On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
PSN: Finally_Chris
Dus ze hebben een man extra in het veldElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:28:
Het is een kwestie van tijd voor Vitesse scoort. Spurs met 11 man in de eigen 16. Echt heel knap hoe Vitesse speelt, ze verdienen het om hier minimaal een punt te pakken.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zag hem ook naast rollenDeadsy schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:30:
Als hij die niet had gemaakt (waar het wel even op leek) had hij naar huis mogen lopen
Gelukkig pakt het goed uit voor Feyenoord.
Maar wat denk je dan ook als doelman, dat je op dit gladde veld even iemand uit gaat willen kappen in je met modder gevulde doelgebied?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Goede spelers spelen een keeper altijd naast de goal aan, deze terugspeelbal was dus ook niet lekker, zeker als je ziet hoe dat doelgebied uitziet. 😅Superkiwi schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:32:
Lucky Feyenoord
Maar wat denk je dan ook als doelman, dat je op dit gladde veld even iemand uit gaat willen kappen in je met modder gevulde doelgebied?
Jazeker! Is eigenlijk gewoon een belegering van Vitesse!HollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:32:
Hoe zit het met VIT? Rode kaart geweest, maar zit er nog een kans op een gelijkspel in?
Die staan nog steeds heel lekker te spelen. Ik zie de goal nog wel vallen voor Vitesse.HollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:32:
Hoe zit het met VIT? Rode kaart geweest, maar zit er nog een kans op een gelijkspel in?
Ja, Tottenham komt er niet aan te pas, het is wachten op de 3-3HollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:32:
Regeren is vooruitschuiven
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Zou erg mooi zijn voor het Nederlands voetbal, tevens gun ik Spurs niet veel.ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:28:
Het is een kwestie van tijd voor Vitesse scoort. Spurs met 11 man in de eigen 16. Echt heel knap hoe Vitesse speelt, ze verdienen het om hier minimaal een punt te pakken.
Het veld wordt alleen al slechter door erna te kijken.dr.lowtune schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:35:
Over 10 minuten begint de waterpolo wedstrijd UBE-FEY! Wat een watervlakte…
Inderdaad vreemd dat ze met al dat water spelen, maar vroeger zagen schijnbaar alle velden zo uit (geen idee, maar dat hoor je weleens oude spelers zeggen). 😅
Echt een grof schandaal!ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:37:
En nu rood Vitesse. Geen idee waarvoor. Leek nog niet eens geel.
Dat meen je niet? Ben benieuwd naar de samenvatting.ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:37:
En nu rood Vitesse. Geen idee waarvoor. Leek nog niet eens geel.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 04-11-2021 22:42 ]
Klopt. Dus ik dacht dat ze wel een van de 100 varianten zouden proberen.Agent47 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:35:
Daar kan je toch geen corner nemen?!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat zou wel de stunt van de dag zijn...ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:45:
Ik hoop heel erg dat Vitesse in de laatste seconde van de wedstrijd de 3-3 scoort!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vlam in de pan in Berlijn.
Vitesse is gebeurd vrees ik of ze moeten nog de volgende keer uit van Rennes kunnen winnen. Daar zie ik ze niet toe in staat.
Az en Feyenoord zijn goed op weg
Wat gebeurt er daar zo snel 2x rood?Exocet schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:41:
En nu nog een rode kaart
Natrappen.Bulletdodger schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:47:
[...]
Wat gebeurt er daar zo snel 2x rood?
Kaarten haha
Scheidsrechter is scherp vanavond.
Dat was dan ook geelHollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:47:
Hmm, zwaar of terecht? Vind die eerste rood erg overdreven.
Die eerste had niet gehoeven. Die tweede was natrappen, is gewoon rood.Grindtegel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:47:
2 keer niks, scheids helpt feyenoord een beetje
Dat zou je zo kunnen noemen, maar het is meer even irritant doen.
Stom is het natuurlijk wel.
ik vond het wel meevallen als ik heel eerlijk ben, maar ik klaag nietdr.lowtune schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:48:
[...]
Die eerste had niet gehoeven. Die tweede was natrappen, is gewoon rood.
Het is nog altijd onbegrijpelijk dat in dit soort wedstrijden geen VAR is, desnoods betaald de UEFA het zelf maar.Agent47 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:49:
Dit is ook een penalty en rood
[ Voor 100% gewijzigd door Herman op 10-11-2021 09:59 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Die eerste was dat niet.CR1691 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:49:
Natrappen altijd bestraffen met rood, raak of niet. Is gewoon hersendodend laag niveau.
Pfff.. FEY gaat het toch niet weggeven op deze manier.
FC bührenköhl Berlin. Wat een lompigheid. Die ging daar behoorlijk op zijn hoofd in.dr.lowtune schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:49:
Bij dessers was dat ook wel wat trouwens…
Zal me niet verbazen.HollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:52:
[...]
Die eerste was dat niet.
Pfff.. FEY gaat het toch niet weggeven op deze manier.
Ja joh. Doe ff normaal. Zit heen voetbal meer in.
Ik vind die Son ook bloediritant, gelukkig is die Lamela al weg, die was ook erg vervelend.ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:52:
Die Kane is maar een triest mannetje zeg.
Lekker deze scheids.. ben benieuwd hoe de wedstrijd afloopt.
Prima avond voor Nederland weer
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Coëfficiënten-HISTORIE:
— Michel Abbink (@sportzeloot) 4 november 2021
✅ 2,4 punten deze week = UITMUNTEND⁰✅ Virtueel in 2018-2023 boven POR⁰✅ Ajax zeker van overwintering⁰✅ AZ en Feyenoord naderen bonus⁰✅ Beste seizoen in 10 jaar al⁰✅ Diepe buiging voor Vitesse⁰⁰✅ En nog steeds: de beste van dit seizoen! pic.twitter.com/Wgy63EN3P8
Eerste was een terechte gele kaart, alleen wordt daar nooit een tweede geel voor gegeven. Die directe daarna was wel makkelijk. Je kunt er natrappen in zien, je kunt er ook ongelukkig terugrollen in zien.Grindtegel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:47:
2 keer niks, scheids helpt feyenoord een beetje
Die elleboogstoot later was wel rood maar die werd maar niet gezien.
De rode kaarten worden deze ronde wel heel snel gegeven.
alles kan off-topic
Aursnes, Pederson en Trauner zijn echt perfect gescout. Niemand had van die gasten gehoord en ze doen direct moeiteloos mee.CR1691 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:59:
Aursnes wat mij betreft de beste aan de kant van Feyenoord. Heerlijke speler en dat voor zo weinig geld. Echt briljant gescout.
Lekkere en terechte overwinning in moeilijke omstandigheden.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je ziet die gast gewoon mikken en schoppen, daar was echt niks ongelukkigs aan. Smerig, onnodig en terecht direct rood.Ankona schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:14:
[...]
Eerste was een terechte gele kaart, alleen wordt daar nooit een tweede geel voor gegeven. Die directe daarna was wel makkelijk. Je kunt er natrappen in zien, je kunt er ook ongelukkig terugrollen in zien.
Die elleboogstoot later was wel rood maar die werd maar niet gezien.
De rode kaarten worden deze ronde wel heel snel gegeven.
Met 7 overwinningen hebben we overigens een evenaring van het clubrecord uit 1973/74.
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 04-11-2021 23:43 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/cKTE6JSQodVZUBxsFWwTnawT.jpg?f=fotoalbum_large)