Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ach joh, hij ziet wel meer niet vandaag, niet meer verbaasd zijn hoor.Vos schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:39:
Drukken van achteren ziet de scheids dan niet.
Laat Ajax maar winnen, meer Europese punten is grotere kans op directe plaatsing voor nummer twee. Dan kan PSV ook nog eens de CL in.
Volgens mij ben jij enorm fan van korfbaltoolkist schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:39:
[...]
Penalty is toch gewoon terecht? Moet Mazraoui maar opletten waar ie loopt...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Vind ik ook… je kan hem gewoon geven, geen bal gespeeld, man geraakt, penaltytoolkist schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:39:
Penalty is toch gewoon terecht? Moet Mazraoui maar opletten waar ie loopt...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2021 21:42 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
13:37
Volgens mij is het een oprechte en terechte opmerking. Iemand op deze manier buiten spel zetten niet.
Wil je daar mee stoppen, thanks.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2021 21:43 ]
ETH doet het dit seizoen redelijk maar het wisselen lijkt nog nergens op. Ook bijvoorbeeld de hoogste tijd om Gravenberch zijn matige vorm eens aan te rekenen. Of Tadic te wisselen als ie onzichtbaar is.Malfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:40:
[...]
Berghuis is toch onzichtbaar, dus een keer Davy in de rust brengen ipv in de 70e minuut.
XXXVI
De var gaat hier eerst nog naar kijken!Outerspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:41:
[...]
[mbr]Volgens mij is het een oprechte en terechte opmerking. Iemand op deze manier buiten spel zetten niet.
Wil je daar mee stoppen, thanks.[/]
Tuurlijk niet, hij voelt iets en laat zich vervolgens de verkeerde kant uitvallen. Hier is juist de VAR voor uitgevonden en hetzelfde geldt voor die rode kaart.Han schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:40:
[...]
Vind ik ook… je kan hem gewoon geven, geen bal gespeeld, man geraakt, penalty
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Maar zoals er nu gespeeld wordt moeten ze uitkijken dat ze niet meer kaarten gaan pakken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Sorry maar mijn opmerking was in de zin dat voetbal toch echt een contact sport is en korfbal niet.Outerspace schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:41:
[...]
[mbr]Volgens mij is het een oprechte en terechte opmerking. Iemand op deze manier buiten spel zetten niet.
Wil je daar mee stoppen, thanks.[/]
Ik zal er voortaan een volledig epistel aan wijden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
XXXVI
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
kunnen jullie ook positief zijn over deze speler? Ik zie alleen maar commentaar op hem.ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:45:
Die Gravenberch bij die corner, wissel die kneus nou eens.
Benieuwd hoe ten Hag dit gaat doen. In principe zou je nu toch een klein masterplan verwachten voor de tweede helft. In ieder geval niet saai.
Maakt het alleen maar makkelijker om door te selecteren als 'ie via die pizzabakker een transfer forceert.Agent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:46:
Gravenberch laat het Europees helaas niet zien
Hij heeft mooie witte tanden!HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:46:
[...]
kunnen jullie ook positief zijn over deze speler? Ik zie alleen maar commentaar op hem.
Die wand gaat nu op de 16 staan.OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:46:
Die fabelachtige gele wand is ook pas wakker sinds de voorsprong.
Ik zag gister Ziyech een interview geven. Hij had ook mooie witte tanden. Leken wel nieuw
Mwah vind ik daar niet zo erg. Weinig anders mogelijk in zo kleine ruimte.Agent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:47:
Gravenberch denkt ik doe het met een hakje met 1-0 achter
Nee.HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:46:
[...]
kunnen jullie ook positief zijn over deze speler? Ik zie alleen maar commentaar op hem.
XXXVI
Tja, het blijft vreemd dat Ajax talenten altijd worden afgekraakt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nouja, hij is gewoon matig.HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:49:
[...]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
1 biertje staat gelijk aan twee bammetjes toch? Ga ik reddenQuad schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:49:
Ik verwacht na rust minimaal 2 bammetjes.
Gewoon die kansen afmaken
Ik ook, ik ga ze nu smeren!!Quad schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:49:
Ik verwacht na rust minimaal 2 bammetjes.
Meneer laat toch weinig zien? Of kijk jij een andere wedstrijd?HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:49:
[...]
XXXVI
Dus veld betreding, wedstrijd afgelast, reguliere 0-5 overwinning voor Ajax
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik hoorde diezelfde kritiek ook altijd bij een Huntelaar.
Niet van Ajacieden lijkt me.HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:53:
[...]
Ik hoorde diezelfde kritiek ook altijd bij een Huntelaar.
Ik kjjk via het ZS Switch kanaal, dus krijg alleen fragmenten mee. Maar bij elke wedstrijd van Ajax staat dit topic wel altijd bol van kritiek op hem.ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:51:
[...]
Meneer laat toch weinig zien? Of kijk jij een andere wedstrijd?
Frank de Boer om advies vragen, die heeft in Qatar gewerkt.LZ86 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:54:
Dit moet Ajax echt nog wel kunnen winnen. Mannetje meer uitbuiten,
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2021 21:57 ]
Verwijderd
Juist van Ajax fans/kenners, dat is altijd al zo geweest.
Hebben ze die dan?Nibbz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:57:
Wesley en Dirk zijn geen vriendjes geloof ik
Dirk heeft alleen foto's van zichzelf en Jesus en Wesley alleen een friet oorlog
Prima toch. Al die gasten die met elkaar meelullen hebben we niks aan.Nibbz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:57:
Wesley en Dirk zijn geen vriendjes geloof ik
Davy Klaassen bezig aan de warming up, komt er aan begin tweede helft in. #Ajax pic.twitter.com/8oulvEgEdR
— Freek Jansen (@Freek_JansenVI) 3 november 2021
Omdat hij gewoon echt een matige speler is die teveel speeltijd krijgt. Wat mij betreft maakt hij lekker z'n minuten in Jong Ajax of houdt hij de bank warm.HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:55:
[...]
Ik kjjk via het ZS Switch kanaal, dus krijg alleen fragmenten mee. Maar bij elke wedstrijd van Ajax staat dit topic wel altijd bol van kritiek op hem.
Meneer loopt teveel naast z'n schoentjes.
nggyu nglyd
Daarom zet ik tegenwoordig het geluid uit en ga ik even iets anders doen, zoals mijn tandenpoetsen of boterhammen smeren voor morgen. 😅Verwijderd schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:57:
Wat droevig toch die tussen analyses op RTL. Nog voordat ze 2 zinnen hebben gezegd wordt het al weer afgekapt voor de reclame. Zend dan gewoon 15 min lang reclame uit waar toch niemand naar kijkt
Voor die analyse hoef je het tegenwoordig niet te doen, vooral op RTL7 maar dat is meer mijn persoonlijke mening. 😛
• Sneijder
• Kuijt
• Beide verliezen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Reclame.
— Thijs Zonneveld (@thijszonneveld) 3 november 2021
“Ik vind het geen pingel.”
“Ik wel.”
“Ik vind het geen rood.”
“Ik wel.”
Reclame.
Marco van Basten. (Ziggo Sport)OPSLAGHOND schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:01:
Poll: Sneijder vs Kuijt ...
• Sneijder
• Kuijt
• Beide verliezen
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
nggyu nglyd
Alleen jammer dat Gravenberch op de plek van Alvarez speelt. Die verliest 35% van de ballen.DoeEensGek schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:04:
Goede wissel! Eindelijk weer Klaassen.
/edit
En met dat ik het post speelt ie de bal dom over de zijlijn
[ Voor 12% gewijzigd door ephymerous op 03-11-2021 22:07 ]
XXXVI
Had de jeugd tegenwoordig niet een korte aandachtsspannen?
Zelfs Kuijt was het hier mee eensVerwijderd schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:03:
[...]
Ik was dus niet de enige die het opviel
Passingrate van 77%. Beter dan gemiddeld.ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:06:
[...]
Alleen jammer dat Gravenberch op de plek van Alvarez speelt. Die verliest 35% van de ballen.
nggyu nglyd
Tjah talent ... het is een hele beperkte speler die niet past binnen de A selectie van Ajax. Binnen Eredivisie prima maar op Europees niveau komt hij te kort ... en niet zo'n beetje ook.HollowGamer schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:49:
[...]
Snel verkopen en collectief uitzwaaien
Daramy.Malfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:11:
Zou die Tadic durven wisselen? En wat is dan het alternatief?
nggyu nglyd
Ik zou Haller dan wisselen en dan Tadic spits. Haller speelt vanavond als Haller helaas.Malfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:11:
Zou die Tadic durven wisselen? En wat is dan het alternatief?
XXXVI
Na PSV en Dortmund thuis is de vorm ineens weer weg, zelfs tegen 10 man lukt het niet echt.
Niemand haalt z'n niveau vanavond.ephymerous schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:13:
[...]
Ik zou Haller dan wisselen en dan Tadic spits. Haller speelt vanavond als Haller helaas.
Flickr PSN ID= cheironnl
Flickr PSN ID= cheironnl
Pasveer doet wat het moet doen, als enige.
nggyu nglyd
Nee nee neeQuad schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:15:
[...]
spoiler:Labyad wel.
Pasveer doet wat het moet doen, als enige.
Antony, wakker worden.
Ergo: gewoon vastzetten achterin en counteren.
Zie het ook eerder 2 en 3-0 worden dan 1-1
Positieve hieraan vind ik dat ik hem voor het eerst in tijden volle bak terug zag sprinten.cheiron schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:15:
Jemig Blind, wat doe je toch allemaal?
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022