04
Vos schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:56:
[...]

Zijn vorige goals gemist? ;) Jij vind de backup na Haller prima? Ik snap dat er een backup gehaald is.
Ik keek naar de wedstrijd van gisteren, zeg ook niet dat hij niks kan maar gisteren heeft ie alleen maar buitenspel gestaan. Dat is dan wel de finesse die je mist als je niet in vorm bent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:40
tfgk1 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:41:
[...]

Feyenoord moet het zonder Bijlow doen, dus dat die wedstrijd kan zomaar op dezelfde manier verlopen.
Aan de andere kant net zo, Onana lijkt nu ook wel klaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Enniehoe, zeg het maar, ik zeg dat er het volgende bij moet. Mag vanuit de jeugd zijn als de kwaliteit daar voldoende is. Rensch heb ik bijvoorbeeld nog twijfels over;

- Technisch directeur
- Hoofdtrainer
- Keeper
- Linksback (backup (als de nieuwe hoofdtrainer ook meent dat Blind alles moet spelen, daarna > opvolger Blind)
- Rechtsback (vervanger Mazraoui)
- CV (backup)
- Linksbuiten (degelijke backup in eerste instantie en potentieel opvolger Tadic)
- Spits (backup Haller, mag Brobbey zijn)

Een goede backup rechtsbuiten is ook welkom, even fingers crossed dat Antony blijft. Middenveld lijkt me voldoende bezet. Gravenberch zal wel gaan maar in Taylor zie ik ook potentie en van de rest verwacht ik dat ze blijven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:04

Typhone

Who Dares Wins

snmght schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:13:
Enniehoe, zeg het maar, ik zeg dat er het volgende bij moet. Mag vanuit de jeugd zijn als de kwaliteit daar voldoende is. Rensch heb ik bijvoorbeeld nog twijfels over;

- Technisch directeur
- Hoofdtrainer
- Linksback (backup (als de nieuwe hoofdtrainer ook meent dat Blind alles moet spelen, daarna > opvolger Blind)
- Rechtsback (vervanger Mazraoui)
- CV (backup)
- Linksbuiten (degelijke backup in eerste instantie en potentieel opvolger Tadic)
- Spits (backup Haller, mag Brobbey zijn)

Een goede backup rechtsbuiten is ook welkom, even fingers crossed dat Antony blijft. Middenveld lijkt me voldoende bezet. Gravenberch zal wel gaan maar in Taylor zie ik ook potentie en van de rest verwacht ik dat ze blijven.
Ik mis.. de keeper.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:13:
- Hoofdtrainer
Laat de hoofdtrainer die zo denkt maar lekker zitten en haal een andere. 12m voor Wijndal bieden met wat addons, dan gaat AZ geen nee zeggen. En dan mag Rensch de backup achter hem zijn ofzo.
Voor de keepers, Stekelenburg met pensioen "sturen", dat wordt em niet meer. Vandevoordt halen van RC Genk, heeft nog een contract voor een jaar dus moet prima te betalen zijn. (edit: of Gorter een kans geven natuurlijk)
Qua CV nog eens een keer een belletje wagen naar Davinson Sanchez? Iig zo'n type kan geen kwaad.
Kudus met Taylor laten vechten om de vrijkomende plek op het middenveld, en gooi eens een lijntje uit naar Xavi Simons. Gezeik bij PSG, lekker bij Ajax speeltijd maken, wie weet heeft ie er oren naar. Einde contract dus moet mogelijk zijn
Unuvar naar het 1e halen en ook daadwerkelijk speeltijd gaan geven, dan hoef je ook geen backup te halen voor die positie (tenzij hij dan enorm tegen zou vallen, maar geef hem eerst maar eens de kans).
Brobbey zien te kopen van Leipzig, en als de mogelijkheid er is gebruik maken van de 'hype' om Haller dit seizoen en hem verkopen voor 40 ofzo. Teams als Newcastle zie ik dat echt wel neerleggen.
Als er een enorm bod komt op Anthony, ook gewoon overwegen om te accepteren. Je hebt Berghuis die 'gewoon' terug naar rechtsbuiten kan.
Al met al tijd om flink te verbouwen (en te verjongen) wat mij betreft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

En Nunez halen van Benfica. Moet te doen zijn. Wat een beest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:49:
En Nunez halen van Benfica. Moet te doen zijn. Wat een beest.
Daar willen ze maar 100m+ voor hebben dus inderdaad, makkie om die te halen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:08
Götze schijnt te willen vertrekken eind van het seizoen, misschien iets voor Ajax, hebben ze ook een wereldkampioen in de selectie ;)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ElPaco schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:56:
Götze schijnt te willen vertrekken eind van het seizoen, misschien iets voor Ajax, hebben ze ook een wereldkampioen in de selectie ;)
Tsja dan zou ik eerder inzetten op Eriksen, vergelijkbaar type maar een ajacied en volgens mij nog wel ietsje beter.

Echter is het middenveld redelijk op orde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:40
Overmars al weg.
Als Tadic en Ten Hag ook weg gaan, ben ik benieuwd of Ajax hetzelfde niveau kan handhaven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:27
toolkist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:41:
[...]

Laat de hoofdtrainer die zo denkt maar lekker zitten en haal een andere. 12m voor Wijndal bieden met wat addons, dan gaat AZ geen nee zeggen. En dan mag Rensch de backup achter hem zijn ofzo.
Voor de keepers, Stekelenburg met pensioen "sturen", dat wordt em niet meer. Vandevoordt halen van RC Genk, heeft nog een contract voor een jaar dus moet prima te betalen zijn. (edit: of Gorter een kans geven natuurlijk)
Qua CV nog eens een keer een belletje wagen naar Davinson Sanchez? Iig zo'n type kan geen kwaad.
Kudus met Taylor laten vechten om de vrijkomende plek op het middenveld, en gooi eens een lijntje uit naar Xavi Simons. Gezeik bij PSG, lekker bij Ajax speeltijd maken, wie weet heeft ie er oren naar. Einde contract dus moet mogelijk zijn
Unuvar naar het 1e halen en ook daadwerkelijk speeltijd gaan geven, dan hoef je ook geen backup te halen voor die positie (tenzij hij dan enorm tegen zou vallen, maar geef hem eerst maar eens de kans).
Brobbey zien te kopen van Leipzig, en als de mogelijkheid er is gebruik maken van de 'hype' om Haller dit seizoen en hem verkopen voor 40 ofzo. Teams als Newcastle zie ik dat echt wel neerleggen.
Als er een enorm bod komt op Anthony, ook gewoon overwegen om te accepteren. Je hebt Berghuis die 'gewoon' terug naar rechtsbuiten kan.
Over het algemeen wel eens met dit alles, behalve het aankopen van Brobbey. Veel te vaak geblesseerd, en verder m.i. niet goed genoeg.

We moeten vooral een creatieve middenvelder hebben. Alvarez is het niet (hoeft ook niet), Gravenberch gaat weg, en Berghuis staat te ver naar voren voor die rol (en dat is ook de bedoeling).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

autje schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Over het algemeen wel eens met dit alles, behalve het aankopen van Brobbey. Veel te vaak geblesseerd, en verder m.i. niet goed genoeg.

We moeten vooral een creatieve middenvelder hebben. Alvarez is het niet (hoeft ook niet), Gravenberch gaat weg, en Berghuis staat te ver naar voren voor die rol (en dat is ook de bedoeling).
Berghuis staat te ver naar voren en dat is ook de bedoeling. Que?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:21:
[...]

Kudus de kans geven wat mij betreft. Die heeft de fysiek (ondanks dat ie niet super groot is) om duels aan te gaan, is niet langzaam en heeft voor z'n blessures laten zien dat ie ook fatsoenlijk kan passen/opbouwen.
Vervelende alleen is dat Ten Hag (als ie echt zou willen vertrekken na dit seizoen) geen noodzaak heeft om dat soort spelers nu meer speeltijd te gaan geven om deels vast voor te bereiden voor volgend seizoen.
Dan moet je dus op basis van de voorbereiding gaan bepalen of iemand waarschijnlijk gaat voldoen of toch niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:55
snmght schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:13:
[...]

Echter is het middenveld redelijk op orde.
Het middenveld vind ik maar niets. Met Alvarez en Gravenberch mis je daar echt dynamiek. Dat is
mijn inziens de grote oorzaak dat Ajax het zo lastig heeft met verdedigende tegenstanders. Voor de volgende trainer is de eerste taak om dat te herstellen.

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 16-03-2022 11:25 ]

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

ephymerous schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:24:
[...]

Het middenveld vind ik maar niets. Met Alvarez en Gravenberch mis je daar echt dynamiek. Dat is
mijn inziens de grote oorzaak dat Ajax het zo lastig heeft met verdedigende tegenstanders. Voor de volgende trainer is de eerste taak om dat te herstellen.
Waar zou je zelf aan denken? Kudus zie ik inderdaad ook nog wel potentie in. Eriksen dan maar eens polsen? Taylor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:34
toolkist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:41:
[...]

Xavi Simons zou zijn contract willen/gaan verlengen aldus fabrizo. Speelt tegenwoordig ook wel regelmatig volgens mij
Sanchez: Succes met onderhandelen met Levi.
Brobbey kost ook wel 10 mln+ wat teveel is voor hem. Plus zijn leipzig salaris.
Wijndal zijn marktwaarde zo 12 mln.. Die nemen echt niet genoegen met 12 mln. Helemaal niet omdat de top 3 als een rode lap werkt op Huiberts.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
Harribo schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:16:
Overmars al weg.
Als Tadic en Ten Hag ook weg gaan, ben ik benieuwd of Ajax hetzelfde niveau kan handhaven
Tadic gaat niet weg lijkt me, die heeft bijgetekend om na zijn spelerscarrière trainer te worden bij Ajax.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47

Superkiwi

Hoi doei

Laat die man tot zijn 50e gewoon onze Luca Vialli worden :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rickskeg99 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:39:
[...]

Xavi Simons zou zijn contract willen/gaan verlengen aldus fabrizo. Speelt tegenwoordig ook wel regelmatig volgens mij
Sanchez: Succes met onderhandelen met Levi.
Brobbey kost ook wel 10 mln+ wat teveel is voor hem. Plus zijn leipzig salaris.
Wijndal zijn marktwaarde zo 12 mln.. Die nemen echt niet genoegen met 12 mln. Helemaal niet omdat de top 3 als een rode lap werkt op Huiberts.
Voor Koopmeiners vingen ze uiteindelijk ook maar 13 ofzo.
Simons zou wellicht gaan bijtekenen ja omdat ie van Pochettino speeltijd kreeg, maar dat was voor de exit CL en dus bijna gegarandeerde exit Pochettino. Dus een hoop onzekerheid over een opvolger en hoe die naar jeugdspelers kijkt. PSG kennende wordt het weer een trainer die daar niet naar omkijkt (Zidane en Ancelotti worden genoemd?). Als ie zelf ff nadenkt is PSG dus niet de juiste plek voor hem komend seizoen en kan ie beter net ff een niveautje lager veel gaan spelen om daarna de stap omhoog te maken.
Wat betreft Brobbey, kan me niet voorstellen dat ie 10m+ zou moeten kosten, zeker als hij zelf aangeeft weg te willen, of hij zou een mega tekenbonus gehad moeten hebben die ze graag terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:34
toolkist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:51:
[...]

Voor Koopmeiners vingen ze uiteindelijk ook maar 13 ofzo.
Simons zou wellicht gaan bijtekenen ja omdat ie van Pochettino speeltijd kreeg, maar dat was voor de exit CL en dus bijna gegarandeerde exit Pochettino. Dus een hoop onzekerheid over een opvolger en hoe die naar jeugdspelers kijkt. PSG kennende wordt het weer een trainer die daar niet naar omkijkt (Zidane en Ancelotti worden genoemd?). Als ie zelf ff nadenkt is PSG dus niet de juiste plek voor hem komend seizoen en kan ie beter net ff een niveautje lager veel gaan spelen om daarna de stap omhoog te maken.
Wat betreft Brobbey, kan me niet voorstellen dat ie 10m+ zou moeten kosten, zeker als hij zelf aangeeft weg te willen, of hij zou een mega tekenbonus gehad moeten hebben die ze graag terug willen.
Als de trainer van belang waarom zou die dan bij Ajax tekenen. Waar EtH misschien ook weg gaat?
Ik denk dat Leipzig wel hun kosten er uit willen hebben. Met Mino zou het mij niet verbazen als dat inderdaad richting de 10 gaat ex salaris en mino kosten.

Koopmeiners ging naar het buitenland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
snmght schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:26:
[...]

Waar zou je zelf aan denken? Kudus zie ik inderdaad ook nog wel potentie in. Eriksen dan maar eens polsen? Taylor?
Ik vind het nog steeds jammer dat die andere Timber is verkocht. Die is echt niets minder dan Gravenberch dit jaar laat zien. En Eriksen was een mooie kans, jammer dat Ajax dat heeft laten lopen.

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
rickskeg99 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:55:
[...]

Als de trainer van belang waarom zou die dan bij Ajax tekenen. Waar EtH misschien ook weg gaat?
Ik denk dat Leipzig wel hun kosten er uit willen hebben. Met Mino zou het mij niet verbazen als dat inderdaad richting de 10 gaat ex salaris en mino kosten.

Koopmeiners ging naar het buitenland.
Omdat je bij Ajax weet dat ze geen trainer halen die alleen maar gearriveerde spelers opstelt.
En vergeet niet dat Wijndal nog een contract tot 2023 heeft, dus zo heel veel heeft AZ ook weer niet te willen als Wijndal aangeeft naar Ajax te willen gaan. Sure hij zal dan vast wel iets duurder zijn dan als ie naar Atalanta ofzo zou gaan, maar dat gaat geen 5m schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:12:
[...]

Ik vind het nog steeds jammer dat die andere Timber is verkocht. Die is echt niets minder dan Gravenberch dit jaar laat zien. En Eriksen was een mooie kans, jammer dat Ajax dat heeft laten lopen.
Zo bijzonder was Timber afgelopen weekend niet en Eriksen hebben ze niet laten lopen die wilde per se naar de Premier League.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:17:
[...]

Zo bijzonder was Timber afgelopen weekend niet en Eriksen hebben ze niet laten lopen die wilde per se naar de Premier League.
Dus nooit meer naar Ajax halen. Graag of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:22:
[...]

Dus nooit meer naar Ajax halen. Graag of niet.
Als (jeugd)trainer later is ie van harte welkom. Als veldspeler zie ik liever nieuwe talenten doorbreken dan weer een gearriveerde speler zonder restwaarde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Nou Bijlow komt niet meer in actie. Daar gaat de conference League en de competitie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
Agent47 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:00:
Nou Bijlow komt niet meer in actie. Daar gaat de conference League en de competitie.
En dag transferwaarde. Goede keeper maar helaas keer op keer lang uit de roulatie, daar gaat niemand veel voor betalen.

En voor Feyenoord is het ook tijd om te zoeken naar een andere eerste keeper, een die niet alleen goed is maar ook heel blijft.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
snmght schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:35:
[...]

Berghuis staat te ver naar voren en dat is ook de bedoeling. Que?
In de speelstijl van Ten Hag, bedoel ik. Die laat hem op een positie spelen waarbij hij niet vanuit het middenveld het spel kan verdelen. Zo'n speler heeft Ajax nu helemaal niet op het middenveld, sinds Frenkie de Jong weg is en Ten Hag is overgestapt op een punt naar achteren (Alvarez). Gravenberch kan die rol niet invullen, daar is zijn passing niet goed genoeg voor. Overigens denk ik dat Berghuis ook die speler niet is.

Kortom, we kopen Frenkie de Jong terug :P. Barca heeft geld nodig, dus een zacht prijsje moet mogelijk zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
toolkist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:00:
[...]

Kudus de kans geven wat mij betreft. Die heeft de fysiek (ondanks dat ie niet super groot is) om duels aan te gaan, is niet langzaam en heeft voor z'n blessures laten zien dat ie ook fatsoenlijk kan passen/opbouwen.
Vervelende alleen is dat Ten Hag (als ie echt zou willen vertrekken na dit seizoen) geen noodzaak heeft om dat soort spelers nu meer speeltijd te gaan geven om deels vast voor te bereiden voor volgend seizoen.
Dan moet je dus op basis van de voorbereiding gaan bepalen of iemand waarschijnlijk gaat voldoen of toch niet.
Ik hoop het (Kudus), maar eerst maar eens zien dat die heel blijft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ankona schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:05:
[...]

En dag transferwaarde. Goede keeper maar helaas keer op keer lang uit de roulatie, daar gaat niemand veel voor betalen.

En voor Feyenoord is het ook tijd om te zoeken naar een andere eerste keeper, een die niet alleen goed is maar ook heel blijft.
Ik weet nog wel een keeper die uit zijn contract loopt, A-international, bekend met de eredivisie en tevens Europees zeer ervaren. Zelden geblesseerd al schijnt zijn vrouw nog wel eens koppijn te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
snmght schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:14:
[...]

Ik weet nog wel een keeper die uit zijn contract loopt, A-international, bekend met de eredivisie en tevens Europees zeer ervaren. Zelden geblesseerd al schijnt zijn vrouw nog wel eens koppijn te hebben.
Die grabbelaar waar zelfs PSV zich voor zou schamen?

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Ankona schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:17:
[...]

Die grabbelaar waar zelfs PSV zich voor zou schamen?
Ik vermoed die grabbelaar die gisteren een bijzonder goede dag had, want hij had er maar 1 doorgelaten ipv de standaard 2 ;)

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• autje
ElPaco schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:20:
[...]

Ik vermoed die grabbelaar die gisteren een bijzonder goede dag had, want hij had er maar 1 doorgelaten ipv de standaard 2 ;)
Tot gisterenavond zat er maar één goal tussen waarvan ik dacht dat hij houdbaar was. Maar gisterenavond was natuurlijk een grote fout, die je zomaar 12-13 miljoen kost. Ik vind dat Inter dat alsnog aan transfersom moet betalen :*) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
autje schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:23:
[...]

Tot gisterenavond zat er maar één goal tussen waarvan ik dacht dat hij houdbaar was. Maar gisterenavond was natuurlijk een grote fout, die je zomaar 12-13 miljoen kost. Ik vind dat Inter dat alsnog aan transfersom moet betalen :*) .
Ach voordat ie aan de pil ging heeft ie meer dan genoeg reddingen gemaakt die ook meer dan genoeg opgebracht hebben. Misschien dat het zelfs wel door die pil komt, ik heb maar weinig dames keepers gezien die echt fatsoenlijk kunnen keepen O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ajax vestigde gisteren een voorzetten record (32 stuks). Daar kwamen er 10 van aan maar 0 van die inzetten waren op goal.
Zo kun je dus voetballen tot je een ons weegt en 0-1 eraf gaan ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 12:17:
[...]

Tjah zo bijzonder is het huidige middelveld ook zeker niet. En volgens mij heeft Ajax niet eens een poging gedaan, zonde.
Typhone schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:32:
Ajax vestigde gisteren een voorzetten record (32 stuks). Daar kwamen er 10 van aan maar 0 van die inzetten waren op goal.
Zo kun je dus voetballen tot je een ons weegt en 0-1 eraf gaan ;).
Tjah, in lijn met de nul uitgespeelde kansen. Plan A is doorzien, plan B bestaat niet en zelfs een club uit het rechter rijtje in Nederland kan het Ajax moeilijk maken.

[ Voor 39% gewijzigd door ephymerous op 16-03-2022 13:48 ]

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:45:
[...]

Tjah zo bijzonder is het huidige middelveld ook zeker niet. En volgens mij heeft Ajax niet eens een poging gedaan, zonde.
Hij liep bij Jong Ajax, denk je nou echt dat niemand hem gevraagd heeft 'weet je zeker dat je niet naar ons toe wil komen?' ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
toolkist schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Hij liep bij Jong Ajax, denk je nou echt dat niemand hem gevraagd heeft 'weet je zeker dat je niet naar ons toe wil komen?' ;)
Misschien wel maar ik las ook vooral dat het niet is geprobeerd.

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Agent47
  • Nu online

Agent47

Trauner & Slot hebben Corona. Geen Bijlow en Kokcu is geschorst. Wordt helemaal niks zo zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Agent47 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:47:
Trauner & Slot hebben Corona. Geen Bijlow en Kokcu is geschorst. Wordt helemaal niks zo zondag.
Je zou bijna in complottheorieën gegaan geloven… :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:51:
Je zou bijna in complottheorieën gegaan geloven… :+
Om daar aan toe te voegen. Naar verluid mag Feyenoord ook geen transfervrije keeper meer aantrekken als vervanger van Bijlow. Die deadline verliep ergens deze week. Vroeger voor de invoering van de huidige transferwindows (2002) bestond deze regel ook al. Toen mochten clubs het hele seizoen nieuwe spelers halen, behalve in de eindfase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 23:59
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 15:42:
[...]

Om daar aan toe te voegen. Naar verluid mag Feyenoord ook geen transfervrije keeper meer aantrekken als vervanger van Bijlow. Die deadline verliep ergens deze week. Vroeger voor de invoering van de huidige transferwindows (2002) bestond deze regel ook al. Toen mochten clubs het hele seizoen nieuwe spelers halen, behalve in de eindfase.
Behalve een speler uit de Russische competitie geloof ik.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:11:
[...]

Behalve een speler uit de Russische competitie geloof ik.
Een buitenlandse speler uit de Russische of Oekrainse competitie. Maar hoe staat het Nederlands betaald voetbal daar tegenover? In Duitsland is die uitzondering sinds gisteren geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 23:59
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:25:
[...]

Een buitenlandse speler uit de Russische of Oekrainse competitie. Maar hoe staat het Nederlands betaald voetbal daar tegenover? In Duitsland is die uitzondering sinds gisteren geblokkeerd.
Zou me niks verbazen dat er ineens verzet komt van andere clubs als er signalen komen dat Feyenoord van deze regeling gebruik wil maken.

Overigens heeft ook Pedersen corona, wordt straks nog een uitdaging om 11 spelers te vinden voor zondag. Geertruida zou de logische vervanger voor Trauner centraal zijn en dan Pedersen op RB ipv Geertruida, dat gaat nu dus niet door.

[ Voor 9% gewijzigd door ph4ge op 16-03-2022 16:37 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:34:
[...]

Overigens heeft ook Pedersen corona, wordt straks nog een uitdaging om 11 spelers te vinden voor zondag.
Als ze geen 13 spelers hebben kunnen ze om uitstel vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wel typisch, vorig jaar kwamen er om de haverklap selecties in de problemen met veel corona besmettingen, nu, nu corona echt overal zit en veel besmettelijker is geworden hoor je er amper meer over. Is dat testen nog wel verplicht voor de teams?

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:34:
[...]

Zou me niks verbazen dat er ineens verzet komt van andere clubs als er signalen komen dat Feyenoord van deze regeling gebruik wil maken.

Overigens heeft ook Pedersen corona, wordt straks nog een uitdaging om 11 spelers te vinden voor zondag. Geertruida zou de logische vervanger voor Trauner centraal zijn en dan Pedersen op RB ipv Geertruida, dat gaat nu dus niet door.
De corona gevallen kunnen zondag toch gewoon er weer bij zijn? Als ze maar negatief testen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Agent47 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 14:47:
Oh jawel hoor oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Typhone schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:32:
Daar verbaasde ik me ook al over, in positieve zin.
Goed om te zien dat ze het eens over een andere boeg gooien in plaats van alles over de grond te willen uitspelen. Nu nog een beetje oefenen op die voorzetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Ankona schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:52:
Wel typisch, vorig jaar kwamen er om de haverklap selecties in de problemen met veel corona besmettingen, nu, nu corona echt overal zit en veel besmettelijker is geworden hoor je er amper meer over. Is dat testen nog wel verplicht voor de teams?
Volgens mij niet, anders zou het nu wel meer voor komen.
Misschien alleen nog voor internationale wedstrijden ivm met vliegen etc.?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 18:33:
[...]

Volgens mij niet, anders zou het nu wel meer voor komen.
Misschien alleen nog voor internationale wedstrijden ivm met vliegen etc.?
Afgelopen weekend Utrecht nog met 7 spelers. Tis alleen geen nieuws meer dus hoor je t de commentator zeggen tijdens de wedstrijd en verder hoor/lees je er weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Vanavond... Ik zeg Az en Feyenoord door, PSV en Vitesse eruit
Ben benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:57:
Vanavond... Ik zeg Az en Feyenoord door, PSV en Vitesse eruit
Ben benieuwd
Ik vertrouw er op dat PSV zich niet een tweede keer het kaas van het brood laat eten en het spel van de tweede helft van vorige week gaat doortrekken vanavond. Zal geen ruime overwinning worden aangezien ik verwacht dat FC Kopenhagen de bus gaat parkeren en op de counter gaat spelen, maar toch. Vorige week zag je dat PSV er wel doorheen komt wanneer er vol druk wordt gezet. Moet te doen zijn.

AZ zal thuis ook beter gaan spelen dan vorige week, die moeten het verschil in kwaliteit wel kunnen verzilveren. Die gaan de pech van de slotfase vanavond op het veld wegpoetsen met een 2-0/3-1 :)

Feyenoord is gewoon al door, die tegenstander zie ik echt niet 3x scoren in de Kuip zonder meerdere tegendoelpunten te incasseren, worst case dat het een gelijk spel wordt maar ik verwacht wederom een overwinning met ruimte cijfers.

En Vitesse? Tja, ik verwacht niet dat zij het thuisverlies tegen AS Roma ongedaan kunnen maken. Het zijn Italianen, die kunnen uitermate effectief spelen en speelden vorige week ook voor een gelijk spel of een kleine winst. Ik voorspel wederom een 1-0 voor AS Roma, die spelen dit gewoon simpel uit zonder tot het gaatje te gaan. Mocht Vitesse onverhoopt toch scoren daar dan zal AS Roma wel vol gas gaan geven en is Vitesse kansloos. Maar normaliter verwacht ik een zakelijk AS Roma waarbij Vitesse denkt dat het kans maakt maar onder aan de streep ook deze wedstrijd met een klein verschil gaat verliezen en er dus uit vliegen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ElPaco
Aan de hoeveelheid slaap zal het bij PSV niet liggen, de fans van Kopenhagen hebben vuurwerk afgestoken bij het verkeerde hotel..

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Geef uw mening!

Poll: Fc Kopenhagen - Psv
Winst FC Kopenhagen
Gelijkspel
Winst Psv
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404337&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Az - Bodo/Glimt
Winst Az
Gelijkspel
Winst Bodo/Glimt
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404338&layout=1&sort=prc

Poll: Feyenoord - Partizan Belgrado
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Winst Partizan
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404339&layout=1&sort=prc

Poll: Roma - Vitesse
Winst Roma
Gelijkspel
Winst Vitesse
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404340&layout=1&sort=prc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:48:
Aan de hoeveelheid slaap zal het bij PSV niet liggen, de fans van Kopenhagen hebben vuurwerk afgestoken bij het verkeerde hotel..

[Twitter]
Een kansarme actie nog een stuk kansarmer maken. Voetbalsupporters blijven een onnavolgbaar niveau tentoonstellen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:19

Quad

Doof

Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:59:
Geef uw mening!

Poll: Fc Kopenhagen - Psv
Winst FC Kopenhagen
Gelijkspel
Winst Psv
Tussenstand:
[Afbeelding]

Poll: Az - Bodo/Glimt
Winst Az
Gelijkspel
Winst Bodo/Glimt
Tussenstand:
[Afbeelding]

Poll: Feyenoord - Partizan Belgrado
Winst Feyenoord
Gelijkspel
Winst Partizan
Tussenstand:
[Afbeelding]

Poll: Roma - Vitesse
Winst Roma
Gelijkspel
Winst Vitesse
Tussenstand:
[Afbeelding]
Alle clubs de winst! :+ 8)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

AZ en PSV om dezelfde tijd en Feyenoord en Vitesse om dezelfde tijd, lastig kiezen :/
Ik denk dat ik voor AZ en Vitesse ga. Het spel van AZ vind ik leuker om te kijken dan PSV,
Feyenoord lijkt me wel een gespeelde zaak en daarnaast is Roma-Vitesse het leukste affiche imo.
Zul je zien dat ik de verkeerde keuze maak :+

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2022 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Prima aanval met wat geluk in de afronding bij Zahavi

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Keepertje Keepertje...
Maar mooi 0-1 voor psv!

Ik heb een advies voor ze, nu geen tegen doelpunten krijgen.. :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:04
Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:56:
Ik heb een advies voor ze, nu geen tegen doelpunten krijgen.. :p
Dat klinkt als een onmogelijke opgave :p

Ik ben benieuwd wat Vitesse kan, op de één of andere manier heb ik er een goed gevoel over. Maar het bovenstaande geldt natuurlijk helemaal voor Vitesse.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Retteketet! 1-0 AZ oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat doet Drommel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat dom van AZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Domper. AZ 1-1 -O-
Slecht uitverdedigd door Martins Indi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Serieus die Max van Psv wisselen, maakt de ene fout na de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:02
Ben je heer en meester, gaat bmi voor een dubbele blunder -_-

Meteen 2-1 en doorgaan nu!

[ Voor 19% gewijzigd door krissie100 op 17-03-2022 19:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klabam! 2-1 AZ oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Daar had Max eigenlijk geel moeten krijgen, mazzeltje. Volgende overtreding is ie aan de beurt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Hoop dat Psv er nog 1 maakt, vrees dat ze nog wel 1 tegen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
ik was vergeten hoe laat het zou beginnen, welke van de 2 wedstrijden is leuker?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Psv 0-2!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 19:10
Goedzo. Soms moet je het gewoon simpel houden. Dit vasthouden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:17:
Hoop dat Psv er nog 1 maakt, vrees dat ze nog wel 1 tegen krijgen.
Dat ze er één tegenkrijgen kun je vrijwel zeker van zijn :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ziet er heel goed uit voor PSV, ze zijn veel beter.

AZ nu in feite gelijk, maar ook echt beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Wel een assist van Max, dat moet gezegd
Exocet schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:26:
Ziet er heel goed uit voor PSV, ze zijn veel beter.

AZ nu in feite gelijk, maar ook echt beter.
Ik zie Az wel winnen, die gaan er vaak echt voor

[ Voor 76% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 19:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:12
Napo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:24:
[...]

Dat ze er één tegenkrijgen kun je vrijwel zeker van zijn :+
Nouja Drommels heeft zn blunder al gemaakt. Misschien dat hij het tot 1 per wedstrijd kan beperken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
PSV gaat lekker. Wel lastig dat Kopenhagen thuisvoordeel en een thuisfluiter heeft. Die scheids is of heel slecht of heel partijdig, ik weet nog niet welke van de twee.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Hoe is dat vasthouden op Zahavi geen geel? Ik houd mijn hart vast met deze scheids...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
ElPaco schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:26:
PSV gaat lekker. Wel lastig dat Kopenhagen thuisvoordeel en een thuisfluiter heeft. Die scheids is of heel slecht of heel partijdig, ik weet nog niet welke van de twee.
Valt wel mee toch, momentje met dat vermeende shirtjetrekken van Gakpo en die gele kaart voor Gotze vond ik niet best, maar verder niet zoveel op aan te merken toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
ElPaco schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:26:
Hij is slecht, ziet weinig. En ook niet een beetje slecht...
@Snowdog .. 2 hands ballen en zo nog wat overtredingen... De man is gewoon slecht

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 17-03-2022 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Snowdog schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:27:
[...]

Valt wel mee toch, momentje met dat vermeende shirtjetrekken van Gakpo en die gele kaart voor Gotze vond ik niet best, maar verder niet zoveel op aan te merken toch?
Geel voor Götze was natuurlijk nog niet eens een overtreding. Even later hands van Kopenhagen waardoor Gakpo er niet voorbij kwam om maar 2 momenten te noemen.

Die scheids is echt heel slecht, gelukkig heeft het nog niet tot een doelpunt geleid.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:28:
[...]

Hij is slecht, ziet weinig. En ook niet een beetje slecht...
@Snowdog .. 2 hands ballen en zo nog wat overtredingen... De man is gewoon slecht
Dat heeft elke scheids wel, ik vind het echt wel meevallen. Paar dingetjes gemist, shit happens. Nee, niet best, maar heb vele malen slechter gezien. Zou het sowieso zeker geen thuisfluiter noemen iig, hoewel het PSV tot nu toe net wat meer tegenzit dat Kopenhagen, maar dat heb je waarschijnlijk al snel als je meer aanvalt dan de tegenpartij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Geloof ook niet dat het een thuis fluiter is, hij kan gewoon niet beter krijg ik de indruk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Die duw op de speler van Kopenhagen was in de rug ipv de schouder. Had de scheids voor kunnen fluiten en de VAR had vast ingegrepen. Mooi dat de scheids dat niet zag!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Harribo schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:32:
Geloof ook niet dat het een thuis fluiter is, hij kan gewoon niet beter krijg ik de indruk
Klopt. In de Europa League en nu dus ook de Conference League is het soms echt een afvalputje qua scheidsrechters.
Ik heb deze man nog nooit goed zien fluiten. Hetzelfde heb je als je Turpin krijgt. Dan zie je bui al hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Kieft en Kees zie ik toch liever dan een Sneijder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Geel?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Pagina: 1 ... 226 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022