Tomorrow is not today!
Tuurlijk vindt de trainer dat het wel te zien was, loopt ie daar met z'n tabletjeSydney08 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:17:
Gelukkig was niet te zien of de bal uit was of niet. Vanwege de hoek leek hij uit, maar is niet te zien met de beelden die ik zag.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Mooie beelden, wat verwacht ie van de vierde man?toolkist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:20:
[...]
Tuurlijk vindt de trainer dat het wel te zien was, loopt ie daar met z'n tabletje
XXXVI
Blind gaf de assist op Blind?Quad schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:24:
Tadic krijgt bij de 1-0 niet de assist denk ik he?
Goal + assist!!
Blind in Oranje!!
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Wat heeft hij ooit misdaan?
6 - @fctwente's Ricky van Wolfswinkel scored the opening goal six times this Eredivisie season, more than any other player. Breakthrough. pic.twitter.com/j4aAfwz4Jq
— OptaJohan (@OptaJohan) 22 december 2021
Daardoor gaan ze er uiteindelijk wel hard af...OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:43:
Moet zeggen dat Fortuna wel ballen toont door het spelletje (enigszins) te willen spelen i.p.v. zich volledig in te graven vanaf minuut 1.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Schandalige beslissing en var had per direct scheids van het veld moeten sturenElPaco schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:10:
Hopen dat de VAR ingrijpt bij Utrecht - Twente. Echt onzinrood voor Twente, totale waanzin en wedstrijdvervalsing.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Sadilek sprong en gooide zijn armen omhoog en raakte zijn tegenstander aan het hoofd. Zoiets wat wel vaker gebeurt in een wedstrijd en waar je soms geel voor krijgt.toolkist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:14:
Wat gebeurde er dan?
Regeren is vooruitschuiven
Sadilek en iemand van Utrecht ging beiden voor een hoge bal. De arm van Sadilek kwam tegen de nek van de speler van Utrecht. Sadilek had heel die speler nooit gezien (de herhaling die 5 seconden eerder begonnen laten zien dat hij geen enkele keer richting de Utrecht speler kijkt, enkel naar de bal). Was hooguit geel.toolkist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:14:
Wat gebeurde er dan?
Nu wordt een speler van Twente door iemand van Utrecht praktisch uit de wedstrijd gekopt (voorhoofd Utrechtspeler tegen achterhoofd Twentespeler) en dat is dan enkel geel. Speler mag niet terugkeren van de medische staf.
Die scheids heeft zo'n makkelijke wedstrijd en weet nog zoveel te verklooien... KnapHan schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:25:
Geen kaart, wat een lachertje
Dan vermoed ik dat de scheids bij Ajax in contact staat met die in Utrecht. Is een compensatie-niet-kaart voor die rode die in Utrecht gegeven is.OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:25:
Dat was gewoon rood voor de overtreding op Haller, wat een fout van de scheidsrechter!
Die is ie kwijtgeraakt dus geeft hij nu alleen nog maar waarschuwingen?toolkist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:30:
Lol weer een 'waarschuwing'...
dude, daar zijn die gele dingen in je borstzakje voor...
Ja, inderdaad meneer de commentator wat een geweldige klik bij die twee van Fortuna ... Ze staan 16e en nu 2-0 achter ... Geweldig!!
[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-12-2021 22:34 ]
Typisch zo'n scheids die denkt 'het is er de wedstrijd niet voor'. Volg gewoon de regels op...toolkist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:30:
Lol weer een 'waarschuwing'...
dude, daar zijn die gele dingen in je borstzakje voor...
Maar goed dat ie het nu al laat zien, kan ie tijdig afgevoerd worden van de lijst ipv na 100 wedstrijden ofzo.Vos schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:38:
[...]
Typisch zo'n scheids die denkt 'het is er de wedstrijd niet voor'. Volg gewoon de regels op...
Kan de rest niet alvast gaan douchen?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Haller pikt zijn doelpunten mee, dus een 11 meter BAMmetje: 4-0
Hopelijk gaan er geen alarmbellen af vanwege matchfixing….OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:48:
Wtf? Penalty? @ST10©DE = scheidsrechter bij Ajax ...
Nu snap ik eindelijk hoe PSV bovenaan is gekomen ...ST10©DE schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:50:
[...]Hopelijk gaan er geen alarmbellen af vanwege matchfixing….
Bam 5-0
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Keur 'm af dan!ST10©DE schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:52:
Dat hadden we niet afgesproken!
Zou niet mogen…OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:53:
Keur 'm af dan!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik krijg helaas niks door in mijn oortje van de VAR.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Was ook de minimale stand waarmee ik kan levenOPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:55:
Weer 5 - 0 ...
Prima zo. 3 punten in de pocket, vijf doelpunten gescoord en wederom geen één tegen. Lekker
Wissels, blessures, tijd rekken van Fortuna. Op zich niks mis mee hoorST10©DE schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:56:
Waarom is er zoveel extra tijd bij fcu-fct?
2 lange blessure behandelingen door hoofdwonden.ST10©DE schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:56:
Scheids wou dat Utrecht wonST10©DE schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:56:
Mooi hoe tijdrekken van Fortuna zorgt voor extra tijd bij Utrecht - TwenteHan schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:57:
[...]
Wissels, blessures, tijd rekken van Fortuna. Op zich niks mis mee hoor
Vrouwe Fortuna of bedoel je wat anders?Han schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:57:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat zou wel de kroon spannen op het fluiten van vandaag, Fortuna die een andere wedstrijd beinvloedt...Han schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:57:
[...]
De VAR kijkt overal meeElPaco schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:58:
Mooi hoe tijdrekken van Fortuna zorgt voor extra tijd bij Utrecht - Twente
24 – @AFCAjax have kept 24 Eredivisie clean sheets in 2021, a joint-all time record in the competition (Ajax also 24 in 1971). Sealed. pic.twitter.com/nUf6vLyTHe
— OptaJohan (@OptaJohan) 22 december 2021
Ook het meest aantal verliespunten met de minste tegendoelpunten?
Dat zou zo maar kunnenST10©DE schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:05:
[...]
Ook het meest aantal verliespunten met de minste tegendoelpunten?
Daar moeten ze da ranglijsten op baseren!OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:08:
xG van Ajax moet echt geweldig zijn dit seizoen!
Daar zouden ze bonuspunten voor moeten geven.OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:08:
OPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:08:
:strip_exif()/f/image/Fbaq6n88BTBLkpG5ocqONDvO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ze scoren nog altijd meer dan hun xG en krijgen er nog altijd minder tegen dan hun xGA, valt allemaal wel mee
Duidelijk een leerling van Ten Hag ...toolkist schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:12:
Brrrr, nou vindt die trainer van Fortuna ook nog dat je rekening moet houden met de stand bij sommige beslissingen
Als je ziet wat voor kansen haller dit jaar al gemist heeft, kan dat bijna niet kloppenElPaco schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:11:
[...]
[Afbeelding]
Ze scoren nog altijd meer dan hun xG en krijgen er nog altijd minder tegen dan hun xGA, valt allemaal wel mee
Dat is echt kolder, dat zal je ten hag nooit horen zeggen. Die ultee is gewoon een idiootOPSLAGHOND schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:14:
[...]
Duidelijk een leerling van Ten Hag ...
Van Wonderen naar FC Groningen?
En alsof Feyenoord even 6 miljoen kan missen voor een speler. Dan lijken andere plekken me toch belangrijker te zijn? Of zouden ze denken dat ie nu ineens veel goedkoper te halen is?krissie100 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:25:
Wat moet Feyenoord nou met Joey Veerman? In mijn ogen kan hij het niveau niet aan en verdedigend erg zwak. Was blij dat hij niet naar AZ kwam.
Met 18 wedstrijden gespeeld zijn we natuurlijk al verder dan halverwege het seizoenST10©DE schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:16:
Ajax twee punten voor halverwege het seizoen
Til is huur, Kokcu wordt mogelijk verkocht. Volgend jaar wil je ook een middenveld hebben en mogelijk zijn de verkoop ontwikkelingen met Kokcu wel in een stadium dat er nu al verder gekeken moet worden.toolkist schreef op donderdag 23 december 2021 @ 00:15:
[...]
En alsof Feyenoord even 6 miljoen kan missen voor een speler. Dan lijken andere plekken me toch belangrijker te zijn? Of zouden ze denken dat ie nu ineens veel goedkoper te halen is?
alles kan off-topic
Sorry Ajax "I Lancieri" ? Die bijnaam heb ik echt nog nooit gehoord.ElPaco schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:11:
[...]
[Afbeelding]
Dat laatste zou een verklaring kunnen zijn, maar zouden ze echt halverwege het seizoen willen verkopen? Las gisteren juist dat Feyenoord dat niet van plan was.Ankona schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:19:
[...]
Til is huur, Kokcu wordt mogelijk verkocht. Volgend jaar wil je ook een middenveld hebben en mogelijk zijn de verkoop ontwikkelingen met Kokcu wel in een stadium dat er nu al verder gekeken moet worden.
Zodra er in de voetbalwereld iets ontkent wordt is het meestal een kwestie van dagen voor het gebeurt.toolkist schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:45:
[...]
Dat laatste zou een verklaring kunnen zijn, maar zouden ze echt halverwege het seizoen willen verkopen? Las gisteren juist dat Feyenoord dat niet van plan was.
alles kan off-topic
Dat ging alleen niet over Kokcu, maar over Senesi.Ankona schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:51:
[...]
Zodra er in de voetbalwereld iets ontkent wordt is het meestal een kwestie van dagen voor het gebeurt.
Goh, de Telegraaf heeft het weer eens verkeerd mbt hun "EN ER ZIT NIET EENS EEN OPTIE TOT KOOP BIJ"Ajax verwacht op zeer korte termijn Brian Brobbey te kunnen presenteren als nieuwe speler. De negentienjarige spits, die afgelopen zomer verkaste naar RB Leipzig, wordt voor de rest van het seizoen gehuurd van de Duitse topclub.
De onderhandelingen tussen Ajax en Leipzig bevinden zich in een afrondende fase. Het laatste detail waar momenteel nog over wordt gesproken is een optie tot koop in de verbintenis.
En natuurlijk de vergoeding die Raiola opstrijkt voor deze ping-pong-actie. (Die natúúrlijk in het belang van Brobbey is ingezet).[b]toolkist schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:09:[/
Het laatste detail waar momenteel nog over wordt gesproken is een optie tot koop in de verbintenis.
Meestal is de rest op tv nog minder interessant, dus dan kijk ik tochTyphone schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:30:
Heren ik heb motivators nodig. Ik krijg het niet voor mekaar om wedstrijdjes tegen Fortuna in een leeg stadion te gaan kijken. Doet me echt 0,0.
Ik heb wat moeite met deze suggestieve bewoording. Ken jij de inhoud van het Ajax-aanbod en het Leipzig-aanbod? Ik denk dat ie gemakkelijk 2x zoveel verdient in Duitsland.T-MOB schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:20:
[...]
En natuurlijk de vergoeding die Raiola opstrijkt voor deze ping-pong-actie. (Die natúúrlijk in het belang van Brobbey is ingezet).
Ja het voordeel is dat ik nooit TV kijk. Althans niet de standaard zenders. CL is de enige uitzondering waarom SBS6 en/of Ziggo opgaat samen met F1. En voor de rest staat Ziggo Golf op bij de grote toernooien in het weekendHan schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:35:
[...]
Meestal is de rest op tv nog minder interessant, dus dan kijk ik toch
Gewoon een club gaan volgen waar het echt om het voetbal gaat en niet het geld, Manchester City of PSG bijvoorbeeldTyphone schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:30:
Heren ik heb motivators nodig. Ik krijg het niet voor mekaar om wedstrijdjes tegen Fortuna in een leeg stadion te gaan kijken. Doet me echt 0,0.

Je zou zo iemand toch ter plekke ontslaan?
True... maar het alternatief is praten met mijn vrouw. Dus dan kijk ik graag naar een veredelde oefenpotTyphone schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:05:
Ja het voordeel is dat ik nooit TV kijk. Althans niet de standaard zenders. CL is de enige uitzondering waarom SBS6 en/of Ziggo opgaat samen met F1. En voor de rest staat Ziggo Golf op bij de grote toernooien in het weekend.
Netflix/Amazon Prime/Disney+ tijdHan schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:20:
[...]
True... maar het alternatief is praten met mijn vrouw. Dus dan kijk ik graag naar een veredelde oefenpot
Geel voor die willem 2 speler neem ik aan!toolkist schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:11:
Het zegt genoeg als Makkelie dit een gele kaart vindt "want het is een sliding over de grond"
[Afbeelding]
Je zou zo iemand toch ter plekke ontslaan?
Makkelie nooit meer laten fluiten inderdaad!
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Ik ben geen fan van de Telegraaf maar als nu het laatste 'detail' is dat er nog een optie tot koop moet worden bedongen dan zat dat er dus kennelijk niet in.toolkist schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:09:
[...]
[...]
Goh, de Telegraaf heeft het weer eens verkeerd mbt hun "EN ER ZIT NIET EENS EEN OPTIE TOT KOOP BIJ"
TOTO en dan inzetten op een assist van Tadic (12 assists in eredivisie dit seizoen) of Haller (4). Dan kan je je kapot ergeren dat Blind die bal niet in een keer in de doel schiet. Geeft het nog wat sjeu.Typhone schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:30:
Spelersbelang is wat mij betreft wel wat breder dan het salaris op de korte termijn. Het is naief om te denken dat je als 19-jarige zonder basisplek in de eredivisie wel even eerste spits wordt bij een Duitse subtopper. Ik ken de details inderdaad niet, maar ik vind dat een zaakwaarnemer de speler hier daadwerkelijk zou moeten begeleiden. Wat niet helpt in de beeldvorming is dat diezelfde zaakwaarnemer financieel garen spint bij de huidige gang van zaken omdat hij nu in een halfjaar 2x een overgang kan begeleiden.desmond schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:00:
Ik heb wat moeite met deze suggestieve bewoording. Ken jij de inhoud van het Ajax-aanbod en het Leipzig-aanbod? Ik denk dat ie gemakkelijk 2x zoveel verdient in Duitsland.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022