Op zich eens hoor. Maar ik ken een zeer vergelijkbaar geval van een speler, waarbij het ging om ofwel verlengen bij topclub NL met groeitraject, ofwel buitenlands contract met totale waarde van 11 miljoen - voor de speler. Erg verleidelijk.T-MOB schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:04:
[...]
Spelersbelang is wat mij betreft wel wat breder dan het salaris op de korte termijn. Het is naief om te denken dat je als 19-jarige zonder basisplek in de eredivisie wel even eerste spits wordt bij een Duitse subtopper. Ik ken de details inderdaad niet, maar ik vind dat een zaakwaarnemer de speler hier daadwerkelijk zou moeten begeleiden. Wat niet helpt in de beeldvorming is dat diezelfde zaakwaarnemer financieel garen spint bij de huidige gang van zaken omdat hij nu in een halfjaar 2x een overgang kan begeleiden.
Ik heb eens opgezocht. Denk dat het komt omdat Ajax uit de Griekse mythologie altijd wordt uitgebeeld met een speer(Lance/Lancieri). Maar wel een hele vreemde bijnaam inderdaadPolarBear schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:44:
[...]
Sorry Ajax "I Lancieri" ? Die bijnaam heb ik echt nog nooit gehoord.
Verleidelijk is het sowieso en het eerste traject heeft geen zekerheden maar wellicht meer potentie op de lange termijn terwijl je bij het tweede traject zekerheid hebt maar er een risico is dat het op lange termijn minder rendabel kan zijn.desmond schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:09:
[...]
Op zich eens hoor. Maar ik ken een zeer vergelijkbaar geval van een speler, waarbij het ging om ofwel verlengen bij topclub NL met groeitraject, ofwel buitenlands contract met totale waarde van 11 miljoen - voor de speler. Erg verleidelijk.
In de sport bestaan er geen zekerheden en elke keuze is dan ook zeker te begrijpen.
Ik heb het niet bedachtPolarBear schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:44:
[...]
Sorry Ajax "I Lancieri" ? Die bijnaam heb ik echt nog nooit gehoord.
Het komt vanuit Italië, waar Ajax dat als bijnaam heeft blijkbaar.
https://www.rtlnieuws.nl/...-ridders-champions-leagueEen bijnaam die wij helemaal niet kennen in Nederland, maar die steevast gebruikt wordt in Italië. Het is een heldhaftige vergelijking, voor het eerst gemaakt door een Italiaanse journalist in de jaren '60. Ze bedoelen hiermee: ridders met lansen. Het komt doordat de god Ajax, in het logo van de Amsterdamse club, geïnterpreteerd werd als ridder en de Italianen vonden het zo mooi klinken dat ze het misverstand niet meer hebben rechtgezet.
Grappig, nooit geweten. Sowieso blijven bijnamen niet echt plakken bij Ajax (of überhaupt in Nederland). Godenzonen wordt nog wel eens in een artikel gebruikt. Joden als geuzennaam maar niet echt als vervanging van de clubnaam, tenzij je natuurlijk een Feyenoordfan bent en tegen de joden/020/neuzen moet spelen. Maar een bijnaam als Spurs/Azzurri/Oranje heeft Ajax kennelijk alleen in Italiedutchgio schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:04:
Het komt vanuit Italië, waar Ajax dat als bijnaam heeft blijkbaar.
[...]
https://www.rtlnieuws.nl/...-ridders-champions-league
Jean Paul de Jong naar Ajax onder 18.. Zullen de Utrecht supporters leuk vinden, weer een icoon die voor Ajax gaat werken.
Hij heeft in de jeugd van Ajax (en Feyenoord) gevoetbald, er zijn vast ook Utrecht-supporters die hem dat nooit vergeven hebben. Denk dat het merendeel het vrij weinig kan interesseren.toolkist schreef op donderdag 23 december 2021 @ 15:37:
Jean Paul de Jong naar Ajax onder 18.. Zullen de Utrecht supporters leuk vinden, weer een icoon die voor Ajax gaat werken.
In de lijn der verwachting.Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:50:
Go Ahead lijkt gewoon aanvallend te spelen tegen PSV, geen Ajax-uit tactiek dus.
Gaat dus makkelijk worden voor PSV.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
De verdediging (zie tegendoelpunten) is dan ook niet zo geweldig. Afwachten lijkt mij niet de manier om punten mee te nemen uit Eindhoven. Op basis van het vertoonde spel is niemand kansloos tegen PSV, zeker als je er voor durft te gaan.Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:50:
Go Ahead lijkt gewoon aanvallend te spelen tegen PSV, geen Ajax-uit tactiek dus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Inderdaad, nu al 1-0, echt bizar dat Go AheadOPSLAGHOND schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:51:
[...]
In de lijn der verwachting.
Gaat dus makkelijk worden voor PSV.
Tegen Ajax met alle hebben en houden verdedigen en het nu zo makkelijk weggeven, verbaast me niet overigens, dat doen meer clubs.Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:54:
[...]
Inderdaad, nu al 1-0, echt bizar dat Go Ahead
Ander team met andere kwaliteiten hebben een andere tactiek nodig. De keuzes kunnen tegen PSV nadelig uitpakken maar op basis van de eerste seizoenshelft zie ik er nog wel één of meerdere bij PSV in het doel gaan.OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:56:
[...]
Tegen Ajax met alle hebben en houden verdedigen en het nu zo makkelijk weggeven, verbaast me niet overigens, dat doen meer clubs.
Als ergens de kracht niet zit bij PSV is het wel de verdediging.
Het ene moment wordt een club als Go Ahead Eagles afgebrand als ze met hun hebben en houden verdedigen en doen ze het niet dan is het ook niet goed
[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 23-12-2021 18:58 ]
What else is new?Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:59:
Go Ahead veel meer balbezit zelfs, PSV speelt op de counter in eigen huis.
Met balbezit win je geen wedstrijden.Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:59:
Het publiek hoeft ook niet vermaakt te worden. Als ze maar winnen, dan vind ik het wel prima.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Veel meer valt ook wel mee, het zit zo rond de 45/55Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:59:
Als dat 3 punten oplevert, prima. Het is ook wel de enige manier om tegen een dergelijke ploeg ruimte te krijgen.Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:59:
Tegen een counterploeg pur sang moet je niet gaan voetballen als je dat al niet tegen een aanvallend ingesteld team durft.Napo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:58:
[...]Ander team met andere kwaliteiten hebben een andere tactiek nodig. De keuzes kunnen tegen PSV nadelig uitpakken maar op basis van de eerste seizoenshelft zie ik er nog wel één of meerdere bij PSV in het doel gaan.
En wel in aanvallen, dus dan is een open huis niet slim.Als ergens de kracht niet zit bij PSV is het wel de verdediging.
Het zou slimmer geweest zijn om exact hetzelfde te spelen als tegen Ajax, PSV wacht graag op de counter en zijn slecht in het verdedigen.Het ene moment wordt een club als Go Ahead Eagles afgebrand als ze met hun hebben en houden verdedigen en doen ze het niet dan is het ook niet goed
Dus het spel wat ze lieten zien tegen Ajax zou nu nog beter kunnen werken.
Inmiddels zitten we op een 50/50Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 18:59:
Go Ahead lijkt al uitgeraasd ja, wonderlijke tactiek voor een eerste half uur in Eindhoven. Nu zijn ze helemaal kansloos.
Ach, wat dat betreft precies Fortuna gister in de Arena toch? Lekker half uurtje laten razen en dan er overheen.Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:10:
[...]
Go Ahead lijkt al uitgeraasd ja, wonderlijke tactiek voor een eerste half uur in Eindhoven. Nu zijn ze helemaal kansloos.
Inderdaad, je zou toch zeggen dat deze ploegen nu wel snappen dat de pot dichthouden de beste tactiek is. Dan haal je wellicht nog een puntElPaco schreef op donderdag 23 december 2021 @ 19:13:
[...]
Ach, wat dat betreft precies Fortuna gister in de Arena toch? Lekker half uurtje laten razen en dan er overheen.
Ik kan niet kijken maar kunnen we nog hopen op een vervroegd kerstcadeautje (lees: een gelijkspel) of heeft PSV deze wedstrijd wel in de tas?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
In de tas, al is het gek genoeg nog steeds maar 1-0.Superkiwi schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:04:
Ik kan niet kijken maar kunnen we nog hopen op een vervroegd kerstcadeautje (lees: een gelijkspel) of heeft PSV deze wedstrijd wel in de tas?
Jammer.
Toch bedankt Exocet
En gefeliciteerd aan de winterkampioenfans!
Toch bedankt Exocet
En gefeliciteerd aan de winterkampioenfans!
OP DE BAL?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij is wakker.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is een fijn vervroegd kerstcadeau waarschijnlijk, winst voor PSV dusSuperkiwi schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:04:
ROOD
Bijzonder om dan nu alsnog een spits eraf te halen voor een verdediger. Voor enig resultaat zal je toch moeten scoren.
Go Ahead Eagle heeft gewoon meer kansen weten te creeeren sinds ze met 10 man staan dan PSV. Treurig van PSV en knap van Go Ahead.
[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 23-12-2021 20:21 ]
PSV laat het nog wel 1-1 worden.
De 1-0 vasthouden lijkt belangrijker ...Napo schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:15:
Bijzonder om dan nu alsnog een spits eraf te halen voor een verdediger. Voor enig resultaat zal je toch moeten scoren.
Volgens mij gelooft die trainer in Wonderen ...
Dat moet ik eerder zeggen
De beperkte achterstand verdedigen ofzo, de logica ontgaat mij compleet bij dit soort keuzes.OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:21:
[...]
De 1-0 vasthouden lijkt belangrijker ...
Volgens mij gelooft die trainer in Wonderen ...
3 kerstcadeaus op 1 avond, ik zou zeggen go ahead en maak er 4 of 5 van joh ...
Mooie jinx, volgende keer wat vroeger in de wedstrijd aubcarpebios schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:21:
PSV laat het nog wel 1-1 worden.
Go Ahead laat er nog wel 3 ingaan johElPaco schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:23:
[...]
Mooie jinx, volgende keer wat vroeger in de wedstrijd aubeen
/Counter_jinx!
Daar was bijna de 3-0
Ik heb het idee dat de VAR niet serieus naar mijn Counter_Jinx heeft gekeken ...carpebios schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:28:
Daar was bijna de 3-0
Ik probeer het nog eens, JEZUS daar is zometeen de 2-1!OPSLAGHOND schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:33:
[...]
Ik heb het idee dat de VAR niet serieus naar mijn Counter_Jinx heeft gekeken ...
Nee, de 3-0!!!!carpebios schreef op donderdag 23 december 2021 @ 20:35:
[...]
Ik probeer het nog eens, JEZUS daar is zometeen de 2-1!
2-0, zeer slecht.
Gefeliciteerd vaste PSV'ers!
start_biermodus
Voor de Ajacieden / vieze winterkampioenen;
start_biermodus
Voor de Ajacieden / vieze winterkampioenen;
[ Voor 89% gewijzigd door OPSLAGHOND op 23-12-2021 20:45 ]
PSV winterkampioen. Je koopt er nog niet de grond onder je stadion voor, maar ik klaag niet!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar wel de lucht tussen de stoelen toch?Maarten_E schreef op donderdag 23 december 2021 @ 21:12:
PSV winterkampioen. Je koopt er nog niet de grond onder je stadion voor, maar ik klaag niet!
Ik heb begrepen dat de lucht tussen de stoelen is verkocht aan de supportersvereniging zodat ze de banden van de platte kar weer kunnen oppompen.Exocet schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:22:
[...]
Maar wel de lucht tussen de stoelen toch?
Maar Tadic had de meeste assists. Ooit.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Waarbij je wel mag aantekenen dat de vorige recordhouder dat koppelde aan nog eens het dubbele aantal in doelpunten.snmght schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:57:
Regeren is vooruitschuiven
Als Ajax Brobbey wil kopen, moet dat voor een enorm bedrag lees ik. (fcupdate)
Kom op zeg, Ajax is gek als ze dat ooit gaan doen. Leipzig zit duidelijk in de maag met Brobbey en waarschijnlijk niet zonder reden.
Mooi dat Toornstra heeft bijgetekend bij Feyenoord, heb ik altijd een nuttige degelijke speler gevonden.
Kom op zeg, Ajax is gek als ze dat ooit gaan doen. Leipzig zit duidelijk in de maag met Brobbey en waarschijnlijk niet zonder reden.
Mooi dat Toornstra heeft bijgetekend bij Feyenoord, heb ik altijd een nuttige degelijke speler gevonden.
[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 24-12-2021 10:12 ]
Ach, met 15 goals in de CL en 56 in de ED mag er ook wel eens eentje misT-MOB schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:03:
[...]
Waarbij je wel mag aantekenen dat de vorige recordhouder dat koppelde aan nog eens het dubbele aantal in doelpunten.
En dat dat de beste speler aller tijden is, dus heel knap dat je dat kunt verbeteren.T-MOB schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:03:
[...]
Waarbij je wel mag aantekenen dat de vorige recordhouder dat koppelde aan nog eens het dubbele aantal in doelpunten.
Een speler met potentie (vanwege leeftijd) en met een lang contract. Daar zou ik in ieder geval geen lage koopsom bij verwachten.Harribo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:11:
Als Ajax Brobbey wil kopen, moet dat voor een enorm bedrag lees ik. (fcupdate)
Ik snap het ook niet. Slot speelt nu al feitelijk vaak met een middenvelder extra omdat hij niet kan kiezen tussen Toornstra, Kokcu en Aursnes.toolkist schreef op donderdag 23 december 2021 @ 00:15:
[...]
En alsof Feyenoord even 6 miljoen kan missen voor een speler. Dan lijken andere plekken me toch belangrijker te zijn? Of zouden ze denken dat ie nu ineens veel goedkoper te halen is?
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 24-12-2021 11:00 ]
En met Til zijn dat ook de enige 4 middenvelders voor 3 plekken die voldoen voor Feyenoord. En met Til die volgend seizoen weer weg is, Toornstra die ouder wordt en Kokcü wellicht ook vertrekt vind ik het niet heel gek. Ik weet niet of Veerman de juiste speler is, maar dat ze kijken voor een nieuwe middenvelder is logisch.D-e-n schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:59:
[...]
Ik snap het ook niet. Slot speelt nu al feitelijk vaak met een middenvelder extra omdat hij niet kan kiezen tussen Toornstra, Kokcu en Aursnes.
Dat mag maar das wel een beetje een zure kijk.T-MOB schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 09:03:
[...]
Haller en Tadic GOATS.
Oh en Pasveer met zijn Haaland-reddingen-stats.
[ Voor 7% gewijzigd door snmght op 24-12-2021 12:19 ]
Geen basis plaats bij Ajax en overbodig bij Leipzig.Napo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:42:
[...]
Een speler met potentie (vanwege leeftijd) en met een lang contract. Daar zou ik in ieder geval geen lage koopsom bij verwachten.
Het is een speler van 19 jaar oud die zich nog twee jaar kan ontwikkelen eer Leipzig hem moet verkopen om wat winst te kunnen maken. De vraag is dan ook wel een beetje wat een enorm bedrag is.Harribo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:07:
[...]
Geen basis plaats bij Ajax en overbodig bij Leipzig.
Ik vraag me altijd af, waarom iemand die alleen maar zijn eigenbelang (of dat van zijn 'zaakwaarnemer'-zakkenvuller) nastreefde, zo snel mogelijk 'stappen moest maken' weer voor veel geld terug moet worden gehaald, na vertoonde disloyaliteit...
Ik zou zeggen:
Er loopt vast nog wel wat rond in de jeugd, dat weliswaar nog heel wat kan leren, maar een kans verdient.
Ik zou zeggen:
Er loopt vast nog wel wat rond in de jeugd, dat weliswaar nog heel wat kan leren, maar een kans verdient.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
@Ramzzz jij hebt je avatar alvast aangepast aan de tweede seizoenshelft van Feyenoord zie ik
Voor in de spits niet echt op het ogenblik.Ramzzz schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 14:01:
Een speler die geen hele wedstrijd kan spelen, en te pas en te onpas geblesseerd is. Daar zou ik niet al te veel geld aan uitgeven, dus na een half jaar mag hij weer terug naar Leipzig.Napo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:42:
[...]
Een speler met potentie (vanwege leeftijd) en met een lang contract. Daar zou ik in ieder geval geen lage koopsom bij verwachten.
Ein-de-lijk.ElPaco schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:50:
Sparta heeft vanaf komend seizoen weer natuurgras! Beste kerstcadeau wat de eredivisie zich had kunnen wensen!
Bron
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Moeten ze zich wel handhaven natuurlijk, anders komt er een kunstgrasclub voor terug. Maar wellicht dat Heracles nog even wat plekken kan zakkenElPaco schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:50:
Sparta heeft vanaf komend seizoen weer natuurgras! Beste kerstcadeau wat de eredivisie zich had kunnen wensen!
Bron
Goed nieuws inderdaad!ElPaco schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 18:50:
Bron
Babel is ooit voor 1 miljoen salaris gehaald voor een half seizoen niks doen. We hebben het nu over een speler zonder staat van dienst die op de bank gaat zitten. Geen ritme. Een half miljoen voor een half seizoen is zat. Ik begrijp sowieso niet wat men in die jongen ziet.Napo schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 13:10:
[...]
Het is een speler van 19 jaar oud die zich nog twee jaar kan ontwikkelen eer Leipzig hem moet verkopen om wat winst te kunnen maken. De vraag is dan ook wel een beetje wat een enorm bedrag is.
Als iedereen nu gewoon wat puntjes aan Sparta gunt komt dat vast goed.Bombvis schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 19:24:
[...]
Moeten ze zich wel handhaven natuurlijk, anders komt er een kunstgrasclub voor terug. Maar wellicht dat Heracles nog even wat plekken kan zakken
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is dat daadwerkelijk zo?snmght schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:57:
XXXVI
Het schijnt eveneens te zijn dat er bij Tadic oefenwedstrijden zijn meegenomen en bij ene Messi nietephymerous schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:18:
[...]
Zeker, zie bijvoorbeeld dit bericht. Record van ene Messi uit de boeken geschoten
Waarbij in deze 29 natuurlijk niet de 6 vanuit Servie meegenomen zijn
Who caresNapo schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:26:
[...]
Het schijnt eveneens te zijn dat er bij Tadic oefenwedstrijden zijn meegenomen en bij ene Messi niet
[Afbeelding]
Waarbij in deze 29 natuurlijk niet de 6 vanuit Servie meegenomen zijn
XXXVI

Ligt gevoelig.
Vrolijk Kerstfeest. Moet uitpak kadootjes.
[ Voor 15% gewijzigd door snmght op 25-12-2021 12:20 ]
Is dit positief of negatief nieuws voor Ajax, geen idee hoe Benfica de laatste tijd presteerde maar om op korte termijn anders te gaan spelen gaat ook niet altijd bijzonder goed.Jorge Jesus is per direct vertrokken als trainer van Benfica. Dat heeft de Portugese topclub dinsdagmiddag bevestigd middels een statement.
Ajax huurt Brobbey van Leipzig.
Nu officieel bekend gemaakt door Ajax.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 31-12-2021 14:51 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Pff met hangende pootjes dus terug naar Amsterdam. Hij mag van geluk spreken want Ajax had hem ook kunnen laten vallen en dat had het einde carrière geweest van Brobbey. Met dat betreft zeer kwalijk dat Raiola alleen maar bezig is geweest voor zichzelf en niet voor de speler zelf.Quad schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 14:50:
Ajax huurt Brobbey van Leipzig.
Oh btw mijn glazenbol deze het weer eens: Miki in "[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2020/2021 - Deel 2"
[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 31-12-2021 15:24 ]
Oh het is dus niet Brobbey geweest die zelf graag weg wilde omdat hem geen garanties werden gegeven? Raiola verzint zoiets niet zelf hoor.Miki schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:22:
Pff met hangende pootjes dus terug naar Amsterdam. Hij mag van geluk spreken want Ajax had hem ook kunnen laten vallen en dat had het einde carrière geweest van Brobbey. Met dat betreft zeer kwalijk dat Raiola alleen maar bezig is geweest voor zichzelf en niet voor de speler zelf.
Op zich een oplossing die voor beide partijen gunstig kan uitpakken. Een extra spits voor Ajax die redelijk in het systeem past, zonder veel kosten of risico. En voor de speler een kans zich weer in de kijker te spelen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sorry als je de achterliggende context niet lijkt te begrijpen. Speciaal voor jou heb ik mijn oude link er nog eens bijgeplakt:Gonadan schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:27:
[...]
Oh het is dus niet Brobbey geweest die zelf graag weg wilde omdat hem geen garanties werden gegeven? Raiola verzint zoiets niet zelf hoor.
Op zich een oplossing die voor beide partijen gunstig kan uitpakken. Een extra spits voor Ajax die redelijk in het systeem past, zonder veel kosten of risico. En voor de speler een kans zich weer in de kijker te spelen.
Voor de ontwikkeling van Brian vind ik het zelf een niet zo verstandige keuze om nu al naar een RB Leipzig te vertrekken. Hij was nu ook nog geen basis speler in Ajax 1 dus ik vermoed dat hij net zoals al die andere jonge beloften (Kishna, Hoesen, Bazoer, etc.) die vroegtijdig vertrokken uit gaat lopen op een domper. Ik vrees dat hij over een jaar of 4 weer in Nederland speelt, maar dan bij een Nederlandse subtopper. De grote schuldige in deze is Raiola die de jonge jongens ronselt onder valse toekomstperspectieven en er zelf uiteindelijk het meeste eraan verdient.
Ik begrijp gerust wel wat je probeert te zeggen, maar ik ben het er simpelweg niet mee eens. Een citaat van jezelf erbij halen gaat daar niets aan veranderen.Miki schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:37:
Sorry als je de achterliggende context niet lijkt te begrijpen. Speciaal voor jou heb ik mijn oude link er nog eens bijgeplakt:
Velen geven af op Raiola, niet geheel onterecht gezien zijn harde manier van zakendoen. Je kunt de spelers echter absoluut niet vrij pleiten. Elke keer weer begint het namelijk bij ontevredenheid van de speler, vaak in combinatie met zelfoverschatting. En als een speler dan verder wil kijken gaat de zaakwaarnemer aan de slag, dat is namelijk zijn werk.
Het begon echter gewoon met een Brobbey die veel wilde verdienen en garantie op speeltijd wilde, liefst in de basis.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tottenham niet in beroep; Vitesse zeker verder in Conference League - https://nos.nl/l/2411476
Terwijl hij in jong Ajax conditioneel al geen volledige wedstrijd mee kon. Hopelijk hebben ze hem in Leipzig flink aan zijn conditie laten werken, want als dat nu nog moet gebeuren is het weggegooid geld.Gonadan schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 16:01:
[...]
Het begon echter gewoon met een Brobbey die veel wilde verdienen en garantie op speeltijd wilde, liefst in de basis.
Nee, hij kon het druk zetten begin december niet aan en daardoor kwam Leipzig niet in hun spel. Resultaat: wissel in de 42e minuut. Zonde maar het is niet anders helaas. We hopen er maar het beste van!Sempy schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 22:03:
[...]
Terwijl hij in jong Ajax conditioneel al geen volledige wedstrijd mee kon. Hopelijk hebben ze hem in Leipzig flink aan zijn conditie laten werken, want als dat nu nog moet gebeuren is het weggegooid geld.
Iedereen nog de beste wensen voor 2022 overigens!
Beste wensen* iedereen!
*behalve het kampioenschap, dat wens ik alleen alle Ajacieden toe
*behalve het kampioenschap, dat wens ik alleen alle Ajacieden toe
Nu wilt PSV ook Joey Veerman volgens VI.
Kan iemand mij uitleggen wat er zo goed is aan Veerman?
Verdedigend in ieder geval veels te zwak vind ik.
Waarbij vermeld, hij was in 2019 van augustus tot november geblesseerd en vervolgens weer in 2020 van feb tot juni. Dat je daarna niet direct topfit bent is niet zo gek. Als hij in Leipzig gewoon getraind heeft ga ik er vanuit dat de basisconditie al hoger ligt.Sempy schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 22:03:
[...]
Terwijl hij in jong Ajax conditioneel al geen volledige wedstrijd mee kon. Hopelijk hebben ze hem in Leipzig flink aan zijn conditie laten werken, want als dat nu nog moet gebeuren is het weggegooid geld.
Schijnbaar talent? net als bij Feyenoord hebben ze beide een vol middenveld dus dat gaat schuiven worden in die clubs voor welke hij ook kiest want je koopt een speler om te laten spelen toch?krissie100 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 13:41:
Nu wilt PSV ook Joey Veerman volgens VI.
Feyenoord wil hem hebben voor de breedte van de selectie. Zal in ieder geval een vast basisspeler worden. Verwachting is ook dat Kökçü deze zomer zal vertrekken.rikoos schreef op maandag 3 januari 2022 @ 15:48:
[...]
Schijnbaar talent? net als bij Feyenoord hebben ze beide een vol middenveld dus dat gaat schuiven worden in die clubs voor welke hij ook kiest want je koopt een speler om te laten spelen toch?
Verder is Veerman gewoon een goede spelverdeler die ook niet vies is van een shotje op goal. Dus lijkt me een prima aankoop voor Feyenoord (Voor PSV lijkt me niet.. Die zwemmen in de middenvelders).
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/pTLdgw7VfocBlgummFAK0ibQ.jpg?f=fotoalbum_large)