Wellicht als standin van Alvarez?Deadsy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:17:
misschien Schuurs eens op het middenveld
Overdag wordt de Arena gebruikt als drive-in coranateststraat. Alternatieve inkomstenPWM schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:17:
Wat hebben ze met dat veld gedaanLijkt mijn gras achter wel
Onvoorstelbaar wat gaat het makkelijk zeg! Heerlijk.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Holy shit, dit is champions league hoor
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Prachtig! Mooie combinaties en heel knap binnen geschoten. BAM!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lekker hoor. Dit doet mijn 110% anti-Portugal hart goed. Zeker nu Porto ook nog achter staat.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Is er ook een record doelpunten voor in groepsfase?
Float like a butterfly, sting like a bee.
ALs MIlan nu ook nog even een goal maakt is het helemaal goedM@cer schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:20:
Lekker hoor. Dit doet mijn 110% anti-Portugal hart goed. Zeker nu Porto ook nog achter staat.
Goede goal hoor. Goede combinaties.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
JaMartinusz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:20:
Is er ook een record doelpunten voor in groepsfase?
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Kan het niet vinden, wel dat record totale goals op 25 staat voor PSG.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
18 punten, 20 voor 4 tegen
Had iemand dit in augustus geroepen dan had het neergeknuppeld geweest als 'Amsterdamse arrogantie'
Had iemand dit in augustus geroepen dan had het neergeknuppeld geweest als 'Amsterdamse arrogantie'
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Arme Pasveer weer in gesprek met de psycholoog na het eerste doelpunt tegen in tijden.
Ajax is indrukwekkend deze groepfase. Hopelijk kunnen ze dit volhouden in de knockout fase.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kiezelhar op de paal zei de domme commentator….
Zie dat Bayern al 19 voor heeft met nog een wedstrijd te gaansnmght schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:24:
[...]
misschien verliezen zeMartinusz schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:26:
[...]
Zie dat Bayern al 19 voor heeft met nog een wedstrijd te gaan
Vond het toen al een prima loting waar je van alle ploegen kunt winnen maar ik pas altijd op met wat ik zeg.Superkiwi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:24:
18 punten, 20 voor 4 tegen![]()
Ongelofelijk dat er punten verloren gaan tegen laagvliegers in de eredivisie..
Bayern kan morgen overall beter dan Ajax uit de groepsfase komen. Staan op 5 wins, 19 voor en 3 tegen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik zie Valentijn wel smullen als Ajax in de groepsfase er meteen twee keer af gaat.gambieter schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:25:
Ajax is indrukwekkend deze groepfase. Hopelijk kunnen ze dit volhouden in de knockout fase.
Maar dus niet vanwege zijn vormdip!!Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:27:
Ryan eraf! Finally zeg!
Strik erom en met die pizzabakker mee naar de zon.Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:27:
Ryan eraf! Finally zeg!
nggyu nglyd
David Neres scoorde zojuist zijn 4e Champions League namens Ajax.
Hij is daarmee o.a. Yannis Anastasiou en Tijani Babangida (3) voorbij gestreeft. #ajaspo
Vind jij zijn gedraai, gekap, gewacht, gekijk, nog een keer draaien en balletje dan maar terug naar Martinez niet goed dan?Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:27:
Ryan eraf! Finally zeg!
Babangida
Haha niet dus.Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:27:
Ryan eraf! Finally zeg!
Intussen is er opstootje na opstootje bij Porto-Atletico. Twee keer rood.
Beide ploegen zouden uitgesloten moeten worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als ik zo zit te kijken naar de mogelijke tegenstanders, denk ik dat je voornamelijk PSG en Inter niet moet krijgen. Maar verder denk ik dat je tegen andere mogelijke best een goede kans maakt om door te gaan. Als Benfina door gaat ten koste van Barca heb ik die graag, voor de punten en als payback voor PSV
Ook twee minpolen tegen elkaar zeg.gambieter schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:31:
nggyu nglyd
Barca kun je ook hebbenPompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:31:
Als ik zo zit te kijken naar de mogelijke tegenstanders, denk ik dat je voornamelijk PSG en Inter niet moet krijgen. Maar verder denk ik dat je tegen andere mogelijke best een goede kans maakt om door te gaan. Als Benfina door gaat ten koste van Barca heb ik die graag, voor de punten en als payback voor PSV
Overigens is het mogelijk dat Porto komend seizoen daadwerkelijk verbannen wordt. UEFA heeft namelijk bekend gemaakt dat Porto en Sporting niet voldoen aan de Financial Fair Play van de UEFA.
nggyu nglyd
Ajax vangt nu al 70 miljoen euro. Kan Ajax de Kuip niet kopen?
XXXVI
Voor de punten is het beter als Barca doorgaat ten koste van Benfica. Idem voor Atletico tkv Porto.Pompi schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:31:
Maar is dat wel fair voor Barca?🤔
ICE ICE Baby
Ik zie het op Ziggo Switch. Wat een theater ook zeggambieter schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:31:
Beetje de voetbalvariant van de F1 race van zondag.
Zeker, maar die moeten winnen van Bayern om door te gaan en geef ze weinig kans om dat te doen. Want ik denk dat Benfica thuis wel van Kiev wint, Kiev heeft namelijk maar 1 punt.
Uiteraard al heb ik dus mijn twijfels of dat gaat lukken.Megupe schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:34:
[...]
Voor de punten is het beter als Barca doorgaat ten koste van Benfica. Idem voor Atletico tkv Porto.
[ Voor 30% gewijzigd door Pompi op 07-12-2021 22:36 ]
Wat een goal zeg. Kan Pasveer niks tegen doen.
Wordt nu nog een langer gesprek.... Gaat een doosje tissues kostenTyphone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:24:
[...]
Arme Pasveer weer in gesprek met de psycholoog na het eerste doelpunt tegen in tijden.
Mooi goaltje ook
kijk zo doe je dat.
Je moet nog continu de doelman scherp houden, dat is voor hun een warming up.
Je moet een half uur lang niet bij de goal komen en dan uit het niets op doel schieten, de doelman weet dan niet wat er aan de hand is
Je moet nog continu de doelman scherp houden, dat is voor hun een warming up.
Je moet een half uur lang niet bij de goal komen en dan uit het niets op doel schieten, de doelman weet dan niet wat er aan de hand is
Schuurs ook niet!!Hupske schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:35:
Wat een goal zeg. Kan Pasveer niks tegen doen.
nggyu nglyd
Ik snap het idee. Maar sfeer kan je niet kopenephymerous schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:34:
Verder knappe pot hier. Had net zo goed 6-1 kunnen staan. En mooi voor NL punten.
Was vanmorgen op de radio. Met de inkomsten van deze hele CL rit kan Ajax heel Feyenoord wel kopen haha. Maar wat moet je ermeeephymerous schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:34:
Tomorrow is not today!
Ow, ik vind dit :snmght schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:24:
[...]
Specific group stage records Edit
Most goals scored in a group stage: 25
Paris Saint-Germain (2017–18)
Wikipedia: European Cup and UEFA Champions League records and statistics
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hoezo is Nico captain, als hij zoveel bankt. Strookt toch niet echt met elkaar?
nggyu nglyd
Betaal eerst de salarissen van 94 miljoen maar.Sydney08 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:38:
[...]
Was vanmorgen op de radio. Met de inkomsten van deze hele CL rit kan Ajax heel Feyenoord wel kopen haha. Maar wat moet je ermee
Omdat Blind hem had, zo simpel is het somsQuad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:39:
Rol in het elftal. Hij speelt niet veel maar heeft in de trainingen en vanaf de bank al een coachende rol.Quad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:39:
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Anders barst hij in huilen uit en dat is voor niemand leukQuad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:39:
Dat lijkt niet echt bij een Tagliafico te passen.Harribo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:42:
[...]
Anders barst hij in huilen uit en dat is voor niemand leuk
nggyu nglyd
En dan die andere 60 miljoen waaraan besteden?ephymerous schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:34:
Ja meestal zorgt hij ervoor dat anderen huilenQuad schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:43:
[...]
Dat lijkt niet echt bij een Tagliafico te passen.
Pasveer duidelijke offday. In een wedstrijd net zoveel goals tegen als in 15 wedstrijden Eredivisie! En dat op dit niveau #kanechtniet 😂
Vind het wel prachtig om te zien. Pasveer die gewoon een flinke sprint zet om vrij te staan in balbezit. Zie je ook niet veel keepers doen.
Gaat ook weer goed qua coefficitenten, 2 verliezende portugezen.
Ik ben blij dat jullie mij niet veel werk hebben bezorgd en dat ik zelf een wedstrijd kon kijken
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
dus morgen mogen we knallen?Outerspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:51:
Ik ben blij dat jullie mij niet veel werk hebben bezorgd en dat ik zelf een wedstrijd kon kijken
Mogen we weer?Outerspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:51:
Alles hangt van het resultaat af. Niks anders als bij F1
Geen spanning, weinig emotie en winst Ajax helptOuterspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:51:
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 07-12-2021 22:52 ]
XXXVI
Ik denk dat ze alle modsupport kunnen gebruiken in het aankomende f1 weekend dus nu rust pakken is goed.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dan te bedenken dat Ajax eruit vloog met 10 puntenMegupe schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:51:
Bizar, Atletico vermoedelijk door met 7 punten...
Voetbal is een beschaafde sport, geen F1 taferelen in dit topic.Outerspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:51:
Weinig Porto en ATM fans hier blijkbaarOuterspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:51:
ICE ICE Baby
de aanhang is ook veel beter.Sempy schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:52:
[...]
Voetbal is een beschaafde sport, geen F1 taferelen in dit topic.
Fijn hè de beschaafde wereldOuterspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:51:
Bij DOrtmund zullen ze zich ook wel afvragen hoe dit kon gebeuren
@Outerspace MOET jij moderaten tijdens wedstrijden? Of is een mod met een seizoenskaart de sjaak?
20 - Ajax have scored 20 goals this Champions League season, currently more than any other team. This the 9th time a team netted 20+ goals in a Champions League group stage campaign. Demolition. pic.twitter.com/7w7tIrC5YU
— OptaJohan (@OptaJohan) 7 december 2021
Moet zeggen dat ik Frank de Boer prima vind vandaag. Inhoudelijk tenminste nog wat toe te voegen. Niet altijd makkelijk te volgen met zijn halve zinnen, maar toch.
Die andere gasten kunnen alleen maar populistisch wat dingen roepen. Frank niet zo last van.
Die andere gasten kunnen alleen maar populistisch wat dingen roepen. Frank niet zo last van.
1 - In the Champions League game against Sporting CP, Antony was the Ajax player with the most shots (6), touches in the opposite box (7), dribbles completed (2) and the highest passing accuracy (97%). Vital. pic.twitter.com/rTcg1VFaxL
— OptaJohan (@OptaJohan) 7 december 2021
Is het misschien beter voor de coefficienten van de Nederlandse ploegen dat de Portugeze ploegen gewoon doorgaan in de CL?
Want als ze bijvoorbeeld 3e worden zoals Porto dan komen ze in de Europa League (EL) en krijgen ze zwakkere tegenstanders waardoor ze meer coefficienten kunnen halen?
Want als ze bijvoorbeeld 3e worden zoals Porto dan komen ze in de Europa League (EL) en krijgen ze zwakkere tegenstanders waardoor ze meer coefficienten kunnen halen?
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-12-2021 23:21 ]
Het was een prima voetbalavond. Al zou ik wel graag weer wedreclames verboden zien worden, ze zijn rete irritant en je wordt er mee doodgegooid.
Op naar donderdag waar Vitesse ook nog kwalificeert voor Europese wedstrijden na de jaarwisseling en wat extra coefficientie punten van de andere teams.
Op naar donderdag waar Vitesse ook nog kwalificeert voor Europese wedstrijden na de jaarwisseling en wat extra coefficientie punten van de andere teams.
Nee want bonuspunten in de CLHarribo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:20:
Is het misschien beter voor de coefficienten van de Nederlandse ploegen dat de Portugeze ploegen gewoon doorgaan in de CL?
Eigenlijk offtopic, maar ik zal een tip van de sluier oplichtenTyphone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:59:
@Outerspace MOET jij moderaten tijdens wedstrijden? Of is een mod met een seizoenskaart de sjaak?
Primair zijn we met 3 SPRT mods: DaniëlWW2, tweakduke en ondergetekende (al kan elke GC mod of admin hier ook modden indien nodig). Onderling hebben we wel afspraken, maar primair ben ik met voetbal bezig en de andere sporten, tweakduke met voetbal en f1, DaniëlWW2 primair met F1 en AWM (
Daarbij proberen we zoveel mogelijk tijdens wedstrijden aanwezig te zijn. Dat lukt niet altijd, maar wel vaak. Soms moet je trollen of flamewars willen mitigeren. Zoals hier al is aangegeven is F1 over het algemeen een war drukker bezocht onderdeel en moeten we daar veel meer modden. Zeker nu een bepaalde Nederlander populair is geworden in de afgelopen jaren
Dus alvast een heads up, tijdens de klassieker zijn er geen races meer
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Anders kan je altijd nog een kijkje nemen in het darts topic.
nggyu nglyd
Ach ja, er zijn hier ook nauwelijks Feyenoorders meer dus het zal er wel gemoedelijk aan toe gaanOuterspace schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:36:
[...]
Dus alvast een heads up, tijdens de klassieker zijn er geen races meer
*Kiwi rent snel weg
Volgens VZ heeft Ajax zich officieel gemeld voor Bergwijn. Wat een Van Geeltje pullt Overmars dan nou opeens? Kom eens met een verrassing in plaats van deze overschatte draver. Dan ga je er gewoon flink op achteruit ten opzichte van Neres en goedkoop zal het ook niet zijn als je zaken doet met Spurs.
Zet desnoods Nico maar daar die paar minuten dat Tadic niet speelt. Je hebt altijd Daramy nog, gezien de fitheid van Tadic heb je echt geen dure en beperkte Bergwijn nodig.
Trek dan de portemonnee voor Gakpo. Dat is zo veel meer voetballer en die kan de plek van Tadic overnemen als die gaat trainen. Ik moet er niet aan denken dat Bergwijn op termijn basisklant zou worden.
Zet desnoods Nico maar daar die paar minuten dat Tadic niet speelt. Je hebt altijd Daramy nog, gezien de fitheid van Tadic heb je echt geen dure en beperkte Bergwijn nodig.
Trek dan de portemonnee voor Gakpo. Dat is zo veel meer voetballer en die kan de plek van Tadic overnemen als die gaat trainen. Ik moet er niet aan denken dat Bergwijn op termijn basisklant zou worden.
[ Voor 29% gewijzigd door snmght op 08-12-2021 08:08 ]
Verwijderd
Harribo schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:20:
Dat hangt af van je glazenbol. Porto had gisteren genoeg aan een gelijkspel om te overwinteren in de CL.Typhone schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 23:34:
Nee want bonuspunten in de CL
1 punt voor het gelijkspel
4 punten voor plek 2
1 punt voor kwalificatie laatst 16
Porto loot Ajax. Bam klaar.
Nu Europa League play-off.
1 punt voor kwalificatie laatste 16
4 punten voor 2 overwinningen laatste 16
1 punt voor kwalificatie kwartfinale.
Ook zes punten.
Verwijderd
Wat zou PSV vragen voor Gakpo halverwege het seizoen? Los van de vraag of Gakpo wel iets ziet in een overstap.snmght schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:05:
Volgens VZ ..
Als Neres vertrekt is Bergwijn een prima alternatief. Waarom moet het een verrassing zijn? Ik zag laatst in de Eredivisie een basisopstelling met 10 buitenlandse veldspelers. Ver van weg blijven.
Eens. Bergwijn zal bij Spurs ook een behoorlijk salaris opstrijken wat je dan minstens moet overnemen. En ik weet niet of Gakpo zoveel duurder zou zijn. De transfer ligt wel gevoeliger, dat welsnmght schreef op woensdag 8 december 2021 @ 08:05:
Volgens VZ heeft Ajax zich officieel gemeld voor Bergwijn. Wat een Van Geeltje pullt Overmars dan nou opeens? Kom eens met een verrassing in plaats van deze overschatte draver. Dan ga je er gewoon flink op achteruit ten opzichte van Neres en goedkoop zal het ook niet zijn als je zaken doet met Spurs.
Ik heb bij Bergwijn een Promes 2.0 gevoel (minus het mes, hoop ik).
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/X5FBLhFS557iGdxVjMlfJSaa.jpg?f=fotoalbum_large)