[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 311 Laatste
Acties:
  • 485.981 views

Verwijderd

Ik moet nog zien of Nederland aan het einde van de groepsfase nog steeds boven Portugal staat in die virtuele stand. De Portugezen kunnen de komende twee speelronden nog 20 bonuspunten pakken, de Fransen nog 27 en Nederland nog slechts 11.

- overwinteren CL = 4 + 1
- groepswinnaar EL = 4 + 1
- nr. 2 EL = 2
- groepswinnaar ECL = 2
- nr. 2 ECL = 1

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 06:20:
[...]

Ik moet nog zien of Nederland aan het einde van de groepsfase nog steeds boven Portugal staat in die virtuele stand. De Portugezen kunnen de komende twee speelronden nog 20 bonuspunten pakken, de Fransen nog 27 en Nederland nog slechts 11.

- nr. 2 EL = 2
- groepswinnaar ECL = 2
- nr. 2 ECL = 1
Die je dan wel weer deelt door het aantal clubs? Dus 6 voor Portugal en 5 voor NL.

Overigens, hoeveel punten krijg je voor de 3de plek in CL? Als ik het goed begrijp maar 1 punt.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:09

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:38:
Leuk statistiekje; Feyenoord heeft 22 goals gemaakt, de laatste keer dat ze zoveel scoorden in een Europese campagne was 2001/02 toen we er met de UEFA cup vandoor gingen. Clubrecord is overigens 26 goals, dat moet kunnen dit seizoen *O*

Met 7 overwinningen hebben we overigens een evenaring van het clubrecord uit 1973/74.
Zet die lijn eens door en win de Conference League aub! :)

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:44
Typhone schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:39:
Zet die lijn eens door en win de Conference League aub! :)
Finale tegen AZ ook goed? :)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Verwijderd

FreeShooter schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:15:
[...]

Die je dan wel weer deelt door het aantal clubs? Dus 6 voor Portugal en 5 voor NL.

Overigens, hoeveel punten krijg je voor de 3de plek in CL? Als ik het goed begrijp maar 1 punt.
Een nummer drie van de CL speelt een knock-out play-off tegen een nummer twee van de EL. De winnaar van die play-off krijgt één bonuspunt voor kwalificatie voor de laatste 16 EL.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

hoevenpe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:41:
[...]

Finale tegen AZ ook goed? :)
Ik vind het helemaal prima! Neutraal naar de finale kijken en blij zijn met wie er ook wint! Prachtig.

Overigens -en dat doe ik niet vaak- ga ik eens even een lans breken voor Feyenoord. Wat een stigmatiserend gedrag van de fucking media elke keer als het om Feyenoord gaat. Lees net op Nu.nl dat er “zoals elke Europese wedstrijd” weer vuurwerk was dus een boete en meteen komt dat verhaal van die muur weer om de hoek met die graffiti.

Nou dat ze eens kapotvallen daar, Ajax doet precies hetzelfde maar geen enkel medium benoemt daar het vuurwerk en de boetes. Die muur is door Union Berlin direct weer overgeschilderd en die muur is vrij te beschilderen door een ieder met toestemming. Dus het is niet een ‘historisch monument’ wat opeens ‘beklad’ is met leuzen. Lekker negatief praten en proberen de sportieve prestaties weer te verbloemen wat heeel makkelijk is in het geval van Feyenoord maar ik erger me er kapot aan. Sensatiezoekers in de media bah bah bah :r

Go Feyenoord!

• hoevenpe
  • Laatst online: 15:44
Typhone schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:47:
Die muur is door Union Berlin direct weer overgeschilderd en die muur is vrij te beschilderen door een ieder met toestemming. Dus het is niet een ‘historisch monument’ wat opeens ‘beklad’ is met leuzen.
Is dat echt zo, wat een slechte journalistiek...

Zonder die context ben ik ook boos geworden om deze actie, ten onrechte blijkbaar.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

hoevenpe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:55:
[...]

Is dat echt zo, wat een slechte journalistiek...

Zonder die context ben ik ook boos geworden om deze actie, ten onrechte blijkbaar.
In 2019 toen ik voor het laatst in Berlijn was stonden ze in die straat gewoon te taggeb (mooi hoor). Misschien dat het NU anders is maar Union heeft het al gefixed met hun supporters dus dat lijkt me niet. Pure sensatie weer.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 06:20:
[...]

- nr. 2 EL = 2
- groepswinnaar ECL = 2
- nr. 2 ECL = 1
Neemt niet weg dat we ongelooflijk lekker gaan. Nu al het beste resultaat in 10 jaar en we hebben nog 5 ploegen die ieder nog minimaal 2 wedstrijden ieder spelen.

Daarnaast speelt Ajax nog minstens 2 wedstrijden en de kans is heel groot dat ook AZ en Feyenoord nog minimaal 2 wedstrijden spelen.

Vitesse en PSV hebben nog in eigen hand hoeveel extra wedstrijden ze spelen. Het is echt een uitzonderlijk Europees voetbaljaar.

WoT stats

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:56
ElPaco schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:04:
[...]

Neemt niet weg dat we ongelooflijk lekker gaan. Nu al het beste resultaat in 10 jaar en we hebben nog 5 ploegen die ieder nog minimaal 2 wedstrijden ieder spelen.

Daarnaast speelt Ajax nog minstens 2 wedstrijden en de kans is heel groot dat ook AZ en Feyenoord nog minimaal 2 wedstrijden spelen.

Vitesse en PSV hebben nog in eigen hand hoeveel extra wedstrijden ze spelen. Het is echt een uitzonderlijk Europees voetbaljaar.
Nouja, PSV speelt er ook nog minimaal 2 meer toch? Als ze 3e worden gaan ze ook naar de conference league toch? Daarbij ga ik er dan even vanuit dat ze niet 4e worden.

• ElPaco
Snowdog schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:07:
[...]

Nouja, PSV speelt er ook nog minimaal 2 meer toch? Als ze 3e worden gaan ze ook naar de conference league toch? Daarbij ga ik er dan even vanuit dat ze niet 4e worden.
Je hebt gelijk, dan is de kans vrij groot dat ook PSV nog minimaal 2 extra wedstrijden speelt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Europa League

Goed om te weten:
- Alleen de groepswinnaars gaan direct naar de knock-outfase
- Nummer twee gaat naar een tussenronde in de Europa League. Daarin wordt gespeeld tegen een nummer drie van een van de groepen uit de Champions League.
- Nummer drie gaat naar een tussenronde in de Conference League. Daarin wordt gespeeld tegen een nummer twee van een van de groepen uit de Conference League.

- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar onderling resultaat, dan naar beste doelsaldo in wedstrijden tussen de betrokken ploegen en vervolgens naar het hoogste aantal gemaakte doelpunten in wedstrijden tussen de betrokken ploegen.

De kans dat PSV 1e wordt in hun poule is heel klein, ze zouden dan meer punten moeten halen dan Monaco omdat het onderling resultaat beter is voor Monaco. Maar 2e of 3e moet zeker kunnen.

WoT stats

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-01 13:19
ElPaco schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:10:
[...]

Je hebt gelijk, dan is de kans vrij groot dat ook PSV nog minimaal 2 extra wedstrijden speelt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Europa League

Goed om te weten:
- Alleen de groepswinnaars gaan direct naar de knock-outfase
- Nummer twee gaat naar een tussenronde in de Europa League. Daarin wordt gespeeld tegen een nummer drie van een van de groepen uit de Champions League.
- Nummer drie gaat naar een tussenronde in de Conference League. Daarin wordt gespeeld tegen een nummer twee van een van de groepen uit de Conference League.

- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar onderling resultaat, dan naar beste doelsaldo in wedstrijden tussen de betrokken ploegen en vervolgens naar het hoogste aantal gemaakte doelpunten in wedstrijden tussen de betrokken ploegen.

De kans dat PSV 1e wordt in hun poule is heel klein, ze zouden dan meer punten moeten halen dan Monaco omdat het onderling resultaat beter is voor Monaco. Maar 2e of 3e moet zeker kunnen.
Stel psv wordt 2de ? En verliest de tussenronde gaat het dan nog wel weer naar de conference league of is het dan uitgeschakeld?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Overigens -en dat doe ik niet vaak- ga ik eens even een lans breken voor Feyenoord. Wat een stigmatiserend gedrag van de fucking media elke keer als het om Feyenoord gaat.
In het Olympiastadion van Berlijn staat bij risico wedstrijden de ME opgesteld op de sintelbaan. Daar hebben ze ruimte en goed zicht. Elke Europese wedstrijd staan ze er, maar ook tijdens de beladen wedstrijden in Duitsland.

Radio gisteren: "De ME rukt uit en omsingeld het vak met Feyenoord supporters"

Het is deels irritant gedrag van een paar die het prima weten en deels gewoon onwetendheid. 20 jaar geleden kregen ze nog 2 dagen de tijd voor voorbereiding, nu moeten ze in de middag in de auto erheen.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

[...]

Ik vind het helemaal prima! Neutraal naar de finale kijken en blij zijn met wie er ook wint! Prachtig.

Overigens -en dat doe ik niet vaak- ga ik eens even een lans breken voor Feyenoord. Wat een stigmatiserend gedrag van de fucking media elke keer als het om Feyenoord gaat. Lees net op Nu.nl dat er “zoals elke Europese wedstrijd” weer vuurwerk was dus een boete en meteen komt dat verhaal van die muur weer om de hoek met die graffiti.

Nou dat ze eens kapotvallen daar, Ajax doet precies hetzelfde maar geen enkel medium benoemt daar het vuurwerk en de boetes. Die muur is door Union Berlin direct weer overgeschilderd en die muur is vrij te beschilderen door een ieder met toestemming. Dus het is niet een ‘historisch monument’ wat opeens ‘beklad’ is met leuzen. Lekker negatief praten en proberen de sportieve prestaties weer te verbloemen wat heeel makkelijk is in het geval van Feyenoord maar ik erger me er kapot aan. Sensatiezoekers in de media bah bah bah :r

Go Feyenoord!
Tja, als Feyenoorder ben ik er wel aan gewend dat de media zo doet en dat "we"het altijd hebben gedaan. Nu heb ik geen goed woord over voor de media in dit land, dus de media en ik vullen elkaar goed aan ;)

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:45

snmght

imho dan he

Dit is echt een retegoed seizoen!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• ElPaco
Joostje123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:21:
[...]

Stel psv wordt 2de ? En verliest de tussenronde gaat het dan nog wel weer naar de conference league of is het dan uitgeschakeld?
Dan is het klaar volgens mij. Alles na de groepsfase is knock-out.

WoT stats

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Beetje jammer dat PSV zo loopt te sukkelen/kwakkelen Europees. Erg onnodig in een dergelijke poule.

• ElPaco
Typhone schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:45:
Beetje jammer dat PSV zo loopt te sukkelen/kwakkelen Europees. Erg onnodig in een dergelijke poule.
Ftfy

WoT stats

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:45:
Inderdaad, alle andere Nederlandse deelnemers presteren boven verwachting.

• ElPaco
Niet om alles goed te praten hoor, maar het helpt natuurlijk niet als je 7 aanvallende spelers mist. Ik weet dat het hun eigen schuld is, maar toch, ga er maar aan staan met je nummers 1, 8 en 9 als aanvallers omdat nummers 2 t/m 7 er niet bij zijn.

WoT stats

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:49:
Niet om alles goed te praten hoor, maar het helpt natuurlijk niet als je 7 aanvallende spelers mist. Ik weet dat het hun eigen schuld is, maar toch, ga er maar aan staan met je nummers 1, 8 en 9 als aanvallers omdat nummers 2 t/m 7 er niet bij zijn.
Alleen staat dat zo haaks op het beleid van Schmidt die week in week uit iedereen probeert fit te houden. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er veel spelers niet zo fit zijn als beweerd wordt en ze wellicht al op hun laatste tenen lopen (erg vroeg in het seizoen). Ik kan me het anders niet zo goed voorstellen hoe dat komt namelijk.

Dat AS Monaco had zegge en schrijve medio augustus geen kans gehad tegen PSV en nu is het 1x verliespartij + 1x hakken over de sloot gelijkspel. Erg onnodig vind ik.

• ElPaco
Typhone schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:52:
[...]

Alleen staat dat zo haaks op het beleid van Schmidt die week in week uit iedereen probeert fit te houden. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat er veel spelers niet zo fit zijn als beweerd wordt en ze wellicht al op hun laatste tenen lopen (erg vroeg in het seizoen). Ik kan me het anders niet zo goed voorstellen hoe dat komt namelijk.
Daarom zei ik gister al, keek hij maar eens af hoe ze dat bij Heracles doen. Die fitheid (of gebrek er aan) veroorzaakt zeker weten ook een deel van de blessures.
Dat AS Monaco had zegge en schrijve medio augustus geen kans gehad tegen PSV en nu is het 1x verliespartij + 1x hakken over de sloot gelijkspel. Erg onnodig vind ik.
Ik ben blij dat ze er medio augustus stonden, daardoor spelen ze nu alsnog Europees, maar man man man wat is het verval groot. Als heel de poule in augustus was afgewerkt waren we makkelijk 1e geworden.

WoT stats

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-01 14:35
Wanneer gaan we een bericht krijgen van die Verheijen of hoe die self-centered man ook heet? Want volgens mij is het inmiddels wel duidelijk dat er achter de schermen dan wel met de trainingsopbouw iets echt verkeerd zit. Zoveel blessures en veel daarvan spierblessures suggereert dat de training intensiteit of de opbouw aan het begin van het seizoen niet goed is geweest.

• T-MOB
  • Laatst online: 14:04
Aan de andere kant heeft PSV al wel een druk programma achter de rug. Ze begonnen al op 21 juli en al die voorrondes zijn een hoop extra wedstrijden. En je kunt ook gewoon pech hebben met blessures. Wat het een beetje gek maakt is alleen dat Schimdt de hele tijd zo loopt te hameren op fitheid.

Regeren is vooruitschuiven

• snmght

snmght

imho dan he

ElPaco schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:49:
Volkomen gelijk in wat mij betreft. Ik ben voor de coëfficiënten nog blij met het punt dat gered is gisteren. Ik hoop dat jullie plek 2 nog binnen halen. Zijn er bij die 2 t/m 7 nog spelers bij die terug zullen zijn voor de volgende EL wedstrijd?

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-01 13:19
ElPaco schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:02:
[...]

Dan is het klaar volgens mij. Alles na de groepsfase is knock-out.
Dan kan je psv beter derde worden...

• Snowdog
  • Laatst online: 15:56
Joostje123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:22:
[...]

Niet mee eens, tweede is altijd beter. Gewoon winnen, niet alsof de conference league allemaal walkovers zijn. Daarnaast is de extra prestige wel het risico waard. Je moet van al die ploegen sowieso wel kunnen winnen als je potten wil breken. Dat lijkt op dit moment even lastig, maar dat moet toch het doel zijn.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Niet alleen prestige, ook geld. Niet dat de EL zo'n enorme vetpot is, maar nog wel veel beter dan de Conference League.

• snmght

snmght

imho dan he

PWM schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:32:
Niet alleen prestige, ook geld. Niet dat de EL zo'n enorme vetpot is, maar nog wel veel beter dan de Conference League.
En het sportieve; je wil toch als sportman het hoogst haalbare?

Eigenlijk is het (gechargeerd) zoiets als zeggen dat PSV beter 18e kan worden want dan worden ze volgend jaar kampioen. :+

• ElPaco
snmght schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:16:
[...]

Volkomen gelijk in wat mij betreft. Ik ben voor de coëfficiënten nog blij met het punt dat gered is gisteren. Ik hoop dat jullie plek 2 nog binnen halen. Zijn er bij die 2 t/m 7 nog spelers bij die terug zullen zijn voor de volgende EL wedstrijd?
Götze is er dan sowieso weer. Volgens mij is de volgende wedstrijd ook pas over 3 weken, dus ik verwacht iedereen dan weer terug. Met wat geluk hebben ze dan nog geen tijd gehad om opnieuw geblesseerd te raken.
Joostje123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:22:
[...]

Niet mee eens, je zal zien dat je dan Tottenham loot ofzo. Gewoon die laatste 2 potten winnen en 1e of 2e worden in de poule.

WoT stats

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 12
vrijdag 20u
FC Twente v Heracles (Twente derby)
-
zaterdag 18:45u
N.E.C. v sc Heerenveen
20u
Willem II v Sparta
21u
PEC Zwolle v SC Cambuur
-
zondag 12:15u
FC Groningen v RKC
14:30u
Fortuna Sittard v PSV
16:45u
Feyenoord v AZ
Vitesse v FC Utrecht
20u
Ajax v Go Ahead Eagles

Enjoy
*O* *O* *O*

(zat in verkeerde topic)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• T-MOB
  • Laatst online: 14:04
Vanavond voor het eerst in tijden weer een Twentse derby met volle bak publiek in de Grolsch Veste *O*. * T-MOB heeft er zin in.

Regeren is vooruitschuiven

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
T-MOB schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:42:
Vanavond voor het eerst in tijden weer een Twentse derby met volle bak publiek in de Grolsch Veste *O*. * T-MOB heeft er zin in.
Lekker mattuh!! :p

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... baal enorm. Had een uitnodiging om de Twentse derby onder het genot van een hapje en drankje bij te wonen maar ben verhinderd. Best wel zonde, zijn leuke wedstrijden om bij te wonen ;(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:19

Quad

Doof

Heerlijk Twente - Heracles, fijne wedstrijd voor die gaat kijken. :)
Bam, lekker vroege 1-0.

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 05-11-2021 20:08 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Han
  • Niet online

Han

Tweede helft nog op tv kunnen meepikken. Vermakelijke pot voetbal en prima sfeertje. Reclame voor het voetbal :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ElPaco
Hier ook de 2e helft gezien, was super leuk om te zien. Prima publiek/sfeer. Echt top!

WoT stats

• Quad
  • Laatst online: 13:19

Quad

Doof

Vond het op het veld ook echt wel een derby. Fanatiek tot op het randje. Gelukkig FC Twente met de winst.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 03-10-2025
[...]

Go Feyenoord!
Wat een krokodillentranen. De sportieve prestaties van Feyenoord worden volop en terecht geroemd. Maar gelet op de zeer recente gebeurtenissen (bedreigen bestuurders met afhaken investeerders en koevermans als gevolg en het aanvallen van bestuurders van union) is het ook logisch dat er aandacht is voor de negatieve kant. Als zelfs Feyenoord een bericht naar buiten doet dat ze blij zijn met gedrag supporters, terwijl het gewoon normaal is, dan is er wel wat aan de hand

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:33

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Laten we het afschieten van Feyenoord city op 1 plek besprek, dus in [Voetbal] Randzaken

Tweakers Discord

• Harribo
Fc Groningen is dit seizoen gewoon degradatie kandidaat. Het is gewoon niet anders. ;(
Nu rust tegen rkc, 0-1 achter

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01
Harribo schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:15:
Fc Groningen is dit seizoen gewoon degradatie kandidaat. Het is gewoon niet anders. ;(
Nu rust tegen rkc, 0-1 achter
RKC speelt meestal wel lekker, dus geen schande.
Bij Groningen ontbreekt het aan dat wat ze in het verleden hadden met bv een Suarez

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:31:
[...]

Bij Groningen ontbreekt het aan dat wat ze in het verleden hadden met bv een Suarez
Natuurlijk helpt het hebben van een parel. Maar het probleem bij fc Groningen zijn de vele in- en uitgaande transfers op de transferdeadlinedag. Ze hebben best een leuke selectie, maar hebben dus een hele slechte voorbereiding gehad. Daardoor loop je het hele seizoen achter de feiten aan. Dit kan je een beetje herstellen in de winterstop, maar het moraal is dan al laag en dat herstel je moet zomaar.

• Harribo
[...]

Groningen speelt tweede helft veel beter dan rkc. Rkc nog geen kans gehad.

Probleem van Groningen is kansen creëren.
Spitsen lopen soms wel goed maar de passing is te slecht

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 07-11-2021 13:45 ]

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Ze hebben Robben ... :')

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• tweakduke

tweakduke

Harribo schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:44:
[...]

Groningen speelt tweede helft veel beter dan rkc. Rkc nog geen kans gehad.

Probleem van Groningen is kansen creëren.
Spitsen lopen soms wel goed maar de passing is te slecht
Lelijke goals maken is ook prima als ze er maar in gaan :P

Tweakers Discord

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01
Guti en Mauro in de basis bij PSV.
Mwene als aanvaller.
Bij vinicius heb je kans dat die geen 90min kan spelen

Ik geef Fortuna een kans.

• Harribo
Groningen - Rkc 1-1.
Terechte uitslag. Helaas. Gelukkig nog een punt.

• ElPaco
Deadsy schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:06:
Guti en Mauro in de basis bij PSV.
Mwene als aanvaller.
Bij vinicius heb je kans dat die geen 90min kan spelen

Ik geef Fortuna een kans.
De lijst van geblesseerden is inmiddels bijna lang genoeg om een elftal mee te vullen.

Mwene speelde bij zijn vorige ploeg (Mainz) trouwens ook wat aanvallender, ongeveer dezelfde plek als hij vandaag speelt.

WoT stats

• ElPaco
Zucht, hier ook al. Nu PSV aanhang die zich niet gedragen. Zo jammer.

WoT stats

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:43
ElPaco schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:35:
Zucht, hier ook al. Nu PSV aanhang die zich niet gedragen. Zo jammer.
Begint erg irritant te worden. Mensen pakken corona enzo aan om even lekker onrust te stoken..

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:45
En nog een blessure... Teze, wat eten ze bij PSV?

• dglavimans
Zwakke hamstrings daar hoor in Eindhoven

• OMX2000
  • Laatst online: 08:36

OMX2000

By any means necessary...

Aan de PSV supporters. Is de fitheid van de spelers echt een dingetje door opvallend veel blessures?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• ElPaco
En hamstring stuk bij Teze. Wtf zeg. En Schmidt blijft maar volhouden dat het niet aan de trainingen ligt.

Gakpo, Madueke, Teze, Vertessen, Maxi Romero, Götze, Obispo om er eens een aantal te noemen die niet vol kunnen spelen.

WoT stats

• Han
  • Niet online

Han

Dit geloof je toch niet? Teze, hamstringblessure, klaar. Ik zou spontaan alle waterkranen in het Philips stadion afsluiten, er moet iets in het drinkwater zitten daar, niet normaal hoeveel blessures PAV heeft.

• Vos
  • Laatst online: 11:38

Vos

AFCA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/15eLH8CfyEL6jBH_2qweLl2GbIs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tGXAOST3PB8bTSHwPASxay6l.jpg?f=user_large

• ElPaco
OMX2000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:48:
Aan de PSV supporters. Is de fitheid van de spelers echt een dingetje door opvallend veel blessures?
Schmidt wil vollgass voetbal spelen. Dat kan alleen met topfitte spelers, dus daar traint hij op. Iedereen ziet dat hij te weinig rust inbouwt, behalve Schmidt zelf. Inmiddels dus genoeg spelers geblesseerd om een elftal mee op te tuigen.

WoT stats

• Vos

Vos

AFCA

ElPaco schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:49:
[...]

Schmidt wil vollgass voetbal spelen. Dat kan alleen met topfitte spelers, dus daar traint hij op. Iedereen ziet dat hij te weinig rust inbouwt, behalve Schmidt zelf. Inmiddels dus genoeg spelers geblesseerd om een elftal mee op te tuigen.
In wedstrijden zie ik dat volgas voetbal nog niet echt terug?

Of zijn ze dan nog moe van het trainen er op? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 07-11-2021 14:52 ]

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

krissie100 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:47:
En nog een blessure... Teze, wat eten ze bij PSV?
ik denk würst met kaas :+ of te wel een würst kaas scenario :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• ElPaco
Vos schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:51:
[...]

In wedstrijden zie ik dat volgas voetbal nog niet echt terug?

Ik vermoed dat ze dat op de training doen. Dan zijn ze te moe om dat in de wedstrijd te doen. Ofzo. Ik weet het ook allemaal niet meer. Schmidt is optimaal voor kapitaalverkrachting. Iedereen stuk en niemand wordt beter (speltechnisch) onder hem.

WoT stats

• ElPaco
Vos schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:51:
[...]

GMTA ;)

WoT stats

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:33
Blessures en PSV, name a more famous duo.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ElPaco
Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:58:
Tegendoelpunt en PSV?

WoT stats

• Maarten_E
Nog eentje: Baggerverdediging en PSV.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ElPaco
Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:02:
[...]

Nog eentje: Baggerverdediging en PSV.
Waardeloze spelers kopen en PSV.

WoT stats

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat een negativiteit weer, het is nog steeds 0-0, 2 verliespunten meer dan de koploper. Alles is nog mogelijk.

• Maarten_E
ElPaco schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:02:
[...]

Waardeloze spelers kopen en PSV.
Stronteigenwijze trainers en PSV.

@Napo Natuurlijk is alles mogelijk, alleen verbazen we ons over de blessures. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 07-11-2021 15:04 ]

• Napo
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:03:
[...]

@Napo Natuurlijk is alles mogelijk, alleen verbazen we ons over de blessures. ;)
En dan met zijn tweeen continu negativiteit spuiten schiet niet op. Het gaat inmiddels ook niet meer over blessures :/

• snmght

snmght

imho dan he

Napo schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:03:
Wat een negativiteit weer, het is nog steeds 0-0, 2 verliespunten meer dan de koploper. Alles is nog mogelijk.
Je mist even het punt denk ik. De ziekenboeg is overvol, het spel de laatste weken (mede door die ziekenboeg) niet om aan te zien. Er is meer aan de hand dan 2 verliespunten.

• ElPaco
Je kan toch moeilijk positief zijn als iemand na 13 minuten al met een spierblessure afhaakt en hij nummer zoveel is die stuk gaat?

Het feit dat je een 0-0 na een half uur spelen tegen een team als Fortuna (met alle respect) als iets positiefs moet zien is al dramatisch.

De achterstand op Ajax valt nog mee ja. Daar heb je wel gelijk in.

WoT stats

• snmght

snmght

imho dan he

Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:58:
Last minute punten pakken en PSV ging toch ook een tijd prima samen!

• dglavimans
Het voetbal is gewoon niet goed. Valt me inderdaad mee dat het maar 2 punten verschil is maar ik zie gewoon heel slecht voetbal als je vergelijkt met begin seizoen

• ElPaco
snmght schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:06:
[...]

Last minute punten pakken en PSV ging toch ook een tijd prima samen!
Dat is dan weer net het stukje Duitsland wat Schmidt uit het team heeft weten te halen :p

WoT stats

• Maarten_E
Napo schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:05:
[...]

En dan met zijn tweeen continu negativiteit spuiten schiet niet op. Het gaat inmiddels ook niet meer over blessures :/
Samen met PEC (dacht ik) de meeste tegendoelpunten, scorend vermogen is door blessurs afwezig, Schmidt die zeker niet altijd logisch wisselt... Ik bedoelde het niet serieus, maar er zit wel een kern van waarheid in.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:44
Die blessures van PSV zijn wel bijzonder, begint te lijken op Feyenoord van vorig seizoen. Inmiddels weten we dat Dick lak had aan de medische staf, data analyse etc, plus een relatief oude selectie had, en een hekel aan rouleren had, maar wat is de oorzaak bij PSV?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Napo
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:07:
[...]

Samen met GAE (dacht ik) de meeste tegendoelpunten, scorend vermogen is door blessurs afwezig, Schmidt die zeker niet altijd logisch wisselt... Ik bedoelde het niet serieus, maar er zit wel een kern van waarheid in.
5 clubs met een hoger aantal tegendoelpunten.

Het is zeker niet goed maar om nu alles tijdens een wedstrijd af te gaan branden is niet heel nuttig en ook niet heel uitnodigend om deel te nemen
snmght schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:05:
[...]

Je mist even het punt denk ik. De ziekenboeg is overvol, het spel de laatste weken (mede door die ziekenboeg) niet om aan te zien. Er is meer aan de hand dan 2 verliespunten.
Nee, ik mis het punt zeker niet en onderken ook de problemen maar om nu tijdens de wedstrijd met een aantal users alle negatieve zaken buiten de wedstrijd om opnoemen is niet heel erg nuttig

[ Voor 31% gewijzigd door Napo op 07-11-2021 15:12 . Reden: punten -> users ]

• dglavimans
BAM

• Vos

Vos

AFCA

Tijdig gestapt nr 23 :+

Of wat zijn nummer ook was..

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 07-11-2021 15:11 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:22
BAM

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ElPaco
Mooie aanval! Die willen we graag meer zien!

Overigens volledig volgens de verhoudingen.

WoT stats

• tweakduke

tweakduke

Deze pot kan nog prima binnengehaald worden, zelfs met een slechte pot dat is het punt niet.

Probleem is dat het aantal blessures je een keer gaat opbreken naar de winterstop toe. Daar moet je toch zorgvuldiger mee omgaan.

Tweakers Discord

• Maarten_E
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

En bingo, we hebben niks gezegd. ;)

@Napo Ik snap wat je bedoelt, sorry als ik wat doordraafde. Was behalve de blessures niet echt meer serieus bedoeld, maar het voetbal is niet al te goed door de bank genomen.

• ElPaco
ph4ge schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:09:
Die blessures van PSV zijn wel bijzonder, begint te lijken op Feyenoord van vorig seizoen. Inmiddels weten we dat Dick lak had aan de medische staf, data analyse etc, plus een relatief oude selectie had, en een hekel aan rouleren had, maar wat is de oorzaak bij PSV?
Schmidt gaat juist volledig uit van de cijfers. Hij kijkt dan niet naar hoe een spelers zich zegt te voelen of hoe ze er bij lopen, de cijfers geven namelijk het beeld wat hij wil.

WoT stats

• ElPaco
BREAKING: Shirtsponsors van PSV hebben besloten ruimte op shirt op te geven voor belangrijke mededeling. PSV zal de rest van het seizoen met dit aangepaste shirt spelen.
@Napo sorry deze moest nog even, anders heb ik voor niks 10 minuten zitten klooien op mijn telefoon voor dit plaatje :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VsU94AccQDB6C0cNjX9odF-ZKBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AKHyfdRFU5JW91t6xE7odetP.png?f=fotoalbum_large

WoT stats

• Mark31
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15-01-2022
Dit Fortuna is echt naief.
Al 4 x gevaarlijk balverlies in de opbouw, maar gewoon zo doorgaan.
Het is een wonder dat het slechts 0-1 is met al die counter kansen

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Mark31 schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:37:
Dit Fortuna is echt naief.
Al 4 x gevaarlijk balverlies in de opbouw, maar gewoon zo doorgaan.
Het is een wonder dat het slechts 0-1 is met al die counter kansen
Zo mag Fortuna ook tegen Ajax spelen, maar dan zal het wel weer 11 achter de bal zijn.

• dglavimans
Brumaaaaa

• ElPaco
Hiep hoi! Bruma die scoort. Door al die blessures heb je wel veel doelpuntenmakers.
Echt super slecht verdedigd zeg.

WoT stats

• Zingo
  • Laatst online: 21-01 22:44
Wel fijn dat Fortuna het slechtste PSV in jaren zo helpt!

• Napo
  • Niet online
Zingo schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:47:
Fortuna Sittard is inderdaad bijzonder matig en naief in het spel dat ze spelen. Als er één speelstijl nooit werkt is het deze, zelfs tegen een andere degradatiekandidaat ga je zonder punten het veld af. PSV lijkt hiermee wel bijzonder goed weg te komen.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Zingo schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:47:
Fortuna is nog slechter dan PSV, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd.

Gaat Sangare nu ook nog stuk?

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:51:
[...]
Gaat Sangare nu ook nog stuk?
Het lijk (gelukkig) mee te vallen.

WoT stats

• Exocet
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:38:
[...]

Zo mag Fortuna ook tegen Ajax spelen, maar dan zal het wel weer 11 achter de bal zijn.
Blijf het vreemd vinden dat deze ploegen zich wel aanpassen tegen Ajax, maar niet tegen PSV. Heel erg naïef

• Napo
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:52:
[...]

Blijf het vreemd vinden dat deze ploegen zich wel aanpassen tegen Ajax, maar niet tegen PSV. Heel erg naïef
Dat een club poogt te voetballen tegen PSV kan ik op basis van de laatste wedstrijden wel begrijpen. Een verdediging die bijzonder zwak is en met wat schoten van afstanden kan er wel eens wat in vliegen. Je moet dan wel de basis op orde hebben en gewoon degelijk verdedigen en een bal over kunnen spelen. Dat lukt Fortuna niet.

Tegen Ajax hoef je het voetballend niet te proberen tenzij je het op kracht kan.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als alles en iedereen stuk gaat zou ik Van Ginkel vooral niet inbrengen als je toch al voorstaat.

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:54:
Als alles en iedereen stuk gaat zou ik Van Ginkel vooral niet inbrengen als je toch al voorstaat.
Van alle mensen die je kan brengen inderdaad, vooral niet van Ginkel. Gooi een van de jongens van Jong PSV er dan een keer in.

WoT stats

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Kunnen we nog geld zetten op het uitvallen van Van Ginkel?

• dglavimans
OPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:54:
Zou inderdaad ook niet risico nu nemen met Arjen van Ginkel

• ElPaco
OPSLAGHOND schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:57:
Kunnen we nog geld zetten op het uitvallen van Van Ginkel?
Zou ik niet doen, krijg je hooguit 1,10 per ingezette euro.

WoT stats

Pagina: 1 ... 143 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022