[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.744 views

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:43

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

En toch wordt t dus PSV:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ruEX2gkzd7UoxnhWPXbtPkqwjV8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mOIv7qrlIYvsQjcfTW225zme.jpg?f=fotoalbum_large
Ik neem aan omdat Pröpper dus gewoon continu blessure heeft en van Ginkel t dit seizoen niet heeft ofzo? Ik denk dat er eerder behoefte is aan een stand-in voor Sangaré (al wordt dat lastig gezien het zo’n beetje de beste middenvelder van de eredivisie is)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53
Tomba schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 07:33:
En toch wordt t dus PSV:
[Afbeelding]
Ik neem aan omdat Pröpper dus gewoon continu blessure heeft en van Ginkel t dit seizoen niet heeft ofzo? Ik denk dat er eerder behoefte is aan een stand-in voor Sangaré (al wordt dat lastig gezien het zo’n beetje de beste middenvelder van de eredivisie is)
Kennelijk heeft men hem een basisplaats naast Sangare beloofd want anders snap ik de switch niet.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:00:
[...]

Kennelijk heeft men hem een basisplaats naast Sangare beloofd want anders snap ik de switch niet.
De stap van SC Heerenveen naar PSV of Feyenoord is toch zeker wel een stap omhoog. In combinatie met meer zekerheid om bij een club te zitten die Europese speelt in een komend seizoen kan dat een prima boost zijn voor de loopbaan de speler.

SC Heerenveen is niet meer de club van vroeger.

Welke tussenstap zou hij dan moeten maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 04-01-2022 08:09 ]

• D-e-n
Napo schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:08:
[...]

De stap van SC Heerenveen naar PSV of Feyenoord is toch zeker wel een stap omhoog. In combinatie met meer zekerheid om bij een club te zitten die Europese speelt in een komend seizoen kan dat een prima boost zijn voor de loopbaan de speler.

SC Heerenveen is niet meer de club van vroeger.

Welke tussenstap zou hij dan moeten maken?
Ik bedoelde de switch van Feyenoord naar PSV. :)

Dat het hogerop is is duidelijk. Een stap binnen Nederland vanuit Heerenveen is altijd verstandig.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 22:57
[...]

Er is nog geen akkoord met de speler. Als Feyenoord het geld bij elkaar kan schrapen om het bod van PSV te evenaren kan Veerman pas echt kiezen. Als dat niet lukt is er niets te kiezen voor Veerman.

Het middenveld is wel de laatste linie van PSV die ik zou versterken, en inderdaad, de kans op speeltijd lijkt daar een stuk lager.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
D-e-n schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:14:
[...]

Dat het hogerop is is duidelijk. Een stap binnen Nederland vanuit Heerenveen is altijd verstandig.
PSV heeft geld, bij Feyenoord gaat dat wat lastiger. Mogelijk heeft ook zijn zaakwaarnemer geen zin in gezeur en is het voor Heerenveen ook aantrekkelijker een simpele deal te sluiten.

alles kan off-topic

• Ankona
ph4ge schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:17:
[...]

Er is nog geen akkoord met de speler. Als Feyenoord het geld bij elkaar kan schrapen om het bod van PSV te evenaren kan Veerman pas echt kiezen. Als dat niet lukt is er niets te kiezen voor Veerman.

Het middenveld is wel de laatste linie van PSV die ik zou versterken, en inderdaad, de kans op speeltijd lijkt daar een stuk lager.
Veerman heeft een contract, die hoeft zich niet tegen zijn wil te laten verkopen.

alles kan off-topic

• Napo
  • Niet online
[...]

My bad!

De keuze voor Feyenoord of PSV lijkt me niet het gemakelijkste. De trainer zal een belangrijke rol spelen en op basis van wat ik zie zou ik dan meer vertrouwen hebben in Slot dan in Schmidt. Deels ook omdat Slot natuurlijk nog langer bij de club Feyenoord lijkt te blijven dan dat er enige zekerheid is over het verblijf van Schmidt (of wie de vervanger wordt).

En dan heb je inderdaad nog de selectie die er al staat en hoe Veerman daar in gaat passen/welke ruimte er is. Buiten het financiele plaatje zou wellicht de keuze verstandiger zijn bij Feyenoord maar het is niet alsof het middenveld van PSV kwalitatief zo goed bezet is.
Phew :D

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 22:57
Ankona schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:21:
[...]

Veerman heeft een contract, die hoeft zich niet tegen zijn wil te laten verkopen.
Die jongen zit al te lang bij Heerenveen, hij moet echt een stap maken en als alleen PSV genoeg betaalt aan Heerenveen dan wordt het PSV.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Tomba

Tomba

[...]

Das natuurlijk onzin, bij Feyenoord kan ik me dat nog voorstellen maar PSV zal m natuurlijk nooit een basisplaats beloven. Hij zal met Guti en van Ginkel de strijd aan moeten gaan en ik neem aan dat hij dan gehaald is voor wat jonge impulsen naast de oude bokken ?

• Tomba

Tomba

Napo schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:22:
[...]

My bad!

De keuze voor Feyenoord of PSV lijkt me niet het gemakelijkste. De trainer zal een belangrijke rol spelen en op basis van wat ik zie zou ik dan meer vertrouwen hebben in Slot dan in Schmidt. Deels ook omdat Slot natuurlijk nog langer bij de club Feyenoord lijkt te blijven dan dat er enige zekerheid is over het verblijf van Schmidt (of wie de vervanger wordt).

En dan heb je inderdaad nog de selectie die er al staat en hoe Veerman daar in gaat passen/welke ruimte er is. Buiten het financiele plaatje zou wellicht de keuze verstandiger zijn bij Feyenoord maar het is niet alsof het middenveld van PSV kwalitatief zo goed bezet is.

[...]

Phew :D
Ja het is maar hoeveel vertrouwen die jongen in zichzelf heeft. Bij Feyenoord zal hij makkelijker in de basis komen dan bij PSV. De keuze voor een trainer is altijd een gok, als Slot een tijdje slecht draait kan ie ook zomaar op straat staan. (Plus Schmidt is voorgesorteerd om gewoon te verlengen)

Overigens is het volgens VI gewoon rond dus die keuze heeft ie al gemaakt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tomba op 04-01-2022 08:42 ]

• Ankona
Tomba schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:38:
[...]

Das natuurlijk onzin, bij Feyenoord kan ik me dat nog voorstellen maar PSV zal m natuurlijk nooit een basisplaats beloven. Hij zal met Guti en van Ginkel de strijd aan moeten gaan en ik neem aan dat hij dan gehaald is voor wat jonge impulsen naast de oude bokken ?
Bij PSV doen ze aan sociaal wisselen. Die wisselen de hele wedstrijd door zodat iedereen zijn minuten krijgt.

alles kan off-topic

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:16
[...]

Is het niet een stap naar Nederland >:)

• Tomba

Tomba

Trainingskamp PSV gaat niet door ivm Corona;
https://www.nu.nl/voetbal...ositieve-coronatests.html

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:44
Beter nu dan tijdens de competitie zullen we dan maar denken. Deel heeft het ook al gehad, hopelijk zijn we er dan straks helemaal vanaf.

WoT stats

• D-e-n
Tomba schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:40:
[...]

Ja het is maar hoeveel vertrouwen die jongen in zichzelf heeft. Bij Feyenoord zal hij makkelijker in de basis komen dan bij PSV. De keuze voor een trainer is altijd een gok, als Slot een tijdje slecht draait kan ie ook zomaar op straat staan. (Plus Schmidt is voorgesorteerd om gewoon te verlengen)
Veerman heeft de naam wat "lui" te zijn bij balverlies en ik weet niet of je aan Schmidt dan een geduldige hebt en ik denk niet dat Slot snel op straat zal staan dus qua trainers zou ik het wel weten. Ik ben eerder bang dat Slot wordt weggeplukt. Ook bij Feyenoord komt er niet zomaar in overigens want dat middenveld staat gewoon. Half jaartje wennen en dan Kokcu vervangen was het idee volgens mij.

@Ankona
Uiteindelijk draait het inderdaad om geld waarschijnlijk. Een speler als Veerman blijft een gok dus wat dat betreft ook een risico voor Feyenoord maar het is wel irritant dat je maanden bezig bent met een speler en dat een concurrerende club er met geld overheen kletst.

[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 04-01-2022 10:04 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat lijkt mij amper een verrassing als je voetballers op Instagram volgt en ziet wat ze de afgelopen twee weken gedaan hebben. Het is nog een wonder dat Ajax kennelijk geen of heel weinig gevallen heeft.
ElPaco schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:59:
[...]

Beter nu dan tijdens de competitie zullen we dan maar denken. Deel heeft het ook al gehad, hopelijk zijn we er dan straks helemaal vanaf.
Nou ja midden in het seizoen lijkt mij nooit fijn. Al heb je een lichte vorm, je kan tijdelijk niet of minder trainen en al heeft met maar 10% impact op je conditie voor de komende twee maanden dan is dat al fors voor een topsporter. Ze zullen er niet heel snel doodziek van worden schat ik in, maar als topsporter kan een verkoudheid je al opbreken.

[ Voor 39% gewijzigd door PolarBear op 04-01-2022 10:19 ]

• Ankona
D-e-n schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Veerman heeft de naam wat "lui" te zijn bij balverlies en ik weet niet of je aan Schmidt dan een geduldige hebt en ik denk niet dat Slot snel op straat zal staan dus qua trainers zou ik het wel weten. Ik ben eerder bang dat Slot wordt weggeplukt. Ook bij Feyenoord komt er niet zomaar in overigens want dat middenveld staat gewoon. Half jaartje wennen en dan Kokcu vervangen was het idee volgens mij.

@Ankona
Uiteindelijk draait het inderdaad om geld waarschijnlijk. Een speler als Veerman blijft een gok dus wat dat betreft ook een risico voor Feyenoord maar het is wel irritant dat je maanden bezig bent met een speler en dat een concurrerende club er met geld overheen kletst.
Het is toch vooral frustrerend dat een regio club die centen wel zo neer kan smijten.

Laten we eerlijk zijn, Feyenoord is een mooie club met landelijke uitstraling, groot en mooi stadion en fans door het hele land. Ajax is de default favoriet voor iedereen met halve interesse in voetbal :+ . Maar wat is PSV nou? Lokaal zullen ze best populair zijn maar in de rest van het land... ik ken geen aanhang. Ze doen het prima hoor, daar niet van, maar hoe kan een dergelijke club wel de financiele slagkracht hebben die wij missen? Wat maakt PSV groter dan Groningen, Vitesse, Heerenveen, Twente of Utrecht?

alles kan off-topic

• Tomba

Tomba

Ankona schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:18:
[...]

Wat maakt PSV groter dan Groningen, Vitesse, Heerenveen, Twente of Utrecht?
Het budget en de resultaten ;) (en dat maakt ze ook groter dan Feyenoord)
Deze eeuw;
PSV 9x kampioen
Ajax 8x
AZ 1x
Twente 1x
Feyenoord 1x

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 04-01-2022 10:29 ]

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-01 21:58

snmght

imho dan he

Ik zie het niet zitten in Joey. Feyenoord kan zomaar eens de lachende derde worden.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Tomba

Tomba

D-e-n schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:02:
[...]

Een speler als Veerman blijft een gok dus wat dat betreft ook een risico voor Feyenoord maar het is wel irritant dat je maanden bezig bent met een speler en dat een concurrerende club er met geld overheen kletst.
PSV was afgelopen zomer ook al met m bezig maar toen vonden ze de prijs die Heerenveen vroeg te hoog dus toen kwam Pröpper (en die is dus continu geblesseerd) Logisch dus dat ze nu toch langs komen. De prijs vind ik niet bijzonder hoog btw, 5.5 miljoen als de verhalen van VI en ED kloppen.

• Tomba

Tomba

snmght schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:23:
Ik zie het niet zitten in Joey. Feyenoord kan zomaar eens de lachende derde worden.
Die kans is aanwezig ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:06

Vos

AFCA

Ben benieuwd naar Veerman bij PSV. Ik zie hem te weinig spelen, maar van wat ik hoor kan het beide kanten opvallen. Er is wel twijfel rondom hem.

• Napo
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:18:
[...]
hoe kan een dergelijke club wel de financiele slagkracht hebben die wij missen?
Aanname dat wij Feyenoord is blijft dat toch wel een uitdaging die al jaar en dag speelt. De club heeft een grotere achterban en eveneens een betere spreiding. Je zou derhalve enigszins mogen verwachten dat ze op basis daarvan een groter potentieel hebben om inkomsten te genereren bij sponsorovereenkomsten.

De resultaten van Feyenoord in een langere periode is wat minder geweest wat dan wel weer een negatieve impact heeft maar daar lijken ze nu wel van terug te krabbelen.

Feyenoord heeft de potentiele inkomsten simpelweg nooit weten te bereiken en dat is deels vanuit sponsoren maar anderzijds ook dankzij spelers die wat lieten zien in een Europese competitie. Daar heeft PSV wat kunnen halen uit bijvoorbeeld een Malen & Lozano. Dat soort transfers - en dat zal deels door de prestaties in een Europese competitie komen - vinden niet plaats bij Feyenoord.
Wat maakt PSV groter dan Groningen, Vitesse, Heerenveen, Twente of Utrecht?
Dit is hopelijk geen serieuze vraag?

• rickskeg99
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:16
Napo schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:38:
[...]

.

De resultaten van Feyenoord in een langere periode is wat minder geweest wat dan wel weer een negatieve impact heeft maar daar lijken ze nu wel van terug te krabbelen.
6x kampioen in de laatste 50 jaar is inderdaad wel minder >:)

Probleem is denk ik meer dat de organisatie is blijven hangen in het verleden.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-01 19:28
Nu Veerman naar PSV gaat mogen Pröpper en Van Ginkel wel naar Vitesse komen w.m.b. :)

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
Veerman is leuk en aardig, maar de laatste keer dat ik keek stond PSV bovenaan qua tegendoelpunten.
Zullen we daar deze transferperiode even het accent op leggen, Roger?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Gerucht gaat nu dat Feyenoord schakelt naar Vilhena. Beetje raar aangezien het niet echt dezelfde type spelers zijn (naar mijn mening), maar sta er niet negatief tegenover. Speelt nu linksback in Rusland, is het meteen een backup voor Malacia

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
ParaDroid2 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:45:
Nu Veerman naar PSV gaat mogen Pröpper en Van Ginkel wel naar Vitesse komen w.m.b. :)
Denk niet dat dit voor Pröpper nog gaat gebeuren: Davy Pröpper heeft zojuist zijn contract ingeleverd en besloten te stoppen met voetballen.

Davy Pröpper stopt met voetballen en levert zijn contract bij PSV in

[ Voor 21% gewijzigd door bazzemans op 04-01-2022 12:01 ]

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:44
Maarten_E schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 11:51:
Veerman is leuk en aardig, maar de laatste keer dat ik keek stond PSV bovenaan qua tegendoelpunten.
Gerucht is dat Bazoer naar PSV gaat.. Of je er blij van wordt is een 2e ;)

WoT stats

• Tomba

Tomba

bazzemans schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:00:
[...]

Denk niet dat dit voor Pröpper nog gaat gebeuren: Davy Pröpper heeft zojuist zijn contract ingeleverd en besloten te stoppen met voetballen.

Damn
De middenvelder van PSV voelt zich niet meer gelukkig in het profvoetbal

• Napo
  • Niet online
[...]

Geeft wel wat context aan de keuze om voor Veerman te gaan. De volgordelijkheid van de berichtgeving is ook niet verrassend. Eerst de inkomende transfer afronden zodat het niet overkomt als een noodzakelijke versterking.

Jammer maar helaas voor Pröpper trouwens. Was een prima speler maar in zijn laatste periode bij PSV niet van meerwaarde.

• Tomba

Tomba

ElPaco schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:04:
[...]

Gerucht is dat Bazoer naar PSV gaat.. Of je er blij van wordt is een 2e ;)
Einde seizoen ja als Free agent (contract loopt af)
Ik geloof er niet in, de manier waarop hij zich manifesteert past niet bij PSV.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Dat is al jaren de kern van het probleem bij PSV.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ParaDroid2
Ik snap dat Bazoer niet zijn verleden mee heeft, maar bij Vitesse doet hij het al 2 jaar meer dan prima, ook qua gedrag. Af en toe een irritante overtreding, maar verder niets te klagen hoor.

• Napo
  • Niet online
Niet onvoorstelbaar met zijn historie aan -gebrek aan - optredens en blessures in de laatste anderhalf seizoen.

Weinig tot niet spelen en een lading en blessures. Het houdt dan wel een keer op. Wil je dan nog een stap achteruit doen of is het wel mooi geweest.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
Ramzzz schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:10:
[...]

Dat is al jaren de kern van het probleem bij PSV.
Daarom juist, je zou toch zeggen dat de technische leiding dat ook moet zien toch?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

:/ Damn… best tragisch. Sympathieke speler.

Bazoer heeft naast een slechte reputatie als speler (pakt veel onnodige kaarten) ook een historie bij PSV waar niemand hem positief op zal beoordelen.

Zoals ik laatst ook over Brobbey zei: waarom zou je zo iemand überhaupt nog terug willen?

De bank warmhouden? Daar zitten er al genoeg. :N

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Maarten_E schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:13:
[...]

Daarom juist, je zou toch zeggen dat de technische leiding dat ook moet zien toch?
‘De technische leiding’ is al jaren de oorzaak van het probleem.

John de Jong doet af en toe per ongeluk wel eens wat goed. :F

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:54
Erg jammer dat Pröpper stopt. Ik vind het een geweldige voetballer. Ideale verbindingsspeler tussen je aanvallende en verdedigende middenvelder.

Na Ihattaren is het niet spelen van Pröpper dus waarschijnlijk weer iets wat Schmidt onterecht is aangerekend.

• snmght

snmght

imho dan he

ParaDroid2 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 12:11:
Ik snap dat Bazoer niet zijn verleden mee heeft, maar bij Vitesse doet hij het al 2 jaar meer dan prima, ook qua gedrag. Af en toe een irritante overtreding, maar verder niets te klagen hoor.
Niet mee eens. Ik ga het er niet bij Googlen (edit: @Ruzor inmiddels wel :) ) maar ook in het Vitesse shirt is hij weer meermaals negatief in het nieuws gekomen. Grootste probleem is nog wel dat het nooit aan Bazoer zelf ligt. Enige zelfreflectie is de man compleet vreemd.

[ Voor 3% gewijzigd door snmght op 04-01-2022 13:33 ]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Het is maar wat je prima noemt:
https://www.vi.nl/nieuws/...selectie-vitesse-na-ruzie
https://www.ad.nl/nederla...er-uit-selectie~a46985d7/
Zijn talent wordt door iedereen onderkend, maar de incidenten rijgen zich aaneen in zijn carrière. Dat heeft hem problemen opgeleverd bij PSV, Ajax, VfL Wolfsburg, FC Porto en ook eerder al bij Vitesse. In Portugal werd hij door trainer Sergio Conceiçao zelfs uit de selectie gezet vanwege een gebrek aan discipline.
Ik zou deze overslaan als ik PSV was.

[ Voor 26% gewijzigd door Ruzor op 04-01-2022 12:31 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58
Veerman komt op de proppen en Pröpper heeft opeens geen zin meer in voetbal? :p

Wat betreft Bazoer... Volgens mij kan hij beter gewoon bij Vitesse blijven.
Daar schijnen ze enigzins met hem om te kunnen gaan, elders loopt het tot nu toe altijd mis

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:23
Wat iedereen al zo goed als zeker wist is dan nu officieel.

https://www.ad.nl/nederla...kenen-bij-inter~a72699fc/

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:42

Superkiwi

Hoi doei

-O- ;w
Jammer.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• snmght

snmght

imho dan he

Ik wens hem succes bij Inter. Hij heeft het fantastisch gedaan voor Ajax en is cruciaal geweest voor de succesvolle EL en CL campagne. Dat zijn vele ajacieden ondanks het afgelopen jaar gelukkig niet vergeten. Jammer dat het op deze wijze eindigt, was hij gewoon door de voordeur vertrokken dan was hij met een iconische status vertrokken; nu toch vooral met een bittere nasmaak.

Ik ben benieuwd waar zijn top ligt. Voor keepers ligt de piek op veel latere leeftijd dus hij zou zomaar nog een stap hogerop kunnen na Inter. Ik zie hem de CL nog wel winnen eigenlijk.

• Vos

Vos

AFCA

Even een training bezoeken :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_1SjQ_sPH9pPGf5zlMZvsibh1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFNGGHupK2RcjQlRaIRrnn5X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hQ4uXH0FuZgjl-JFnEsuPzy7iA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sR382y0YMuYuVjwnbcM4Bcjy.jpg?f=fotoalbum_large

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vroeger al Bjorn vd Doelen, nu Propper.. Wat doen ze daar in Eindhoven? ;)

• toolkist
  • Niet online
Vitesse (of andere subtop NL) lijkt me dan ook zijn max, zodra er wat meer aandacht en daarmee druk kwam ging ie weer gekke dingen doen (vreemde rode kaarten enzo).

• toolkist
  • Niet online
snmght schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:28:
Ik wens hem succes bij Inter. Hij heeft het fantastisch gedaan voor Ajax en is cruciaal geweest voor de succesvolle EL en CL campagne. Dat zijn vele ajacieden ondanks het afgelopen jaar gelukkig niet vergeten. Jammer dat het op deze wijze eindigt, was hij gewoon door de voordeur vertrokken dan was hij met een iconische status vertrokken; nu toch vooral met een bittere nasmaak.

Ik ben benieuwd waar zijn top ligt. Voor keepers ligt de piek op veel latere leeftijd dus hij zou zomaar nog een stap hogerop kunnen na Inter. Ik zie hem de CL nog wel winnen eigenlijk.
Die gaat binnen een paar jaar nog een flinke transfer maken naar de echte top.

• Tomba

Tomba

De geruchten gaan sterk dat de contractverlenging van Schmidt nabij is. Goed nieuws wat mij betreft.

[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 04-01-2022 19:55 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tomba schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:55:
De geruchten gaan sterk dat de contractverlenging van Schmidt nabij is. Goed nieuws wat mij betreft.
Jij bent voor Ajax? :+

• Tomba

Tomba

Nog niet bijna ;) Ik ben positief gestemd over Schmidt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tomba op 04-01-2022 20:18 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58
Positief over Schmidt? Ok... Kan...

Psv staat nu bovenaan.
Maar Europees was het best wel een blamage en zijn wisselbeleid sloeg ook nergens op.
Afgezien van Sangaré zie ik ook niemand zichzelf verbeteren. Gakpo vond ik al goed.

Kortom, ik vind Schmidt wat middelmaat. Geen trainer waar je echt een stap mee gaat maken mi.
Maar enfin zolang ze er bij PSV blijft mee zijn, prima.. Er waren er ook die snel faalden als trainer.

• Tomba

Tomba

Harribo schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:25:
Positief over Schmidt? Ok... Kan...

Psv staat nu bovenaan.
Maar Europees was het best wel een blamage en zijn wisselbeleid sloeg ook nergens op.
Afgezien van Sangaré zie ik ook niemand zichzelf verbeteren. Gakpo vond ik al goed.

Kortom, ik vind Schmidt wat middelmaat. Geen trainer waar je echt een stap mee gaat maken mi.
Maar enfin zolang ze er bij PSV blijft mee zijn, prima.. Er waren er ook die snel faalden als trainer.
Dat kan zeker, het spel is in mijn ogen steeds beter, alleen het killer instinct ontbreekt nog.
Qua wisselbeleid ben ik het met je ineens, het is anders dan men gewend is maar dat maakt het in mijn ogen niet slecht. Juist doordat hij vaker wisselt ontstaat er een bredere basis (waarvan ik voor het seizoen dacht dat ie er niet was)

Ik ben het niet met je eens dat spelers niet beter worden. Ik zie duidelijke progressie bij Gakpo, Madueke, Doan, Guti, Sangaré, Obispo, Boscagli, zelfs f.cking Bruma doet weer mee… Een groot deel van die spelers was al afgeschreven… Europees gezien heeft het gebrek aan afmaken (kansen genoeg gehad…) en de belachelijk grote hoeveelheid aan blessures ons genekt maar het spel is het hele seizoen al goed te noemen. Helaas ontbeert nog dat beetje geluk maar dat komt voor mijn gevoel wel goed.

Resumé, ja blij dat hij bij gaat tekenen, zie wat moois ontstaan in het mooie zuiden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 04-01-2022 20:55 ]

• Vos

Vos

AFCA

Guti, Obispo, Bruma? En het spel al het hele seizoen goed? Denk dat je het wel een beetje door een gekleurde bril ziet :).

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 04-01-2022 21:00 ]

• toolkist
  • Niet online
Nu zou Feyenoord zelfs zeer geïnteresseerd zijn in Bazoer :D

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 21:21:
Ik denk dat we dit de komende tijd vaker gaan horen. Lijken in dezelfde vijver te vissen

• snmght

snmght

imho dan he

Vergeet mijn Feyenoord-wordt-lachende-derde-post dan maar even. :D

Nee als ik dan toch een bord-op-schoot-scouting naam uit de hoge hoed mag toveren: zoveel speelt Nemanja Gudelj nou ook weer niet bij Sevilla. Daar heeft Feyenoord toch veel meer aan dan aan een Bazoer? Transferwaarde volgens transfermarkt 4 miljoen.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:27
Zou een typische Feyenoord transfer zijn: Nederlander uit de Eredivisie, grote gok en weinig kans om ooit goed door te verkopen. Hoop heel erg dat het niet waar is. Altijd gezeik met hem. Daarnaast niet te vergelijken met Til en Kokcü waarvoor je vanaf volgende zomer vervanging zoekt. Met Aursnes heb je daar een prima speler staan met transferwaarde en Toornstra kan een linie terugzakken.

Ik snap dat Feyenoord nu al op zoek is naar een extra middenvelder omdat het dun bezaaid is. Met de verhuur van Diemers, Conteh en Baldé heb je de nodige ruimte in je salarishuis gecreëerd. De spoeling wordt nu alleen wel heel dun op de flanken en op het middenveld.

Het is wensdenken, maar ik hoop dat Arnesen met Eriksen in gesprek is, alhoewel ik verwacht dat Eriksen zelf dat niet zal doen vanwege zijn verleden bij Ajax.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:35
Tomba schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 20:54:
[...]

Dat kan zeker, het spel is in mijn ogen steeds beter, alleen het killer instinct ontbreekt nog.
Qua wisselbeleid ben ik het met je ineens, het is anders dan men gewend is maar dat maakt het in mijn ogen niet slecht. Juist doordat hij vaker wisselt ontstaat er een bredere basis (waarvan ik voor het seizoen dacht dat ie er niet was)

Ik ben het niet met je eens dat spelers niet beter worden. Ik zie duidelijke progressie bij Gakpo, Madueke, Doan, Guti, Sangaré, Obispo, Boscagli, zelfs f.cking Bruma doet weer mee… Een groot deel van die spelers was al afgeschreven… Europees gezien heeft het gebrek aan afmaken (kansen genoeg gehad…) en de belachelijk grote hoeveelheid aan blessures ons genekt maar het spel is het hele seizoen al goed te noemen. Helaas ontbeert nog dat beetje geluk maar dat komt voor mijn gevoel wel goed.

Resumé, ja blij dat hij bij gaat tekenen, zie wat moois ontstaan in het mooie zuiden :)
Een deel van deze spelers doet mee vanwege blessures.

• Exocet
  • Niet online
Ajax nu ook terug van trainingskamp, zouden we een competitie hebben half januari?

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:05:

Het is wensdenken, maar ik hoop dat Arnesen met Eriksen in gesprek is, alhoewel ik verwacht dat Eriksen zelf dat niet zal doen vanwege zijn verleden bij Ajax.
Waar ga je die miljoenen vandaan halen?
Plus dat Eriksen gezegd heeft wel weer terug naar Engeland te willen.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:18

ST10©DE

Dus.............

PolarBear schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:17:
[...]

Dat lijkt mij amper een verrassing als je voetballers op Instagram volgt en ziet wat ze de afgelopen twee weken gedaan hebben. Het is nog een wonder dat Ajax kennelijk geen of heel weinig gevallen heeft.

[...]
Nu dus ook bij Ajax ;-)

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wonderen bestaan niet 8)

• donleone83
toolkist schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 21:51:
[...]

Waar ga je die miljoenen vandaan halen?
Plus dat Eriksen gezegd heeft wel weer terug naar Engeland te willen.
Ik was in de veronderstelling dat zijn contract om medische redenen ontbonden is. Dat maakt hem transfervrij en hij zit niet in de positie om heel veel tekengeld of absurd veel salaris te vragen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Je zou denken dat hij stopt of het in ieder geval rustig aan doet bij een club op een lager niveau, maar daar is dus blijkbaar geen sprake van als je weer naar Engeland en het WK wil.
Als hij zichzelf daar fit en goed genoeg voor vind, dan zal hij financieel ook wel geen concessies willen doen.

Feyenoord lijkt me sowieso uitgesloten. Ajax zou nog kunnen maar is eigenlijk pas in de zomer echt een optie bij een vertrek van een Gravenberch, Neres etc.

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:51:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat zijn contract om medische redenen ontbonden is. Dat maakt hem transfervrij en hij zit niet in de positie om heel veel tekengeld of absurd veel salaris te vragen.
Precies, transfervrij dus tekengeld ;)
En voor een appel en een ei gaat ie echt niet spelen, stel hij zou naar Ajax gaan zit ie daar meteen bij de topverdieners. Daar komt dan hoogstens een clausule bij dat Ajax makkelijk van hem af kan als ie het wegens de medische redenen toch niet meer zou trekken.

• snmght

snmght

imho dan he

donleone83 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:51:
[...]
en hij zit niet in de positie om heel veel tekengeld of absurd veel salaris te vragen.
Klopt het is niet zo dat hij voor ieder team net onder de absolute top een mooie aanwinst zou zijn en dat de uitgespaarde transfersom ruimte laat voor tekengeld of salaris. 8)7

• donleone83
snmght schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 10:10:
[...]

Klopt het is niet zo dat hij voor ieder team net onder de absolute top een mooie aanwinst zou zijn en dat de uitgespaarde transfersom ruimte laat voor tekengeld of salaris. 8)7
Ik denk dat er weinig teams zijn net onder de absolute top die in deze tijd in een moordend seizoen met ook nog een WK op komst het risico gaan nemen met een speler met hartproblemen die inmiddels al maanden geen wedstrijd meer gespeeld heeft. Maar als je in de krant zegt dat speeltijd het belangrijkste is omdat je een kans wil maken op selectie voor het WK en je hebt net een heel medisch traject achter de rug en bent niet wedstrijdfit, dan denk ik niet dat je kiest voor een team waar de concurrentie moordend is en denk ik dat een team als bijvoorbeeld Everton niet de gok gaat nemen. Daarnaast is Eriksen gek op Nederland, spelen er meerdere Denen in de Eredivisie en spreekt hij de taal en is zijn gezin bekend met hoe het in NL werkt. Zo gek is de gedachte toch helemaal niet om dan een stap terug te doen qua geld (wat je al lang niet meer nodig hebt) en vanuit een vertrouwde omgeving te gaan spelen in een team waarin je kan excelleren, je bijna een garantie op veel speeltijd hebt, een team wat aanvallend voetbal speelt en ook Europees nog meedoet (weliswaar in de Conference League, maar toch)? En oh ja, de TD is ook nog eens Deens.

Maar we zullen zien. Het blijft voetbal, dus het zal wel zijn wat de gek er voor geeft. Maar dromen mag toch?

• Tomba

Tomba

Das toch wel dikke k.zooi zeg
De 29-jarige Braziliaan is deze week geopereerd aan een blessure die hij opliep tijdens de laatste wedstrijd voor de winterstop, tegen Go Ahead Eagles. Zijn revalidatie zal naar verwachting enkele maanden duren.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:20

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:20
:?
Het is niet erg voor PSV? :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:38
Halen ze bij PSV Bazoer een half jaartje eerder en verdient Vitesse er ook nog wat aan.

• Tomba

Tomba

Sempy schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:00:
Halen ze bij PSV Bazoer een half jaartje eerder en verdient Vitesse er ook nog wat aan.
Ik hoop toch dat PSV een betere optie uit de hoge hoed kan toveren dan deze potentiële splijtzwam, deze gast heeft letterlijk bij elke ploeg waar hij gespeeld heeft problemen opgeleverd. Ik vraag me bovendien of hij geschikt is voor ploeg met 4 verdedigers ipv 5 zoals bij Vitesse..:

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:58:
[...]

:?
Het is niet erg voor PSV? :P
Ik snap die smiley niet zo.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:38
Tomba schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:02:
[...]

Ik hoop toch dat PSV een betere optie uit de hoge hoed kan toveren dan deze potentiële splijtzwam, deze gast heeft letterlijk bij elke ploeg waar hij gespeeld heeft problemen opgeleverd. Ik vraag me bovendien of hij geschikt is voor ploeg met 4 verdedigers ipv 5 zoals bij Vitesse..:
Schmidt vs Ihataren was een vermakelijke soap, dus daarom zie ik Bazoer graag komen. Zelfs een free transfer van Labyad is bespreekbaar. :+

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
Sempy schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 16:50:
[...]

Schmidt vs Ihataren was een vermakelijke soap, dus daarom zie ik Bazoer graag komen. Zelfs een free transfer van Labyad is bespreekbaar. :+
Labyad mag van mij gratis de deur uit. Maar waarom zou hij problemen opleveren?
Volgens mij gedraagt hij zich bij Ajax op en rond het veld professioneel.

• Tomba

Tomba

Megupe schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:44:
[...]

Als Zakaria ooit terug gehaald zou worden naar PSV breekt de harde kern de boel af denk ik ;)

• dutchgio
  • Niet online
Megupe schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:44:
[...]

Iets met een aangifte wegens bedreiging en mishandeling van een aannemer maar verder is het een voorbeeldprof...

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:31

Baseman77

We move

Dan heb je lang niet meer gekeken, er zijn namelijk 12 teams in de Eredivisie met meer tegendoelpunten.

De laatste reeks wedstrijden voor de winterstop heeft Schmidt het spel degelijker gemaakt, PSV zet minder hoog druk en jaagt de tegenstander minder fel af. Dit zorgde ervoor dat er minder kansen werden weggegeven en dus ook dat PSV minder tegendoelpunten kreeg.

Een probleem bij PSV is de passing naar de 'final third'. Het spel is grotendeels prima, er wordt minder weggegeven en er worden aardig wat doelpunten gescoord (alleen Ajax heeft meer doelpunten voor). Maar waar Ajax regelmatig grote uitslagen neerzet heeft PSV hier veel moeite mee, men laat bepaalde wedstrijden ook na om het af te maken en houdt daarmee de tegenstander in de wedstrijd. Qua gecreëerde kansen valt het nog wat tegen. Dit is echter logisch doordat Van Ginkel een flinke terugval heeft, Pröpper zelden fit was en Thomas langdurig geblesseerd is. Daardoor speelt Guti en ondanks zijn prima spel is hij vooral degelijk, hij is tactisch betrouwbaar en is het slot op de deur geworden. Sangaré is de meer vooruitgeschoven middenvelder geworden en dat vult hij sterk in, sowieso is hij duidelijk de meest allround middenvelder (en in mijn ogen ook de beste middenvelder in de Eredivisie). Maar Sangaré is op die positie een box-to-box speler, PSV mist een spelmaker. Iemand die sterk is in het vooruit passen van de bal, in het overslaan van linies, in het bereiken van de aanvallers via een pass, in het doorbewegen na een voorwaartse pass. En laat Veerman nu precies hierin uitblinken, al 2 seizoenen.

Het spelen van Veerman zal inhouden dat Sangaré weer vooral de verdedigende middenvelder wordt en Veerman moet zorgen dat de bal bij de aanvallers komt. Een belangrijk voordeel hiervan is dat Götze weer in zijn kracht wordt gebruikt. Götze is bij uitstek iemand die geweldig beweegt in het spel tussen de linies, met name in de final third. Maar door de huidige bezetting krijgt hij nauwelijks de bal op de juiste momenten, Guti passt vooral breed en naar achteren en Sangaré komt de bal brengen, waardoor Götze zich te vaak moet laten uitzakken of moet wachten totdat hij de bal krijgt. Hierdoor kan hij niet uitblinken en valt hij tegen qua spel.

Veerman is iemand die wel beschikt over het inzicht en het passende vermogen om Götze op de juiste positie aan het werk te zetten, wat voor PSV erg belangrijk is. Ook heeft PSV met Gakpo, Doan, Bruma en Madueke veel snelheid voorin, wat fijn is voor Veerman aangezien hij ook over een heerlijke lange pass beschikt. Dat zou de counters ten goede moeten komen, het drukt ook de verdediging van de tegenstander meer achteruit en het geeft PSV daardoor meer ruimte.

De twijfels over Veerman betreffen zijn tactische betrouwbaarheid en zijn omschakeling bij balverlies. Hard werken doet hij altijd, maar hij zal zich op die gebieden nog moeten bewijzen. Lukt hem dat dan heeft PSV er een uitstekende speler bij, aan de bal is hij namelijk precies wat PSV nodig heeft.
Sempy schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 16:50:
Schmidt vs Ihataren was een vermakelijke soap
Dan heb je totaal geen idee wat er zich allemaal heeft afgespeeld.
Het was namelijk heel PSV en Mo zijn familie vs Mo. Hij kreeg alle hulp mogelijk, maar als je alles afslaat en weigert ervoor open te staan dan houdt alles op.

Ook Mo zijn fatsen na zijn transfer naar Juve hebben extra duidelijk gemaakt dat Schmidt (en PSV) niets valt te verwijten.
Typisch en jammer hoe zo'n frame blijft bestaan.
Deadsy schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 20:32:
Een deel van deze spelers doet mee vanwege blessures.
Klopt, maar Schmidt heeft ze wel weer aan het voetballen gekregen.
Doan, Bruma en Guti waren allemaal afgeschreven en mochten vertrekken, maar ze krijgen nu veel speeltijd, presteren heel aardig en Guti is basisspeler geworden (al verwacht ik dat hij na de Afrika Cup wordt vervangen door Veerman). Als je een coach verwijt dat spelers slechter worden, dan mag je hem ook complimenteren dat spelers 'gereanimeerd' worden. Al vind ik dit sowieso te simpel, een coach zet het raamwerk neer en het is aan de spelers zelf om daar een vervolg aan te geven.

PSV begon het seizoen geweldig, had daarna een terugval en kreeg in die periode vooral teveel goals tegen (mede dankzij een te twijfelende Drommel), maar daarna is het spel degelijker geworden en werd er vooral weer gewonnen. PSV staat zelfs bovenaan, ondanks de enorme waslijst aan blessures.

Schmidt doet het goed en wordt erg gewaardeerd bij PSV (zowel door de leiding als de spelers), alleen in de beslissende wedstrijden komt men nog net tekort (vooral Europees).
De wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord tel ik minder mee, aangezien daarin met name werd verloren in het laatste half uur waarin de vermoeidheid door minder rust toesloeg. Maar er werd verloren, dus daarin is duidelijk verbetering mogelijk.

De komende weken gaan duidelijk maken of PSV echt een bedreiging is voor Ajax, of dat de 2e plaats het hoogst haalbare is.

• Napo
  • Niet online
Baseman77 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Dan heb je totaal geen idee wat er zich allemaal heeft afgespeeld.
Het was namelijk heel PSV en Mo zijn familie vs Mo. Hij kreeg alle hulp mogelijk, maar als je alles afslaat en weigert ervoor open te staan dan houdt alles op.

Ook Mo zijn fatsen na zijn transfer naar Juve hebben extra duidelijk gemaakt dat Schmidt (en PSV) niets valt te verwijten.
Typisch en jammer hoe zo'n frame blijft bestaan.
Niets is misschien iets te absoluut. Als er zaken anders waren gegaan had de uitkomst anders kunnen zijn, of hetzelfde. Die uitkomst zullen er nooit weten. Wat we wel weten is dat ihattaren niet meer op een ideaal spoor zit ongeacht wat de oorzaak is.

Schmidt zijn spelopvatting en zijn keuzes zijn niet voor iedere speler optimaal maar ook daar moet je als speler professioneel mee om blijven gaan.

Maar goed, in veel zaken wordt de schuld bijzonder gemakkelijk bij de trainer gelegd en gemakkelijk bij de speler/spelersgroep weggenomen. Of dat nou Schmidt, ten Hag, Advocaat of welke trainer dan ook is. Worden spelers niet beter dan is de trainer niet goed bezig, worden ze het wel is het ondanks de trainer gelukt. Winst is dankzij de spelersgroep en verlies komt door de trainer want keuzes of niet weten te motiveren.

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat er weinig teams zijn net onder de absolute top die in deze tijd in een moordend seizoen met ook nog een WK op komst het risico gaan nemen met een speler met hartproblemen die inmiddels al maanden geen wedstrijd meer gespeeld heeft. Maar als je in de krant zegt dat speeltijd het belangrijkste is omdat je een kans wil maken op selectie voor het WK en je hebt net een heel medisch traject achter de rug en bent niet wedstrijdfit, dan denk ik niet dat je kiest voor een team waar de concurrentie moordend is en denk ik dat een team als bijvoorbeeld Everton niet de gok gaat nemen. Daarnaast is Eriksen gek op Nederland, spelen er meerdere Denen in de Eredivisie en spreekt hij de taal en is zijn gezin bekend met hoe het in NL werkt. Zo gek is de gedachte toch helemaal niet om dan een stap terug te doen qua geld (wat je al lang niet meer nodig hebt) en vanuit een vertrouwde omgeving te gaan spelen in een team waarin je kan excelleren, je bijna een garantie op veel speeltijd hebt, een team wat aanvallend voetbal speelt en ook Europees nog meedoet (weliswaar in de Conference League, maar toch)? En oh ja, de TD is ook nog eens Deens.

Maar we zullen zien. Het blijft voetbal, dus het zal wel zijn wat de gek er voor geeft. Maar dromen mag toch?
Hij was bij Spurs al van harte welkom om mee te trainen, oftewel om te laten zien dat ie het nog kan. Daar tijden gespeeld, onder Conte bij Inter... Alles lijkt er dus op dat ie bij Spurs gaat tekenen.

• Vos

Vos

AFCA

En daar gaan we... Topper tussen Excelsior en ADO Den Haag afgelast vanwege corona

https://www.ad.nl/nederla...-vanwege-corona~afc5d233/

Er wordt niet bekend gemaakt hoeveel spelers er besmet zijn, vrij cruciaal lijkt mij? Er zijn toch regels voor wanneer wedstrijden mogen worden afgelast?
Twaalf veldspelers en een keeper zijn volgens de protocollen voldoende om te kunnen voetballen.
Staat in dit artikel over de eredivisie: https://nos.nl/collectie/...isie-voor-knvb-geen-optie. Kan niet opmaken of er voor de KKD andere regels gelden.

Nu voelt het beetje als 'we missen 4 goede spelers dus we willen niet voetballen'.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 09-01-2022 11:06 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:18
Vos schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:05:
En daar gaan we... Topper tussen Excelsior en ADO Den Haag afgelast vanwege corona

https://www.ad.nl/nederla...-vanwege-corona~afc5d233/

Er wordt niet bekend gemaakt hoeveel spelers er besmet zijn, vrij cruciaal lijkt mij? Er zijn toch regels voor wanneer wedstrijden mogen worden afgelast?

[...]

Staat in dit artikel over de eredivisie: https://nos.nl/collectie/...isie-voor-knvb-geen-optie. Kan niet opmaken of er voor de KKD andere regels gelden.

Nu voelt het beetje als 'we missen 4 goede spelers dus we willen niet voetballen'.
als je 13 spelers kan opstellen dan moet je spelen. BLijkbaar heeft excelsior er geen 13.
Maar mij bekruipt hetzelfde gevoel, dat ze niet willen spelen en dan naast de coronagevallen nog paar andere spelers ziek laten melden en poef, dan heb je er ineens geen 13 meer. |:(

Verwijderd

Vos schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:05:
Niet bekend gemaakt richting de media. Het lijkt mij dat de club richting de KNVB het aantal positieve tests moet overleggen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:48:
[...]

Niet bekend gemaakt richting de media. Het lijkt mij dat de club richting de KNVB het aantal positieve tests moet overleggen.
Hoeft niet, wettelijk gezien hoeft/mag/moet de club geen medische gegevens te verlenen aan derden.
Als de club zegt niet te kunnen voldoen aan het minimale aantal op te stellen spelers, dan zij het zo.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:41:
[...]

Hoeft niet, wettelijk gezien hoeft/mag/moet de club geen medische gegevens te verlenen aan derden.
Als de club zegt niet te kunnen voldoen aan het minimale aantal op te stellen spelers, dan zij het zo.
Handige manier om dus even een wedstrijd uit te stellen als het niet lekker uitkomt.

• Ankona
Quad schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:41:
[...]

Weet je het zeker? Wettelijk hoeft de knvb ook geen wedstrijden uit te stellen. Zou best kunnen zijn dat de bond kan eisen dat een club een bondsarts overtuigt al dan niet met overleggen van medische gegevens of eigen onderzoek.

alles kan off-topic

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:48
Een volledige selectie van een BVO zou breed genoeg moeten zijn om meerdere Corona gevallen te kunnen ondervangen. Daarbij kan een BVO ook nog vaak teren op de jongere elftallen (A-junioren) onder het eerste elftal.

Ik vraag me dus af waarom de KNVB hier in meegaat.

• Ankona
Miki schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:07:
Een volledige selectie van een BVO zou breed genoeg moeten zijn om meerdere Corona gevallen te kunnen ondervangen. Daarbij kan een BVO ook nog vaak teren op de jongere elftallen (A-junioren) onder het eerste elftal.

De KNVB wil een goede competitie. Een pro-forma wedstrijd met een veredeld jeugdteam dat kansloos afgedroogd wordt is in niemands belang. En er moeten al best veel spelers uitvallen voor ze om uitstel mogen vragen.

alles kan off-topic

• Napo
  • Niet online
Miki schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:07:

Twaalf veldspelers en een keeper zijn volgens de protocollen voldoende om te kunnen voetballen. "Ajax heeft veel meer profspelers op de loonlijst staan dan bijvoorbeeld Helmond Sport, dus de situaties per club kunnen enorm verschillen", beseft Bluyssen. "Daarom nemen we per team de 25 spelers die het meest op het formulier hebben gestaan. Zijn er daarvan dertien of meer positief getest, mogen clubs pas vragen om uitstel."
Formaat van de club heeft een beperkte invloed gezien de scope die vastgesteld lijkt te zijn op de 25 meest ingeschreven spelers.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:48
Ankona schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:40:
[...]

De KNVB wil een goede competitie. Een pro-forma wedstrijd met een veredeld jeugdteam dat kansloos afgedroogd wordt is in niemands belang. En er moeten al best veel spelers uitvallen voor ze om uitstel mogen vragen.
Ik zeg niet dat je maar het A junioren elftal opstelt maar daar kun je er best 1 of 2 van opstellen. Maar als ik nu kijk naar de reactie van @Napo kun je er vanuit gaan dat meer dan de helft van de selectie dan in quarantaine zit.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ankona schreef op maandag 10 januari 2022 @ 07:51:
[...]

Weet je het zeker? Wettelijk hoeft de knvb ook geen wedstrijden uit te stellen. Zou best kunnen zijn dat de bond kan eisen dat een club een bondsarts overtuigt al dan niet met overleggen van medische gegevens of eigen onderzoek.
Mogelijk dat ze best wel afspraken hebben onderling. Maar medische gegevens blijven in principe geheim, al doen we daar met corona niet zo moeilijk over heb ik het idee. En anders zullen er ook wel aardige (geld)boetes in de contracten en voorwaarden staan.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Ajax zou 18m voor Bergwijn hebben geboden, wat afgewezen zou zijn.
Lekker stoppen en niet nog een keer bieden dan (wat ze wel van plan schijnen te zijn), 18m vind ik al teveel.

• ParaDroid2
Als niet-Ajax fan vraag ik me af, wat moeten ze dan met Bergwijn? Antony of Tadic gaat hij er niet uit spelen en zoveel beter dan een Neres vind ik hem ook niet voor op de bank. Verder heeft Ajax nog wel een paar buitenspelers, Berghuis kan daarnaast ook nog op de flank.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:35
toolkist schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:58:
Ajax zou 18m voor Bergwijn hebben geboden, wat afgewezen zou zijn.
Lekker stoppen en niet nog een keer bieden dan (wat ze wel van plan schijnen te zijn), 18m vind ik al teveel.
Is een leuke speler met talent, maar zelfs bij PSV vond ik hem niet de speler die wekelijks het verschil maakte. Vooral in Europa niet.

• dutchgio
  • Niet online
Ik denk inspelend op een vertrek van Neres en Antony, die wel eens onhoudbaar kan worden komende zomer al.
Pagina: 1 ... 180 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022