O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
da's meer omdat monaco ook een stelletje prutsers zijnFleximex schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:35:
Positief nootje is dat het verdedigend niet tegenviel.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Klopt. Maar tegen veel Eredivisie ploegen worden de goals heel makkelijk weggegeven. Misschien zijn die beter dan Monaco dat kan ookGrindtegel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:35:
[...]
da's meer omdat monaco ook een stelletje prutsers zijn
Helene vond mijn dochter mooi, toen ze tegenover ons zat in de terminal in Bonaire. Wat een vrouw, wat een lichaam!
Welk stadion spelen ze?LZ86 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:38:
Wat een weertje daar in Berlijn. Zal nog wat worden straks
Well played hahahaSuperkiwi schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:36:
@snmght kunnen we concluderen dat wij de beste voorspellers zijn?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Oké, niet in hun eigen stadion. Wel een prachtig stadion dat Olympia stadion. Zeker een bezoekje waard. Ook een bizarre geschiedenis gehad.
Al die spelers met kramp en blessures
Lachen man. Die getinte Amerikaan Jesse Owens, die adolf shitler compleet voor lul zet in een van zijn achtertuintjes. LegendDoeEensGek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:46:
[...]
Oké, niet in hun eigen stadion. Wel een prachtig stadion dat Olympia stadion. Zeker een bezoekje waard. Ook een bizarre geschiedenis gehad.
Ontroerend moment. Na alle coëfficiëntenrampspoed tot 2018 staat Nederland nu virtueel zesde in de cyclus 2018-2023. Ongekend.
— Michel Abbink (@sportzeloot) 4 november 2021
5. Frankrijk 37,581⁰6. Nederland 37,200 ⬆️⁰7. Portugal 37,050 ⬇️ pic.twitter.com/wx3LvTfMMR
Sfeer is geweldig daar.Fleximex schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:56:
Tottenham nieuwe trainer en volgens mij het A elftal. Kan wel eens een zware dobber worden voor Vitesse.
Vrees voor een afstraffing, Tottenham op oorlogssterkte
Dank de omroeper weet ik het al
De 'supporters' van Feyenoord proberen het transferbudget voor komend seizoen al voor de winterstop er doorheen te jagen aan (vuurwerk) boetes?
o ik dacht dat ze gewoon een hekel hadden aan de mensen die de wedstrijd op de buis volgenElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:03:
Tottenham heeft al een enorme kans gemist. Hoop dat het geen voorbode is van de avond, maar ik vrees er voor.
De 'supporters' van Feyenoord proberen het transferbudget voor komend seizoen al voor de winterstop er doorheen te jagen aan (vuurwerk) boetes?
De mensen die mij hier kennen, weten dat ik een tyfushekel heb aan (Feyenoord) supporters die met vuurwerk bezig zijn. Griebestuig. Geen enkele compassie. MaarElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:03:
Ah ja, vandaar ook supporters tussen quote, als je vuurwerk gooit ben je geen supporter in mijn ogen.PWM schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:05:
[...]
De mensen die mij hier kennen, weten dat ik een tyfushekel heb aan (Feyenoord) supporters die met vuurwerk bezig zijn. Griebestuig. Geen enkele compassie. MaarHeb 2 vrienden zitten in het stadion en die appten juiste dat er vuurwerk uit Duitse vakken richting hun hoofden vlogen. Met een stadionspeaker die in brak Nederlands vraagt om te stoppen, waarschijnlijk om de UEFA waarnemer in de war te brengen
Maar gezien de recente geschiedenis leek het me niet gek dat het wel van Feyenoorders was
Heb geen enkele illusie dat er wat Dordrechtenaren zitten die me doenElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:07:
[...]
Ah ja, vandaar ook supporters tussen quote, als je vuurwerk gooit ben je geen supporter in mijn ogen.
Maar gezien de recente geschiedenis leek het me niet gek dat het wel van Feyenoorders washopelijk pikken de camera's alles op als het echt van de Duitsers af komt.
Dat wordt lastig, zou wel een stunt zijn...Maarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:08:
Tottenham Hutspot () met Son, Kane en Moura. Good luck Vitesse!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Daar hadden we Monaco-PSV voor.HollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:16:
Heerlijke wedstrijd om lekker met een deken op de bank in slaap te vallen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Toch nog knappe goal. Dit soort ballen zie je toch vaak in het zijnet belanden.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nee, ik ga geen custom bam maken voor de Spurs nee.hoevenpe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:16:
Dacht al, we gaan toch niet 'Bammen' voor de Spurs...
Dortmund daarentegen..
Die dacht dat de rondvaart al begonnen was?Joostje123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:18:
Die supporter die in de gracht viel was wel grappig 🤣
Die hoef je dan niet vaak te gebruiken
Mijn stream liep weer eens achter, het begin was niet veel..
Weet niet zo goed wat meer treurig is: het betonnen stadion, het veld of het publiek waarbij iemand 2/3 meter naar beneden valt.
Nee, klopt. Ik hoop dat de loting van Dortmund tegen Nederlandse ploegen in de toekomst gunstig uitvalt. anders is 2 minuten werk in PS voor niks geweest!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Houd ons graag op de hoogte, denk niet dat iedereen hier ESPN heeft of dat wilt opzetten.Exocet schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:20:
Vitesse doet het eigenlijk best aardig, achterstand kun je zelfs onterecht noemen
Ben niet aan het kijken, meestal willen nieuwe trainers zich bewijzen, zal mij ook niet verrassen als ze nu weer met 4-0 ofzo winnen.Quad schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:24:
Tottenham is wel met een sterkere opstelling dan de vorige keer begonnen zo te zien.
Moura scoort nooit heb ik van horen zeggen.ParaDroid2 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:27:
Vitesse speelt zelfmoordvoetbal, proberen aan te vallen en druk te zetten en lopen dan 2x in de counter (Son en Moura)
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Nee dat heb ik ook gehoord, maar Vitesse verdedigt alsof Kane en Son dat ook nooit doensnmght schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:30:
[...]
Moura scoort nooit heb ik van horen zeggen.
Inmiddels 3-1
Ja, die staat er altijd in omdat ze niemand beter hebben.snmght schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:30:
[...]
Moura scoort nooit heb ik van horen zeggen.
En Bero scoort, eerder dan hij geel pakt!
Zo te zien heeft Veronica weer voor de verkeerde wedstrijd gekozen.ParaDroid2 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:39:
3-2 onderhand, Vitesse laat zich, ondanks de achterstand, wel zien
En Bero scoort, eerder dan hij geel pakt!
Kun je vooraf onmogelijk weten.HollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:40:
[...]
Zo te zien heeft Veronica weer voor de verkeerde wedstrijd gekozen.
PSN: Finally_Chris
Nou, ik denk dat de meeste mensen wel hadden geweten dat Monaco - PSV een matige wedstrijd zou worden
Zonde. Bij winst, ben je bijna door.
Daar hoef je geen geleerde voor te zijn. Je weet dat PSV sowieso nooit heel leuk speeltDeadsy schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:42:
[...]
Nou, ik denk dat de meeste mensen wel hadden geweten dat Monaco - PSV een matige wedstrijd zou worden
Bij winst ben je afhankelijk van de andere pot door.PWM schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:43:
Zat er aan te komen. Een oud typische Feyenoord gewoonte om niet met een voorsprong in de eerste helft om te kunnen gaan.
Zonde. Bij winst, ben je bijna door.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bijna heDeadsy schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:44:
[...]
Bij winst ben je afhankelijk van de andere pot door.
Maar iemand die Vitesse kijkt? aan de score te zien is het daar best spannend.
Maar dat veld
Naar een (slechte) wedstrijd van Feyenoord kijken meer mensen dan naar een (goede) wedstrijd van Vitesse.HollowGamer schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:40:
[...]Zo te zien heeft Veronica weer voor de verkeerde wedstrijd gekozen.
Financieel gezien heeft Veronica dus de juiste wedstrijd gekozen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tja het probleem is dat ze bij Vitesse geeneens het eigen stadion vol krijgen.OPSLAGHOND schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:51:
[...]
Naar een (slechte) wedstrijd van Feyenoord kijken meer mensen dan naar een (goede) wedstrijd van Vitesse.
Financieel gezien heeft Veronica dus de juiste wedstrijd gekozen.
Ik zeg ook niet dat Feyenoord slecht speelt, maar zelfs al zouden ze dat doen dan nog trekken ze meer kijkers.Superkiwi schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:53:
Zo slecht vind ik Feyenoord niet spelen hoor.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik ben op begrafenissen geweest waar het gezelliger was dan bij Monaco vanavond.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:14:
De sfeer bij UBE FEY is iig 42069% beter dan bij monaco psv. hulde.
Het voetbal was dan ook om te begraven zo slechtSempy schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:16:
[...]
Ik ben op begrafenissen geweest waar het gezelliger was dan bij Monaco vanavond.
Vitesse speelt uit vandaagDeadsy schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:52:
[...]
Tja het probleem is dat ze bij Vitesse geeneens het eigen stadion vol krijgen.
Daarnaast was de thuis wedstrijd tegen de Spurs juist wel uitverkocht.
Alhoewel ik het met je opmerking eens ben, is hij vandaag dus dubbel niet van toepassing.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
ik weet dat ze uit spelen, doelde erop dat ze in de competitie hun eigen stadion bijna nooit vol krijgen.evleerdam schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:25:
[...]
Vitesse speelt uit vandaag![]()
Daarnaast was de thuis wedstrijd tegen de Spurs juist wel uitverkocht.
Alhoewel ik het met je opmerking eens ben, is hij vandaag dus dubbel niet van toepassing.
Had misschien iets duidelijker moeten zijn
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022
:strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large)