(Wel typisch dat het PSV publiek veeeel luider klinkt dan het AS Monaco publiek.)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als iemand goed speelt schijnt het verstandig te zijn om hem te wisselen.Joostje123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:22:
Waarom speelt bruma niet meer bij psv die begon dit jaar zo goed...
alles kan off-topic
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Na de Champions League is dit wel lastig te verteren. Ik ben wat anders gaan kijken.Han schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:23:
Pffff… wat een armoede dit. Echt doorkauwen en hopen op een klutsgoal
XXXVI
Hopen op zo'n Ajax moment gisteren, dat een tegenstander hem even lekker doorkopt voor je. Bij een 0-1 kan de boel opeens open.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Misschien wil Guus Meeuwis wel een variant op kedeng kedeng maken op de Gele Wand in het stadionHan schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:23:
Pffff… wat een armoede dit. Echt doorkauwen en hopen op een klutsgoal
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Van deze wissel worden ze alleen maar sterker, Bruma speelt tenminste over. Vertessen blijft net zo lang rennen tot de bal afgepakt wordtcarpebios schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:30:
PSV-er 1000 miljard die er met fysiek klachten af moet.
Wat een niveau.
Saaaaaaai
Pffff… wat een armoede dit.
Geen onwaarheden die ik hier lees.lastig te verteren.
Positieve noot: het is nog steeds gelijkspel en Monaco speelt ook niet veel klaar.
Dat puntje is zo goed als binnen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tja, als je door alle blessures heren als Guti moet gaan opstellen, wat normaal toch echt iets van 4e keus is..LZ86 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:35:
Pfoe zeg, wat is PSV armoedig. Hopen op een gelukje.
Keek Schmidt maar eens een training af bij Wormuth. Die heeft wel fitte spelers die 90+ minuten het gewenste spel op de mat kunnen leggen.
Mjah… vanuit verdediging spelen is makkelijker dan vanuit de aanval, als je begrijpt wat ik bedoel. PSV behoort tot de Nederlandse top, dus zal je het spel moeten gaan maken, net als vanavond vanwege het verlies twee weken geleden. Dat is toch een stuk moeilijker. Monaco hoeft niet zo zeer, die heeft al een overwinning op zak tegen de concurrent in de poule.ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:38:
Keek Schmidt maar eens een training af bij Wormuth. Die heeft wel fitte spelers die 90+ minuten het gewenste spel op de mat kunnen leggen.
Edit: Ja hoor, weer een die gaat liggen, zijn net 55 minuten onderweg xD
[ Voor 56% gewijzigd door Zingo op 04-11-2021 19:57 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar het is ook een vorm van conditie om je spelers niet zo geblesseerd te laten raken, los van of je vooral verdedigd of aanvalt. Gewoon weer een aanvaller er af met een blessure. Dit is toch om te janken?Han schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:43:
[...]
Mjah… vanuit verdediging spelen is makkelijker dan vanuit de aanval, als je begrijpt wat ik bedoel. PSV behoort tot de Nederlandse top, dus zal je het spel moeten gaan maken, net als vanavond vanwege het verlies twee weken geleden. Dat is toch een stuk moeilijker. Monaco hoeft niet zo zeer, die heeft al een overwinning op zak tegen de concurrent in de poule.
Tweede in het Eindhovens Dagblad achter FC Eindhoven, seems legit.LZ86 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:57:
Dat PSV nog 2e staat in de ED mag een wonder heten. Wat zijn die slecht vandaag zeg.
PSV heeft zaterdag nog gespeeld hè, vergeet dat niet.Qu3st schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:59:
Ik zou bijna gaan denken dat er een causaal verband zit in al die blessures en het trainingsregime van Schmidtbijna. Want ja ik ben niet bij de trainingen hé?!
Dit heeft niks met training te maken, UEFA maffia naait PSV gewoon , die ze al om 19u te laten spelen.
Echt bizar hoor, en dat denkt niemand in Eindhoven!Maarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:00:
En nu Max... WAT ZITTEN ZE IN GODSNAAM TE DOEN OP DE HERTGANG?!?!?!
Want daar denken ze, niets aan de hand!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Schijnen lekkere koffie te hebben op de HertgangMaarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:00:
En nu Max... WAT ZITTEN ZE IN GODSNAAM TE DOEN OP DE HERTGANG?!?!?!
4 dagen rust, schei uit... Gewoon normaal hoor? Ajax had een dag minder rust.Megupe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:01:
[...]
PSV heeft zaterdag nog gespeeld hè, vergeet dat niet.
Dit heeft niks met training te maken, UEFA maffia naait PSV gewoon , die ze al om 19u te laten spelen.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je sarcasme detector staat uit.Maarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:01:
[...]
4 dagen rust, schei uit... Gewoon normaal hoor? Ajax had een dag minder rust.
Ik las dat Vinicius los was na afgelopen weekend, dus ik zeg;
Eigen doelpunt 1-0 55e minuut
Vinicius 1-1 89e minuut
Vinicius 1-2 91e minuut
Vinicius 1-3 94e minuut
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hahaha, vanaf de kant!OPSLAGHOND schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:03:
Het gaat gewoon 1-3 worden voor PSV!
Ik las dat Vinicius los was na afgelopen weekend, dus ik zeg;
Eigen doelpunt 1-0 55e minuut
Vinicius 1-1 89e minuut
Vinicius 1-2 91e minuut
Vinicius 1-3 94e minuut
Is dat diezelfde gast die Lozano nog zoveel beter maakte of heb ik een verkeerde voor me?
Alsjeblieft niet, maak gewoon 0-1. Ik gun PSV de verlossing, maar Nederland de Europese punten meer.carpebios schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:04:
Scoor aub de 1-0, en verlos PSV uit z'n lijden.
Ik kijk niet, ik ben allergisch voor de kleur geel.
Vooral in combinatie met zwart.
Dat is inderdaad nog steeds dezelfde.Typhone schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:05:
Ik hoorde net dat Guti speelde? (Rit van 3,5uur erop zitten dus niet meegekregen).
Is dat diezelfde gast die Lozano nog zoveel beter maakte of heb ik een verkeerde voor me?
@OPSLAGHOND Wespenallergie, toch even mee naar de huisarts.
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 04-11-2021 20:06 ]
Tot de 60ste minuut kwam er geen pass van Ajax aan gisterenExocet schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:05:
Dit is echt wel heel matig van beide kanten, maar misschien moet ik het ook niet gebruiken met Champions league voetbal van dinsdag een woensdag
Ja dat is die ene waar Lozano ontzettend graag mee wou spelen.. En toen ging Lozano gauw pleiten hahahaTyphone schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:05:
Ik hoorde net dat Guti speelde? (Rit van 3,5uur erop zitten dus niet meegekregen).
Arnhemse hommels.Maarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:06:
[...]@OPSLAGHOND Wespenallergie, toch even mee naar de huisarts.
Die speelt echt nooit is het wel? Voor mn gevoel 3 jaar terug de tijd in met die naam.Maarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:06:
[...]
Dat is inderdaad nog steeds dezelfde.
@OPSLAGHOND Wespenallergie, toch even mee naar de huisarts.
Ik voetbal al jaren niet meer ...Typhone schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:07:
[...]Die speelt echt nooit is het wel? Voor mn gevoel 3 jaar terug de tijd in met die naam.
Als ik het goed heb is hij onder Van Bommel flink uit de gratie geraakt.Typhone schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:07:
[...]
Die speelt echt nooit is het wel? Voor mn gevoel 3 jaar terug de tijd in met die naam.
Dat is het zeker… het is november, een wedstrijd in de 54 minuut en spelers hebben last van kramp, hamstring en allerlei andere pijntjes. Het lijkt wel FC LourdesElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:57:
Dit is toch om te janken?
Tja, dan had Zahavi maar wat beter moeten bidden voor de wedstrijd....Han schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:08:
[...]
het is november, een wedstrijd in de 54 minuut en spelers hebben last van kramp, hamstring en allerlei andere pijntjes.
Hopelijk snapt die lieve heer dat er naast zieke kindertjes en stervende oudjes ook nog gewoon gevoetbald wordt.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De Josti band speelt vanavond hoorde ik?Grindtegel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:10:
zegt die commentator nou echt dat er muziek in het spel zit van psv? is ie gek geworden?
Begravenis muziekGrindtegel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:10:
zegt die commentator nou echt dat er muziek in het spel zit van psv? is ie gek geworden?
Kom aan PSV, een goede aanval, dan moet Monaco.
ja ikwilde net zeggen, de dodenmars ofzo
De Jostiband is ook muziek hè ...Grindtegel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:10:
Nee hopelijk hebben ze al dat volk met vuurwerk al opgepaktPWM schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:12:
AZ neemt ook geen afstand. Feyenoord weinig vertrouwen in vanavond. Geen vuurwerk op de donderdag
Met zijn Red Bull het veld oprijden?Maarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:12:
Max Verstappen woont in Monaco en is fan van PSV, kan hij iets voor ons betekenen? *Maarten_E zoekt hulp in onverwachte hoek.*
Scouten jullie daar op ofzo?ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:12:
Als de heren (en dames) niet-PSV-volgers trouwens zoiets hebben van, waarom niet wat jochies van Jong PSV doorschuiven: de 2 beste (Fofana en Antonisse), jullie raden het nooit, zitten ook in de ziekenboeg!
Een nieuwe variant van de bus parkeren is het zeker.
Max Verstappen!?dglavimans schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:14:
Je mist wel echt die vleugels die een lekkere voorzet konden geven heh..
Daar kan Red Bull ook voor zorgen!dglavimans schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:14:
Je mist wel echt die vleugels die een lekkere voorzet konden geven heh..
Je bedoelt waarvan die met de megafoon altijd in de arena staat? Ah ja..
Tempo is echt niet om aan te gluren..
Vind de foto's van bovenaf eigenlijk wel fraai.DoeEensGek schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:19:
Monaco heeft wel een lelijk zielloos stadion...:/
Dat is zelfs een belediging voor de jostiband.Montaner schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:18:
[...]
Je bedoelt waarvan die met de megafoon altijd in de arena staat? Ah ja..
Tempo is echt niet om aan te gluren..
https://youtu.be/-Y2R01k4SXIMaarten_E schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:22:
"Roger wakker worden", gelukkig spreekt Schmidt vloeiend Nederlands om dat mee te krijgen.
‘They saying go Schmidt?! They cheering me?’
[ Voor 23% gewijzigd door dglavimans op 04-11-2021 20:25 ]
Dat is dan ook geen muzikant, dat is een droeftoeter met roeptoeter en heel veel verstand van voetbal.Montaner schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:18:
[...]Je bedoelt waarvan die met de megafoon altijd in de arena staat? Ah ja..
Wordt erger als je bedenkt dat dit soort spelers er nog goed betaald voor krijgen ookGrindtegel schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:24:
Die Bruma is echt zo verschrikkelijk slecht, dat mag je niet eens een voetballer noemen
Alle voetballers die gelijk die bal vastgrijpen mogen er met rood af.ElPaco schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:26:
Geel voor schwalbe en geel voor hands. Die gast mag er met rood af!
U weet dat 101% niet bestaat?Qu3st schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:26:
Als het gisteren een penalty was, dan was dit 101% een penalty. Gelukje aan de kant van PSV
Je krijgt dan voor 100% de penalty en neemt die 1% dan mee naar een volgend penaltymoment.
Dat is mijn artiestennaam in het weekendcarpebios schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:29:
"De magische spuitbus" hahahaha.
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022