Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Goed, voor deze pot niet interessant, maar in een WK finale bij 0-0 stand zou t beslissend kunnen zijn.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Situatie Sparta - Ajax (als het om de actie rond de 18de minuut gaat) zit wel enig verschil. Daar speelt de speler van Ajax hem niet bewust naar de tegenstander maar wel bewuster (voor gebrek aan een andere omschrijving) richting de achterlijn waar een tegenstander staat. Hier poogt de speler enkel de baan van de bal te blokkeren.Vos schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:35:
[...]
Zou je zeggen inderdaad, maar wanneer speelt een tegenstander ooit volledig bewust die bal naar een tegenstander. Nooit toch? Sparta had op deze manier tegen Ajax van de week een hele grote kans. Maar dat mocht gewoon doorgaan. Misschien omdat hij hem mistte, dat kan.
Er komt inderdaad dan wat interpretatie aan te pas wat dat betreft suboptimaal is.
Verwijderd
Hij speelt de bal niet bewust naar Haller. Hij speelt bewust de bal. Nuance verschil.Vos schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:35:
[...]
Zou je zeggen inderdaad, maar wanneer speelt een tegenstander ooit volledig bewust die bal naar een tegenstander. Nooit toch? Sparta had op deze manier tegen Ajax van de week een hele grote kans. Maar dat mocht gewoon doorgaan. Misschien omdat hij hem mistte, dat kan.
Dit was ook geen redding dicht bij het doel.
Lijkt me een foutieve beslissing.
De regel gaat dan ook niet enkel over het dicht bij het doel zijn maar ook of een bal die in het doel gaat. Als de pass van Tadic(?) richting doel is voldoet het daar technisch gezien wel aan.Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:41:
[...]
Dit was ook geen redding dicht bij het doel.
Verwijderd
of er dicht bij in de buurt isNapo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:43:
[...]
De regel gaat dan ook niet enkel over het dicht bij het doel zijn maar ook of een bal die in het doel gaat. Als de pass van Tadic(?) richting doel is voldoet het daar technisch gezien wel aan.
Maar Tadic maakte geen pass, het was een poging tot dribbel.Napo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:43:
[...]
De regel gaat dan ook niet enkel over het dicht bij het doel zijn maar ook of een bal die in het doel gaat. Als de pass van Tadic(?) richting doel is voldoet het daar technisch gezien wel aan.
https://twitter.com/siekobos/status/1466506577935011845
Filmpjes embedden werkt toch niet, maar hier is't te zien
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 02-12-2021 21:46 ]
Een pass, dribbel of schot zijn niet echt gedefineerd in de regels. Bij verplaatsing van de bal naar een andere speler maakt de intentie weinig tot niets uit.Terranova schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:44:
[...]
Maar Tadic maakte geen pass, het was een poging tot dribbel.
https://twitter.com/siekobos/status/1466506577935011845
Filmpjes embedden werkt toch niet, maar hier is't te zien
als aanvulling, kijkende naar hoe de bal loopt bij de actie van Tadic was hij ruim naast gegaan. iets wat lastig vanuit dat camerastandpunt te zien is.
[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 02-12-2021 21:50 ]
Tadic gaat de totaal andere kant op met de bal. Dit is duidelijk een fout om deze goal af te keuren.Napo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:47:
[...]
Een pass, dribbel of schot zijn niet echt gedefineerd in de regels. Bij verplaatsing van de bal naar een andere speler maakt de intentie weinig tot niets uit.
als aanvulling, kijkende naar hoe de bal loopt bij de actie van Tadic was hij ruim naast gegaan. iets wat lastig vanuit dat camerastandpunt te zien is.
Verwijderd
Niet relevant. De Willem II verdediger speelt bewust de bal. Dit was geen redding dicht bij het doel.DoeEensGek schreef op donderdag 2 december 2021 @ 21:59:
[...]
Tadic gaat de totaal andere kant op met de bal.
Weet je doelpunt van Mbappe tegen Spanje nog? Dat was een bewuste pass op de in buitenspel lopende Mbappe die van richting werd veranderd door Garcia.
.
Conform de regels hoeft het ook geen redding dicht bij het doel te zijn. Het moet een redding zijn of dicht bij in de buurt (van het doel?)Verwijderd schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:08:
[...]
Niet relevant. De Willem II verdediger speelt bewust de bal. Dit was geen redding dicht bij het doel
De formulering van de regel is zo bizar slecht dat je er veel in kan lezen
Op basis van alle mogelijke interpretaties kan ik er lastig buitenspel in zien overigens.
De pass (wat meer een dribbel lijkt te zijn maar dat is niet in de regels gedefinieerd) was niet op doel noch dicht bij in de buurt
Taylor mag weer maximaal 5 minuten spelen.Terranova schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:19:
Gelukkig Rensch krijgt wat minuten. Hopelijk zo Taylor ook nog
En een non-talent als Jensen zit op de bank ipv Unuvar...OPSLAGHOND schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:20:
[...]
Taylor mag weer maximaal 5 minuten spelen.
Dit was echt een goeie pot voor minuten in't eerste.
Het grootste talent van Gravenberch lijkt het talent om niet te laten zien hoeveel talent hij heeft.
Heeft het overzicht van een aardappel en klunst maar wat aan. Nee, ik zie liever andere spelers op zijn positie.OPSLAGHOND schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:27:
[...]
Het grootste talent van Gravenberch lijkt het talent om niet te laten zien hoeveel talent hij heeft.
Heb mij echt ingehouden om niet eerder wat te melden over hem, maar ja..
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 02-12-2021 22:29 ]
nggyu nglyd
Factos ↝ Ajax is the first team in Eredivisie history to not concede a goal before half-time in their first 14 matches of a season. pic.twitter.com/OjhNgz8GX2
— AFC Ajax (@AFCAjax) 2 december 2021
Dit is nummer 15 toch?
Edit: Ik zeg nog eens wat
[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 02-12-2021 22:31 ]
De tweede 4-0.
[ Voor 61% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-12-2021 22:31 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:13
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Was ook de eerste goede actie van hemHan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:32:
Prachtige actie Gravenberch en mooi afgerond. Schok er van wakker, was gewoon weggedommeld
BAM!
@carpebios Jaja, competitievervalsing door de KNVB.
nggyu nglyd
ja niemand snapt het, ze spelen nu van't weekend nietcarpebios schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:32:
Op donderdag al voetbal? Wat is dit toch, ik mis echt te veel voetbal.
Labyad wssOPSLAGHOND schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:35:
Wie mag 5 min spelen? Taylor of Tagliafico?
Nico niet denk ik, die zit geduldig op de bank.OPSLAGHOND schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:35:
En bammm.
nggyu nglyd
+46 nu
[ Voor 5% gewijzigd door jaapstobbe op 02-12-2021 22:38 ]
nggyu nglyd
[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 02-12-2021 22:39 ]
"Factos" is subtiele meme, Ronaldo zelf reageerde zo op een Instagram post van een fanaccount met een hele opsomming waarom hij de Ballon D'or had moeten winnen.
Dat… en het leeft weer een beetje opTerranova schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:38:
Blij dat Ten Hag redelijk vroeg gewisselt heeft(voor zijn doen dan). Rensch, Schuurs en Danilo kunnen goed minuten gebruiken. Dan zijn ze ten minste iets meer klaar voor een eventuele gedwongen basisplaats
Je was Neres vergetenOPSLAGHOND schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:35:
Hij is een ander type spits dan Haller.
Ik zou al helemaal niet proberen om brobbey te huren
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zodat ze denken dat het een CL wedstrijd isDeadsy schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:37:
Waarom heeft Ajax eigenlijk een doordeweekse wedstrijd?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Zodat het grootste deel van Nederland zondagmiddag gewoon Sinterklaas kan vieren en zich niet druk hoeft te maken om de voetbal.Deadsy schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:37:
XXXVI
Behalve de Feyenoord aanhangephymerous schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 00:19:
[...]
Zodat het grootste deel van Nederland zondagmiddag gewoon Sinterklaas kan vieren en zich niet druk hoeft te maken om de voetbal.
Het was bedoelt zodat ze meer rust hebben voor de laatste (potentieel belangrijke) groepswedstrijd in de CL. Vooraf weet je natuurlijk niet dat het niet nodig gaat zijnDeadsy schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:37:
Verwijderd
Ik begrijp de onduidelijkheid niet. In de eerste alinea staat dat het een bewuste redding moet zijn. In de tweede alinea staat wat met een redding bedoeld wordt waarbij de bal in het doel moet gaan of dat de bal in de buurt van het doel is.Napo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:14:
De formulering van de regel is zo bizar slecht dat je er veel in kan lezen
De scheidsrechter heeft het doelpunt afgekeurd omdat hij van mening was dat de Willem II speler de bal niet bewuste speelde, maar slechts raakte. In de spelregels staat als "van richting veranderd door de tegenstander".
Volgens mij is dit de correcte uitleg. Van richting veranderen en spelen is niet hetzelfde. Zoals ik het begrijp wordt met de bal spelen bijv. een slechte terugspeelbal bedoeld, en bijv niet een ultieme maar mislukte poging om een pass te onderscheppen. Daar zit veel grijs gebied in, maar dit zit meer tegen dat laatste aan. De bal werd van richting veranderd, maar niet gespeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 06:40:
[...]
Ik begrijp de onduidelijkheid niet. In de eerste alinea staat dat het een bewuste redding moet zijn. In de tweede alinea staat wat met een redding bedoeld wordt waarbij de bal in het doel moet gaan of dat de bal in de buurt van het doel is.
De scheidsrechter heeft het doelpunt afgekeurd omdat hij van mening was dat de Willem II speler de bal niet bewuste speelde, maar slechts raakte. In de spelregels staat als "van richting veranderd door de tegenstander".
Ik vraag me wel af of hij bij 0-0 in de laatste minuut ook was afgekeurd.
Op VI:
'Het gaat om de vraag: speelt Saddiki de bal bewust, of raakt hij hem per ongeluk? Ik snap dat er heel veel discussie is, het is ook lastig, daarom duurde het overleg ook wat langer. Uiteindelijk moet je een beslissing nemen. Op het veld heb ik besloten dat de verdediger de bal slechts raakt en dus niet bewust speelt. Dan is het buitenspel en moet de goal worden afgekeurd. Dat zijn de regels.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 03-12-2021 09:08 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De enige onduidelijkheid die je er in kan zien is het dubbel gebruik van bewust. Waarbij een verdedigende actie in essentie bewust is maar de uitkomst niet. Indien het als redding gezien wordt doet de initiele bewust dan weer te niet.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 06:40:
[...]
Ik begrijp de onduidelijkheid niet. In de eerste alinea staat dat het een bewuste redding moet zijn. In de tweede alinea staat wat met een redding bedoeld wordt waarbij de bal in het doel moet gaan of dat de bal in de buurt van het doel is.
Door de interpretatie - en dat zie je op andere vlakken ook (zie keuze Tadic voor pass vs dribbel, iest wat conform spelregels irrelevant is) - krijg je discussie en potentieel verwarring.
Maar deze van Martins Indi van anderhalve week geleden was zeker geen bewussie neem ik aan
En als de vraag is of Saddiki de bal bewust raakt: ja, want hij probeert een pass (loopactie in dit geval) te blokkeren...
Volgens mij werd dit algemeen als een fout gezien, die goal had afgekeurd moeten worden.ilhanko schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:16:
Ik kan me ook enigszins wel vinden in de uitleg, maar even twee voorbeelden van doelpunten die wel werden goedgekeurd. Deze ultieme poging van Eric Garcia, in de Nations League finale, om de bal te onderscheppen. Wederom interpretatie want je zou kunnen zeggen dat hij de bal probeert te spelen en dus onder de noemer 'bewust' valt.
Dit lijkt meer op een mislukte terugspeelbal en telt dus wel.ilhanko schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:16:
Maar deze van Martins Indi van anderhalve week geleden was zeker geen bewussie neem ik aan
[YouTube: Samenvatting AZ - N.E.C. | 😲 Kan N.E.C. verrassen in Alkmaar of pakt AZ de draad weer op? 👀]
Bewust raken is ook wat anders dan spelen.ilhanko schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:16:
En als de vraag is of Saddiki de bal bewust raakt: ja, want hij probeert een pass (loopactie in dit geval) te blokkeren...
Het zit hem volgens mij meer in de mate van controle. Heb je de bal onder controle en doe je er wat doms mee: geen buitenspel. Heb je de bal niet onder controle, maar weet je hem (nog net) wel te raken: wel buitenspel.
Zoals ik het begreep gaat het vooral om terugspeelballen en passes tussen de verdedigers, als de aanvaller die onderschept is het geen buitenspel. Maar heeft de aanvallende ploeg de bal en zit er ergens een voetje van een verdediger tussen dan heft dat buitenspel niet op. Maar goed, je weet het tegenwoordig maar nooit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar waarom zo belachelijk laat erop? 23.25.
Echt irritant die late tijden tegenwoordig.
Ik kies dan toch voor mijn bed.
Wat mij dan weer stoort is dat je op espn.nl geen hele wedstrijden meer kunt terugkijken. Vroeger bij fox kon dat altijd wel.
Regeren is vooruitschuiven
Heeft dat niet te maken met het feit dat Ajax-Willem II pas ron 22:55 uur was afgelopen?Harribo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:42:
Ik dacht trouwens gisteravond, lekker even voetbal samenvattingen kijken nog op npo.
Maar waarom zo belachelijk laat erop? 23.25.
Echt irritant die late tijden tegenwoordig.
Ik kies dan toch voor mijn bed.
Ja dat klopt, de wedstrijden komen later. Maar blijft irritant vind ik.Han schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:54:
[...]
Heeft dat niet te maken met het feit dat Ajax-Willem II pas ron 22:55 uur was afgelopen?
Het zal voor de verandering wel met geld te maken hebben
Vreemd. Ik heb espn via ziggo, daar is het via de ziggo app wel te zien nu.T-MOB schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:52:
Wat mij dan weer stoort is dat je op espn.nl geen hele wedstrijden meer kunt terugkijken. Vroeger bij fox kon dat altijd wel.
Ik heb trouwens zelf een recorder waar ik op opneem, ik wil niet afhankelijk zijn van internet/app of de grillen van een dienst.
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 03-12-2021 10:15 ]
Verwijderd
Quotes van de Roberto Roseti, de huidige scheidsrechtersbaas van de UEFA.ph4ge schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 09:34:
[...]
Volgens mij werd dit algemeen als een fout gezien, die goal had afgekeurd moeten worden.
Anthony Taylor made a correct decision based on the existing law and its official interpretation
However, this case shows us that the current interpretation of the law appears to be in conflict with the spirit of the law itself, which is to prevent any player from taking advantage from their offside position.
De verdediger van Willem II doet net als die Spanjaard een uiterste poging de bal te blokkeren. Dat is een bewussie.
Als je de regel letterlijk neemt, is het dus altijd buitenspel, want een verdediger gaat nooit bewust de bal naar de tegenstander spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:32:
[...]
Quotes van de Roberto Roseti, de huidige scheidsrechtersbaas van de UEFA.
Anthony Taylor made a correct decision based on the existing law and its official interpretation
However, this case shows us that the current interpretation of the law appears to be in conflict with the spirit of the law itself, which is to prevent any player from taking advantage from their offside position.
De verdediger van Willem II doet net als die Spanjaard een uiterste poging de bal te blokkeren. Dat is een bewussie.
Verwijderd
Nee, het gaat er niet om of de bal bewust naar Haller wordt gespeeld. Maar dat de bal bewust gespeeld wordt.Exocet schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 10:36:
[...]
Als je de regel letterlijk neemt, is het dus altijd buitenspel, want een verdediger gaat nooit bewust de bal naar de tegenstander spelen.
vrijdag 20u
FC Groningen v PEC Zwolle
-
zaterdag 16:30u
PSV v FC Utrecht
18:45u
SC Cambuur v Vitesse
21u
Heracles v sc Heerenveen
-
zondag 12:15u
RKC v N.E.C.
14:30u
AZ v Sparta
Go Ahead Eagles v FC Twente
16:45u
Feyenoord v Fortuna Sittard
reeds gespeeld in deze ronde
Ajax v Willem ll 5-0
vervroegd wegens Champions League speelronde 6. a.s. Dinsdag 21u
Enjoy
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
In verband met mogelijk overwinteren in de CL zodat ze fit aan die wedstrijd beginnen (ivm belang NL voetbal). Paar jaar terug afgesproken.Deadsy schreef op donderdag 2 december 2021 @ 23:37:
Niemand wist natuurlijk dat koning Ajax allang geplaatst zou zijn.
Ik mocht er om 04:30 uit vanmorgen dus besloot gisteren maar voorbij te laten gaan. Ga ik kijken dan wil ik het ook helemaal zien dus vanochtend met havermout op de bank zitten kijken naar de samenvatting om 04:45
Wat een sof, de publiekloze JC Arena
Overigens de xG tegengoals van Ajax dit seizoen staan op 8,31.... maar wij hebben Remko Pasveer dus zijn het er maar 2
[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 03-12-2021 12:25 ]
Ze hadden dus geen vertrouwen.ElPaco schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 00:43:
[...]
Het was bedoelt zodat ze meer rust hebben voor de laatste (potentieel belangrijke) groepswedstrijd in de CL. Vooraf weet je natuurlijk niet dat het niet nodig gaat zijn
Schande
Mokhtar kan geen club meer vinden: 'Denk dat mijn afkomst rol speelt'
Ik geloof best dat er sprake kan zijn van discriminatie binnen de voetbalwereld, maar dit artikel komt meer op mij over dat Mokhtar zichzelf nog heel goed vind en excuses aan het zoeken is voor redenen waarom clubs hem niet meer willen hebben. Clubs kunnen hem niet goed genoeg meer vinden of te duur of ze hebben al genoeg mensen op zijn positie. Maar ook als je bij Ado weinig kan toevoegen, snap ik wel dat Eredivisie clubs niet staan te springen om je te contracteren en dan heeft het weinig met achtergrond te maken."Het is alsof je bij elke sollicitatie geweigerd wordt", zo omschrijft de clubloze Youness Mokhtar de huidige staat van zijn voetbalcarrière. De man die in meer dan tweehonderd profwedstrijden op het hoogste niveau liet zien een nachtmerrie voor rechtsbacks te kunnen zijn, had verwacht wel een club te vinden.
Niets is minder waar. "Ik denk dat mijn Marokkaanse afkomst een rol speelt."
De 30-jarige Mokhtar zegt dat discriminatie als een rode draad door zijn profcarrière loopt, maar dat de "bedorven" Nederlandse voetbalwereld nu echt voor hem aan de oppervlakte komt. "Als je presteert, ben je het mannetje en loopt iedereen van een voetbalclub met je weg. Als jij later diezelfde club weer nodig hebt, word je als grofvuil behandeld."
(...)
Bij ADO niet op zijn best
In de Hofstad, waar hij in mei vooralsnog zijn laatste wedstrijd in het betaalde voetbal speelde, maakte hij naar eigen zeggen niet de sterkste periode in zijn carrière door. "Zo eerlijk moet ik zijn. Misschien dat clubs daardoor ook huiverig zijn."
Jaaaaaa vanavond dé wedstrijd van het weekend!Hackus schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 11:52:
Eredivisie speelronde 15
vrijdag 20u
FC Groningen v PEC Zwolle
Kan PEC eindelijk eens goed het weekend beginnen.Harribo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:14:
[...]
Jaaaaaa vanavond dé wedstrijd van het weekend!![]()
(Nee, ik gun het PEC ook niet. Kan ook niet als onder de rook van de Adelaarshorst woont)
alles kan off-topic
Precies, want de wedstrijd van deze speelronde was natuurlijk al gisteren.Harribo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:14:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja, vaak wedstrijd die niet veel betekenen (met alle respect voor de fans van deze clubs)Harribo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:14:
[...]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Precies, de laatste jaren van club naar club, bij geen van deze clubs echt bizar veel minuten gemaakt idem met goals.Pompi schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:31:
Twijfelde of het nou hier of in randzaken moest, dus sorry modjes als jullie hem moeten verplaatsen.
Mokhtar kan geen club meer vinden: 'Denk dat mijn afkomst rol speelt'
[...]
Ik geloof best dat er sprake kan zijn van discriminatie binnen de voetbalwereld, maar dit artikel komt meer op mij over dat Mokhtar zichzelf nog heel goed vind en excuses aan het zoeken is voor redenen waarom clubs hem niet meer willen hebben. Clubs kunnen hem niet goed genoeg meer vinden of te duur of ze hebben al genoeg mensen op zijn positie. Maar ook als je bij Ado weinig kan toevoegen, snap ik wel dat Eredivisie clubs niet staan te springen om je te contracteren en dan heeft het weinig met achtergrond te maken.
Dus waarom zou een PEC hem willen hebben? Omdat hij zelf denk dat hij nog veel kan brengen?
Vraag is natuurlijk ook wat hij voor salaris wilde hebben en contract duur
WATTT!?Hackus schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:14:
[...]
Ja, vaak wedstrijd die niet veel betekenen (met alle respect voor de fans van deze clubs)
Och wat een weer...
Hou ook van jou 😉
Hij wilde alleen maar meetrainen. Maar dan nog snap ik een club wel. Het is een extra risico op corona in je selectie. En daarnaast mogelijk een bron van onrust. Want stel hij doet het goed op de trainingen, misschien willen trainer of spelers dan ineens wél dat Mokhtar gaat meedoen.Deadsy schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 17:43:
Vraag is natuurlijk ook wat hij voor salaris wilde hebben en contract duur
Regeren is vooruitschuiven
Als je thuis verliest van PEC dit seizoen dan kan je beter de handdoek in de ring gooienHarribo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:21:
Oh ja weer een tegen doelpunt van afstand..
Wat een keeper heeft Groningen toch... Zucht
Verdorie gewoon op achterstand en nog niet onterecht ook.
Groningen speelt weer zo verschrikkelijk slap en slecht
Het is gewoon de instellingHan schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 20:55:
[...]
Als je thuis verliest van PEC dit seizoen dan kan je beter de handdoek in de ring gooien
Alles terugtikken , niemand geconcentreerd, allemaal te laconiek.
Dan verlies je ook van Helmond Sport.
Ze zouden de spelers eens per goede pass moeten gaan betalen. Misschien dat ze dan eens de zaken serieuzer gaan nemen.
Ik zie dingen mis gaan die zelfs op amateur niveau niet mis gaan. Zo erg dit te zien.
Gaan we volgend jaar dan wel zien.
alles kan off-topic
Weet je zeker dat wij niet voor dezelfde ploeg zijn?Harribo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:02:
[...]
Het is gewoon de instelling
Alles terugtikken , niemand geconcentreerd, allemaal te laconiek.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Welke ploeg was jij ook alweer voor?Superkiwi schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 21:06:
[...]
Weet je zeker dat wij niet voor dezelfde ploeg zijn?
Ik snap er soms helemaal niks van. Het lijkt wel alsof je punten krijgt voor ballen terugtikken.
Bijvoorbeeld, Loopt de rechterspits helemaal vrij, gewoon weer ijskoud terug
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 03-12-2021 21:18 ]
Berghuis stond een paar uur eerder met zijn vrouw te puffen, daar die man weer niet echt bij was is hem vergeven.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:51:
Het feit dat de 'Commentator' het heeft over een mogelijk vader dansje van Berghuis zegt genoeg over met name de tweede helft
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Met mazzel nog 1-1
Volgende week trouwens PEC-Fortuna.
Vond PEC wel beter dan Fortuna tegen Groningen
El Hankouri is helaas onze aanvoerder en zegt dat de uitslag prima is nu voor de camera.
Om je kapot te schamen
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 03-12-2021 22:02 ]
Die andere ploeg met een laconieke, ongeconcentreerde instelling. Die uit Amsterdam
Hahaha ja maar die club kan zich dat permitteren in de Eredivisie. Die kúnnen tenminste voetballen!Superkiwi schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:29:
[...]
Die andere ploeg met een laconieke, ongeconcentreerde instelling. Die uit Amsterdam
Die club is trouwens mijn andere favoriete club
Sexy talk -> HuiskamerHarribo schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 22:44:
[...]
Die club is trouwens mijn andere favoriete club
https://nos.nl/artikel/24...t-ontwikkeling-is-er-niet
Remko Pasveer, de ervaren doelman van concurrent Ajax, staat stijf bovenaan met een reddingspercentage van bijna 97 procent. Drommel moet het doen met een schrale 51 procent.
Wat verder opvalt: de nummer twee. Dat is Lars Unnerstall.
[ Voor 45% gewijzigd door ElPaco op 04-12-2021 11:07 ]
Ten Hag zei niet voor niets:ElPaco schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 11:06:
Als iemand nog twijfelde aan hoe lekker Drommel het doet:
https://nos.nl/artikel/24...t-ontwikkeling-is-er-niet
[...]
Ajax-trainer Ten Hag noemt Pasveer beste keeper van Nederland
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/...este-keeper-van-nederland
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zelfs Haaland deed hier vrolijk aan mee.
Als het op lastige, katachtige reddingen aankomt vind ik Onana toch wel een klasse beter.
ik zeg niet dat Pasveer een slechte keeper is
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2021 13:40 ]
Maar ook die laat Drommel door zijn handen glippen, zie die bal bij Willem IISuperkiwi schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 13:39:
Als je 9 van de 10 ballen bijna recht op je afgeschoten krijgt is je reddingspercentage vrij hoog ja.
Zelfs Haaland deed hier vrolijk aan mee.
Als het op lastige, katachtige reddingen aankomt vind ik Onana toch wel een klasse beter.
ik zeg niet dat Pasveer een slechte keeper is
zaterdag 16:30u
PSV v FC Utrecht
18:45u
SC Cambuur v Vitesse
21u
Heracles v sc Heerenveen
-
zondag 12:15u
RKC v N.E.C.
14:30u
AZ v Sparta
Go Ahead Eagles v FC Twente
16:45u
Feyenoord v Fortuna Sittard
reeds gespeeld in deze ronde
Ajax v Willem ll 5-0
vervroegd wegens Champions League speelronde 6. a.s. Dinsdag 21u
vrijdag 20u
FC Groningen v PEC Zwolle 1-1
Enjoy
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022