Tegen 10 man nog wel. Eigenlijk schandalig
Klopt, opmerkelijk dat de vorm ineens weg is.
XXXVI
Fair enough, Pasveer doet z'n ding.Quad schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:15:
[...]
spoiler:Labyad wel.
Pasveer doet wat het moet doen, als enige.
Blijft toch verwonderlijk hoe snel het kan verkeren met de vorm van een ploeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Tegen 11 ook al niet. Het positiespel laat te wensen over. En het kale meestergenie haalt ook nog eens de verkeerde middenvelder er uit. Ik zie het niet gebeuren vanavond.dutchgio schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:14:
Het lag in elk geval niet aan Heracles...
Na PSV en Dortmund thuis is de vorm ineens weer weg, zelfs tegen 10 man lukt het niet echt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Normaal zat creativiteit, de scherpte mist. Passes achter de man, traag, etc.PWM schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:16:
Als je Ajax geen ruimte geeft, lijken ze toch verdomd weinig creativiteit te hebben voorin. Te moeilijk, teveel combinaties. Geef je ze ruimte, zoals vorige wedstrijd, ben je de lul.
Ergo: gewoon vastzetten achterin en counteren.
Zie het ook eerder 2 en 3-0 worden dan 1-1
Ach, Dortmund wordt hier zwaar onderschat, voor hun nu makkelijk voetballen. Achteruit hangen en counterenLZ86 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:17:
Pffff. Ajax heeft het echt niet vandaag. Zie eerder Dortmund op 2-0 komen dan de 1-1 vallen.
Tegen 10 man nog wel. Eigenlijk schandalig
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tsja eigenlijk zeg ik geef Nico of Rensch maar die plek. Blind wisselt fantastisch af met dramatisch.Agent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:20:
Wat vinden de Ajax supporters van Blind? Dat kan toch niet meer?
Je ziet enkel de fouten?Agent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:20:
Gravenberch rood laten pakken dan is die er tenminste uit.groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:20:
Wie heeft een tactisch voorstel?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kijk, op die reacties zit ik altijd te wachten als hij een paar mindere momenten heeft.Agent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:20:
Dan smelt de waardering als sneeuw voor de zon weg.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Er is geen tactisch voordeel te halen als je ploeg totaal niet in de wedstrijd zit. Meer dan de helft is er met z’n koppie niet bij.groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:20:
Ten Hag wisselen.groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:20:
Die ziet maar niet dat Tadic en met name Gravenberch echt uit vorm zijn.
Neres zal er zo wel inkomen ...
Mazraoui kan een man passeren maar geen pass geven, hup ... basisplaats.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Blind heeft geweldige wedstrijden gespeeld dit seizoen en is net als de rest heel matig vanavond.Agent47 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:20:
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik waardeer hem enorm maar zijn ondergrens is inmiddels net zo grillig als van een talent als Rensch. En dan denk ik dat je beter niet te laat gaat doorselecteren.Malfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:21:
[...]
Kijk, op die reacties zit ik altijd te wachten als hij een paar mindere momenten heeft.
Dan smelt de waardering als sneeuw voor de zon weg.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
XXXVI
Heeft ook paar goede potten gespeeld maar hij wordt er door iedereen uitgelopen. Kan je toch beter iemand anders neerzetten lijkt me?
Berghuis best gevaarlijk met zijn passing.
[ Voor 66% gewijzigd door Hupske op 03-11-2021 22:27 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2021 22:27 . Reden: Doe nou niet. ]
XXXVI
Tadic heeft in z'n contract staan dat hij niet gewisseld mag worden.Miki schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:27:
Eerlijkheidshalve zou ik Tadic er ook uithalen voor Daramy. Dan komt er meer snelheid in het spel.
In tegenstelling tot Gravenberch.Malfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:27:
Die had Davy wel mogen maken. Terechte wissel voor Berghuis. Buiten die gemiste kansen compleet onzichtbaar.
En dan kan Berghuis nog scoren.
Damn you bald boy!
Tenzij Pasveer mee naar voren magExocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:29:
Ajax gaat echt niet scoren vanavond
Ik krijg soms wel dat idee jagroggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:28:
[...]
Tadic heeft in z'n contract staan dat hij niet gewisseld mag worden.
Het is niet de speler die 89min slecht speelt en dan de beslissende maakt. Daarnaast is Daramy zeker niet de mindere op dit moment.
Het is belangrijk dat Ajax een resultaat hier haalt.
Knappe goal
[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 03-11-2021 22:31 ]
Echt wel!Exocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:29:
Wat zei je over Tadic?Miki schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:30:
[...]
Ik krijg soms wel dat idee ja
Het is niet de speler die 89min slecht speelt en dan de beslissende maakt. Daarnaast is Daramy zeker niet de mindere op dit moment.
Exocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:29:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zul je altijd zien.Exocet schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:29:
Edit
Oei hij glijdt door
[ Voor 40% gewijzigd door ephymerous op 03-11-2021 22:32 ]
XXXVI
Wat zei je?groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:28:
[...]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Niet te vroeg juichen, ze zijn nog aan het zoekenHupske schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:31:
Hoppa. Hier kan de var ook niks van zeggen.
Die goal had ik niet verwacht met dat verzadigde voetbal. Mooi
[ Voor 81% gewijzigd door Outerspace op 03-11-2021 22:32 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Yep… en terechtgroggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:28:
Hahaha Jan L*l!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:33:
Dus jullie beweren hier dat Klaassen erin is gebracht en niet het eerste doelpunt voor Ajax scoorde?
Zometeen maakt hij de 2-1.Grindtegel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:33:
Hoeveel ballen heeft haller eigenlijk al aangeraakt? 1,5? helemaal niks heb je aan die gast
Ik kom jou pesten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zometeen dus de 1-2 van Haller.Grindtegel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:33:
Hoeveel ballen heeft haller eigenlijk al aangeraakt? 1,5? helemaal niks heb je aan die gast
Deze wedstrijd is het tot nu toe echt helemaal niks, en dan staat Hunmels er ook al niet meer.
Komt die 2-1 in blessuretijd ...
Doe maar de 1-2
Zal wel verschil van inzicht zijn. Vind hem sterk spelen.Grindtegel schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:33:
Geen ruimte vandaag als spits want Dortmund staat erg verdedigend. Dus hij kan nu niks meer dan aanspeelpunt zijn vandaag en dat doet die prima. Goed in de aanname en vaak een goed vervolg. Zeker als je het vergelijkt met andere die echt alles inleveren.
Pas op he, off-topic reacties schijnen niet zo gewaardeerd te worden.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wil je dat even afkloppen, daar ging hij bijna..groggy schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:34:
Dortmund geeft op, malen komt in het veld.
Bijna telt nietMalfunctions schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:36:
[...]
Wil je dat even afkloppen, daar ging hij bijna..
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in Grote Nederlands elftal Topic 2020/2021
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2021-2022