[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 160 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.778 views

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:00

Quad

Doof

Ik ben bang dat z'n percentage nog wat lager zal uitvallen.
Op zo'n knallende kopgoal kan je overigens niet veel aan tegenhouden.

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 04-12-2021 16:45 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:58
Quad schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:44:
[...]

Dit was meer Vinícius die niet verdedigde dan Drommel. Bal was hard genoeg vanaf 4 meter, veel tijd om te reageren kreeg hij niet. Mja, is niet de 1e keer dat het waardeloos is bij PSV.

WoT stats

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:45:
[...]

Dit was meer Vinícius die niet verdedigde dan Drommel. Bal was hard genoeg vanaf 4 meter, veel tijd om te reageren kreeg hij niet. Mja, is niet de 1e keer dat het waardeloos is bij PSV.
Was nog bezig met mn edit. :P

nggyu nglyd

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:34
PSV en tegendoelpunten. Het is een gelukkig huwelijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:10

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Wel top deal geweest van Twente. €5 miljoen voor drommel ontvangen en gratis vervanger opgehaald bij PSV.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:10
[...]

Hij was echt snoeihard! Liep vol tegen die bal aan. Maar het was Vinicius' schuld want die liep wel mee maar op een gegeven stopte ie en kon v/d Hoorn ertegenaan rossen.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:02
Tot zover statistieken.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Player1S schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:52:
[...]

Wel top deal geweest van Twente. €5 miljoen voor drommel ontvangen en gratis vervanger opgehaald bij PSV.
Zeker weten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fGfydJJ1EstFhymDixq4pFXViwQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zaxtOAeu5jwVLjIwlYL85Ng3.png?f=fotoalbum_large

• Maarten_E
Dan zit je gewoon 9(!!) procent onder de één na slechtste doelman.
Nu denk ik dat dit bij zowel Pasveer en Drommel ietwat wordt verbloemd/verergerd door de verdediging die voor hen staat, maar het is niet alsof Van Osch een fantastische verdediging voor zich heeft.

Edit: Die gast op plaats 3 kan er ook wat van, trouwens. B-) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Maarten_E op 04-12-2021 16:59 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Daar ging een overtreding aan vooraf ..

Edit: blijkbaar niet zwaar genoeg

[ Voor 32% gewijzigd door Sydney08 op 04-12-2021 16:59 ]

Tomorrow is not today!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Geen var? Hoe kan dit doelpunt tellen?

alles kan off-topic

• ElPaco
Gakpo is terug! Wat er aan vooraf ging laat ik even buiten beschouwing, fijn dat Gakpo er weer bij is die wel iets kan met zulke buitenkansjes.

WoT stats

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:03

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hadden we het over doelmannen? :+ Scheidsrechter had best kunnen fluiten overigens, PSV hoeft niet te klagen.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 16:57:
Dan zit je gewoon 9(!!) procent onder de één na slechtste doelman.
Uhm, hij zit daar gewoon 15% onder...

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-01 15:25
BAM

• Quad

Quad

Doof

PSV stelt orde op zaken.

nggyu nglyd

• ElPaco
Gakpo na een half uur al een goal en een assist op zijn naam. Gaat lekker.

WoT stats

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

is wel de wedstrijd van de doelmannen, meevallertje #2 voor PSV daar

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Maarten_E
Napo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:03:
[...]

Uhm, hij zit daar gewoon 15% onder...
15?
60 tov 51%?

• Napo
  • Niet online
Correct 51,2/60=85%.

Het verschil is 9 procentpunt of 15 procent.

• ElPaco
En hier had PSV best mogen klagen. Is niet makkelijk om de lucht in te springen als er 2 man aan je hangt.

WoT stats

• Maarten_E
Napo schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:18:
[...]

Correct 51,2/60=85%.

Het verschil is 9 procentpunt of 15 procent.
Ahh, op die fiets, gotcha!

• Napo
  • Niet online
Dit mag je wel als hinderlijk buitenspel bestempelen. lijkt het zicht te blokkeren. Zeker op het moment van het schot.

[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 04-12-2021 17:42 ]

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:21
Toch gewoon hinderlijk buitenspel ofwat?

• Maarten_E
Het valt mij op dat de keeper van Utrecht wel vaak wordt gepaesseerd.

Kan niet zeggen dat PSV geen geluk heeft vandaag.

[ Voor 27% gewijzigd door Maarten_E op 04-12-2021 17:43 ]

• Exocet
  • Niet online
Utrecht kan het eigenlijk nooit tegen PSV, terwijl ze in principe genoeg kwaliteit hebben om het PSV moeilijk te maken.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:02:
Utrecht kan het eigenlijk nooit tegen PSV, terwijl ze in principe genoeg kwaliteit hebben om het PSV moeilijk te maken.
Als ze het dit Ajax moeilijk kunnen maken en daar zelfs van kunnen winnen dan zou de rest een makkie moeten zijn zou je zeggen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24

ST10©DE

Dus.............

@Maarten_E mis ik nu een paar bammertjes, ik zie er maar één?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Utrecht scoorde ook maar 1 keer toch? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-12-2021 18:19 ]

• ElPaco
Uitleg van de scheids over al dan niet hinderlijk buitenspel:
Er wordt op het moment van schieten gekeken door wie de goalie de bal niet kan zien (waarbij eerst wordt gekeken naar de speler die het dichtste bij de bal is). Dus dat was in dit geval de verdediger.

Dan wordt op het moment dat de bal daar de bal voorbij is opnieuw gekeken wie er in de weg staat. Op dat moment was Guti al uit de baan van het schot. Daarom geen hinderlijk buitenspel.

WoT stats

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Loopt Oosting nu zo te schreeuwen de hele tijd langs de kant? De arme doelman grabbelde naast NEC op voorsprong.

Tweakers Discord

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-01 15:09
Brands per direct weg bij Everton.
Misschien wat voor PSV?

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:48
ElPaco schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:55:
Uitleg van de scheids over al dan niet hinderlijk buitenspel:
Er wordt op het moment van schieten gekeken door wie de goalie de bal niet kan zien (waarbij eerst wordt gekeken naar de speler die het dichtste bij de bal is). Dus dat was in dit geval de verdediger.

Dan wordt op het moment dat de bal daar de bal voorbij is opnieuw gekeken wie er in de weg staat. Op dat moment was Guti al uit de baan van het schot. Daarom geen hinderlijk buitenspel.
Zal allemaal wel, maar zo'n speler trekt de aandacht en lijkt mij wel zeker hinderlijk. Maarja, zo zijn de regels kennelijk, je moet tegenwoordig rechten gestudeerd te hebben om het te snappen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:34
Deadsy schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:56:
Brands per direct weg bij Everton.
Misschien wat voor PSV?
Is dat een grap? Waarom dat? Terughalen, meteen!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:56:
[...]

Zal allemaal wel, maar zo'n speler trekt de aandacht en lijkt mij wel zeker hinderlijk. Maarja, zo zijn de regels kennelijk, je moet tegenwoordig rechten gestudeerd te hebben om het te snappen.
Die regels slaan inderdaad echt nergens meer op.
Zelfde als met Klaassen tegen Willem II (al werd die dan "gecompenseerd" door het onbegrijpelijk afkeuren van die andere goal).
Je zou toch denken dat er iemand in die spelregel commissie opstaat en zegt 'tis nu 1 grote wirwar van uitzondering op uitzondering, terug naar de basis'.
Waar buitenspel weer altijd buitenspel is, hands altijd hands, natrappen altijd rood, etc.

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:00:
[...]

Heb je gezien hoe Everton presteert? Of hoe de spelers die Brands gehaald heeft presteren? Z'n beleid daar faalt gewoon keihard.
Vorig seizoen was het beleid 'haal Ancelotti, dan komen er vanzelf wat grote spelers van Real mee". Ancelotti was nog niet weg of bv James Rodriguez wilde weer weg.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:00:
[...]

16e in de PL op dit moment, voor een club die al jaren de top 6 wil aanvallen maar juist achter raakt op Leicester, West Ham etc.
Veel dure 20+ miljoen aankopen en trainerswissels, maar de resultaten blijven uit.
Lijkt me voor PSV wel prima als ze hem terug kunnen halen, De Jong heeft zich niet echt bewezen en de meeste transfers zijn toch vooral 'Schmidt aankopen'.

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 5 december 2021 @ 17:08:
[...]

16e in de PL op dit moment, voor een club die al jaren de top 6 wil aanvallen maar juist achter raakt op Leicester, West Ham etc.
Veel dure 20+ miljoen aankopen en trainerswissels, maar de resultaten blijven uit.
Lijkt me voor PSV wel prima als ze hem terug kunnen halen, De Jong heeft zich niet echt bewezen en de meeste transfers zijn toch vooral 'Schmidt aankopen'.
Of de opvolger van Overmars, mocht die eind dit seizoen wat anders willen ;)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als Linssen 2x koppend kan scoren en 1x koppend een assist kan geven terwijl je ruim een kop langer bent doe je het als verdediger niet goed.
Mini-Luuk de Jong.

[ Voor 29% gewijzigd door OPSLAGHOND op 05-12-2021 18:13 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Mooie winst van Feyenoord! :)

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:16
Na FC Emmen heeft Easytoys opnieuw voor ophef gezorgd, notabene bij het curlen...
De naam van EasyToys als een van de sponsoren van het olympische kwalificatietoernooi (OKT) curling, zorgt voor problemen. Enkele landen willen het toernooi niet uitzenden omdat de naam van de erotische webshop zichtbaar is

We hebben heel zorgvuldig gehandeld. Nu zijn we er achter gekomen dat een aantal broadcastpartners vindt dat ze de wedstrijden niet uit kunnen zenden.". De Verenigde Staten en Japan willen het toernooi niet uitzenden.

Het OKT begon dit weekeinde en is in ongeveer 25 landen te zien. EasyToys vindt het jammer dat sponsoring van sport nu opnieuw tot ophef leidt.
Dat vinden ze dus echt niet 'jammer'... 8)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Deadsy
hoevenpe schreef op zondag 5 december 2021 @ 18:47:
Na FC Emmen heeft Easytoys opnieuw voor ophef gezorgd, notabene bij het curlen...

[...]

Dat vinden ze dus echt niet 'jammer'... 8)
Politici in de VS maken fotos van zichzelf met wapens enkele dagen na de zoveelste schietpartij op een school maar Easytoys is toch net iets te veel voor ze.

Voor sommige sport evenementen en clubs is het moeilijk zat om een sponsor te vinden. Als het de een of andere vage crypto munt was geweest had iedereen het top gevonden.

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:07
OPSLAGHOND schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 18:06:
[...]

Als ze het dit Ajax moeilijk kunnen maken en daar zelfs van kunnen winnen dan zou de rest een makkie moeten zijn zou je zeggen.
Aan de andere kant de vraag "waarom heeft Ajax het altijd moeilijk tegen Utrecht"
Want op basis van jouw gedachte wint Utrecht van Borussia and Sporting ;)
(ps: als Utrecht Fan zou ik dat natuurlijk graag meemaken)

Op de een of andere manier ligt het (counter voetbal) spel van PSV Utrecht nooit en weet je ieder jaar gewoon dat Utrecht (zeker uit) met 0 punten terug komt..

Waar ik mij wel dit seizoen over verbaas is hoewisselvallig Paes is (maar dit geldt eigenlijk voor bijna alle eredivisie keepers). De ene wedstrijd is ie een held maar dit weekend 8)7

• Deadsy
Dus Schmidt zou willen verlengen bij PSV maar wil dan wel meer investeringen.
Dacht dat ze sinds zijn komst toch aardig wat nieuwe spelers hebben gehaald

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dinsdag 21u Champions League speelronde 6
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1vCvMgr/1-A99-C765-2-DE9-45-DC-BC67-042-B99-D55937.jpg

Enjoy ⚽️

*O* *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 06-12-2021 21:33 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mooi eigen doelpunt van Saibari (Jong PSV), die zat er gewoon heel erg netjes in ...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hackus schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:33:
Dinsdag 21u Champions League speelronde 6
[Afbeelding]

Enjoy ⚽️

*O* *O*
Zin in :)

Benieuwd wie er vanavond tot de basis elf behoren. Wat ik zo her en der lees zullen Pasveer, Timber, Blind en Tadic niet starten;

Onana in plaats van Pasveer
Schuurs in plaats van Timber (staat op scherp)
Tagliafico in plaats van Blind (rust)
Neres in plaats van Tadic (rugklachten)

Gelukkig staat Haller in de basis, net als Antony en Berghuis.

Ook Sporting heeft aangegeven niet met hun sterkste 11 op het veld te verschijnen;
Rúben Amorim, de trainer van Sporting Portugal, gaat rouleren voor het Champions League-duel met Ajax op dinsdagavond. Beide ploegen zijn al geplaatst en dat grijpt de jonge coach aan om anderen de kans te geven.

Op de persconferentie, daags voor de wedstrijd, gaf Amorim aan dat hij jonge spelers aan het werk wil zien. De coach zal bijvoorbeeld Joao Virgínia als doelman laten starten. De 22-jarige Portugees wordt gehuurd van Everton en gaat zijn vierde officiële wedstrijd voor Sporting keepen. Verder zal of Flávio Nazinho (18), of Gonçalo Esteves (17) een backpositie innemen.

"We gaan niets veranderen aan de speelwijze, maar we gebruiken wel een aantal andere spelers", legt Amorim uit. "Joao gaat bijvoorbeeld keepen omdat we hem huren en aan het einde van het seizoen een beslissing moeten maken over zijn toekomst. Daarom willen we hem in dit soort wedstrijden graag in actie zien. We willen winnen, maar ik denk aan het grotere plaatje."

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Typhone
  • Laatst online: 13:20

Typhone

Who Dares Wins

Jammer dat er geen publiek is vanavond maar aan de andere kant perfect. Sfeer bij een wedstrijd die nergens meer om gaat is altijd een beetje mehhh. Wel jammer van de recette die op dit soort avonden normaliter rond de 2.2 miljoen euro ligt.

Vrijdag de CL loting nietwaar? Ben benieuwd welk konijn er dan uit de hoge hoed komt!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:08
Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:37:
Jammer dat er geen publiek is vanavond maar aan de andere kant perfect. Sfeer bij een wedstrijd die nergens meer om gaat is altijd een beetje mehhh. Wel jammer van de recette die op dit soort avonden normaliter rond de 2.2 miljoen euro ligt.

Vrijdag de CL loting nietwaar? Ben benieuwd welk konijn er dan uit de hoge hoed komt!
Maandag 12.00 als ik mij niet vergis.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Deadsy
Er is een corona uitbraak bij Tottenham.
Geen son en Moura en nog wat reserves.

Hoop dat dit Rennes helpt. Dan hoeft Vitesse alleen nog maar er voor te zorgen dat ze zelf winnen

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Han schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:54:
[...]

Zin in :)

Benieuwd wie er vanavond tot de basis elf behoren. Wat ik zo her en der lees zullen Pasveer, Timber, Blind en Tadic niet starten;

Onana in plaats van Pasveer
Schuurs in plaats van Timber (staat op scherp)
Tagliafico in plaats van Blind (rust)
Neres in plaats van Tadic (rugklachten)

Gelukkig staat Haller in de basis, net als Antony en Berghuis.

Ook Sporting heeft aangegeven niet met hun sterkste 11 op het veld te verschijnen;
[...]
Ajax-trainer Erik ten Hag start dinsdagavond vermoedelijk met vier andere spelers in de basis tegen Sporting Portugal dan te doen gebruikelijk. Remko Pasveer, Jurrië Timber, Daley Blind en Dusan Tadic worden vermoedelijk gepasseerd voor de laatste groepswedstrijd in de Champions League. Daarin kunnen de Amsterdammers geschiedenis schrijven. Ajax-nieuws.nl

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Exocet
  • Niet online

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:03
Die tweede, Portugal een tikje uitdelen, dat motiveert altijd :)

• Gynnad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DiZqREKUq3_cBZ383gNBeaZ2w8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NosHtofsIhBBCnayE12vN8Qz.jpg?f=fotoalbum_large

Tadic op de bank i.v.m. niet helemaal fit (Neres) en Timber op de bank i.v.m. dat hij op scherp staat (Schuurs), verder de sterkste opstelling.

[ Voor 16% gewijzigd door Gynnad op 07-12-2021 19:49 ]

• Quad

Quad

Doof

Schuurs basis, mooi. :)

nggyu nglyd

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-01 09:59
Filmpje gelekt bij Ajax over contractverlenging van Overmars tot 2026
https://twitter.com/MikeVerweij/status/1468288658927194126

System | Racing is in my Blood

• Gynnad

• Deadsy
Lekker hoe de Boer zo veel praat maar niets zegt.

• Maarten_E
Deadsy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:38:
Is dat nieuws?

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Deadsy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:38:
Ik dacht dat je het over Ronald bij Ziggo Sport had, maar zag net dat Frank bij RTL zit. Maar statement gold dus heerlijk voor beide :P

• Deadsy
Pompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:59:
[...]

Ik dacht dat je het over Ronald bij Ziggo Sport had, maar zag net dat Frank bij RTL zit. Maar statement gold dus heerlijk voor beide :P
yup.
Dacht trouwens dat Ronald minder vaak op tv zou komen?

• Pompi
Deadsy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:59:
[...]

yup.
Dacht trouwens dat Ronald minder vaak op tv zou komen?
Volgens mij is die alleen naar Ziggo gegaan omdat die minder problemen hadden met zijn band met Qatar en ESPN wel. Mogelijk is hij daar dus minder, kan er weinig over zeggen want ik betaal niet voor ESPN dus zie hem daar helemaal niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Pompi op 07-12-2021 21:01 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hoppppa! Haller!

• Deadsy
penalty?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-01 22:27
Zal niet klagen, maar dit was toch geen pingel

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 23:28
BAM

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:55

Nibbz

Postmaster General

wat een cadeautje! rustig ingeschoten

13:37

• Quad

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqslR1FOMOXVK9yCxpheyPyhGNA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ogICaTxocWqnogqQfDzdHTxZ.png?f=user_large

nggyu nglyd

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:16
Lekker hoor. Terechte strafschop

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10:30
Niet gek in de 7e minuut een pingel.

Lekker voor Haller. Aardig rijtje waar hij nu in staat.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-01 22:30
Mooi dat Haller ook z'n CL goaltje meepikt.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Lekker man, december is de maand van de cadeautjes. :)

• Han
  • Niet online

Han

Lekker… BAM!

Cadeautje, goed uitgepakt. Zwaar bestraft.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:46
Terranova schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:08:
Tuurlijk wel, overal op het veld is dat een vrije schop. In de 16 dus een penalty

Regeren is vooruitschuiven

• Exocet
  • Niet online
Slechte penalty hoor, lang niet in de hoek.
Gelukkig wel raak

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Terranova schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:08:
Vol op de enkel gaan staan geen pingel? 8)7

edit verkeerde quote >.>

[ Voor 23% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 07-12-2021 21:14 ]

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

• Harribo
Is er nog interesse voor Neres?...

Dacht even dat hij tegen Pec speelde geloof ik

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:55

Nibbz

Postmaster General

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:10:
[...]

Vol op de enkel gaan staan geen pingel? 8)7
Ja, hij land ongelukkig op de enkel van Haller. Is contact, zeker. Maar penal in de 8ste minuut vind ik wel zwaar

13:37

• Exocet
  • Niet online
Nibbz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:12:
[...]

Ja, hij land ongelukkig op de enkel van Haller. Is contact, zeker. Maar penal in de 8ste minuut vind ik wel zwaar
Nu maakt de minuut ook nog uit? 8)7

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:54

Agent47

I always close my contracts.

Goed dat Haller hem neemt. Kan die Ronaldo mooi achterna qua record haha. Nee zonder gein, als iemand dat kan evenaren dan moet je hem ook later scoren vind ik.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Exocet
  • Niet online

• Harribo
[...]

Snap wat je bedoelt maar per ongeluk bestaat dan niet volgens mij
Ik vind het prima nu

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

[...]

Had eig een ander willen quiten maar de minuut mag niet uit maken als het een overtreding is.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Exocet schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:13:
[...]

Nu maakt de minuut ook nog uit? 8)7
Klopt, tijdens oneven minuten is de straf altijd te licht en tijdens even minuten is het te zwaar. Tenzij het de extra tijd is, dan tellen de secondes weer dubbel. ;)

• Pompi
Het is al de zoveelste wedstrijd van de afgelopen tijd dat ik Blind een unforced error zie maken met zijn passes. Je zou je bijna gaan afvragen wat er aan de hand is, want je leeftijd zorgt er niet voor dat je ballen onnodige inlevert maar je wordt wel slomer.

Verder kunnen we nu dus rustig Porto-Atletico in de gaten gaan houden voor de coefficientie polonaise, zou mooi zijn als Porto even verliest en Milan ook punten pakt zodat ze helemaal uitgeschakeld zijn en geen bonuspunten oppikken.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Pompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:15:
Het is al de zoveelste wedstrijd van de afgelopen tijd dat ik Blind een unforced error zie maken met zijn passes. Je zou je bijna gaan afvragen wat er aan de hand is, want je leeftijd zorgt er niet voor dat je ballen onnodige inlevert maar je wordt wel slomer.

Verder kunnen we nu dus rustig Porto-Atletico in de gaten gaan houden voor de coefficientie polonaise, zou mooi zijn als Porto even verliest en Milan ook punten pakt zodat ze helemaal uitgeschakeld zijn en geen bonuspunten oppikken.
Wat dacht je van Gravenberch die net het spel even wilde verleggen en op helft van de tegenstander de bal even zo inlevert. Al 10-15x dit jaar zo’n kutpass gegeven maar niet uit vorm aldus Ten Hag… 🙄

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:54

Agent47

I always close my contracts.

Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:19:
[...]

Wat dacht je van Gravenberch die net het spel even wilde verleggen en op helft van de tegenstander de bal even zo inlevert. Al 10-15x dit jaar zo’n kutpass gegeven maar niet uit vorm aldus Ten Hag… 🙄
Dat is met Guus Til bij Arne Slot. Die Til mag honderden fouten maken en mag blijven staan.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Quad

Quad

Doof

Aii. Dat was niet de afspraak.

nggyu nglyd

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Netjes Perr!

• Maarten_E
Jjjjjammer.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-01 22:27
Nou Schuurs, daarom speel je niet

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002

Koppensneller

winterrrrrr

Heb toch lang hoop gehad voor Schuurs maar hij laat steeds weer zien dat 'ie het gewoon niet heeft.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:29

Hupske

AFCA

Nja, dat was erg eenvoudig. Slappe hap zo te verdedigen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Maarten_E
Ja, in de slaapkamer. :+

(Volgens mij wordt er hier weleens vergeten dat ik iedere Nederlandse club supporteer in Europa. ;) )

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:06
Schuurs laat wederom zien het niveau niet aan te kunnen. Gauw verkopen in de winterstop.

XXXVI

• Bossie
  • Laatst online: 10:40
Quad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:22:
Aii. Dat was niet de afspraak.
We hebben toch een wedstrijd, zat al te twijfelen of ik naar het schakelkanaal moest gaan switchen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pompi
En dit laat weer mooi zien waarom er door geselecteerd moet worden en Schuurs verkocht moet worden. Is nauwelijks beter geworden de afgelopen jaren en gaat zolang Timber niet verkocht wordt nog nauwelijks spelen.
Pagina: 1 ... 160 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022