Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat vergeven we je ook.Maarten_E schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:23:
[...]
Volgens mij wordt er hier weleens vergeten dat ik iedere Nederlandse club supporteer in Europa.
Eens dit was wel weer zwak.Pompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:23:
En dit laat weer mooi zien waarom er door geselecteerd moet worden en Schuurs verkocht moet worden. Is nauwelijks beter geworden de afgelopen jaren en gaat zolang Timber niet verkocht wordt nog nauwelijks spelen.
Ook van Pasveer trouwens.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Deze tegengoal overigens ook erg zwak verdedigd. Terwijl ze de wedstrijd in principe volledig onder controle hebben. Ik begin me wel steeds meer te irriteren aan het omschakelen in wandeltempo van Blind. Overigens raakt Berghuis voorlopig geen pepernoot vanavond.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Singing André Onanasnmght schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:24:
[...]
Eens dit was wel weer zwak.
Ook van Pasveer trouwens.
André Onana is great!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat is toch geen reden? Deze no-no laat het gewoon weer niet zien. Om je te antwoorden; geen flauw idee, ik ben niet 40 uur per week aan het scouten.Hupske schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:24:
[...]
Wat haal je als backup dan? Want daarom is die er nog bij. Wat is er anders.
XXXVI
Verder vermakelijke pot, dus ik ben nieuwsgierig naar de uitslag (waarschijnlijk ben ik niet de enige
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Mixen ze altijd down. Zeker als Ajax thuis speelt in de CL. Vergelijk maar eens met die samenvattingen die Ajax zelf plaatst wat een orkaan van geluid dat is.Quad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:26:
Schakel ik ff naar de switch, knalt het volume m'n oren in. Blijkbaar is het inkomende volume op kanaal Ziggo voetbal vrij zacht, bij anderen ook?
Meh, je zou verwachten dat een speler zoals Schuurs die eindelijk een kans krijgt niet zo laks is.Outerspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:26:
Ik vraag mij af of de tegengoal volledig te wijten is aan het handelen van Schuurs. Je kan ook stellen dat het doordekken of coachen van Mazraoui niet afdoende is geweest. Je hebt immers geen ogen in je achterhoofd en de kans dat je met snel omdraaien alsnog de bal mist.
Verder vermakelijke pot, dus ik ben nieuwsgierig naar de uitslag (waarschijnlijk ben ik niet de enige).
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die zie ik liever verkocht worden dan Schuurs.Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:28:
Neres kijkt niet eens haha.
Zo veel slechter geworden
Die moeten we uitfaseren komend jaar. Gauw vervanging voor halen. We zijn Ajax en geen liefdadigheidsinstelling. Op dit moment mist ie al z’n passes niet goed zijn VEEL te veel!Malfunctions schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:28:
Wat is er gebeurd met de crosspass van Blind? Net alsof hij niet genoeg kracht meer heeft om de bal over de breedte te krijgen. Gaat nu al n paar keer fout.
Rensch speelts soms bij Jong op de CV positie, die zou je daar dus kansen kunnen geven. Heeft het vorig jaar behoorlijk gedaan toen hij Mazaroui moest vervangen op RBHupske schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:24:
[...]
Wat haal je als backup dan? Want daarom is die er nog bij. Wat is er anders.
XXXVI
Ik vind het ook wel jammer dat je het publiek nu vrijwel niet hoort...Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:27:
[...]
Mixen ze altijd down. Zeker als Ajax thuis speelt in de CL. Vergelijk maar eens met die samenvattingen die Ajax zelf plaatst wat een orkaan van geluid dat is.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Rensch is ook gewoon een centrale verdediger die toevallig door Ten Hag op rechts is gezet(en Timber meer een RB die op CB is gezetPompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:29:
[...]
Rensch speelts soms bij Jong op de CV positie, die zou je daar dus kansen kunnen geven. Heeft het vorig jaar behoorlijk gedaan toen hij Mazaroui moest vervangen op RB
Inderdaad en best 2 benig, dus ook extra pluspunt voor het geval de CV's van positie wisselen als ze hun spits mandekking geven.Terranova schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:30:
[...]
Rensch is ook gewoon een centrale verdediger die toevallig door Ten Hag op rechts is gezet(en Timber meer een RB die op CB is gezet)
Rensch moet Mazaroui al vervangen, zeker als die naar Afrikacup gaat. Schuurs er lekker bij houden, die paar euro die hij oplevert zet ook geen zoden aan de dijk.Pompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:29:
[...]
Rensch speelts soms bij Jong op de CV positie, die zou je daar dus kansen kunnen geven. Heeft het vorig jaar behoorlijk gedaan toen hij Mazaroui moest vervangen op RB
Is de ruzie met de bondscoach van Marokko dan al opgelost? Maar je kan toch prima back-up zijn voor meerdere posities...Sempy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:33:
[...]
Rensch moet Mazaroui al vervangen, zeker als die naar Afrikacup gaat. Schuurs er lekker bij houden, die paar euro die hij oplevert zet ook geen zoden aan de dijk.
Mooi om te zien dat hij net op topsnelheid probeerde een bal binnen te houdenTyphone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:34:
Elke bal van Blind die een linie moet overslaan is weg he! Schrijnend!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ja de Exxon Valdez doet de 0-100 2,5x zo snelHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:36:
[...]
Mooi om te zien dat hij net op topsnelheid probeerde een bal binnen te houden
nggyu nglyd
Ajax laat ze ook altijd even warm draaien.Quad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:39:
Staat voor verandering weer een keeper de wedstrijd van z'n leven te keepen tegen Ajax..
Zeker voor een ploeg wat eigenlijk niet hoeft
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja.Martinusz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:40:
Wie zou de 100 meter sprint winnen, Blind of Haller?
nggyu nglyd
Kon ie niet zoveel aan doen. Was ruk pass van Haller, veel te laat. Toen stond ie al vast en kon ie alleen naar achterTyphone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:40:
Gravenberch antivoetballer!
De middenstip?Martinusz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:40:
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Van Beukering rent rondjes om die twee.Martinusz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:40:
Haller liep ook 2 stappen teveel met de bal. En daardoor stond hij in notime achter de verdediging en was zijn aandeel al weer uitgespeeld.Terranova schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:41:
[...]
Kon ie niet zoveel aan doen. Was ruk pass van Haller, veel te laat. Toen stond ie al vast en kon ie alleen naar achter
nggyu nglyd
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heb ook niet gehoord dat hij definitief niet naar Afrika cup gaat, kans blijft aanwezig.Pompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:35:
[...]
Is de ruzie met de bondscoach van Marokko dan al opgelost? Maar je kan toch prima back-up zijn voor meerdere posities...
Heerlijk een backup voor 2 posities en dan bij 2 blessures/schorsingen debuteert er een jeugdspeler. Schuurs is in zo'n situatie prima om achter de hand te hebben, snap echt niet dat men die voor wat extra cash zou wegdoen, brede selectie gaat verschil maken als na de winterstop de prijzen worden verdeeld.
Die mag niet voor onder de 100 miljoen weg..
[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 07-12-2021 21:43 ]
nggyu nglyd
Die laatste schijnbeweging vooralHarribo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:42:
Echt wat knap gedaan van Anthony.. Gewoon rustig en koel
Ja dat is ook niet altijd fijn. Haller ziet Antony, Berghuis en Tadic om zich heen. Die gaat dan af en toe ook denken dat ie wat met een bal kanQuad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:42:
[...]
Haller liep ook 2 stappen teveel met de bal. En daardoor stond hij in notime achter de verdediging en was zijn aandeel al weer uitgespeeld.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:04
Hoe lang hij dat kan blijven compenseren met ervaring dat wordt per seizoen lastiger.
Zonder Tadic spelen is ook wel interessant.
200. Is niets minder dan Neymar en veel jonger.Quad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:42:
Antony echt knap ook weer.
Die mag niet voor onder de 100 miljoen weg..
Schuurs pakt even een domme gele kaart. Hoeveel wil ETH nog van m zien? Overigens geldt hetzelfde voor Gravenberch.
XXXVI
Geen vormdip he. Kortom dit is gewoon het niveau.ephymerous schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:44:
Mooi van Antony
Schuurs pakt even een domme gele kaart. Hoeveel wil ETH nog van m zien? Overigens geldt hetzelfde voor Gravenberch.
Gravenberch heeft m.i. teveel krediet. Ik denk dat Taylor best vaker ingezet kan worden op die plek. Maar ja, Taylor heeft een lage FIFA FUT score, Gravenberch nietephymerous schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:44:
Mooi van Antony
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
En kan het hele seizoen spelensnmght schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:44:
[...]
200. Is niets minder dan Neymar en veel jonger.
[ Voor 4% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 07-12-2021 21:47 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Vanavond is Berghuis echt geen voorbeeld. Die heeft werkelijk nog geen bal goed geraakt.Terranova schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:43:
[...]
Ja dat is ook niet altijd fijn. Haller ziet Antony, Berghuis en Tadic om zich heen. Die gaat dan af en toe ook denken dat ie wat met een bal kan
Antony speelt wel best aardig..
Zo hebben we helaas ook lang moeten kijken naar het gemodder van Labyad en Promes.Outerspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:46:
[...]
Gravenberch heeft m.i. teveel krediet. Ik denk dat Taylor best vaker ingezet kan worden op die plek. Maar ja, Taylor heeft een lage FIFA FUT score, Gravenberch niet
XXXVI
? Best vermakelijk, al is het niet altijd goedTerranova schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:47:
't is maar goed dat er geen publiek is. Anders hadden ze geld terug kunnen vragen. Wat een baggerpot
Extreem langzaam tempo af en toe, ook bij Sporting.Exocet schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:48:
[...]
? Best vermakelijk, al is het niet altijd goed
't is goed te zien dat beiden ploegen nergens meer voor spelen
Tja Schuurs, Neres en Gravenberch, dat zijn geen toppers dit seizoen . Dat is wel duidelijk tot nu toe.
Maar toch best leuke combinaties gezien en ze staan voor ook nog. Voor een wedstrijd die nergens om gaat..
Ja ok, Portugeesje pesten maar verder....
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Kan ik weer stichting correlatie bellen nadat ik dit las!ephymerous schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:47:
[...]
Zo hebben we helaas ook lang moeten kijken naar het gemodder van Labyad en Promes.
Miljoenen coefficienten, prestige..Harribo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:51:
Ik snap de negativiteit nu niet zo.
Tja Schuurs, Neres en Gravenberch, dat zijn geen toppers dit seizoen . Dat is wel duidelijk tot nu toe.
Maar toch best leuke combinaties gezien en ze staan voor ook nog. Voor een wedstrijd die nergens om gaat..
Oh en Haller kan het record nog pakken. Maar dat voelt dan een beetje als toen Vlemincx topscoorder werd.Harribo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:51:
Ik snap de negativiteit nu niet zo.
Welke nog precies?snmght schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:06:
[...]
Oh en Haller kan het record nog pakken. Maar dat voelt dan een beetje als toen Vlemincx topscoorder werd.
nggyu nglyd
In ieder geval record doelpunten groepsfase als hij er nog 2 in legt.
Meest scorende ajacied in CL of Europa weet ik ff niet meer.
Oh, met het huidige tempo wordt dat een uitdaging.snmght schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:09:
[...]
nggyu nglyd
Champions League topscoorders aller tijden van Ajax:snmght schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:09:
[...]
1. Jari Litmanen (20)
2. Sebastian Haller (10)
3. Patrick Kluivert (9)
Dusan Tadic (9)
Bedoel in 1 seizoen.Exocet schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:11:
[...]
Champions League topscoorders aller tijden van Ajax:
1. Jari Litmanen (20)
2. Sebastian Haller (10)
3. Patrick Kluivert (9)
Dusan Tadic (9)
Aard van het beestje.Hupske schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:11:
Dat was niet zo slim van Alvarez. Vrij onnodig.
Hoog tijd om Berghuis eruit te halen. Alleen maar balverlies de hele tijd.
Misschien ff wisselen ten Hag? Geen rode kaarten graag
Bam?Deadsy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:15:
Porto staat achter
nggyu nglyd
Waarom? Dit is een mooi oefenpotje voor m toch? Zit genoeg talent in wmbHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:14:
wissel for flarkings sake schuurs eens Erik!
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Iets met JinxenHanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:14:
wissel for flarkings sake schuurs eens Erik!
Atletico staat ook voor op het moment tegen Porto, dus top
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Weet je zeker dat het er nog ligt in je tuin?PWM schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:17:
Wat hebben ze met dat veld gedaanLijkt mijn gras achter wel
Float like a butterfly, sting like a bee.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/KI187BN8Xajvu58tVDBYoZQM.jpg?f=fotoalbum_large)